[Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic! - Deel 2

Pagina: 1 ... 119 ... 167 Laatste
Acties:
  • 186.271 views

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

tha_crazy

Mafketel

NLRev0lution schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 21:46:
The Taken King leesvoer voor de geïnteresseerden http://www.gameinformer.com/p/thetakenking.aspx
Wordt continue van updates voorzien met info vanaf gamescom
Betreffende het oude wapens niet meer meenemen, ik voorzie wat problemen.
Gezien de manier hoe het met levels in destiny is, als level 32 ben jij een level 4 in de cosmodrome als je tegen level 4 tegenstanders staat.
Oude wapens worden dus irrelevant, want de meerderheid gaat alleen kijken naar de attack stat.

Maar neem nu VoG Hard, wat heb je nodig? Wapens met oracle burn.
Dus een fatebringer of VoC vinden ze niet meer relevant want het heeft een lagere attack stat (dit geld minder voor de crota wapens btw).
Dan willen ze VoG hard gaan doen, maar krijgen ze de oracles nooit dood want geen oracle burn wapens, en normal willen ze niet doen want "Te makkelijk".

Of gaat heel de VoG (1 van de leukste raids, en wat mij betreft de enige) gewoon niet meer relevant worden en dus "Geshard" worden.

Ik heb TTK nog steeds niet ge-preordered, en ik ben best een die hard speler, maar tot op heden heb ik nog geen reden gehad om na de release door te spelen.

Zo, mijn 2 centjes.

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:39

Vuvuzela

My spire is forming

Dat op 0.20 is dat niet de Crota raid daar bij de brug? Met een nieuw soort totemding. Wie weet frissen ze de raids wat op.. moet eigenlijk wel want anders wordt het veel te makkelijk met lvl 40 guardians.

Hier wat info samengevat:
http://kotaku.com/destiny...mising-as-hell-1722072935

[ Voor 17% gewijzigd door Vuvuzela op 05-08-2015 01:45 ]

I served in a company of heroes.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-12-2025
Vuvuzela schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 01:28:
[video]
Dat op 0.20 is dat niet de Crota raid daar bij de brug? Met een nieuw soort totemding. Wie weet frissen ze de raids wat op.. moet eigenlijk wel want anders wordt het veel te makkelijk met lvl 40 guardians.

Hier wat info samengevat:
http://kotaku.com/destiny...mising-as-hell-1722072935
Cool, level 40, dan ben ik nog wel even bezig :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:04
tha_crazy schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 23:56:
[...]

Gezien de manier hoe het met levels in destiny is, als level 32 ben jij een level 4 in de cosmodrome als je tegen level 4 tegenstanders staat.
Oude wapens worden dus irrelevant, want de meerderheid gaat alleen kijken naar de attack stat.

Dus een fatebringer of VoC vinden ze niet meer relevant want het heeft een lagere attack stat (dit geld minder voor de crota wapens btw).
Dan willen ze VoG hard gaan doen, maar krijgen ze de oracles nooit dood want geen oracle burn wapens, en normal willen ze niet doen want "Te makkelijk".

Of gaat heel de VoG (1 van de leukste raids, en wat mij betreft de enige) gewoon niet meer relevant worden en dus "Geshard" worden.

Ik heb TTK nog steeds niet ge-preordered, en ik ben best een die hard speler, maar tot op heden heb ik nog geen reden gehad om na de release door te spelen.

Zo, mijn 2 centjes.
Neem aan dat ze een max damage inbouwen voor de oude raids, strikes etc. Zodat de nieuwere wapens daar zelfde max damage doen als de wapens nu. Tenminste, dat denk ik...

• Crashhill
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12-01 16:15
Wordt tijd dat wapens van VoG minder worden dan de meeste nieuwe wapens.
Helemaal in PvE, wie schiet er nou niet met de Fatebringer, Found Verdict en Gjallarhorn.
Okee okee, alleen de blackhammer van Crota is interessant. (En de HoC wanneer je de (na de patch niet meer zo interessante) Gjallarhorn niet hebt.

En je oude VoG wapens mogen gewoon in je kluis blijven voor VoG 8)

Ik kan eerlijk gezegd niet wachten op de The Taken King, misschien eindelijk weer eens een rete vete RAID. PoE was leuk en ze hebben echt hun best gedaan om het gevarieerd te maken, maar PoE begint toch wel een beetje tegen te vallen. Skolas, je hebt een kans dat er een leuk wapen dropt, maar laten we eerlijk zijn, alleen de Solar Handcannon kan interessant zijn. Verder krijg je ook geen fatsoenlijke gear, faction gear is kwa perks en stats vaak beter als die van Variks, op de PoE perks na.

Trials of Osiris, waar ik rete slecht in ben, kun je leuke rewards krijgen met gear die (misschien) interessant zijn. Verder gaat het natuurlijk ook gewoon om de heb.

Ik kan i.i.g. niet wachten en wat ik tot nu toe heb gezien/gelezen, gaat the taken king heel gaaf worden, het is vooral tijd voor nieuwe content! :D

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12-2025
tha_crazy schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 23:56:
[...]

Zo, mijn 2 centjes.
Je kan je oracle burn wapens natuurlijk gewoon bewaren.

Maar het wordt gewoon tijd voor een niewue generatie legendary wapens, dus ik vind het goed dat ze de oude absolete maken.

Er gaat gewoon hetzelfde gebeuren als bij elke andere MMO, er komt een soort reset. En dat is prima :)

Atlas#22744

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01 13:00
Kasai schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:03:
[...]

Maar het wordt gewoon tijd voor een niewue generatie legendary wapens, dus ik vind het goed dat ze de oude absolete maken.

Er gaat gewoon hetzelfde gebeuren als bij elke andere MMO, er komt een soort reset. En dat is prima :)
Volgens mij wordt het ook leuk voor de "dag 1 " spelers om opnieuw te beginnen met een character. Echt ALLES wordt namelijk op de schop genomen. bountie/quest screen, verbeterde story telling, nieuw voice actor voor de ghost (die heel wat meer tekst heeft dan onze oude vertrouwde dinklebot), vernieuwd (verbeterd) leveling systeem, beter reward systeem etc. etc. etc.

Ik zit er in ieder geval aan te denk om 1 character ff opnieuw te gaan levelen (wel ff oude gear bewaren natuurlijk ;) )

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

• Crashhill
NLRev0lution schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:08:
[...]

Volgens mij wordt het ook leuk voor de "dag 1 " spelers om opnieuw te beginnen met een character. Echt ALLES wordt namelijk op de schop genomen. bountie/quest screen, verbeterde story telling, nieuw voice actor voor de ghost (die heel wat meer tekst heeft dan onze oude vertrouwde dinklebot), vernieuwd (verbeterd) leveling systeem, beter reward systeem etc. etc. etc.

Ik zit er in ieder geval aan te denk om 1 character ff opnieuw te gaan levelen (wel ff oude gear bewaren natuurlijk ;) )
Ben benieuwd of ze ook missie 1 tot en met house of wolves opnieuw gaan doen. Dan is het wel leuk, maar ik heb alle missies al 5x gezien dus weet niet of ik daar nog zin in heb |:( tenzij het natuurlijk de ekte ekte moeite waard is.

• Kasai
NLRev0lution schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:08:
[...]

Ik denk niet dat er veel meerwaarde is van 1-20 levelen. Gezien de light van gear verdwijnt, of iig anders gaat werken, heb je best kans dat je terugvalt naar je max 'normale' level en dus van 20 naar 40 mag levelen.

Atlas#22744

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-12-2025
En daar zit je dan met je Vault vol wapens waar je uren tijd in hebt gestopt zal het straks zeker geen drol meer waard zijn :)

Gear | Last.fm | twitch.tv

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10-2025
DarkElement schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:18:
En daar zit je dan met je Vault vol wapens waar je uren tijd in hebt gestopt zal het straks zeker geen drol meer waard zijn :)
Voor het eerst dat je een mmo speelt ? |:(

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-01 08:32
xavento schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:21:
[...]

Voor mij wel, en voor Bungie de eerste keer dat ze er 1 maken. En dat is wel te merken want er is geen touw aan vast te knopen welke richting ze met de game op willen gaan.
Met How wordt je aangemoedigd al je oude gear te ascenden met etheric light om vervolgens na vier maanden alles weer in de prullenbak te gooien.

Year one is een beta test geweest.

• tha_crazy
  • Nu online

tha_crazy

Mafketel

baronruud schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 08:53:
[...]

Neem aan dat ze een max damage inbouwen voor de oude raids, strikes etc. Zodat de nieuwere wapens daar zelfde max damage doen als de wapens nu. Tenminste, dat denk ik...
Dat is al, maar dan zit je nog steeds met oracle burn ;)
Kasai schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:03:
[...]

Ja wij doen dat, maar Year2 players niet.

Wat betreft het obsolete maken, klopt, gebeurd overal.
Maar dat zijn generieke wapens, of er zijn vervangers voor.
De VoG wapens zijn echt voor die raid specifieke wapens.

• NLRev0lution
DarkElement schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:18:
Wen er maar aan, als Bungie het lukt om daadwerkelijk hun 10 jaren plan te volbrengen vwb Destiny dan zal je vaker tegen dit "issue" gaan lopen.

• tha_crazy
  • Nu online

tha_crazy

Mafketel

Tevens, map van de Dreadnaught

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XAkkgbr.png

• DarkElement
[...]

Dat klopt/

• Pinjataaa
  • Nu online

Pinjataaa

Hit me!

[...]

Er zijn bij Destiny juist een heleboel spelers die nooit een MMO gespeeld hebben.

• xavento
  • Laatst online: 01-10-2025
Normaliter is bij elke mmo het geval dat wanneer een nieuwe Exp. wordt uitgebracht, waarbij ook nog de level cap wordt geraised, het oude gear compleet zinloos wordt. Puur als "vanity" items die je in je bank (storage) kan bewaren voor de "leuk".

Elke exp. begin je als ware weer opnieuw met je character.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
ach ik ben wel benieuwd naar wat TTK gaat brengen..new gear/old gear.. komt vast allemaal goed, maar laat ze vooral focussen op goeie content..missies, raid(s) met replay value, niet alleen door te halen loot, maar juist verschillende manieren om de raid te doen ofzo zou mooi zijn

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13:04
Pinjataaa schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:35:
[...]

Er zijn bij Destiny juist een heleboel spelers die nooit een MMO gespeeld hebben.
Wat is een mmo? :+

• NLRev0lution
wat is een MMORPG shooter :')

• Crashhill
GMacD schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:42:
ach ik ben wel benieuwd naar wat TTK gaat brengen..new gear/old gear.. komt vast allemaal goed, maar laat ze vooral focussen op goeie content..missies, raid(s) met replay value, niet alleen door te halen loot, maar juist verschillende manieren om de raid te doen ofzo zou mooi zijn
Als het ze lukt om VoG te evenaren, klap ik al in de handjes, als ze het overtreffen betaal ik vooraf al €100,-.
VoG is zo gaaf! :P

Grote ruimtes waar je alleen maar door heen loopt, Gorgon's, Jump Puzzels, andere routes. en verder ziet de Vault of Glass er natuurlijk schitterend uit en ik vind dat Vault of Glass ook zeker veel replay waarde bied.

Nog steeds vind ik het leuk om VoG met een ervaren of onervaren groep te doen en sommige avonden heb ik met wat maten alleen maar in VoG rond gezwerfd of we ergens nog iets konden vinden.

Crota was ook een leuke RAID, maar minder kwa grote en dingen waar je kon rondsnuffelen, overal waar je over het randje gaat ben je dood :P

• tha_crazy
  • Nu online

tha_crazy

Mafketel

Crashhill schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:51:
[...]

Als het ze lukt om VoG te evenaren, klap ik al in de handjes, als ze het overtreffen betaal ik vooraf al €100,-.
VoG is zo gaaf! :P

Grote ruimtes waar je alleen maar door heen loopt, Gorgon's, Jump Puzzels, andere routes. en verder ziet de Vault of Glass er natuurlijk schitterend uit en ik vind dat Vault of Glass ook zeker veel replay waarde bied.

Nog steeds vind ik het leuk om VoG met een ervaren of onervaren groep te doen en sommige avonden heb ik met wat maten alleen maar in VoG rond gezwerfd of we ergens nog iets konden vinden.

Crota was ook een leuke RAID, maar minder kwa grote en dingen waar je kon rondsnuffelen, overal waar je over het randje gaat ben je dood :P
Agreed, de vage shit die ik in de VoG heb uitgehaald zal me nooit in Crota lukken :P

• DarkElement
Ik vind VoG ook veel leuker dan Crota

• Crashhill
tha_crazy schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:53:
[...]

Agreed, de vage shit die ik in de VoG heb uitgehaald zal me nooit in Crota lukken :P
Laatst nog iets gezien wat ik niet wist, bij de Jump puzzel kun je ook links gaan (zonder steen die verschijnt/verdwijnt) Ik dacht altijd dat het 1 grote puzzel was maar het zijn eigenlijk 2 puzzels.

En natuurlijk de secret passage richting de templar is facking awesome. Echt jammer dat je daar niks kunt vinden/doen. (Maarja wie weet moet je wel iets doen om er iets te laten spawnen :P hahaha)

• DarkElement
Welke secret passage? Bedoel je die gang Achter de templar richting Gorgon?

• GMacD
DarkElement schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:57:
denk de alternatieve route 'onder' de 1e kistje bij binnenkomst..

• tha_crazy
  • Nu online

tha_crazy

Mafketel

Crashhill schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:55:
[...]

Laatst nog iets gezien wat ik niet wist, bij de Jump puzzel kun je ook links gaan (zonder steen die verschijnt/verdwijnt) Ik dacht altijd dat het 1 grote puzzel was maar het zijn eigenlijk 2 puzzels.

En natuurlijk de secret passage richting de templar is facking awesome. Echt jammer dat je daar niks kunt vinden/doen. (Maarja wie weet moet je wel iets doen om er iets te laten spawnen :P hahaha)
Vind het leuk om newbies die route te laten nemen :P
Nope, als je bij t 1e kistje de afgrond in gaat zit daar nog een geheime doorgang.
YouTube: Destiny Raid Trial of Kabr Secret Passage - Time to Explore!

[ Voor 6% gewijzigd door tha_crazy op 05-08-2015 09:59 ]

• Crashhill
YouTube: Secret Passage to Templar in The Vault of Glass

Deze route ken ik echt al super lang, maar die van de jump puzzel nog niet :+.

• tha_crazy
  • Nu online

tha_crazy

Mafketel

Hmm, zou het dan toch....
Update from Cozmo:
I would hold off on dismantling anything just yet. We have a lot of information to share. As soon as the away team gets back from gamescom we will let you know our plan for a series of Twitch shows to answer all of the questions you have about the transition into year two with The Taken King.

• GMacD
Crashhill schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:59:
[...]

YouTube: Secret Passage to Templar in The Vault of Glass

Deze route ken ik echt al super lang, maar die van de jump puzzel nog niet :+.
Volgens mij gebruikte sommige hunters die kant om met de super over te steken

• DarkElement
Met Bones of Eao is de jumppuzzel helemaal piece of cake :p bedankt voor die videos van de secret passage, die kende ik nog niet.

• tha_crazy
  • Nu online

tha_crazy

Mafketel

GMacD schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:01:
[...]

Volgens mij gebruikte sommige hunters die kant om met de super over te steken

[video]
Waarom moeilijk doen?

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=_snCjJ12vAQ]

[ Voor 6% gewijzigd door tha_crazy op 05-08-2015 10:03 ]

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03-2025
xavento schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 09:36:
Normaliter is bij elke mmo het geval dat wanneer een nieuwe Exp. wordt uitgebracht, waarbij ook nog de level cap wordt geraised, het oude gear compleet zinloos wordt. Puur als "vanity" items die je in je bank (storage) kan bewaren voor de "leuk".

Elke exp. begin je als ware weer opnieuw met je character.
Alleen level je de wapens niet (misschien enchanten of stenen erin stoppen, maar die zijn er meestal weer uit te halen) en zijn ze ook niet uniek qua perk combinaties (fire fly op fatebringer bijvoorbeeld).

En Destiny kent niet echt vanity items, maar dat kan veranderen als 40 echt de level cap is.

Verder kon je oude legendaries altijd nog gebruiken zonder nadelen. Ze waren alleen minder effectief in een nieuwe raid/nightfall.

• Crashhill
Ja precies met bladedancer kun je ook vanaf de start al gelijk naar de overkant springen.

• tha_crazy
  • Nu online

tha_crazy

Mafketel

Tevens, nieuwe trailer
Afbeeldingslocatie: http://i1.wp.com/bcarr.me/wp-content/uploads/2014/06/bcdm_hypetrain.png

Afbeeldingslocatie: http://i1.wp.com/bcarr.me/wp-content/uploads/2014/06/bcdm_hypetrain.png

Enne, SUROS

choo choo

[ Voor 34% gewijzigd door tha_crazy op 05-08-2015 10:12 ]

• Crashhill
Iemand anders nog iets vets over Vault of Glass wat nog maar weinig andere weten? :+

• NLRev0lution
uuuhm, OK...

What’s more, today at Gamescom it was revealed that every edition of Destiny: The Taken King will include one character boost, which allows players to instantly level up any existing or newly created guardian to the minimum level required to play The Taken King.

https://blog.activision.c...uardians-trailer-released

• GMacD
Dacht dat alle bovenstaande dingen wel redelijk algemeen bekend waren haha

• tha_crazy
  • Nu online

tha_crazy

Mafketel

NLRev0lution schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:13:
uuuhm, OK...

What’s more, today at Gamescom it was revealed that every edition of Destiny: The Taken King will include one character boost, which allows players to instantly level up any existing or newly created guardian to the minimum level required to play The Taken King.

Dus nu heb je de mogelijkheid om het verhaal, wat al zo summier is, nog verder in te korten en rechtstreeks naar de endgame te gaan........
Ik was onderweg voor de pre-order te plaatsten na de laatste trailers......

• Kasai
NLRev0lution schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:13:
uuuhm, OK...

Yeah dus level 20. Oftewel 1-20 gaan ze niet veranderen, alleen de stem van de ghost is anders :)

Atlas#22744

• Crashhill
GMacD schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:13:
Dacht dat alle bovenstaande dingen wel redelijk algemeen bekend waren haha
Voor de meeste ondertussen op tweakers.net wel ja. Maar veel ook niet hoor :P

Ik heb ondertussen 130x Crota gespeeld, en sinds ik level 34 ben wist ik niet tot dat ik het deed dat als je Crota 8x mept met het 1e zwaard hij gelijk enraged en je het kunt vergeten :P hahaha (alleen dus als je lvl 34 bent)

[ Voor 3% gewijzigd door Crashhill op 05-08-2015 10:20 ]

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-01 22:55

Convoy

g44p

Crashhill schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:18:
[...]

Voor de meeste ondertussen op tweakers.net wel ja. Maar veel ook niet hoor :P

Ik heb ondertussen 130x Crota gespeeld, en sinds ik level 34 ben wist ik niet tot dat ik het deed dat als je Crota 8x mept met het 1e zwaard hij gelijk enraged en je het kunt vergeten :P hahaha
130x? Destiny tracker zegt 92x :P

• Crashhill
Convoy schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:20:
[...]

130x? Destiny tracker zegt 92x :P
Yup, dat is alleen met me huidige 3 chars, hiervoor had ik 3 hunters :).
Mijn grimoire kaartje op Bungie.net geeft 128 aan

Vault of Glass 73x gecomplete

• tha_crazy
  • Nu online

tha_crazy

Mafketel

't valt voor mij nog reuze mee moet ik zeggen..... :+

Hunter:
VoG Norm: 12
VoG Hard: 20

Crota Norm: 33
Crota Hard: 22

Warlock:
VoG Norm: 7
VoG Hard: 9

Crota Norm: 19
Crota Hard: 1 :+

Titan:
VoG Norm: 5

Crota Norm: 17
Crota Hard: 5

[ Voor 10% gewijzigd door tha_crazy op 05-08-2015 10:24 ]

• Crashhill
tha_crazy schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:24:
't valt voor mij nog reuze mee moet ik zeggen..... :+

Hunter:
VoG Norm: 12
VoG Hard: 20

Crota Norm: 33
Crota Hard: 22

Warlock:
VoG Norm: 7

Crota Norm: 19
Crota Hard: 1 :+

Titan:
VoG Norm: 5

Crota Norm: 17
Crota Hard: 5
Op mijn Titan staat VoG Normal 0x :+ hahaha
Maarja ik had eerst 3 hunters :P. Tot dat ik ook andere classes wou spelen. en nu loop ik de RAIDS met alle 3 de chars net zo makkeljik door. :+ of ik nou relics moet doen ofniet

Maarja wie kan er tegenwoordig geen relics meer doen :+
Toen Crota neermeppen nog moeiljks was was je eindbaas als je dat kon helemaal op Hard.
Maar nu is het allemaal veel te simpel :+ daarom mooi dat er een nieuwe RAID komt.

Skolas is ook niet moeilijk, hij duurt alleen wel lang en je kunt geen checkpoint bewaren, al deden ze het alleen maar enablen op het poppetje waarmee je hem hebt gehaald.

• DarkElement
98x vog hier :p
112x crota

• Crashhill
Netjes maar je kende de secret passage nog niet :O!

• DarkElement
Nee :$

• tha_crazy
  • Nu online

tha_crazy

Mafketel

Crashhill schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:28:
[...]

Op mijn Titan staat VoG Normal 0x :+ hahaha
Maarja ik had eerst 3 hunters :P. Tot dat ik ook andere classes wou spelen. en nu loop ik de RAIDS met alle 3 de chars net zo makkeljik door. :+ of ik nou relics moet doen ofniet

Maarja wie kan er tegenwoordig geen relics meer doen :+
Toen Crota neermeppen nog moeiljks was was je eindbaas als je dat kon helemaal op Hard.
Maar nu is het allemaal veel te simpel :+ daarom mooi dat er een nieuwe RAID komt.

Skolas is ook niet moeilijk, hij duurt alleen wel lang en je kunt geen checkpoint bewaren, al deden ze het alleen maar enablen op het poppetje waarmee je hem hebt gehaald.
True, gister met Popotastic & Pinjataa Skolas gedaan.

Eerst 32 om Pinjataa naar 34 te helpen, toen is hij meegegaan, zonder 365 wapens, zonder gjally, zonder BH, zonder fatebringern oid.
En we hebben em gewoon neergehaald.

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-01 22:55

Convoy

g44p

[list]
• 88x VoG
• 117x Crota
[/list

8) ]

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06:56
Hm, heb een lvl 32 warlock maar nog geen Raids en PoE gedaan :+
Wordt hoog tijd dat ik me ga aanmelden hier voor het weekend, te beginnen met VoG normal :P

• Low_Profile
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17-05-2025
162 crota :+
22 vog :')

PSN: Low__Profile | Team Shadowloo

• Crashhill
_O_ vind je Crota zo leuk, of was je altijd voor iedereen zwaard slet hahaaha :P

• NLRev0lution
Ziet er echt goed uit moet ik zeggen. Lijkt wel alsof we nu tenminste meer verhaal gaan krijgen in de vorm van onder andere cutscenes (die we ook weer mogen gaan skippen na 1x kijken xD). Begin er steeds meer zin in te krijgen met al het nieuws wat uit komt! Voel weer een paar lange dagen aankomen na 15sept :p

• tha_crazy
  • Nu online

tha_crazy

Mafketel

NLRev0lution schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:57:
[...]

Ziet er echt goed uit moet ik zeggen. Lijkt wel alsof we nu tenminste meer verhaal gaan krijgen in de vorm van onder andere cutscenes (die we ook weer mogen gaan skippen na 1x kijken xD). Begin er steeds meer zin in te krijgen met al het nieuws wat uit komt! Voel weer een paar lange dagen aankomen na 15sept :p
Ik heb em ook maar besteld, 't is dat ik die week cursus heb anders zou ik misschien wel een dagje vrij nemen

• Crashhill
Vrij nemen doe ik niet :+

• tha_crazy
  • Nu online

tha_crazy

Mafketel

Mwa, als 't de moeite is wil ik vaak wel doen.

• Low_Profile
Crashhill schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:55:
[...]

_O_ vind je Crota zo leuk, of was je altijd voor iedereen zwaard slet hahaaha :P
Vooral zwaardslet in de begin. Als je kon zwaarden kreeg je 20 invites per week. :D

Maar ik vond het ook altijd wel leuk om te doen, al is het alleen maar om er anderen mee te helpen. :)

• Ereaser
Crashhill schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:12:
Iemand anders nog iets vets over Vault of Glass wat nog maar weinig andere weten? :+
Schijnbaar is er een quest die over Preadyth gaat :)

• tha_crazy
  • Nu online

tha_crazy

Mafketel

Low_Profile schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 11:13:
[...]

Vooral zwaardslet in de begin. Als je kon zwaarden kreeg je 20 invites per week. :D

Maar ik vond het ook altijd wel leuk om te doen, al is het alleen maar om er anderen mee te helpen. :)
Ja dat had ik gemerkt ja......

Ik merk trouwens wel dat ik veel minder crota speel, gister gewoon 20-30 minuten gedaan over de deathsinger solo

• Pinjataaa
  • Nu online

Pinjataaa

Hit me!

tha_crazy schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:30:
[...]

True, gister met Popotastic & Pinjataa Skolas gedaan.

Eerst 32 om Pinjataa naar 34 te helpen, toen is hij meegegaan, zonder 365 wapens, zonder gjally, zonder BH, zonder fatebringern oid.
En we hebben em gewoon neergehaald.
Ik had wel kramp in mijn vingers van al het vluchten en springen ;)
Maar leuk was het wel!

• DarkElement
Iemand begin van de middag zin in een PoE 32? Laat ik zeggen rond 13:30/14:00?

1. DarkElement1987
2.
3.

• Low_Profile
tha_crazy schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 11:16:
[...]

Ja dat had ik gemerkt ja......

Ik merk trouwens wel dat ik veel minder crota speel, gister gewoon 20-30 minuten gedaan over de deathsinger solo
Solo is mij nooit gelukt helaas, misschien toch nog eens proberen voor de fun/uitdaging

PoE 32 of 34 moet ook wel te solo'en zijn, behalve misschien qodron, da's echt een asshole >:)

• Low_Profile
DarkElement schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 11:27:
Iemand begin van de middag zin in een PoE 32? Laat ik zeggen rond 13:30/14:00?

1. DarkElement1987
2. Low__Profile
3.
Ik doe wel mee!

• DarkElement
Qodron is een klootzak. Hè Murcielago.

• tha_crazy
  • Nu online

tha_crazy

Mafketel

Pinjataaa schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 11:26:
[...]

Ik had wel kramp in mijn vingers van al het vluchten en springen ;)
Maar leuk was het wel!
Het woord van de dag is Roteren,
Het 2e woord van de dag is..... JUMP JUMP JUMP!!!!!

:P
Low_Profile schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 11:31:
[...]

Solo is mij nooit gelukt helaas, misschien toch nog eens proberen voor de fun/uitdaging

PoE 32 of 34 moet ook wel te solo'en zijn, behalve misschien qodron, da's echt een asshole >:)
Gister 32 voor het grootste deel solo gedaan, was best goed te doen moet ik zeggen.

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:18

Grudgie

PSN: Grudgie7

Ik wil wel mee met mijn hunter (31) of Titan (34)

• DarkElement
Prima tot straks! 13:30 of 14:00 wat komt jullie het best uit :)?

• Grudgie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:18

Grudgie

PSN: Grudgie7

Mij maakt het niet veel uit.

• DarkElement
Then 1330 it is.

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bungie says that when you load up The Taken King, you might even find white or green weapons with higher attack values than your poor 365 Fatebringer and Vision of Confluence. RIP.
;(

• Playmaster
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-01 10:05
tha_crazy schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:58:
[...]

Ik heb em ook maar besteld, 't is dat ik die week cursus heb anders zou ik misschien wel een dagje vrij nemen
Zit er trouwens ergens nog prijsverschillen tussen de pre-orders?

Komt uit in mijn laatste week vakantie :*) (ik weet niet of mijn vrouw daar ook zo blij mee is).

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 06:56
Wow wtf. Da's wel raar. Wordt dan massaal dismantlen. Is er ook al iets bekend over wat er gaat gebeuren met materials? Worden die ook obsolete :+ Heb nu een berg weapon parts, hadronic essence, enz.

• tha_crazy
  • Nu online

tha_crazy

Mafketel

Playmaster schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 11:58:
[...]

Zit er trouwens ergens nog prijsverschillen tussen de pre-orders?

Komt uit in mijn laatste week vakantie :*) (ik weet niet of mijn vrouw daar ook zo blij mee is).
Geen idee, ik kijk niet zo nauw.
Dus gewoon in de playstation store besteld

• Low_Profile
Prima, tot straks dan!

• valere
  • Registratie: December 2010
Trishul schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 11:59:
[...]

Wow wtf. Da's wel raar. Wordt dan massaal dismantlen. Is er ook al iets bekend over wat er gaat gebeuren met materials? Worden die ook obsolete :+ Heb nu een berg weapon parts, hadronic essence, enz.
Ik las dat je gear met gear kunt upgraden 8)

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online
[...]

Hier leuk beetje info op een rijtje gezet:

https://www.reddit.com/r/...ttk_info_dump_megathread/

Wat je vraag over materials betreft: Ze gaan daar geen class specifieke materials meer van maken. Dus ipv Hadronic Essences(warlock) en Armor plating(Titan) word het nu Armor materials waardoor je ze op iedere character kan gebruiken.

PSN: Flix20-NL

• Ornathon
  • Laatst online: 27-07-2023

Ornathon

PSN: igorvertus

Goed dat ik mijn etherics heb bewaard van de Iron Banner. Of zijn die ook niets meer waard dan.

PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R

• Crashhill
Ben benieuwd!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-01 11:27
DarkElement schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 11:33:
Qodron is een klootzak. Hè Murcielago.
Dat was ie zeker, maar de aanhouder wint. Poe32 liep gisteren ook voor geen meter. Misschien had ik mijn dag niet.
In ander nieuws: veel info op planetdestiny

PSN: djmurcielago

• Crashhill
Met andere woorden Etheric Lights worden ook waardeloos :+

• Griffx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11-2025
tha_crazy schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 10:07:
Tevens, nieuwe trailer
[afbeelding]

[video]

[afbeelding]

Enne, SUROS

[video]

choo choo
Wel vet hoor om te zien, ben net die week op vakantie :+

PC Specs

• L490
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-01 13:46
“No Time To Explain” is an Exotic version of the Stranger’s Rifle, sort of.

Hahahaha. :P

• Crashhill
Heb er zin in

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:39

Vuvuzela

My spire is forming

Iemand zei het tegen me maar ik heb het nog niet zwart op wit zien staan.. maar met nieuw gear zonder lightlevel is straks iedereen weer lvl 20 en dan vanaf daar richting lvl 40?

I served in a company of heroes.

• DarkElement
Stranger's Rifle zou je straks in een Arc Exotic kunnen veranderen met als perk dat alle precision shots rechtstreeks je mag terug in gaan :o nice. mooi dat ik m heb bewaard dan.

Althans dat beweert iemand in de comments. Nice als het waar is.

+ andere source: https://www.reddit.com/r/...g_compilation_megathread/

[ Voor 34% gewijzigd door DarkElement op 05-08-2015 12:39 ]

• Crashhill
Vuvuzela schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 12:29:
Iemand zei het tegen me maar ik heb het nog niet zwart op wit zien staan.. maar met nieuw gear zonder lightlevel is straks iedereen weer lvl 20 en dan vanaf daar richting lvl 40?
Wordt VoG en Crota stukje moelijker _/-\o_

• DarkElement
Dit lijkt me ook erg nice:
Echo Chamber (PlayStation Exclusive) [GI]

Takes place on Venus
Includes Raid-Style mechanics [GI]
You go to stop the Restorative Mind, trying to restore the Nexus Mind you destroyed in an earlier Strike. [GI]
The boss has a constantly rotating energy shield. [GI]
Only vulnerable after the placement of a special item. [GI]

• Ereaser
Wéér een hydra :P

• Ereaser
[...]

Cozmo heeft gezegd je legendaries nog maar even te bewaren, ze gaan zodra ze terug zijn uit Keulen een twitch stream doen :)

• NLRev0lution
DarkElement schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 12:35:
Stranger's Rifle zou je straks in een Arc Exotic kunnen veranderen met als perk dat alle precision shots rechtstreeks je mag terug in gaan :o nice. mooi dat ik m heb bewaard dan.

Althans dat beweert iemand in de comments. Nice als het waar is.

+ andere source: https://www.reddit.com/r/...g_compilation_megathread/
uh nee, het is een exotic die vergelijkbaar is met de strangers rifle.

http://www.reddit.com/r/D...ets_buffed_in_taken_king/

• Crashhill
Ik blijf gewoon steevast met de fatebringer spelen (l)
Ik ga sowieso gewoon die oude RAID wapens bewaren, ik bedoel we moeten wel een beetje de history van Destiny bewaken toch!

• Flix20
  • Registratie: Oktober 2011
  • Nu online
Wat ik me afvraag, ze zeggen dat je een nieuw character, of een bestaande laag lvl character kan aanmaken welke direct geupgrade is om klaar te zijn voor TTK content. Ik neem dus aan dat je die character op lvl 20 krijgt dus.

Zou je dan alsnog de main storymode <TTK moeten doorspelen of stap je dan > vanilla destiny in.

PSN: Flix20-NL

• Ornathon

Ornathon

* Ornathon is bored. Iemand iets aan het doen? Stuur maar invite ofzo :)

• Ereaser
Ornathon schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 13:34:
* Ornathon is bored. Iemand iets aan het doen? Stuur maar invite ofzo :)
Ik ben aan het werk, weet niet of je wil joinen nu je dat weet? :+

• Ornathon

Ornathon

Haha :D

• NLRev0lution
Liefhebbers die over een minuut of 15 poe32 willen doen?

• fritske23
  • Laatst online: 14-09-2025

fritske23

Echte naam Rob

NLRev0lution schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 17:01:
Liefhebbers die over een minuut of 15 poe32 willen doen?
Vanaf half 6 wil ik wel meedoen
Pagina: 1 ... 119 ... 167 Laatste

Dit topic is gesloten.