Ik heb in principe mijn store altijd op USA staan, alles in dollars is een stuk goedkoper en heb ik geen last van Nederlandse tekstennoloog schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 11:39:
Het is al gelukt, mn store stond op USA. Ik ben een groot ei soms, sorry voor het ongemak.
Iemand nu zin in Poe32 of iets anders. Of wat anders als NF. Ik ben online
PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R
Verwijderd
Ik zou PoE 32 wel willen doen. Ben een Lvl 31 Hunter. Zou de armor core goed kunnen gebruiken!
Ik moet nog 1 NF, daarna ben ik wel in voor PoE.Ornathon schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 13:12:
Iemand nu zin in Poe32 of iets anders. Of wat anders als NF. Ik ben online
Iroh, wat is je PSN? Als je nog wil mag je mee.
[ Voor 9% gewijzigd door L490 op 07-08-2015 13:26 ]
Ok, even een NFtje eerst met BermudaLockeT- eerst dus
PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R
Ik had er een gepland voor vandaag rond 5/6 uur maar kan ook wel na 19 uur. Nog niemand had zich gemeld..DarkElement schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 12:18:
Is er nog een groep die vanavond na 1900 een VoG heeft gepland. heb hier ontzettend traag internet dus even wat paginas doorspitten duurt een eeuwigheid. hoe dan ook je mag mij er wel bij zettenbvd
Jou erbij zetten dus?
MichawwZki
DarkElement
-
-
-
-
Iemand zin om later vanavond PoE lvl 35 te doen? Kwam gister met randoms tot aan Skolas maar rond 1u toch gaan slapen omdat ik 6.15u de deur uit ga naar werk lol
Sounds fine with me!DarkElement schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 15:03:
Hoe laat? rond 9 lijkt mij prima
nog 1 andere plek! wie o wie?
Deze week nog niet gedaan dus doe wel meeGMacD schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 15:21:
[...]
Sounds fine with me!
nog 1 andere plek! wie o wie?
Top!fritske23 schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 15:29:
[...]
Deze week nog niet gedaan dus doe wel mee
Nog 4 gezocht!MichawwZki schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 13:36:
[...]
Ik had er een gepland voor vandaag rond 5/6 uur maar kan ook wel na 19 uur. Nog niemand had zich gemeld..
Jou erbij zetten dus?
MichawwZki
DarkElement
-
-
-
-
Vanavond Crota Hard run. We hebben nog 2 plekjes over. Wie wil er mee doen? We starten om 20:00.
- Romiith_666
- Lord_Vipah
- Skipzor
- Sneaker
-
-
- Romiith_666
- Lord_Vipah
- Skipzor
- Sneaker
-
-
Ik wil em ook nog wel doen, weet nog niet precies vanaf hoe laat ik online ben. Ik verwacht vanaf 20:30u/21:00u
Lol, overheen gelezen dat nog maar 1 plek was.:)
[ Voor 9% gewijzigd door Low_Profile op 07-08-2015 17:59 ]
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
Ik wil wel mee vanavond. Hoe laat ongeveer?
I served in a company of heroes.
Gaat Skolas niet door?
7 uur wil ik ook wel even meelopenDarkElement schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 18:24:
Ik bedoel rond 19:00, sorry ik haal nu 2 dingen door elkaar
Top, dan nog 2!
MichawwZki
DarkElement
Maciejk
klaasgier
-
-
MichawwZki
DarkElement
Maciejk
klaasgier
-
-
[ Voor 64% gewijzigd door DarkElement op 07-08-2015 18:26 ]
Count me in!
Playmaster schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 17:50:
Vanavond Crota Hard run. We hebben nog 1 plekje over. Wie wil er mee doen? We starten om 20:00.
- Romiith_666
- Lord_Vipah
- Skipzor
- Sneaker
- iManchuu
-
Thieves' Den voor trials!
Begin maar alvast mijn training loopt weer eens uit. Met een klein beetje geluk ben ik half 8 online..DarkElement schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 19:04:
Kunnen degenen die zich hadden aangemeld voor VoG de party joinen?
Sorry guys
Romiith_666
- Lord_Vipah
- Skipzor
- Sneaker
- iManchuu
-
Ok nog 1 plekje over..
Nee geen last van.DarkElement schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 19:55:
3 man van ons raid-team hebben constant last van disconnects. meer mensen hier dit probleem?
Gaat iemand toevallig nog iets van een raid doen?
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
DarkElement schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 22:50:
Sta je dan bij Skolas Revenge round 4, alle 3 gekicked uit de game. Kutspel.
Wij zijn gestopt bij ronde 4 van Qudron
Veel te mooi weer ook, althans hier in het westen.vegetto1983 schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 10:46:
Weinig denk haha
Iemand die nog PoE 32 moet doen?
Ik loop ff mee met een vriend van me voor zijn bounty en we hebben nog een plek vrij.
Level 22 inmiddels. Duurt lang om te levelen met je eerste character...
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Ik wil wel effe meegaan poe 32.
psn vagr-ant
Voeg me maar ff toekagematsuri schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 12:22:
Ik wil wel effe meegaan poe 32.
-vol-
[ Voor 115% gewijzigd door DarkElement op 08-08-2015 14:23 ]
De hele week weggeweest. Fijn weer thuis :-) iemand zin om de Weekly Heroic en Nightfall te doen?
Ik ben online. PSN: SvennosNLpraseodymium schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 14:30:
Ja, ik moet ze ook nog
Zucht kon vanmiddag niet. Iemand wat tips over beetje redelijke gear kan krijgen? Van de blauwe Engrams krijg ik nooit Legendary. Mijn eerste character op de xbox kreeg ik ze nonstop.
Strikes gaan enorm langzaam voordat ik daarmee legendary gear kan kopen.
Een carry door Crota NM kan vanaf lvl 27Mother_Goozz schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 18:37:
Zucht kon vanmiddag niet. Iemand wat tips over beetje redelijke gear kan krijgen? Van de blauwe Engrams krijg ik nooit Legendary. Mijn eerste character op de xbox kreeg ik ze nonstop.
Verder is vanguard dragon redelijk hoge kans op legendaries. (Buiten de benodigde vanguard marks sparen dus sowieso lucratief)
Of als je dat nog niet bent. Een carry door VoG NM. Vanaf lvl 23 is dat
PSN - M4uSzi // -
Wie straks tegen 19:30/19:45 PoE?
Nog een iemand nodig.
Nog een iemand nodig.
[ Voor 27% gewijzigd door M4uSzi op 08-08-2015 19:11 ]
PSN - M4uSzi // -
Ik kan pas vanaf 20:30u helaas 
Deze week op 1 poe 32 na nog niks gedaan
als het aan mij ligt zeg ik tot half 9.Low_Profile schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 19:24:
Ik kan pas vanaf 20:30u helaas
PSN - M4uSzi // -
Nice, ben zo online!
Verwijderd
Typische kerst-guardian. Lvl 32 hunter. Nog nooit een raid gedaan.
Als er zich iemand zich ooit eens verveeld; bericht me even
.
Xbox360: Krieg_NL
Als er zich iemand zich ooit eens verveeld; bericht me even
Xbox360: Krieg_NL
Hahaha veel veranderd in een jaar 
Pff wat een rot dag heb ik met Destiny, aantal uurtjes gespeeld en totaal geen nieuwe wapens (heb nog de pulse rifle van het uitspelen na de black garden), en op level 24 pas eindelijk alle armor blauw
dit gaat echt slecht lol
Moest even me frustratie uiten...
Hopelijk morgen meer geluk
Pff wat een rot dag heb ik met Destiny, aantal uurtjes gespeeld en totaal geen nieuwe wapens (heb nog de pulse rifle van het uitspelen na de black garden), en op level 24 pas eindelijk alle armor blauw
Kunnen morgen eventueel wel een VoG glas doen? En als je dan gear krijgt en lvl 27 zou zijn even snel door Crota heen loodsen. Zijn er vast meer die willen helpen daarmeeMother_Goozz schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 23:51:
Hahaha veel veranderd in een jaar
Pff wat een rot dag heb ik met Destiny, aantal uurtjes gespeeld en totaal geen nieuwe wapens (heb nog de pulse rifle van het uitspelen na de black garden), en op level 24 pas eindelijk alle armor blauwdit gaat echt slecht lol
Moest even me frustratie uiten...
![]()
PSN - M4uSzi // -
Iemand nog zin in een nf nu?
psn: vdNiet-forSpeed | [KAAS] Inglourious Guardians
Ben wel in voor iets anders. Nightfalls allemaal al gedaan.
zie nog niet veel reakties qua taken king hier. Wat zijn jullie meningen dat je in principe weer helemaal opnieuw begint qua leveling?
En dat nu al je wapens straks onbruikbaar worden althans niet goed genoeg meer zijn...
Daarnaast vind ik het nogal prijzig.. weet er komt veel content voor terug maar als je nu destiny koopt met de expansions ben je minder kwijt dan wanneer je em gekocht hebt met de dlc packs
En dat nu al je wapens straks onbruikbaar worden althans niet goed genoeg meer zijn...
Daarnaast vind ik het nogal prijzig.. weet er komt veel content voor terug maar als je nu destiny koopt met de expansions ben je minder kwijt dan wanneer je em gekocht hebt met de dlc packs
PSN: libbes1979
Moet je even heel eind terug lezen, der is al heel veel over gepraat. En de meeste zijn zeer enthousiast.libbes1979 schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 10:37:
zie nog niet veel reakties qua taken king hier. Wat zijn jullie meningen dat je in principe weer helemaal opnieuw begint qua leveling?
En de wapens die je hebt blijven zeer geschikt voor de raids die er nu zijn. En over dat lvlen, Tjaa het is volgens mij nog niet helemaal duidelijk. Had ergens gelezen dat je lvl dat je hebt gewoon blijft houden, en ergens anders weer dat je vanaf lvl 20 begint.
Maar ik ben zeer hyped, laat het maar heel snel 15 september zijn.
PSN - M4uSzi // -
Ik vind het goed dat vanaf TTK niet 99% met Fatebringer + Found Verdict + Gjallahorn rondloopt.
Etheric Light killed HoW imho
Etheric Light killed HoW imho
Snap niet dat mensen nog steeds bitchen op de prijs.. "Als ik nu destiny had gehaald dan had ik er niet de hoofdprijs voor betaald"... Gek hè..? Als jij op de release dag van de ps4 een ps4 koopt, betaal je ook 400 euro voor een ps4 met 1 controller, doe je dat een jaar later dan krijg je voor dat bedrag er nog een controller bij en 1 of 2 games..
En ja, eigenlijk wel logisch dat al je year 1 wapens (legendary) minder zijn voor de toekomst, ik hoef echt niet de komende 10 jaar met een fatebringer/ found verdict rond te lopen.
En dit:
En ja, eigenlijk wel logisch dat al je year 1 wapens (legendary) minder zijn voor de toekomst, ik hoef echt niet de komende 10 jaar met een fatebringer/ found verdict rond te lopen.
En dit:
Om je op weg te helpen, check IGN of GameInformer ffM4uSzi schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 10:48:
[...]
Moet je even heel eind terug lezen, der is al heel veel over gepraat.
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Voor die Salvage trohpy, moet je 20 X een punt overnemen. Moet je hem dan alleen pakken of ook die 30 sec vast houden?
PSN - M4uSzi // -
Vasthouden, maar het telt ook als een teamgenoot dat doet, zolang je niet net dood bent als het punt gecaptured word. (Zover ik weet)M4uSzi schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 13:29:
Voor die Salvage trohpy, moet je 20 X een punt overnemen. Moet je hem dan alleen pakken of ook die 30 sec vast houden?
Dank u, Vinnie zei dat ook al. Wordt toch maar fireteampje regelen.Low_Profile schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 13:36:
[...]
Vasthouden, maar het telt ook als een teamgenoot dat doet, zolang je niet net dood bent als het punt gecaptured word. (Zover ik weet)
Wie heeft er zin om Salvage te doen?
- M4uSzi
-
-
PSN - M4uSzi // -
Watch "How to kill a lagswitcher" on YouTube - YouTube: How to kill a lagswitcher
Atlas#22744
Yes moet ook nog die laatste acheesmentM4uSzi schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 13:43:
[...]
Dank u, Vinnie zei dat ook al. Wordt toch maar fireteampje regelen.
Wie heeft er zin om Salvage te doen?
- M4uSzi
-
-
kan vanavond
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Hmmzz ik hoor jullie wel maar jullie mij niet.. wat een stom goedkoop setje krijg je erbijM4uSzi schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 00:24:
[...]
Kunnen morgen eventueel wel een VoG glas doen? En als je dan gear krijgt en lvl 27 zou zijn even snel door Crota heen loodsen. Zijn er vast meer die willen helpen daarmee
Morgen nieuw setje halen..
[ Voor 3% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 09-08-2015 16:07 ]
Heel vreemd hij deed het eerst wel. Maar is indd niet alles het meegeleverde setje. Eigen headset of iets in die trend die je koopt is stukken beter.Mother_Goozz schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 15:43:
[...]
Hmmzz ik hoor jullie wel maar jullie mij niet.. wat een stom goedkoop setje krijg je erbij
Morgen nieuw setje halen..
PSN - M4uSzi // -
echt nog nooit issues gehad met het standaard dopjeM4uSzi schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 16:11:
[...]
Heel vreemd hij deed het eerst wel. Maar is indd niet alles het meegeleverde setje. Eigen headset of iets in die trend die je koopt is stukken beter.
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Zal die waarschijnlijk net een slechte hebben gehad ofzo.NLRev0lution schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 16:27:
[...]
echt nog nooit issues gehad met het standaard dopje
PSN - M4uSzi // -
Snap er ook niks van, maar ik hoor ook bijna niks door dat dopje. Nou na een middagje proberen weer geen kont verder. Vind niks alleen maar groene wapens/armor. Met strikes krijg ik de meest zinlose dingenM4uSzi schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 16:39:
[...]
Zal die waarschijnlijk net een slechte hebben gehad ofzo.
Welke playlist doe je? Want alles behalve dragon strikes krijg je tegenwoordig alleen troep inderdaad.Mother_Goozz schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 17:02:
[...]
Snap er ook niks van, maar ik hoor ook bijna niks door dat dopje. Nou na een middagje proberen weer geen kont verder. Vind niks alleen maar groene wapens/armor. Met strikes krijg ik de meest zinlose dingenbeetje zat nu lol
Dragon is gegarandeerd blauwe engrams aan het eind, plus wat tijdens de strike dropt zit je gemiddeld op 5 blauwe per strike.
Toen ik voor de hopscotch pilgrim aan het farmen was, kreeg ik zelfs een paarse iedere 2e of 3e strike. (In een lucky streak zelfs 6 strikes achter elkaar een paars wapen of armor )
Dragon is voor level 28, ik zit nou al 3 dagen vast op level 24.. En inderdaad crap krijg je haha met de andere playlists.Low_Profile schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 17:21:
[...]
Welke playlist doe je? Want alles behalve dragon strikes krijg je tegenwoordig alleen troep inderdaad.
Dragon is gegarandeerd blauwe engrams aan het eind, plus wat tijdens de strike dropt zit je gemiddeld op 5 blauwe per strike.
Toen ik voor de hopscotch pilgrim aan het farmen was, kreeg ik zelfs een paarse iedere 2e of 3e strike. (In een lucky streak zelfs 6 strikes achter elkaar een paars wapen of armor )
Dan ff marks sparen, public events werkt daarvoor ook goed ( destinypublicevents.com )
Verder elke dag bounties doen. Asap je vanguard lvl2 krijgen
Verder elke dag bounties doen. Asap je vanguard lvl2 krijgen
maar waarom spelen we dan nog house of wolves als al die wapens tog nie meegaan en er per class wapens gaan komen
en nogmaals ik vind het juist beschamend dat ze wel zon dure prijs vragen. En voor de nieuwr mense een kortingspakket aanbiede. Juist voor de loyale spelers kan je toch iets doen..
House of wolves was gewoon bagger wat dat betreft en de komende expansion gaat veel dingen veranderen.
en nogmaals ik vind het juist beschamend dat ze wel zon dure prijs vragen. En voor de nieuwr mense een kortingspakket aanbiede. Juist voor de loyale spelers kan je toch iets doen..
House of wolves was gewoon bagger wat dat betreft en de komende expansion gaat veel dingen veranderen.
PSN: libbes1979
Ik vraag mij echt af waarom mensen zitten te zeuren over de prijs?
Oké, het is voor sommige mensen misschien veel geld, maar hoeveel tijd heb je wel niet in deze game gestoken? Destiny heb ik verreweg het meeste gespeelde van alle games die ik heb gespeeld, zelfs meer dan World of Warcraft.
Waarschijnlijk was Bungie zelf zoekende tijdens 'jaar 1' naar wat te doen, en wisten ze zelf niet hoeveel kritiek er vanuit de community zou komen.
Ze luisteren juist goed naar ons en handelen hier naar, wat mij betreft is de prijs wel hoog, maar als ik na de release van TTK nog net zo veel tijd steek in Destiny als nu, vind ik het de prijs dubbel en dwars waard.
Oké, het is voor sommige mensen misschien veel geld, maar hoeveel tijd heb je wel niet in deze game gestoken? Destiny heb ik verreweg het meeste gespeelde van alle games die ik heb gespeeld, zelfs meer dan World of Warcraft.
Waarschijnlijk was Bungie zelf zoekende tijdens 'jaar 1' naar wat te doen, en wisten ze zelf niet hoeveel kritiek er vanuit de community zou komen.
Ze luisteren juist goed naar ons en handelen hier naar, wat mij betreft is de prijs wel hoog, maar als ik na de release van TTK nog net zo veel tijd steek in Destiny als nu, vind ik het de prijs dubbel en dwars waard.
TTK is een "nieuw" spel opzich bijna. Kwa grote. En dan vind ik 40€ weer reuze meevallen, en helemaal als ik kijk hoeveel plezier ik der van heb, en hoelang ik me er steeds mee vermaak.libbes1979 schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 18:05:
maar waarom spelen we dan nog house of wolves als al die wapens tog nie meegaan en er per class wapens gaan komen
PSN - M4uSzi // -
Ik wil vanaf 20:00 wel ff een uurtje mee knallen.Qualixo schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 15:31:
[...]
Yes moet ook nog die laatste acheesment
kan vanavond
Iemand die mij kan helpen met de laatste fase van de Thorn quest? Xyor?
PSN: Timmehhh84
heb je nog hulp nodig?-Timmehhh- schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 20:26:
Iemand die mij kan helpen met de laatste fase van de Thorn quest? Xyor?
thnx maar is al binnen:) met jedi een pot van 7 captures en blijkbaar tellen de ontmatelingen ook dus hier nog een 100% playerGriffx schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 18:50:
[...]
Ik wil vanaf 20:00 wel ff een uurtje mee knallen.
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
Dan hoop ik maar dat er nog een keer Salvage komt
anders haal ik die 100% nooit.
Ik zit altijd met van die paupers die niet een reviven Zzz...
Ja of paupers die er geen bal van snappen.Crashhill schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 08:35:
Dan hoop ik maar dat er nog een keer Salvage komtanders haal ik die 100% nooit.
Moet hem ook nog voor 100% guardian en grimoire
Mijn laatste 100%, ja 100 wins in salvage fuck de grimoireGriffx schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 09:31:
[...]
Ja of paupers die er geen bal van snappen.
Moet hem ook nog voor 100% guardian en grimoire
Ze kunnen beter 100 potjes van maken, ipv 100 wins dan moet ik bijna 800 potjes spelen als ik het bekijk op Salvage zonder fireteam.
Die salvage bounty is echt een eitje als je een beetje kan pvpen, ik had em in ieder geval in 2 uurtjes.
Ik wil eventueel vanavond wel ff helpen.
Vanilla Destiny + DLC heeft momenteel als waarde ongeveer ~20, Taken king is 40.libbes1979 schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 18:05:
20+40=60= Legendary edition voor nieuwe spelers.
Daarnaast krijg je als veteran:
-Triumph Emblem als je die gehaald hebt
-Year one shader
-Year one Emblem
-Year one Sparrow
Dus het is niet alsof je niks krijgt.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
ben net pas op de hoogte van de embleem..moet blijkbaar alleen nog 11 golden chest gaan opzoeken
Waar ik bang voor ben... Bungie/ Activision gaan er mee wegkomen dat ze DLC aanbieden voor bijna de normale retail prijs. Dit opent de weg voor andere uitgevers om straks ook DLC uit te gaan brengen voor een veel hogere prijs dan nu het geval. "Blijkbaar betaalt de consument het graag. Destiny is een goed voorbeeld."NLRev0lution schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 11:23:
Snap niet dat mensen nog steeds bitchen op de prijs..
Ik vind het een slechte ontwikkeling dat DLC voor dit soort bedragen wordt aangeboden.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Vind het zelf ook aan de hoge kant..maar aan de andere kant..als het content en speeltijd ernaar is.. vind het ik het niet erg om te betalen..heb net als vele andere, veel speeluren gemaakt in destiny..als TTK dat kan evenaren, waar het dus wel een beetje naar uitziet, kan ik het wel ophoestenJackal131 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 10:19:
[...]
Waar ik bang voor ben... Bungie/ Activision gaan er mee wegkomen dat ze DLC aanbieden voor bijna de normale retail prijs. Dit opent de weg voor andere uitgevers om straks ook DLC uit te gaan brengen voor een veel hogere prijs dan nu het geval. "Blijkbaar betaalt de consument het graag. Destiny is een goed voorbeeld."
Ik vind het een slechte ontwikkeling dat DLC voor dit soort bedragen wordt aangeboden.
Eens, als ik het terug reken dan valt het reuze mee.GMacD schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 10:20:
[...]
Vind het zelf ook aan de hoge kant..maar aan de andere kant..als het content en speeltijd ernaar is.. vind het ik het niet erg om te betalen..heb net als vele andere, veel speeluren gemaakt in destiny..als TTK dat kan evenaren, waar het dus wel een beetje naar uitziet, kan ik het wel ophoesten
Maar mijn punt is dat Bungie/Activision hiermee de deur openen voor andere uitgevers om ook DLC voor een hoge prijs aan te bieden. Iets wat niet altijd gerechtvaardigd is...
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Is wat mij betreft gewoon content afhankelijk. We krijgen nu 4 strikes, 3 strikes in een nieuw jasje gestoken. 8 nieuwe crucible maps en 3 nieuwe crucible modes. 8 story missions en veel nieuwe bountys/patrol missies. Veel nieuwe wapens en gear (meer dan er in vanila zaten). En een nieuwe raid.
Dus ja, als ik hier vervolgens weer 3 maanden (150 uur ongeveer) aan gameplay heb. Dan is het die 40 euro meer dan waard.
Dus ja, als ik hier vervolgens weer 3 maanden (150 uur ongeveer) aan gameplay heb. Dan is het die 40 euro meer dan waard.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
snap ik ook ja.. maar zolang mensen DLC ( en voor mijn gevoel dus onafgemaakte games ) blijven kopen, zal dit deurtje naar hogere prijzen altijd open blijven.. zelfde geldt voor pre-orders met en games waar al season passes voor release zijn aangekondigd... Destiny is de eerste game waar ik echt betaalde DLC voor gekocht heb..! Witcher is tot nu toe de enige game waar ik het misschien ook ga doen, maar dat is a big IFJackal131 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 10:24:
[...]
Eens, als ik het terug reken dan valt het reuze mee.
Maar mijn punt is dat Bungie/Activision hiermee de deur openen voor andere uitgevers om ook DLC voor een hoge prijs aan te bieden. Iets wat niet altijd gerechtvaardigd is...
Ja joh, salvage wordt ik koekkoek van als ik niet in Fireteam zit.tha_crazy schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 09:50:
Die salvage bounty is echt een eitje als je een beetje kan pvpen, ik had em in ieder geval in 2 uurtjes.
Zelfde als ToO maar dan 20x zo chaotisch.
Salvage vind ik wat dat betreft moeilijker, puur omdat het zoeen gigantisch chaos is zonder fireteam
150 uur?Michaelg schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 10:29:
Is wat mij betreft gewoon content afhankelijk. We krijgen nu 4 strikes, 3 strikes in een nieuw jasje gestoken. 8 nieuwe crucible maps en 3 nieuwe crucible modes. 8 story missions en veel nieuwe bountys/patrol missies. Veel nieuwe wapens en gear (meer dan er in vanila zaten). En een nieuwe raid.
Ik ga uit dat ik straks weer 650 uur eraan kan besteden!
Stuur me vanavond ff een berichtje, komt t wel goedCrashhill schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 10:37:
[...]
Ja joh, salvage wordt ik koekkoek van als ik niet in Fireteam zit.
Zelfde als ToO maar dan 20x zo chaotisch.
Salvage vind ik wat dat betreft moeilijker, puur omdat het zoeen gigantisch chaos is zonder fireteam
[ Voor 24% gewijzigd door tha_crazy op 10-08-2015 10:42 ]
Dit topic is gesloten.
![]()