Yes.. maar wrs ben ik veel te laat.brambest schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 22:43:
Iemand die round 4 lvl 32 wil joinen?
I served in a company of heroes.
Heb net wel eindelijk weer een key gevonden. Ik kan dan toch gewoon door PoE lvl 28 knallen en dan de kist openen.. zelfde rewards op alle levels? Onbeperkt rewards zolang je keys hebt? Exotics alleen 1keer per week per character.
[ Voor 9% gewijzigd door Vuvuzela op 28-05-2015 00:08 ]
Nope. Ieder niveau heeft zijn eigen loot.zekerpixels schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 21:52:
Als je PoE op 32 doet krijg je een armour core, en daarna bij 34 weapon core en etheric light. Als je nu direct op 34 doet krijg je dan armour en weapon core en etheric ligt? (Dus meer loot zoals ook bij de weeklys al je direct op hoger level doet)
Net eindelijk lvl 34 gecleared. We hadden 1 33-er zonder yolo. Dus die tactiek ging niet werken.
Vervolgens gewoon rechts helemaal achterin adds killen, baas schieten en die witte goblin killen. Als je dat consequent doet, is ie wel te halen. Maar was nog steeds erg pittig.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Ik kan bevestigen dat dit niet zo is.Vuvuzela schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 23:15:
Exotics alleen 1keer per week per character.
Ik had vorige week een Exotic uit die kist gekregen met m'n Hunter (Monte Carlo). Dinsdag na de reset kreeg ik uit dezelfde chest geen exotic (wel een legendary wapen van de Queen, een roze machinegun). Dit was in PoE Level 28. Ik denk dat de Exotic alleen de allereerste keer per character gegarandeerd is.
[ Voor 8% gewijzigd door ijskonijn op 28-05-2015 08:19 ]
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Dat idee heb ik ook. Dat iedereen om te vieren dat de HoW er was ofzo op ieder karakter de eerste keer een exotic krijgt. Heb deze week nog geen een keer een exotic zien vallen bij die kist.ijskonijn schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 08:18:
[...]
Ik kan bevestigen dat dit niet zo is.
Ik had vorige week een Exotic uit die kist gekregen met m'n Hunter (Monte Carlo). Dinsdag na de reset kreeg ik uit dezelfde chest geen exotic (wel een legendary wapen van de Queen, een roze machinegun). Dit was in PoE Level 28. Ik denk dat de Exotic alleen de allereerste keer per character gegarandeerd is.
Maar ik heb vorige week eindelijk de P&T eruit gekregen, dus ik ben tevreden!
En dan deze week ook eindelijk de Hawkmoon uit de NF dus ik heb eindelijk m'n pre-HoW exotic collectie compleet.
Nu die 4 nieuwe!
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Maar.. Jij doet laatste tijd alleen maar the witcher toch.. Die heb ik ook sinds afgelopen zaterdag, maar nog niet aangeraakt..CrackSlet schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 08:35:
[...]
Dat idee heb ik ook. Dat iedereen om te vieren dat de HoW er was ofzo op ieder karakter de eerste keer een exotic krijgt. Heb deze week nog geen een keer een exotic zien vallen bij die kist.
Maar ik heb vorige week eindelijk de P&T eruit gekregen, dus ik ben tevreden!
En dan deze week ook eindelijk de Hawkmoon uit de NF dus ik heb eindelijk m'n pre-HoW exotic collectie compleet.
Nu die 4 nieuwe!
Keuzes keuzes, lastig lastig.brambest schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 09:11:
[...]
Maar.. Jij doet laatste tijd alleen maar the witcher toch.. Die heb ik ook sinds afgelopen zaterdag, maar nog niet aangeraakt..
Aan de ene kant wil ik de Witcher spelen, want die game is echt vet, huge en awesome.
Maar aan de andere kant wil ik HoW ook wel weer spelen, zeker als Team ZUIG present is
Het is een beetje afwisselen.
Gisteren trouwens poe lvl 32, maar poe he, dat was knap lastig. Round 4, grrrr. Ruim 2 uur over gedaan, 70 deaths.. Was ook lastig, ik was de enige met een primary arc weapon, een arc shotgun(die was fijn, 3 schoten en wizard = dood). Maargoed, ronde 5 was dan echt piece of cake. Daar 1x dood gegaan door die burn rage, maar daarna hadden we m.
[ Voor 52% gewijzigd door brambest op 28-05-2015 10:03 ]
Wij zijn te gezellig om niet mee te spelen.CrackSlet schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 09:23:
[...]
Keuzes keuzes, lastig lastig.
Aan de ene kant wil ik de Witcher spelen, want die game is echt vet, huge en awesome.
Maar aan de andere kant wil ik HoW ook wel weer spelen, zeker als Team ZUIG present is
Het is een beetje afwisselen.
Hoewel The Witcher geweldig is!
Ja dat was wat gisteren, maar gelukkig wel gehaaldbrambest schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 09:57:
Mja, snap ik. Is sowieso ook irritant dat het nieuwe allemaal voor fireteam van max 3 is, en niet 6. Had die arena 2x zo groot gemaakt en dan voor 6 spelers...
Gisteren trouwens poe lvl 32, maar poe he, dat was knap lastig. Round 4, grrrr. Ruim 2 uur over gedaan, 70 deaths.. Was ook lastig, ik was de enige met een primary arc weapon, een arc shotgun(die was fijn, 3 schoten en wizard = dood). Maargoed, ronde 5 was dan echt piece of cake. Daar 1x dood gegaan door die burn rage, maar daarna hadden we m.
Zeker die laatste baas, iedereen een Gjallar met 7 rakketten, bubbel zetten, iedereen Gjaller leeg schieten, pakketje pakken en weer Gjaller legen, klaar.
Als er niet een paar dood gaan door in de titan bubbel te schieten....
Dit doe ik dus ALTIJD.Griffx schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 11:37:
Als er niet een paar dood gaan door in de titan bubbel te schieten....
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Toen samen met UTAddict ook een uur ofzo bezig geweest met die ronde. De combinatie van dismantle mines en knights en witches met arc dmg was niet erg plezierig.brambest schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 09:57:
Mja, snap ik. Is sowieso ook irritant dat het nieuwe allemaal voor fireteam van max 3 is, en niet 6. Had die arena 2x zo groot gemaakt en dan voor 6 spelers...
Bij mij komen er altijd net cursed thralls aanlopen als ik in de bubble sta
Owja en met je raketwerper schieten als je teamlid net een bubble plaatst idd
Knights en witches gewoon nog even binnenhouden totdat je de mines dismantled hebtViper® schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 11:52:
[...]
Toen samen met UTAddict ook een uur ofzo bezig geweest met die ronde. De combinatie van dismantle mines en knights en witches met arc dmg was niet erg plezierig.
Bij mij komen er altijd net cursed thralls aanlopen als ik in de bubble sta
Owja en met je raketwerper schieten als je teamlid net een bubble plaatst idd
Makkelijkste ronde die er is
Die cheese bedoel je? No thanks, dan was ik meteen geleavedGearloose schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 11:54:
[...]
Knights en witches gewoon nog even binnenhouden totdat je de mines dismantled hebt![]()
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Dan spawnen er alleen een paar thralls en kan je makkelijk de mines doen.
Vanavond nog een lvl34 doen, of twee level 34's?Gearloose schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 11:54:
[...]
Knights en witches gewoon nog even binnenhouden totdat je de mines dismantled hebt![]()
Heb etheric lights nodig voor de Trials as vrijdag
Wil me voidfang gebruiken
Goed man, ben waarschijnlijk wel pas om 21.30 online ofzo...Griffx schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:04:
[...]
Vanavond nog een lvl34 doen, of twee level 34's?
Heb etheric lights nodig voor de Trials as vrijdag
Wil me voidfang gebruiken
Maar knallen er wel effe doorheen
Mag ik ook mee?Gearloose schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:05:
[...]
Goed man, ben waarschijnlijk wel pas om 21.30 online ofzo...
Maar knallen er wel effe doorheen
Waarschijnlijk zitten we vol maar als Psyviri er niet is kan je mee.
[ Voor 51% gewijzigd door DarkElement op 28-05-2015 15:18 ]
32 wil ik wel mee doen. warlck 33 titan 32DarkElement schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:18:
Iemand zo Poe 34 of 32? Heb zelf de keuze uit Titan of Warlock level 33.
[ Voor 4% gewijzigd door Vuvuzela op 28-05-2015 15:24 ]
34 wil ik ook wel doen maar heb geen Ghorn..
[ Voor 42% gewijzigd door Vuvuzela op 28-05-2015 15:33 ]
Ik heb een warlock lvl 34 en hunter 33.
Xbox One!
GT: Reece5
Biacas doet met ons mee.Vuvuzela schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:27:
Ik zal je joinen tegen die tijd.
34 wil ik ook wel doen maar heb geen Ghorn..
Tof!Griffx schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:03:
[...]
Waarschijnlijk zitten we vol maar als Psyviri er niet is kan je mee.
Nog bedankt! 42 light jasje nu
Met de laatste patch hebben ze die rate verdubbelt geloof ik.AlexMar schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 16:37:
De drop rate is echt bizar in de crucible, heb sinds HoW al 6 legendary weapons gekregen.
[ Voor 42% gewijzigd door Vuvuzela op 28-05-2015 17:47 ]
Graag gedaan, heb in lange tijd niet zo beroerd gespeeld, lang leve nachtdienstVuvuzela schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 17:47:
[...]
Nog bedankt! 42 light jasje nu
[...]
Met de laatste patch hebben ze die rate verdubbelt geloof ik.
- Hettic1
- trahdeog
- jansoe13
[ Voor 8% gewijzigd door Hettic op 28-05-2015 20:09 ]
PSN-ID: Hettic1
moet nog ff een nightfall met min 32 hunterHettic schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 19:54:
Zijn er nog twee mensen die zijn hebben in een night fall of PoE28/32?
- Hettic1
-
-
PSN: jansoe13
Ik wil wel een POE op 32 doen als je weet waar je aan begint? Heb 'm gisteren geprobeerd en dat ging niet best.Hettic schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 19:54:
Zijn er nog twee mensen die zijn hebben in een night fall of PoE28/32?
- Hettic1
-
-
op lvl 32 wil ik wel ff mee lopentiguan schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 20:04:
[...]
Ik wil wel een POE doen als je weet waar je aan begint? Heb 'm gisteren geprobeerd en dat ging niet best.
PSN: jansoe13
Op welk level?tha_crazy schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 20:04:
Iemand hier zo een PoE?
Laten we dat doen dan!tiguan schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 20:04:
[...]
Ik wil wel een POE op 32 doen als je weet waar je aan begint? Heb 'm gisteren geprobeerd en dat ging niet best.
Ff eten nog. Over kwartiertje ben ik beschikbaar.
wij zijn al begonnen joinmaartiguan schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 20:09:
[...]
Ff eten nog. Over kwartiertje ben ik beschikbaar.
Als je nog iemand zoekt, ik kan zo.. Lvl 33,5
In damage blijft dat level 33brambest schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 20:35:
[...]
Als je nog iemand zoekt, ik kan zo.. Lvl 33,5
Als we nog 1 kunnen vinden wil ik wel een 34 starten.
PSN: djmurcielago
(1)KumoCat
(2)
(3)
(4)
(5)
(6)
Vinyl & CD's | Vinyl Insta | XBL tag: Yashirou | Google Pixel 9
Dat worden er makkelijk minimaal 3 dan op 1 dag.
Had ik gelezen inderdaad, weet je ook wanneer Iron Banner er weer is?Crashhill schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:20:
Iron Banner, bij rank 3 en 5 kun je een Etheric Light kopen.
Dinsdag start hij weer.Roshnak schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:23:
[...]
Had ik gelezen inderdaad, weet je ook wanneer Iron Banner er weer is?
Jammere is dat hij Fusion en Scout heeft
Kan je behalve de fusios en Scout ook andere weapons kopen?Crashhill schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:28:
En hij heeft boots en gauntlets
Ik wil voor de heb de fellwinter hebben.
Fusion rifle is anders echt super snel qua charge rate en heeft vrij veel stability. Enige fusion rifle die ik ooit in PvP gebruikt hebCrashhill schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:28:
En hij heeft boots en gauntlets
Atlas#22744
Jeej, nog meer etheric lights farmen, heb er al 12Crashhill schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:20:
Iron Banner, bij rank 3 en 5 kun je een Etheric Light kopen.
12? Owjah , jij ging mij toch door Trials of Osiris loodsen? hahahaahasteffeh schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:43:
[...]
Jeej, nog meer etheric lights farmen, heb er al 12
volgens mij heb ik iets gemist maar hoe de fuck doe je dat?steffeh schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:43:
[...]
Jeej, nog meer etheric lights farmen, heb er al 12
Ik zit nog steeds vast op level 32 en ik heb geen idee hoe ik uberhaupt aan die lights moet komen afgezien van lvl 34 PoE waar ik nog te low level voor ben
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
En anders een extoic naar nieuwste hoogst light brengen?
Atlas#22744
Dat doen ze alleen bij jouw heur. Ik had toen, wat had ik ookeweer? Exotic helmet ofzo, maar een oudje. Obsian mind dacht ik, en afgelopen week alleen maar strange coins...Faaz0 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:47:
droppen ook uit nightfall heur
Deze week al 2 x de level 34 poe geprobeerd. Maar twee keer niet gelukt in die laatste ronde. Die is vrij lastig....
Volgende week maar weer iron banner spelen. Heb de scout en fusion rifle nog niet. En de etherlic lights zijn weer mooi meegenomen.
[ Voor 28% gewijzigd door riotrick op 29-05-2015 10:38 ]
The first casualty in war is always the truth...
Toen wij eenmaal in de flow zaten ging het goed, 1 man met SGA op buff duty (alleen eye mob zoeken en slopen) andere 2 op adds en boss.
Ging best goed, SGA is beest tegen detainment
Ah, SGA. Goed dat je dat zegt, zal ik die eens gaan upgraden. Heerlijk, veel wapens nog moeten upgraden, lekker rustig aan de bounties doenBokkie schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:43:
Laatste ronde PoE34 is best punishing.
Toen wij eenmaal in de flow zaten ging het goed, 1 man met SGA op buff duty (alleen eye mob zoeken en slopen) andere 2 op adds en boss.
Dat is wel een goed advies, super goed zou je kunnen zeggenBokkie schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:43:
Waardeloze troep, geduld en tijd nodig voor de Gjallahorn.
[ Voor 25% gewijzigd door brambest op 29-05-2015 11:02 ]
Die Oempaloempa Chest voor de titan heb ik zowaar nog niet volgens mij. En die nieuwe gauntlets ook maar even halen. En wat engrams, wil ook die nieuwe titan gauntlets hebben, alleen al omdat ze er gruwelijk uit zien!
Heb 7 radiant dingetjes nodig om op lvl34 te komen. Heb crota schoenen geascend maar wist niet dat je speciale shards nodig hebt daarvoor (pas bij HoW de 2 dlc's gekocht) nu 7 nodig voor de laatste upgrade.
Toshirou schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 08:09:
Vanavond om 20:00u een VoG op Hard (PS4)
(1) KumoCat
(2) Maciejk8
(3)
(4)
(5)
(6)
Is die Patience and Time de moeite waard? Volgens mij is het meer een hebbeding, misschien dat ik hem dan ook wel koop voor de vault zodat ik later geen spijt kan krijgen. Gebruik tot nu toe geen snipers.. heb wel de blackhammer sinds gisteren die lijkt me veel handiger met pve eindbazen. Maar ik wacht nog op een Icebreaker
Als je de coins hebt gewoon kopen, het is tenslotte wel een 365 arc sniper.Vuvuzela schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:12:
Is die Patience and Time de moeite waard? Volgens mij is het meer een hebbeding, misschien dat ik hem dan ook wel koop voor de vault zodat ik later geen spijt kan krijgen. Gebruik tot nu toe geen snipers.. heb wel de blackhammer sinds gisteren die lijkt me veel handiger met pve eindbazen. Maar ik wacht nog op een Icebreaker
Zow, net 3 gauntlet engrams bij Xur gekocht: Feedback Fence en Kephir's sting zijn binnen
(en de warlock gauntlets natuurlijk ook gewoon gekocht)
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Als je vanguard level nog niet 3 is, zou ik voorlopig even wachten met class items van FWC, DO of NM. (je moet veel crucible spelen om de wapens/armor bij die factions te kunnen kopen. (crucible marks nodig)micmulder schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:15:
Noob vraag: Ik ben nu net lvl 20 geworden en wat kan ik nu het beste doen om aan betere gear te komen? Ik ben daarnaast ook net lid geworden van de fwc faction.
1 exotic armor piece kopen als je de coins hebt.
Strike playlists tot je blue gear hebt van rond de lvl 27, dan bij vanguard legendary kopen.
Langzaam de boel levelen tot je lvl 30 bent. Daarna raids, PoE, nightfalls etc tot je 34 bent.
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Heb je toevallig al genoeg strange coins om een exotic bij Xur te kopen (liefst een helm)? Evt met motes of light een engram kopen en geluk hebben dat je iets passends krijgt. Ik zou 75 vanguard marks regelen en een legendary gear kopen. En hetzelfde met crucible als je dat leuk vind.. Als je level hoog genoeg is kan je via raids/NF nog wat gear scoren.micmulder schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:15:
Noob vraag: Ik ben nu net lvl 20 geworden en wat kan ik nu het beste doen om aan betere gear te komen? Ik ben daarnaast ook net lid geworden van de fwc faction.
Zelf nog niet met die factions FWC etc. bezig gehouden dus weet niet of dat nu de snelste weg is naar legendary gear.
Add me anders: Timmehhh84 (Hunter 27 & Warlock 28)
PSN: Timmehhh84
Bij de vanguard quartermaster kun je dan met vanguard marks paarse armor en wapens kopen, als je rank bij vanguard hoog genoeg is (rank 2 voor armor, rank 3 voor wapens).
De factions werken in principe hetzelfde, alleen betaal je daar met crucible marks. En zoals de naam al zegt, crucible marks verdien je alleen in the crucible (pvp). Bij een faction kun je ook armor en wapens kopen als je rank bij die faction hoog genoeg is (2 voor armor, 3 voor wapens).
Zodra je een faction class item draagt (hunter cloak, warlock bond of titan mark) gaat al je reputation voor de activitien die je doet naar rank voor die faction, ipv naar de vanguard en crucible reputation.
Ik raad altijd aan om éérst je vanguard reputation naar rank 3 te brengen vóór je aan je faction rank gaat werken. Dan kun je in ieder geval je vanguard marks uitgeven (die je sowieso krijgt als je pve content speelt).
Snelle manieren om beter gear te krijgen is vooral in het begin gewoon kopen bij de verschillende verkopers in de tower (dus vanguard, crucible of faction). Vanguard marks krijg je dus door pve te spelen. Vrij snel gaat het met de strike playlists bv. Je kunt tot 100 marks per week per character verdienen. De meeste armor stukjes kosten 75 marks.
Daarnaast als je wat strange coins verdient kun je in het weekend bij xur exotics kopen. Strange coins verdien je vnml door de weekly heroic strike te spelen. Maar je zult daarvoor iets hoger level moeten krijgen eerst.
In het tussenstukje vlak na lvl 20 ga je eerst vooral blauwe (rare) gear krijgen. Let vooral op het light level. Zeker in het begin is een hoger light level belangrijker dan al de andere stats -> dat brengt je level omhoog. Krijg je gear met hoger light level, trek dat aan. Zo doorgaan tot je al je gear vervangen hebt door legendary (paarse) gear. Als je alle story missies gedaan hebt, begin dan met strikes te spelen, daily heroics, dat soort dingen.
Ascended found verdict ook, 5-6 shoten met de buff en alle 3 de schilden zijn stuk.Bokkie schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:43:
Ik gebruikte een non ascended non max upgrade (alleen de SGA perk unlocked) SGAEreaser schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 12:59:
[...]
Ascended found verdict ook, 5-6 shoten met de buff en alle 3 de schilden zijn stuk.
Dus kun je nagaan als hij wel maxed en ascended was.
Dit topic is gesloten.
![]()