PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Je kan met NLrevolution en mij mee.GMacD schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 17:47:
PoE 32 iemand?
21:30 uur.
5 plekjes mensen, meld je
- MichawwZki
-
-
-
-
-
Geweldig.DarkElement schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 18:19:
Ik wil wel mee
MichawwZki
DarkElement
-
-
-
-
Nog 4 plekken over mensen...
Noteer mij maar.MichawwZki schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 19:11:
[...]
Geweldig.
MichawwZki
DarkElement
-
-
-
-
Nog 4 plekken over mensen...
PSN: djmurcielago
Wij zijn met twee en doen wel mee.Verwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 20:42:
Willen er mensen mee met crota hard nu?
We hebben twee plekken.
Dan bedoel ik dus vog.
[ Voor 19% gewijzigd door DarkElement op 05-08-2015 20:57 ]
Je kunt altijd bier drinken toch. Is altijd een goede zaak.DarkElement schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 20:54:
Gaat die raid nog door anders ga ik bier drinken of zo.
Dan bedoel ik dus vog.
Als het aan mij ligt wel..DarkElement schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 20:54:
Gaat die raid nog door anders ga ik bier drinken of zo.
Dan bedoel ik dus vog.
MichawwZki
DarkelEment
Murcielago
-
-
-
Nog 3 spots voor VoG hard!
hoe laat wil je beginnen?MichawwZki schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 21:17:
[...]
Als het aan mij ligt wel..
MichawwZki
DarkelEment
Murcielago
-
-
-
Nog 3 spots voor VoG hard!
[ Voor 82% gewijzigd door tha_crazy op 05-08-2015 21:22 ]
[ Voor 190% gewijzigd door tiguan op 05-08-2015 21:23 ]
Ik zet em wel vast aan, met 5 lukt t ook welMichawwZki schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 21:25:
[...]
Ligt aan hoe snel we 6 mensen hebben.
Prima, kan er altijd nog iemand later in springen. . Ben bijna thuis nog 5 min. Als jullie willen kunnen jullie alvast starten...tha_crazy schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 21:25:
[...]
Ik zet em wel vast aan, met 5 lukt t ook wel
Waar blijf je?MichawwZki schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 21:27:
[...]
Prima, kan er altijd nog iemand later in springen. . Ben bijna thuis nog 5 min. Als jullie willen kunnen jullie alvast starten...
kom je nog?MichawwZki schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 21:27:
[...]
Prima, kan er altijd nog iemand later in springen. . Ben bijna thuis nog 5 min. Als jullie willen kunnen jullie alvast starten...
Kom je nog?MichawwZki schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 21:27:
[...]
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Hahaha dat was jij dusDarkElement schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 22:34:
Ik schaf dus nooit een vogel aan.
Willen jullie m hierna nog een keer doen op hard? Ben ik wel voor in... Laat maar weten.
[ Voor 161% gewijzigd door DarkElement op 05-08-2015 22:48 ]
Heb ik niet, ik gooi die oortjes altijd weg want het is altijd troep..Biatch schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 22:56:
Je headphones van elke willekeurige smartphone werkt ook
Mwah, bij HTC zijn ze best goed hoor anders. beats by dreMichawwZki schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 23:51:
[...]
Heb ik niet, ik gooi die oortjes altijd weg want het is altijd troep..
[ Voor 4% gewijzigd door tiguan op 05-08-2015 23:53 ]
Ik zit er aan te denken om op 15-9 de de taken king legendary edition te kopen. En omdat ik nu geen uitbreidingen heb, lijkt mij alle loot redelijk zinloos aangezien ik straks door kan levelen? Of heeft het toch zin om met mn hunter nog bepaalde punten of gear te verzamelen zonder DLC? En waar zou ik me dan op moeten richten?
Tot nu toe leuk spelletje, hoewel ik in PVP door de gevorderde spelers behoorlijk afgemaakt wordt.
Je moet gewoon doen wat je leuk vindLekkerboeie86 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 07:58:
Gisteren met mijn Hunter lvl 20 bereikt! Heeft even geduurd, maar had er wel plezier in. Nu zit ik me af te vragen of ik beter nu een een Warlock of een Titan naar lvl 20 kan levelen, of verder gaan met de Hunter.
Ik zit er aan te denken om op 15-9 de de taken king legendary edition te kopen. En omdat ik nu geen uitbreidingen heb, lijkt mij alle loot redelijk zinloos aangezien ik straks door kan levelen? Of heeft het toch zin om met mn hunter nog bepaalde punten of gear te verzamelen zonder DLC? En waar zou ik me dan op moeten richten?
Tot nu toe leuk spelletje, hoewel ik in PVP door de gevorderde spelers behoorlijk afgemaakt wordt.
Op zich heb je een punt dat als je nu je hunter geared, dat het in TTK niet meer boeiend is. Maar je kan wel proberen al vast wat exotics te scoren, alleen moet je daarvoor toch wel evel level 30-32 worden.
Atlas#22744
Ja maar dat afmaken in PVP komt ook omdat je als level 20 geen goede armor heb, als je level 30 of hoger ben gaat dat toch fijner, en blijf je langer levenLekkerboeie86 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 07:58:
Gisteren met mijn Hunter lvl 20 bereikt! Heeft even geduurd, maar had er wel plezier in. Nu zit ik me af te vragen of ik beter nu een een Warlock of een Titan naar lvl 20 kan levelen, of verder gaan met de Hunter.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Klopt deels, alleen Iron Banner en Trials maken gebruik van level verschillen.Mars18 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 08:14:
[...]
Ja maar dat afmaken in PVP komt ook omdat je als level 20 geen goede armor heb, als je level 30 of hoger ben gaat dat toch fijner, en blijf je langer leven
Overige Crucible is geleveld aan elkaar, dus lvl 20 vs lvl 34 maakt niet uit.
Ow oke, wist ik niet.Griffx schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 08:44:
[...]
Klopt deels, alleen Iron Banner en Trials maken gebruik van level verschillen.
Overige Crucible is geleveld aan elkaar, dus lvl 20 vs lvl 34 maakt niet uit.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Met het verschil dat de verschillen in level in IB zwaarder worden gestraft dan in ToO. Zit een soort wegingsfactor achter.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
en 1 groot orb festDarkElement schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 23:39:
Lekker hoor, VoG hard in 46 minuten, was een top run jongens thanx!
Volgende keer 6 warlocks?
hahaha ja is goed! orbs for dayssssstha_crazy schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 09:47:
[...]
en 1 groot orb fest
Volgende keer 6 warlocks?
Nu nog even 10 salvage capture points en al me trophies zijn binnen
Moet ik ook nog, maar hoe/wanneer kan je Salvage doen?Crashhill schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 09:52:
Gisteren flawless eindelijk gehaald1x ging sprong ik dood richting de abyss, daarna in 1x gehaald
Nu nog even 10 salvage capture points en al me trophies zijn binnen
Bij Crucible List verschijnt deze een keer in de zoveel tijdRalphoman schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 09:55:
[...]
Moet ik ook nog, maar hoe/wanneer kan je Salvage doen?
Playstation 4: Check
PSN Vrienden: 0
PSN: Mother_Gooz
Help de gans de zomer door!
Gelukt, PS4 binnen, maar pff wat wennen vanaf een xdoos! Level 10 Hunter, duurt nog ff
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
hahaha waarom denk ik daar niet aan dat ik mensen kan toevoegen (fail!)Crashhill schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 10:29:
Moeder Gans, je kan mij wel toevoegen, misschien dat ik je wat kan helpen met de missies indien je dat leuk vindt.
Atlas#22744
Wees eens lief, hij heeft zijn fout ingezien
Nou nu je het zegt, ik voel me steeds slimmer worden, zou het daardoor komen?
Gisteren op level 7 al 5 potjes crucible gespeelt, en wat blijft het leuk als je een paar level 30-34 onder je staan in score
Voeg me maar toe, doen we gelijk een paar missies op hard level, levert jemeer XP op.Mother_Goozz schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 10:53:
[...]
Nou nu je het zegt, ik voel me steeds slimmer worden, zou het daardoor komen?![]()
Gisteren op level 7 al 5 potjes crucible gespeelt, en wat blijft het leuk als je een paar level 30-34 onder je staan in scorevoor al voor zo'n noob als ik ben met PVP.
Kan haast niet anders!Mother_Goozz schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 10:53:
[...]
Nou nu je het zegt, ik voel me steeds slimmer worden, zou het daardoor komen?![]()
Gisteren op level 7 al 5 potjes crucible gespeelt, en wat blijft het leuk als je een paar level 30-34 onder je staan in scorevoor al voor zo'n noob als ik ben met PVP.
Netjes hoor
Atlas#22744
Mischien ben je wel een ToO talentje, 1 ding dan mag je mij naar the lighthouse brengen, want dat lukt me gvd gewoon nietMother_Goozz schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 10:53:
[...]
Die snuggere sturen we allemaal door naar playstation
lol, Bermuda en ik waren wel dichtbij anders met jouCrashhill schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 11:12:
[...]
Mischien ben je wel een ToO talentje, 1 ding dan mag je mij naar the lighthouse brengen, want dat lukt me gvd gewoon niet
KloptAlexMar schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 11:28:
[...]
lol, Bermuda en ik waren wel dichtbij anders met jou
Ik hoef hem namelijk maar 1x te halen
Ik en Bermuda waren met Roy ook nog tot 5-0 gekomen maar daarnaar 3 potjes die we verloren puur door onszelf, we hadden ze ook alle 3 kunnen winnen.
[ Voor 12% gewijzigd door Crashhill op 06-08-2015 11:31 ]
Ik heb met een vriend ook een onderlinge grimoire battle, alleen een beetje jammer dat de class crucible cards geglitched zijnCrashhill schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 11:30:
[...]
Kloptvan het weekend nog een keer proberen?
Ik hoef hem namelijk maar 1x te halendan heb ik er weer 30 grimoire puntjes bij, komt na flawless raider blijft eigenlijk alleen nog maar Grimoire over (rofl)
Ik heb geen grimoire battleEreaser schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 11:35:
[...]
Ik heb met een vriend ook een onderlinge grimoire battle, alleen een beetje jammer dat de class crucible cards geglitched zijn
Trials of Osiris
Salvage en Skirmish
Kills as hunter in the Crucible
en nog maar 500 sidearm kills
Dus je snapt wel dat ik daar niet tegen ga battlen.
CrazyVin987Mother_Goozz schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 10:25:
Destiny: Check
Playstation 4: Check
PSN Vrienden: 0
PSN: Mother_Gooz
Help de gans de zomer door!
Gelukt, PS4 binnen, maar pff wat wennen vanaf een xdoos! Level 10 Hunter, duurt nog ff
Als je ooit eens ergens niet uit komt, just ask
voeg hem toe ja, Vin is de obi wan hiertha_crazy schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 11:42:
[...]
CrazyVin987
Als je ooit eens ergens niet uit komt, just ask
Haha ja inderdaad, maar als iemand op ongeveer gelijke hoogte zit is het wel leuk om te doen.Crashhill schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 11:37:
[...]
Ik heb geen grimoire battleKomt er zit bij ons eentje die hoeft alleen nog maar
Trials of Osiris
Salvage en Skirmish
Kills as hunter in the Crucible
en nog maar 500 sidearm kills
Dus je snapt wel dat ik daar niet tegen ga battlen.
Geeft je in ieder geval weer wat om te doen
Klopt, ik wil ook iemand inhalen die ong. 100 punten meer heeft, hij weet het alleen zelf nietEreaser schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 11:49:
[...]
Haha ja inderdaad, maar als iemand op ongeveer gelijke hoogte zit is het wel leuk om te doen.
Geeft je in ieder geval weer wat om te doen
Eigenlijk gewoon de dorpsgekCrashhill schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 11:45:
[...]
Je bedoelt eigenlijk gewoon groepshoer
PSN: Houtvlot
Arthur! Zo zie je hem nooit en dan gewoon gisteren in de party en nu op tweakers.
En de runaway bride heeft zich ook weer gemeld.
Morgenavond of zaterdagavond weer een poging doen?
We zijn rond 22:30 online.
Jesus, ik wordt gewoon enthousiast!
RAID die groter is als VoG. Man man man, misschien moet ik niet te enthousiast worden.
Want waarom heb ik in godnaam nog zoveel shards en energies en waarom heb ik die nu dan gespaard.
Maar als je kijkt wat er allemaal bij komt, daar wordt ik toch wel vrolijk van.
Ook level cap naar 40 zonder light.
4 nieuwe strikes en 3 taken king strikes. Hopen dat ze de moeite waard zijn om vaker te spelen op Nightfall en Weekly na.
Maar die RAID jongens, daar kijk ik naar uit.
Hopenlijk komt er in de snelle toekomst ook meer 6 man fireteam gameplay
Achjoh! met 4 man die met een relic overweg kunnen dan ben je er tochDarkElement schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 12:47:
Wij doen met de clan een VoG Hard om 14:00 en zoeken nog 2 man! (PS4, Full run). Ivm met vlotte run zoeken we 2 ervaren spelers die ook met relic overweg kunnen.
1. Tollenaar24
2. sanderlissenberg
3. stony-times
4. DarkElement1987
5.
6.
Vergeet niet dat het complete systeem omgegooid is. Het is nu veel meer zoals een traditioneel RPG systeem, iets waar ik al erg lang om heb geroepen. De level cap is nu 40 en light system is er gewoon uit. Lekker je EXP verdienen en levelen. De juiste gear dragen zodat je de juiste perks hebt en hogere defense en attack power krijgt.Crashhill schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 12:52:
http://planetdestiny.com/taken-king-worth-40/
RAID die groter is als VoG. Man man man, misschien moet ik niet te enthousiast worden.
Want waarom heb ik in godnaam nog zoveel shards en energies en waarom heb ik die nu dan gespaard.
4 nieuwe strikes en 3 taken king strikes. Hopen dat ze de moeite waard zijn om vaker te spelen op Nightfall en Weekly na.
Voor de geïnteresseerden, hier staat enorm veel info over de veranderingen die komt met TTK, als ook veel nieuwe content. Dit was gister ook gepost, maar niet iedereen heeft het gezien.
https://www.reddit.com/r/...ttk_info_dump_megathread/
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Vond het wel een leuke afwisseling tov de normale RPG gang van levelen, zoals ze nu weer naar terug gaan.
Daarnaast zorgde het er ook voor dat ik spel elementen ben gaan spelen wat ik normaal niet zo snel zou doen.
PSN: Flix20-NL
Het Light systeem zorgde er bij de meeste mensen voor dat ze snel door de DLC content raakten. Je hebt namelijk NIKS aan lagere light gear, waardoor iedereen enkel de nieuwe content speelt en binnen 3 weken al maxed out is. In Destiny was het altijd andersom, wat ik erg storend vond, zeker als je langere tijd speelt.Flix20 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 12:57:
Vind het wel jammer dat ze van het light level systeem afgaan.
Vond het wel een leuke afwisseling tov de normale RPG gang van levelen, zoals ze nu weer naar terug gaan.
Daarnaast zorgde het er ook voor dat ik spel elementen ben gaan spelen wat ik normaal niet zo snel zou doen.
Normaal gesproken moet je steeds sterker worden, levelen en betere gear vinden zodat je de end-game content aankan en daar toffe dingen vind. Bij Destiny moest je end-game spelen, zodat je de hoogste level kon worden met de sterkste wapens, zodat je.... juist ja dan is het klaar. Het was gewoon andersom. Je wil niet de hoogste raid doen zódat je de hoogste lvl bereikt. Je wil de hoogste level worden zódat je de hoogste raid aankan.
Dat gaat nu eindelijk dus gebeuren
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ja, ik moet zeggen dat ik toch stiekem aan toch ook wel een beetje enthousiast begin te worden, terwijl ik heel lang heb geroepen "Ik ben klaar met Destiny, die TTK komt er niet in!".Crashhill schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 12:52:
http://planetdestiny.com/taken-king-worth-40/
Ondanks de vele dingen die mis zijn met Destiny, blijf ik de gameplay zo onwijs chill vinden dat ik stiekem blijf hopen dat het ooit goed komt. En een hoop veranderingen in TTK zijn wat mij betreft goede veranderingen.
Ik vond het juist top om vanuit wat playlists wat legend light gear te krijgen en en bij de Vanguard vendor een 42light helm te kopen om zo (snel) tot lvl 30 te groeien(Om vervolgens die vrijdag bij Xur een St-14 helm te trekken uit een engram).
En daarna paar keer PoE34 te doen om wat etheric lights te verkrijgen om naar lvl 34 te gaan.
Dat concept van nadenken over welke gear je draagt/verkrijgt spreekt mij wel aan.
Nu zul je dat natuurlijk wel houden zo ivm de perks die de gear natuurlijk hebben.
Als t nu niet lukt, ik ben er eventueel vanavond wel weerDarkElement schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 13:04:
Bij deze: We zoeken nu 3 mensen, er is er eentje afgehaakt.
Het is juist helemaal niet nadenken, het is gewoon spelen, net zoals elk ander spel, maar wanneer je armor kunt customizen ga je ook kijken naar de perks die voor jou het meest nuttig zijn.Flix20 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 13:05:
Ik heb het juist anders ervaard. Nou moet ik zeggen dat ik 3 maanden geleden ongeveer ben ingestapt dus dat zou een rol kunnen spelen.
Ik vond het juist top om vanuit wat playlists wat legend light gear te krijgen en en bij de Vanguard vendor een 42light helm te kopen om zo (snel) tot lvl 30 te groeien(Om vervolgens die vrijdag bij Xur een St-14 helm te trekken uit een engram).
En daarna paar keer PoE34 te doen om wat etheric lights te verkrijgen om naar lvl 34 te gaan.
Dat concept van nadenken over welke gear je draagt/verkrijgt spreekt mij wel aan.
Nu zul je dat natuurlijk wel houden zo ivm de perks die de gear natuurlijk hebben.
Dat gaat denk ik ook niet veranderen, nu loopt iedereen met dezelfde perks.
Ik wacht eigenlijk ook nog wel een beetje op character customization. Zo dat je jou Guardian ook echt uniek kunt maken (bijna uniek dan).
Ik kan wel meelopenDarkElement schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 13:04:
Bij deze: We zoeken nu 3 mensen, er is er eentje afgehaakt.
PSN: jansoe13
Ik denk dat er iets meer nadenken komt kijken bij het light systeem.Crashhill schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 13:09:
[...]
Het is juist helemaal niet nadenken, het is gewoon spelen, net zoals elk ander spel, maar wanneer je armor kunt customizen ga je ook kijken naar de perks die voor jou het meest nuttig zijn.
Dat gaat denk ik ook niet veranderen, nu loopt iedereen met dezelfde perks.
Ik wacht eigenlijk ook nog wel een beetje op character customization. Zo dat je jou Guardian ook echt uniek kunt maken (bijna uniek dan).
Nu moet je gear hebben van een bepaald light leven. Welke je maar bij bepaalde modes kan krijgen.
Vervolgens moet je nog moet upgraden met onderdelen welke je ook maar bij een select aantal modes kan krijgen.
Dit vergt wat planning en uitzoeken. Toen ik net begon met spelen had ik geen idee hoe ik van 20 naar 34 moest komen.
Dit moest ik navragen/uitzoeken.
-Hoe kom ik hoger?
gear verzamelen
-waar verzamel ik deze gear
vendor/strike playlist/raids
-ik heb nu allemaal legend gear en een exotic en ik blijf hangen op 30/32. Hoe kom ik op 34?
Etheric light
-Wat is een etheric light en hoe kom ik daaraan?
..... je snapt denk ik waar ik naartoe ga met dit verhaal.
Dat is toch wel iets ingewikkelder dan het xp systeem.
-Hoe kom ik op hoger level?
gewoon missies/bounties/activities te spelen
-oke check.
[ Voor 24% gewijzigd door Flix20 op 06-08-2015 13:20 ]
Prioriteiten stellen.DarkElement schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 13:08:
Vanavond ben ik weg, 10km verderop bier aan het drinken #vakantie
Wat is nou belangrijker, een VoG of bier?
#firstworldproblems
I agree, gameplay is gewoon leuk. Ik vind alleen dat ze meer 6 man fireteam gameplay erin mogen brengen. Komt dat levert toch (voor mij) de leukste momenten op.CrackSlet schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 13:04:
[...]
Ja, ik moet zeggen dat ik toch stiekem aan toch ook wel een beetje enthousiast begin te worden, terwijl ik heel lang heb geroepen "Ik ben klaar met Destiny, die TTK komt er niet in!".
Ondanks de vele dingen die mis zijn met Destiny, blijf ik de gameplay zo onwijs chill vinden dat ik stiekem blijf hopen dat het ooit goed komt. En een hoop veranderingen in TTK zijn wat mij betreft goede veranderingen.
Nu doen we namelijk allemaal makkeiljk een VoG en Crota.
Maar de eerste keren dat ik VoG speelde en Crota waren we gewoon 5 uur bezig, Crota duurde iets langer omdat ik die van Day 1 heb gepseeld. (alles zelf uitzoeken was fucking vet!)
Maar VoG was toch wel het vetste ondanks dat ik de VoG in ging met 2 mensen die hem 2x gedaan hadden, maar die omgeving was super vet, heb en kijk nog steeds me ogen uit in de VoG.
Bij ons zit er nu ook iemand, die roept allemaal dat het ow zo een makkelijk spel is noem maar op.
En dat begrijp ik ook wel. Als je kijkt hoe snel je nu lvl34 wordt en de moeilijkste RAID op lvl33 is.
Maar doe VoG Hard maar eens op niet eens lvl 30 zonder dat je er doorheen geloodst wordt.
Geloof me maar dat die mannen de eerste 4 uur niet voorbij de Oracles komen.
Man man, wat kijk ik uit naar die RAID
1. Tollenaar24
2. sanderlissenberg (onder voorbehoud)
3. stony-times
4. DarkElement1987
5. jansoe13
6.
reserve:
[ Voor 3% gewijzigd door DarkElement op 06-08-2015 13:19 ]
Dit topic is gesloten.
![]()