PSN - M4uSzi // -
20% dacht ik te horen.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Zou mijn rechterbal geven voor een void scout of een arc autorifle.
[ Voor 21% gewijzigd door DarkElement op 30-05-2015 18:25 ]
Not worth.DarkElement schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 18:24:
Jaloers op alle mensen hier die WEL goed zijn in PVP en dus al die solar, void en arc primaries krijgen die ik nooit zal zien
We hadden maar 1 4th horseman, volgende keer doen We met 3. Dat lukt het.
Atlas#22744
Zo bijzonder zijn ze nou ook weer niet xD Ga eerst lvl 34 wordenDarkElement schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 18:24:
Jaloers op alle mensen hier die WEL goed zijn in PVP en dus al die solar, void en arc primaries krijgen die ik nooit zal zien
Atlas#22744
Mercury halen!
(ja ik weet dat dit een contradictie is tov Kasai's post)
Haha misschien kan je wel een keer met mijn en FearsomeStatue (ook nederlander) mee.DarkElement schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 18:24:
Vanmiddag 14 potjes gedaan 0 verloren (2x flawless op 2 characters), van de 70 rondes hebben we er maar 7 verloren
Onze taktiek was;
1 striker, 1 gunslinger, 1 voidwalker.
Striker en voidwalker (ik) allebei met Thorn + Efrideet's Spear (FinalRound), de gunslinger bleef bij ons in de buurt met een shotgun in het geval het close combat zou worden. Werkte perfect! Meestal in het begin al 2 kills met FinalRound van de sniper en dan volop rushen met grenades.
Atlas#22744
Mwah afgezien van de DC misschien twee keer 5-4 gewonnen, maar niet echt heel moeilijk toch?Kasai schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 19:32:
Bij ons ging het minder smooth. De map is echt ruk. Ook zijn We genaaid omdat 1 iemand dc had, werd dus 2v3.
WAT?!?Kasai schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 18:49:
[...]
Zo bijzonder zijn ze nou ook weer niet xD Ga eerst lvl 34 worden
Net was het geniaal, flawless 9-0 ( heb op alle poppetjes de loss boon nog actief van vorige week ), maar shoulderpushde iemand de afgrond in met 5-0 en daardoor was hun passage card ook verlopen. #nomurcy muaha!
Heb nu de rocket launcher uit een gold package, wat een beest is dat!
Waren weer leuke potjes, alles 5-0 of 5-1 :-)
Nee, bedankt.DarkElement schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 18:24:
Goed worden word je door het te oefenen. En pindakaas eten. Minimaal een kilo pot per ochtend is gegarandeerd 9-0.
Wat een schijt baas
[ Voor 11% gewijzigd door WillieWuks op 30-05-2015 23:39 ]
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
[ Voor 14% gewijzigd door WillieWuks op 30-05-2015 23:42 ]
Ren naar gang, 3x snip zonder te missen en klaar:)
Werd nog 01:30 maar toch nieuwe schoentjes nu en lvl 34.
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Waren gezellige runs ouwe snipert. De schoentjes en de TOO rocket launcer aan over gehouden.Qualixo schreef op zondag 31 mei 2015 @ 08:31:
Gisteren ToO was ook weer hillarisch. Rondje in 15 secs klaar.
Vandaag de hunter er doorheen halen.
Vandaag maar eens een POE 34 doen nu ik "pimped" benGriffx schreef op zondag 31 mei 2015 @ 09:30:
[...]
Waren gezellige runs ouwe snipert. De schoentjes en de TOO ticket launcer aan over gehouden.
Vandaag de hunter er doorheen halen.
Hoe laat ga je ToO? maybe dat ik mee doe
[ Voor 6% gewijzigd door Qualixo op 31-05-2015 09:32 ]
Als Psy online is vanmiddag anders een uurtje of 20:00Qualixo schreef op zondag 31 mei 2015 @ 09:31:
[...]
Vandaag maar eens een POE 34 doen nu ik "pimped" ben
Hoe laat ga je ToO? maybe dat ik mee doe
Haha mooi. Dat hadden wij met een bubbel. Iemand deed als defender z'n shield voor de waterval neerzetten ( heel slim ) en z'n teammates rende er allemaal in van 'hier ben ik heel veilig', toen kwam ik er aan met fist of havoc.Qualixo schreef op zondag 31 mei 2015 @ 08:31:
Gisteren ToO was ook weer hillarisch. Rondje in 15 secs klaar.
Maar snipen is erg vermakelijk op deze map ja
Echt! Die baasDarkElement schreef op zondag 31 mei 2015 @ 00:54:
Oioioi was dat even flink zuur, hadden we Qodron dus op het mipperje neer, Grimoire card kwam al in beeld, krijgen we detain, dood, geen rewards, einde. Kutspel.
Met 3x 34 hadden we alledrie nog 2rockets over nadat hij down ging
Wat ben je ook een naarling! Enig idee hoe erg die 3 'gasten' misschien wel zijn geschrokken na die grap van jou?steffeh schreef op zondag 31 mei 2015 @ 09:53:
[...]
Haha mooi. Dat hadden wij met een bubbel. Iemand deed als defender z'n shield voor de waterval neerzetten ( heel slim ) en z'n teammates rende er allemaal in van 'hier ben ik heel veilig', toen kwam ik er aan met fist of havoc.
Maar snipen is erg vermakelijk op deze map ja
OT:
Gisteren ToO gedaan met een groep die ik via Reddit's Fireteams had gevonden. Advies: nooit doen. Ok.
[ Voor 9% gewijzigd door UTADDICT op 31-05-2015 10:17 ]
Tot nu toe ben ik elke week 6-3 via reddit gekomen.UTADDICT schreef op zondag 31 mei 2015 @ 10:17:
[...]
Wat ben je ook een naarling! Enig idee hoe erg die 3 'gasten' misschien wel zijn geschrokken na die grap van jou?
OT:
Gisteren ToO gedaan met een groep die ik via Reddit's Fireteams had gevonden. Advies: nooit doen. Ok.
Ja, dat vind ik dus niet genoeg. Zeker als je zag tegen wie we speelden. Normaal spelen we alleen met de andere dudes van Guardian Down en halen we meestal mercury tegen dit soort gasten. Een van de twee kon nog iets, maar die andere was echt om te huilen (en de reden dat ik nu een 5-2 kaart heb). Die had misschien in 8 games 2 kills?AlexMar schreef op zondag 31 mei 2015 @ 10:19:
[...]
Tot nu toe ben ik elke week 6-3 via reddit gekomen.
[ Voor 3% gewijzigd door UTADDICT op 31-05-2015 10:22 ]
Ja oké, ik ga ook liever beter dan 6-3, maar heb gewoon niet de juiste mensen/vast team om mee te spelen. Dat er op reddit slechte spelers zitten, ben ik wel met je eens.UTADDICT schreef op zondag 31 mei 2015 @ 10:21:
[...]
Ja, dat vind ik dus niet genoeg. Zeker als je zag tegen wie we speelden. Normaal spelen we alleen met de andere dudes van Guardian Down en halen we meestal mercury tegen dit soort gasten. Een van de twee kon nog iets, maar die andere was echt om te huilen (en de reden dat ik nu een 5-2 kaart heb). Die had misschien in 8 games 2 kills?
idd. Vooral ook omdat ze allemaal adverteren met:AlexMar schreef op zondag 31 mei 2015 @ 10:30:
[...]
Ja oké, ik ga ook liever beter dan 6-3, maar heb gewoon niet de juiste mensen/vast team om mee te spelen. Dat er op reddit slechte spelers zitten, ben ik wel met je eens.
"I am 34"
"I have been to Mercury 3 times last week"
"Full ToO gear"
"LF really pro players, do not want to carry"
"etc"
Wat dan gewoon 100% leugens zijn.
Wil ook is proberen 9-0 te gaan
Nice man, scheelt het toch aardig wat! Maar we hadden 'm wel!WillieWuks schreef op zondag 31 mei 2015 @ 10:02:
[...]
Echt! Die baasWas echt zuur man.
Met 3x 34 hadden we alledrie nog 2rockets over nadat hij down ging
Heb maxed out G-horn, mythoclast, black hammer etc.
PSN: ton89nl
PSN: KraantjeD
Heb je al iemand gevonden ik moet nog bosses killen voor exotic bounty.ton89 schreef op zondag 31 mei 2015 @ 11:17:
Iemand die de PoE level 32 wil doen? Ben zelf level 32, heb die armor core nodig om naar 33 te komen.
Heb maxed out G-horn, mythoclast, black hammer etc.
PSN: ton89nl
Ze zijn volgens mij allemaal leuk. Waarschijnlijk ga ik eerst voor de Queenbreaker's Bow, maar Dreg's Promise lijkt me ook gaaf.
We zijn met 2 personen
Smarthomer | Home Assistant
Ik kreeg 'm op het moment toen ik de boss van PoE lvl 34 kilde. Direct bij de boss, niet uit kistje. Je moet wel een vrije bounty slot hebben.DarkElement schreef op zondag 31 mei 2015 @ 11:57:
Ik zou ook voor de bow gaanhoe kreeg je de bounty?
Plek nog vrij? Ik wil wel mee doen. Quilibre.BaseBoyNL schreef op zondag 31 mei 2015 @ 11:58:
Iemand zin om mee te doen aan POE lvl 32 ?
We zijn met 2 personen
jep Je kan nog mee doen je mag mij toevoegen PSN: BaseBoyNL
[ Voor 8% gewijzigd door BaseBoyNL op 31-05-2015 12:43 ]
Smarthomer | Home Assistant
Lvl 34 moet ik nog op mijn Warlock!Verwijderd schreef op zondag 31 mei 2015 @ 13:10:
Titan 34 zoekt poe 34 groep
Dan ga ik mee en is het 3 man:) 34 titan
1. DarkElement1987 - Lv 33 Titan
2. Biacas - Lv 34 Titan/Warlock
3. ?
[ Voor 29% gewijzigd door DarkElement op 31-05-2015 14:18 ]
Ik kan wel heb max Shadow of Feils en thunderlord kan ook eventueel 4th horseman gebruikentha_crazy schreef op zondag 31 mei 2015 @ 14:29:
Iemand hier PoE 35 nu?
Ben hunter
En net als tweede exotic krijgt hij No Land BeyondM0nkeymen schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 17:59:
[...]
Haha, haten is een groot woord, maar jaloers wel
Moet hem nog steeds krijgen
PSN: Houtvlot
PSN: Timmehhh84
PSN: libbes1979
kijk deze eens, Planet Destiny: Complete Guide to Ascending & Reforginglibbes1979 schreef op zondag 31 mei 2015 @ 16:23:
hoe kan je bestaande weapons upgraden? ben er een tijdje uit geweest..
[ Voor 4% gewijzigd door zekerpixels op 31-05-2015 16:25 ]
Jawel, met etheric light kun je ALLE legendary weapons upgraden, ook van voor HoW. (dus ook Fatebringer etc. of zelfs je Shadow Price als je em nog zou hebben r.i.p.DarkElement schreef op zondag 31 mei 2015 @ 16:24:
Wapens van voor HoW kan je niet upgraden, alleen exotics (met een exotic shard). En legendaries verdient in HoW kan je reforgen en ascenden.
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Oh ik bedoelde reforgenLow_Profile schreef op zondag 31 mei 2015 @ 17:07:
[...]
Jawel, met etheric light kun je ALLE legendary weapons upgraden, ook van voor HoW. (dus ook Fatebringer etc. of zelfs je Shadow Price als je em nog zou hebben r.i.p.)
Ik zou graag vanavond nog een PoE 34 willen doen, maar ben zelf 33. Zijn hier twee 34'ers die mee willen doen vanavond vroeg op de avond?
[ Voor 20% gewijzigd door DarkElement op 31-05-2015 17:12 ]
Ben zelf lvl 34 warlock, voorkeur gaat wel uit naar minimaal 1 titan
PSN: jansoe13
Ok nog 1 erbij en we kunnen
PSN: jansoe13
wat is dat? raid?Viper® schreef op zondag 31 mei 2015 @ 18:17:
Zijn er nog mensen die Raids doen eigenlijk ?
Vanmiddag nog gedaanViper® schreef op zondag 31 mei 2015 @ 18:17:
Zijn er nog mensen die Raids doen eigenlijk ?
[ Voor 2% gewijzigd door DarkElement op 31-05-2015 18:37 . Reden: typo ]
Ir kut met Celestial golden gun in 1 tel
[ Voor 17% gewijzigd door DarkElement op 31-05-2015 18:45 ]
enhu... is een capture point alleen het cappen van het relic of moet je hem ook nog zoveel sec. vasthouden?
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
edit: Oh kut, salvage. sorry geen idee
Wij hebben trouwens 3x een atheon cp en zoeken 3 mensen die dit even snel met ons 3x willen doen, graag relic ervaring voor vlotte runs
Als we 6 man hebben kunnen we starten
1. darkelement1987
2. Paardenklit
3. Paardenpiem0l
4. ?
5. ?
6. ?
[ Voor 132% gewijzigd door DarkElement op 31-05-2015 19:22 ]
http://destinytracker.com...8946048/2653716581?page=0
[ Voor 50% gewijzigd door tha_crazy op 31-05-2015 18:56 ]
Is alleen cappen.M0nkeymen schreef op zondag 31 mei 2015 @ 18:49:
Weet iemand waar je de capture points van salvage kan zien? Ben bezig met die troffee en ben benieuwd hoeveel ik er heb...
enhu... is een capture point alleen het cappen van het relic of moet je hem ook nog zoveel sec. vasthouden?
Maar met een uurtje of 2 goed spelen ben je er wel.
Onze zwaardman krijgt em als 34 neer op hard met 1 zwaard. Die deed voor de how crota al down voor de ogresDarkElement schreef op zondag 31 mei 2015 @ 18:40:
Stuk makkelijker dan eerst ja. onze zwaardslet deed m 4x, 3x en weer 4x. toen was ie plat (voor de ogres nog)
Ir kut met Celestial golden gun in 1 tel
PSN: Rub1con76
Ben ik niet helemaal zeker van.
PSN: Rub1con76
Hebben nog 1 iemand nodig. Het liefst iemand die hoog skilled is.
We zijn zelf lvl 32 hunter met alleen maar crucible ervaring.
welke lvl ben je en ben je een beetje skilled?L490 schreef op zondag 31 mei 2015 @ 20:09:
Nog iemand ToO?
Hebben nog 1 iemand nodig
Sorry hoor, maar vragen om een skilled iemand terwijl jullie zelf lvl 32 zijn en crucible ervaring hebben, vind ik erg hypocriet klinken.Innoh schreef op zondag 31 mei 2015 @ 21:42:
Is er iemand die mee wil doen met Trials of Osiris?
Hebben nog 1 iemand nodig. Het liefst iemand die hoog skilled is.
We zijn zelf lvl 32 hunter met alleen maar crucible ervaring.
Iedereen die mij erbij heeft geholpen hartstikke bedankt!!
En een vex mythoclast gekregen van die raid. Super!!
juist omdat crucible ervaring geen lvl 33. Willen graag lvl 33 worden maar hebben we dus ToO gear voor nodig zoals je misschien kunt begrijpen.AlexMar schreef op zondag 31 mei 2015 @ 21:47:
[...]
Sorry hoor, maar vragen om een skilled iemand terwijl jullie zelf lvl 32 zijn en crucible ervaring hebben, vind ik erg hypocriet klinken.
dat snap ik, maar waarschijnlijk niet door crucible te spelen.tiguan schreef op zondag 31 mei 2015 @ 21:50:
Ik ben zonder TOO ook maar één keer te doen ook level 33 geworden
Valt me wel op dat er steeds meer mensen leaven voor de match ook maar begonnen is.
Ach free wins is nooit weg
Dit topic is gesloten.
![]()