[Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2

Pagina: 1 ... 125 ... 167 Laatste
Acties:
  • 186.260 views

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15:13
Ik vind het ook een klote perk maar als de tegenstander het doet is het dan nog onsportief ?

En helaas grif het mag nog steeds niet zo zijn :(

Verwijderd

vegetto1983 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:48:
Ik vind het ook een klote perk maar als de tegenstander het doet is het dan nog onsportief ?
Tuurlijk. Als iemand wallhack gebruikt mag jij het ook niet doen toch? Beetje overdreven voorbeeld maar komt op hezelfde neer.

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12-01 16:15
Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:47:
Bijna rank 40 gehaald in Trials. Maar mocht hem niet worden ivm laggers.

[...]

Wel mooi dat je de eerste keer alles in de muur schiet voor de final round, en dan nog mis schiet :P
En imo is final round een form van onsportief spelen.
Hij zit wel op mijn Efrideet, maar het is zelden dat ik hem leegschiet. Niet zo zeer onsportief, je speelt met iets wat iemand anders ondertussen niet meer kan hebben en dat is een behoorlijk voordeel, helemaal als je 2 goede rushers naast je hebt. (Sommigen mensen vinden het namelijk ook onsportief als je Thorn speelt, of een oude IB felwinter)

Gisteren ging het wel okee met mijn spear. Alleen 1 ronde was er een kerel met een Thorn die mij een partij aan het afknallen was in de gang. Na 2 rondes maar shotgun gepakt :+ Hij was beter met zijn Thorn op lange afstand dan ik met sniper.

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:40

tha_crazy

Mafketel

[...]

Wel mooi dat je de eerste keer alles in de muur schiet voor de final round, en dan nog mis schiet :P
Je moest eens weten hoe vaak ik met final round alsnog een headshot schiet _O- 572 damage ftw!
Maar klopt, maar dat vind ik van teabaggen ook.
Kan ook niet wachten op de fix

[ Voor 3% gewijzigd door tha_crazy op 11-08-2015 08:54 ]

• Vegetto
Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:50:
[...]

Tuurlijk. Als iemand wallhack gebruikt mag jij het ook niet doen toch? Beetje overdreven voorbeeld maar komt op hezelfde neer.
Ik doe er ook niet aan mee heb niet eens last round haat het achja kloppen wel meer dingen niet in de game haha

• Crashhill
tha_crazy schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:54:
[...]

Je moest eens weten hoe vaak ik met final round alsnog een headshot schiet _O- 572 damage ftw!
Maar klopt, maar dat vind ik van teabaggen ook.
Kan ook niet wachten op de fix
Ergste is als ze op 2-1 voorsprong gaan teabaggen :+ dan met 5-2 winnen en Waves, alleen maar Waves...

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11-2025

[...]

Beetje onzin dit :+

Waarom zou het gebruiken van je perks onsportief zijn?
Tis je eigen verantwoording, mis je je shot dan ben je je ammo kwijt.

Daarnaast ben ik sportief spelen in de trials al sinds week 2 niet meer tegen gekomen, mensen halen helaas alles uit de kast om te winnen.

PC Specs

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Crashhill schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:59:
[...]

Ergste is als ze op 2-1 voorsprong gaan teabaggen :+ dan met 5-2 winnen en Waves, alleen maar Waves...
Ook wel eens gehad 4-0 achter en dan 5-4 winnen en dan gewoon gaan zitten..
Griffx schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:00:
[...]

Beetje onzin dit :+

Waarom zou het gebruiken van je perks onsportief zijn?
Tis je eigen verantwoording, mis je je shot dan ben je je ammo kwijt.

Daarnaast ben ik sportief spelen in de trials al sinds week 2 niet meer tegen gekomen, mensen halen helaas alles uit de kast om te winnen.
Ach, niet alleen in Trials hoor, Maus kan deze nog wel herinneren denk ik :+
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=I6DR67QfOFM]

• Crashhill
Wat is nou eigenlijk onsportief gedrag als je gebruik maakt wat de game zelf aanbied/heeft aangeboden.
Onsportief gedrag vind ik lagswitch, of mensen die je niet af kunt schieten omdat ze iets aan het doen zijn. (Want ze doen het compleet bewust).

Ook teabaggen is niet onsportief, dat is toch gewoon grappig man en je moet er gewoon mee lachen, maar mensen gaan er tilt van en daarom doen ze het. (Ben zelf trouwens geen echte teabagger, ik doe het alleen en vooral bij clanmaten en Houtvlot :+!)

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025
Prima dat de game het aanbied, maar om nou je magazijn leeg te schieten om die laatste kogel in iemand zijn kleine teen te stoppen, is imo gewoon onsportief.

Ach ja nog een maandje en we zijn er vanaf, dan moeten die final round lutsers gaan leren snipen.

Atlas#22744

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Crashhill schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:05:
Wat is nou eigenlijk onsportief gedrag als je gebruik maakt wat de game zelf aanbied/heeft aangeboden.
Onsportief gedrag vind ik lagswitch, of mensen die je niet af kunt schieten omdat ze iets aan het doen zijn. (Want ze doen het compleet bewust).

Ook teabaggen is niet onsportief, dat is toch gewoon grappig man en je moet er gewoon mee lachen, maar mensen gaan er tilt van en daarom doen ze het. (Ben zelf trouwens geen echte teabagger, ik doe het alleen en vooral bij clanmaten en Houtvlot :+!)
Final round is inderdaad iets extra's, echter het abusen zoals ik het doe in dat filmpje hoort gewoon niet en is onsportief.
Als je er eerst 4 gewoon hebt geschoten en dan met de laatste nog een kill maakt heb ik er weinig moeite mee.

Wat betreft het teabaggen, teabaggen is over het algemeen zorgen voor een stuk van schaamte bij degene bij wie je het doet.
Als je iemand keihard inmaakt, ja, dan heeft die het wel verdiend. Maar als je net 1 of 2 rondes wint dan is 't gewoon lame.

• Crashhill
Kasai schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:11:
Prima dat de game het aanbied, maar om nou je magazijn leeg te schieten om die laatste kogel in iemand zijn kleine teen te stoppen, is imo gewoon onsportief.

Ach ja nog een maandje en we zijn er vanaf, dan moeten die final round lutsers gaan leren snipen.
;) Ben het wel met jullie eens hoor. Als ik gefinal round wordt, heb ik ook altijd zoiets van, nou toppie, skillless bastardddddd. (ook al ben ik zelf zo skillless als wat, alhoewel ik wel beter en beter wordt)

Maar als ik over echt onsportief gedrag praat gaat het bij mij toch vooral om de lagswitches en dat soort jojo's.

[ Voor 6% gewijzigd door Crashhill op 11-08-2015 09:18 ]

• AlexMar
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-10-2023

AlexMar

Psn : Lexzorz.

In de huidige metagame (thorn/the last word en shotguns/final round sniper) moet je naar mijn mening gewoon counteren door hetzelfde te spelen. Onsportief of niet, de game geeft de mogelijkheid.

• Low_Profile
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-05-2025
Daarom, Instagib mode toevoegen. Noem het golden gun arena ofzo :+

PSN: Low__Profile | Team Shadowloo

• Vegetto
Haha mmmmmmmultikillllll

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Low_Profile schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:15:
Daarom, Instagib mode toevoegen. Noem het golden gun arena ofzo :+
UT2K4 Instagib Deathmatch _O_

En dan vooral op hele kleine maps.
16 man
Chaos gegarandeerd _O_

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-01 15:41
AlexMar schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:15:
In de huidige metagame (thorn/the last word en shotguns/final round sniper) moet je naar mijn mening gewoon counteren door hetzelfde te spelen. Onsportief of niet, de game geeft de mogelijkheid.
Ik was Scout/Fusionrifle liefhebber en ging daar ook echt hard mee in pvp, maar doordat die nerfed zijn en thorn en shot zo goed zijn geworden ben ik er ook maar mee gaan spelen idd (ik ben geen liefhebber van pistols en shottys normaal). Nu ik die gebruik voel ik me idd wat meer equal met de andere thorn/shot gebruikers maar leuk is het niet dat er zo weinig variatie in de wapens zit helaas!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03-2025

[...]

Die gasten met final round kunnen vaak toch niet snipen, dus missen ze hun kogel en moeten ze herladen en gaan ze weer 2/3 kogels verspillen om final round te activeren :P

Thorn, shotgun en blink staat bij ons al bekend als de scrub starter package. Dat zie je veel meer dan mensen met final round snipers.

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Ereaser schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:25:
[...]

Die gasten met final round kunnen vaak toch niet snipen, dus missen ze hun kogel en moeten ze herladen en gaan ze weer 2/3 kogels verspillen om final round te activeren :P

Thorn, shotgun en blink staat bij ons al bekend als de scrub starter package. Dat zie je veel meer dan mensen met final round snipers.
True, maar dan moet je er ook nog mee om kunnen gaan.

• Crashhill
tha_crazy schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:26:
[...]

Goed blinken moet je wel beetje skills hebben hoor :+ Want ik blink ook en dat is nog lang niet zo nuttig als dat een echt goede blinker het doet.(ik blink ook nog wel eens een ravijn in of net op een randje zodat je terugvalt :P)

• Ereaser
tha_crazy schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:26:
[...]

Wat niet heel moeilijk is :P
Gewoon een beetje de mechanics achter blink ontdekken in patrol ofzo en dan is Crucible easy mode

Verwijderd

De range van shotguns moeten ze gewoon minimaal halveren. Want letterlijk iedereen kan een shotgun met de beste perks maken.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Over snipen gesproken, een van mijn favo kills afgelopen ib

http://imgur.com/dA0M2rR

:P

Ik heb meer last van de servers van bungie in crucible/ib dan al die andere dinge die hier genoemd worden.

Gebruik zelf ook altijd scrub package 1 of 2 om Ereasers termen maar te gebruiken :+

thorn-shotgun-blink
tlw-sniper-blink

Komend weekend voor het eerst too doen :P clangenoot zegt dat hij mij gaat helpen naar LH :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Crashhill
Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:32:
De range van shotguns moeten ze gewoon minimaal halveren. Want letterlijk iedereen kan een shotgun met de beste perks maken.
Eerste felwinter was toch rangefinder and shot package? Dat is echt bizar.
En nu heeft inderdaad iedereen een party, matador, felwinter of Judgement. (of een andere)

Als ze dat gaan doen gaat er ook weer meer gesniped worden.
Bokkie schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:34:
Over snipen gesproken, een van mijn favo kills afgelopen ib

http://imgur.com/dA0M2rR

:P

Ik heb meer last van de servers van bungie in crucible/ib dan al die andere dinge die hier genoemd worden.

Gebruik zelf ook altijd scrub package 1 of 2 om Ereasers termen maar te gebruiken :+

thorn-shotgun-blink
tlw-sniper-blink

Komend weekend voor het eerst too doen :P clangenoot zegt dat hij mij gaat helpen naar LH :P
Jij bent zo een zwaar irritant ventje die daar altijd bij C zit met zen Sniper of niet? :+ Wel lekkere sniper.

[ Voor 41% gewijzigd door Crashhill op 11-08-2015 09:37 ]

• Gearloose
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-01 08:50
Final round, shotguns en alle andere shit die gewoon door de game zelf aangeboden worden heb ik niet zoveel problemen mee.
Waar ik knettergek van wordt zijn gasten die lopen te kloten met netwerkverbindingen om daar voordeel uit te halen, laatst kreeg ik als host gewoon een ddos aanval op mijn IP en zagen we alles flippen en werd ik uit de game gesmeten....
Of gasten die titan smashes, rockets en shotguns vol op hun bakkes overleven...
Dat heeft me nu al meerdere malen een flawless run gekost.

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025
Gisteren eindelijk Salvage trophy gehaald, Guardian lord trophy binnen :)

Beter voegen ze bij Taken King wat trophies toe.

Atlas#22744

Verwijderd

Is volgens mij confirmed.

• Crashhill
Dan moet ik snel wat salvage gaan doen :+ als die nog beschikbaar komt. Anders haal ik straks die Guardian Lord niet :P

Via destinytracker zie ik dat ik pas 5 zones heb gecaptured in 7 games

[ Voor 23% gewijzigd door Crashhill op 11-08-2015 09:55 ]

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-01 21:43
The Strangers Rifle is toch best geinig in Crucible.. Was even wennen, maar bij deze mijn eerste gameplay hiermee. Tevens m'n eerste potje :9

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=hKA4pv5ZJG0]

• AlexMar
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-10-2023

AlexMar

Psn : Lexzorz.

Als je filmpjes op je playstation opslaat, hoe kan je deze dan het makkelijkst bewerken?
USB stick en programma op PC?

Iemand die hier ervaring mee heeft?

• djmelvee
AlexMar schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:55:
Als je filmpjes op je playstation opslaat, hoe kan je deze dan het makkelijkst bewerken?

Zie filmpje boven jouw reactie. Is met Sharefactory gedaan.

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
AlexMar schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:55:

Windows Movie Maker 8)

• Vegetto
Afbeeldingslocatie: https://twitter.com/NineAgent/status/630896502190247936?s=09

Gaat niet helemaal goed volgens mij 8)7

[ Voor 23% gewijzigd door Vegetto op 11-08-2015 10:10 ]

• M0nkeymen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-01 17:29

M0nkeymen

Monkeystyle!

djmelvee schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:56:
[...]

Zie filmpje boven jouw reactie. Is met Sharefactory gedaan.
Sharefactory is die standaard app op de ps4, die is aardig makkelijk. Je kunt ook thema's downloaden zodat je een aardig intro/outro hebt van bijv. destiny

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:28
Gisteren weer flink wat gespeeld. Was inmiddels lvl 20 geworden, maar had blijkbaar nog niet de hele story uitgespeeld. Ik had een bounty voor Mars, maar deze had ik nog niet eens unlocked :p

Nu had ik nog ff een vraagje waar ik ff geen antwoord op kan vinden. Ik ben nu vanguard lvl 1. En kan legendary armor bij 2 kopen. En wapens bij 3. Door bounty's te blijven doen bereik dit je opzich vanzelf.

Maar de pvp bounty's kan ik die beter doen met een cape van bv. Dead orbit? En moet ik die dan weer af doen als ik pve speel? Of is het helemaal geen goed idee om eerst lvl 3 van vanguard te bereiken?

Vandaag of morgen heb ik mars ook uitgespeeld. En alle strikes volgens mij 1x gehad. Zodra ik weet hoe alles btje werkt, lijkt me het leuk om een keer in een groep te spelen.

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-01 17:22

UTADDICT

NERF

Kasai schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:11:

Ben je weer zuur aan het doen? :p

Final Round is hip!

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• Crashhill
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:14:
Gisteren weer flink wat gespeeld. Was inmiddels lvl 20 geworden, maar had blijkbaar nog niet de hele story uitgespeeld. Ik had een bounty voor Mars, maar deze had ik nog niet eens unlocked :p

Nu had ik nog ff een vraagje waar ik ff geen antwoord op kan vinden. Ik ben nu vanguard lvl 1. En kan legendary armor bij 2 kopen. En wapens bij 3. Door bounty's te blijven doen bereik dit je opzich vanzelf.

Maar de pvp bounty's kan ik die beter doen met een cape van bv. Dead orbit? En moet ik die dan weer af doen als ik pve speel? Of is het helemaal geen goed idee om eerst lvl 3 van vanguard te bereiken?

Vandaag of morgen heb ik mars ook uitgespeeld. En alle strikes volgens mij 1x gehad. Zodra ik weet hoe alles btje werkt, lijkt me het leuk om een keer in een groep te spelen.
Legandary Armor ga je nodig hebben om in "Light level" omhoog te gaan. (deze zul je na the taking king niet meer gebruiken) maar dat is dan.

Beste is zo snel mogelijk lvl 2 worden bij vanguard. Dan stukje bij stukje legendary gear kopen.
Probeer ook Rare (Blauw) armor te sparen. Upgrade deze niet, want dat is sonde van je upgrade materials, die je waarschijnlijk nog niet heel veel hebt.

Zodra je level 26/27 bent kun je hier posten om "RAID's" te doen. Daar kun je ook legendary gear en weapons scoren. Eenmaal daar ben je zo lvl 34.

Had deze link gisteren ook al gepost. Maar misschien heb je wat aan :)
Klik

[ Voor 4% gewijzigd door Crashhill op 11-08-2015 10:20 ]

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11-2025
Gearloose schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:38:
Final round, shotguns en alle andere shit die gewoon door de game zelf aangeboden worden heb ik niet zoveel problemen mee.
Waar ik knettergek van wordt zijn gasten die lopen te kloten met netwerkverbindingen om daar voordeel uit te halen, laatst kreeg ik als host gewoon een ddos aanval op mijn IP en zagen we alles flippen en werd ik uit de game gesmeten....
Of gasten die titan smashes, rockets en shotguns vol op hun bakkes overleven...
Dat heeft me nu al meerdere malen een flawless run gekost.
Klopt en dan een team wipen met 5-0 en berichtjes krijgen over cheating en screenshots met reportings :D

PC Specs

• Lekkerboeie86
Top! Dankje! Lvl 2 vanguard is mn eerste doel. Maar lvl ik die ook in pvp? In dat artikel raden ze me aan om snel een fractie zoals dead orbit te kiezen, maar dat zou betekenen dat mn vanguard lvl dan niet stijgt? Je kan maar bij 1 tegelijk levelen lijkt me?

• Ornathon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-07-2023

Ornathon

PSN: igorvertus

Faction kies je om bepaalde gear met bepaalde stats te krijgen. Je moet kiezen of je Vanguard of Faction gear wilt hebben, of welke als eerst. (Faction kies je dus door bv een cape op te doen). Dit staat los van Crucible. Crucible is wel ideaal om snel je wapens te levellen in combinatie met de rode bounties.

PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R

• Crashhill
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:32:
Top! Dankje! Lvl 2 vanguard is mn eerste doel. Maar lvl ik die ook in pvp? In dat artikel raden ze me aan om snel een fractie zoals dead orbit te kiezen, maar dat zou betekenen dat mn vanguard lvl dan niet stijgt? Je kan maar bij 1 tegelijk levelen lijkt me?
Klopt, meer daarover staat in een ander artikel. Eerst lijkt me het verstandigst om gewoon Vanguard level 2 en dan pas verder te kijken.

Klik

• djmelvee
M0nkeymen schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:10:
[...]

Sharefactory is die standaard app op de ps4, die is aardig makkelijk. Je kunt ook thema's downloaden zodat je een aardig intro/outro hebt van bijv. destiny
Dat zeg ik :+ Kijk 't filmpje maar, je kunt zelfs eigen audio toevoegen. (Om vervolgens een geschil op YouTube te openen zodat de muziek, waarvan 2 eigen remixen, überhaupt mogen worden afgepeeld..)

• djmelvee
Ik zie niks? Wat is er dan?

• Lekkerboeie86
Ik geloof ik hem nu begrijp. Het is nog vroeg :p

Ik was denk ik op het verkeerde been gezet door:
Het is daarom beter om je direct vanaf het begin toe te leggen op het levelen van één specifieke verkoper zoals Dead Orbit, aangezien alle reputatie die je met bounties, missies en matches opbouwt (Crucible én Vanguard) dan linea recta gebruikt wordt om één verkooppunt te levelen. Om dit te doen, dien je een class-item te dragen van de desbetreffende verkoper, wat je kunt kopen bij diezelfde verkoper. Let er wel op dat er vanaf dat moment géén reputatie meer naar de standaard Crucible- en Vanguard-verkooppunten gaan.
Terwijl jullie aangeven doe eerst vanguard lvl 2/3 halen en ga dan eventueel verder kijken. Bedankt weer voor de uitleg. Nu al zin om weer te spelen! :)

Best goeie kans dat ik een die legendary edition koop. En de basic destiny game weer verkoop. Dan kan ik met de echte guardians mee! xD

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

• djmelvee

• Crashhill
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:58:
Ik geloof ik hem nu begrijp. Het is nog vroeg :p

Ik was denk ik op het verkeerde been gezet door:

[...]

Terwijl jullie aangeven doe eerst vanguard lvl 2/3 halen en ga dan eventueel verder kijken. Bedankt weer voor de uitleg. Nu al zin om weer te spelen! :)

Best goeie kans dat ik een die legendary edition koop. En de basic destiny game weer verkoop. Dan kan ik met de echte guardians mee! xD
Zodra je een char hebt heb je een guardian toch haha.

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01 13:00
Wie nightfall?

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

• Low_Profile
Lol, archon priest, Solar en arc, small arms. :)

Wie rent zo even mee Door de NF?

• Crashhill
Weekly, Omnigul Heroic, Brawler
Nightfall, Archon Priest, Arc, Solar, Epic, Nightfall (en als dikke bonus SMALL ARMS)

Yolo #3 nightfall in uurtje

• Deluge
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-04-2019
Ik wil nu wel even een NF doen, Low_profile en Rev0 samen doen?

PSN: ZogstotenV

• NLRev0lution
Deluge schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:05:
Ik wil nu wel even een NF doen, Low_profile en Rev0 samen doen?
Jup, join maar.

• Seeebab
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-12-2021
Nog mensen hier die op Gamescom aangeschoven hebben voor Destiny?
Na lang aanschuiven heb ik een kwartiertje Taken King kunnen spelen, nouja althans de Crucible, die ik eigelijk bijna nooit speel :p
Eerst kwam ik in een cinemazaaltje en daar zat Deej, de community manager van Destiny, die gaf uitleg over Taken King en toonde wat gameplay van de eerste missie. Daarna wat Crucible mogen spelen en de nieuwe gear en wapens uittesten. Had liever een Story missie gespeeld en zelf wat ontdekt maar was redelijk beperkt in mn keuzes, maar het zag er veelbelovend uit!

• strompel
  • Laatst online: 06-01 17:26

strompel

PSN: jansoe13

Seeebab schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:20:
Nog mensen hier die op Gamescom aangeschoven hebben voor Destiny?
Na lang aanschuiven heb ik een kwartiertje Taken King kunnen spelen, nouja althans de Crucible, die ik eigelijk bijna nooit speel :p
Eerst kwam ik in een cinemazaaltje en daar zat Deej, de community manager van Destiny, die gaf uitleg over Taken King en toonde wat gameplay van de eerste missie. Daarna wat Crucible mogen spelen en de nieuwe gear en wapens uittesten. Had liever een Story missie gespeeld en zelf wat ontdekt maar was redelijk beperkt in mn keuzes, maar het zag er veelbelovend uit!
nice , ook de nieuwe supers gebruikt?

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Destiny is ff dood voor mij, enige 2 dingen die ik nog graag doe zijn helemaal kapot van de lag..IB en ToO, vooral die laatste is echt al wekenlang bagger..dit weekend was overigens wel heel erg, denk wel 6 potjes op rij, en je weet het gewoon al als je weer 1 of 2 van die rode klote balkjes ziet bij de tegenstanders..
En dan daarna doe je een potje skirmisch en speelt alles weer vlekkeloos, way to go bungie..

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

• strompel

strompel

iemand een NF?

start er vast 1 op

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:45
Crashhill schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:04:
Weekly, Omnigul Heroic, Brawler
Nightfall, Archon Priest, Arc, Solar, Epic, Nightfall (en als dikke bonus SMALL ARMS)

Yolo #3 nightfall in uurtje
Eindelijk weer een leuke NF :) Fatebringer here I come!!

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

• M0nkeymen
  • Laatst online: 16-01 17:29

M0nkeymen

Monkeystyle!

Voor mensen die de "Husk of the Pit" nog moeten.
https://www.bungie.net/en/Forum/Post/145708576

psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians

• NLRev0lution
Nog een plekje vrij, vol is vol!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-01 18:25
Zou graag mee willen doen maar moet werken tot 20:00 vanavond:)

Daarna ben ik waarschijnlijk wel online maar denk dat ik de Crota en House of Wolves uitbreiding maar even ga uitspelen ( van allebei maar een paar dingen gedaan).

Mocht er iemand dan hulp nodig hebben bij VoG of NF sta ik wel klaar om te helpen!. :)

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
Iemand de NF rond 1 uur?

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
Solar nightfall..? omg dat word easy :D ik wil naar huis!!!

• strompel

strompel

GMacD schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 12:18:
arc + small arms = fatebringer :+

• Jackal131
  • Laatst online: 13-01 14:59
GMacD schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 12:18:
Fatebringer, Black Hammer en Gjalla.
Easy solo Nightfall.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:17

Vuvuzela

My spire is forming

Mooie glitch? net in poe 34. Ronde 2 tot 5 is Fallen. en vanaf ronde 2 bleef daar het heavy ammo kistje hangen. Dus zo goed als onbeperkt gally'en :P

en de archon priest is te easy. Pak alle 3 een vision of confluence en je hoeft niet eens te reloaden :9

I served in a company of heroes.

• L490
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:46
Nog mensen die nu 3x NF willen doen?

• Seeebab
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-12-2021
strompel schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:23:
[...]

nice , ook de nieuwe supers gebruikt?
Jep! we hebben die Crucible mode gespeeld dat je supers rap regenereren. Het was dus 1 grote Supercharge oorlog, best wel vet :p De warlock heeft in mijn ogen wel de krachtigste super, bij de Titan moet je al goed mikken om die hamers te gooien en de Hunter Bow is ook echt wel vet, in crucible blijven je tegenstanders vastgeplakt in de Void draden :p

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Ik rush vanavond ff 3x de NF door, dan boost ik gooz even door Crota HM heen, als er mensen zin hebben om mee te gaan, join me maar dan.
Ik ben rond 7 online

• Viper®
  • Niet online
Vuvuzela schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:21:
Mooie glitch? net in poe 34. Ronde 2 tot 5 is Fallen. en vanaf ronde 2 bleef daar het heavy ammo kistje hangen. Dus zo goed als onbeperkt gally'en :P

en de archon priest is te easy. Pak alle 3 een vision of confluence en je hoeft niet eens te reloaden :9
Ik hoef mijn icebreaker nooit te reloaden 8)

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Viper® schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:25:
[...]

Ik hoef mijn icebreaker nooit te reloaden 8)
Ik m'n black hammer ook niet ;)

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
Iemand een Poe?

• Lekkerboeie86
Net maar liefst lvl 23 geworden! Heb ook een legendary weapon ineens. Een Allfate. Nu ff naar de sportschool en dan weer verder! Vet spelletje d:)b

• Crashhill
tha_crazy schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:25:
Ik rush vanavond ff 3x de NF door, dan boost ik gooz even door Crota HM heen, als er mensen zin hebben om mee te gaan, join me maar dan.
Ik ben rond 7 online
:O voor 7 uur moet ik de nigthfalls al gedaan hebben. Als je Crota HM gaat plannen zet mijn naam er maar bij (ook wel even melden hoe laat) zo dat ik daar rekening mee kan houden :)

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-01 11:36
Speel vanaf het begin al Destiny (Level 32 op mijn Hunter) maar heb nog nooit een Nightfall, VoG of Crota raid gedaan. Ik denk dat het komt doordat er geen matchmaking opzit. PoE28 gisteren 5 runs gedaan, opzich aardig wat legendary gear verzameld, helaas nog geen exotic.

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Baiko schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:43:
Speel vanaf het begin al Destiny (Level 32 op mijn Hunter) maar heb nog nooit een Nightfall, VoG of Crota raid gedaan. Ik denk dat het komt doordat er geen matchmaking opzit. PoE28 gisteren 5 runs gedaan, opzich aardig wat legendary gear verzameld, helaas nog geen exotic.
Je kan vanvond wel ff meerennen met crota, maar t is puur een boost run, of iemand anders moet willen vertellen.
Ik ben nog steeds snipverkouden dus t zal een stuk stiller zijn :+

• Crashhill
tha_crazy schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:43:
[...]

Je kan vanvond wel ff meerennen met crota, maar t is puur een boost run, of iemand anders moet willen vertellen.
Ik ben nog steeds snipverkouden :+
dan klink je vele malen zwoeler :+ je kunt hem eventueel wel plannen, gooze ging ook zeker mee ?

• Baiko
tha_crazy schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:43:
[...]

Ik ben nog steeds snipverkouden :+
Zou wel leuk zijn, maar moet ik dan niet eerst Crota normal hebben gedaan?

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Crashhill schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:44:
[...]

dan klink je vele malen zwoeler :+ je kunt hem eventueel wel plannen, gooze ging ook zeker mee ?
Ik had 't em gemeld, dus houd wel een plekkie voor em vrij ja.

Uurtje of 8?
Crota HM (boost run, of iemand anders moet willen uitleggen)
- ik zei de gek
- iets....Gooz
- Richard19111989
-
-
-

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Baiko schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:45:
[...]

Nope, wat is je PSN?

• Crashhill
Baiko schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:45:
[...]

Nee, je level kan het aan, je kunt hem alleen niet zelf opstarten volgens mij, of is dat alleen met VoG. #klutskwijt

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Crashhill schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:45:
[...]

Nee, je level kan het aan, je kunt hem alleen niet zelf opstarten volgens mij, of is dat alleen met VoG. #klutskwijt
Is volgens mij alleen met VoG
#highvandehoestdrank

• Baiko
Er1ckNL

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Prima, ik zet je erop

Uurtje of 8?
- ik zei de gek
- iets....Gooz
- Richard19111989
- Er1ckNL
-
-

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01:45
Ik vroeg me af. Ik heb Destiny gekocht en ongeveer 2 maanden gespeeld na de release. Daarna niet meer. Ik heb nu dus geen enkele expansion en ik wil het weer gaan oppakken. Moet ik dan alle expansions kopen of heeft alleen de laatste echt meerwaarde?

• Crashhill
FrankoNL schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:49:
Ik vroeg me af. Ik heb Destiny gekocht en ongeveer 2 maanden gespeeld na de release. Daarna niet meer. Ik heb nu dus geen enkele expansion en ik wil het weer gaan oppakken. Moet ik dan alle expansions kopen of heeft alleen de laatste echt meerwaarde?
Volgens mij moet je ze gewoon allemaal hebben. Dat zou ik i.i.g. sowieso doen. Al is het maar voor het verhaal :+ Welk verhaal? geen verhaal, maar gewoon voor extra gameplay.

Je kunt eventueel de collectors edition kopen (daar zit alles in) en je vanilla destiny verkopen voor een tientje (of voor hoeveel je wilt) en dan heb je voor €70,- alle expansions inc. taken king.

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01:45
Hoeveel zijn de expansions los?

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:45
Kun je zo zien in de store....

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
L490 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:22:
Nog mensen die nu 3x NF willen doen?
Met je m nog 3x doen?

• Qualixo
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13-01 13:09
Pff weinig variatie in de Weekly en NF de laatste tijd...k*t heks, stinkbal, of priester

https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
A CELL!!.. FROM THE PRISON OF ELDERS!!

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

GMacD schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:18:
A CELL!!.. FROM THE PRISON OF ELDERS!!
THE ARCHON PRIEST IS STILL INSIDE

• Viper®
  • Niet online
tha_crazy schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:18:
[...]

THE ARCHON PRIEST IS STILL INSIDE
WE'VE WOKEN THE HIVE!

[ Voor 3% gewijzigd door Viper® op 11-08-2015 14:21 ]

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Of gewoon zo :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/phlHaA9.jpg

• Low_Profile
tha_crazy schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:49:
[...]

Prima, ik zet je erop

Uurtje of 8?
- ik zei de gek
- iets....Gooz
- Richard19111989
- Er1ckNL
- Low__Profile
-
ik loop ook wel ff mee :)

• Crashhill
JeeJ

• Jackal131
  • Laatst online: 13-01 14:59
Baiko schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:43:
Dan heb je al aardig wat gemist van het spel. Eigenlijk de dingen waar het om draait in Destiny, tenzij PvP jou ding is natuurlijk. Nightfall snap ik niet want die kun je af en toe prima solo doen (zoals de huidige Nightfall).

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Crashhill
Jackal131 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:35:
[...]

Dan heb je al aardig wat gemist van het spel. Eigenlijk de dingen waar het om draait in Destiny, tenzij PvP jou ding is natuurlijk. Nightfall snap ik niet want die kun je af en toe prima solo doen (zoals de huidige Nightfall).
Als je geen RAID wapens hebt zoals een fatebring, vision, etc. kan het ook wel. Maar als je nooit samenspeelt en tips doorkijgt kan dat nog best lastig zijn lvl 32 op lvl 32 :)
En daarvoor waarschijnlijk lvl 30 - lvl 30 want hij heeft geen RAIDS gespeeld.

• NinjaKiwiNL
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-01 16:35

NinjaKiwiNL

Xbox Tag - NinjaKiwiNL

[...]

Prima, ik zet je erop

Uurtje of 8?
- ik zei de gek
- iets....Gooz
- Richard19111989
- Er1ckNL
-
-
Ben erbij! :D

| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |

• L490
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:46
[...]

Prima, ik zet je erop

Uurtje of 8?
- ik zei de gek
- iets....Gooz
- Richard19111989
- Er1ckNL
- Low__Profile
- Bermuda
Ik doe ook wel even mee!

• Ereaser
Vuvuzela schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:21:

Heb het wel eens in de vex arena gehad, maar dat was toen ook de enige keer dat we daar kwamen. We zagen wel steeds dat heavy ammo icoon :P
Pagina: 1 ... 125 ... 167 Laatste

Dit topic is gesloten.