Betreffende het oude wapens niet meer meenemen, ik voorzie wat problemen.NLRev0lution schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 21:46:
The Taken King leesvoer voor de geïnteresseerden http://www.gameinformer.com/p/thetakenking.aspx
Wordt continue van updates voorzien met info vanaf gamescom
Gezien de manier hoe het met levels in destiny is, als level 32 ben jij een level 4 in de cosmodrome als je tegen level 4 tegenstanders staat.
Oude wapens worden dus irrelevant, want de meerderheid gaat alleen kijken naar de attack stat.
Maar neem nu VoG Hard, wat heb je nodig? Wapens met oracle burn.
Dus een fatebringer of VoC vinden ze niet meer relevant want het heeft een lagere attack stat (dit geld minder voor de crota wapens btw).
Dan willen ze VoG hard gaan doen, maar krijgen ze de oracles nooit dood want geen oracle burn wapens, en normal willen ze niet doen want "Te makkelijk".
Of gaat heel de VoG (1 van de leukste raids, en wat mij betreft de enige) gewoon niet meer relevant worden en dus "Geshard" worden.
Ik heb TTK nog steeds niet ge-preordered, en ik ben best een die hard speler, maar tot op heden heb ik nog geen reden gehad om na de release door te spelen.
Zo, mijn 2 centjes.