[Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2

Pagina: 1 ... 144 ... 167 Laatste
Acties:
  • 185.373 views

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:04
Zijn de lag problemen op de ps dan echt zo groot?
Heb ondertussen wel een aantal potjes op de X1 gedaan, zowel ToO als IB als normale crucible maar echt onspeelbaar lag heb ik nog niet écht meegemaakt. Alleen 1 ronde in ToO dat iemand ineens naast ons stond maar verder niet echt iets raars tegengekomen.

PSN: Flix20-NL

• Ornathon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-07-2023

Ornathon

PSN: igorvertus

Jeutje. Vanavond maar even hard IB-eren dan maar. Op zijn minst even ranken voor de eerste etheric.

PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-11 07:40
vegetto1983 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:53:
haha doe t ook voor de fun hoor, moet nog steeds wel eerste keer lighthouse halen maargoed
Wij hebben al een full fireteam, sorry.

• M4uSzi
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-02-2021
vegetto1983 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:53:
haha doe t ook voor de fun hoor, moet nog steeds wel eerste keer lighthouse halen maargoed
Dan wil ik wel mee. Heb de hele avond wel.

PSN - M4uSzi // -

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-10 15:43
Flix20 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:03:
Heb ondertussen wel een aantal potjes op de X1 gedaan, zowel ToO als IB als normale crucible maar echt onspeelbaar lag heb ik nog niet écht meegemaakt. Alleen 1 ronde in ToO dat iemand ineens naast ons stond maar verder niet echt iets raars tegengekomen.
Kijk uit! Straks word je nog voor fanboy uitgemaakt! :)

Mwa, ik speel zelf ook XB1 maar daar zitten er ook potjes tussen dat mensen gewoon op full health staan na 2 rockets en zulk soort ongein..

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-06-2024
Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 08:59:
[...]

Als het spel ooit een keer normaal werkt, dus geen lag. Kan ik wel een keer helpen ofzo.
Maar een lagloze crucible gebeurd toch niet :P

Dus aan deze reactie heb je vrij weinig :)
Haha, hou ik je aan, ik moet zeggen dat ik gisteren middag geen laggers ben tegen gekomen.
Wel een team dat was echt ongeloofelijk goed. Was gewoon een leuk potje, ook al waren we met 5-1 naar huis gestuurd. Maar die skill van die gasten was wel netjes, netjes, netjes.

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03-11 17:51
Flix20 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:03:
Yeah lijkt elke week erger te worden.

Dat hele p2p is gewoon te brak voor woorden.

Atlas#22744

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07:56
EINDELIJK!!!!

na weken bounties te hebben gespeeld en gehaald mag ik nu eindelijk de exotic bounty van de Thorn gebruiken:) moet nu de opdracht voltooien bij Xyor de wizard bij Phogoth! Hebben jullie nog tips hoe ik die het beste kan halen?

En wat betreft het laggen in IB en Control hier totaal geen last van en gister toch een uurtje of 10 Destiny gespeeld:O

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Verwijderd

Crashhill schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:33:
[...]

Haha, hou ik je aan, ik moet zeggen dat ik gisteren middag geen laggers ben tegen gekomen.
Wel een team dat was echt ongeloofelijk goed. Was gewoon een leuk potje, ook al waren we met 5-1 naar huis gestuurd. Maar die skill van die gasten was wel netjes, netjes, netjes.
Wij waren na 5 potjes gestopt gisteren omdat de lag te erg was.
We willen low profieltje naar lighthouse brengen vandaag, op hoop van zegen dan maar.

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-11 16:53
heb er een ontwikkeld met mooie rode knop, zal vast kickstarter opzetten.
Afbeeldingslocatie: http://www.bestlag.com/images/new-upgrade.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Qualixo op 31-08-2015 11:56 ]

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

• M4uSzi
Qualixo schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:56:
heb er een ontwikkeld met mooie rode knop, zal vast kickstarter opzetten.
[afbeelding]
Aaah. Is het maar zo'n simpeldingetje, toch eens aanschaffen. Maar serieus waarom zul je zoiets gebruiken. Dan ben je toch echt laag gedaald.

PSN - M4uSzi // -

• Ornathon

Ornathon

sten123 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:50:
EINDELIJK!!!!
na weken bounties te hebben gespeeld en gehaald mag ik nu eindelijk de exotic bounty van de Thorn gebruiken:) moet nu de opdracht voltooien bij Xyor de wizard bij Phogoth! Hebben jullie nog tips hoe ik die het beste kan halen?
Even met een team van 2 of 3. Eenmaal bij Phogoth ren je de kamer in en blijf je linksonder (beetje rondom die steen) hangen. Neem Gjallag mee voor vervelende wizards. Begin pas op Phogoth te schieten als de minions dood zijn en er geen nieuwe spawn is. Schiet Phogoth niet helemaal af tot die Wizard waar het om gaat dood is.

[ Voor 6% gewijzigd door Ornathon op 31-08-2015 12:04 ]

• Qualixo
M4uSzi schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:59:
[...]

Aaah. Is het maar zo'n simpeldingetje, toch eens aanschaffen. Maar serieus waarom zul je zoiets gebruiken. Dan ben je toch echt laag gedaald.
Tja tis gewoon verlies vrees en alleen maar willen winnen. compensatie voor iets anders.. who knows.
lol zijn zelfs apps voor: Google Play: Lag Switch

[ Voor 16% gewijzigd door Qualixo op 31-08-2015 12:10 ]

• M4uSzi
Qualixo schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 12:09:
[...]

Tja tis gewoon verlies vrees en alleen maar willen winnen. compensatie voor iets anders.. who knows.
Wtf. Gaat wel heel ver. Zo'n ding komt er bij mij niet in. Dan alles maar gewoon kansloos verliezen. =)

PSN - M4uSzi // -

Verwijderd

Lagswitch is niet goed maar een controller ombouwen zodat je sneller kunt schieten wel? Waar ligt de grens?

Mijn stats laten duidelijk genoeg zien dat ik er geen gebruik :'( dus kan dit met een gerust hart vragen :p

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2015 12:29 ]

• Qualixo
Ach ja je houd het altijd wel dat er iets is :)
zolang er geen dedicated servers zijn is het helaas iets wat je maar moet accepteren als console speler :(

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 12:38
Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 12:28:
Lagswitch is niet goed maar een controller ombouwen zodat je sneller kunt schieten wel? Waar ligt de grens?

Mijn stats laten duidelijk genoeg zien dat ik er geen gebruik :'( dus kan dit met een gerust hart vragen :p
Ach iedereen moet doen wat hij of zij wil, Bungie kan hier super simpel maatregelen tegen nemen.
Ping boven de 200 voor twee rondjes, gewoon kicken uit de match, niet bannen maar een max Ping van 200 instellen, dan leren ze het wel af, aangezien ze ook hun team benadelen.

Ik wil niet op een laggie manier in de lighthouse komen, dan maar geen lighthouse.

PC Specs

• NippleWarrior
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 22:49
Is er nog iemand die vanavond rond 22.30/23.00 mee wilt doen met POE 32?

• steffeh
Griffx schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 13:04:
[...]

Ach iedereen moet doen wat hij of zij wil, Bungie kan hier super simpel maatregelen tegen nemen.
Ping boven de 200 voor twee rondjes, gewoon kicken uit de match, niet bannen maar een max Ping van 200 instellen, dan leren ze het wel af, aangezien ze ook hun team benadelen.

Ik wil niet op een laggie manier in de lighthouse komen, dan maar geen lighthouse.
Ja eens, dan heb je heel veel pech, maar het is een competitieve modus, dus hoge ping = kick en bedankt voor de moeite.

Ik weet niet hoe moeilijk het is om een lagswitch te detecteren, maar je verzendt een x aantal seconden geen pakketjes met de server, dus eigenlijk zou daar al een red flag moeten optreden, als dat 2 keer gebeurd KICK!

Dan moet je eigenlijk heel hard en consequent zijn, het kan ook een error in je netwerk zijn ( vriendin die torrents download etc ), maar ja, pech. In Battlefield 1942 etc werd je ook gewoon gekickt op bepaalde servers als je ping een x aantal keer te hoog was binnen een bepaalde tijdsrange.
Qualixo schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 12:09:
[...]

OMGWTFBBQ, heb geen android, shit! >:)

Maar ook mooi, als je in Google 'Lag Switch' in typt, komt er 'Lag Switch PS4' als eerste suggestie naar voren :+

wel lievvvvv hoe iedereen het eens is dat een lag switch cheaten is :+

[ Voor 36% gewijzigd door steffeh op 31-08-2015 13:27 ]

• Qualixo
Detecteren is het probleem niet maar denk dat het juist niet een winst model is van bungie om er iets aan te doen :)

denk ook dat meeste de app gebruiken..

[ Voor 47% gewijzigd door Qualixo op 31-08-2015 13:31 ]

Verwijderd

Ook zon mooi antwoord op de vraag van de podcast.
Are you doing anything about laggers and cheaters in the crucible?
Uhh we are giving players better competitive games with skillbased matchmaking.
lol wut.

• steffeh
Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 13:41:
Ook zon mooi antwoord op de vraag van de podcast.
Are you doing anything about laggers and cheaters in the crucible?
Uhh we are giving players better competitive games with skillbased matchmaking.
lol wut.
Nou, daar ging onze hoop. Matchmaking heeft geen zin met skill. Natuurlijk is dat een goede zaak, maar lost niks op wat betreft de lag problemen.

• Qualixo
Nee die skillz zijn fake door de lagswitch...
nog nepper dan de tieten van barbie.. :F

[ Voor 31% gewijzigd door Qualixo op 31-08-2015 13:51 ]

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:31
Hallo! :D

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Waddup moddaflickah :D

Heb nu 200 punten om mn 2de thorn bounty, vanavond weer verder

Verwijderd

Viper® schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:24:
[...]

Waddup moddaflickah :D

Heb nu 200 punten om mn 2de thorn bounty, vanavond weer verder
Waarom zou je een 2e thorn willen?

• Crashhill
Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:30:
[...]

Waarom zou je een 2e thorn willen?
Exotic Shard 8)7

Verwijderd

Heb je er daar niet genoeg van :P?

• Viper®
  • Niet online
Thornception

Ik bedenk me net dat ik dit weekend alweer me bad juju bij xur vergeten ben :{

• Crashhill
Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:36:
[...]

Heb je er daar niet genoeg van :P?
Ikke meer dan zat, maar daarom doe ik de Thorn Bounty niet 2x _/-\o_

• Qualixo
lol die thorn bounty ook 3x gedaan.. omdat het kon :)

Verwijderd

Wel jammer dat etheric light nutteloos wordt in TTK. Heb er namelijk een een stuk of 80.

• Ornathon

Ornathon

Yeah. Etherics laten of beter wat legendaries upgraden? :S

Verwijderd

Inruilen voor motes mag ook.

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-11 20:23

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Hoe zit t eigenlijk met de wapens voor year 2 als je de TTK niet koopt? Aangezien je de year 1 wapens niet kan upgraden, en je year 2 wapens volgens mij alleen bij de TTK krijgt?
Houd dat in dat je als je geen TTK koopt je binnen een week nog maar met een proppenschiettert rondloopt t.o.v. anderen? Of heb ik het verkeerd begrepen/iets gemist?

• Viper®
  • Niet online
Volgens mij blijven oude missies year1 equipment gebruiken. Dus in de crota raid kan je je gjallarhorn pakken.

• M4uSzi
Viper® schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 15:14:
Volgens mij blijven oude missies year1 equipment gebruiken. Dus in de crota raid kan je je gjallarhorn pakken.
Klopt. Advies was ook van Bungie om ze zeker niet weg te gooien.

PSN - M4uSzi // -

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-11 20:23

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Ok, dus je hebt alleen in TTK content TTK gear nodig?
Dat zou wel logisch zijn opzich ja.

Alleen heb je dan bij ToO of IB een flink nadeel qua wapens, maar dat is weer een ander verhaal

Verwijderd

Dat is waar idd

• Buizerd__NL

• Fonzie27
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-09 14:16
Op zich geen ramp, zal pas bespeelbaar zijn vanaf een bepaald level en gok dat je eerst de hele cyclus door mag lopen om daar te komen.

• M4uSzi

PSN - M4uSzi // -

• steffeh
Aangezien ze story gaan verbeteren, is er wel een kans dat ze aan elkaar verbonden zijn.

Denk dat het 2/3 weken duurt tot de raid, mijn inziens prima.

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:37
Viper® schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 15:14:
En nieuwe wapens niet lijkt me toch?

En als je alle oude wapens weg doet?

• Buizerd__NL
Ik zou gewoon niks weg gooien van je wapens. ;)

• Crashhill
Damn :+ al die mensen die vrij hebben gepakt om z.s.m. de story te doorlopen om daarnaar de RAID te gaan doen hebben pech :P.
Gelukkig heb ik geen vrij gepakt lol, anders was ik nat geweest. Bedoel vrij zijn voor paar story missies vind ik wel jammer

• M4uSzi
Crashhill schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 15:54:
Damn :+ al die mensen die vrij hebben gepakt om z.s.m. de story te doorlopen om daarnaar de RAID te gaan doen hebben pech :P.
Gelukkig heb ik geen vrij gepakt lol, anders was ik nat geweest. Bedoel vrij zijn voor paar story missies vind ik wel jammer
Idemdito. Wou nog vrij vragen, maar laat dat nu eerst wel even wezen. :+

PSN - M4uSzi // -

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Crashhill schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 15:54:
Ik denk dat je buiten de raid nog genoeg hebt om te doen.
En anders speel je toch een ander spel :P

• Crashhill
Ereaser schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 15:58:
[...]

Ik denk dat je buiten de raid nog genoeg hebt om te doen.
En anders speel je toch een ander spel :P
Daarom neem ik geen vrij (Sowieso eigenlijk niet voor een game oOo) Maar als iemand het dan doet, doet hij het waarschijnlijk om z.s.m. de nieuwe RAID in te kunnen. Ik zou i.i.g. balen mocht ik vrij hebben gepakt.

Maarja het was ook wel te verwachten, dat de RAID later zou komen.

Verwijderd

Je moet toch eerst story afmaken en light verzamelen om de raid in te kunnen.

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Crashhill schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 16:00:
[...]

Daarom neem ik geen vrij (Sowieso eigenlijk niet voor een game oOo) Maar als iemand het dan doet, doet hij het waarschijnlijk om z.s.m. de nieuwe RAID in te kunnen. Ik zou i.i.g. balen mocht ik vrij hebben gepakt.

Maarja het was ook wel te verwachten, dat de RAID later zou komen.
Ik heb vrij, maar vind het geen probleem :P

• Crashhill
Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 16:00:
Je moet toch eerst story afmaken en light verzamelen om de raid in te kunnen.
Ja maar heel eerlijk gezegd denk ik dat je daar redelijk snel doorheen zult zijn als je alle exp dingen gaat bewaren en inlevert etc. etc. Gaat echt geen 8 uur duren eerdat de 1e persoon er doorheen is en hoogste level is. Tenzij ze natuurlijk exp gaan verhogen 34-35 30k 35-36 35k etc. etc. Maar ik denk dat het gewoon iets van 30k per level zal zijn.

Achjah misschien wordt de Daily dan ook weer wat vaker gespeeld he haha

• MilanXS
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-08-2022
Iemand tips voor Skolas? Wat is een goede manier om hem neer te halen? Hulp is gewenst. <3

PSN: MilanXXL

• M4uSzi
MilanXS schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 16:43:
Iemand tips voor Skolas? Wat is een goede manier om hem neer te halen? Hulp is gewenst. <3
Eerst naar linker plateau. Daar Servitor killen, en burnen. Vanaf daar naar rechter plateau enemies killen. En tussen door rondje lopen als skolas dichtbij komt. Dan weer naar rechter plateau en de Servitor weer killen en weer burnen. Op dat moment heb je genoeg damage gedaan om hem te burnen waneer je wilt. Vanaf dat moment ga je weer enemies killen, zodra die gekust zijn doe je weer damage op skolas. Dan komen de mijnen en die dismantel je, dan eerst weer enemies killen en dan ga je skolas eerst rustig afschieten tot er weer enemies komen en die schiet je eerst weer af. Zodra die dood zijn ga je skolas schieten tot ie leven heeft tot de "k" op dat moment zorg je dat iedereen 14 raketten heeft en skolas dichtbij genoeg is en begin je hem heel hard te burnen. En dan kun je rustig laatste mijnen dismantelen.

Belangrijkste is goed communiceren met de essence en veel rondjes lopen. En als je hem afburnt probeer de essence bij een Warlock te hebben met zelf res. Zodat de 2 andere snel naar de verre mijn kunnen en zich niet met de essence bezig hoeven te houden.

Hopelijk is het beetje duidelijk.

PSN - M4uSzi // -

• MilanXS
@M4uSzi: Thanks! Goede uitleg en dit zal mijn pogingen hopelijk een stuk gemakkelijker maken. Mijn Gally is alleen nog niet fully leveled, mis nog een exotic shard, heb nog Sunbreakers liggen voor als ik ooit een Warlock zou gaan beginnen (TTK evt), misschien maar dismantlen.. nu nog even een team vinden, dus mochten mensen zin hebben om te helpen, of voor de lol, of voor de Triumph, laat het even weten. Misschien kunnen we elkaar helpen. :-)

Vanavond nog even wat exp en rank 4 halen in de Iron Banner Lagfest en dan zijn we daar ook weer vanaf en heb ik een mooie shotgun. :-)

• M4uSzi
MilanXS schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 17:14:
@M4uSzi: Thanks! Goede uitleg en dit zal mijn pogingen hopelijk een stuk gemakkelijker maken. Mijn Gally is alleen nog niet fully leveled, mis nog een exotic shard, heb nog Sunbreakers liggen voor als ik ooit een Warlock zou gaan beginnen (TTK evt), misschien maar dismantlen.. nu nog even een team vinden, dus mochten mensen zin hebben om te helpen, of voor de lol, of voor de Triumph, laat het even weten. Misschien kunnen we elkaar helpen. :-)

Vanavond nog even wat exp en rank 4 halen in de Iron Banner Lagfest en dan zijn we daar ook weer vanaf en heb ik een mooie shotgun. :-)
Je yolo full upgraden is wel een must. =)

PSN - M4uSzi // -

• MilanXS
Meh, zijn Sunbreakers het nog wel waard voor een Warlock dan, gezien TKK? Anders offer ik die maar op.

Mensen die vanavond/deze week Skolas 35 willen tryen?

• M4uSzi
MilanXS schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 17:29:
Meh, zijn Sunbreakers het nog wel waard voor een Warlock dan, gezien TKK? Anders offer ik die maar op.

Mensen die vanavond/deze week Skolas 35 willen tryen?
Nee. Waarschijnlijk niet. Zijn nu al niet super.

PSN - M4uSzi // -

• Innoh
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23-10 08:35
nog mensen die vanavond ToO willen doen?

• Svennos1
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-11 20:54
Wordt er nog VOG hard gespeeld vanavond? Ik heb hier nog iemand die graag mee wilt.

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
Innoh schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 18:22:
Yes. Is weer burning shrine, dus dan komt je fusion rifle weer van pas.

PSN: djmurcielago

• Griffx
Iemand misschien een checkpoint Atheon hard?

PC Specs

Verwijderd

Murcielago schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 19:19:
[...]

Yes. Is weer burning shrine, dus dan komt je fusion rifle weer van pas.
Niemand gebruikt fusionrifles in trials.

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 20:40
Ik wil zo too doen

• M4uSzi
Griffx schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 19:21:
Iemand misschien een checkpoint Atheon hard?
Wel gorgon CP als goed is. Dus zo bij Atheon.

PSN - M4uSzi // -

• Buizerd__NL
Wie heeft zin om snel even nog een NF te doen voor de fun?

• Griffx
M4uSzi schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 19:28:
[...]
Wel gorgon CP als goed is. Dus zo bij Atheon.
Mag ik zo ff joinen om hem te 'jatten' Gorgon is ook goed.

[ Voor 4% gewijzigd door Griffx op 31-08-2015 19:34 ]

PC Specs

• M4uSzi
Griffx schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 19:33:
[...]

Mag ik zo ff joinen om hem te 'jatten' Gorgon is ook goed.
Zal zo PlayStation even asnslingeren. En nodig ik je wel uit.

PSN - M4uSzi // -

• M4uSzi
Nog plek voor mij. Of al andere gevonden. =$

PSN - M4uSzi // -

• Innoh
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23-10 08:35
Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 19:22:
[...]

Niemand gebruikt fusionrifles in trials.
haha ik ben bang dat ik je hier ongelijk moet geven.

2 keer flawless gehaald mét fusion ;)

• Buizerd__NL
Destiny: The Taken King - Launch Gameplay Trailer YouTube: Official Destiny: The Taken King - Launch Gameplay Trailer

• Viper®
  • Niet online
Deze is trouwens ook best aardig

Kan je TTK nog pre orderen eigenlijk. Zie in de psstore alleen de legendary van 90 euro, niet de ttk expansion

nvm, staat er nu weer wel

[ Voor 44% gewijzigd door Viper® op 31-08-2015 20:14 ]

• Vegetto
Ga nu online m4u

• Vegetto
Innoh schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 18:22:
Wat is je psn

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:57
Ok met vanguard level 1 kan je dus niet zo veel maar shit wat is het kut om naar level 2 te ranken zeg.

• Viper®
  • Niet online
patrols doen en strikes :Y)

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:57
PaTROLs gaat echt met 10 punten per missie. Ik moet er nog 1500 :/

Edit: iemand strikes haha level 27

[ Voor 22% gewijzigd door Deef_K op 31-08-2015 21:07 ]

• Viper®
  • Niet online
bounties pakken
en strikes

• NippleWarrior
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 22:49
Nogmaals: is er nog iemand die vanavond rond 22.30/23.00 mee wil doen met POE 32?

• steffeh
Wauw, echt heel jammer, samen met Low_Profile en Shadow TOO gedaan, 3 super goede tegenstanders, 8-1 gehaald, bijnaaaa mercury. Laatste verloren met 4-5, super salty, maar waren wel erg leuke potjes!

• M4uSzi
steffeh schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 21:18:
Wauw, echt heel jammer, samen met Low_Profile en Shadow TOO gedaan, 3 super goede tegenstanders, 8-1 gehaald, bijnaaaa mercury. Laatste verloren met 4-5, super salty, maar waren wel erg leuke potjes!
Das wel jammer dan, volgend weekend beter

PSN - M4uSzi // -

• Low_Profile
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-05 16:08
steffeh schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 21:18:
Zeker fun, al speelde ik vergeleken met jullie als een kreupele medic :p

Ik kom wel mee raiden om het goed te maken ;)

PSN: Low__Profile | Team Shadowloo

• steffeh
M4uSzi schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 21:28:
[...]

Das wel jammer dan, volgend weekend beter
Klopt, was echt heel jammer }:O
Low_Profile schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 21:31:
[...]

Zeker fun, al speelde ik vergeleken met jullie als een kreupele medic :p

Ik kom wel mee raiden om het goed te maken ;)
Haha je deed het super goed, was enorm fun!

Doen we dat, deal! :*)

• strompel
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03-11 06:32

strompel

PSN: jansoe13

Neefdave schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 21:06:
PaTROLs gaat echt met 10 punten per missie. Ik moet er nog 1500 :/

Edit: iemand strikes haha level 27
doe morgen eerst de NF en daarna de weekly , dat zijn dan weer bijna 1000

PSN: jansoe13

Verwijderd

Innoh schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 19:48:
[...]

haha ik ben bang dat ik je hier ongelijk moet geven.

2 keer flawless gehaald mét fusion ;)
Maar wij hebben 50x zonder! Do the math bro!

• M4uSzi
steffeh schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 21:46:
[...]

Klopt, was echt heel jammer }:O

[...]

begin de lol nu wel beetje in te zien van ToO
Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 21:57:
[...]

Maar wij hebben 50x zonder! Do the math bro!
Zij hebben jouw, das niet met een fusionrifle te vergelijken.

[ Voor 4% gewijzigd door M4uSzi op 31-08-2015 22:08 ]

PSN - M4uSzi // -

Verwijderd

M4uSzi schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 21:59:
[...]
begin de lol nu wel beetje in te zien van ToO

[...]

Zij hebben jouw, das niet met een fusionrifle te vergelijken.
Hehe doe ik het voor! 8)

Verwijderd

Wij hadden trouwens 2 groepen laggers die gekicked werden.

Betekend dat ze eindelijk mensen banned optijd?!

• M4uSzi
Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 22:17:
Wij hadden trouwens 2 groepen laggers die gekicked werden.

Betekend dat ze eindelijk mensen banned optijd?!
Zou goed zijn. Ik ben tot nu toe nog geen laggers tegen gekomen. Wel zo'n final rounder 8)7

PSN - M4uSzi // -

Verwijderd

Net zo erg toch!

Maar wij inderdaad eerste kaart geen laggers. Maar bij de tweede kaar toen we ze hadden werd de gene met rode ping gekicked en kwam ook niet meer terug.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2015 22:22 ]

• Low_Profile
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-05 16:08
steffeh schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 21:46:
[...]

Top :)

Jullie spelen tenminste allemaal in dezelfde tijdzone, i.t.t. dat handjevol Britten, Australiërs en een verdwaalde Amerikaan waar ik iedere keer mee opgescheept zit :+ , da's wel zo handig ;)

PSN: Low__Profile | Team Shadowloo

• Griffx
Nu twee plekken Atheon hard 2x
Join

[ Voor 9% gewijzigd door Griffx op 31-08-2015 22:52 ]

PC Specs

• dinges
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb voor het eerst IB rank 5 gehaald en ik eis dat jullie nu allemaal doen alsof jullie heel trots op me zijn!

PSN: Houtvlot

• Vegetto
dinges schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 22:59:
Ik heb voor het eerst IB rank 5 gehaald en ik eis dat jullie nu allemaal doen alsof jullie heel trots op me zijn!
Gefeliciteerd schatje wat een mijlpaal

• Griffx
Heel goed van je en nu ff ons joinen voor Atheon _/-\o_

PC Specs

• dinges
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Griffx schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 23:04:
[...]

Heel goed van je en nu ff ons joinen voor Atheon _/-\o_
Hoe ver zijn jullie?

PSN: Houtvlot

• Griffx
En klaar ;)
De gedachte dat jij zou komen was genoeg voor Atheon.

PC Specs

• kagematsuri
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-08-2022
Proficiat

psn vagr-ant

• Griffx
Done.

[ Voor 89% gewijzigd door Griffx op 01-09-2015 00:05 ]

PC Specs

Pagina: 1 ... 144 ... 167 Laatste

Dit topic is gesloten.