Wow, Microsoft heeft z'n zaakjes zowel technisch, als qua klantvriendelijkheid duidelijk nog niet op orde.
Ik had bij voorintekening de Microsoft Lumia 640 LTE DS besteld. Dus de versie met 4G.
Ook op de Microsoft store website stond er met grote koeieletters '4G'.
Afgelopen vrijdag heb ik hem ontvangen, en na wat gepuzzel blijkt dat ze de 3G versie verstuurd hebben.
Na meerdere telefoonpogingen eindelijk een mens aan de telefoon gekregen, uiteraard lang verhaal, ze begrepen het eerst zelf ook allemaal niet zo goed.
Maar de conclusie werd uiteindelijk: Jammer, stuur maar terug. Wij kunnen U niet de juiste (bestelde en betaalde) leveren.
Ga maar naar een winkel als je de 4G versie wilt hebben.
Ik heb nog screenshots van zowel de bestelling als de Microsoft website waar op beide uitdrukkelijk 4G staat vermeld, maar die hoefden ze niet te zien, ze gaven me nu een link naar een Microsoft Store website waar ook nog steeds Lumia 640 LTE staat, maar als je in de specs. gaat zoeken staat er achter 'batterij' een batterijduur bij gebruik van 3G. Dus dat gaf dan volgens de support afdeling toch aan dat het een 3G telefoon zou zijn. (wow)
Bizar slecht voor zo'n bedrijf. Zowel qua kennis en communicatie van de specs van hun eigen producten, maar vooral de onwil om te zorgen dat ik gewoon krijg wat ik besteld en betaald heb.
Wees dus gewaarschuwd met bestellen bij Microsoft zelf.
[
Voor 4% gewijzigd door
hiccup op 08-04-2015 11:02
]