Zit p het werk anders had ik wel meegerendDarkElement schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 13:19:
Clangenoot gaat MISSCHIEN mee, het is nu dus:
1. Tollenaar24
2. sanderlissenberg (onder voorbehoud)
3. stony-times
4. DarkElement1987
5. jansoe13
6.
reserve:
Met z'n 4en is het ook prima te doen johDarkElement schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 13:19:
Clangenoot gaat MISSCHIEN mee, het is nu dus:
1. Tollenaar24
2. sanderlissenberg (onder voorbehoud)
3. stony-times
4. DarkElement1987
5. jansoe13
6.
reserve:
2 weken geleden tot aan Atheon gekomen met zijn 3en, toen moesten we iedere keer wachten op de sunsinger super toen het mis ging wat ons wat te lang duurde
Kan ook tegelijk he, doe ik ook altijd op vrijdag
ja i know, leuk met trials enzo, ja even plassen even roken even dit even dat even tindertha_crazy schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 13:23:
[...]
Kan ook tegelijk he, doe ik ook altijd op vrijdag
Gisteren ook weer gewoon, volgens mij speelde hij toen ook met 1 hand door
haha dat zijn jouw woordenCrashhill schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 13:30:
Tinder, das toch zo een homo app
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Omdat Peter Dinklage overrated AF is.
Atlas#22744
Ah jawel johDarkElement schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 13:24:
Ik ga niet met mijn Vita in de kroeg zitten
Momentje, ff tinderen :Wvegetto1983 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 13:24:
[...]
ja i know, leuk met trials enzo, ja even plassen even roken even dit even dat even tinder
't is altijd feest met mij
[ Voor 3% gewijzigd door tha_crazy op 06-08-2015 13:39 ]
Ik wil jullie tinderdiscussie niet verstoren maar is het voornamelijk alleen maar Playstation mensen die er op tweakers zitten of is er ook een groepje voor de Xbox one?
vrijwel psn maar er zitten wel wat xbox users tussen, grotendeels is het wel PSN hoor..
Xbone is ook present, maar heel erg weinig. Ereaser speelt Xbox bijvoorbeeld.noloog schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 14:08:
Ik wil jullie tinderdiscussie niet verstoren maar is het voornamelijk alleen maar Playstation mensen die er op tweakers zitten of is er ook een groepje voor de Xbox one?
Atlas#22744
Zonde zondevegetto1983 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 14:09:
vrijwel psn maar er zitten wel wat xbox users tussen, grotendeels is het wel PSN hoor..
Zoals Kasai al zegt speel ik op Xbox. We hebben een groepje waar we regelmatig mee spelen, dus voeg me maar toenoloog schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 14:08:
Wel jammer dat je op je Xbox bepaalde exotics en strikes niet kunt spelen
Zal niet veel schelen denk
Er komen er geloof ik binnenkort een hoop vrij bij de release van TTK geloof ik.Crashhill schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 14:20:
Wel jammer dat je op je Xbox bepaalde exotics en strikes niet kunt spelen
Maar je mist niet veel hoor.
[ Voor 45% gewijzigd door tha_crazy op 06-08-2015 14:24 ]
Je verwacht het niet he met zoon nickname
Dan klink je een stuk jonger.. En speel je best goed voor een hoog bejaarde...
He niks tegen mij nickname he DBZ rules ik ben jong van geestnoloog schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 14:27:
[...]
Je verwacht het niet he met zoon nickname
leef je weer hahabrambest schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 14:28:
[...]
Dan klink je een stuk jonger.. En speel je best goed voor een hoog bejaarde...
Ik heb niks tegen jou, ik zit me gewoon te vervelen op mn werkvegetto1983 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 14:29:
[...]
He niks tegen mij nickname he DBZ rules ik ben jong van geest
Bram is dood, Bram ga weg, je vind Destiny niet meer leuk je was er klaar mee. Doei, tot morgen?
Dat was een inkoppertje he.
Ja Richard, ik speel het niet zoveel meer. Laatste keer was toen IB afgelopen zaterdag(?!?). Maar lees hier nog wel eens mee, is af en toe best gezellig.
[ Voor 8% gewijzigd door brambest op 06-08-2015 14:33 ]
haha just kiddin, same here bijna vakantie morgen nog 1 dagje dan 3 weken freeeeeeeeeeenoloog schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 14:31:
[...]
Ik heb niks tegen jou, ik zit me gewoon te vervelen op mn werk
Nog 1 weekje en dan: CrazyVin's Palace/Man Cavevegetto1983 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 14:33:
[...]
haha just kiddin, same here bijna vakantie morgen nog 1 dagje dan 3 weken freeeeeeeeeee
Met the taken king wel weer van de partij?brambest schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 14:32:
[...]
Dat was een inkoppertje he.
Ja Richard, ik speel het niet zoveel meer, maar lees hier nog wel eens mee, is af en toe best gezellig.
met gameroom incl 1ms gaming monitor ?tha_crazy schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 14:33:
[...]
Nog 1 weekje en dan: CrazyVin's Palace/Man Cave
Mijn gevoel zegt nee, maar ik denk het stiekem wel. Misschien dat ik hem alleen niet pre order, en eerst een paar dagen afwacht.. Als did nou in week van 5 sept uitkomt, dan ben ik er niet..Crashhill schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 14:33:
[...]
Met the taken king wel weer van de partij?
Zoiets, en een garage vol motorenvegetto1983 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 14:35:
[...]
met gameroom incl 1ms gaming monitor ?
Jezus zeg wat kunnen jullie toch off-topic lullen.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Af en toe ook wel eens lekkerBuizerd__NL schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 14:39:
Jezus zeg wat kunnen jullie toch off-topic lullen.
Maar wat waren nou de nederlandse tijden van t onderhoud vandaag?
[ Voor 14% gewijzigd door tha_crazy op 06-08-2015 14:43 ]
Als we in party's zitten gaat het toch ook nooit over Destiny
i.i.g. 80% van de tijd
Wel jongen! Gewoon erbij zijn = is meemakenbrambest schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 14:35:
[...]
Mijn gevoel zegt nee, maar ik denk het stiekem wel. Misschien dat ik hem alleen niet pre order, en eerst een paar dagen afwacht.. Als did nou in week van 5 sept uitkomt, dan ben ik er niet..
Van 17 tot 21 als ik het goed heb.tha_crazy schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 14:42:
[...]
Af en toe ook wel eens lekker
Maar wat waren nou de nederlandse tijden van t onderhoud vandaag?
Hier nog een.noloog schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 14:08:
Bijna wel dagelijks online.
PSN: Flix20-NL
17 tot 21 volgens mij ja, anders van 16 tot 20, altijd die tijdzones, summer time, etc.
In de vroege avond dus geen Destiny
Hangt er vanaf, zit ik erbij of nietCrashhill schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 14:51:
Als we in party's zitten gaat het toch ook nooit over Destinyi.i.g. 80% van de tijd
Meh, dan maar weer eens met de PC gamen
ghehe welke spelletjetha_crazy schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 14:57:
[...]
Hangt er vanaf, zit ik erbij of niet
[...]
Tinder swipen tijdens Crota en VoGnoloog schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 14:08:
Er was iemand die had heel Brabant al gehad, of de achterhoek.
Soms wel toch, ja wij zitten soms ook in dezelfde party. Dan gaat het toch alleen over Destiny?tha_crazy schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 14:57:
[...]
Hangt er vanaf, zit ik erbij of niet
[...]
Dat is dan ook niet zo moeilijk.Viper® schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 14:58:
[...]
Tinder swipen tijdens Crota en VoG![]()
Er was iemand die had heel Brabant al gehad, of de achterhoek.
Maar vanavond onderhoud dus ? was alweer een tijdje geleden
Dan maar booby croft spelen, was gratis met PlayStation plus. Rocket league gemist
Dan maar booby croft spelen, was gratis met PlayStation plus. Rocket league gemist
Voor boobies moet je Tomb Raider Definitive Edition spelen.
Mafia 2 denk ik....
Ik en alleen over destiny lullen?Crashhill schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:00:
[...]
Soms wel toch, ja wij zitten soms ook in dezelfde party. Dan gaat het toch alleen over Destiny?
Moet je toch eens beter opletten, ik praat over alles wat maar kan
Idem, minus dat 1 dagje wachten + 1 dagje langer vakantie!vegetto1983 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 14:33:
[...]
haha just kiddin, same here bijna vakantie morgen nog 1 dagje dan 3 weken freeeeeeeeeee
Nah, valt wel meetha_crazy schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:09:
[...]
Mafia 2 denk ik....
[...]
Ik en alleen over destiny lullen?
Moet je toch eens beter opletten, ik praat over alles wat maar kan
btw, etheric light zal ook komen te vervallen in de nieuwe uitbreiding? dus kan k ze best nog gebruiken om me lock naar 34 te brengen?
Kan me haast niet voorstellen dat ze die dingen echt compleet onbruikbaar maken.
Misschien ga je die zo alsnog nodig hebben om wapens/gear te upgraden, alleen dan niet in light level maar wat rating/abilities betreft.
Misschien ga je die zo alsnog nodig hebben om wapens/gear te upgraden, alleen dan niet in light level maar wat rating/abilities betreft.
ja maar alle "oude" gear gaat verdwijnen dus waarom zou je ze dan nog nodig hebbe?
Gameparty bij vinnie.tha_crazy schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 14:33:
[...]
Nog 1 weekje en dan: CrazyVin's Palace/Man Cave
Maar hier ook best hyped over TTK. Toch maar eens paar daagjes vrij regelen =$
PSN - M4uSzi // -
Oh ik vind t prima hoor, als iedereen iets van vleesch meeneemt maak ik wel m'n heerlijke spare-ribs & kipsate 
Geen groente, dat kan neit op de bbq
Geen groente, dat kan neit op de bbq
[ Voor 15% gewijzigd door tha_crazy op 06-08-2015 15:38 ]
Is er serieus weer onderhoud vanavond?Viper® schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:02:
Maar vanavond onderhoud dus ? was alweer een tijdje geleden
ja game party bij vin, TOO night op vrijdag binnenkort? neem ik wel een tv mee
Ja, heb ik gisteren nog gepost.Playmaster schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:40:
[...]
Is er serieus weer onderhoud vanavond?
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Haha goed hoor.vegetto1983 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:40:
ja game party bij vin, TOO night op vrijdag binnenkort? neem ik wel een tv mee
Is wel makkelijk met ToO denk ik zo....
daar zeg je eens wat, ken je gelijk op andermans scherm kijken als je doodgaat..ik zeg doen!tha_crazy schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 15:42:
[...]
Haha goed hoor.
Is wel makkelijk met ToO denk ik zo....
BBQ, Lan party?
Waarrrrr.... dat ik jullie niet ken maakt mij niet uit i.i.g.
No offense tegen BBQ en Bier, maar pas geleden was het topic al een tijdje op slot omdat het te off topic wordt.
Just saying
Just saying
Ow dan zit ook dichtbij vanuit Tilburg. Ik kom gerustvegetto1983 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 16:34:
ik woon in breda iig
Dit gaat over een destiny bbq/bier meet, geheel ontopicEreaser schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 16:38:
No offense tegen BBQ en Bier, maar pas geleden was het topic al een tijdje op slot omdat het te off topic wordt.
Just saying
Je weet wel dat grote industieterrein in brabant waar regelmatig grote branden zijn enzo?Crashhill schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 16:41:
[...]
Ow dan zit ook dichtbij vanuit Tilburg. Ik kom gerustenige probleem is dat mijn vriendin moet overtuigen
Nou daar woon ik vlakbij
[ Voor 37% gewijzigd door tha_crazy op 06-08-2015 16:41 ]
Gaat het ook echt geplanned worden of maar gewoon geblaaaaaat.tha_crazy schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 16:41:
[...]
Dit gaat over een destiny bbq/bier meet, geheel ontopic
Met hun offtopic om dan dit topic te sluiten
Destiny - Kletshoek
Nou tot morgentha_crazy schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 16:41:
[...]
[...]
Je weet wel dat grote industieterrein in brabant waar regelmatig grote branden zijn enzo?
Nou daar woon ik vlakbij
Ah dat had ik gemist, omdat ik alleen de laatste pagina bekeektha_crazy schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 16:41:
[...]
[...]
Je weet wel dat grote industieterrein in brabant waar regelmatig grote branden zijn enzo?
Nou daar woon ik vlakbij
waarom neem je je vrouwtje meeCrashhill schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 16:41:
[...]
Ow dan zit ook dichtbij vanuit Tilburg. Ik kom gerustenige probleem is dat mijn vriendin moet overtuigen
Oh ik vind t allemaal prima hoor, mij boeit het echt niet.Crashhill schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 16:43:
[...]
Gaat het ook echt geplanned worden of maar gewoon geblaaaaaat.
Met hun offtopic om dan dit topic te sluitenwat voor topic moeten we dan aan gaan maken?
Destiny - Kletshoek
Single life FTW!
Maar ngo wel even een maandje wachten, krijg pas de 17e de sleutel
AgreedDarkElement schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 16:44:
Moet ze eerst een Destiny account hebben anders niet welkom
[ Voor 90% gewijzigd door tiguan op 06-08-2015 16:45 ]
overtuigen dat ik mag gaan het is dus meer vragen en onderhandelen of ik bij wildvreemde mensen mag BBQ en zuipen
Die heeft ze eigenlijk wel alleen nooit ingelogd maar ze heeft een PSN account. Om namelijk Rocket League te spelenDarkElement schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 16:44:
Moet ze eerst een Destiny account hebben anders niet welkom
maar je bepaald toch wel zelf waar je heen gaat en wat je doet? ik geef het alleen aan en ze neemt het ter kennisgeving aan, verder niets..Crashhill schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 16:45:
[...]
overtuigen dat ik mag gaan het is dus meer vragen en onderhandelen of ik bij wildvreemde mensen mag BBQ en zuipen
[...]
Die heeft ze eigenlijk wel alleen nooit ingelogd maar ze heeft een PSN account. Om namelijk Rocket League te spelen
Hahatha_crazy schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 16:45:
[...]
Oh ik vind t allemaal prima hoor, mij boeit het echt niet.
Single life FTW!
Maar ngo wel even een maandje wachten, krijg pas de 17e de sleutel
Of xbox
Nah.... je moet altijd overleggen in een relatie he vegettovegetto1983 schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 16:46:
[...]
maar je bepaald toch wel zelf waar je heen gaat en wat je doet? ik geef het alleen aan en ze neemt het ter kennisgeving aan, verder niets..
De plek is er wel voorCrashhill schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 16:47:
[...]
Hahagoede housewarming dan toch? ik bedoel maar, wat is er beter dan je huis te verwarmen met 20 stinkend naar bier en bbq destiny spelers + 20 PS4 en 20 TV's
Of xbox
Moet eigenlijk wel straks een complete destiny gameroom opzetten.
Dit topic is gesloten.
![]()