[Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2

Pagina: 1 ... 124 ... 167 Laatste
Acties:
  • 186.261 views

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12-01 16:15
tha_crazy schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 10:40:
[...]

150 uur?
Ik ga uit dat ik straks weer 650 uur eraan kan besteden!

[...]

Stuur me vanavond ff een berichtje, komt t wel goed
Vanavond wil ik denk ik Trails gaan proberen als ik online ben :). Moet toch 1x die fucking lighthouse kunnen halen :+

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
Crashhill schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 10:44:
[...]

Vanavond wil ik denk ik Trails gaan proberen als ik online ben :). Moet toch 1x die fucking lighthouse kunnen halen :+
let me know als je ruimte heb in je fireteam..heb het nog niet geprobeerd maar wil het wel een keer doen..kijken of ik de helm kan krijgen..lighthouse zou nog beter zijn ofcourse ;)
cheap ass thorn is ready hahaha..

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08-01 12:00
tha_crazy schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 10:40:
[...]

150 uur?
Ik ga uit dat ik straks weer 650 uur eraan kan besteden!
Haha ja ik speel ongeveer 15 uur per week (iets met werk en een gezin). Maar zelfs als je maar 50 uur ttk speelt is het toch great value for money. Veel spellen (sp based) speel je hooguit 30 uur (als je er al aan komt).

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

• Gotjee
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-04-2025
heb dit weekend 1ste keer Vog Hard mee gedaan, maar de oracles wouden niet echt vlotten.
Gebruikte last word, mida & black hammer om wat te testen, maar ze gingen toch niet zo vlot neer vond ik.

heb wel nog een Atheon's epilogue in de kast liggen, moet ik deze best levelen om dan met die oracle disruptor aan de slag te kunnen? of normal blijven doen tot ik een VoC vind ofzo.

Wil graag een goede pve hand cannon dus was aan het uitkijken naar een fatebringer.

Verwijderd

Oracles kan je sowieso beter met een oracle disrupter kapot maken.

• GMacD
gotjee schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 10:56:
heb dit weekend 1ste keer Vog Hard mee gedaan, maar de oracles wouden niet echt vlotten.
Gebruikte last word, mida & black hammer om wat te testen, maar ze gingen toch niet zo vlot neer vond ik.

heb wel nog een Atheon's epilogue in de kast liggen, moet ik deze best levelen om dan met die oracle disruptor aan de slag te kunnen? of normal blijven doen tot ik een VoC vind ofzo.

Wil graag een goede pve hand cannon dus was aan het uitkijken naar een fatebringer.
Oracles kan je idd beter VOG wapens voor gebruiken... handcannon sws niet echt aan te bevelen..Fatebringer gebruik ik daar ook niet voor.. Fusion rifle werkt ook goed op oracles.. ( Atheon teleport fase? ) Corrective measure of SGA werken ook goed!

• Crashhill
GMacD schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 10:48:
[...]

let me know als je ruimte heb in je fireteam..heb het nog niet geprobeerd maar wil het wel een keer doen..kijken of ik de helm kan krijgen..lighthouse zou nog beter zijn ofcourse ;)
cheap ass thorn is ready hahaha..
Dan laat ik je helaas op zoek gaan naar een ander fireteam.
Ik heb ondertussen genoeg passage coins :+ en wil die niet nog meer.
Zoek namelijk vooral mensen die beter zijn als ik.

Al was dat afgelopen weekend moeilijk, want ik was beast mode :+. 5-0 en toen ging random gast die we uit de tower hebben gehaald raar doen, met nah toch niet deze wapens ik pak wel mida-multi tool en fusion rifle :+..vervoglens verliezen we 3x.. en puur omdat hij ging rushen en hun mooi lijkje konden bewaren.

• Gotjee
GMacD schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 10:58:
[...]

Oracles kan je idd beter VOG wapens voor gebruiken... handcannon sws niet echt aan te bevelen..Fatebringer gebruik ik daar ook niet voor.. Fusion rifle werkt ook goed op oracles.. ( Atheon teleport fase? ) Corrective measure of SGA werken ook goed!
ook eerst nog maar wat Normal Vog doen dan want daar lukt het met alles, en die atheons epilogue wat levelen & zien of ik geen VoC krijg gedropt of een van de andere die jullie aanhalen.

• GMacD
gotjee schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 11:02:
[...]

ook eerst nog maar wat Normal Vog doen dan want daar lukt het met alles, en die atheons epilogue wat levelen & zien of ik geen VoC krijg gedropt of een van de andere die jullie aanhalen.
Normal niet (vaak) gedaan?.. "gotta crawl before you can walk.." 8) :+

• Gotjee
GMacD schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 11:08:
[...]

Normal niet (vaak) gedaan?.. "gotta crawl before you can walk.." 8) :+
Keer of 3-4 maar. Vind de raid op zich niet echt moeilijk qua setup & kijk vooral uit naar de drops van Hard vandaar.
Maar ja inderdaad paar keer erbij kan geen kwaad, misschien maar is wat oefenen met relic etc ondertussen.

dus xb1 gt: gotjee, altijd beschikbaar voor wat VoG na 22:00 ;)

• Crashhill
gotjee schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 11:13:
[...]

Keer of 3-4 maar. Vind de raid op zich niet echt moeilijk qua setup & kijk vooral uit naar de drops van Hard vandaar.
Maar ja inderdaad paar keer erbij kan geen kwaad, misschien maar is wat oefenen met relic etc ondertussen.

Nu is ie niet meer moeilijk nee :+ als lvl 34 lvl 26 RAID doen haha en alles wordt uitgelegd :P..
Blijf het jammer vinden als mensen zeggen dat het makkelijk is, het is ook makkelijk dat zeker. Maar als je de mechanics zelf moet uitzoeken ben je wel even bezig hoor. Ook al lijkt het zo simpel :P.

• Gotjee
Crashhill schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 11:23:
[...]

Nu is ie niet meer moeilijk nee :+ als lvl 34 lvl 26 RAID doen haha en alles wordt uitgelegd :P..
Blijf het jammer vinden als mensen zeggen dat het makkelijk is, het is ook makkelijk dat zeker. Maar als je de mechanics zelf moet uitzoeken ben je wel even bezig hoor. Ook al lijkt het zo simpel :P.
Nee inderdaad de mechanics zitten wel goed in elkaar ja en blijft een leuke raid ook al start ik hem pas bij hoge level, en ben ik pas enkele weken terug beginnen spelen :)

• Crashhill
gotjee schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 11:31:
[...]

Nee inderdaad de mechanics zitten wel goed in elkaar ja en blijft een leuke raid ook al start ik hem pas bij hoge level, en ben ik pas enkele weken terug beginnen spelen :)
Dan wordt de Taken King de echte vuurdoop dan ;). Hij schijnt groter en beter te zijn als VoG dusssss.... dat wordt een echte uitdaging 8)

• Michaelg
Sowieso als je echt veel fun wilt hebben. Zorg dat je een fireteam hebt, zorg dat niemand weet wat er komen gaat en ga dus "blind" de raid in. Dat is echt de leukste manier om de raid te doen.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

• Gotjee
Ja heb TTK er al bij gekocht dus komt goed :)

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03-2025
gotjee schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 11:13:
[...]

Heb je toegevoegd :)

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:04
Man man wat een game. Ben pas level 6, maar moet zeggen dat ik na elke missie weer ff moet kalmeren. De gevechten, vooral de laatste vaak in een missie waarbij meerdere hordes vijanden op je af komen zijn behoorlijk intens! Het helpt ook wel dat ik door mn beamer op een bioscoopscherm speel, in een donkere zolderkamer. Maar dit spel is die 10 euro (actie Mediamarkt :)) zeker waard haha.

Vraagje, ontkom je er niet aan om missies overnieuw te doen om te levelen? Of kan je zonder herhalen het spel ook uitspelen? Ik heb nu alleen maar level 8 missies te doen terwijl ik zelf net level 6 ben. Op zich zijn die level 8 missies te doen, maar gek genoeg zou ik het niet erg vinden om het iets makkelijker te hebben :)

En dan een level op Earth (begin fase zelfs), met die Queenbreaker Warrior ofzo iets.. Die kan ik met geen mogelijkheid verslaan en laat ik maar voor wat het is..

• Gotjee
technoaddict schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 11:56:
Man man wat een game. Ben pas level 6, maar moet zeggen dat ik na elke missie weer ff moet kalmeren. De gevechten, vooral de laatste vaak in een missie waarbij meerdere hordes vijanden op je af komen zijn behoorlijk intens! Het helpt ook wel dat ik door mn beamer op een bioscoopscherm speel, in een donkere zolderkamer. Maar dit spel is die 10 euro (actie Mediamarkt :)) zeker waard haha.

Vraagje, ontkom je er niet aan om missies overnieuw te doen om te levelen? Of kan je zonder herhalen het spel ook uitspelen? Ik heb nu alleen maar level 8 missies te doen terwijl ik zelf net level 6 ben. Op zich zijn die level 8 missies te doen, maar gek genoeg zou ik het niet erg vinden om het iets makkelijker te hebben :)

En dan een level op Earth (begin fase zelfs), met die Queenbreaker Warrior ofzo iets.. Die kan ik met geen mogelijkheid verslaan en laat ik maar voor wat het is..
je kan altijd wat pvp crucible doen tussendoor ook natuurlijk.

Die queenbreaker daar kan je later nog goed revenge op nemen :), maar die laat je nu inderdaad beter links liggen, elk ding waar je zijn level als ??? ziet eigenlijk.

ook bij Patrol kan je wat missies nemen bij die lichtgevende paaltjes als je even wat anders wil doen & verkennen.

Alsook telken alle Bounties ophalen die je kan behalen, dit zorgt voor een groot deel XP.

[ Voor 7% gewijzigd door Gotjee op 10-08-2015 12:02 ]

• Michaelg
Tussen de missies door ook veel bountys doen helpt een hoop. Ook af en toe uurtje crucible spelen helpt wel met levelen.

• Crashhill

Xbox of PS4? Anders kun je me wel toevoegen, en hier kun je al je vragen kwijt 8)

Klik Destiny Guide
Staat ook een link naar een guide om tot lvl20 te komen :*)

• technoaddict
Crucible nog niet gespeeld. Kan ik ook pas sinds level 5 doen. Volgende keer maar eens starten.
Thanks.

• technoaddict
Crashhill schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 12:03:
[...]

Xbox of PS4? Anders kun je me wel toevoegen, en hier kun je al je vragen kwijt 8)

Klik Destiny Guide
Staat ook een link naar een guide om tot lvl20 te komen :*)
Thanks! Zal die guide ook eens door nemen.
Speel zelf PS4. PSN: Bennekommer
Als ik er aan denk voeg ik je toe als ik weer achter de PS4 ga zitten :)

• Gotjee
technoaddict schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 12:03:
Crucible nog niet gespeeld. Kan ik ook pas sinds level 5 doen. Volgende keer maar eens starten.
Thanks.
bij crucible heb je modes met lvl adventages disabled, maar toch zal het moeilijk zijn op jou level aangezien de andere betere weapons gebruiken & al meer perks op hun character hebben. dus denk eraan, dit zal toch makkelijker worden later :)

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
In 1 zit doorspelen zal iets langzamer gaan dan wanneer je elke dag de dagelijkse bounties meepakt. Vaak zijn deze tijdens story missies ook goed te halen.

In principe kan je de hele story line volgens en zouden de missies op ongeveer hetzelfde level moeten zijn als je character. Equipment en wapens die je nu tegenkomt zijn leuk maar pas echt interessant zijn de legendary/exotic equipments.

Destiny starts at level 20: http://www.gamespot.com/f...rts-at-level-20-31562622/

• Crashhill
technoaddict schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 12:05:
[...]

Thanks! Zal die guide ook eens door nemen.
Speel zelf PS4. PSN: Bennekommer
Als ik er aan denk voeg ik je toe als ik weer achter de PS4 ga zitten :)
Hij is wel verouderd hoor, maar ik denk dat je de uitbreidingen nog niet hebt, dus ik denk dat het wel voldoende moet zijn. Als je straks level 25-26 bent, kun je hier kijken of een groepje je mee wilt nemen door Vault of Glass - Normal (een RAID). Dat is gelijk (vind ik) het leukste onderdeel van het spel.
Mocht je me toevoegen en ik heb tijd, speel ik wel wat missies met je mee. Ondertussen kan ik dan eventueel wat vragen beantwoorden die je hebt. :+

• technoaddict
Uitbreidingen heb ik inderdaad nog niet. Die schaf ik aan als ik Destiny uitgespeeld heb of wanneer het niet meer interessant is.
Even een youtubeje (1:50 uur) kijken van een Raid. YouTube: Destiny Vault Of Glass Clear (Full Raid In 1:50)
Kan lang duren zo te zien.

• Crashhill
technoaddict schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 12:15:
Uitbreidingen heb ik inderdaad nog niet. Die schaf ik aan als ik Destiny uitgespeeld heb of wanneer het niet meer interessant is.
Even een youtubeje (1:50 uur) kijken van een Raid. YouTube: Destiny Vault Of Glass Clear (Full Raid In 1:50)
Kan lang duren zo te zien.
Mijn eerste keer duurden 6 uur, van 23:00 tot 05:00. En dat kwam omdat een paar mensen hem al gespeeld hadden :)

Wanneer je nu mee rent zul je het binnen een uur kunnen halen :).

• Michaelg
Ja joh. Wanneer iedereen weet wat hij moet doen, is het makkelijk in 30 a 40 minuten te halen.
Eerste run van ons destijds was 9 uur (zonder kennis). Haha

• strompel
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-01 17:26

strompel

PSN: jansoe13

voor het eerst de jukebox in de kelder in de tower opgemerkt , dacht dat ik alles al wel gezien had :)

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-12-2025
Haha nu pas. hij heeft Paul McCartney :p

Gear | Last.fm | twitch.tv

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-01 14:59
Michaelg schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 12:33:
Ja joh. Wanneer iedereen weet wat hij moet doen, is het makkelijk in 30 a 40 minuten te halen.
Eerste run van ons destijds was 9 uur (zonder kennis). Haha
Dat was wel het mooiste. Helaas was het bij ons zo dat er een paar personen bij waren die stukjes gezien hadden, maar al met al hebben we er nog meer dan 5 uur over gedaan. De meeste tijd ging zitten in de Gorgon Maze en de jump puzzle. En dit zijn nu de dingen die je het snelst doet.

Gorgon Maze is ongeveer 20 seconden en jumppuzzel ongeveer een minuut (maar kan sneller).

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:12

Hehe die queenbreaker captain, die had mij ook trauma bezorgd in het begin. Vorige week heb ik revenge genomen met mn judgment vi shotgun met arc burn :P

• tha_crazy
  • Laatst online: 20:36

tha_crazy

Mafketel

Jackal131 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 13:32:
[...]

Dat was wel het mooiste. Helaas was het bij ons zo dat er een paar personen bij waren die stukjes gezien hadden, maar al met al hebben we er nog meer dan 5 uur over gedaan. De meeste tijd ging zitten in de Gorgon Maze en de jump puzzle. En dit zijn nu de dingen die je het snelst doet.

Gorgon Maze is ongeveer 20 seconden en jumppuzzel ongeveer een minuut (maar kan sneller).
15 seconden is m'n record ongeveer

• Gotjee

• Crashhill
tha_crazy schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 14:22:
[...]

15 seconden is m'n record ongeveer
Hunter?

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Yup, maar titan ook.
Met warlock moet ik ff wachten op 't 3e steentje

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-01 16:35

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Inmiddels level 27 EINDELIJK! Heb ook al 2 legendary wapens, maar voor mijn primary wapen in 4 dagen NIKS gehad behalve groen... Iedere keer wanneer ik een Engram heb krijg ik een f****** mote of light, nu 23 in 3 dagen bijna allemaal van Engrams. Kan merken dat het grootste deel een "geluks" game is,wat een (on)geluk zeg! Wil de wat moeilijkere dingen doen maar iedere keer wanneer ik Dragon strike probeer kom ik erin met levels 25-26. Schiet totaal niet op..

Loop je als level 27 met een pulse rifle met 215 schade,.... 8)7

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

• Michaelg
Nou. Mooi lvl om Vault of glass te gaan doen!

• Ornathon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-07-2023

Ornathon

PSN: igorvertus

In Crucible heb ik mijn beste drops gekregen (pre level 32).

PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:45
Mother_Goozz schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 15:26:
Inmiddels level 27 EINDELIJK! Heb ook al 2 legendary wapens, maar voor mijn primary wapen in 4 dagen NIKS gehad behalve groen... Iedere keer wanneer ik een Engram heb krijg ik een f****** mote of light, nu 23 in 3 dagen bijna allemaal van Engrams. Kan merken dat het grootste deel een "geluks" game is,wat een (on)geluk zeg! Wil de wat moeilijkere dingen doen maar iedere keer wanneer ik Dragon strike probeer kom ik erin met levels 25-26. Schiet totaal niet op..

Ik wil ook wel een (paar) keer meelopen. Ben lvl 34.
Of idd een VOG lopen, nog beter.

• GMacD
anders met een groepje door VOG loodsen vanavond ofzo?

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

lijkt me leuk om met een aantal mensen te gamen, nog nooit gedaan met Destiny haha :') kreeg net wel een Tresure key, maar moet eerst de urn kopen bij Xur vrijdag ect...

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:45
Mother_Goozz schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 15:55:
lijkt me leuk om met een aantal mensen te gamen, nog nooit gedaan met Destiny haha :') kreeg net wel een Tresure key, maar moet eerst de urn kopen bij Xur vrijdag ect...
Je moet juist met andere mensen spelen, helpt gigantisch. Er zijn genoeg mensen hier die je wel willen helpen. Veel dit topic in de gaten houden en afspraken maken.

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

baronruud schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 15:59:
[...]

Je moet juist met andere mensen spelen, helpt gigantisch. Er zijn genoeg mensen hier die je wel willen helpen. Veel dit topic in de gaten houden en afspraken maken.
Daarom ben ik ook van xbox one naar ps4 gegaan zodat ik echt kan genieten van de game. Wilde eerst level 26 voorbij zijn zodat ik (voor mijn gevoel) wat nuttiger kan zijn. Kweet alleen nog niet goed hoe joinen ect werkt haha, even uitzoeken :+

• Michaelg
Kun je vanavond mother gooze?

Ps4 20:00 VoG normal. Ervaring niet nodig.(max 3 onervaren erbij)

1. Sasha1103 (ervaren)

Vul aan 😊

[ Voor 3% gewijzigd door Michaelg op 10-08-2015 16:12 ]

• Crashhill
Mother_Goozz schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:03:
[...]

Daarom ben ik ook van xbox one naar ps4 gegaan zodat ik echt kan genieten van de game. Wilde eerst level 26 voorbij zijn zodat ik (voor mijn gevoel) wat nuttiger kan zijn. Kweet alleen nog niet goed hoe joinen ect werkt haha, even uitzoeken :+
Om je even uit je droom te helpen, de 1e keer ben je niet nuttig :9
Zorg zelf dat je vooral veel leert als mensen je meenemen. 2e keer hoef je het nog niet allemaal te kunnen, maar er wordt dan wel verwacht dat je ongeveer weet wat er gaat komen.

Stel gewoon vragen tijdens een RAID. Ga dus ook met een groep mee die ook wat tijd in je wilt stoppen, en niet van, we zullen je er even doorheen loodsen. Want anders ga je 100x dood en vind je het niks aan (tot dat je de loot krijgt).

Als je dood gaat kijk dan ook mee met anderen (op normal kun je nog wel gerevived worden, maar soms ben je dood nuttiger als levend, puur omdat je dan ziet wat iemand anders doet).

Laat het vooral allemaal op je afkomen. Vault of Glass is tenslotte de leukste RAID tot nu toe.

• Jackal131
Mother_Goozz schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:03:
[...]
Niet zo moeilijk. Eerst je psn friendslist vergroten, vervolgens ingame op options drukken, vervolgens L1... op een friend gaan staan, kruisje, selecteer invite friend of join friend.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Michaelg schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:12:

1. Sasha1103 (ervaren)

Vul aan 😊
Leuk! Ik ben erbij :D
Heb al een aantal mensen toegevoegd

• Low_Profile
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-05-2025
Mother_Goozz schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 15:26:

27, ideaal voor een Crota nm carry dus :p

Makkelijker en sneller dan VoG om doorheen gecarried te worden iig. Crota heeft een stuk minder delen waar samenwerking verplicht is (veel delen zijn zelfs te solo'en)

Ik wil best keer wat Dragon strikes meehelpen trouwens als je wilt.

PSN: Low__Profile | Team Shadowloo

• Michaelg
Even aanvulling op mijn post. Wil er geen carry ronde van maken. Wil dus echt even uitleg geven over hoe de raid werkt, wat de mechanics zijn etc.

• Jackal131
Crashhill schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:13:
[...]
Vault of Glass is tenslotte de leukste RAID tot nu toe.
Helemaal mee eens. Vooral als je het de eerste keer speelt, dan is het overweldigend.

• Crashhill
Michaelg schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:15:
Even aanvulling op mijn post. Wil er geen carry ronde van maken. Wil dus echt even uitleg geven over hoe de raid werkt, wat de mechanics zijn etc.
:( denk dat ik geen tijd heb. Mocht je nog mensen te kort komen en ik ben online en geen Trials of Osiris aan het spelen. (Ik moet die fucking lighthouse halen) stuur me dan maar een invite, ook al duurt het 2á3 uur, het moet vooral leerzaam en leuk zijn :)

• Michaelg
Haha maak je tijd joh. Gewoon andere keer trials doen 😊

• Crashhill
Michaelg schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:17:
Haha maak je tijd joh. Gewoon andere keer trials doen 😊
Het probleem is dat ik niet weet of ik online kom :P.
Dinsdag moet ik eerst 3x Nightfall doen, daarnaar ben ik wel beschikbaar mocht het vandaag niet lukken om een groepje bij elkaar te krijgen.

• strompel

strompel

Michaelg schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:12:

1. Sasha1103 (ervaren)

Vul aan 😊

1. Sasha1103 (ervaren)
2. gooze
3.jansoe13
4.
5.
6.

Vul aan 😊

denk dat ik vanavond wel ff meekan 8)

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:12
Ik wil ook nog een keer VoG doen voor de eerste keer met m'n Warlock lvl 32. Ik kan alleen doordeweeks niet.. Weekend kan wel.

• strompel

strompel

Trishul schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:40:
Ik wil ook nog een keer VoG doen voor de eerste keer met m'n Warlock lvl 32. Ik kan alleen doordeweeks niet.. Weekend kan wel.
in de weekenden zijn er ook nog wel runs, gewoon dit topic in de gaten houden, en anders zelf een groep starten

• Svennos1
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-01 14:21
Iemand vanavond nog POE 32&34 doen? Nog even op de valreep voor morgen de reset. Vanaf een uur of 19:00. Ik ben een 34 Titan.

Verwijderd

Ik doe ook wel mee met de VoG raid. Weet alleen niet 100% zeker of ik om 20:00 kan.
Heb de raid al een keer gedaan.

1. Sasha1103 (ervaren)
2. gooze
3. jansoe13
4. Riietish
5.
6.

Vul aan 😊

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2015 17:07 ]

• Michaelg
Oké nog twee plekken over voor onervaren raiders. Wel even puntje voor de ervaren mensen die meedoen. Ik wil niks gaan cheesen of wat dan ook. Dus oracles etc gewoon op de legit manier. Dat is de leukste manier om de raid te doen.

Verwijderd

Als de raid zou kunnen beginnen om 20:15 zou het perfect voor me zijn.

• Michaelg
Sure. No problem.

Verwijderd

Ik wil ook wel mee 😊

• strompel

strompel

Even in de lijst aanvullen anders raken we het overzicht kwijt :) ....
.zit zelf mobiel nu

En je psn naam erbij is ook wel handig

[ Voor 8% gewijzigd door strompel op 10-08-2015 18:39 ]

Verwijderd

Psn: mvink84

• GMacD
edit, al bezig :)

[ Voor 79% gewijzigd door GMacD op 10-08-2015 18:50 ]

• Michaelg
Raid clinic: Vanavond 20:15, ps4 VoG normal. Ervaring niet nodig.

1. Sasha1103 (ervaren)
2. gooze
3. jansoe13
4. Riietish
5. Mvink84
6.

Nog 1 plekje!

• M4uSzi
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-02-2021
Mother_Goozz schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:13:
[...]

Leuk! Ik ben erbij :D
Heb al een aantal mensen toegevoegd
eventueel zin om half 8 eerst snel mee te lopen met Crota? Hebben als goed is nog plekje over. Als je wilt join de party maar even tegen die tijd.

PSN - M4uSzi // -

• Low_Profile
Iemand zin in/ hulp nodig met PoE of Crota? 32, 34 of 35. Nm of hm.... maakt me niks uit. :)

• strompel

strompel

Michaelg schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 18:50:
Raid clinic: Vanavond 20:15, ps4 VoG normal. Ervaring niet nodig.

1. Sasha1103 (ervaren)
2. gooze
3. jansoe13
4. Riietish
5. Mvink84
6.

Nog 1 plekje!
Er is nog 1 plek vrij voor 20.15

Verwijderd

Low_Profile schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 19:39:
Iemand zin in/ hulp nodig met PoE of Crota? 32, 34 of 35. Nm of hm.... maakt me niks uit. :)
wil graag PoE 32 doen. Vanmiddag een poging gedaan met een random groepje maar dat was erg moeizaam

• Low_Profile
Verwijderd schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 19:46:
[...]

wil graag PoE 32 doen. Vanmiddag een poging gedaan met een random groepje maar dat was erg moeizaam
Als we een 3e vinden, kunnen we wat mij betreft :)

• GMacD
Low_Profile schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 19:53:
[...]

Als we een 3e vinden, kunnen we wat mij betreft :)
ik doe wel mee als jullie nog plek hebben

• Michaelg
Nog 1 man gezocht voor VoG normal!! Ps4 om 20:15. Heb je de raid nog nog gedaan, geen probleem. Vanavond ben je meer dan welkom 😊

• Low_Profile
GMacD schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 20:03:
[...]

ik doe wel mee als jullie nog plek hebben
Nice, ik add jullie ff, voor zover ik dat nog niet had gedaan :)

• Jackal131
Michaelg schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 20:03:
Nog 1 man gezocht voor VoG normal!! Ps4 om 20:15. Heb je de raid nog nog gedaan, geen probleem. Vanavond ben je meer dan welkom 😊
Ik zie dat Sander jullie inmiddels uit de brand heeft geholpen. Suc6!

• M.Koers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-01 15:01
Never mind

[ Voor 86% gewijzigd door M.Koers op 10-08-2015 22:14 ]

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Jackal131 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 20:38:
[...]

Ik zie dat Sander jullie inmiddels uit de brand heeft geholpen. Suc6!
dankje Jackal

• Low_Profile
Multiple blue screens tijdens PoE. :X

Irritatie grens bereikt :+

• GMacD
Low_Profile schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 22:36:
Multiple blue screens tijdens PoE. :X

Irritatie grens bereikt :+
fakking vervelend elke keer bij ronde 4/5 op lvl34 :(

• Low_Profile
GMacD schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 22:37:
[...]

fakking vervelend elke keer bij ronde 4/5 op lvl34 :(
Indeed :/

En ook gewoon alledrie, op verschillende momenten. :(

• strompel

strompel

we hebben nog 1 spot voor een NF rondje

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Waarom razors edge gebruiken in trails,,,,, ff voor vegetto ;)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=LRvaz7cBkPU]

[ Voor 30% gewijzigd door tha_crazy op 10-08-2015 23:03 ]

• Dunnus
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-12-2025

Dunnus

PSN: Dunnus

tha_crazy schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 23:02:
Waarom razors edge gebruiken in trails,,,,, ff voor vegetto ;)
[video]
Geniaal! _/-\o_

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Vooral lekker handig dat ze bij elkaar bleven staan, beetje jammer dat ik die 3e niet mee pakte :P

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

En waarom je niet moet teabaggen als je net voor staat

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=OfNxvalhQu0]

En een algemene tip, life on orb pickup kan ook in trials je flawless redden ;)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=3tuUWnNaaQY]

[ Voor 38% gewijzigd door tha_crazy op 11-08-2015 00:01 ]

Verwijderd

strompel schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 19:46:
[...]

Er is nog 1 plek vrij voor 20.15
voor volgende keer, kunnen jullie me toevoegen :) ben level 25 nu
MrSlagroomtaart

Update: punt verwijderd in mn gamerstag

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2015 00:17 ]

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

Gasten, dat was echt zo gaaf om te doen!! Totaal waard om van xdoos naar Ps4 over te gaan!

Na 2 keer VoG, Nightfall & Weekly nog steeds niet een nieuwe primary wapen, dit is gewoon knap! 7(8)7

Wel level 31 nu :D

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Mother_Goozz schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 00:09:
Gasten, dat was echt zo gaaf om te doen!! Totaal waard om van xdoos naar Ps4 over te gaan!

Na 2 keer VoG, Nightfall & Weekly nog steeds niet een nieuwe primary wapen, dit is gewoon knap! 7(8)7

Wel level 31 nu :D
Moet ik je morgen ff door crota hard boosten? :+

• NinjaKiwiNL

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

tha_crazy schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 00:10:
[...]

Moet ik je morgen ff door crota hard boosten? :+
Prima! Leuk al die nieuwe raids ect :D zal blij zijn als ik ook echt mee kan spelen en damage kan doen :)

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Mother_Goozz schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 00:12:
[...]

Prima! Leuk al die nieuwe raids ect :D zal blij zijn als ik ook echt mee kan spelen en damage kan doen :)
Boosten = je hoeft niets te doen he ;)

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11-2025
tha_crazy schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 23:35:

[video]

[video]
Flawless gehaald met Vegetto?
Is hij er eindelijk geweest? ;)

PC Specs

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Griffx schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 00:19:
[...]

Flawless gehaald met Vegetto?
Is hij er eindelijk geweest? ;)
Haha helaas niet, ik speel nog steeds ruk :(
Wordt tijd dat die verkoudheid eens oprot :(

En nu ga ik..... :Z :Z

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025
tha_crazy schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 23:35:

[video]

[video]
Mooi ook dat je eerst in de muur schiet zodat je kan final rounden.

Atlas#22744

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Kasai schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 07:36:
[...]

Was puur om de teabaggers te irriteren.
Ik snipe niet zoveel, kan er toch niet zo veel van.
Maar als we zien dat de tegenstanders alleen maar Final round hebben, of dat ze onsportief gedrag vertonen komt die tevoorschijn.

• AlexMar
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-10-2023

AlexMar

Psn : Lexzorz.

Kasai schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 07:36:
[...]

Waar moet je anders heen schieten dan? 8)7

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025
AlexMar schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:38:
[...]

Waar moet je anders heen schieten dan? 8)7
Hoofd?

Atlas#22744

• AlexMar
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-10-2023

AlexMar

Psn : Lexzorz.

Tsja, of je speelt final round OP de final round, of het is een leuke extra :P

• Crashhill
Perk zit er niet voor niets op :+.
Ruzie met me vriendin omdat ik om 3 uur (Uiteindelijk 4 uur/half 5, ik weet het niet meer) nog zat te gamen en ik dacht dat het me allemaal waard zal zijn zo dat ik die prachtige flawless zal gaan halen.
Eenmaal aangekomen op de beloofde planeet, werd ik wakker.

Gisteren na eigenlijk wel een magistrale run van 8-0. 2x achter elkaar verliezen :'(.
jonge jonge, dacht eindelijk die 30 grimoire en dat exotic embleem te hebben.

Maar nee het mocht schijnbaar nog niet. :'(

Verwijderd

Bijna rank 40 gehaald in Trials. Maar mocht hem niet worden ivm laggers.
tha_crazy schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 07:54:
[...]

Was puur om de teabaggers te irriteren.
Ik snipe niet zoveel, kan er toch niet zo veel van.
Maar als we zien dat de tegenstanders alleen maar Final round hebben, of dat ze onsportief gedrag vertonen komt die tevoorschijn.
Wel mooi dat je de eerste keer alles in de muur schiet voor de final round, en dan nog mis schiet :P
En imo is final round een form van onsportief spelen.
Pagina: 1 ... 124 ... 167 Laatste

Dit topic is gesloten.