PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
YepBuizerd__NL schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 23:57:
[...]
Van je landgenoten moet je het maar hebben.
Spreekt iig wat makkelijker af
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
wel jammer dat het al aan de late kant was en we dik rockte op ons 5-0 kaartje
met trots weg gestopt:*)
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Ja zonde, waren lekker op dreef.Qualixo schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 07:27:
[...]
wel jammer dat het al aan de late kant was en we dik rockte op ons 5-0 kaartje
met trots weg gestopt:*)
Voorlopig ff geen trails, eerst vakantie en eerst de TKK doorlopen.
Amendinges schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 22:59:
Ik heb voor het eerst IB rank 5 gehaald en ik eis dat jullie nu allemaal doen alsof jullie heel trots op me zijn!
TROTS!dinges schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 22:59:
Ik heb voor het eerst IB rank 5 gehaald en ik eis dat jullie nu allemaal doen alsof jullie heel trots op me zijn!
Haha, hoeveel klokken heb je thuis hangen?Low_Profile schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 22:30:
[...]
Jullie spelen tenminste allemaal in dezelfde tijdzone, i.t.t. dat handjevol Britten, Australiërs en een verdwaalde Amerikaan waar ik iedere keer mee opgescheept zit, da's wel zo handig
Hadden wij ook, stonden 6-0, was wel geinig dat ik met mijn 31 hunter ( subclass niet eens volledig geüpgraded ) teams met 3 x trials emblem sloopteGriffx schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 08:19:
[...]
Ja zonde, waren lekker op dreef.
Voorlopig ff geen trails, eerst vakantie en eerst de TKK doorlopen.
Haha lekker hoor! Ik had nog net tijd om rank 3 te halen. Op zijn minst wat boots en een etheric.dinges schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 22:59:
PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R
Sinds wanneer heeft die IB pannekoek exotics in de aanbieding?
Whole lot of stars ***
Jij was toch gestopt en toen kwam je 70 punten te kort voor rank 5, kon je nog een potje doendinges schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 22:59:
Atlas#22744

Dank u voor uw vooruitbestelling bij PlayStation®Store
Details Eenheidsprijs
Destiny: The Taken King (Spelvoorwerp)
Verwachte releasedatum vooruitbestelling: 14/09/2015 @ 11:00 PM €39,99
23 punten zelfsViper® schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 10:36:
[...]
Jij was toch gestopt en toen kwam je 70 punten te kort voor rank 5, kon je nog een potje doen
Dus nog 1 potje gedaan, en het ging best goed
PSN: Houtvlot
5 min tochdinges schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 11:01:
Nightfall is T'urk met oranje en blauw burn! en brawler
Zo lang? Misschien als je tussendoor nog wat drinken haalt, naar de wc gaat, en een sigaretje rookt
PSN: Houtvlot
haha sinds nooit. Moest "etheric" zijnRudios schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 10:17:
[...]
Sinds wanneer heeft die IB pannekoek exotics in de aanbieding?
PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R
Ja vind je het gek, heb je het andere team geziendinges schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 10:57:
[...]
23 punten zelfs
Dus nog 1 potje gedaan, en het ging best goed
0.21, 0.26 etc.
man man man
Waar ga je heen?
PSN: MilanXXL
Ik heb hem ook zojuist pre-orderd
Ik vind in de xbox store alleen maar de Legendary Edition a 69,00 en dat is inclusief expansion 1 en 2, daarnaast nog een Digital Collectior's Edition a 89,99 waar dan nog wat extra emotes/shaders bijzitten.
Ik was van mening dat er een 40,- kostende Taken King uit kwam voor diegenen die reeds alle expansions gekocht hadden ?
referentie:
http://www.xbox.com/nl-nl/Search?q=destiny
[ Voor 9% gewijzigd door PepieNL op 01-09-2015 12:11 ]
Dit probleem had ik ook. Echter zag ik gisteren bij aanbevolen voor u ook de taken king expansion voor 40 euro naast de legendary. Kijk daar eens bijPepieNL schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 12:11:
Iemand een idee hoe Taken King te pre-orderen is?
Ik vind in de xbox store alleen maar de Legendary Edition a 69,00 en dat is inclusief expansion 1 en 2, daarnaast nog een Digital Collectior's Edition a 89,99 waar dan nog wat extra emotes/shaders bijzitten.
Ik was van mening dat er een 40,- kostende Taken King uit kwam voor diegenen die reeds alle expansions gekocht hadden ?
referentie:
http://www.xbox.com/nl-nl/Search?q=destiny
https://status.playstation.com/en-us/
Directe store link: https://store.playstation...00568_00-destinythegame01PlayStation®Store
Affected Platforms: PlayStation 3, PlayStation 4
Affected Services: You may have some difficulty accessing features and products on the PlayStation®Store. Our engineers are working to resolve the issue as soon as possible, and we thank you for your patience.
Status: Tuesday, September 1st 2015 2:00 am PDT
[ Voor 31% gewijzigd door Viper® op 01-09-2015 12:23 ]
Verwijderd
Bij mij werd de legendary 40 euro nadat ik had ingelogd.Viper® schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 12:12:
[...]
Dit probleem had ik ook. Echter zag ik gisteren bij aanbevolen voor u ook de taken king expansion voor 40 euro naast de legendary. Kijk daar eens bij
https://status.playstation.com/en-us/
[...]
Directe store link: https://store.playstation...00568_00-destinythegame01
Bij de omschrijving staat dat ik gelijk de game en eerste 2 expansions kan spelen.
Heb geen code gekregen dus heb ze een email gestuurd, blijkt dat ik dus pas over 2 week kan spelen.
Voel me nogal genaaid, dus heb men geld terug gevraagt.
Daar is die ook te vinden, althans als je eerst die 2 andere DLC 's hebt gekocht.steffeh schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 12:44:
Jup, op de PSN store via de Playstation is TTK 40 euro editie niet te vinden. Maar online wel, dus ook maar zo gedaan. Eigenlijk best brak, maar goed.
Ik heb zo mijn pre-order geplaats gewoon direct vanuit de PSN store.
Inmiddels lijkt het wel wat makkelijker in de store. Heb zojuist ff gekeken, en bij mij staat er een aparte menu keuze in het hoofdmenu voor Destiny met als je daar heen gaat de drie versies (89,99.. 69,99 en 39,99)
Die 40,- is ook voor xbox bezitters of alleen ps4? Waarschijnlijk vloeken in de kerk... maar heb het gevoel dat Destiny: TTK eigenlijk de game is die die had moeten zijn bij launch...Low_Profile schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 13:11:
Yep, ik heb ook de 40 euro versie via de store gepreorderd. Makkelijk te vinden was hij in eerste instantie niet trouwens![]()
Inmiddels lijkt het wel wat makkelijker in de store. Heb zojuist ff gekeken, en bij mij staat er een aparte menu keuze in het hoofdmenu voor Destiny met als je daar heen gaat de drie versies (89,99.. 69,99 en 39,99)
Er zit een beetje een rare kronkel in de store. Als je de season pass hebt gekocht, dan krijg je 3 items in de store: de season pass, tdb, en how. Na aanschaffen van de season pass zijn tdb en how vanzelf gedownload bij de release. De losse tdb en how items in de store heb je hiervoor nooit hoeven aan te klikken.Buizerd__NL schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 13:00:
[...]
Daar is die ook te vinden, althans als je eerst die 2 andere DLC 's hebt gekocht.
Ik heb zo mijn pre-order geplaats gewoon direct vanuit de PSN store.
Maar, zolang je de tdb en how items in de store niet hebt aangeklikt, heb je geen optie om the taken king te kopen. Om dat op te lossen zoek je even de tdb en how items in store op en "koop" je deze. De prijs staat op gratis als je de season pass hebt. Als je dat hebt gedaan vind je the taken king wél in de store.
Bij de Digital Collectors edition bij de ps store staatRayuka schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 12:55:
Ik heb gisteren de Digital collectors edition gekocht voor de ps4 op PS4store.nl
Bij de omschrijving staat dat ik gelijk de game en eerste 2 expansions kan spelen.
Heb geen code gekregen dus heb ze een email gestuurd, blijkt dat ik dus pas over 2 week kan spelen.
Voel me nogal genaaid, dus heb men geld terug gevraagt.
https://store.playstation...00568_00-DESTINYTAKENKICEBeschrijving
'Bestel vooruit en speel Destiny en beide uitbreidingen vandaag al!
maar ook weer
Beetje onduidelijk.bundel is naar verwachting beschikbaar over 14 dagen op 15/9/2015.
Waarom niet kopen via de officiele store ?
Xbone staat in de store.mfreriks schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 13:24:
[...]
Die 40,- is ook voor xbox bezitters of alleen ps4? Waarschijnlijk vloeken in de kerk... maar heb het gevoel dat Destiny: TTK eigenlijk de game is die die had moeten zijn bij launch...
op moment van je reactie had ik TTK ook gevonden... omslachtig zeg
Mark Noseworthy
@knowsworthy
In TTK, playing consecutive Vanguard Strikes creates a streak bonus, giving extra rep and better loot drop chances until you return to orbitt
I served in a company of heroes.
Precies, heel onduidelijk!Viper® schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 13:28:
[...]
Bij de Digital Collectors edition bij de ps store staat
[...]
https://store.playstation...00568_00-DESTINYTAKENKICE
maar ook weer
[...]
Beetje onduidelijk.
Waarom niet kopen via de officiele store ?
Ik heb hem bij die site gekocht omdat ie daar bijna 50 euro goedkoper is.
Ja! Nu wel gevonden... rommelig zeg.mfreriks schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 13:43:
[...]
op moment van je reactie had ik TTK ook gevonden... omslachtig zegvia een omweg van volgensmij 3 of 4 verschillende destiny paginas op de MS store
Heb gezondigd, pre-order geplaatst!
Schijnbaar is het op de Xbox One even slecht geregeld als op de PS4, alsof ze je de dure versie door je strot willen duwen ( dôh ) en anders niks mag kopen.
Damn dan moet ik ook maar een bestellingkje plaatsensteffeh schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 14:10:
Is het nationale d-day om TTK te pre-orderen?
heb m net ook ge preordered.Faaz0 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 14:13:
[...]
Damn dan moet ik ook maar een bestellingkje plaatsen
Heb nog niets gepre-oredered... twijfel nog sterk... In xbox store omgerekend wel voor 24,- te krijgen... Moet zeggen dat het nieuwe lvl systeem wel meer aanspreekt dan het oude light lvl systeem...steffeh schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 14:10:
Schijnbaar is het op de Xbox One even slecht geregeld als op de PS4, alsof ze je de dure versie door je strot willen duwen ( dôh ) en anders niks mag kopen.
Haha, je kan nu echt niet meer achterblijven, vegetto is ook al over. Straks gaat BramBest hem ook nog bestellen, dan is het hek van de dam hoor.Faaz0 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 14:13:
[...]
Damn dan moet ik ook maar een bestellingkje plaatsen
Ga je andere spellen spelen of ben je non stop met Destiny bezig? Als het laatste het geval is, zou ik hem lekker gaan spelen en optrekken met mensen van hier. Kom je niet meer achter je Xbox vandaanmfreriks schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 14:16:
[...]
Heb nog niets gepre-oredered... twijfel nog sterk... In xbox store omgerekend wel voor 24,- te krijgen... Moet zeggen dat het nieuwe lvl systeem wel meer aanspreekt dan het oude light lvl systeem...
[ Voor 44% gewijzigd door steffeh op 01-09-2015 14:18 ]
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Op het moment uitgekeken op destiny... sowieso speel aardig wat dor mekaar voor de afwisseling, maar toch al een maand of 3 geen destiny meer aangehad. Mede door het light systeem... Duurt allemaal te lang om met de top mee te draaien, met de pech dat steeds het verkeerde dropt oid... daarom spreekt mij het lvl systeem zonder light wel aan... Als je klaar bent met xp lvlen kun je overal aan meedoen, geen verplichte light lvls meer die op een gegeven moment gewoon lang duren als je wat pech hebt...steffeh schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 14:17:
Ga je andere spellen spelen of ben je non stop met Destiny bezig? Als het laatste het geval is, zou ik hem lekker gaan spelen en optrekken met mensen van hier. Kom je niet meer achter je Xbox vandaan
Ff iemand boosten naar 34 voor skolas
Duurt vrij lang voor ik een reactie terug krijg. ik wil mijn geld terug hebben.
Heb inmiddels de Legendary edition maar via de playstation store gekocht, en hij is nu destiny aan het downloaden.
Had graag mee willen doen maar helaas de studie is weer begonnentha_crazy schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 14:33:
Iemand nu 32 PoE en daarna gelijk 34?
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
http://www.budgetgaming.n...opic_id=14010&forum_id=20Rayuka schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 14:34:
mensen verder ervaringen met http://www.ps4store.nl ??
Heb inmiddels de Legendary edition maar via de playstation store gekocht, en hij is nu destiny aan het downloaden.
35 voor bijna alle games. En Bloodborne €36?
Als ik op hun facebook bekijk, dan zie ik dat het om een digitale game via account gaat(dus ze geven je een PSN account waar je de game kan downloaden).
Geen zuivere koffie dus. Dit mag niet en de kans is dus groot dat het account een permanente ban krijgt, en je dus je games kwijt bent die eigenlijk nooit van jou zijn geweest.
Een simpele google query had je al wat opgeleverd, maar echt betrouwbaar is het volgens mij niet ...Rayuka schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 14:34:
mensen verder ervaringen met http://www.ps4store.nl ??
Lees dit topic en deze maar eens...
Uit het fifa draadje op GOT kwam ik het volgende tegen, check de onderste posts even.
Daarom had je me uitgenodigd voor party?tha_crazy schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 14:33:
Iemand nu 32 PoE en daarna gelijk 34?
Maar ben even beetje nog bij visite zitten.
PSN - M4uSzi // -
Wat is dat voor iets... die stuur je toch gewoon weg?M4uSzi schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 14:46:
[...]
Daarom had je me uitgenodigd voor party?
*vriendin zou me vermoorden*
Persoonlijk zou ik alleen games halen bij bekende winkels zoals mediamarkt, bol.com, intertoys of de playstation store.
[ Voor 18% gewijzigd door Viper® op 01-09-2015 14:49 ]
haha, ja ik denk ik waag een poging.M4uSzi schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 14:46:
[...]
Daarom had je me uitgenodigd voor party?
Is goed man, 2mannen we t wel
Zijn ook heel veel Russische versies op de markt die het op dezelfde manier doen, is echt super lame, totdat ze een x al die accounts veranderen etc of worden gebannen, dan ben je zuur.Viper® schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 14:49:
Ze wachten dus gewoon tot TTK released is, dan krijg je de game gekoppeld op je PSN, maar dit doen ze bij meerdere mensen. Voor hun zal het wel voordeliger zijn om te wachten, anders moeten ze nu destiny met de uitbreidingen al leveren.
Persoonlijk zou ik alleen games halen bij bekende winkels zoals mediamarkt, bol.com, intertoys of de playstation store.
50 euro in de sloot gegooid.
Haha. Joah normaal wel, maar deze visite zie ik niet zo vaak.steffeh schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 14:47:
[...]
Wat is dat voor iets... die stuur je toch gewoon weg?![]()
*vriendin zou me vermoorden*
PSN - M4uSzi // -
Normaal was ik wel even komen helpen. Als je straks nog hulp nodig bent, help ik nog wel even.tha_crazy schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 14:49:
[...]
haha, ja ik denk ik waag een poging.
Is goed man, 2mannen we t wel
PSN - M4uSzi // -
zitten nu pas bij de laatste ronde van 32, hierna nog 34M4uSzi schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 15:02:
[...]
Normaal was ik wel even komen helpen. Als je straks nog hulp nodig bent, help ik nog wel even.
das wel vet.. Voel al een Destiny anonymous komen..Vuvuzela schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 13:44:
https://twitter.com/knowsworthy/status/638549950826086400
Mark Noseworthy
@knowsworthy
In TTK, playing consecutive Vanguard Strikes creates a streak bonus, giving extra rep and better loot drop chances until you return to orbitt
Hoi ik ben Xen en ben verslaafd aan Strike loot.
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Ik dacht dat ik de enige nog was die hem moest pre-orderen.steffeh schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 14:10:
Vaak ben ik altijd de persoon altijd het laatste iets pre-orderd haha.
Dat kan altijd nog he... 14 september 23:59Buizerd__NL schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 15:48:
[...]
Ik dacht dat ik de enige nog was die hem moest pre-orderen.
Vaak ben ik altijd de persoon altijd het laatste iets pre-orderd haha.
Uurtje of 9?
- MilanXXL
-
-
Nog iemand nodig? Voorkeur voor bepaalde char?
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
zitten er nu 2 bij, geef je wel ff een seintje als t op niks uit looptNLRev0lution schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 18:11:
[...]
Nog iemand nodig? Voorkeur voor bepaalde char?
Okidotha_crazy schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 18:13:
[...]
zitten er nu 2 bij, geef je wel ff een seintje als t op niks uit loopt
Helaas uitgespeeld.
Maar, wie hebben er nog nooit skolas gedaan en moeten deze dus nog voor hun year 1 achievement?
Ik wil eventueel om 8 uur/half 9 nog wel even 2 skolas-noobies erdoorheen werken.
Ik wil wel.tha_crazy schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 18:40:
[...]
Helaas uitgespeeld.
Maar, wie hebben er nog nooit skolas gedaan en moeten deze dus nog voor hun year 1 achievement?
Ik wil eventueel om 8 uur/half 9 nog wel even 2 skolas-noobies erdoorheen werken.
ff character schakelen dan join ik, 2 min
lol, krijg toevallig net husk of the pit
[ Voor 29% gewijzigd door Viper® op 01-09-2015 19:10 ]
Jansoe en Mees waren al gejoined, sorry! misschien zo nog?Viper® schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 19:08:
moet er nog 1
ff character schakelen dan join ik, 2 min
lol, krijg toevallig net husk of the pit
Crota iemand?
Op hard?
I served in a company of heroes.
Gaat het door? Kan met 10min online zijn.
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Ik kan er nu ook zijn.baronruud schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 20:04:
@tha_crazy.
Gaat het door? Kan met 10min online zijn.
Je hebt vaak genoeg bij ons afgekeken. Ga zelf zwaarden!Michel8704 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 20:07:
zodra we een zwaardslet hebben? zoals ik het nu zie hebben we 5 mensen...
Ik, maus en gsc_12 willen wel mee doen..steffeh schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 20:13:
Vanavond nog mensen die crota of VOG gaan doen? Rond 2100 zijn we waarschijnlijk met drie mensen, sowieso met twee.
Hoe laat? Ben online, heb nog zo'n 3 kwartier/uurtje online tijdMichel8704 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 20:07:
zodra we een zwaardslet hebben? zoals ik het nu zie hebben we 5 mensen...
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Cool! Ik heb maus wel in m'n vriendenlijst.NLRev0lution schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 20:14:
[...]
Ik, maus en gsc_12 willen wel mee doen..
Dit topic is gesloten.
![]()