PSN: Flix20-NL
PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R
Wij hebben al een full fireteam, sorry.vegetto1983 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:53:
haha doe t ook voor de fun hoor, moet nog steeds wel eerste keer lighthouse halen maargoed
Dan wil ik wel mee. Heb de hele avond wel.vegetto1983 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:53:
haha doe t ook voor de fun hoor, moet nog steeds wel eerste keer lighthouse halen maargoed
PSN - M4uSzi // -
Kijk uit! Straks word je nog voor fanboy uitgemaakt!Flix20 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:03:
Zijn de lag problemen op de ps dan echt zo groot?
Heb ondertussen wel een aantal potjes op de X1 gedaan, zowel ToO als IB als normale crucible maar echt onspeelbaar lag heb ik nog niet écht meegemaakt. Alleen 1 ronde in ToO dat iemand ineens naast ons stond maar verder niet echt iets raars tegengekomen.
Mwa, ik speel zelf ook XB1 maar daar zitten er ook potjes tussen dat mensen gewoon op full health staan na 2 rockets en zulk soort ongein..
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
Haha, hou ik je aan, ik moet zeggen dat ik gisteren middag geen laggers ben tegen gekomen.Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 08:59:
[...]
Als het spel ooit een keer normaal werkt, dus geen lag. Kan ik wel een keer helpen ofzo.
Maar een lagloze crucible gebeurd toch niet
Dus aan deze reactie heb je vrij weinig
Wel een team dat was echt ongeloofelijk goed. Was gewoon een leuk potje, ook al waren we met 5-1 naar huis gestuurd. Maar die skill van die gasten was wel netjes, netjes, netjes.
Yeah lijkt elke week erger te worden.Flix20 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:03:
Zijn de lag problemen op de ps dan echt zo groot?
Heb ondertussen wel een aantal potjes op de X1 gedaan, zowel ToO als IB als normale crucible maar echt onspeelbaar lag heb ik nog niet écht meegemaakt. Alleen 1 ronde in ToO dat iemand ineens naast ons stond maar verder niet echt iets raars tegengekomen.
Dat hele p2p is gewoon te brak voor woorden.
Atlas#22744
na weken bounties te hebben gespeeld en gehaald mag ik nu eindelijk de exotic bounty van de Thorn gebruiken:) moet nu de opdracht voltooien bij Xyor de wizard bij Phogoth! Hebben jullie nog tips hoe ik die het beste kan halen?
En wat betreft het laggen in IB en Control hier totaal geen last van en gister toch een uurtje of 10 Destiny gespeeld:O
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Verwijderd
Wij waren na 5 potjes gestopt gisteren omdat de lag te erg was.Crashhill schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:33:
[...]
Haha, hou ik je aan, ik moet zeggen dat ik gisteren middag geen laggers ben tegen gekomen.
Wel een team dat was echt ongeloofelijk goed. Was gewoon een leuk potje, ook al waren we met 5-1 naar huis gestuurd. Maar die skill van die gasten was wel netjes, netjes, netjes.
We willen low profieltje naar lighthouse brengen vandaag, op hoop van zegen dan maar.
[ Voor 7% gewijzigd door Qualixo op 31-08-2015 11:56 ]
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Aaah. Is het maar zo'n simpeldingetje, toch eens aanschaffen. Maar serieus waarom zul je zoiets gebruiken. Dan ben je toch echt laag gedaald.Qualixo schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:56:
heb er een ontwikkeld met mooie rode knop, zal vast kickstarter opzetten.
[afbeelding]
PSN - M4uSzi // -
Even met een team van 2 of 3. Eenmaal bij Phogoth ren je de kamer in en blijf je linksonder (beetje rondom die steen) hangen. Neem Gjallag mee voor vervelende wizards. Begin pas op Phogoth te schieten als de minions dood zijn en er geen nieuwe spawn is. Schiet Phogoth niet helemaal af tot die Wizard waar het om gaat dood is.sten123 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:50:
EINDELIJK!!!!
na weken bounties te hebben gespeeld en gehaald mag ik nu eindelijk de exotic bounty van de Thorn gebruiken:) moet nu de opdracht voltooien bij Xyor de wizard bij Phogoth! Hebben jullie nog tips hoe ik die het beste kan halen?
[ Voor 6% gewijzigd door Ornathon op 31-08-2015 12:04 ]
Tja tis gewoon verlies vrees en alleen maar willen winnen. compensatie voor iets anders.. who knows.M4uSzi schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 11:59:
[...]
Aaah. Is het maar zo'n simpeldingetje, toch eens aanschaffen. Maar serieus waarom zul je zoiets gebruiken. Dan ben je toch echt laag gedaald.
lol zijn zelfs apps voor: Google Play: Lag Switch
[ Voor 16% gewijzigd door Qualixo op 31-08-2015 12:10 ]
Wtf. Gaat wel heel ver. Zo'n ding komt er bij mij niet in. Dan alles maar gewoon kansloos verliezen. =)Qualixo schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 12:09:
[...]
Tja tis gewoon verlies vrees en alleen maar willen winnen. compensatie voor iets anders.. who knows.
PSN - M4uSzi // -
Verwijderd
Mijn stats laten duidelijk genoeg zien dat ik er geen gebruik
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2015 12:29 ]
zolang er geen dedicated servers zijn is het helaas iets wat je maar moet accepteren als console speler
Ach iedereen moet doen wat hij of zij wil, Bungie kan hier super simpel maatregelen tegen nemen.Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 12:28:
Lagswitch is niet goed maar een controller ombouwen zodat je sneller kunt schieten wel? Waar ligt de grens?
Mijn stats laten duidelijk genoeg zien dat ik er geen gebruikdus kan dit met een gerust hart vragen
Ping boven de 200 voor twee rondjes, gewoon kicken uit de match, niet bannen maar een max Ping van 200 instellen, dan leren ze het wel af, aangezien ze ook hun team benadelen.
Ik wil niet op een laggie manier in de lighthouse komen, dan maar geen lighthouse.
Ja eens, dan heb je heel veel pech, maar het is een competitieve modus, dus hoge ping = kick en bedankt voor de moeite.Griffx schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 13:04:
[...]
Ach iedereen moet doen wat hij of zij wil, Bungie kan hier super simpel maatregelen tegen nemen.
Ping boven de 200 voor twee rondjes, gewoon kicken uit de match, niet bannen maar een max Ping van 200 instellen, dan leren ze het wel af, aangezien ze ook hun team benadelen.
Ik wil niet op een laggie manier in de lighthouse komen, dan maar geen lighthouse.
Ik weet niet hoe moeilijk het is om een lagswitch te detecteren, maar je verzendt een x aantal seconden geen pakketjes met de server, dus eigenlijk zou daar al een red flag moeten optreden, als dat 2 keer gebeurd KICK!
Dan moet je eigenlijk heel hard en consequent zijn, het kan ook een error in je netwerk zijn ( vriendin die torrents download etc ), maar ja, pech. In Battlefield 1942 etc werd je ook gewoon gekickt op bepaalde servers als je ping een x aantal keer te hoog was binnen een bepaalde tijdsrange.
OMGWTFBBQ, heb geen android, shit!Qualixo schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 12:09:
[...]
Tja tis gewoon verlies vrees en alleen maar willen winnen. compensatie voor iets anders.. who knows.
Maar ook mooi, als je in Google 'Lag Switch' in typt, komt er 'Lag Switch PS4' als eerste suggestie naar voren
wel lievvvvv hoe iedereen het eens is dat een lag switch cheaten is
[ Voor 36% gewijzigd door steffeh op 31-08-2015 13:27 ]
denk ook dat meeste de app gebruiken..
[ Voor 47% gewijzigd door Qualixo op 31-08-2015 13:31 ]
Verwijderd
Are you doing anything about laggers and cheaters in the crucible?
Uhh we are giving players better competitive games with skillbased matchmaking.
lol wut.
Verwijderd
Nou, daar ging onze hoop. Matchmaking heeft geen zin met skill. Natuurlijk is dat een goede zaak, maar lost niks op wat betreft de lag problemen.Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 13:41:
Ook zon mooi antwoord op de vraag van de podcast.
Are you doing anything about laggers and cheaters in the crucible?
Uhh we are giving players better competitive games with skillbased matchmaking.
lol wut.
nog nepper dan de tieten van barbie..
[ Voor 31% gewijzigd door Qualixo op 31-08-2015 13:51 ]
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Verwijderd
Waarom zou je een 2e thorn willen?Viper® schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:24:
[...]
Waddup moddaflickah
Heb nu 200 punten om mn 2de thorn bounty, vanavond weer verder
Ikke meer dan zat, maar daarom doe ik de Thorn Bounty niet 2x
Houd dat in dat je als je geen TTK koopt je binnen een week nog maar met een proppenschiettert rondloopt t.o.v. anderen? Of heb ik het verkeerd begrepen/iets gemist?
Klopt. Advies was ook van Bungie om ze zeker niet weg te gooien.Viper® schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 15:14:
Volgens mij blijven oude missies year1 equipment gebruiken. Dus in de crota raid kan je je gjallarhorn pakken.
PSN - M4uSzi // -
Dat zou wel logisch zijn opzich ja.
Alleen heb je dan bij ToO of IB een flink nadeel qua wapens, maar dat is weer een ander verhaal
Op zich geen ramp, zal pas bespeelbaar zijn vanaf een bepaald level en gok dat je eerst de hele cyclus door mag lopen om daar te komen.
Auw. Das toch best wel kloten.
PSN - M4uSzi // -
Denk dat het 2/3 weken duurt tot de raid, mijn inziens prima.
En nieuwe wapens niet lijkt me toch?Viper® schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 15:14:
Volgens mij blijven oude missies year1 equipment gebruiken. Dus in de crota raid kan je je gjallarhorn pakken.
En als je alle oude wapens weg doet?
Gelukkig heb ik geen vrij gepakt lol, anders was ik nat geweest. Bedoel vrij zijn voor paar story missies vind ik wel jammer
Idemdito. Wou nog vrij vragen, maar laat dat nu eerst wel even wezen.Crashhill schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 15:54:
Damnal die mensen die vrij hebben gepakt om z.s.m. de story te doorlopen om daarnaar de RAID te gaan doen hebben pech
.
Gelukkig heb ik geen vrij gepakt lol, anders was ik nat geweest. Bedoel vrij zijn voor paar story missies vind ik wel jammer
PSN - M4uSzi // -
Ik denk dat je buiten de raid nog genoeg hebt om te doen.Crashhill schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 15:54:
Damnal die mensen die vrij hebben gepakt om z.s.m. de story te doorlopen om daarnaar de RAID te gaan doen hebben pech
.
En anders speel je toch een ander spel
Daarom neem ik geen vrij (Sowieso eigenlijk niet voor een gameEreaser schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 15:58:
[...]
Ik denk dat je buiten de raid nog genoeg hebt om te doen.
En anders speel je toch een ander spel
Maarja het was ook wel te verwachten, dat de RAID later zou komen.
Ik heb vrij, maar vind het geen probleemCrashhill schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 16:00:
[...]
Daarom neem ik geen vrij (Sowieso eigenlijk niet voor een game) Maar als iemand het dan doet, doet hij het waarschijnlijk om z.s.m. de nieuwe RAID in te kunnen. Ik zou i.i.g. balen mocht ik vrij hebben gepakt.
Maarja het was ook wel te verwachten, dat de RAID later zou komen.
Ja maar heel eerlijk gezegd denk ik dat je daar redelijk snel doorheen zult zijn als je alle exp dingen gaat bewaren en inlevert etc. etc. Gaat echt geen 8 uur duren eerdat de 1e persoon er doorheen is en hoogste level is. Tenzij ze natuurlijk exp gaan verhogen 34-35 30k 35-36 35k etc. etc. Maar ik denk dat het gewoon iets van 30k per level zal zijn.Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 16:00:
Je moet toch eerst story afmaken en light verzamelen om de raid in te kunnen.
Achjah misschien wordt de Daily dan ook weer wat vaker gespeeld he haha
PSN: MilanXXL
Eerst naar linker plateau. Daar Servitor killen, en burnen. Vanaf daar naar rechter plateau enemies killen. En tussen door rondje lopen als skolas dichtbij komt. Dan weer naar rechter plateau en de Servitor weer killen en weer burnen. Op dat moment heb je genoeg damage gedaan om hem te burnen waneer je wilt. Vanaf dat moment ga je weer enemies killen, zodra die gekust zijn doe je weer damage op skolas. Dan komen de mijnen en die dismantel je, dan eerst weer enemies killen en dan ga je skolas eerst rustig afschieten tot er weer enemies komen en die schiet je eerst weer af. Zodra die dood zijn ga je skolas schieten tot ie leven heeft tot de "k" op dat moment zorg je dat iedereen 14 raketten heeft en skolas dichtbij genoeg is en begin je hem heel hard te burnen. En dan kun je rustig laatste mijnen dismantelen.MilanXS schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 16:43:
Iemand tips voor Skolas? Wat is een goede manier om hem neer te halen? Hulp is gewenst.
Belangrijkste is goed communiceren met de essence en veel rondjes lopen. En als je hem afburnt probeer de essence bij een Warlock te hebben met zelf res. Zodat de 2 andere snel naar de verre mijn kunnen en zich niet met de essence bezig hoeven te houden.
Hopelijk is het beetje duidelijk.
PSN - M4uSzi // -
Vanavond nog even wat exp en rank 4 halen in de Iron Banner Lagfest en dan zijn we daar ook weer vanaf en heb ik een mooie shotgun. :-)
Je yolo full upgraden is wel een must. =)MilanXS schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 17:14:
@M4uSzi: Thanks! Goede uitleg en dit zal mijn pogingen hopelijk een stuk gemakkelijker maken. Mijn Gally is alleen nog niet fully leveled, mis nog een exotic shard, heb nog Sunbreakers liggen voor als ik ooit een Warlock zou gaan beginnen (TTK evt), misschien maar dismantlen.. nu nog even een team vinden, dus mochten mensen zin hebben om te helpen, of voor de lol, of voor de Triumph, laat het even weten. Misschien kunnen we elkaar helpen. :-)
Vanavond nog even wat exp en rank 4 halen in de Iron Banner Lagfest en dan zijn we daar ook weer vanaf en heb ik een mooie shotgun. :-)
PSN - M4uSzi // -
Mensen die vanavond/deze week Skolas 35 willen tryen?
Nee. Waarschijnlijk niet. Zijn nu al niet super.MilanXS schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 17:29:
Meh, zijn Sunbreakers het nog wel waard voor een Warlock dan, gezien TKK? Anders offer ik die maar op.
Mensen die vanavond/deze week Skolas 35 willen tryen?
PSN - M4uSzi // -
Yes. Is weer burning shrine, dus dan komt je fusion rifle weer van pas.Innoh schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 18:22:
nog mensen die vanavond ToO willen doen?
PSN: djmurcielago
Verwijderd
Niemand gebruikt fusionrifles in trials.Murcielago schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 19:19:
[...]
Yes. Is weer burning shrine, dus dan komt je fusion rifle weer van pas.
Wel gorgon CP als goed is. Dus zo bij Atheon.Griffx schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 19:21:
Iemand misschien een checkpoint Atheon hard?
PSN - M4uSzi // -
Mag ik zo ff joinen om hem te 'jatten' Gorgon is ook goed.M4uSzi schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 19:28:
[...]
Wel gorgon CP als goed is. Dus zo bij Atheon.
[ Voor 4% gewijzigd door Griffx op 31-08-2015 19:34 ]
Zal zo PlayStation even asnslingeren. En nodig ik je wel uit.Griffx schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 19:33:
[...]
Mag ik zo ff joinen om hem te 'jatten' Gorgon is ook goed.
PSN - M4uSzi // -
Nog plek voor mij. Of al andere gevonden. =$vegetto1983 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 19:23:
Ik wil zo too doen
PSN - M4uSzi // -
haha ik ben bang dat ik je hier ongelijk moet geven.Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 19:22:
[...]
Niemand gebruikt fusionrifles in trials.
2 keer flawless gehaald mét fusion
Kan je TTK nog pre orderen eigenlijk. Zie in de psstore alleen de legendary van 90 euro, niet de ttk expansion
nvm, staat er nu weer wel
[ Voor 44% gewijzigd door Viper® op 31-08-2015 20:14 ]
Wat is je psnInnoh schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 18:22:
nog mensen die vanavond ToO willen doen?
Edit: iemand strikes haha level 27
[ Voor 22% gewijzigd door Deef_K op 31-08-2015 21:07 ]
Das wel jammer dan, volgend weekend betersteffeh schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 21:18:
Wauw, echt heel jammer, samen met Low_Profile en Shadow TOO gedaan, 3 super goede tegenstanders, 8-1 gehaald, bijnaaaa mercury. Laatste verloren met 4-5, super salty, maar waren wel erg leuke potjes!
PSN - M4uSzi // -
Zeker fun, al speelde ik vergeleken met jullie als een kreupele medicsteffeh schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 21:18:
Wauw, echt heel jammer, samen met Low_Profile en Shadow TOO gedaan, 3 super goede tegenstanders, 8-1 gehaald, bijnaaaa mercury. Laatste verloren met 4-5, super salty, maar waren wel erg leuke potjes!
Ik kom wel mee raiden om het goed te maken
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Klopt, was echt heel jammer
Haha je deed het super goed, was enorm fun!Low_Profile schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 21:31:
[...]
Zeker fun, al speelde ik vergeleken met jullie als een kreupele medic
Ik kom wel mee raiden om het goed te maken
Doen we dat, deal!
doe morgen eerst de NF en daarna de weekly , dat zijn dan weer bijna 1000Neefdave schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 21:06:
PaTROLs gaat echt met 10 punten per missie. Ik moet er nog 1500
Edit: iemand strikes haha level 27
PSN: jansoe13
Verwijderd
Maar wij hebben 50x zonder! Do the math bro!Innoh schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 19:48:
[...]
haha ik ben bang dat ik je hier ongelijk moet geven.
2 keer flawless gehaald mét fusion
begin de lol nu wel beetje in te zien van ToOsteffeh schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 21:46:
[...]
Klopt, was echt heel jammer![]()
[...]
Haha je deed het super goed, was enorm fun!
Doen we dat, deal!
Zij hebben jouw, das niet met een fusionrifle te vergelijken.Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 21:57:
[...]
Maar wij hebben 50x zonder! Do the math bro!
[ Voor 4% gewijzigd door M4uSzi op 31-08-2015 22:08 ]
PSN - M4uSzi // -
Verwijderd
Hehe doe ik het voor!M4uSzi schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 21:59:
[...]
begin de lol nu wel beetje in te zien van ToO
[...]
Zij hebben jouw, das niet met een fusionrifle te vergelijken.
Zou goed zijn. Ik ben tot nu toe nog geen laggers tegen gekomen. Wel zo'n final rounderVerwijderd schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 22:17:
Wij hadden trouwens 2 groepen laggers die gekicked werden.
Betekend dat ze eindelijk mensen banned optijd?!
PSN - M4uSzi // -
Verwijderd
Maar wij inderdaad eerste kaart geen laggers. Maar bij de tweede kaar toen we ze hadden werd de gene met rode ping gekicked en kwam ook niet meer terug.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2015 22:22 ]
Topsteffeh schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 21:46:
[...]
Haha je deed het super goed, was enorm fun!
Doen we dat, deal!
Jullie spelen tenminste allemaal in dezelfde tijdzone, i.t.t. dat handjevol Britten, Australiërs en een verdwaalde Amerikaan waar ik iedere keer mee opgescheept zit
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
PSN: Houtvlot
Gefeliciteerd schatje wat een mijlpaaldinges schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 22:59:
Ik heb voor het eerst IB rank 5 gehaald en ik eis dat jullie nu allemaal doen alsof jullie heel trots op me zijn!
Heel goed van je en nu ff ons joinen voor Atheondinges schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 22:59:
Ik heb voor het eerst IB rank 5 gehaald en ik eis dat jullie nu allemaal doen alsof jullie heel trots op me zijn!
Hoe ver zijn jullie?Griffx schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 23:04:
[...]
Heel goed van je en nu ff ons joinen voor Atheon
PSN: Houtvlot
En klaar
De gedachte dat jij zou komen was genoeg voor Atheon.
Proficiatdinges schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 22:59:
psn vagr-ant
Dit topic is gesloten.
![]()