Ik vind het ook een klote perk maar als de tegenstander het doet is het dan nog onsportief ?
En helaas grif het mag nog steeds niet zo zijn
En helaas grif het mag nog steeds niet zo zijn
Verwijderd
Tuurlijk. Als iemand wallhack gebruikt mag jij het ook niet doen toch? Beetje overdreven voorbeeld maar komt op hezelfde neer.vegetto1983 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:48:
Ik vind het ook een klote perk maar als de tegenstander het doet is het dan nog onsportief ?
Hij zit wel op mijn Efrideet, maar het is zelden dat ik hem leegschiet. Niet zo zeer onsportief, je speelt met iets wat iemand anders ondertussen niet meer kan hebben en dat is een behoorlijk voordeel, helemaal als je 2 goede rushers naast je hebt. (Sommigen mensen vinden het namelijk ook onsportief als je Thorn speelt, of een oude IB felwinter)Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:47:
Bijna rank 40 gehaald in Trials. Maar mocht hem niet worden ivm laggers.
[...]
Wel mooi dat je de eerste keer alles in de muur schiet voor de final round, en dan nog mis schiet
En imo is final round een form van onsportief spelen.
Je moest eens weten hoe vaak ik met final round alsnog een headshot schietVerwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:47:
[...]
Wel mooi dat je de eerste keer alles in de muur schiet voor de final round, en dan nog mis schiet
[ Voor 3% gewijzigd door tha_crazy op 11-08-2015 08:54 ]
Ik doe er ook niet aan mee heb niet eens last round haat het achja kloppen wel meer dingen niet in de game hahaVerwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:50:
[...]
Tuurlijk. Als iemand wallhack gebruikt mag jij het ook niet doen toch? Beetje overdreven voorbeeld maar komt op hezelfde neer.
Ergste is als ze op 2-1 voorsprong gaan teabaggentha_crazy schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:54:
[...]
Je moest eens weten hoe vaak ik met final round alsnog een headshot schiet572 damage ftw!
Maar klopt, maar dat vind ik van teabaggen ook.
Kan ook niet wachten op de fix
Beetje onzin ditVerwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:47:
[...]
Ook wel eens gehad 4-0 achter en dan 5-4 winnen en dan gewoon gaan zitten..Crashhill schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:59:
[...]
Ergste is als ze op 2-1 voorsprong gaan teabaggendan met 5-2 winnen en Waves, alleen maar Waves...
Ach, niet alleen in Trials hoor, Maus kan deze nog wel herinneren denk ikGriffx schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:00:
[...]
Beetje onzin dit![]()
Waarom zou het gebruiken van je perks onsportief zijn?
Tis je eigen verantwoording, mis je je shot dan ben je je ammo kwijt.
Daarnaast ben ik sportief spelen in de trials al sinds week 2 niet meer tegen gekomen, mensen halen helaas alles uit de kast om te winnen.
Atlas#22744
Final round is inderdaad iets extra's, echter het abusen zoals ik het doe in dat filmpje hoort gewoon niet en is onsportief.Crashhill schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:05:
Wat is nou eigenlijk onsportief gedrag als je gebruik maakt wat de game zelf aanbied/heeft aangeboden.
Onsportief gedrag vind ik lagswitch, of mensen die je niet af kunt schieten omdat ze iets aan het doen zijn. (Want ze doen het compleet bewust).
Ook teabaggen is niet onsportief, dat is toch gewoon grappig man en je moet er gewoon mee lachen, maar mensen gaan er tilt van en daarom doen ze het. (Ben zelf trouwens geen echte teabagger, ik doe het alleen en vooral bij clanmaten en Houtvlot :+!)
Kasai schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:11:
Prima dat de game het aanbied, maar om nou je magazijn leeg te schieten om die laatste kogel in iemand zijn kleine teen te stoppen, is imo gewoon onsportief.
Ach ja nog een maandje en we zijn er vanaf, dan moeten die final round lutsers gaan leren snipen.
[ Voor 6% gewijzigd door Crashhill op 11-08-2015 09:18 ]
PSN: Low__Profile | Team Shadowloo
UT2K4 Instagib DeathmatchLow_Profile schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:15:
Daarom, Instagib mode toevoegen. Noem het golden gun arena ofzo
Ik was Scout/Fusionrifle liefhebber en ging daar ook echt hard mee in pvp, maar doordat die nerfed zijn en thorn en shot zo goed zijn geworden ben ik er ook maar mee gaan spelen idd (ik ben geen liefhebber van pistols en shottys normaal). Nu ik die gebruik voel ik me idd wat meer equal met de andere thorn/shot gebruikers maar leuk is het niet dat er zo weinig variatie in de wapens zit helaas!AlexMar schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:15:
In de huidige metagame (thorn/the last word en shotguns/final round sniper) moet je naar mijn mening gewoon counteren door hetzelfde te spelen. Onsportief of niet, de game geeft de mogelijkheid.
Die gasten met final round kunnen vaak toch niet snipen, dus missen ze hun kogel en moeten ze herladen en gaan ze weer 2/3 kogels verspillen om final round te activerenVerwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 08:47:
[...]
True, maar dan moet je er ook nog mee om kunnen gaan.Ereaser schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:25:
[...]
Die gasten met final round kunnen vaak toch niet snipen, dus missen ze hun kogel en moeten ze herladen en gaan ze weer 2/3 kogels verspillen om final round te activeren
Thorn, shotgun en blink staat bij ons al bekend als de scrub starter package. Dat zie je veel meer dan mensen met final round snipers.
Goed blinken moet je wel beetje skills hebben hoortha_crazy schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:26:
[...]
True, maar dan moet je er ook nog mee om kunnen gaan.
Wat niet heel moeilijk istha_crazy schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:26:
[...]
True, maar dan moet je er ook nog mee om kunnen gaan.
Verwijderd
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Eerste felwinter was toch rangefinder and shot package? Dat is echt bizar.Verwijderd schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:32:
De range van shotguns moeten ze gewoon minimaal halveren. Want letterlijk iedereen kan een shotgun met de beste perks maken.
Jij bent zo een zwaar irritant ventje die daar altijd bij C zit met zen Sniper of niet?Bokkie schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:34:
Over snipen gesproken, een van mijn favo kills afgelopen ib
http://imgur.com/dA0M2rR
Ik heb meer last van de servers van bungie in crucible/ib dan al die andere dinge die hier genoemd worden.
Gebruik zelf ook altijd scrub package 1 of 2 om Ereasers termen maar te gebruiken
thorn-shotgun-blink
tlw-sniper-blink
Komend weekend voor het eerst too doenclangenoot zegt dat hij mij gaat helpen naar LH
[ Voor 41% gewijzigd door Crashhill op 11-08-2015 09:37 ]
Atlas#22744
[ Voor 23% gewijzigd door Crashhill op 11-08-2015 09:55 ]
Zie filmpje boven jouw reactie. Is met Sharefactory gedaan.AlexMar schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:55:
Als je filmpjes op je playstation opslaat, hoe kan je deze dan het makkelijkst bewerken?
USB stick en programma op PC?
Iemand die hier ervaring mee heeft?
Windows Movie MakerAlexMar schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:55:
Als je filmpjes op je playstation opslaat, hoe kan je deze dan het makkelijkst bewerken?
USB stick en programma op PC?
Iemand die hier ervaring mee heeft?
Sharefactory is die standaard app op de ps4, die is aardig makkelijk. Je kunt ook thema's downloaden zodat je een aardig intro/outro hebt van bijv. destinydjmelvee schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:56:
[...]
Zie filmpje boven jouw reactie. Is met Sharefactory gedaan.
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
Ben je weer zuur aan het doen?Kasai schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:11:
Prima dat de game het aanbied, maar om nou je magazijn leeg te schieten om die laatste kogel in iemand zijn kleine teen te stoppen, is imo gewoon onsportief.
Ach ja nog een maandje en we zijn er vanaf, dan moeten die final round lutsers gaan leren snipen.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Legandary Armor ga je nodig hebben om in "Light level" omhoog te gaan. (deze zul je na the taking king niet meer gebruiken) maar dat is dan.Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:14:
Gisteren weer flink wat gespeeld. Was inmiddels lvl 20 geworden, maar had blijkbaar nog niet de hele story uitgespeeld. Ik had een bounty voor Mars, maar deze had ik nog niet eens unlocked
Nu had ik nog ff een vraagje waar ik ff geen antwoord op kan vinden. Ik ben nu vanguard lvl 1. En kan legendary armor bij 2 kopen. En wapens bij 3. Door bounty's te blijven doen bereik dit je opzich vanzelf.
Maar de pvp bounty's kan ik die beter doen met een cape van bv. Dead orbit? En moet ik die dan weer af doen als ik pve speel? Of is het helemaal geen goed idee om eerst lvl 3 van vanguard te bereiken?
Vandaag of morgen heb ik mars ook uitgespeeld. En alle strikes volgens mij 1x gehad. Zodra ik weet hoe alles btje werkt, lijkt me het leuk om een keer in een groep te spelen.
[ Voor 4% gewijzigd door Crashhill op 11-08-2015 10:20 ]
Klopt en dan een team wipen met 5-0 en berichtjes krijgen over cheating en screenshots met reportingsGearloose schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 09:38:
Final round, shotguns en alle andere shit die gewoon door de game zelf aangeboden worden heb ik niet zoveel problemen mee.
Waar ik knettergek van wordt zijn gasten die lopen te kloten met netwerkverbindingen om daar voordeel uit te halen, laatst kreeg ik als host gewoon een ddos aanval op mijn IP en zagen we alles flippen en werd ik uit de game gesmeten....
Of gasten die titan smashes, rockets en shotguns vol op hun bakkes overleven...
Dat heeft me nu al meerdere malen een flawless run gekost.
PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R
Klopt, meer daarover staat in een ander artikel. Eerst lijkt me het verstandigst om gewoon Vanguard level 2 en dan pas verder te kijken.Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:32:
Top! Dankje! Lvl 2 vanguard is mn eerste doel. Maar lvl ik die ook in pvp? In dat artikel raden ze me aan om snel een fractie zoals dead orbit te kiezen, maar dat zou betekenen dat mn vanguard lvl dan niet stijgt? Je kan maar bij 1 tegelijk levelen lijkt me?
Dat zeg ikM0nkeymen schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:10:
[...]
Sharefactory is die standaard app op de ps4, die is aardig makkelijk. Je kunt ook thema's downloaden zodat je een aardig intro/outro hebt van bijv. destiny
Ik zie niks? Wat is er dan?vegetto1983 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:09:
[afbeelding]
Gaat niet helemaal goed volgens mij
Terwijl jullie aangeven doe eerst vanguard lvl 2/3 halen en ga dan eventueel verder kijken. Bedankt weer voor de uitleg. Nu al zin om weer te spelen!Het is daarom beter om je direct vanaf het begin toe te leggen op het levelen van één specifieke verkoper zoals Dead Orbit, aangezien alle reputatie die je met bounties, missies en matches opbouwt (Crucible én Vanguard) dan linea recta gebruikt wordt om één verkooppunt te levelen. Om dit te doen, dien je een class-item te dragen van de desbetreffende verkoper, wat je kunt kopen bij diezelfde verkoper. Let er wel op dat er vanaf dat moment géén reputatie meer naar de standaard Crucible- en Vanguard-verkooppunten gaan.
Dat kon ik dus niettha_crazy schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:59:
[...]
Gewoon even op de link klikken:
https://twitter.com/NineAgent/status/630896502190247936?s=09
Zodra je een char hebt heb je een guardian toch haha.Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:58:
Ik geloof ik hem nu begrijp. Het is nog vroeg![]()
Ik was denk ik op het verkeerde been gezet door:
[...]
Terwijl jullie aangeven doe eerst vanguard lvl 2/3 halen en ga dan eventueel verder kijken. Bedankt weer voor de uitleg. Nu al zin om weer te spelen!
Best goeie kans dat ik een die legendary edition koop. En de basic destiny game weer verkoop. Dan kan ik met de echte guardians mee! xD
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
PSN: ZogstotenV
Jup, join maar.Deluge schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:05:
Ik wil nu wel even een NF doen, Low_profile en Rev0 samen doen?
nice , ook de nieuwe supers gebruikt?Seeebab schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:20:
Nog mensen hier die op Gamescom aangeschoven hebben voor Destiny?
Na lang aanschuiven heb ik een kwartiertje Taken King kunnen spelen, nouja althans de Crucible, die ik eigelijk bijna nooit speel
Eerst kwam ik in een cinemazaaltje en daar zat Deej, de community manager van Destiny, die gaf uitleg over Taken King en toonde wat gameplay van de eerste missie. Daarna wat Crucible mogen spelen en de nieuwe gear en wapens uittesten. Had liever een Story missie gespeeld en zelf wat ontdekt maar was redelijk beperkt in mn keuzes, maar het zag er veelbelovend uit!
PSN: jansoe13
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Eindelijk weer een leuke NFCrashhill schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 11:04:
Weekly, Omnigul Heroic, Brawler
Nightfall, Archon Priest, Arc, Solar, Epic, Nightfall (en als dikke bonus SMALL ARMS)
Yolo #3 nightfall in uurtje
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
psn: M0nkeymen81 | Inglourious Guardians
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
arc + small arms = fatebringerGMacD schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 12:18:
Solar nightfall..? omg dat word easyik wil naar huis!!!
Fatebringer, Black Hammer en Gjalla.GMacD schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 12:18:
Solar nightfall..? omg dat word easyik wil naar huis!!!
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
I served in a company of heroes.
Jep! we hebben die Crucible mode gespeeld dat je supers rap regenereren. Het was dus 1 grote Supercharge oorlog, best wel vet
Ik hoef mijn icebreaker nooit te reloadenVuvuzela schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:21:
Mooie glitch? net in poe 34. Ronde 2 tot 5 is Fallen. en vanaf ronde 2 bleef daar het heavy ammo kistje hangen. Dus zo goed als onbeperkt gally'en
en de archon priest is te easy. Pak alle 3 een vision of confluence en je hoeft niet eens te reloaden
tha_crazy schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:25:
Ik rush vanavond ff 3x de NF door, dan boost ik gooz even door Crota HM heen, als er mensen zin hebben om mee te gaan, join me maar dan.
Ik ben rond 7 online
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Je kan vanvond wel ff meerennen met crota, maar t is puur een boost run, of iemand anders moet willen vertellen.Baiko schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:43:
Speel vanaf het begin al Destiny (Level 32 op mijn Hunter) maar heb nog nooit een Nightfall, VoG of Crota raid gedaan. Ik denk dat het komt doordat er geen matchmaking opzit. PoE28 gisteren 5 runs gedaan, opzich aardig wat legendary gear verzameld, helaas nog geen exotic.
dan klink je vele malen zwoelertha_crazy schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:43:
[...]
Je kan vanvond wel ff meerennen met crota, maar t is puur een boost run, of iemand anders moet willen vertellen.
Ik ben nog steeds snipverkouden
Zou wel leuk zijn, maar moet ik dan niet eerst Crota normal hebben gedaan?tha_crazy schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:43:
[...]
Je kan vanvond wel ff meerennen met crota, maar t is puur een boost run, of iemand anders moet willen vertellen.
Ik ben nog steeds snipverkouden
Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB
Ik had 't em gemeld, dus houd wel een plekkie voor em vrij ja.Crashhill schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:44:
[...]
dan klink je vele malen zwoelerje kunt hem eventueel wel plannen, gooze ging ook zeker mee ?
Nope, wat is je PSN?Baiko schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:45:
[...]
Zou wel leuk zijn, maar moet ik dan niet eerst Crota normal hebben gedaan?
Nee, je level kan het aan, je kunt hem alleen niet zelf opstarten volgens mij, of is dat alleen met VoG. #klutskwijtBaiko schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:45:
[...]
Zou wel leuk zijn, maar moet ik dan niet eerst Crota normal hebben gedaan?
Is volgens mij alleen met VoGCrashhill schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:45:
[...]
Nee, je level kan het aan, je kunt hem alleen niet zelf opstarten volgens mij, of is dat alleen met VoG. #klutskwijt
Er1ckNL
Prima, ik zet je erop
Volgens mij moet je ze gewoon allemaal hebben. Dat zou ik i.i.g. sowieso doen. Al is het maar voor het verhaalFrankoNL schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:49:
Ik vroeg me af. Ik heb Destiny gekocht en ongeveer 2 maanden gespeeld na de release. Daarna niet meer. Ik heb nu dus geen enkele expansion en ik wil het weer gaan oppakken. Moet ik dan alle expansions kopen of heeft alleen de laatste echt meerwaarde?
Kun je zo zien in de store....FrankoNL schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:59:
Hoeveel zijn de expansions los?
Met je m nog 3x doen?L490 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:22:
Nog mensen die nu 3x NF willen doen?
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
THE ARCHON PRIEST IS STILL INSIDEGMacD schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:18:
A CELL!!.. FROM THE PRISON OF ELDERS!!
ik loop ook wel ff meetha_crazy schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:49:
[...]
Prima, ik zet je erop
Uurtje of 8?
Crota HM (boost run, of iemand anders moet willen uitleggen)
- ik zei de gek
- iets....Gooz
- Richard19111989
- Er1ckNL
- Low__Profile
-
Dan heb je al aardig wat gemist van het spel. Eigenlijk de dingen waar het om draait in Destiny, tenzij PvP jou ding is natuurlijk. Nightfall snap ik niet want die kun je af en toe prima solo doen (zoals de huidige Nightfall).Baiko schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:43:
Speel vanaf het begin al Destiny (Level 32 op mijn Hunter) maar heb nog nooit een Nightfall, VoG of Crota raid gedaan. Ik denk dat het komt doordat er geen matchmaking opzit. PoE28 gisteren 5 runs gedaan, opzich aardig wat legendary gear verzameld, helaas nog geen exotic.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Als je geen RAID wapens hebt zoals een fatebring, vision, etc. kan het ook wel. Maar als je nooit samenspeelt en tips doorkijgt kan dat nog best lastig zijn lvl 32 op lvl 32Jackal131 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:35:
[...]
Dan heb je al aardig wat gemist van het spel. Eigenlijk de dingen waar het om draait in Destiny, tenzij PvP jou ding is natuurlijk. Nightfall snap ik niet want die kun je af en toe prima solo doen (zoals de huidige Nightfall).
Ben erbij!tha_crazy schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:49:
[...]
Prima, ik zet je erop
Uurtje of 8?
- ik zei de gek
- iets....Gooz
- Richard19111989
- Er1ckNL
-
-
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Ik doe ook wel even mee!tha_crazy schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:49:
[...]
Prima, ik zet je erop
Uurtje of 8?
- ik zei de gek
- iets....Gooz
- Richard19111989
- Er1ckNL
- Low__Profile
- Bermuda
Heb het wel eens in de vex arena gehad, maar dat was toen ook de enige keer dat we daar kwamen. We zagen wel steeds dat heavy ammo icoonVuvuzela schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:21:
Mooie glitch? net in poe 34. Ronde 2 tot 5 is Fallen. en vanaf ronde 2 bleef daar het heavy ammo kistje hangen. Dus zo goed als onbeperkt gally'en
en de archon priest is te easy. Pak alle 3 een vision of confluence en je hoeft niet eens te reloaden
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq