Nee, want iemand in jullie team speelt ook niet met final round, lol.Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 11:22:
[...]
Verlagen naar hun niveau is geen optie.
Best jammer dat The moments of Triumph emblem niet gehaald kan worden zonder DLC..
Maar ook wel begrijpelijk. Nog 2 weken wachten tot de legendary edition op de deurmat ligt, dan kan ik ff vooruit!
Is er trouwens een clan waar een groot van de Tweakers in zit? En waar nog een plekje is voor een speler
Maar ook wel begrijpelijk. Nog 2 weken wachten tot de legendary edition op de deurmat ligt, dan kan ik ff vooruit!
Is er trouwens een clan waar een groot van de Tweakers in zit? En waar nog een plekje is voor een speler
M4uSzi en ikzelf zoeken een 3e persoon die zin heeft om met ons een middagje grimoire scores te jagen.
In eerste instantie willen we beginnen met strikes te doen (1 strike telt als 3 als je een fireteam hebt van 3 man). Dit combineren we elk met kills dat we nodig hebben voor een specifiek wapen. Dit proberen we wel af te wisselen met andere grimoire opdrachtjes. Overigens voor de duidelijkheid: we doen de strikes vanuit de planeten zelf, dus geen strike list, deze tellen namelijk niet mee!!!
Voor diegenen die denken: whut waar heeft hij het over: Grimoire cards worden aangegeven door middel van de score onder je light level weergegeven in je emblem. De grimoire max ligt momenteel rond de 3615 punten.
Hoe kan je zien welke grimoire cards je nog nodig hebt? Dit doe je via http://destinystatus.com
Vul je naam in en druk bovenaan op grimoire. Je krijgt hierbij een overzicht te zien van de grimoire cards die jij nog open hebt staan en waar je nog punten mee kan verdienen. Ook is youtube een goede bron om te kijken hoe je het snelste grimoire cards kunt farmen.
Uiteraard denken we ook even met jou mee om te kijken hoe we jouw grimoire card score omhoog kunnen werken! Dus: wil je graag wat tijd vullen met het uppen van je grimoire score, join dan of M4uSzi of mijzelf even in Destiny en de psn party. We starten over ongeveer een half uurtje.
In eerste instantie willen we beginnen met strikes te doen (1 strike telt als 3 als je een fireteam hebt van 3 man). Dit combineren we elk met kills dat we nodig hebben voor een specifiek wapen. Dit proberen we wel af te wisselen met andere grimoire opdrachtjes. Overigens voor de duidelijkheid: we doen de strikes vanuit de planeten zelf, dus geen strike list, deze tellen namelijk niet mee!!!
Voor diegenen die denken: whut waar heeft hij het over: Grimoire cards worden aangegeven door middel van de score onder je light level weergegeven in je emblem. De grimoire max ligt momenteel rond de 3615 punten.
Hoe kan je zien welke grimoire cards je nog nodig hebt? Dit doe je via http://destinystatus.com
Vul je naam in en druk bovenaan op grimoire. Je krijgt hierbij een overzicht te zien van de grimoire cards die jij nog open hebt staan en waar je nog punten mee kan verdienen. Ook is youtube een goede bron om te kijken hoe je het snelste grimoire cards kunt farmen.
Uiteraard denken we ook even met jou mee om te kijken hoe we jouw grimoire card score omhoog kunnen werken! Dus: wil je graag wat tijd vullen met het uppen van je grimoire score, join dan of M4uSzi of mijzelf even in Destiny en de psn party. We starten over ongeveer een half uurtje.
Lol 2x tegen dezelfde gasten, tweede keer ging de lag switch aan, gebeurde echt rare dingen.
Atlas#22744

Zo hé jongens, kijk eens wat ik vanochtend tegenkwam!
Een valsspeler!
[ Voor 66% gewijzigd door AlexMar op 29-08-2015 15:14 ]
Ik kan je gaan uitleggen dat wij het niet gebruiken, maar volgens mij is dat onbegonnen werk tegen jou. Wanneer komt custom matchmaking? Dan kunnen we het daar tegen elkaar uitvechtenAlexMar schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 15:08:
[afbeelding]
Zo hé jongens, kijk eens wat ik vanochtend tegenkwam!
Een valsspeler!
Probeer het maar uit te leggen, ik ben nu wel heel erg benieuwd.steffeh schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 15:12:
[...]
Ik kan je gaan uitleggen dat wij het niet gebruiken, maar volgens mij is dat onbegonnen werk tegen jou. Wanneer komt custom matchmaking? Dan kunnen we het daar tegen elkaar uitvechten
Haha, niemand op Bosjuh na heeft zo'n sniper bij ons, hij gebruikt het niet ( kijk maar naar kill / headshot ratio ), er zitten gewoon goede perks op, dat houdt niet direct in dat je het actief gebruikt.AlexMar schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 15:13:
[...]
Probeer het maar uit te leggen, ik ben nu wel heel erg benieuwd.
Hoevaak ben jij ook alweer op mercury geweest, en hoevaak heb je iemand gecarried? spuit11
Een erg goede perk, ik vind het een erg vage reden.steffeh schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 15:21:
[...]
Haha, niemand op Bosjuh na heeft zo'n sniper bij ons, hij gebruikt het niet ( kijk maar naar kill / headshot ratio ), er zitten gewoon goede perks op, dat houdt niet direct in dat je het actief gebruikt.
[...]
Hoevaak ben jij ook alweer op mercury geweest, en hoevaak heb je iemand gecarried? spuit11
De perks (snapshot/unflinching) supporten final round wel degelijk.
[ Voor 21% gewijzigd door AlexMar op 29-08-2015 15:35 ]
Mooie afleidingsmanoeuvre, maar een keer of 13?steffeh schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 15:21:
[...]
[...]
Ik wil het wel uitleggen:
Ik vind Eye of Sol beter, maar die heeft niet genoeg impact voor ress snipes. Daarom gebruik ik mijn spear, heeft namelijk dezelfde perks en scope.
Bovendien zeiken wij op mensen die 2 of 3 rounds schieten zodat ze daarna voor de makkelijke kill kunnen gaan via final round.
Ik vind Eye of Sol beter, maar die heeft niet genoeg impact voor ress snipes. Daarom gebruik ik mijn spear, heeft namelijk dezelfde perks en scope.
Bovendien zeiken wij op mensen die 2 of 3 rounds schieten zodat ze daarna voor de makkelijke kill kunnen gaan via final round.
Atlas#22744
Reforgen die hap, totdat je exact diezelfde scope en perks hebt, minus Final Round.Kasai schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 15:44:
Ik wil het wel uitleggen:
Principes hé!
ik noem het final cry.. zit eenmaal in de game...
gebruik het zelf niet maar cmon..
werden gisteren finaal geslacht in trials en sloeg nergens op
wel genoeg muntjes geharkt weer dus was lekker boeiend..
werden gisteren finaal geslacht in trials en sloeg nergens op
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Of gewoon de perk niet abusenL490 schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 15:55:
[...]
Reforgen die hap, totdat je exact diezelfde scope en perks hebt, minus Final Round.
Principes hé!
Atlas#22744
Ik begin me zo langzamerhand echt enorm te irriteren aan mensen die continue maar die hand cannons gebruiken. Ik vraag me af hoeveel 'skills' er bij die lui over blijven op het moment die HC's worden aangepast zodat je niet vanaf een idioot lange afstand alsnog geraakt kunt worden en direct dood bent.
Och ja, je moet toch wat he.
hate me.. love the hand canon.
haat widows court maar sloop er toch de meeste mensen
http://my.destinytrialsreport.com/ps/xenn0x-one
toch meer met fireteam oefenen.. teveel losses.
[ Voor 72% gewijzigd door Qualixo op 29-08-2015 16:06 ]
Pulse rifles beginnen ook irritant te worden, cross map geowned worden door die dingen begint te vervelen.
Atlas#22744
Ja, flink man.Qualixo schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 16:02:
hate me.. love the hand canon.
Either way, ik dacht begrepen te hebben dat die HC's aangepast gaan worden.
ach boeit mij ook niet verder, speel voor de fun en de sniper headies
Daarom speel ik geen ToO alleen maar frustrerend =PQualixo schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 16:11:
PSN - M4uSzi // -
enige frusti zijn lagswitchers. rest is gewoon slecht spel of oud hollands gepwnd wordenM4uSzi schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 16:14:
[...]
Daarom speel ik geen ToO alleen maar frustrerend =P
Sniper headies maken is leukQualixo schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 16:11:
I served in a company of heroes.
Ik heb echt internet problemen hier, valt weer uit, dit keer geen internet meer (fijn dat kpn)
[ Voor 3% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 29-08-2015 16:19 ]
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Het zal vooral komen door slecht spel en daardoor hard gepwnd worden.Qualixo schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 16:15:
[...]
enige frusti zijn lagswitchers. rest is gewoon slecht spel of oud hollands gepwnd worden
Wie weet binnenkort nog eens proberen, te lang niet meer geprobeerd
PSN - M4uSzi // -
Kap nou eens met dat gezeik op elkaar man....
Tjeez...
Tjeez...
Blijft je toch steeds houden. Kleinigheidje. Maar tis wel beetje zinloos.Gearloose schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 16:20:
Kap nou eens met dat gezeik op elkaar man....
Tjeez...
PSN - M4uSzi // -
Gister nacht de lighthouse eindelijk een keer gezien
jeey was wel een dansje waard! Daarna zelfs bijna voor de 2e keer, naar op 8-0 verloren we 2x
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
Gewoon oefenen met een vast fireteam, dat scheelt al een hele hoop.M4uSzi schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 16:14:
[...]
Daarom speel ik geen ToO alleen maar frustrerend =P
Door de lag of gewoon doordat zij heel goed waren?Qualixo schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 15:56:
ik noem het final cry.. zit eenmaal in de game...
werden gisteren finaal geslacht in trials en sloeg nergens opwel genoeg muntjes geharkt weer dus was lekker boeiend..
Lekker bezig Niet.WillieWuks schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 16:34:
Gister nacht de lighthouse eindelijk een keer gezienjeey was wel een dansje waard! Daarna zelfs bijna voor de 2e keer, naar op 8-0 verloren we 2x
We zagen je eblem al voorbij komen gisteravond
Joah dat is het ook wel. Maar moet je daar wel een vast team voor hebben. Maarja wie weet in de toekomst =Dsteffeh schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 16:36:
[...]
Gewoon oefenen met een vast fireteam, dat scheelt al een hele hoop.
[...]
Door de lag of gewoon doordat zij heel goed waren?
PSN - M4uSzi // -
Yayyyyyy
eerste "echte" Gjallarhorn uit de nightfall gekregen (die vier die ik uit frustratie bij Xur had gekocht tellen niet echt mee vind ik
) beetje jammer dat ie straks minder goed is maar hij komt vast nog wel van pas..
Xbox Live: MarkH
Ik.. omdat ik na 400+ uur nog steeds niets had gekregenBiatch schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 17:44:
Wie koopt er in godsnaam 4 yolos
Xbox Live: MarkH
Dan koop je er 4 logischMarkH NL schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 17:45:
[...]
Ik.. omdat ik na 400+ uur nog steeds niets had gekregen
Moet hij toch zelf weten al koopt hij er 10 waarom altijd die reacties
Ik heb 6 thunderlords gekocht toen hij em verkocht, omdat het mn laatste missende exotic was. En 3 voor zn neus dismantled.
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Men, ben je ff een dagje weg lees je alleen maar flamewars, come on, iedereen speelt zoals hij of zij het wil.
Join met z'n allen een party en ga lekker rumble spelen, burn elkaar daar af.
Voordat we straks een slot op dit topic krijgen.
Amen!
Join met z'n allen een party en ga lekker rumble spelen, burn elkaar daar af.
Voordat we straks een slot op dit topic krijgen.
Amen!
Verwijderd
Ja, maar zij begonnen! 
Toch weer 2x Mercury gehaald. Wel veel last van laggers gehad.
Toch weer 2x Mercury gehaald. Wel veel last van laggers gehad.
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2015 18:36 ]
Nog steeds 3 man (of vrouw) gezocht, doe mee!M4uSzi schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 17:26:
Wie heeft er zin om vanavond even mee te doen met 3x CP Gatekeeper/Atheon (hard)? Zoeken nog 3 personen.
- Biacas
- NLRev0lution
- M4uSzi
-
-
-
Starten rond 8 uur.
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Weinig animo voor vanavond? Het mag ook iets later hoor als dat beter uitkomt voor andere.NLRev0lution schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 18:47:
[...]
Nog steeds 3 man (of vrouw) gezocht, doe mee!
PSN - M4uSzi // -
Ik wil best mee, maar ik ben niet heel goedM4uSzi schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 19:37:
[...]
Weinig animo voor vanavond? Het mag ook iets later hoor als dat beter uitkomt voor andere.
Dit zijn toch gewoon de bazen van VoG? Heb ze deze week al een keer op hard meegemaakt
Klopt. Je mag mee hoorLekkerboeie86 schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 19:56:
[...]
Ik wil best mee, maar ik ben niet heel goed
Dit zijn toch gewoon de bazen van VoG? Heb ze deze week al een keer op hard meegemaakt
PSN - M4uSzi // -
Vind ik leuk! Maar mocht er iemand mee kunnen die hem nog niet gedaan heeft, of waar jullie meer aan hebben sta ik mn plekje wel af
Nee joh. We moet er nu nog 2 ga lekker mee. Ken je hem voor de volgende weer een stukje beter.Lekkerboeie86 schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 20:04:
[...]
Vind ik leuk! Maar mocht er iemand mee kunnen die hem nog niet gedaan heeft, of waar jullie meer aan hebben sta ik mn plekje wel af
PSN - M4uSzi // -
Top! Ik doe ff Daily en dan ben ik ready.
Zoeken nog steeds. Kom maar.Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 20:10:
Ik kan wel ff mee. Of hoeft dat al niet meer?
PSN - M4uSzi // -
Hallo?
Wil iemand flawless? Crota normal.
Wil iemand flawless? Crota normal.
Atlas#22744
Nog mensen voor Iron Banner, party staat open!
Volgende keer beter dan.
PSN - M4uSzi // -
Daar ben ik ook een paar keer schuldig aan geweest
Oké dan. Doen we dat zo.
PSN - M4uSzi // -
pfff glitchende russen.. hoop dat ze in een nederlandse tomaat stikken...
Verwijderd
Wie wilt zondagavond met mij meedoen trials flawless?. Ik wil rond 21uur gaan.
-TheNameIsMees
-????????????
-????????????
-TheNameIsMees
-????????????
-????????????
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2015 00:49 ]
Ik hoor frustratie. Flawless gemist hierdoor?Qualixo schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 00:12:
pfff glitchende russen.. hoop dat ze in een nederlandse tomaat stikken...
LOL! Hoe voelde dat?Low_Profile schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 18:11:
Ik heb 6 thunderlords gekocht toen hij em verkocht, omdat het mn laatste missende exotic was. En 3 voor zn neus dismantled.
ik moet nog 19 ghost ophalen. iemand zin om mee te lopen, ben nu op de maan
PSN: jansoe13
Nee verre van, kregen alleen maar top teams gisteren met daar tussen 'deze' niet te killen tbaggende poetins.steffeh schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 10:09:
[...]
Ik hoor frustratie. Flawless gemist hierdoor?
zaten echt goede spelers tussen maar die russen waren naar..Griffx schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 11:14:
[...]
Nee verre van, kregen alleen maar top teams gisteren met daar tussen 'deze' niet te killen tbaggende poetins.
Haha dat is altijd gezellig, wij hadden gister iemand die op ons scherm richting de zon liep ( dat veld waar je niet in mag komen buiten ) en dat zo'n 10 seconden deed, en toen opeens zagen we dat 'ie 2 dudes had gerestGriffx schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 11:14:
[...]
Nee verre van, kregen alleen maar top teams gisteren met daar tussen 'deze' niet te killen tbaggende poetins.
Mensen zin in iron banner? Ff vol fireteam maken:
-NLRev0lution
-M4uszi
-
-
-
-
-NLRev0lution
-M4uszi
-
-
-
-
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Iemand zo zin in POE35 - Skolas? "Moments of Triumph" moet eens gaan lukken. Wat ervaring is een pré. Nog 1 nodig.
- Optimus_subsist
- SvennosNL
- ?
We staan klaar.
- Optimus_subsist
- SvennosNL
- ?
We staan klaar.
ik wil wel, psn is Roshgill
[ Voor 51% gewijzigd door Roshnak op 30-08-2015 13:17 ]
Ik voeg je toe.Roshnak schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 13:17:
ik wil wel, psn is Roshgill
Hebben nog 2 plekjes vrij.NLRev0lution schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 13:08:
Mensen zin in iron banner? Ff vol fireteam maken:
-NLRev0lution
-M4uszi
-
-
-
-
[Edit] 4 plekjes
[ Voor 4% gewijzigd door M4uSzi op 30-08-2015 14:03 ]
PSN - M4uSzi // -
Nog een raid vanavond waar ik aan me kan doen? :-)
ik heb zin in VoG hard!Pinjataaa schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 18:21:
Meer mensen die VoG hard willen spelen vanavond?
Uurtje of 9?
Pinjataaa schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 18:21:
wil wel mee rond 2100 , iets eerder lieverInnoh schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 19:50:
[...]
ik heb zin in VoG hard!
Meer mensen die VoG hard willen spelen vanavond?
Uurtje of 9?
1 pinjataa
2 innoh
3 jansoe13
4
5
6
VOG hard , nog 3 te gaan
Verwijderd
Ik wil wel mee.strompel schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 19:59:
[...]
[...]
wil wel mee rond 2100 , iets eerder liever
1 pinjataa
2 innoh
3 jansoe13
4 Riietish
5
6
VOG hard , nog 3 te gaan
Nog 2 te gaan.
Ik wil wel mee als er nog plek is, nog 1 te gaanstrompel schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 19:59:
[...]
[...]
wil wel mee rond 2100 , iets eerder liever
1 pinjataa
2 innoh
3 jansoe13
4 Riietish
5 jouk30
6
VOG hard , nog 3 te gaan
[ Voor 4% gewijzigd door Fonzie27 op 30-08-2015 20:41 ]
Ik ben al bezig met Iron banner, dus doe niet mee met vog
Volgens mij 6 als we Viper meerekenenInnoh schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 20:43:
hoeveel zitten we nu? 5?
Sorry, las het verkeerd, neemt de plaats van een ander in, 5 dus
[ Voor 17% gewijzigd door Fonzie27 op 30-08-2015 21:01 ]
kan nog 1 man mee met VOG
of vrouw
of vrouw
Iemand zo nog even zin in wat hersenloos geknal in de IB, of iets anders? Alleen is ook maar alleen!
PSN: MilanXXL
Weer geen flawless
Vanavond als ik fireteam heb i.i.g. nog 1 kans
Helaas zaterdag de arena level 34 mislukt.
http://destinytracker.com...4235737/3350385500?page=0
Ronde 5 ging echt niet,
http://destinytracker.com...4235737/3350385500?page=0
Ronde 5 ging echt niet,
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
Als het spel ooit een keer normaal werkt, dus geen lag. Kan ik wel een keer helpen ofzo.Crashhill schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 08:30:
Weer geen flawlessVanavond als ik fireteam heb i.i.g. nog 1 kans
Maar een lagloze crucible gebeurd toch niet
Dus aan deze reactie heb je vrij weinig
Zo, ik heb van 't weekend met een vriend van me volgens mij redelijk wat (zo niet alle) missies van de Queen gedaan, en ik heb ook de missies van TDB en HoW gedaan. Daarmee heb ik in de Reef nu ook de Trials of Oris (ofzoiets
) vrijgespeeld ,waar ik de eerste ronde van heb doorstaan.
Maar, omdat ik nog steeds maar level 30 ben (en hij level 34) heeft hij me echt op sleeptouw genomen, alleen voor dat 2e level moet je dus level 32 zijn, en je moet een fireteam hebben, want je wordt niet meer automatisch gematched met 2 anderen.
Ik heb begrepen dat je vanaf dat 2e level een weapon of Armor core krijgt, waarmee je dan uiteindelijk je gear beter kunt maken en ik eindelijk eens van die level 30 af kom. Godzijdank wordt de Crucible binnenkort ook weer gereset, dan kan ik daar punten scoren en dan legendary gauntlets kopen bij de quarter master. Ik vind het weer helemaal een toffe game
"jammer' alleen dat ik op vakantie ben als The Taken King uitkomt, dus die moet wachten tot ik weer terug ben
Maar, omdat ik nog steeds maar level 30 ben (en hij level 34) heeft hij me echt op sleeptouw genomen, alleen voor dat 2e level moet je dus level 32 zijn, en je moet een fireteam hebben, want je wordt niet meer automatisch gematched met 2 anderen.
Ik heb begrepen dat je vanaf dat 2e level een weapon of Armor core krijgt, waarmee je dan uiteindelijk je gear beter kunt maken en ik eindelijk eens van die level 30 af kom. Godzijdank wordt de Crucible binnenkort ook weer gereset, dan kan ik daar punten scoren en dan legendary gauntlets kopen bij de quarter master. Ik vind het weer helemaal een toffe game
"jammer' alleen dat ik op vakantie ben als The Taken King uitkomt, dus die moet wachten tot ik weer terug ben
Inderdaad, wij hebben nu ook wat moeite, doordat je altijd 2/3 lag teams tegenkomt. Gister 3 potjes gehad waar onze schoten niet eens aankwamen ( nee, ze waren niet mis.. ). Merk dat er de laatste 2/3 weken enorm veel lag en andere dingen optreden tijdens TOO, de lol is er wel een beetje af nu.Verwijderd schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 08:59:
[...]
Als het spel ooit een keer normaal werkt, dus geen lag. Kan ik wel een keer helpen ofzo.
Maar een lagloze crucible gebeurd toch niet
Dus aan deze reactie heb je vrij weinig
Is gewoon enorm jammer. Opzich is het wel een leuke gamemode. Maar puur door die lag is het gewoon niet te doen.steffeh schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 09:11:
[...]
Inderdaad, wij hebben nu ook wat moeite, doordat je altijd 2/3 lag teams tegenkomt. Gister 3 potjes gehad waar onze schoten niet eens aankwamen ( nee, ze waren niet mis.. ). Merk dat er de laatste 2/3 weken enorm veel lag en andere dingen optreden tijdens TOO, de lol is er wel een beetje af nu.
Hopen dat naar de update beter is.
PSN - M4uSzi // -
Verwijderd
Jup. Wij ook. Fking drama.Griffx schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 09:50:
Gisterenavond was weer werkelijk niet normaal qua lag in de Trials. 1 op de 3 potjes is tegen laggers.
Nope. Maandag is vaak even erg, alleen zaterdagmiddag hebben we geen lag gehad en direct 2 x flawless, rest was absolute bullshit.Griffx schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 09:50:
Gisterenavond was weer werkelijk niet normaal qua lag in de Trials. 1 op de 3 potjes is tegen laggers.
2 man die staan te dansen in ie vortex is toch vrij abnormaal
Ook mooi dat Shadow iemand 6 x met bladedance raakte en hij daarna iemand kon ressen, blijft magisch mooi, zon lag switch.
Ga er maar niet vanuit, heb nu al zin in de nieuwe gamemode, the rift, 6 vs 6 lag en GO!M4uSzi schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 09:28:
[...]
Is gewoon enorm jammer. Opzich is het wel een leuke gamemode. Maar puur door die lag is het gewoon niet te doen.
Hopen dat naar de update beter is.
Ik speel TOO voor het plezier en het competitieve, maar heb de laatste tijd meer frustratie dan plezier.
Wil het wel een avondje proberen. Maar als je een beter iemand kunt vinden. Zeker doen =pvegetto1983 schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:39:
niemand tonight? too
PSN - M4uSzi // -
Daarom gaat het al fout indd. Je doet het voor je plezier, en als je dan zo "gefrustreerd" wordt is niet goed.steffeh schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 10:37:
[...]
Nope. Maandag is vaak even erg, alleen zaterdagmiddag hebben we geen lag gehad en direct 2 x flawless, rest was absolute bullshit.
Ook mooi dat Shadow iemand 6 x met bladedance raakte en hij daarna iemand kon ressen, blijft magisch mooi, zon lag switch.
[...]
Ga er maar niet vanuit, heb nu al zin in de nieuwe gamemode, the rift, 6 vs 6 lag en GO!
Ik speel TOO voor het plezier en het competitieve, maar heb de laatste tijd meer frustratie dan plezier.
Dat wordt nog wat met die nieuwe game mode. Heeft veel potentie maar dan moet dat laggen echt ophouden.
PSN - M4uSzi // -
haha doe t ook voor de fun hoor, moet nog steeds wel eerste keer lighthouse halen maargoed
Dit topic is gesloten.
![]()