psn vagr-ant
Pinjataaa
....
....
....
....
....
Pinjataaa schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 20:59:
21:30 doen?
Pinjataaa
Yimmie14
iManchuu
....
....
....
Ik wil wel
gaat niet door ?
PSN: jansoe13
Heb niks gehoord van Pinjataaa
Ik ga denk maar iets anders doen dan maar. Yimmie14 kan dus ook uit de lijst gehaald worden
Maar als ik met iemand mee kan doen zou mooi zijn.
[ Voor 45% gewijzigd door Pinjataaa op 01-09-2015 21:54 ]
Ik help ff iemand met arena, daarna join ik. :-)Faaz0 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 21:54:
ik start over een paar minuten een crota hard, wie wil mag mee :-)
I served in a company of heroes.
Shattered memory fragment
A Voice in the wilderness
Toland legacy
Wat raden jullie me aan?
Ik dacht zelf aan toland legacy..
[ Voor 12% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 01-09-2015 23:38 ]
edit/ IK zou voor toland gaan.
[ Voor 26% gewijzigd door Vuvuzela op 01-09-2015 23:45 ]
Ga die bounty maar kiezen dan.
Bedankt voor de tips!
Thursday September 3rd, Destiny will be offline for maintenance starting 8 AM PDT. Expected completion 2 PM PDT
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
No Problemo, moet toch vrijdag vroeg eruit voor de IFANLRev0lution schreef op woensdag 02 september 2015 @ 07:36:
Donderdag onderhoud: https://twitter.com/bungiehelp/status/638889572030517248
Thursday September 3rd, Destiny will be offline for maintenance starting 8 AM PDT. Expected completion 2 PM PDT
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Zat ff een momentje van behoorlijke spanning in
Jullie alle goudkistjes gevonden? Moet er nog 4, alleen hoorde ik dat er vanavond onderhoud is
[ Voor 13% gewijzigd door DeBaroN op 02-09-2015 09:01 ]
3 september volgens mij. Niet 2 dusbaronruud schreef op woensdag 02 september 2015 @ 09:00:
@ Tha_crazy . Nog bedankt voor Skolas gisteren! En MilanXS natuurlijk ook!
Zat ff een momentje van behoorlijke spanning in![]()
Jullie alle goudkistjes gevonden? Moet er nog 4, alleen hoorde ik dat er vanavond onderhoud is
Bedankt voor de heads up!NLRev0lution schreef op woensdag 02 september 2015 @ 07:36:
Donderdag onderhoud: https://twitter.com/bungiehelp/status/638889572030517248
Ligt dan heel Destiny eruit, ben ik eindelijk weer vrij om even te spelen
Is er vanmiddag nog iemand die met mij de bounty van Xyor te voltooien voor de Thorn?
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Ze vindt het zo leuk, dat ze het vaker wil proberen, betekent dit dat ik mijn Playstation kwijt ga raken?
Ja, welbekende "je geeft ze 1 vinger..."Crashhill schreef op woensdag 02 september 2015 @ 10:06:
betekent dit dat ik mijn Playstation kwijt ga raken?
Nu een andere kiezen of gewoon doorgaan met vanguard levelen? Volgens mij kan ik geen gear of wapens meer unlocked, dus vraag me af wat voor nut dat heeft.
Vind tot nu toe Destiny echt heel leuk om te spelen! En dan moet ik alle dlc nog gaan ontdekken!
Hier hetzelfde.. Alleen speelt die van mij little big planet. En diablo vond ze heel leuk! Ze kijkt ook regelmatig mee met destiny of FIFACrashhill schreef op woensdag 02 september 2015 @ 10:06:
Ik maak het gisteren ook mee, mijn vriendin wilde potje crucible spelen, 1 assist (50 punten) was de eindstand. Ik heb grotendeels naar de muur en naar de grond gekeken. Ow, en ze probeerden de blauwe neer te schieten
.
Ze vindt het zo leuk, dat ze het vaker wil proberen, betekent dit dat ik mijn Playstation kwijt ga raken?
Een nieuwe co-op game kan opzich nog wel bij de collectie
Het gaat door tot in de oneindigheidLekkerboeie86 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 10:08:
Gister vanguard rank 3 geworden. Ik dacht dat hij daar zou stoppen, maar hij gaat gewoon door. Kreeg een hele mooie legendary cloak als beloning![]()
Nu een andere kiezen of gewoon doorgaan met vanguard levelen? Volgens mij kan ik geen gear of wapens meer unlocked, dus vraag me af wat voor nut dat heeft.
Vind tot nu toe Destiny echt heel leuk om te spelen! En dan moet ik alle dlc nog gaan ontdekken!
Ik zou zelf eerst de andere factions levelen, onder het motto 'je kan het maar gedaan hebben', alhoewel je ook bewust kan kiezen om per character een andere faction te pakken.
Overigens, bij de volgende update heb je ook geen losse crucible marks meer nodig (vanguard en crucible marks worden samen legendary marks).
Ja, jullie ook super bedankt! Er waren inderdaad een paar momentjes van spanning! Dat gevoel toen ik kreeg dat het allemaal goed ging, hahaha.baronruud schreef op woensdag 02 september 2015 @ 09:00:
Pittig gevecht, maar merkte wel als ik aangewezen ben met een Exotic op Heavy of Special, dat ik een beetje de sjaak ben, omdat ik nog geen goede Legendary Primary' heb. Gebruik voornamelijk de Vex, Red Death en Suros.
Ik heb nu alle kistjes, we vlogen er echt in een kwartier doorheen, Crazy kent de hele Destiny-map uit zijn hoofd.
Ik vond het erg gezellig.
PSN: MilanXXL
Haha blijft lachen met die Crazy. Jullie hadden wel een tijdje over Skolas gedaan ofniet? 3 uur ofzo? Nice dat het gelukt isMilanXS schreef op woensdag 02 september 2015 @ 10:36:
[...]
Ja, jullie ook super bedankt! Er waren inderdaad een paar momentjes van spanning! Dat gevoel toen ik kreeg dat het allemaal goed ging, hahaha.![]()
Pittig gevecht, maar merkte wel als ik aangewezen ben met een Exotic op Heavy of Special, dat ik een beetje de sjaak ben, omdat ik nog geen goede Legendary Primary' heb. Gebruik voornamelijk de Vex, Red Death en Suros.![]()
Ik heb nu alle kistjes, we vlogen er echt in een kwartier doorheen, Crazy kent de hele Destiny-map uit zijn hoofd.![]()
Klopt, ruim 3 uur. Desondanks was het best vet.Pinjataaa schreef op woensdag 02 september 2015 @ 10:42:
[...]
Haha blijft lachen met die Crazy. Jullie hadden wel een tijdje over Skolas gedaan ofniet? 3 uur ofzo? Nice dat het gelukt is
Nu al zin in de nieuwe raid.
Nee. Wordt tijd voor der eigen PlayStation. Gezellig samen gamen.Crashhill schreef op woensdag 02 september 2015 @ 10:06:
Ik maak het gisteren ook mee, mijn vriendin wilde potje crucible spelen, 1 assist (50 punten) was de eindstand. Ik heb grotendeels naar de muur en naar de grond gekeken. Ow, en ze probeerden de blauwe neer te schieten
.
PSN - M4uSzi // -
Dat stelde de andere Retard Raiders al voor, maar dat was niet bespreekbaar :+!M4uSzi schreef op woensdag 02 september 2015 @ 10:52:
[...]
Nee. Wordt tijd voor der eigen PlayStation. Gezellig samen gamen.
Gisteravond gesoloedsten123 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 09:46:
[...]
Ligt dan heel Destiny eruit, ben ik eindelijk weer vrij om even te spelen![]()
![]()
Is er vanmiddag nog iemand die met mij de bounty van Xyor te voltooien voor de Thorn?
Gewoon eerst alle ventjes neerschieten bij Phogoth, dan ergens achterin bij de steen schuilen. Phogoth wat neerschieten, na 3 wave spans komt er schip met 3 witches, 1 daarvan is Xyor. Gewoon gjallarhorn erop en klaar.
Verwijderd
Misschien kan zij wel Mercury halen. Ooooh burn!Crashhill schreef op woensdag 02 september 2015 @ 10:06:
.
Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:21:
[...]
Misschien kan zij wel Mercury halen. Ooooh burn!
Hahah, toen ik dit las, bedacht ik me om precies dezelfde comment te maken. Toen las ik dat jij iets had gepost, wist ik zonder te lezen al dat het zoiets als dit moest zijn.Verwijderd schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:21:
[...]
Misschien kan zij wel Mercury halen. Ooooh burn!
Als zij speelt, willen we haar wel carrieen
Wat ik me afvraag, ik kreeg bij die ene gozer waar je opdrachten van krijgt voor de Reef (in de tower helemaal links van waar je spawned) een aantal opdrachten.
1x Eyes of Crota
1x Heart of Crota
1x..eh..Legs? of Crota? ofzo?
Naja, anyway, die bounties moet je dus doen. Dat moet je dan doen op Earth, en wel in de Patrol. Maar ja, die opdrachten zitten in een bepaald gebied, en je krijgt de naam van het gebied wel te zien op het moment dat je bij een ander gebied aan komt dan waar je was, maar ík weet niet waar welk gebied ligt, dus ik was gister oeverloos als een kip zonder kop wat aan het rond gaan tot ik per toeval ineens die grijze waypoint indicator zag die blijkbaar verschijnt op het moment dat je dicht genoeg bij bent.
Hoe doen jullie dat? of zijn jullie allemaal zulke die hards dat jullie weten welke gebieden waar liggen t.o.v. de andere gebieden?
Och ja, je moet toch wat he.
Tip,Just_A_User schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:28:
1x Eyes of Crota
1x Heart of Crota
Naja, anyway, die bounties moet je dus doen. Dat moet je dan doen op Earth, en wel in de Patrol. Maar ja, die opdrachten zitten in een bepaald gebied, en je krijgt de naam van het gebied wel te zien op het moment dat je bij een ander gebied aan komt dan waar je was, maar ík weet niet waar welk gebied ligt, dus ik was gister oeverloos als een kip zonder kop wat aan het rond gaan tot ik per toeval ineens die grijze waypoint indicator zag die blijkbaar verschijnt op het moment dat je dicht genoeg bij bent.
Hoe doen jullie dat? of zijn jullie allemaal zulke die hards dat jullie weten welke gebieden waar liggen t.o.v. de andere gebieden?
YouTube: eyes of crota bounty
Youtube for the win!Just_A_User schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:28:
Gisteren in de Crucible toch wel wat lag gehad. Gozer die in de hoek stond, hele clip op leeg geschoten, alles raak, maar dood gaan ho maar, die kon gewoon verder lopen bleek ineens![]()
Wat ik me afvraag, ik kreeg bij die ene gozer waar je opdrachten van krijgt voor de Reef (in de tower helemaal links van waar je spawned) een aantal opdrachten.
1x Eyes of Crota
1x Heart of Crota
Inderdaad even op YouTube kijken, of op de DestinyWiki (bij de missie) in welk gebied het precies ligt, en evt. via Google een kaartje erbij pakken. YouTube is zo voorgekauwd en voelt dan altijd een beetje lame, maar als je in ieder geval de route weet naar de locatie dan kom je vaak al een heel eind.Just_A_User schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:28:
Gisteren in de Crucible toch wel wat lag gehad. Gozer die in de hoek stond, hele clip op leeg geschoten, alles raak, maar dood gaan ho maar, die kon gewoon verder lopen bleek ineens![]()
1x Eyes of Crota
1x Heart of Crota
Dan is het hier vragen natuurlijk hetzelfdeMilanXS schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:43:
[...]
Inderdaad even op YouTube kijken, of op de DestinyWiki (bij de missie) in welk gebied het precies ligt, en evt. via Google een kaartje erbij pakken. YouTube is zo voorgekauwd en voelt dan altijd een beetje lame, maar als je in ieder geval de route weet naar de locatie dan kom je vaak al een heel eind.
Laat het speculeren beginnen! Ik denk The Burning Shrine, ik bedoel die is toch al 5x geweest nummer 6 kan er ook wel bij
The Burning Shrine 5
Widow's Court 3
Thieves'Den 2
The Cauldron 2
Black Shield 1
Pantheon 1
1x Random
Haha, dan zou ik zeker YT gebruiken. Anders lekker een map pakken zodat je in ieder geval een beetje richting hebt, en lekker verkennen.Crashhill schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:44:
[...]
Dan is het hier vragen natuurlijk hetzelfde. Ik denk dat hij snel de storyline wil doorlopen zo dat hij met The Taken King gelijk de nieuwe content kan spelen
Iemand die zin heeft om deze nu te doen?
Nou, als de Taken King uitkomt op de 15e ben ik op net op vakantie, dus dat gaat 'm hoe dan ook niet worden. Nee ik ben sinds een week of 2 weer volop begonnen met Destiny, en ben om die reden dan ook pas level 30. Ik heb 2 weken geleden ook de eerste 2 uitbreidingen gekocht, dus ik vind het gewoon leuk om te spelen, niet per se omdat ik dan klaar ben voor TTKCrashhill schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:44:
[...]
Dan is het hier vragen natuurlijk hetzelfde. Ik denk dat hij snel de storyline wil doorlopen zo dat hij met The Taken King gelijk de nieuwe content kan spelen
Och ja, je moet toch wat he.
Als je nog een Fatebringer oid wilt, geef maar een gil.MilanXS schreef op woensdag 02 september 2015 @ 10:36:
[...]
Ja, jullie ook super bedankt! Er waren inderdaad een paar momentjes van spanning! Dat gevoel toen ik kreeg dat het allemaal goed ging, hahaha.![]()
Pittig gevecht, maar merkte wel als ik aangewezen ben met een Exotic op Heavy of Special, dat ik een beetje de sjaak ben, omdat ik nog geen goede Legendary Primary' heb. Gebruik voornamelijk de Vex, Red Death en Suros.![]()
Ik heb nu alle kistjes, we vlogen er echt in een kwartier doorheen, Crazy kent de hele Destiny-map uit zijn hoofd.![]()
Wil anders nog wel ff een VoG hard doen
No problembaronruud schreef op woensdag 02 september 2015 @ 09:00:
Het is ook een best wel spannend gevecht als je t voor de eerste keer doet!
Ben online, wanneer?tha_crazy schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:19:
Even een losse post.
Zijn er nog mensen die voor hun moments of triumph nog Skolas (PoE 35) moeten hebben?
Zo ja, ik wil je er eventueel wel bij helpen als je em nog nooit hebt gedaan.
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
YouTube: Destiny - SKOLAS NO BURN EASY FAST METHOD !!
Haha, helemaal super! VoG al meerdere keren gedaan en uitgespeeld op Hard, dus daar ben ik redelijk ervaren in. Drops wilde alleen niet echt meezitten, heb een Vex en een full VoG setje voor mijn hunter. Geen epische wapens verder.tha_crazy schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:19:
[...]
Als je nog een Fatebringer oid wilt, geef maar een gil.
[...]
No problem
Het is ook een best wel spannend gevecht als je t voor de eerste keer doet!
Vanavond maar even de laatste Public Events farmen, dus mocht iemand meewillen voel je geroepen. Lekker gezellig.
[ Voor 9% gewijzigd door MilanXS op 02-09-2015 12:35 ]
Heavy glitch werkt nog steeds ja.
Is ongeveer ook de methode waarop wij t doen, maar dan zonder de heavy glitch
"You're gonna need a No Land Beyond"
first time I've ever heard those words.....
Ik ook?tha_crazy schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:19:
[...]
Als je nog een Fatebringer oid wilt, geef maar een gil.
RNG sux.. heeft mij 40 raids gekost om vex te krijgen...Pinjataaa schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:01:
[...]
Ik ook?Zit nog steeds te wachten op mijn fatebringer, ik krijg alleen maar scooters.
Nja, gisteren had ik wel even geluk.Qualixo schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:18:
[...]
RNG sux.. heeft mij 40 raids gekost om vex te krijgen...
Eindelijk de word of crota en crux of crota, dus eigenlijk mag ik niet meer klagen.
crux, toen ik er voor ging was ook 8 raid over 3 chards hehePinjataaa schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:28:
[...]
Nja, gisteren had ik wel even geluk.
Eindelijk de word of crota en crux of crota, dus eigenlijk mag ik niet meer klagen.
First try...Qualixo schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:18:
[...]
RNG sux.. heeft mij 40 raids gekost om vex te krijgen...
tja had ik met ghalla.. eerste crota was gelijk raak.
Volgende dag kreeg ik er nog 1..
[ Voor 9% gewijzigd door Vuvuzela op 02-09-2015 13:41 ]
Misschien dat ik wel even meewandel met public events, moet er ook nog stuk of wat voor mijn grimoirecard.MilanXS schreef op woensdag 02 september 2015 @ 12:35:
[...]
Haha, helemaal super! VoG al meerdere keren gedaan en uitgespeeld op Hard, dus daar ben ik redelijk ervaren in. Drops wilde alleen niet echt meezitten, heb een Vex en een full VoG setje voor mijn hunter. Geen epische wapens verder.
Vanavond maar even de laatste Public Events farmen, dus mocht iemand meewillen voel je geroepen. Lekker gezellig.
PSN - M4uSzi // -
Moet je ook nog VIP kills halen?M4uSzi schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:42:
[...]
Misschien dat ik wel even meewandel met public events, moet er ook nog stuk of wat voor mijn grimoirecard.
Gaan we die vrijdagavond doen? Ik moet er nog 62, beetje rondlopen op Earth & Venus, gaat het wel rap denk ik.
Heb jij die nog niet?
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Haha, nee. Hoe staat het hedendaags met jouw grimoire eigenlijk buizie? En is je Hawkmoon al 365?
Ik ben bezig met mij Fatebinger om die te levelen.
Ik vind helemaal mooi, doen we.steffeh schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:51:
[...]
Gaan we die vrijdagavond doen? Ik moet er nog 62, beetje rondlopen op Earth & Venus, gaat het wel rap denk ik.
PSN - M4uSzi // -
BUIZIEEE!!!! Laat bosje het niet horen, dan ben je nog niet jarig.Buizerd__NL schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:57:
Grimoire is iets van 2700en nee mijn hawkmoon is nog niet 365.
Ik ben bezig met mij Fatebinger om die te levelen.
Ik ook! Ben rond 2100 online, draag
Omdat het het best uitziende wapen is, en het ook een year 2 exotic is.Buizerd__NL schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:00:
Vertel mij waarom ik perse Hawkmoon moet levelen en niet andere wapens?
Jammer van de nerf die hij gaat krijgen though.
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
en die scrap ik straks om in te ruilen voor year 2 indien beschikbaar.
Precies dit. Nee, maakte een grapje omdat je een slome bentLow_Profile schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:03:
[...]
Omdat het het best uitziende wapen is, en het ook een year 2 exotic is.
Jammer van de nerf die hij gaat krijgen though.
Omdat het ook ruk wapens zijn die het niet waard zijn om een exotic slot in te nemen.Crashhill schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:12:
Ik flikker straks alles weg wat ik niet gebruikfuck vault space. Al die zooi die men bewaard snap ik dat je vault vol zit
. Uiteindelijk gaat het alleen maar om de grimoire kaartjes toch
Bedoel, zoveel mensen zie ik niet met een Plan C, Necrochasm, Universal Remote spelen.
Daarom, kun je ze toch net zo goed wegflikkeren, en verder aan andere guns is er ook weinig nuttigssteffeh schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:16:
[...]
Omdat het ook ruk wapens zijn die het niet waard zijn om een exotic slot in te nemen.
Ik bewaar ze nu totdat die collections komen, daarna ga ik er wel het e.a.a verwijderen ja.Crashhill schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:19:
[...]
Daarom, kun je ze toch net zo goed wegflikkeren, en verder aan andere guns is er ook weinig nuttigsMaarja iedereen wil alles 3x hebben (ikzelf ben er ook zo een) Alleen gear vind ik wel jammer. Kom op me hunter plaats te kort voor mijn Cloaks
Klopt, maar sommige gear is ook bizar slecht, dus ja..
Klopt maar alle verschillende pakjes compleet is best sexy tochsteffeh schreef op woensdag 02 september 2015 @ 14:25:
[...]
Ik bewaar ze nu totdat die collections komen, daarna ga ik er wel het e.a.a verwijderen ja.
Klopt, maar sommige gear is ook bizar slecht, dus ja..
van de week nog maar even weer proberen.
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
@knowsworthy 13 u13 uur geleden
Part 2: Xur will also sell a Legacy Engram that decodes into Year 1 Exotics. Collectors gotta collect.
Gezellig. Denk dat op de maan een beetje rondscheuren en knallen het snelste is, gelijk wat Wanted Bounty's meenemen om de tijd te doden.M4uSzi schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:42:
[...]
Misschien dat ik wel even meewandel met public events, moet er ook nog stuk of wat voor mijn grimoirecard.
Maan of aarde, daar heb je meeste Public Events. Maar om 20:00 moet ik wel streampje kijken hoor. Weet niet hoelang je wou beginnen?MilanXS schreef op woensdag 02 september 2015 @ 15:25:
[...]
Gezellig. Denk dat op de maan een beetje rondscheuren en knallen het snelste is, gelijk wat Wanted Bounty's meenemen om de tijd te doden.
PSN - M4uSzi // -
https://www.artstation.com/artist/mlichy911
TELESTO - FUSION RIFLE:
"An end will come, Guardian. Bring it about sooner with Telesto, a vestige of the Queen's Harbringers. This Fusion Rifle will attach projectiles to your foes and detonate with a delayed Void blast. Multikills with this weapon will drop Orbs for your allies."

OMOLON - SCOUT RIFLE
"Pioneers of energy weaponry, Omolon is the first foundry to experiment beyond the world of combustion ballistics. Sporting lighter ergonomic frames, Omolon weapons all start with generous base handling stats to build from. Omolon talent grids focus on behavioral perks over stat customization. Legendary talent grids are the only weapons that offer three perks: one as the first non-scope upgrade and two as a binary choice in the final column. Perk selection favors perks that are energy based and/or go beyond the weapon to interact with the wielder's abilities or status."

SUROS - AUTO RIFLE
"Some say the best weapon for a Guardian is the one they can customize to match their intent. Suros believes in options--weapons that can be repurposed for a variety of combat situations. Suros talent grids offer two columns of two stat perks, granting more options for changing weapon stats than any other foundry. The single behavior perk is grounded in the middle of the talent grid as a focus point for the weapon’s core potential. If you want a weapon that can flex from CQ to ranged, quick to powerful, fast handling to hard hitting all with the swap of a few nodes: SUROS."

@M4uSzi: Ik zal ongetwijfeld ook de stream kijken, dus daarna is prima. Als ie' net zo kort is als vorige week, incl. stroomuitval dan zijn we snel klaar.
[ Voor 9% gewijzigd door MilanXS op 02-09-2015 15:42 ]
https://api.soundcloud.co...hH2ct1EGOcYXQIzRFU91c72Ea
[ Voor 3% gewijzigd door Vuvuzela op 02-09-2015 15:58 ]
top, als mis ik nog maar 1 wapens. Queenbreakers' Bow
maar die blue print weet toch ook wat je al gehaald had ondanks weg gegooid?
Dit topic is gesloten.
![]()