Kan tot een uur of 4, maar liever zsmrandy_e schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:11:
hoelaat? Op mn warlock 34
YupAlexMar schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:03:
Iemand voor PoE 32?
psn drad83
Cool, thanks! Van de week eens proberen met mijn altsteffeh schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 08:43:
[...]
Haha, sorry was even haastig. Maar als je binnenkomt heb je direct rechts een plateau waar die servitor onder spawnt. Die sloop je en loop je door naar de afgrond.
Oke nu specifiek de 'afgrond & rechts tegen de rand', heb snel een plaatje gemaakt, heb het gister helaas niet opgenomen.
[afbeelding]
Vanuit daar is het heel erg simpel, je hebt er geen titan bubbel voor nodig oid. Het enige wat je nodig hebt is een 365 Black Hammer & eventueel Gjallerhorn. Je moet niet met zijn drieën naast elkaar gaan staan, maar een beetje uit elkaar en wat springen tijdens de raketten zodat hij jou niet hit ( hij zal weinig schieten met rockets en black hammers die hem stunnen, maar pas op ).
Wat wij deden; we schoten alle raketten op hem en daarna allemaal met black hammer, denk dat het nog niet eens 30 seconden heeft geduurd totdat Skolas kapot was.
Vanuit die positie komt 'ie niet zo snel naar je toe en de adds spawnen aan de andere kant dus daar heb je de eerste minuut geen last van. Hierna kan je op je dooie gemakje de minen dismantelen. Succes!
[...]
Nee joh, exotic shotgun is in de maak, dit weekend 34 farmen
Iemand voor poe 32?
[ Voor 5% gewijzigd door AlexMar op 11-06-2015 12:36 ]
Mensen vanavond rond 19:00 nightfall?
[ Voor 87% gewijzigd door Qualixo op 11-06-2015 14:40 ]
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
19:00uur ga ik niet redden, anders wil ik hem wel rond 20:00uur doen.Qualixo schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 13:37:
Mensen vanavond rond 19:00 nightfall?
Vind ik ook bestbaronruud schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 15:57:
[...]
19:00uur ga ik niet redden, anders wil ik hem wel rond 20:00uur doen.
Nightfall om

Met DeBaronNL en Xenn0X-one
Nog een simpele ziel gezocht
[ Voor 28% gewijzigd door Qualixo op 11-06-2015 16:11 ]
Mocht er vanavond gespeeld worden dan ben ik van de partij!AlexMar schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:48:
Iemand voor poe 32?
Uh, dit bericht is van 5 uur geleden....Fonzie27 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 16:38:
[...]
Mocht er vanavond gespeeld worden dan ben ik van de partij!
Laatste ronde kan je dus niet joinen in de PoE ?
Level 28 dacht ik wel.
Zag wel een glitch, even wipen, maar moet je ook maar net weten.
Level 28 dacht ik wel.
Zag wel een glitch, even wipen, maar moet je ook maar net weten.
Haha de baron woont bij mij in het dorp! Zie hem vaak op werk, hij vindt het alleen niet leuk als die aan de b & a tijd wordt herinnerd 
Nog gegadigden poe 34-35 vanavond?
Nog gegadigden poe 34-35 vanavond?
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
Dat is toch die gast die ook de stem van Gargamel doet?
Hij moet niet liegenWillieWuks schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 17:20:
hij vindt het alleen niet leuk als die aan de b & a tijd wordt herinnerd
http://www.omroepwest.nl/...ron-s-nachts-zijn-bed-uitToch vindt de inmiddels 80-jarige Noordwijker al deze aandacht niet vervelend. ‘Dan had ik een ander vak moeten kiezen, dit is de consequentie van beroemd zijn. Ik kan alleen maar met veel plezier terugdenken aan die tijd.’
[ Voor 84% gewijzigd door DarkElement op 11-06-2015 17:40 ]
Hahaha!! Ik mag het nooit zeggen op me werk, drommels drommels.
Iemand nu of later even snel de Weekly HC strike?
PSn = Roshgill
Is al klaar, zag niet dat er matchmaking voor was.
PSn = Roshgill
Is al klaar, zag niet dat er matchmaking voor was.
[ Voor 31% gewijzigd door Roshnak op 11-06-2015 19:01 ]
Ben denk ik wat later dan 20:00.. kids moeten nog door het ritueel heen
Heb wel zin in een paar runnetjes Crota en VoG op hard.
[ Voor 5% gewijzigd door Rudios op 11-06-2015 19:49 ]
Whole lot of stars ***
Ok, moeten er toch nog 1 hebbenQualixo schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 19:38:
[...]
Ben denk ik wat later dan 20:00.. kids moeten nog door het ritueel heen
Ik kam wel helpen als je nog iemand zoekt.. Ben met 5 min online
Is goedbrambest schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 20:01:
[...]
Ik kam wel helpen als je nog iemand zoekt.. Ben met 5 min online
Iemand 34 poe? Zijn met z'n 2e
Iemand op Xbox one die prison of elders lvl 35 wil doen?
We zijn met een titan en een warlock.
Gt=CrazY1985
Gt=CrazY1985
PC gamer | AMD Ryzen 7800X3D | AMD Radeon 9070XT | Apple IPhone 15 Pro
Hoever zijn jullie? Wil zo wel mee doen na de nf?WillieWuks schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 20:05:
Iemand 34 poe? Zijn met z'n 2e
Same here. Invite me evt als je nog iemand nodig hebt.. ook als ik offline ben, dan zie ik dat op m'n telefoonRudios schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 19:48:
Heb wel zin in een paar runnetjes Crota en VoG op hard.
I served in a company of heroes.
Same here. Lijkt alsof we wel een eind kunnen komenVuvuzela schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 20:23:
[...]
Same here. Invite me evt als je nog iemand nodig hebt.. ook als ik offline ben, dan zie ik dat op m'n telefoon
PSN: Houtvlot
Ja ik wil wel mee rennen!steffeh schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 20:44:
Straks iemand 34 op ps4?
Ik ren wel mee als het nog kansteffeh schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 20:44:
Straks iemand 34 op ps4?
Ik voeg je wel even toe, kan in het weekend wel even spelen.CrazY1985 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 20:08:
Iemand op Xbox one die prison of elders lvl 35 wil doen?
Gt=CrazY1985
Moet nog even een andere headset kopen.
Ben zelf nog level 33, dus misschien eerst PoE 32 doen ?
[ Voor 8% gewijzigd door nFo op 11-06-2015 21:32 ]
Ok, dacht dat je twee man zocht dus vandaar
Ah sorry, nee zitten al vol. Maar ga nog wel ff door, wil farmen voor de shotgun : )Fonzie27 schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 21:42:
Ok, dacht dat je twee man zocht dus vandaar
Iemand nog mee poe 34, zijn nu in ronde 3....
PSN: jansoe13
LOL!!!!!!!!

Die gast is dus de wave ervoor overleden en heeft zichzelf geressurect net op tijd om in de cocon van skolas te belanden voor de volgende ronde
Die gast is dus de wave ervoor overleden en heeft zichzelf geressurect net op tijd om in de cocon van skolas te belanden voor de volgende ronde
[ Voor 54% gewijzigd door DarkElement op 11-06-2015 22:12 ]
Prima man! Ik speel dan met mn 2e character. Die is lvl 32 en moet ik hem nog mee doen.nFo schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 21:27:
[...]
Ik voeg je wel even toe, kan in het weekend wel even spelen.
Moet nog even een andere headset kopen.
Ben zelf nog level 33, dus misschien eerst PoE 32 doen ?
Ben het hele weekend beschikbaar.
PC gamer | AMD Ryzen 7800X3D | AMD Radeon 9070XT | Apple IPhone 15 Pro
Nog iemand in voor poe 34?
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Gisteren paar keer Skolas gekilled, heb nu 2x de bounty verdeeld over 2 chars
(1 bounty had ik al van 2 weken terug)
Nu kan ik aankomende weken op mijn gemak paar keer 32 en 34 doen en alle exotics wapens halen
Nu kan ik aankomende weken op mijn gemak paar keer 32 en 34 doen en alle exotics wapens halen
Atlas#22744
Haha, lekker droogDarkElement schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 22:09:
LOL!!!!!!!!![]()
![]()
[video]
Die gast is dus de wave ervoor overleden en heeft zichzelf geressurect net op tijd om in de cocon van skolas te belanden voor de volgende ronde![]()
Voor de mensen die nog geen PoE35 hebben gedaan, doe hem asap met de gjally strat
want de burn modifiers gaan verdwijnen in de skolas fight
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Iemand die vanmiddag/ eind vd ochtend Skolas nog wilt burnen?
Shotgun! Wapen is episch.Kasai schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 07:06:
Gisteren paar keer Skolas gekilled, heb nu 2x de bounty verdeeld over 2 chars(1 bounty had ik al van 2 weken terug)
Jij bent er daar 1 vanKasai schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:08:
Lord of Wolves.
Die kasai noemt, wapen schiet hetzelfde als de captain shotgun qua snelheid.
Wat een dik wapen is dat inderdaad! Geluid als je schiet is alleen... Iets wat net niet door kan starten...steffeh schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:30:
[...]
Jij bent er daar 1 van![]()
[...]
Die kasai noemt, wapen schiet hetzelfde als de captain shotgun qua snelheid.
Thx nog voor gisteren, we owe you one!brambest schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:46:
[...]
Wat een dik wapen is dat inderdaad! Geluid als je schiet is alleen... Iets wat net niet door kan starten...
Maar dat wapen hoeft niet door te starten, voor die tijd is 'ie al klaar met killen
Gisteren de lord of wolves gebruikt in poe35 op de juggler fallen wave.
dat ding is baas
btw, op de yellow bar cpatains, zo snel mogelijk melee range komen en bukken en bij ze blijven, ze proberen dan alleen te slaan, maar slaan alleen over je hoofd, dus alle tijd om veilig je shotgun in hun buik te legen
dat ding is baas
btw, op de yellow bar cpatains, zo snel mogelijk melee range komen en bukken en bij ze blijven, ze proberen dan alleen te slaan, maar slaan alleen over je hoofd, dus alle tijd om veilig je shotgun in hun buik te legen
Heb je hem al maxed qua upgrades?Bokkie schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:55:
Gisteren de lord of wolves gebruikt in poe35 op de juggler fallen wave.
dat ding is baas
Ahah. Heb sinds kort de Universal Remote, maar die is bepaald niet goed volgens mij.Kasai schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:08:
Lord of Wolves.
Yeah, die gaat ook in je main slot, in plaats van je special.baronruud schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 10:01:
[...]
Ahah. Heb sinds kort de Universal Remote, maar die is bepaald niet goed volgens mij.
Ik gebruik dat ding nooit.
Atlas#22744
Waar blijven de Juicy Taken King leaks man
Screenshots! namen van strikes! items! wil ik zien. Kom op hackertjes, doe je ding XD
[ Voor 4% gewijzigd door Jumpiefox op 12-06-2015 10:16 ]
The first casualty in war is always the truth...
Idd, ik dismantle hem dan maar ook denk ik. Wat krijg je eigenlijk voor exotic weapen dismantle?Kasai schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 10:12:
[...]
Yeah, die gaat ook in je main slot, in plaats van je special.
Ik gebruik dat ding nooit.
Denk dat we met de E3 wel wat horenJumpiefox schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 10:16:
Waar blijven de Juicy Taken King leaks manScreenshots! namen van strikes! items! wil ik zien. Kom op hackertjes, doe je ding XD
[ Voor 31% gewijzigd door DeBaroN op 12-06-2015 10:21 ]
Exotic Shardbaronruud schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 10:18:
[...]
Idd, ik dismantle hem dan maar ook denk ik. Wat krijg je eigenlijk voor exotic weapen dismantle?
Nee pas halverwege,
Gisteren wel 3e cipher gehaald dus volgende week heb ik alle 3 de wapens in ieder geval.
De range op dat ding is groter dan je denkt, maar niet zo groot als dat je eigenlijk zou willen
Wel prettig is met een beetje mazzel kan je een zogenaamde strafeshot doen op een rijtje enemies, als het dregs of hive zombies zijn kan je er meerdere killen in 1 spray (headshots en 1 of 2 levels lager)
Het is een goed wapen met hoge fun factor, maar denk niet dat ik mijn gjallar er voor op zou geven, buiten een juggler ronde om, en dat is voornamelijk omdat je 200+ special ammo kan dragen in Lord of Wolves
edit:
ik zou universal remote niet salvage eernlijk gezegd.
Hij is niet super, maar hij is wel goed genoeg om fun strikes mee te doen, dubbele shotgun runs op de dragon strike playlist bijvooreeld
[ Voor 11% gewijzigd door Bokkie op 12-06-2015 10:32 ]
Als je nog geen exotic shards hebt, dan is dismantlen wel slim.
Atlas#22744
Idd, heb ik nog niet.Kasai schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 10:35:
Als je nog geen exotic shards hebt, dan is dismantlen wel slim.
En om m'n Crest of Alpha Lupi te maxen heb ik een exotic shard nodig.
Straks is xur er, 7 coins voor een shard, 9 coins per weekly.
Coins en exotic shards zijn makkelijker te "farmen" dan specifiek exotics, maar dat is mijn mening
Coins en exotic shards zijn makkelijker te "farmen" dan specifiek exotics, maar dat is mijn mening
Ik zeg doen.
* Kasai geeft een Alpha Lupi bro fist
* Kasai geeft een Alpha Lupi bro fist
Atlas#22744
Ohja, the 4th horseman moet ik hebben. Maar dat is een exotic bounty dingest toch?
Die warlock helm interessant? Weer alleen strenght...
Die warlock helm interessant? Weer alleen strenght...
[ Voor 25% gewijzigd door brambest op 12-06-2015 11:12 ]
Troep? Light beyond en mask of the third man zijn prima helmen.
Heeft ie al paar keer eerder verkocht
Atlas#22744
Verwijderd
Mast of third man is niet echt een hele goeie helm.Jimijames75 schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 11:14:
Troep? Light beyond en mask of the third man zijn prima helmen.
Niet meer zo als dat die bij Crota Hard was. Je had hem niet persé nodig. Maar life regen was altijd wel fijn als je gewoon een orbje op kon pakken ipv zoeen thrall te knife met je blink strike ofzoVerwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 11:16:
[...]
Mast of third man is niet echt een hele goeie helm.
[ Voor 3% gewijzigd door Crashhill op 12-06-2015 11:23 ]
Mask of the third man = langer blade dancen. Oftewel, wel goedVerwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 11:16:
[...]
Mast of third man is niet echt een hele goeie helm.
Atlas#22744
Verwijderd
Niettus.Kasai schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 11:25:
[...]
Mask of the third man = langer blade dancen. Oftewel, wel goed
+ snellere melee = goede helm.
Atlas#22744
xur krijgt wederom geen coins..
[ Voor 118% gewijzigd door Qualixo op 12-06-2015 11:42 ]
Zoveel coins, moet ze toch eens een keer uitgeven.
450 coins... hoeveel heavy ammo koop ik daar voor
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
/100 is aantal slots.. Genoeg vrije slots?
hmmm.. dan spaar ik nog ff door, ik ga voor de over 9000!
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Ach waarom ook niet. Heb 'm nog nooit gedaan trouwens.
Dit topic is gesloten.
![]()