Wie heeft zin morgen middag ToO te gassen, wil in ieder geval ff een flawless run halen want heb verder niet veel tijd dit weekend
Haha oh ja, goed idee!Crashhill schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:45:
[...]
12? Owjah , jij ging mij toch door Trials of Osiris loodsen? hahahaaha
Op level 34 krijg je ze inderdaad, maar met Trials of Osiris krijg je er ook best veel met de packages & mercury lighthouse ( 9-0 winstreak ), en heb dat op 3 poppetjes gehaald. Iedereen in onze groep heeft > 10 etheric light volgens mij - blijven oefenen!Verderf schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:46:
[...]
volgens mij heb ik iets gemist maar hoe de fuck doe je dat?
Ik zit nog steeds vast op level 32 en ik heb geen idee hoe ik uberhaupt aan die lights moet komen afgezien van lvl 34 PoE waar ik nog te low level voor ben
Ik ben best goed hoorsteffeh schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 13:59:
[...]
Haha oh ja, goed idee!![]()
[...]
Op level 34 krijg je ze inderdaad, maar met Trials of Osiris krijg je er ook best veel met de packages & mercury lighthouse ( 9-0 winstreak ), en heb dat op 3 poppetjes gehaald. Iedereen in onze groep heeft > 10 etheric light volgens mij - blijven oefenen!
Haha is goed hoor. Zitten dit weekend alleen al vol, nieuwe map zal ook wel voor iedereen wennen wordenCrashhill schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 14:03:
[...]
Ik ben best goed hoor... leg me tactics uti en ik doe help mee
steffeh schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 14:09:
[...]
Haha is goed hoor. Zitten dit weekend alleen al vol, nieuwe map zal ook wel voor iedereen wennen worden
Ik denk dat ik volgende week me eens aan TOO waag. Morgen kan ik sowieso niet, zondag misschien wel maar..
Vind het alleen een beetje zonde van je heavy/exotic slotBokkie schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 13:05:
[...]
Ik gebruikte een non ascended non max upgrade (alleen de SGA perk unlocked) SGA
Dus kun je nagaan als hij wel maxed en ascended was.
Ik gebruik namelijk de Gjallarhorn om de silvere goblin te killen.
Overkill, tijd zat om eye te killen, met SGA voor detainment hoef ik niet te reloaden, ever.Ereaser schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 14:30:
[...]
Vind het alleen een beetje zonde van je heavy/exotic slot
Ik gebruik namelijk de Gjallarhorn om de silvere goblin te killen.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Soms wil hij nog wel een verstoppen of loopt hij tussen de snipende hobgoblins in, dus als je hem dan met 1 rocket snel kan killen is dat wel fijn.Bokkie schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 14:35:
[...]
Overkill, tijd zat om eye te killen, met SGA voor detainment hoef ik niet te reloaden, ever.
En het is ook handig als er een axis hobgolbin te voorschijn komt
Reloaden maakt me niet zo veel uit en special ammo dropt genoeg
[ Voor 7% gewijzigd door Ereaser op 29-05-2015 14:39 ]
Weapons of light, 3 gjalla. Nog voor de 1e detain is hij neer.Bokkie schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 13:05:
[...]
Ik gebruikte een non ascended non max upgrade (alleen de SGA perk unlocked) SGA
Dus kun je nagaan als hij wel maxed en ascended was.
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
WoL schijnt niet te werken op gjallaLow_Profile schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 15:08:
[...]
Weapons of light, 3 gjalla. Nog voor de 1e detain is hij neer.
En inderdaad 3 yolohorns op zen bakkes en hij is down.
14+14+7 waarvan 3 á 4 schoten mis waren.
Dus ongeveer tussen de 30 en 35 yolo's zijn er nodig
WoL werkt alleen voor de impact van een raket, dus het werkt wel, alleen niet zoveel als je zou verwachten.
Atlas#22744
Daar zijn ze nog niet helemaal over uit ,aangezien Gjalla proximity detonation heeft en dus geen impact op targert heeft
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Je merkt wel degelijk verschil, het kost je per man 3/4 gjallers minder.
Wie vanavond PoE 34? Rond 19:00? Ben zelf wel level 33.
1. DarkElement1987
2. Tollenaar24
3. ?
1. DarkElement1987
2. Tollenaar24
3. ?
[ Voor 54% gewijzigd door DarkElement op 29-05-2015 16:17 ]
Ik wil wel mee , kan enkel pas vanaf 19:30.
DarkElement schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 16:15:
Wie vanavond PoE 34? Rond 19:00? Ben zelf wel level 33.
1. DarkElement1987
2. Tollenaar24
3. ?
PSN: Ky66881
dan doen we het om 19:30. 
Even op een rijtje
- Ik kan als Titan/Hunter/Warlock
- Tollenaar als Titan of Warlock
Kan jij je hunter meenemen?
Even op een rijtje
- Ik kan als Titan/Hunter/Warlock
- Tollenaar als Titan of Warlock
Kan jij je hunter meenemen?
[ Voor 68% gewijzigd door DarkElement op 29-05-2015 16:30 ]
DitGriffx schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 16:11:
Je merkt wel degelijk verschil, het kost je per man 3/4 gjallers minder.
Praktijk leert dat het wel degelijk uitmaakt.
Cool Beans volgende keer gewoon weer WoL dan
Waarschijnlijk moet je er meer schieten ivm het level verschil.Crashhill schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 16:50:
Is hij ook te doen met 3 level 33érs?
Hebben jullie allemaal alle accounts al op Lvl 34 
Ik kan dat wel maar dan moet ik mijn 2 etheric lights al verspillen
dat ken ik.. droprate is echt Petheric..DarkElement schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 16:59:
Hang met al mn poppetjes nog op 33, nog geen enkele etheric gedropt
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Verspillen? Daar is het toch juist voorCrashhill schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 16:54:
Hebben jullie allemaal alle accounts al op Lvl 34
Ik had geluk bij een NF en heb meteen m'n beste paar boots geupgrade.
Of je hebt veel geduld en spaart met PoE 32 light +42 gear bij elkaar.
I served in a company of heroes.
Kreeg net Khepri's Sting uit een exotic handschoen engram
Nu kan je ook onzichtbaar door bukken @ Gunslinger + 4x damage van een melee tijdens onzichtbaarheid 
Of je hier je nieuwe Celestial Nighthawk wilt inruilen is nog maar de vraag
http://www.destinydb.com/items/1619609940-khepris-sting
Of je hier je nieuwe Celestial Nighthawk wilt inruilen is nog maar de vraag
http://www.destinydb.com/items/1619609940-khepris-sting
Gaat dit nog door?Toshirou schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 08:09:
Vanavond om 20:00u een VoG op Hard (PS4)
(1)KumoCat
(2)
(3)
(4)
(5)
(6)
PSN: jansoe13
Wil wel mee!Toshirou schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 08:09:
Vanavond om 20:00u een VoG op Hard (PS4)
(1)KumoCat
(2)Jansoe
(3)Sum1
(4)Hettic
(5)
(6)
[ Voor 3% gewijzigd door sum1 op 29-05-2015 18:38 ]
Weapons of light heeft geen effect op gjallarhorn en alle andere rocket launchers met proximity detonation.
Zie hier een heel stuk daarover inclusief demo video, zodat je het zelf ook kunt zien.
http://www.reddit.com/r/D..._gjallarhorn_damage_test/
Zie hier een heel stuk daarover inclusief demo video, zodat je het zelf ook kunt zien.
Zoiets dan geloof ik.Vanavond om 20:00u een VoG op Hard (PS4)
(1) KumoCat
(2) Maciejk8
(3) Jansoe13
(4) sum1
(5) Hettic1
(6)
Ik heb per ongeluk een "hoop" rep behaald met de verkeerde mark /faction aan. Als ik die discard, wat gebeurt er met die punten? Ben ik die kwijt of komen die bij vanguard op?
Behaalde reputation blijft bij de betreffende faction staan.baronruud schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 19:04:
Ik heb per ongeluk een "hoop" rep behaald met de verkeerde mark /faction aan. Als ik die discard, wat gebeurt er met die punten? Ben ik die kwijt of komen die bij vanguard op?
Juiste mark equipen en opnieuw bounties e.d. doen.
Kan je reputation discarden dan? Of bedoel je de commendations?baronruud schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 19:04:
Btw iemand anders die mee wil met Poe 34? Tollenaar24 gaat toch niet mee.
[ Voor 9% gewijzigd door DarkElement op 29-05-2015 19:26 ]
Verwijderd
Na het spel uit te hebben gespeeld ben ik opzoek naar Legendary Engrams, dat farmen lijkt me niet echt tof. Dus wil het via Strike's en de Crucible doen, ben zelf level 23 nu. Als er mensen zijn die een extra persoon ergens voor kunnen gebruiken, of gewoon willen knallen. Im down, speel op de PS4.
Haal nu bounty's probeer die te halen, om zo alles up te graden. Als er iemand tips heeft zijn ze altijd welkom, ben nog bezig met me in te lezen.
PSN: Barriie
Haal nu bounty's probeer die te halen, om zo alles up te graden. Als er iemand tips heeft zijn ze altijd welkom, ben nog bezig met me in te lezen.
PSN: Barriie
Het heeft met proximity vs direct hit te maken. Als de gjally direct hit ipv proximity triggered, dan is er wel degelijk verschil:riotrick schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 18:51:
Weapons of light heeft geen effect op gjallarhorn en alle andere rocket launchers met proximity detonation.
Check de damage output in die link
http://i.imgur.com/55ZuQkR.gifv
Ik dacht dat werkelijk ergens gezien te hebben, daarom de vraag. Maar nu ben ik aan het zoeken.... nergens te vinden.DarkElement schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 19:23:
[...]
Kan je reputation discarden dan? Of bedoel je de commendations?
(ben nogal noob op gebied van Destiny, lvl 24 en wil niet vlotten meer)
Crazyvin wil ook wel mee dus 6 = vol
PSN: jansoe13
Verwijderd
Ik wil wel mee, titan 34DarkElement schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 19:23:
[...]
Kan je reputation discarden dan? Of bedoel je de commendations?
rond lvl 24 vond ik destiny het vervelendst.. Je spaart vanguard marks op, je geeft het uit aan een stuk legendary gear.. en dan wacht je op de wekelijkse reset ivm die 100 vanguard marks per week. Met bounties kan je je gear al wel levelen, en eventueel crucible om dubbel te kunnen sparen.baronruud schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 19:40:
[...]
Ik dacht dat werkelijk ergens gezien te hebben, daarom de vraag. Maar nu ben ik aan het zoeken.... nergens te vinden.![]()
(ben nogal noob op gebied van Destiny, lvl 24 en wil niet vlotten meer)
Idd, is behoorlijk slow op moment. Kom ook veel tegenstanders tegen die immuun zijn! 1 klap en ik ben dood:(. Zijn dat vijanden voor hoge levels ofzo? Beetje jammer als je daardoor je bounty niet haalt.
Vaak zijn bounties op de heroic modifyer level bijvoorbeeld als je targets moet uitschakelen. dat wil dus zeggen met het heroic modifyer symbooltje. Kies daarvan de laagste en dan zal het wat makkelijker gaan.baronruud schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 19:52:
Idd, is behoorlijk slow op moment. Kom ook veel tegenstanders tegen die immuun zijn! 1 klap en ik ben dood:(. Zijn dat vijanden voor hoge levels ofzo? Beetje jammer als je daardoor je bounty niet haalt.
Geen enkele reden om hem op de hoogste difficulty setting te moeten doen als de laagste heroic modifyer ook gewoon kan
Enemies met ?? kan je geen dmg doen omdat ze een te hoog level zijn itt je character. Volgens mij is dat vanaf 4 levels boven dat van je character.
Dus als je lvl24 bent kan je lvl27 raken maar doe je minder dmg, lvl28 kan je niet raken (immune).
Dus als je lvl24 bent kan je lvl27 raken maar doe je minder dmg, lvl28 kan je niet raken (immune).
Pantheon, snipen!Griffx schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 19:44:
Welke map is de Trials?
Zijn er hier pvp'ers die morgenochtend rond 10.00 ToO willen doen?
Weet iemand wat er kan gebeuren als je gereported wordt door een andere speler? Ik was bezig met meerdere bounties te verzamelen op venus in de archon priest strike. Wordt ik gereported? Wat zijn daarvan de gevolgen oid?
Niks, dat word pas getagged als je vele malen wordt gereported, no worries
Whole lot of stars ***
weet niet of ik 10u haal maar wil wel meedoen morgen ochtendAlexMar schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 20:14:
Zijn er hier pvp'ers die morgenochtend rond 10.00 ToO willen doen?
Je kan ook een exotic engram kopen en hopen dat ie voor je eigen class is, mocht je maar 1 poppetje hebben.Vuvuzela schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 19:47:
[...]
rond lvl 24 vond ik destiny het vervelendst.. Je spaart vanguard marks op, je geeft het uit aan een stuk legendary gear.. en dan wacht je op de wekelijkse reset ivm die 100 vanguard marks per week. Met bounties kan je je gear al wel levelen, en eventueel crucible om dubbel te kunnen sparen.
Zo, lighthouse is weer betreden, solar scout eruit gevist.
wel een verschil met vorige week zeg, 33ers waren zeldzaam om tegen te komen iig..
De map van vorige week vond ik wel een stuk beter..dit is iets teveel sniperactie..
wel een verschil met vorige week zeg, 33ers waren zeldzaam om tegen te komen iig..
De map van vorige week vond ik wel een stuk beter..dit is iets teveel sniperactie..
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
http://xurday.com/Vliango schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 21:05:
Waar staat xur?
1 man voor too nodig:)
Xbox begrijp ik? Ik wil wel too doen, maar ben alleen. Ps4: vvwatQualixo schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 22:09:
Ik keek verkeerd. Ik joinQualixo schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 22:09:
Pfff idd. Teveel snipers en teveel hunters met Golden Gun, heel irritant.Only schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 21:10:
Zo, lighthouse is weer betreden, solar scout eruit gevist.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Lol met bones of Eao + Gunslinger kan je gewoon nog een keer extra jumpen achter je triple jump:
http://destinydb.com/items/1865771870
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=_YVWfzjFQCM]
http://destinydb.com/items/1865771870
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=_YVWfzjFQCM]
Je mag wel met ons mee als je wil?vegetto1983 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 22:41:
Ik zoek poe groep of too 34 titan
PSN: Houtvlot
Mensen die vanavond ToO of Poe 34 willen doen?
Ik wel een poe 34!
edit. Oh wacht, dan zijn we al met 2x 33 (heb je ff gecheckt via destinystatus.com)
Gisteren met m0nkeyman en een ander ook al tevergeefs geprobeert (waren alle 3 lvl 33) maar je bent dan gewoon underpowered. Zelfs met een fatebringer op een harpy zit je dan al 4/5x te knallen voor ie een keer sterft dus we zijn na 2 rondes gekapt omdat we veel te weinig damage deden.
Ik wacht dan liever af of volgende week die kromme schoentjes verkoopt voor armor cores want dan ben ik zelf 34.
Succes vanavond!
edit. Oh wacht, dan zijn we al met 2x 33 (heb je ff gecheckt via destinystatus.com)
Gisteren met m0nkeyman en een ander ook al tevergeefs geprobeert (waren alle 3 lvl 33) maar je bent dan gewoon underpowered. Zelfs met een fatebringer op een harpy zit je dan al 4/5x te knallen voor ie een keer sterft dus we zijn na 2 rondes gekapt omdat we veel te weinig damage deden.
Ik wacht dan liever af of volgende week die kromme schoentjes verkoopt voor armor cores want dan ben ik zelf 34.
Succes vanavond!
[ Voor 105% gewijzigd door DarkElement op 30-05-2015 08:42 ]
Iemand die rond 10.00 ToO wilt doen?
Ben net tot 6-3 gekomen, maar wat meer wins zou fijner zijn!
(geen boons gebruikt, heb er nu 30)
Ben net tot 6-3 gekomen, maar wat meer wins zou fijner zijn!
(geen boons gebruikt, heb er nu 30)
[ Voor 15% gewijzigd door AlexMar op 30-05-2015 09:17 ]
Psy en ik gaan waarschijnlijk TOO doen, weet niet of Dumay mee gaat. Anders hebben we nog een snipert nodig.Qualixo schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 07:43:
Mensen die vanavond ToO of Poe 34 willen doen?
count me in dan, icebreaker is hungryGriffx schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 09:25:
[...]
Psy en ik gaan waarschijnlijk TOO doen, weet niet of Dumay mee gaat. Anders hebben we nog een snipert nodig.
Iemand straks of vanmiddag zin om de NF te doen?
PSN Roshgill
PSN Roshgill
No problemo, ik heb de schoenen nodig van de trials om 34 te worden
motivatie genoeg
Iemand skolas 4th horsemannen? Vereiste: 4th horseman met 365.
Atlas#22744
felwinter 365 ook goed?
heb wel horseman alleen geen 365
Felwinter schiet te langzaam ben ik bang, Found Verdict mag ook. Level 33 niet
Atlas#22744
Iemand ToO of PoE l32 nu?
L33 titan
L33 titan
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Lief doen Dark. We hebben btw iemand.
Atlas#22744
Iemand NF doen? Ben zelf lvl 33 Warlock
[ Voor 3% gewijzigd door Roshnak op 30-05-2015 13:56 ]
Als je klaar bent kan ik wel PoE 32 doen met jeassasinbats schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 15:36:
Iemand NF of PoE 32?
Me!Roshnak schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 15:47:
Ik ga zo NF doen nog 1 nodig
Ik wil ook wel een PoE 32 doen, nog nodig?Kartale schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 15:48:
[...]
Als je klaar bent kan ik wel PoE 32 doen met je
PSN: ZogstotenV
Ir Yut kan je ook in 1 schot afmaken op Hard Mode met de Celestial Nighthawk helm: Even doorspoelen naar 0:59
[ Voor 10% gewijzigd door DarkElement op 30-05-2015 15:59 ]
Denk het wel. Weet niet of Bas een 2e had. Anders zijn we dan zo met 3 met jou erbij
Trials of Osiris ook weer 2x flawless!
Void pulse rifle, Arc scout rifle en Void Rocket launcher woohoo!
Void pulse rifle, Arc scout rifle en Void Rocket launcher woohoo!
Vanmorgen ook weer ToO gedaan met Shadow en Kasai. Ging prima, 2 close matches maar ook die wisten we met wat focus te winnen.
Alleen, kreeg ik een disconnect.. Waarna Shadow en Kasai dus alleen overbleven en die pot verloren door leave (1 loss). Ze hadden Mercy, maar die proccte niet.. Ik had DC, maar geen loss en ook geen Mercy of Osiris die was verdwenen.
Hierdoor haalde ik dus wel Mercury en zij niet, oftewel heel hard genaaid. Beetje jammer dat Bungie die hele disconnect zooi nog steeds niet weet op te lossen.
Kreeg de solar sniper rifle en void auto rifle van mercury + gold package, sniper is best ok. Auto rifle is een van de betere auto rifles, maar helaas zijn auto rifles in het geheel gewoon kut.
Alleen, kreeg ik een disconnect.. Waarna Shadow en Kasai dus alleen overbleven en die pot verloren door leave (1 loss). Ze hadden Mercy, maar die proccte niet.. Ik had DC, maar geen loss en ook geen Mercy of Osiris die was verdwenen.
Hierdoor haalde ik dus wel Mercury en zij niet, oftewel heel hard genaaid. Beetje jammer dat Bungie die hele disconnect zooi nog steeds niet weet op te lossen.
Kreeg de solar sniper rifle en void auto rifle van mercury + gold package, sniper is best ok. Auto rifle is een van de betere auto rifles, maar helaas zijn auto rifles in het geheel gewoon kut.
Inmiddels level 29 en half, en Tjonge jong wat een gaaf spel lange tijd geleden dat een game mij zo wist te boeien.
Net voor de eerst keer PoE gedaan level 28 me eerst exotic eruit hawkmoon handgun en weer een nieuwe treaure key uit de kleine chests. Nu word het verder zoeken naar mensen die is de hogere levels etc willen proberen en mensen met wie ik me eerste raid kan doen
Net voor de eerst keer PoE gedaan level 28 me eerst exotic eruit hawkmoon handgun en weer een nieuwe treaure key uit de kleine chests. Nu word het verder zoeken naar mensen die is de hogere levels etc willen proberen en mensen met wie ik me eerste raid kan doen
lol.Inhumanous schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 17:52:
Inmiddels level 29 en half, en Tjonge jong wat een gaaf spel lange tijd geleden dat een game mij zo wist te boeien.
Een heleboel mensen gaan jou 'haten' omdat je als eerste exotic direct de Hawkmoon krijgt. Congrats!
Haha, haten is een groot woord, maar jaloers welUTADDICT schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 17:54:
[...]
lol.
Een heleboel mensen gaan jou 'haten' omdat je als eerste exotic direct de Hawkmoon krijgt. Congrats!
Moet hem nog steeds krijgen
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Dit topic is gesloten.
![]()