Welke router heb je nu?
WLR-4100 Sitecom Router X4 N300, meegeleverd bij Telfort en in gebruik genomen nadat mijn D-Link DIR-655 de geest had gegeven.
Wat is je maximale snelheid volgens je provider?
50Mb Full Duplex.
Welke draadloze netwerkproblemen moet jij vaak oplossen bij anderen?r
Bereik als eerste en snelheid als tweede, al is dat laatste vaak alleen uitleggen hoe en wat..
Wat mis jij nog in huis voor een optimaal netwerk?
Roaming!
Wat wil je graag testen of vergelijken met de TP-LINK producten uit pakket 2?t
Bereik op zolder. Nieuwbouw met twee gewapend betonnen vloeren belemmerd het bereik. WiFi bereik is met de huidige Sitecom en vorige Dlink net voldoende voor e-mail en browsen. Media afspelen of Youtube is werkt niet. Dat laastste heb ik al eens getest met een 200Mb homeplug, maar ook die was niet snel genoeg om media af te spelen van mijn NAS op mijn Netgear NTV550 mediaspeler.
WLR-4100 Sitecom Router X4 N300, meegeleverd bij Telfort en in gebruik genomen nadat mijn D-Link DIR-655 de geest had gegeven.
Wat is je maximale snelheid volgens je provider?
50Mb Full Duplex.
Welke draadloze netwerkproblemen moet jij vaak oplossen bij anderen?r
Bereik als eerste en snelheid als tweede, al is dat laatste vaak alleen uitleggen hoe en wat..
Wat mis jij nog in huis voor een optimaal netwerk?
Roaming!
Wat wil je graag testen of vergelijken met de TP-LINK producten uit pakket 2?t
Bereik op zolder. Nieuwbouw met twee gewapend betonnen vloeren belemmerd het bereik. WiFi bereik is met de huidige Sitecom en vorige Dlink net voldoende voor e-mail en browsen. Media afspelen of Youtube is werkt niet. Dat laastste heb ik al eens getest met een 200Mb homeplug, maar ook die was niet snel genoeg om media af te spelen van mijn NAS op mijn Netgear NTV550 mediaspeler.
[ Voor 3% gewijzigd door ransbal op 08-04-2015 10:58 ]