PSN: Ky66881
Het is dezelfde opzet als de lvl 35 captains round van vorige week. Je gaat eerst links, hele tijd Skolas damagen tot de ads komen. Dan clear je alle ads en wanneer Skolas dichterbij komt, ga je via de zijkant naar de overkant. Daar weer ads blijven killen en dan vol op Skolas. Wanneer hij dichterbij komt weer via de zijkant terug naar de overkant en ads killen en daarna op Skolas etc. Dus je bent steeds bezig met ads killen, schieten op Skolas en half rondje rennen, schieten op ads, schieten op Skolas en half rondje. Een titan shield is erg handig en een Hunter maakt het een stuk minder kut. Wanneer Skolas 50% en 25% heeft komen de mines, de Hunter kan dan onzichtbaar worden (op knie, melee en supercharge) en de 3 mines dismantelen. Op 25% weer. Tussendoor steeds van poison wisselen zodat je niet dood gaat.To easy schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 17:24:
Ooee ben benieuwd wie hem als eerst dood heeft, Skolas op 35 met arc! Wil zijn tacts wel weten
Het is erg pittig, maar net als alle arena rounds is het concept grotendeels hetzelfde: rondjes rennen via de zijkanten van de ene kant helemaal naar de andere kant, ads killen, wanneer ze dichterbij komen weer via de zijkanten terug naar de overkant en herhalen.
Dit is een voorbeeld hoe je het kan doen.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
ik doe over 10 min wel meeFonzie27 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 20:05:
Zijn er nog mensen die NF starten binnen nu en kort?
psn drad83
is goedFonzie27 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 20:16:
Das prima, rond half 9 starten?
Prima. Meerdere runs?Fonzie27 schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 20:16:
Das prima, rond half 9 starten?
psn drad83
[ Voor 6% gewijzigd door UTADDICT op 26-05-2015 20:23 ]
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Ja wij gaan hem zo doen met 2 manUTADDICT schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 20:19:
Heeft er iemand nog iemand nodig voor PoE 32? Uiteraard allemaal al gedaan en lvl 34.
ik wil wel mee ;-)
Done, wacht wel in orbit tot je klaar bent.Viper® schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 20:39:
is goed, voeg maar toe
[ Voor 8% gewijzigd door Roshnak op 26-05-2015 21:35 ]
Ja hoorRoshnak schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 21:30:
Iemand zin in de NF? over 15 minuten? We hebben nog 1 nodig.
Ruk spel.
Atlas#22744
Yepstrompel schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 22:34:
NF Iemand?
Ok en sum1 ging ook mee dus vol
PSN: jansoe13
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Ik heb wel interesseBoobybandit schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 23:05:
Nog 1 persoon nodig voor PoE/NF. Lvl 33 warlock en Level 33 hunter hiero. Over kwartiertje ofzo?
Top!
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
We kwamen niet door de hive ronde heen. Increased arc dmg + disarm mines.
Uiteindelijk eindbaas binnen 15 min dood
Al begonnen?tha_crazy schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 22:35:
Iemand VoG?
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Tip: zorg dat je een Titan hebt en 3 Gjallarhorns als je de boss snel wil killen. Titan shield droppen bij ingang, en vol pompen met Ghorns. Blessing of Light op de shield zodat je steeds bescherming hebt en bij elke reload even erin staan. Na 7 kogels even een heavy synth en weer door. Dan heb je de boss binnen 30 sec dood.Michaelg schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 00:51:
Iemand nog tips voor lvl 34 Poe? Net geprobeerd met 2 33's en 1 34. Vonden het echt niet te doen. Zo belachelijk veel adds. En dan ook die rare game mechanics... Blegh
Heb je dit niet, dan wordt het strijden
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Haha dit hebben wij ook gedaan nadat we redelijk dichtbij waren op de 'normale' manier. Maar waren zo geïrriteerd door het level 35 fiasco dat we hem ook hebben volgepompt met rockets en WoL. Klaar.ASNNetworks schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 03:34:
[...]
Tip: zorg dat je een Titan hebt en 3 Gjallarhorns als je de boss snel wil killen. Titan shield droppen bij ingang, en vol pompen met Ghorns. Blessing of Light op de shield zodat je steeds bescherming hebt en bij elke reload even erin staan. Na 7 kogels even een heavy synth en weer door. Dan heb je de boss binnen 30 sec dood.
Heb je dit niet, dan wordt het strijden
Kasai schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 22:08:
Level 35 was nog meer bullshit dan vorige week, na aantal wipes maar gekapt. Toen gingen we gezellig 34 doen, was erg leuk tot de laatste boss, deze maar volgepompt met yolohors, ging goed, leuk. Vervolgens kwamen we in de treasure room, bam, error code baboon, geen loot voor jou, later.
Ruk spel.
Oh well, Trials is toch veel leuker
Atlas#22744
Heb trouwens met judgements chance de hunter helmet en de titan boots gekregen.
Hunter helmet perks: greatly increased super and melee regeneration when fighting fallen in the Prison of Elders
Titan boots perks: increased agility and grenade cooldown when fighting fallen in the Prison of elders
[ Voor 35% gewijzigd door Low_Profile op 27-05-2015 08:56 ]
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Ik ben zelf lvl 32 PSN is Roshgill
Jawel hoor, hoelaat? Kan vanaf 20:30 ongeveer.. Lvl 33 warlock of lvl 32 hunter..Roshnak schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:21:
Iemand zin om vanavond PoE 32 te doen?
Ik ben zelf lvl 32 PSN is Roshgill
20:30 is prima.brambest schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:44:
[...]
Jawel hoor, hoelaat? Kan vanaf 20:30 ongeveer.. Lvl 33 warlock of lvl 32 hunter..
Nog 1 nodig voor PoE lvl 32 vanavond 20:30
Had je dan niet beter gewoon de dead orbit shotgun kunnen kopen?Biatch schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:55:
Gisteren nog de Judgment VI gekocht bij NM. Na 3x rerollen werd het eerst solar dmg met shotpackage en daarna arc met rangefinder. Heb hem maar even zo gelaten, na de SB nu een sg met arc dmg.
Ik speel nagenoeg geen pvp maar had door de Thorn bounty 150 marks gehaald en toevallig een NM cape om.AlexMar schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 10:09:
[...]
Had je dan niet beter gewoon de dead orbit shotgun kunnen kopen?
Coole perks, jammer genoeg is alles zonder deze perks ook goed te doen tegen de fallen alleen is level 35 niets aan tegen die hufter.Low_Profile schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 08:36:
Voor 34 boss zonder gjalla's, blijf vooral bij elkaar en zorg dat minimaal 1 de jailbreaker buff heeft (krijg je door die anders gekleurde goblin te killen). Degene met jailbreaker kan ook de andere 2 detain fields kapot maken. Verder, stay alive, en 2 dps boss, 1 clear (hob)goblins.
Heb trouwens met judgements chance de hunter helmet en de titan boots gekregen.![]()
Hunter helmet perks: greatly increased super and melee regeneration when fighting fallen in the Prison of Elders![]()
Titan boots perks: increased agility and grenade cooldown when fighting fallen in the Prison of elders
Die 34 boss van deze week is ook geinig. Hier, hebben jullie arena met 20 snipers en een mob met buff, die pas tegen het einde komt. Oh ja, er is ook nog een boss die om de 5 seconden een nova bomb op je hoofd gooit.
Gjallerhorn ftw
In ieder geval zijn de rewards beterKasai schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 07:49:
Ja joh, kun je nagaan als je wel Skolas killed en je word er uitgegooid, dan word je helemaal gek.
Oh well, Trials is toch veel leuker
ToO is wel echt spannend tot nu toe, wel aantal zenuwslopende potjes al gehad, hoop op weer een leuke kleine map net als deze afgelopen week..
PoE vind ik ook leuk om te doen, alleen die keys zijn gewoon crappy systeem en de loot valt behoorlijk tegen vervolgens..gelukkig krijg je die Etheric lights enzo al van die kleine kistjes.
Heb nu de Jewel of Osiris met void damage, hoop stiekem dat ik die nog een keer krijg alleen dan met Solar damage erop..
Het is alleen wel heeel jammer dat je zo snel op 34 zit al, heb ze nu alledrie alweer op 34 en de guns die ik wil op 365, vraag me dus ook af hoelang ik me nog kan gaan vermaken hiermee, als ik alle bosses heb gehad voor de grimoirecards ben ik weer klaar..zal hooguit nog 2 weken duren vermoed ik..
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Eens, je zit wel heel erg snel op 34 ja. PoE valt mij echt enorm tegen. De eerste twee keer dat ik het deed was het nog wel interessant, maar het gebrek aan diversiteit (ALWEER MINES DEFUSEN) en het gebrek aan goede rewards doet flink af aan de lol.Only schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:00:
Vind het tot nu toe wel leuke DLC, over of het er al wel niet in had moeten zitten kunnen we flink discussieren, maar vermaak me er wel mee.
ToO is wel echt spannend tot nu toe, wel aantal zenuwslopende potjes al gehad, hoop op weer een leuke kleine map net als deze afgelopen week..
PoE vind ik ook leuk om te doen, alleen die keys zijn gewoon crappy systeem en de loot valt behoorlijk tegen vervolgens..gelukkig krijg je die Etheric lights enzo al van die kleine kistjes.
Heb nu de Jewel of Osiris met void damage, hoop stiekem dat ik die nog een keer krijg alleen dan met Solar damage erop..
Het is alleen wel heeel jammer dat je zo snel op 34 zit al, heb ze nu alledrie alweer op 34 en de guns die ik wil op 365, vraag me dus ook af hoelang ik me nog kan gaan vermaken hiermee, als ik alle bosses heb gehad voor de grimoirecards ben ik weer klaar..zal hooguit nog 2 weken duren vermoed ik..
We hadden het er gisteren ook even over met de Guardian Down members, er is gewoon geen enkele reden om 35 te doen. Tenzij je echt heel graag een emblem wil en een kans op een schip (of de exotic bounty). Maar als je het red zonder (en je red alle content zonder) dan is 34 genoeg om je wekelijkse cores op te halen..
ToO wel echt mega-veel leuker dan gedacht, dus die zal ik wel blijven doen.
Zeg maar hetzelfde als de rewards op het einde van de weekly en nightfall
edit:
35 geeft net als 34 een gegarandeerde Ethreic light, dus in die zin is dat de belangrijkste reden om 35 te doen. tenzij je er aan 3 in de week genoeg hebt uiteraard.
De nieuwe Exotic bounty kan ook op 34 vallen
edit2:
@hieronder ja dat weet ik, maar dit ging expliciet over PoE
[ Voor 39% gewijzigd door Bokkie op 27-05-2015 11:07 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ehteric light is een easy drop van ToO pakketjes, ik heb er 6 en alles dat ik wilde upgraden klaar.. Zou ik geen PoE voor doenBokkie schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:04:
Etheric light komt niet uit de kleine kistjes perse, dat is de reward voor het completen van het event wat getriggerd wordt zodra je een van de kisten opent.
Zeg maar hetzelfde als de rewards op het einde van de weekly en nightfall
[ Voor 9% gewijzigd door UTADDICT op 27-05-2015 11:12 ]
De Armor en weapons zijn heel vet.
Wat wel jammer is, is dat er in de ToO niet een soort van leveling zit. 32vs32 enz.
Voor PvP beginners is er in de ToO niets te behalen, zeker niet tegen volledig ingespeelde teams die al veel PvP spelenn nadeel hiervan is dat die teams vaak al de gear en weapons hebben en het voor beginners nog moeilijker is.
Natuurlijk moet je zelf skils ontwikkelen maar de manier van leveling helpt daar niet in mee.
Hiermee wordt een drempel gecreëerd door Bungie die er in mijn ogen niet hoeft te zijn.
Wapens zijn handig, maar met teamwork kom je ver hoor. Goede communicatie en een plannetje werken echt goed. Wij zijn ook wel eens niet 9-0 gegaan omdat er een team (waarvan we dachten dat ze minder waren) echt lekker bezig waren..Griffx schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:18:
[...]
De Armor en weapons zijn heel vet.
Wat wel jammer is, is dat er in de ToO niet een soort van leveling zit. 32vs32 enz.
Voor PvP beginners is er in de ToO niets te behalen, zeker niet tegen volledig ingespeelde teams die al veel PvP spelenn nadeel hiervan is dat die teams vaak al de gear en weapons hebben en het voor beginners nog moeilijker is.
Natuurlijk moet je zelf skils ontwikkelen maar de manier van leveling helpt daar niet in mee.
Hiermee wordt een drempel gecreëerd door Bungie die er in mijn ogen niet hoeft te zijn.
Hetzelfde hier, wij hadden een match tegen 2 gasten die nog vrij lastig bleek omdat wij dachten dat we het ff makkelijk zouden winnenUTADDICT schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:22:
[...]
Wapens zijn handig, maar met teamwork kom je ver hoor. Goede communicatie en een plannetje werken echt goed. Wij zijn ook wel eens niet 9-0 gegaan omdat er een team (waarvan we dachten dat ze minder waren) echt lekker bezig waren..
Map van afgelopen weekend vond ik maar ruk, helemaal als je binnen begon en ze zaten buiten te snipen. Hufters.
Atlas#22744
Idd, beetje lamen met die zon..Kasai schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:29:
Ben benieuwd naar de map van deze week.
Map van afgelopen weekend vond ik maar ruk, helemaal als je binnen begon en ze zaten buiten te snipen. Hufters.
Tacktiek en communicatie is alles in ToO, zoals eerder gezegd.
Oh ja, hoezo niet 9-0? 4 x 9-0 nu bro, #skaduwforthewin?
[ Voor 9% gewijzigd door steffeh op 27-05-2015 11:33 ]
Maat van me gaat mee. Rond 19:00 zal ik het even confirmen, tot noch toe vol.Roshnak schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 09:57:
[...]
20:30 is prima.
Nog 1 nodig voor PoE lvl 32 vanavond 20:30
Edit: maat van me gaat mee, dus vol.
[ Voor 7% gewijzigd door brambest op 27-05-2015 11:49 ]
Yep en de juiste config van je subclasse.steffeh schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:33:
Ik vond die map juist wel leuk, zodra ze gaan snipen moet je ze rushen en de afstand tussen elkaar verkleinen. Vaak verwachten ze dat niet en vergroot je de kans om te winnen enorm, want: 1 op 1 met afstand & sniper verlies je vaak.
Tacktiek en communicatie is alles in ToO, zoals eerder gezegd.
Oh ja, hoezo niet 9-0? 4 x 9-0 nu bro, #skaduwforthewin?
Zag in de ToO toch vaak gebeuren dat je als lvl34 een 32'r 'veel' makkelijker omlegt dan andersom.
Nu met alle Chars op 34 en weapons op 365 vrijdag weer lekker ToO spelen.
The Cauldron lijkt me wel vet met ToO
Atlas#22744
Top, zie jullie rond 20:30brambest schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 11:33:
[...]
Maat van me gaat mee. Rond 19:00 zal ik het even confirmen, tot noch toe vol.
Edit: maat van me gaat mee, dus vol.
Thanks man. Zo doe ik het normaal ook idd beetje van A naar B rennen. Eens kijken of dit bij Skolas zo gaat werken!ASNNetworks schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 19:55:
[...]
Het is dezelfde opzet als de lvl 35 captains round van vorige week. Je gaat eerst links, hele tijd Skolas damagen tot de ads komen. Dan clear je alle ads en wanneer Skolas dichterbij komt, ga je via de zijkant naar de overkant. Daar weer ads blijven killen en dan vol op Skolas. Wanneer hij dichterbij komt weer via de zijkant terug naar de overkant en ads killen en daarna op Skolas etc. Dus je bent steeds bezig met ads killen, schieten op Skolas en half rondje rennen, schieten op ads, schieten op Skolas en half rondje. Een titan shield is erg handig en een Hunter maakt het een stuk minder kut. Wanneer Skolas 50% en 25% heeft komen de mines, de Hunter kan dan onzichtbaar worden (op knie, melee en supercharge) en de 3 mines dismantelen. Op 25% weer. Tussendoor steeds van poison wisselen zodat je niet dood gaat.
Het is erg pittig, maar net als alle arena rounds is het concept grotendeels hetzelfde: rondjes rennen via de zijkanten van de ene kant helemaal naar de andere kant, ads killen, wanneer ze dichterbij komen weer via de zijkanten terug naar de overkant en herhalen.
Dit is een voorbeeld hoe je het kan doen.
[video]
Had een cadeaubon van 15,00 dus kon het niet laten, maar ehhh 0% ervaring met schooters op de X1 dus ben benieuwd... (tips&tricks?
veel tijd vrijmaken.. you gonna need itApOE schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 12:32:
Destiny nu 19,99 bij Bol.com voor de X1.
Had een cadeaubon van 15,00 dus kon het niet laten, maar ehhh 0% ervaring met schooters op de X1 dus ben benieuwd... (tips&tricks?)
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Heel veel oefenenApOE schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 12:32:
Destiny nu 19,99 bij Bol.com voor de X1.
Had een cadeaubon van 15,00 dus kon het niet laten, maar ehhh 0% ervaring met schooters op de X1 dus ben benieuwd... (tips&tricks?)
The first casualty in war is always the truth...
Daar zijn ook hulp middelen voorJumpiefox schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 12:37:
[...]
Heel veel oefenenVooral als je muis en keyboard gewend bent. Controllers voelen in het begin echt als een handicap.
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Fire bolt + viking funeral + ignite enemies when hit by a grenade
Bijna een one hit en je kan ze makkelijk volgen waar ze heen rennen. Plus dat veel mensen vaak in paniek raken, had 1 keer een heel fire team geraakt met 1 granaat en toen rende ze alle kanten op
En als je tegen een camp team kwam moest je van binnen gewoon naar rechts buiten rushen, dan kan je ze makkelijk afschieten
[ Voor 13% gewijzigd door Ereaser op 27-05-2015 13:02 ]
Ik ging Voidfang vestmens als sunbro, dus elke spawn 2 fusion nades. Heb toch aardig wat snipers te pakken gehad bij de brug door gewoon een fusion nade over de trap heen te gooien
Atlas#22744
Ik gebruikte ook voidfang vestements en ging meestal als rusher te werk, als ik dan gerevived werd had ik al weer een granaat die de enemy lekker irriteertKasai schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:04:
Oh dat is ook wel handig
Ik ging Voidfang vestmens als sunbro, dus elke spawn 2 fusion nades. Heb toch aardig wat snipers te pakken gehad bij de brug door gewoon een fusion nade over de trap heen te gooien
Bij de brug kan je de fire bolts gewoon tegen de achterste muur aan gooien en dan raak je degene om de hoek ook nog
Dat is geniaal inderdaad, dat deed ik met mijn Lightning nades, maar Stef had nog veel mooeiere, hij had een triple kill met 1 lightning nadeEreaser schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:11:
[...]
Ik gebruikte ook voidfang vestements en ging meestal als rusher te werk, als ik dan gerevived werd had ik al weer een granaat die de enemy lekker irriteert
Bij de brug kan je de fire bolts gewoon tegen de achterste muur aan gooien en dan raak je degene om de hoek ook nog
Atlas#22744
Nice tip, nog Hunter/Titan tipsEreaser schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:11:
[...]
Ik gebruikte ook voidfang vestements en ging meestal als rusher te werk, als ik dan gerevived werd had ik al weer een granaat die de enemy lekker irriteert
Atlas#22744
Really? omg.Kasai schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:37:
Special en Heavy kan het element ook van veranderen bij een reforge.
Jep, alleen van Primary guns niet helaas haha.
Atlas#22744
Als Titan heb ik nog geen ToO gespeeld, dus kan ik nog niet veel over zeggen.
Als gunslinger probeer zo veel mogelijk intellect te hebben en de symboyote is ook handig. Dan kan je vrijwel altijd 2x je super gebruiken per match en een triple kill maken daarmee is niet heel lastig als de enemies een beetje bij elkaar lopen
Ik heb 7 potjes als hunter gespeeld (flawless dus) en 4x een triple gehaald.
En als je je throwing knife nooit gebruikt, kies de bovenste versie want die geeft je meer armor
Ook zou ik voor de swarm grenades gaan, heel handig om een blokkade neer te leggen en kan volgens mij killen als alles de enemies raakt.
Als blade dancer voor zo veel mogelijk invisibility gaan. Heb er zelf niet mee gespeeld maar een team genoot wel toen ik als warlock speelde. Flanken wordt daardoor heel makkelijk, want als je onzichtbaar bent kom je niet op de radar te voorschijn
Als titan wil je ze vooral graag bij de 'heavy ammo' ronde verassen en full-on super op hun kop doen wanneer ze niet opletten omdat ze 100% focus op heavy ammo hebben.Ereaser schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:59:
[...]
Als gunslinger probeer zo veel mogelijk intellect te hebben en de symboyote is ook handig. Dan kan je vrijwel altijd 2x je super gebruiken per match en een triple kill maken daarmee is niet heel lastig als de enemies een beetje bij elkaar lopen
En als je je throwing knife nooit gebruikt, kies de bovenste versie want die geeft je meer armor
Ook zou ik voor de swarm grenades gaan, heel handig om een blokkade neer te leggen en kan volgens mij killen als alles de enemies raakt.
Als blade dancer voor zo veel mogelijk invisibility gaan. Heb er zelf niet mee gespeeld maar een team genoot wel toen ik als warlock speelde. Flanken wordt daardoor heel makkelijk, want als je onzichtbaar bent kom je niet op de radar te voorschijn
Most. Satisfying. Thing. Ever. (en ik moet het zelf nog doen, het was dus al zo leuk om Steffeh het te zien doen).
Dat kan met golden gun ook heel goed en het is inderdaad echt geweldigUTADDICT schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 14:03:
[...]
Als titan wil je ze vooral graag bij de 'heavy ammo' ronde verassen en full-on super op hun kop doen wanneer ze niet opletten omdat ze 100% focus op heavy ammo hebben.
Most. Satisfying. Thing. Ever. (en ik moet het zelf nog doen, het was dus al zo leuk om Steffeh het te zien doen).
Gunslinger speel ik inderdaad met de Symbiote, handig om eventueel een warlock die resurrect nog te pakken met je 4de schot.Ereaser schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 13:59:
[...]
Trowing knife gebruik ik niet, deze zal ik inderdaad aanpassen.
Die sticky nade is vooral handig om achter een death enemy te gooien, 8vd 10x lopen ze tegen die nade bij reviven.
Verder moet je gewoon alles fist of havoccen, oh wat is dat heerlijk als je zigzaggend richting hun heavy rent & zij niet opletten BWOAM, 3 kills.
Ik gebruik deze setup; lightning grenade, increased height, shockwave ( om die ene net buiten je range mee te nemen ), codex II, aftershock ( langere lightning ), codex VI & unstoppable.
het liefst ook een raid waarin ik de trophies kan halen waarvoor je een clan nodig hebt ! trophiewhore i am
Edit: PS4
Oeps, ivm beschikbaarheid 2e speler stel ik de vraag even anders: 2 personen voor vanavond ? starttijd: maakt mij niet uit
[ Voor 42% gewijzigd door Michel8704 op 27-05-2015 15:55 ]
Pas geleden is ook de expansion pass weer upgradeable gemaakt naar next-genTo easy schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 14:41:
Thanks voor de snelle reply!
Je kan verder altijd blijven wisselen tussen 360 en de One, ik speel namelijk geregeld op de 360 omdat een vriend nog geen One heeft.
Ik speel zelf samen met wat gasten op the100.io:Yintha schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 15:38:
Is er een nederlandse clan die nog actief is? ik zoek een clan om af en toe mee samen te spelen, elke week de raid nightfall en prison
het liefst ook een raid waarin ik de trophies kan halen waarvoor je een clan nodig hebt ! trophiewhore i am
Edit: PS4
https://www.the100.io/groups/83
Je kan me adden op PSN: VRDRF
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Nog steeds dat ene potje waarin ik plaats maakte?! wow das wel erg lang dan.... Al gekeken naar een andere strategie? bijv op youtube?DarkElement schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 17:39:
Nou, wij zijn al 3 uur aan het stoeien met PoE 34, leuke tactiek is gewoon de deur uitlopen, gelijk een bubble planten, met 7 raketten en een pakketje als backup. en dan vol gas op Qodron, in de bubbel weer een pakketje en weer door. Hadden 'm tot 15% health ongeveer en toen was de bubbel weg en boem dood. Kutspel
Weet niet of iemand hier tegen 18:30/45 wil helpen? Liefst iemand van lv 34 en maxed Gjallarhorn.
Hulp gevonden
[ Voor 22% gewijzigd door DarkElement op 27-05-2015 18:22 ]
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Haha vet dat het zo kan. ThanksEreaser schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 17:13:
[...]
Pas geleden is ook de expansion pass weer upgradeable gemaakt naar next-gen
Je kan verder altijd blijven wisselen tussen 360 en de One, ik speel namelijk geregeld op de 360 omdat een vriend nog geen One heeft.
33warlock 32 titan.
[ Voor 184% gewijzigd door Vuvuzela op 27-05-2015 21:28 ]
I served in a company of heroes.
Mee? Join.
Dit topic is gesloten.
![]()