Vanavond wil ik denk ik Trails gaan proberen als ik online bentha_crazy schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 10:40:
[...]
150 uur?
Ik ga uit dat ik straks weer 650 uur eraan kan besteden!
[...]
Stuur me vanavond ff een berichtje, komt t wel goed
let me know als je ruimte heb in je fireteam..heb het nog niet geprobeerd maar wil het wel een keer doen..kijken of ik de helm kan krijgen..lighthouse zou nog beter zijn ofcourseCrashhill schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 10:44:
[...]
Vanavond wil ik denk ik Trails gaan proberen als ik online ben. Moet toch 1x die fucking lighthouse kunnen halen
cheap ass thorn is ready hahaha..
Haha ja ik speel ongeveer 15 uur per week (iets met werk en een gezin). Maar zelfs als je maar 50 uur ttk speelt is het toch great value for money. Veel spellen (sp based) speel je hooguit 30 uur (als je er al aan komt).tha_crazy schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 10:40:
[...]
150 uur?
Ik ga uit dat ik straks weer 650 uur eraan kan besteden!
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
heb dit weekend 1ste keer Vog Hard mee gedaan, maar de oracles wouden niet echt vlotten.
Gebruikte last word, mida & black hammer om wat te testen, maar ze gingen toch niet zo vlot neer vond ik.
heb wel nog een Atheon's epilogue in de kast liggen, moet ik deze best levelen om dan met die oracle disruptor aan de slag te kunnen? of normal blijven doen tot ik een VoC vind ofzo.
Wil graag een goede pve hand cannon dus was aan het uitkijken naar een fatebringer.
Gebruikte last word, mida & black hammer om wat te testen, maar ze gingen toch niet zo vlot neer vond ik.
heb wel nog een Atheon's epilogue in de kast liggen, moet ik deze best levelen om dan met die oracle disruptor aan de slag te kunnen? of normal blijven doen tot ik een VoC vind ofzo.
Wil graag een goede pve hand cannon dus was aan het uitkijken naar een fatebringer.
Oracles kan je idd beter VOG wapens voor gebruiken... handcannon sws niet echt aan te bevelen..Fatebringer gebruik ik daar ook niet voor.. Fusion rifle werkt ook goed op oracles.. ( Atheon teleport fase? ) Corrective measure of SGA werken ook goed!gotjee schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 10:56:
heb dit weekend 1ste keer Vog Hard mee gedaan, maar de oracles wouden niet echt vlotten.
Dan laat ik je helaas op zoek gaan naar een ander fireteam.GMacD schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 10:48:
[...]
let me know als je ruimte heb in je fireteam..heb het nog niet geprobeerd maar wil het wel een keer doen..kijken of ik de helm kan krijgen..lighthouse zou nog beter zijn ofcourse
cheap ass thorn is ready hahaha..
Ik heb ondertussen genoeg passage coins
Zoek namelijk vooral mensen die beter zijn als ik.
Al was dat afgelopen weekend moeilijk, want ik was beast mode
ook eerst nog maar wat Normal Vog doen dan want daar lukt het met alles, en die atheons epilogue wat levelen & zien of ik geen VoC krijg gedropt of een van de andere die jullie aanhalen.GMacD schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 10:58:
[...]
Oracles kan je idd beter VOG wapens voor gebruiken... handcannon sws niet echt aan te bevelen..Fatebringer gebruik ik daar ook niet voor.. Fusion rifle werkt ook goed op oracles.. ( Atheon teleport fase? ) Corrective measure of SGA werken ook goed!
Normal niet (vaak) gedaan?.. "gotta crawl before you can walk.."gotjee schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 11:02:
[...]
ook eerst nog maar wat Normal Vog doen dan want daar lukt het met alles, en die atheons epilogue wat levelen & zien of ik geen VoC krijg gedropt of een van de andere die jullie aanhalen.
Keer of 3-4 maar. Vind de raid op zich niet echt moeilijk qua setup & kijk vooral uit naar de drops van Hard vandaar.GMacD schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 11:08:
[...]
Normal niet (vaak) gedaan?.. "gotta crawl before you can walk.."![]()
Maar ja inderdaad paar keer erbij kan geen kwaad, misschien maar is wat oefenen met relic etc ondertussen.
dus xb1 gt: gotjee, altijd beschikbaar voor wat VoG na 22:00
Nu is ie niet meer moeilijk neegotjee schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 11:13:
[...]
Keer of 3-4 maar. Vind de raid op zich niet echt moeilijk qua setup & kijk vooral uit naar de drops van Hard vandaar.
Maar ja inderdaad paar keer erbij kan geen kwaad, misschien maar is wat oefenen met relic etc ondertussen.
Blijf het jammer vinden als mensen zeggen dat het makkelijk is, het is ook makkelijk dat zeker. Maar als je de mechanics zelf moet uitzoeken ben je wel even bezig hoor. Ook al lijkt het zo simpel
Nee inderdaad de mechanics zitten wel goed in elkaar ja en blijft een leuke raid ook al start ik hem pas bij hoge level, en ben ik pas enkele weken terug beginnen spelenCrashhill schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 11:23:
[...]
Nu is ie niet meer moeilijk neeals lvl 34 lvl 26 RAID doen haha en alles wordt uitgelegd
..
Blijf het jammer vinden als mensen zeggen dat het makkelijk is, het is ook makkelijk dat zeker. Maar als je de mechanics zelf moet uitzoeken ben je wel even bezig hoor. Ook al lijkt het zo simpel.
Dan wordt de Taken King de echte vuurdoop dangotjee schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 11:31:
[...]
Nee inderdaad de mechanics zitten wel goed in elkaar ja en blijft een leuke raid ook al start ik hem pas bij hoge level, en ben ik pas enkele weken terug beginnen spelen
Sowieso als je echt veel fun wilt hebben. Zorg dat je een fireteam hebt, zorg dat niemand weet wat er komen gaat en ga dus "blind" de raid in. Dat is echt de leukste manier om de raid te doen.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Ja heb TTK er al bij gekocht dus komt goed
Heb je toegevoegdgotjee schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 11:13:
[...]
Man man wat een game. Ben pas level 6, maar moet zeggen dat ik na elke missie weer ff moet kalmeren. De gevechten, vooral de laatste vaak in een missie waarbij meerdere hordes vijanden op je af komen zijn behoorlijk intens! Het helpt ook wel dat ik door mn beamer op een bioscoopscherm speel, in een donkere zolderkamer. Maar dit spel is die 10 euro (actie Mediamarkt
) zeker waard haha.
Vraagje, ontkom je er niet aan om missies overnieuw te doen om te levelen? Of kan je zonder herhalen het spel ook uitspelen? Ik heb nu alleen maar level 8 missies te doen terwijl ik zelf net level 6 ben. Op zich zijn die level 8 missies te doen, maar gek genoeg zou ik het niet erg vinden om het iets makkelijker te hebben
En dan een level op Earth (begin fase zelfs), met die Queenbreaker Warrior ofzo iets.. Die kan ik met geen mogelijkheid verslaan en laat ik maar voor wat het is..
Vraagje, ontkom je er niet aan om missies overnieuw te doen om te levelen? Of kan je zonder herhalen het spel ook uitspelen? Ik heb nu alleen maar level 8 missies te doen terwijl ik zelf net level 6 ben. Op zich zijn die level 8 missies te doen, maar gek genoeg zou ik het niet erg vinden om het iets makkelijker te hebben
En dan een level op Earth (begin fase zelfs), met die Queenbreaker Warrior ofzo iets.. Die kan ik met geen mogelijkheid verslaan en laat ik maar voor wat het is..
je kan altijd wat pvp crucible doen tussendoor ook natuurlijk.technoaddict schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 11:56:
Man man wat een game. Ben pas level 6, maar moet zeggen dat ik na elke missie weer ff moet kalmeren. De gevechten, vooral de laatste vaak in een missie waarbij meerdere hordes vijanden op je af komen zijn behoorlijk intens! Het helpt ook wel dat ik door mn beamer op een bioscoopscherm speel, in een donkere zolderkamer. Maar dit spel is die 10 euro (actie Mediamarkt) zeker waard haha.
Die queenbreaker daar kan je later nog goed revenge op nemen
ook bij Patrol kan je wat missies nemen bij die lichtgevende paaltjes als je even wat anders wil doen & verkennen.
Alsook telken alle Bounties ophalen die je kan behalen, dit zorgt voor een groot deel XP.
[ Voor 7% gewijzigd door Gotjee op 10-08-2015 12:02 ]
Tussen de missies door ook veel bountys doen helpt een hoop. Ook af en toe uurtje crucible spelen helpt wel met levelen.
Xbox of PS4? Anders kun je me wel toevoegen, en hier kun je al je vragen kwijttechnoaddict schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 11:56:
Man man wat een game. Ben pas level 6, maar moet zeggen dat ik na elke missie weer ff moet kalmeren. De gevechten, vooral de laatste vaak in een missie waarbij meerdere hordes vijanden op je af komen zijn behoorlijk intens! Het helpt ook wel dat ik door mn beamer op een bioscoopscherm speel, in een donkere zolderkamer. Maar dit spel is die 10 euro (actie Mediamarkt) zeker waard haha.
Klik Destiny Guide
Staat ook een link naar een guide om tot lvl20 te komen
Crucible nog niet gespeeld. Kan ik ook pas sinds level 5 doen. Volgende keer maar eens starten.
Thanks.
Thanks.
Thanks! Zal die guide ook eens door nemen.Crashhill schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 12:03:
[...]
Xbox of PS4? Anders kun je me wel toevoegen, en hier kun je al je vragen kwijt
Klik Destiny Guide
Staat ook een link naar een guide om tot lvl20 te komen
Speel zelf PS4. PSN: Bennekommer
Als ik er aan denk voeg ik je toe als ik weer achter de PS4 ga zitten
bij crucible heb je modes met lvl adventages disabled, maar toch zal het moeilijk zijn op jou level aangezien de andere betere weapons gebruiken & al meer perks op hun character hebben. dus denk eraan, dit zal toch makkelijker worden latertechnoaddict schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 12:03:
Crucible nog niet gespeeld. Kan ik ook pas sinds level 5 doen. Volgende keer maar eens starten.
Thanks.
In 1 zit doorspelen zal iets langzamer gaan dan wanneer je elke dag de dagelijkse bounties meepakt. Vaak zijn deze tijdens story missies ook goed te halen.
In principe kan je de hele story line volgens en zouden de missies op ongeveer hetzelfde level moeten zijn als je character. Equipment en wapens die je nu tegenkomt zijn leuk maar pas echt interessant zijn de legendary/exotic equipments.
Destiny starts at level 20: http://www.gamespot.com/f...rts-at-level-20-31562622/
In principe kan je de hele story line volgens en zouden de missies op ongeveer hetzelfde level moeten zijn als je character. Equipment en wapens die je nu tegenkomt zijn leuk maar pas echt interessant zijn de legendary/exotic equipments.
Destiny starts at level 20: http://www.gamespot.com/f...rts-at-level-20-31562622/
Hij is wel verouderd hoor, maar ik denk dat je de uitbreidingen nog niet hebt, dus ik denk dat het wel voldoende moet zijn. Als je straks level 25-26 bent, kun je hier kijken of een groepje je mee wilt nemen door Vault of Glass - Normal (een RAID). Dat is gelijk (vind ik) het leukste onderdeel van het spel.technoaddict schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 12:05:
[...]
Thanks! Zal die guide ook eens door nemen.
Speel zelf PS4. PSN: Bennekommer
Als ik er aan denk voeg ik je toe als ik weer achter de PS4 ga zitten
Mocht je me toevoegen en ik heb tijd, speel ik wel wat missies met je mee. Ondertussen kan ik dan eventueel wat vragen beantwoorden die je hebt.
Uitbreidingen heb ik inderdaad nog niet. Die schaf ik aan als ik Destiny uitgespeeld heb of wanneer het niet meer interessant is.
Even een youtubeje (1:50 uur) kijken van een Raid. YouTube: Destiny Vault Of Glass Clear (Full Raid In 1:50)
Kan lang duren zo te zien.
Even een youtubeje (1:50 uur) kijken van een Raid. YouTube: Destiny Vault Of Glass Clear (Full Raid In 1:50)
Mijn eerste keer duurden 6 uur, van 23:00 tot 05:00. En dat kwam omdat een paar mensen hem al gespeeld haddentechnoaddict schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 12:15:
Uitbreidingen heb ik inderdaad nog niet. Die schaf ik aan als ik Destiny uitgespeeld heb of wanneer het niet meer interessant is.
Wanneer je nu mee rent zul je het binnen een uur kunnen halen
Ja joh. Wanneer iedereen weet wat hij moet doen, is het makkelijk in 30 a 40 minuten te halen.
Eerste run van ons destijds was 9 uur (zonder kennis). Haha
voor het eerst de jukebox in de kelder in de tower opgemerkt , dacht dat ik alles al wel gezien had
PSN: jansoe13
Dat was wel het mooiste. Helaas was het bij ons zo dat er een paar personen bij waren die stukjes gezien hadden, maar al met al hebben we er nog meer dan 5 uur over gedaan. De meeste tijd ging zitten in de Gorgon Maze en de jump puzzle. En dit zijn nu de dingen die je het snelst doet.Michaelg schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 12:33:
Ja joh. Wanneer iedereen weet wat hij moet doen, is het makkelijk in 30 a 40 minuten te halen.
Gorgon Maze is ongeveer 20 seconden en jumppuzzel ongeveer een minuut (maar kan sneller).
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Hehe die queenbreaker captain, die had mij ook trauma bezorgd in het begin. Vorige week heb ik revenge genomen met mn judgment vi shotgun met arc burntechnoaddict schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 11:56:
15 seconden is m'n record ongeveerJackal131 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 13:32:
[...]
Dat was wel het mooiste. Helaas was het bij ons zo dat er een paar personen bij waren die stukjes gezien hadden, maar al met al hebben we er nog meer dan 5 uur over gedaan. De meeste tijd ging zitten in de Gorgon Maze en de jump puzzle. En dit zijn nu de dingen die je het snelst doet.
Gorgon Maze is ongeveer 20 seconden en jumppuzzel ongeveer een minuut (maar kan sneller).
Yup, maar titan ook.
Met warlock moet ik ff wachten op 't 3e steentje
Inmiddels level 27 EINDELIJK! Heb ook al 2 legendary wapens, maar voor mijn primary wapen in 4 dagen NIKS gehad behalve groen... Iedere keer wanneer ik een Engram heb krijg ik een f****** mote of light, nu 23 in 3 dagen bijna allemaal van Engrams. Kan merken dat het grootste deel een "geluks" game is,wat een (on)geluk zeg! Wil de wat moeilijkere dingen doen maar iedere keer wanneer ik Dragon strike probeer kom ik erin met levels 25-26. Schiet totaal niet op..
Loop je als level 27 met een pulse rifle met 215 schade,....
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Nou. Mooi lvl om Vault of glass te gaan doen!
In Crucible heb ik mijn beste drops gekregen (pre level 32).
PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R
Ik wil ook wel een (paar) keer meelopen. Ben lvl 34.Mother_Goozz schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 15:26:
Inmiddels level 27 EINDELIJK! Heb ook al 2 legendary wapens, maar voor mijn primary wapen in 4 dagen NIKS gehad behalve groen... Iedere keer wanneer ik een Engram heb krijg ik een f****** mote of light, nu 23 in 3 dagen bijna allemaal van Engrams. Kan merken dat het grootste deel een "geluks" game is,wat een (on)geluk zeg! Wil de wat moeilijkere dingen doen maar iedere keer wanneer ik Dragon strike probeer kom ik erin met levels 25-26. Schiet totaal niet op..
Of idd een VOG lopen, nog beter.
anders met een groepje door VOG loodsen vanavond ofzo?
lijkt me leuk om met een aantal mensen te gamen, nog nooit gedaan met Destiny haha
kreeg net wel een Tresure key, maar moet eerst de urn kopen bij Xur vrijdag ect...
Je moet juist met andere mensen spelen, helpt gigantisch. Er zijn genoeg mensen hier die je wel willen helpen. Veel dit topic in de gaten houden en afspraken maken.Mother_Goozz schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 15:55:
lijkt me leuk om met een aantal mensen te gamen, nog nooit gedaan met Destiny hahakreeg net wel een Tresure key, maar moet eerst de urn kopen bij Xur vrijdag ect...
Daarom ben ik ook van xbox one naar ps4 gegaan zodat ik echt kan genieten van de game. Wilde eerst level 26 voorbij zijn zodat ik (voor mijn gevoel) wat nuttiger kan zijn. Kweet alleen nog niet goed hoe joinen ect werkt haha, even uitzoekenbaronruud schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 15:59:
[...]
Je moet juist met andere mensen spelen, helpt gigantisch. Er zijn genoeg mensen hier die je wel willen helpen. Veel dit topic in de gaten houden en afspraken maken.
Kun je vanavond mother gooze?
Ps4 20:00 VoG normal. Ervaring niet nodig.(max 3 onervaren erbij)
1. Sasha1103 (ervaren)
Vul aan 😊
1. Sasha1103 (ervaren)
Vul aan 😊
[ Voor 3% gewijzigd door Michaelg op 10-08-2015 16:12 ]
Om je even uit je droom te helpen, de 1e keer ben je niet nuttigMother_Goozz schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:03:
[...]
Daarom ben ik ook van xbox one naar ps4 gegaan zodat ik echt kan genieten van de game. Wilde eerst level 26 voorbij zijn zodat ik (voor mijn gevoel) wat nuttiger kan zijn. Kweet alleen nog niet goed hoe joinen ect werkt haha, even uitzoeken
Zorg zelf dat je vooral veel leert als mensen je meenemen. 2e keer hoef je het nog niet allemaal te kunnen, maar er wordt dan wel verwacht dat je ongeveer weet wat er gaat komen.
Stel gewoon vragen tijdens een RAID. Ga dus ook met een groep mee die ook wat tijd in je wilt stoppen, en niet van, we zullen je er even doorheen loodsen. Want anders ga je 100x dood en vind je het niks aan (tot dat je de loot krijgt).
Als je dood gaat kijk dan ook mee met anderen (op normal kun je nog wel gerevived worden, maar soms ben je dood nuttiger als levend, puur omdat je dan ziet wat iemand anders doet).
Laat het vooral allemaal op je afkomen. Vault of Glass is tenslotte de leukste RAID tot nu toe.
Niet zo moeilijk. Eerst je psn friendslist vergroten, vervolgens ingame op options drukken, vervolgens L1... op een friend gaan staan, kruisje, selecteer invite friend of join friend.Mother_Goozz schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:03:
[...]
Daarom ben ik ook van xbox one naar ps4 gegaan zodat ik echt kan genieten van de game. Wilde eerst level 26 voorbij zijn zodat ik (voor mijn gevoel) wat nuttiger kan zijn. Kweet alleen nog niet goed hoe joinen ect werkt haha, even uitzoeken
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Leuk! Ik ben erbijMichaelg schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:12:
1. Sasha1103 (ervaren)
Vul aan 😊
Heb al een aantal mensen toegevoegd
27, ideaal voor een Crota nm carry dusMother_Goozz schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 15:26:
Makkelijker en sneller dan VoG om doorheen gecarried te worden iig. Crota heeft een stuk minder delen waar samenwerking verplicht is (veel delen zijn zelfs te solo'en)
Ik wil best keer wat Dragon strikes meehelpen trouwens als je wilt.
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Even aanvulling op mijn post. Wil er geen carry ronde van maken. Wil dus echt even uitleg geven over hoe de raid werkt, wat de mechanics zijn etc.
Helemaal mee eens. Vooral als je het de eerste keer speelt, dan is het overweldigend.Crashhill schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:13:
[...]
Vault of Glass is tenslotte de leukste RAID tot nu toe.
Michaelg schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:15:
Even aanvulling op mijn post. Wil er geen carry ronde van maken. Wil dus echt even uitleg geven over hoe de raid werkt, wat de mechanics zijn etc.
Haha maak je tijd joh. Gewoon andere keer trials doen 😊
Het probleem is dat ik niet weet of ik online komMichaelg schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:17:
Haha maak je tijd joh. Gewoon andere keer trials doen 😊
Dinsdag moet ik eerst 3x Nightfall doen, daarnaar ben ik wel beschikbaar mocht het vandaag niet lukken om een groepje bij elkaar te krijgen.
Kun je vanavond mother gooze?Michaelg schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:12:
1. Sasha1103 (ervaren)
Vul aan 😊
1. Sasha1103 (ervaren)
2. gooze
3.jansoe13
4.
5.
6.
Vul aan 😊
denk dat ik vanavond wel ff meekan
Ik wil ook nog een keer VoG doen voor de eerste keer met m'n Warlock lvl 32. Ik kan alleen doordeweeks niet.. Weekend kan wel.
in de weekenden zijn er ook nog wel runs, gewoon dit topic in de gaten houden, en anders zelf een groep startenTrishul schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:40:
Ik wil ook nog een keer VoG doen voor de eerste keer met m'n Warlock lvl 32. Ik kan alleen doordeweeks niet.. Weekend kan wel.
Iemand vanavond nog POE 32&34 doen? Nog even op de valreep voor morgen de reset. Vanaf een uur of 19:00. Ik ben een 34 Titan.
Verwijderd
Ik doe ook wel mee met de VoG raid. Weet alleen niet 100% zeker of ik om 20:00 kan.
Heb de raid al een keer gedaan.
1. Sasha1103 (ervaren)
2. gooze
3. jansoe13
4. Riietish
5.
6.
Vul aan 😊
Heb de raid al een keer gedaan.
1. Sasha1103 (ervaren)
2. gooze
3. jansoe13
4. Riietish
5.
6.
Vul aan 😊
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2015 17:07 ]
Oké nog twee plekken over voor onervaren raiders. Wel even puntje voor de ervaren mensen die meedoen. Ik wil niks gaan cheesen of wat dan ook. Dus oracles etc gewoon op de legit manier. Dat is de leukste manier om de raid te doen.
Sure. No problem.
Even in de lijst aanvullen anders raken we het overzicht kwijtVerwijderd schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 18:36:
Ik wil ook wel mee 😊
.zit zelf mobiel nu
En je psn naam erbij is ook wel handig
[ Voor 8% gewijzigd door strompel op 10-08-2015 18:39 ]
edit, al bezig
[ Voor 79% gewijzigd door GMacD op 10-08-2015 18:50 ]
Raid clinic: Vanavond 20:15, ps4 VoG normal. Ervaring niet nodig.
1. Sasha1103 (ervaren)
2. gooze
3. jansoe13
4. Riietish
5. Mvink84
6.
Nog 1 plekje!
1. Sasha1103 (ervaren)
2. gooze
3. jansoe13
4. Riietish
5. Mvink84
6.
Nog 1 plekje!
eventueel zin om half 8 eerst snel mee te lopen met Crota? Hebben als goed is nog plekje over. Als je wilt join de party maar even tegen die tijd.Mother_Goozz schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:13:
[...]
Leuk! Ik ben erbij
Heb al een aantal mensen toegevoegd
PSN - M4uSzi // -
Iemand zin in/ hulp nodig met PoE of Crota? 32, 34 of 35. Nm of hm.... maakt me niks uit.
Er is nog 1 plek vrij voor 20.15Michaelg schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 18:50:
Raid clinic: Vanavond 20:15, ps4 VoG normal. Ervaring niet nodig.
1. Sasha1103 (ervaren)
2. gooze
3. jansoe13
4. Riietish
5. Mvink84
6.
Nog 1 plekje!
Verwijderd
wil graag PoE 32 doen. Vanmiddag een poging gedaan met een random groepje maar dat was erg moeizaamLow_Profile schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 19:39:
Iemand zin in/ hulp nodig met PoE of Crota? 32, 34 of 35. Nm of hm.... maakt me niks uit.
Als we een 3e vinden, kunnen we wat mij betreftVerwijderd schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 19:46:
[...]
wil graag PoE 32 doen. Vanmiddag een poging gedaan met een random groepje maar dat was erg moeizaam
ik doe wel mee als jullie nog plek hebbenLow_Profile schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 19:53:
[...]
Als we een 3e vinden, kunnen we wat mij betreft
Nog 1 man gezocht voor VoG normal!! Ps4 om 20:15. Heb je de raid nog nog gedaan, geen probleem. Vanavond ben je meer dan welkom 😊
Nice, ik add jullie ff, voor zover ik dat nog niet had gedaan
Ik zie dat Sander jullie inmiddels uit de brand heeft geholpen. Suc6!Michaelg schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 20:03:
Nog 1 man gezocht voor VoG normal!! Ps4 om 20:15. Heb je de raid nog nog gedaan, geen probleem. Vanavond ben je meer dan welkom 😊
Never mind
[ Voor 86% gewijzigd door M.Koers op 10-08-2015 22:14 ]
dankje JackalJackal131 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 20:38:
[...]
Ik zie dat Sander jullie inmiddels uit de brand heeft geholpen. Suc6!
Multiple blue screens tijdens PoE.
Irritatie grens bereikt
Irritatie grens bereikt
fakking vervelend elke keer bij ronde 4/5 op lvl34Low_Profile schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 22:36:
Multiple blue screens tijdens PoE.![]()
Irritatie grens bereikt
IndeedGMacD schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 22:37:
[...]
fakking vervelend elke keer bij ronde 4/5 op lvl34
En ook gewoon alledrie, op verschillende momenten.
we hebben nog 1 spot voor een NF rondje
Waarom razors edge gebruiken in trails,,,,, ff voor vegetto 
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=LRvaz7cBkPU]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=LRvaz7cBkPU]
[ Voor 30% gewijzigd door tha_crazy op 10-08-2015 23:03 ]
Geniaal!tha_crazy schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 23:02:
Waarom razors edge gebruiken in trails,,,,, ff voor vegetto
[video]
Vooral lekker handig dat ze bij elkaar bleven staan, beetje jammer dat ik die 3e niet mee pakte
En waarom je niet moet teabaggen als je net voor staat
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=OfNxvalhQu0]
En een algemene tip, life on orb pickup kan ook in trials je flawless redden
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=3tuUWnNaaQY]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=OfNxvalhQu0]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=3tuUWnNaaQY]
[ Voor 38% gewijzigd door tha_crazy op 11-08-2015 00:01 ]
Verwijderd
voor volgende keer, kunnen jullie me toevoegen
MrSlagroomtaart
Update: punt verwijderd in mn gamerstag
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2015 00:17 ]
Gasten, dat was echt zo gaaf om te doen!! Totaal waard om van xdoos naar Ps4 over te gaan!
Na 2 keer VoG, Nightfall & Weekly nog steeds niet een nieuwe primary wapen, dit is gewoon knap!
Wel level 31 nu
Na 2 keer VoG, Nightfall & Weekly nog steeds niet een nieuwe primary wapen, dit is gewoon knap!
Wel level 31 nu
Moet ik je morgen ff door crota hard boosten?Mother_Goozz schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 00:09:
Gasten, dat was echt zo gaaf om te doen!! Totaal waard om van xdoos naar Ps4 over te gaan!
Na 2 keer VoG, Nightfall & Weekly nog steeds niet een nieuwe primary wapen, dit is gewoon knap!![]()
Wel level 31 nu
Prima! Leuk al die nieuwe raids ecttha_crazy schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 00:10:
[...]
Moet ik je morgen ff door crota hard boosten?
Boosten = je hoeft niets te doen heMother_Goozz schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 00:12:
[...]
Prima! Leuk al die nieuwe raids ectzal blij zijn als ik ook echt mee kan spelen en damage kan doen
Flawless gehaald met Vegetto?tha_crazy schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 23:35:
[video]
[video]
Is hij er eindelijk geweest?
Haha helaas niet, ik speel nog steeds rukGriffx schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 00:19:
[...]
Flawless gehaald met Vegetto?
Is hij er eindelijk geweest?
Wordt tijd dat die verkoudheid eens oprot
En nu ga ik.....
Mooi ook dat je eerst in de muur schiet zodat je kan final rounden.tha_crazy schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 23:35:
[video]
[video]
Atlas#22744
Was puur om de teabaggers te irriteren.Kasai schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 07:36:
[...]
Mooi ook dat je eerst in de muur schiet zodat je kan final rounden.
Ik snipe niet zoveel, kan er toch niet zo veel van.
Maar als we zien dat de tegenstanders alleen maar Final round hebben, of dat ze onsportief gedrag vertonen komt die tevoorschijn.
Waar moet je anders heen schieten dan?Kasai schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 07:36:
[...]
Mooi ook dat je eerst in de muur schiet zodat je kan final rounden.
Tsja, of je speelt final round OP de final round, of het is een leuke extra
Perk zit er niet voor niets op
.
Ruzie met me vriendin omdat ik om 3 uur (Uiteindelijk 4 uur/half 5, ik weet het niet meer) nog zat te gamen en ik dacht dat het me allemaal waard zal zijn zo dat ik die prachtige flawless zal gaan halen.
Eenmaal aangekomen op de beloofde planeet, werd ik wakker.
Gisteren na eigenlijk wel een magistrale run van 8-0. 2x achter elkaar verliezen
.
jonge jonge, dacht eindelijk die 30 grimoire en dat exotic embleem te hebben.
Maar nee het mocht schijnbaar nog niet.
Ruzie met me vriendin omdat ik om 3 uur (Uiteindelijk 4 uur/half 5, ik weet het niet meer) nog zat te gamen en ik dacht dat het me allemaal waard zal zijn zo dat ik die prachtige flawless zal gaan halen.
Eenmaal aangekomen op de beloofde planeet, werd ik wakker.
Gisteren na eigenlijk wel een magistrale run van 8-0. 2x achter elkaar verliezen
jonge jonge, dacht eindelijk die 30 grimoire en dat exotic embleem te hebben.
Maar nee het mocht schijnbaar nog niet.
Verwijderd
Bijna rank 40 gehaald in Trials. Maar mocht hem niet worden ivm laggers.
En imo is final round een form van onsportief spelen.
Wel mooi dat je de eerste keer alles in de muur schiet voor de final round, en dan nog mis schiettha_crazy schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 07:54:
[...]
Was puur om de teabaggers te irriteren.
Ik snipe niet zoveel, kan er toch niet zo veel van.
Maar als we zien dat de tegenstanders alleen maar Final round hebben, of dat ze onsportief gedrag vertonen komt die tevoorschijn.
En imo is final round een form van onsportief spelen.
Dit topic is gesloten.
![]()