Mijn toestel is zojuist afgeleverd door PostNL/Coolblue !
Meulendijks89 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:21:
Mijn toestel is zojuist afgeleverd door PostNL/Coolblue !
Ps ik heb zojuist de registratie voor de wireless charger gedaan...dit verliep vlekkeloos.
Ik had de 7 april besteld bij typhone. Nu blijkt dat eerst de abbonnement goedgekeurd moet worden en dat duurt maximaal 5 werkdagen
. Dus wss krijg ik m pas volgende week.
Ik dacht dat ze ermee bedoelde dat het voor het einde van de dag is en met andere woorden het kan de gehele dag worden afgeleverd.
Ze vragen naar de promotiecode. Waar kan ik deze vinden? Ik heb op de site lopen zoeken en op google maar kon het nergens vinden.
Ik heb het toestel vandaag bij de t-mobile gekocht.
Alvast bedankt
De promotiecode was van te voren daar te registreren. als ik het goed hebcrobo schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:30:
[...]
Ze vragen naar de promotiecode. Waar kan ik deze vinden? Ik heb op de site lopen zoeken en op google maar kon het nergens vinden.
Alvast bedankt
Je kon je tot gisteren registreren voor een promotiecode... Vanaf vandaag kan je bestellencrobo schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:30:
[...]
Alvast bedankt
Die staat in de mail toen je vooraf hebt aangemeld voor deze actie. Als je dat niet hebt gedaan dan heb je actie code ook niet. Mail zag eruit als:crobo schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:30:
[...]
Alvast bedankt
Jouw unieke promotiecode!
Bedankt voor je registratie. Hierbij ontvang je de unieke promotiecode: *
Als je het toestel vandaag pas hebt gekocht, dat kom je denk ik niet meer in aanmerking van deze actie
[ Voor 8% gewijzigd door MarcHealthy op 10-04-2015 13:36 ]
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Verwijderd
Kreeg net de volgende mail:
Maar klopt deze claim wel? Ik heb namelijk nog niets vernomen van een tekort aan S6's (op tweakers in ieder geval)
Dit bericht ging over de Edge:
http://tweakers.net/nieuw...axy-s6-edge-modellen.html
Wow, echt waar? Dat is wel wat anders dan binnen één week.quote: Mail van Tele2Je hebt een Samsung Galaxy S6 bij ons besteld. Maar - je zag het misschien al in het nieuws - Samsung heeft alle telecomproviders laten weten dat er leveringsproblemen zijn. Dat betekent dat je bestelling later komt.
We gaan ervan uit dat Samsung eind april levert en dat je de Samsung Galaxy S6 uiterlijk 1 mei in huis hebt.
Maar klopt deze claim wel? Ik heb namelijk nog niets vernomen van een tekort aan S6's (op tweakers in ieder geval)
Jawel je hebt de hele maand om je toestel te kopen, maar je moet je voor vandaag wel aangemeld hebben dat je dat gaat doen en dan ontvang je inderdaad de code die jij noemt...GokuSsj schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:33:
Als je het toestel vandaag pas hebt gekocht, dat kom je denk ik niet meer in aanmerking van deze actie
Vorig jaar met de Note 4 was de actie t/m de dag van de launch, ookal was dat officieel ook niet zo niet zo
https://www.samsung.com/nl/promotions/#/QEK8DR6CLA4AZ/ doet het blijkbaar ook nog, dus ik zou het gewoon proberen, is toch geheel geautomatiseerd
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
ik kreeg juist het volgende mail van samsung:
Beste klant,
Gefeliciteerd met je aankoop van een GALAXY S6 bij de online Samsung Shop!
Bij aankoop van deze nieuwe smartphone krijg je ook Wireless Charger cadeau. Om jou als directe Samsung-klant van dienst te zijn, hoef je je voor deze promotie dus niet apart aan te melden. Deze Wireless Charger bezorgen we volgende week op hetzelfde adres als opgegeven tijdens je bestelling.
We willen je bovendien 10% korting geven op het gehele assortiment accessoires.
Gebruik hiervoor de volgende kortingscode*: xxxxxxxxxxxxxxxx
Als je vandaag voor 20:30 uur bestelt, dan ontvang je het product morgen in huis.
Veel plezier met je nieuwe Samsung Galaxy S6!
Met vriendelijke groet,
Samsung Shop
*Deze korting is geldig tot en met 31 April 2015 op alle accessoires die te koop zijn op Samsung.com
(oude samsung account gebruikt bij het bestellen van toen ik nog de s2 gebruikte
)
Beste klant,
Bij aankoop van deze nieuwe smartphone krijg je ook Wireless Charger cadeau. Om jou als directe Samsung-klant van dienst te zijn, hoef je je voor deze promotie dus niet apart aan te melden. Deze Wireless Charger bezorgen we volgende week op hetzelfde adres als opgegeven tijdens je bestelling.
Als je vandaag voor 20:30 uur bestelt, dan ontvang je het product morgen in huis.
Met vriendelijke groet,
Samsung Shop
*Deze korting is geldig tot en met 31 April 2015 op alle accessoires die te koop zijn op Samsung.com
(oude samsung account gebruikt bij het bestellen van toen ik nog de s2 gebruikte
xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7
Inderdaad. Actie is alleen geldig als je je oor vandaag hebt geregistreerd. Wel ontzettend jammer.
Excuses voor de off-topic.
Hopelijk mrijgt iedereen zijn/haar toestel z.s.m. binnen.
Goed weekend!
Excuses voor de off-topic.
Hopelijk mrijgt iedereen zijn/haar toestel z.s.m. binnen.
Goed weekend!
Mijn toestel is ook binnen, thuis. Helaas ben ik daar niet
heb uiteindelijk geen bevestigingsmail gekregen van GSMweb, maar zag een pakket staan bij de mijnpakket app die uit die richting kwam en na een gesprek met een medewerker werd verteld dat ik hem kreeg.

heb uiteindelijk geen bevestigingsmail gekregen van GSMweb, maar zag een pakket staan bij de mijnpakket app die uit die richting kwam en na een gesprek met een medewerker werd verteld dat ik hem kreeg.
Ik kreeg deze mail ook. De allerlaatste zin is wel erg sterk! Geldig tot en met 31 April?!?!Mouki_9 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:57:
ik kreeg juist het volgende mail van samsung:
Beste klant,
Met vriendelijke groet,
Samsung Shop
(oude samsung account gebruikt bij het bestellen van toen ik nog de s2 gebruikte)

Eigenlijk best wel raar als je via internet (in mijn geval) een toestel besteld met tele2 abonnement heb je hem eerder in je huis dan dat je hem via Tele2 zelf besteld.Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:36:
Kreeg net de volgende mail:
[...]
Wow, echt waar? Dat is wel wat anders dan binnen één week.
Samsung meldt op hun site over de Edge 64gb versies:
wit: nu leverbaar
zwart: 17-4 leverbaar
goud: 24-4 leverbaar
Verwijderd
Inderdaad. Ik had dit bij Tele2 zelf gedaan i.v.m. vroeg verlengen, via hun website.pappaleone schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:14:
[...]
Eigenlijk best wel raar als je via internet (in mijn geval) een toestel besteld met tele2 abonnement heb je hem eerder in je huis dan dat je hem via Tele2 zelf besteld.
Ik had beter naar de alternatieven moeten kijken, waarschijnlijk was verlengen via Coolblue veel sneller geweest.
Het meest onplezierige was toch wel dat er geen orderstatus pagina is en ik op de dag van de release pas wordt geïnformeerd dat de levering van de pre-order nog niet mogelijk is.
Ik heb op 9 april ook contact met klantenservice gehad, maar die hadden geen nuttige informatie over de levering. (Ik nam contact op omdat ik nog geen email over een leverafspraak had gekregen.)
Hoop de groen binnenkort, ik wacht nog steeds op die groen.iexip66 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:17:
Samsung meldt op hun site over de Edge 64gb versies:
Ik heb een ding geleerd heb al heel wat telefoons besteld op internet of via de gewone provider winkels (zit al heel lang op vodafone netwerk) @ x een nieuwe foon besteld via de webshop van Vodafone, een grote ramp. Duurde altijd langer dan normaal zou moeten. Via de grote webshops zoals Coolblue Studentenmobiel Thyphone enz gaat het naar mijn weten vaak sneller. Kijk maar op de site van Vodafone een hoop bla bla maar bij elke versie staat levertijd van 5 dagen. Hoe kan dat nu als bij samsung op de site staat 17 en 24 april???Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 14:23:
[...]
Inderdaad. Ik had dit bij Tele2 zelf gedaan i.v.m. vroeg verlengen, via hun website.
Ik had beter naar de alternatieven moeten kijken, waarschijnlijk was verlengen via Coolblue veel sneller geweest.
Het meest onplezierig was toch wel dat er geen orderstatus pagina is en ik op de dag van de release pas wordt geïnformeerd dat de levering van de pre-order nog niet mogelijk is.
Ik heb op 9 april ook contact met klantenservice gehad, maar die hadden geen nuttige informatie over de levering. (Ik nam contact op omdat ik nog geen email over een leverafspraak had gekregen.)
Beide Media Markten in Groningen hebben helemaal geen Edge 32gb goud ontvangen.
Maar de Vodafone en Belcompany weer wel maar de medewerker vab Vodafone wou geen 80,- in mindering brengen omdat ik zijn vriend niet was en de Belcompany wou ook niet in prijs verlagen dus dan maar geduld nu
.
Maar de Vodafone en Belcompany weer wel maar de medewerker vab Vodafone wou geen 80,- in mindering brengen omdat ik zijn vriend niet was en de Belcompany wou ook niet in prijs verlagen dus dan maar geduld nu
24 maart mijn abonnement verlengd bij Vodafone zelf, en vanmorgen mijn S6 Edge 32 GB Black binnengekregen!
Als ik er voor over had om nog €300 extra uit te geven had ik direct een 32gb Edge Groen besteld via Amazon.de
.
Ook niet op voorraad hoor.beezjeh schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:08:
Als ik er voor over had om nog €300 extra uit te geven had ik direct een 32gb Edge Groen besteld via Amazon.de.
Ik kijk net toevallig op mijn Coolblue.be account, staat daar te lezen je bestelling wordt ingepakt
De release is hier toch pas volgende week vrijdag...
Gaan ze mijn S6 daar nu een week in een doos laten staan...
Voor de anderen hier, proficiat met jullie nieuwe aanwinsten!!
De release is hier toch pas volgende week vrijdag...
Gaan ze mijn S6 daar nu een week in een doos laten staan...
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
ssshhhtt!!! laat ze shippen:)JanAd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:34:
Ik kijk net toevallig op mijn Coolblue.be account, staat daar te lezen je bestelling wordt ingepakt
De release is hier toch pas volgende week vrijdag...![]()
Gaan ze mijn S6 daar nu een week in een doos laten staan...![]()
Had gisteren mail gehad dat hij 11april geleverd zou worden, maar toen ik belde om adres te laten wijzigen (weekend = thuis, 17de = werk), dan was het 1 grote soep en wist niemand het zeker of het wel echt zou lukken voor zaterdag..
Mijn bestelling is even verdwenen van het overzicht, wat wijst op een manipulatie aan hun kant en dus hopelijk effectief morgen levering!!
Dat zou wel een héél aangename verrassing zijn, moest dat effectief kloppen
Kans is groot dat het wel klopt voor jouw bestelling, anders zouden ze nog niet verwerken.. nu hopen dat die van mij ook morgen binnen komt:)JanAd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:45:
Dat zou wel een héél aangename verrassing zijn, moest dat effectief kloppen
Toestellen worden overal precies vroeger vrijgegeven, in Amerika al enkele weken.. Toch vreemd:)
Edit 1: mijn bestelling terug in overzicht: Je bestelling wordt geleverd op 17-04-2015
Prutsboel
Edit 2: en nu ineens: Je bestelling wordt geleverd op 10-04-2015
Krijg er stress van! Komaan coolblue.be, morgen thuis leveren aub..
[ Voor 21% gewijzigd door Hakki op 10-04-2015 15:52 ]
Verwijderd
Prijzen gaan snel omlaag op Marktplaats. De normale Samsung Galaxy S6 32GB is hier en daar voor rond de €550,- weggegaan. Laat staan over een aantal weken.
Goed nieuws, coolblue heeft me zonet opgebeld, was wel vandaag vertrokken, maar pas om 15u dus niet meer mogelijk vandaag te leveren. "is morgen goed"? => OK!
Toch mijn mening moeten herzien over service.. dit is mooi om even te verifiëren en in te lichten!
Toch mijn mening moeten herzien over service.. dit is mooi om even te verifiëren en in te lichten!
Heb een Edge goud besteld en wilde net bij de Media Markt even kleur en zijkanten checken. Kleur helaas niet voorradig, ook niet in gewone variant. Die edge viel me toch wat tegen. Ziet er inderdaad mooi uit, maar houdt minder prettig vast en bij bepaalde sites had ik ook last van weerspiegeling waardoor de tekst aan de zijkanten er minder goed uitzag. Zeker niet onleesbaar, maar wel minder strak.
Ik heb hier niets over gehoord... Ik heb dan ook via Belsimpel besteld en die dienen abo-aanvraag pas in als je het toestel hebt ontvangen...NetRipper schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:36:
[...]
Klanten van Vodafone die de telefoon al besteld hadden (iig via de webshop) dingen ook nog mee met de extra korting. We hebben dit eergisteren in de mail gehad:
[...]
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Zo hier is post.nl ook net langsgeweest,voor studentenmobiel, dank voor de snelle wijziging, en natuurlijk de super snelle levering.
bij KPN en Vodafone staat gewoon op de site dat men de 64GB Edge Zwart op voorraad heeft!
Hopelijk ook goed nieuws voor de coolblue bestellingen en worden deze ook spoedig uitgeleverd...
Hopelijk ook goed nieuws voor de coolblue bestellingen en worden deze ook spoedig uitgeleverd...
Verwijderd
Ben al een tijdje aan het spelen met mijn nieuwe speeltje dank Coolblue!
Super telefoon deze S6.
Super telefoon deze S6.
Ik krijg net de mail binnen dat hij verzonden is!!Hakki schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 16:02:
Goed nieuws, coolblue heeft me zonet opgebeld, was wel vandaag vertrokken, maar pas om 15u dus niet meer mogelijk vandaag te leveren. "is morgen goed"? => OK!

Als ik kijk op Coolblue.be staan sommige inderdaad ook in voorraad. Voor mijn versie (met Edge/Zwart/ 64GB) staat er nog altijd 17/4
Verwijderd
Denk dat ik nog minimaal 2 weekjes kan wachten op mijn edge goud 64
Veel plezier voor iedereen die hem wel al hebben
Veel plezier voor iedereen die hem wel al hebben
Die van mij ook binnen gehad.
Mooi toestel,geen krassen.
Van note 4 naar s6 edge,geen spijt van.
Ik heb een vraag. Ik wil ook perse de groene versie van de S6 Edge. Er bestaat nog steeds geen duidelijkheid over de beschikbaarheid van die in NL dus heb ik nu Belgie op het oog. Zal er verschil zijn tussen een toestel dat ik hier in NL bestel versus 1 uit Belgie? Zo ja, welke verschillen kan ik dan verwachten?
Enige plek waar ik alle 3 de kleuren in het echt heb gezien als showmodel is T mobile in Amersfoort.iexip66 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 16:04:
Heb een Edge goud besteld en wilde net bij de Media Markt even kleur en zijkanten checken. Kleur helaas niet voorradig, ook niet in gewone variant. Die edge viel me toch wat tegen. Ziet er inderdaad mooi uit, maar houdt minder prettig vast en bij bepaalde sites had ik ook last van weerspiegeling waardoor de tekst aan de zijkanten er minder goed uitzag. Zeker niet onleesbaar, maar wel minder strak.
Dan ook nog in zowel gewoon en Edge.
Goud was zo glad dat die beveiliging dingetje los gleed (zei de verkoper dat het bij de Edge ook al was gebeurt lol)
Maar ik had toen toch al de zwarte gehaald bij Samsung Exp. Store, laatste goud 64GB was net voor mn neus weggekaapt.
maar ben ook blij met de zwarte, gezien ik een clear view cover wil.
De T mobile shop had die covers zelfst in zwart blauw en goud... voor zo klein winkeltje
Bron???Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:52:
Prijzen gaan snel omlaag op Marktplaats. De normale Samsung Galaxy S6 32GB is hier en daar voor rond de €550,- weggegaan. Laat staan over een aantal weken.
Afgelopen woensdag het toestel besteld bij Mediamarkt, met de hoop hem vandaag op te kunnen halen bij het filiaal. Helaas, de middag is inmiddels al bijna afgelopen er is nog steeds geen mail in mijn inbox verschenen waarin staat dat het toestel klaarligt. Dit terwijl het betreffende filiaal wel leuk op het Twitter-account meldt: 'Galaxy S6 - Wij hebben hem!'.
Nu maar hopen dat ik morgen wel een mail ontvang of in ieder geval voor volgende week zondag het toestel in huis heb. Die maandag heb ik hem namelijk nodig
Toch altijd een teleurstelling wanneer je ervan uitgaat iets op een bepaalde dag te ontvangen, maar dit niet het geval is
Edit: En vandaag is hij helaas ook niet binnengekomen. Al met al had ik het toestel dus nog beter niet kunnen bestellen, want in de winkel hebben ze hem volgens de website wel gewoon op voorraad.
Nu dus maar hopen dat hij maandag wél komt.
Nu maar hopen dat ik morgen wel een mail ontvang of in ieder geval voor volgende week zondag het toestel in huis heb. Die maandag heb ik hem namelijk nodig
Toch altijd een teleurstelling wanneer je ervan uitgaat iets op een bepaalde dag te ontvangen, maar dit niet het geval is

Edit: En vandaag is hij helaas ook niet binnengekomen. Al met al had ik het toestel dus nog beter niet kunnen bestellen, want in de winkel hebben ze hem volgens de website wel gewoon op voorraad.
Nu dus maar hopen dat hij maandag wél komt.
[ Voor 15% gewijzigd door 4WardNL op 11-04-2015 21:38 ]
Grote kans dat dit nep aanbiedingen zijn om de 2e hands prijs omlaag te drukken. De S6 toestellen hebben leveringsproblemen dus er is geen reden om het toestel voor zo'n lage prijs aan te bieden.Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:52:
Kijk even op Amazone.de Zie daar dat die kleur leverbaar is vanaf 13 april.fms2754 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 17:33:
Ik heb een vraag. Ik wil ook perse de groene versie van de S6 Edge. Er bestaat nog steeds geen duidelijkheid over de beschikbaarheid van die in NL dus heb ik nu Belgie op het oog. Zal er verschil zijn tussen een toestel dat ik hier in NL bestel versus 1 uit Belgie? Zo ja, welke verschillen kan ik dan verwachten?
Verwijderd
Nieuw bericht van Belsimpel:
Betreft: levertijd van uw Samsung Galaxy S6 (Edge)
Geachte heer/mevrouw,
U heeft een Samsung Galaxy S6 of Galaxy S6 Edge besteld met ordernummer *. Zoals u wellicht in het nieuws gelezen heeft is de vraag naar deze producten groter dan verwacht. Om u zo goed mogelijk te informeren ontvangt u deze mail met meer informatie over uw levertijd.
Uw levertijd
In week 16 krijgen wij een levering van deze producten binnen. Het is op dit moment nog niet bekend hoeveel toestellen wij ontvangen in die week. Het is helaas mogelijk dat de levering niet voldoende is om alle wachtende klanten uit te leveren.
Hoe gaat het verder?
Zodra uw toestel binnen is wordt deze samen met de gratis powerbank zo snel mogelijk naar u verzonden, u dan ontvangt een verzendbevestiging per e-mail.
Wilt u de meest actuele levertijd?
Dit kunt u zien op uw persoonlijke orderstatuspagina. Dit is de meest accurate levertijd, dit is ook de levertijd die onze collega’s raadplegen als u ons naar de levertijd vraagt.
Mocht u nog andere vragen hebben over uw order, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen via een reply op deze mail of 050-2103404. Vermeld daarbij uw ordernummer: *
Met vriendelijke groet,
*knip* Geen persoonsinformatie betreffende medewerkers van (web)winkels op het forum!
Manager Klanttevredenheid
Ik heb hem op 2 maart besteld dus maak me niet veel zorgen, wel fijn dat ze je op de hoogte stellen.
Betreft: levertijd van uw Samsung Galaxy S6 (Edge)
Geachte heer/mevrouw,
U heeft een Samsung Galaxy S6 of Galaxy S6 Edge besteld met ordernummer *. Zoals u wellicht in het nieuws gelezen heeft is de vraag naar deze producten groter dan verwacht. Om u zo goed mogelijk te informeren ontvangt u deze mail met meer informatie over uw levertijd.
Uw levertijd
In week 16 krijgen wij een levering van deze producten binnen. Het is op dit moment nog niet bekend hoeveel toestellen wij ontvangen in die week. Het is helaas mogelijk dat de levering niet voldoende is om alle wachtende klanten uit te leveren.
Hoe gaat het verder?
Zodra uw toestel binnen is wordt deze samen met de gratis powerbank zo snel mogelijk naar u verzonden, u dan ontvangt een verzendbevestiging per e-mail.
Wilt u de meest actuele levertijd?
Dit kunt u zien op uw persoonlijke orderstatuspagina. Dit is de meest accurate levertijd, dit is ook de levertijd die onze collega’s raadplegen als u ons naar de levertijd vraagt.
Mocht u nog andere vragen hebben over uw order, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen via een reply op deze mail of 050-2103404. Vermeld daarbij uw ordernummer: *
Met vriendelijke groet,
*knip* Geen persoonsinformatie betreffende medewerkers van (web)winkels op het forum!
Manager Klanttevredenheid
Ik heb hem op 2 maart besteld dus maak me niet veel zorgen, wel fijn dat ze je op de hoogte stellen.
[ Voor 6% gewijzigd door Bullet NL op 10-04-2015 19:15 ]
Knoop doorgehakt en gewone versie besteld. Meteen ook maar zwart omdat ik twijfelde over goud. Morgen bezorgd als ik dan nog thuis ben.iexip66 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 16:04:
Note 4 naar een s6 edge? Dat is toch wel een behoorlijke stap terug in size en functies.painterceessies schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 17:15:
Die van mij ook binnen gehad.
Was die note 4 je te groot of gebruikte je die S pen nooit?
Hier hetzelfde ben nog in het bezit van de Galaxy Note Edge. En heb nu ook de S6 Edge binnen.Cyclonic schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 21:05:
[...]
Note 4 naar een s6 edge? Dat is toch wel een behoorlijke stap terug in size en functies.
Ben heel benieuwd inderdaad stukje terug in de maat, maar wel snellere processor.
Ik heb een G Flex 2 van LG aangezien ik al 3 telefoons heb met hitte probleem, was ik aan het kijken naar een s6 of s6 edge echter ik vind de telefoon gewoon veels te klein, Vond de note 4 en de note 4 edge toch een stuk prettiger.pappaleone schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 21:26:
[...]
Hier hetzelfde ben nog in het bezit van de Galaxy Note Edge. En heb nu ook de S6 Edge binnen.
Ben heel benieuwd inderdaad stukje terug in de maat, maar wel snellere processor.
Ja ik ben er aan de ene kant ook een beetje bang voor, maar ik doe mijn Note edge nog niet de deur uit.Mocht ik er na een weekje niet gewend aan raken, dan kan ik de S6 altijd nog de deur uitdoen.Cyclonic schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 21:31:
[...]
Ik heb een G Flex 2 van LG aangezien ik al 3 telefoons heb met hitte probleem, was ik aan het kijken naar een s6 of s6 edge echter ik vind de telefoon gewoon veels te klein, Vond de note 4 en de note 4 edge toch een stuk prettiger.
Toch maar besloten om vanavond even langs de T-Mobile shop op de Lijnbaan te gaan. Aangekomen rond een uur of 7 en 3 kwartier later stond ik weer buiten. Heel goed georganiseerd. Jammer dat de Gold editie net was uitverkocht. Nu een mooie witte in bezit.
Voor de mensen die nog moeten wachten, veel succes. Voor de mensen die dit pracht toestel hebben, gefeliciteerd en tot ziens in het [Samsung Galaxy S6] Ervaringen en Discussie topic!
Voor de mensen die nog moeten wachten, veel succes. Voor de mensen die dit pracht toestel hebben, gefeliciteerd en tot ziens in het [Samsung Galaxy S6] Ervaringen en Discussie topic!
Had je nog die 50% korting gekregen of gewoon abo?Ryan_ schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 21:49:
Toch maar besloten om vanavond even langs de T-Mobile shop op de Lijnbaan te gaan. Aangekomen rond een uur of 7 en 3 kwartier later stond ik weer buiten. Heel goed georganiseerd. Jammer dat de Gold editie net was uitverkocht. Nu een mooie witte in bezit.
De 50% korting actie. Ik hoorde van het personeel dat de mensen die er voor half 9 waren sowieso de telefoon zouden krijgen.Cyclonic schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 21:52:
[...]
Had je nog die 50% korting gekregen of gewoon abo?
Ik heb ook de witte ik heb hem alleen nog niet uit kunnen pakken. Hij staat thuis maar ik moet nog paar uurtjes werken. Dus hij is mooi de witte versie? Ik ging voor de gold versie, maar ja zoals bekend die zijn er nog weinig.Ryan_ schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 21:49:
Ik sinds vanochtend ook een witte in huis...ik vind 'm prachtig. Het ontwerp vd S6 komt erg goed tot z'n recht in deze kleur imo. Ik heb nog nooit eerder een witte phone gehad (altijd zwart), dus dat zegt genoeg over mijn keuze voor de witte S6!pappaleone schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 22:03:
[...]
Ik heb ook de witte ik heb hem alleen nog niet uit kunnen pakken. Hij staat thuis maar ik moet nog paar uurtjes werken. Dus hij is mooi de witte versie? Ik ging voor de gold versie, maar ja zoals bekend die zijn er nog weinig.
Zeer groot pluspunt (een van de redenen voor mij om voor de witte te gaan) is dat vinger-smudges nauwelijks zichtbaar zijn op de witte. Op de zwarte versie is dan wel ff anders
Wat dafmay zegt inderdaad. Ontzettend mooi design.pappaleone schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 22:03:
[...]
Ik heb ook de witte ik heb hem alleen nog niet uit kunnen pakken. Hij staat thuis maar ik moet nog paar uurtjes werken. Dus hij is mooi de witte versie? Ik ging voor de gold versie, maar ja zoals bekend die zijn er nog weinig.
Dank voor je reactie dafmaydafmay schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 22:11:
[...]
Ik sinds vanochtend ook een witte in huis...ik vind 'm prachtig. Het ontwerp vd S6 komt erg goed tot z'n recht in deze kleur imo. Ik heb nog nooit eerder een witte phone gehad (altijd zwart), dus dat zegt genoeg over mijn keuze voor de witte S6!
Zeer groot pluspunt (een van de redenen voor mij om voor de witte te gaan) is dat vinger-smudges nauwelijks zichtbaar zijn op de witte. Op de zwarte versie is dan wel ff anders
2 lange uurtjes nog dan...wordt het wel nachtwerk met de S6pappaleone schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 22:25:
[...]
Dank voor je reactie dafmaynog 2 uurtjes dan mag ik hem ook uitpakken.
[ Voor 7% gewijzigd door dafmay op 10-04-2015 22:30 ]
Je heb wel gelijk,het is een heel verschil.Cyclonic schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 21:05:
[...]
Note 4 naar een s6 edge? Dat is toch wel een behoorlijke stap terug in size en functies.
De note 4 is en blijft voor mij de topper.
Had de edge zakelijk gekocht,vond hem wel mooi.
Maar inderdaad een stuk kleiner.
Maar hij is toch wel mooi,en moet zeggen een stuk sneller en vloeiender dan de note 4.
Maar moet er wel bij vermelden dat die spekglad is,dus pas op.
[ Voor 5% gewijzigd door painterceessies op 10-04-2015 22:37 ]
Precies.pappaleone schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 21:36:
[...]
Ja ik ben er aan de ene kant ook een beetje bang voor, maar ik doe mijn Note edge nog niet de deur uit.Mocht ik er na een weekje niet gewend aan raken, dan kan ik de S6 altijd nog de deur uitdoen.
Ik doe de note 4 ook niet weg.
Heb twee simkaarten,dus af en toe even wisselen van telefoon.
Deden de 64/128gb versie ook mee aan de 50% kortingsactie op de Lijnbaan?Ryan_ schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 21:49:
Om met het laatste punt te beginnen...ik vind dat juist heel erg meevallen. De S6 ligt super in de hand en ik heb geen moment dat ik bang ben de phone te laten glippen vanwege gladheid (zoals met de M8 bijvoorbeeld heel erg tricky was). Sterker nog de glazen achterkant heeft voor mijn gevoel juist veel grip.painterceessies schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 22:35:
[...]
Je heb wel gelijk,het is een heel verschil.
De note 4 is en blijft voor mij de topper.
Had de edge zakelijk gekocht,vond hem wel mooi.
Maar inderdaad een stuk kleiner.
Maar hij is toch wel mooi,en moet zeggen een stuk sneller en vloeiender dan de note 4.
Maar moet er wel bij vermelden dat die spekglad is,dus pas op.
Ik heb mijn Note4 verkocht en de S6 is er voor in de plaats gekomen. De Note4 was vooral een prachtig groot beeldscherm en dat was erg prettig werken, maar qua handzaamheid (vooral one-handed) was ie verre van ideaal in mijn ervaring.
Ik kwam daarvoor van diverse 5" phones (M7, M8, Nexus5) en heb dus nu weer de stap terug gedaan...en dat bevalt zeer goed. Erg fijne lichtgewicht en handzame phone de S6.
Precies.dafmay schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 22:51:
[...]
Om met het laatste punt te beginnen...ik vind dat juist heel erg meevallen. De S6 ligt super in de hand en ik heb geen moment dat ik bang ben de phone te laten glippen vanwege gladheid (zoals met de M8 bijvoorbeeld heel erg tricky was). Sterker nog de glazen achterkant heeft voor mijn gevoel juist veel grip.
Ik heb mijn Note4 verkocht en de S6 is er voor in de plaats gekomen. De Note4 was vooral een prachtig groot beeldscherm en dat was erg prettig werken, maar qua handzaamheid (vooral one-handed) was ie verre van ideaal in mijn ervaring.
Ik kwam daarvoor van diverse 5" phones (M7, M8, Nexus5) en heb dus nu weer de stap terug gedaan...en dat bevalt zeer goed. Erg fijne lichtgewicht en handzame phone de S6.
Hij is lekker licht.
En een geweldig apparaat.
Geen probleem morgen lekker vrijdafmay schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 22:30:
[...]
2 lange uurtjes nog dan...wordt het wel nachtwerk met de S6Benieuwd naar jouw bevindingen morgen...
Yes the same hier. Paar testjes doen lijkt me wel leuk,vergelijkend warenonderzoek hahapainterceessies schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 22:43:
[...]
Precies.
Ik doe de note 4 ook niet weg.
Heb twee simkaarten,dus af en toe even wisselen van telefoon.
Verwijderd
s6 edge zwart 128gb besteld via kpn, maar hier nog niks afgeleverd laat staan een verwachtte leverdatum
Ik heb 2 maart een Vodafone abonnement gesloten maar helemaal geen e-mail gehad voor extra data en korting. Geldt dit niet voor alle klanten? Heb ook nog steeds geen mobiel mogen ontvangen ondanks dat ik een van de eerste pre-orders had geplaatst.NetRipper schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:36:
[...]
Klanten van Vodafone die de telefoon al besteld hadden (iig via de webshop) dingen ook nog mee met de extra korting. We hebben dit eergisteren in de mail gehad:
[...]
[ Voor 11% gewijzigd door Fox op 11-04-2015 02:02 ]
Zelfde hier bij Coolblue. 7-4 zwarte S6 128GB besteld, daarna niks meer vernomen.Ik zie dat ie bij Studentmobiel al wel op voorraad is.Verwijderd schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 00:25:
s6 edge zwart 128gb besteld via kpn, maar hier nog niks afgeleverd laat staan een verwachtte leverdatum
[ Voor 4% gewijzigd door Hanky74 op 11-04-2015 11:36 ]
Volgens mij niet Die deden inderdaad mee. Trouwens, geen enkele bloatware van T-Mobile te vinden op mijn S6. Lijkt unbranded te zijn. Ook geen T-Mobile logo bij het opstarten.Dumpling schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 22:47:
[...]
Deden de 64/128gb versie ook mee aan de 50% kortingsactie op de Lijnbaan?
[ Voor 4% gewijzigd door Ryan_ op 11-04-2015 11:00 ]
Alles wat er binnen was gekomen deed toch mee?Ryan_ schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 10:39:
[...]
Volgens mij niet. Trouwens, geen enkele bloatware van T-Mobile te vinden op mijn S6. Lijkt unbranded te zijn. Ook geen T-Mobile logo bij het opstarten.
Verwijderd
Heeft er iemand al de s6 edge met 128 Gb ontvangen? Deze heb ik besteld maar ik waarschijnlijk nog niet beschikbaar.
Die heb ik ook besteld bij Studentmobiel. Leverdatum staat vermeld als week 16.Verwijderd schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 13:19:
Heeft er iemand al de s6 edge met 128 Gb ontvangen? Deze heb ik besteld maar ik waarschijnlijk nog niet beschikbaar.
Ik hoopte hem gisteren eigenlijk al te ontvangen, maar het wordt waarschijnlijk toch nog minstens een halve week.
Lenovo Yoga Book Windows | Samsung Galaxy S8 Arctic Silver
Zul je altijd zien dat de koerier precies was ingepland op het enige moment dat ik er niet was. Gelukkig was ie een kwartier te vroegiexip66 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 19:11:
[...]
Knoop doorgehakt en gewone versie besteld. Meteen ook maar zwart omdat ik twijfelde over goud. Morgen bezorgd als ik dan nog thuis ben.
Ik hoop wel dat het geen 8 weken duurt voordat de draadloze lader er is....
[ Voor 13% gewijzigd door iexip66 op 11-04-2015 14:02 ]
Ik de 32gb besteld bij coolblue nadat ik geannuleerd had bij 4launch(duurde ineen 's een week langer) en nu kreeg ik vrijdag mail van coolblue dat ie er zaterdag zou zijnHanky74 schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 06:19:
[...]
Zelfde hier bij Coolblue. 7-4 zwarte S6 128GB besteld, daarna niks meer vernomen.Ik zie dat ie bij Studentmobiel al wel op voorraad is.
Krijg ik een uur of 3 later mail dat ie al in eindhoven klaar ligt! En nog de laatste ook. Toch op vrijdag dus
ik vind de actievoorwaarden voor de gratis charger erg onduidelijk. Krijg je die nu ook als je een toestel krijgt van je provider en je daarvan een factuur kunt overleggen?
Voor de gratis charger heb je je voor donderdag moeten registreren. Dan kreeg je een code. Met die code kan je de charger aanvragen
Verwijderd
Voor de mensen die toevallig bij belsimpel willen bestellen, de witte s6 heeft dezelfde levertijd als de anderen. Nu staat er dat die op voorraad is maar dat is dus NIET zo. Ik had gemaild of ze het konden veranderen maar dat hebben ze tot nu toe nog niet gedaan.
Voor de mensen die vergeten zijn een pre-order code aan te vragen voor de samsung preorder actie, DM me maar. Ik heb meerdere codes, maar plannen zijn veranderd.
En dan word je wakker met een inbox vol DMs...
Ik heb 5 codes, ik stuur ze naar de 1e 5 die hebben gereageerd. Verder reageren heeft dus geen zin meer, ze zijn nu op
Verwijderd
Levering belsimpel weer uitgesteld.... Wordt er ondertussen wel moe van. Nu maar wachten tot vrijdag..
Verwijderd
iemand al wat gehoord wat de verwachtte levertijd is van de galaxy s6 edge 32 gb gold ? (besteld bij Coolblue)
In eerste instantie had ik mij S6 64gb bij belsimpel pre-orderd op 1 maart 2 uurtjes na release. Gisteren ben ik opnieuw op internet gaan kijken omdat belsimpel voorlopig niet uitlevert. Hierbij zag ik een leuke actie op studentmobiel waarbij mijn abo 3 euro per maand goedkoper is en 1000mb extra internet (vodafone red verlenging).
Belsimpel geannuleerd en met een beetje mazzel word morgen de S6 64gb black bezorgd door studentmobiel.
Belsimpel geannuleerd en met een beetje mazzel word morgen de S6 64gb black bezorgd door studentmobiel.
Welke bundels precies? Typhone en VF is in veel opzichten nog goedkoper namelijk?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Samsung galaxy S6 64GB black met Vodafone red verlenging. Onbeperkt bellen, smsen en 3000mb internet.
Toestel 0 euro en abo kosten 54 p/m. Bij belsimpel ten tijden van de pre-order was dit onbeperkt bellen, smsen en 2000mb voor 57 euro p/m toestel 0 euro.
Toestel 0 euro en abo kosten 54 p/m. Bij belsimpel ten tijden van de pre-order was dit onbeperkt bellen, smsen en 2000mb voor 57 euro p/m toestel 0 euro.
Verwijderd
Geannuleerd bij belsimpel. Zou eerst 37 euro per maand betalen en ook nog 11 euro voor de Samsung Galaxy S6 32GB. Heb nu de S6 64GB voor 39 euro per maand besteld bij coolblue en hij wordt morgen geleverd. Al met al blij met deze keuze:)
Edit: Ondertussen (19:45) is hij al verzonden en kan ik hem morgenochtend verwachten. Top service Coolblue!
Edit: Ondertussen (19:45) is hij al verzonden en kan ik hem morgenochtend verwachten. Top service Coolblue!
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2015 19:44 ]
Wat o.o?Verwijderd schreef op zondag 12 april 2015 @ 12:57:
Geannuleerd bij belsimpel. Zou eerst 37 euro per maand betalen en ook nog 11 euro voor de Samsung Galaxy S6 32GB. Heb nu de S6 64GB voor 39 euro per maand besteld bij coolblue en hij wordt morgen geleverd. Al met al blij met deze keuze:)
39 zonder bijbetaling?
Bij welke provider is dat dan?
Verwijderd
Bij Tele2, 150 minuten of sms'jes en 500 mb data en idd zonder bijbetaling voor 39 euro per maand. Ik heb vaak gewoon wifi dus de hoeveelheid data is niet erg van belang. Bovendien biedt Tele2 hier in de randstad ondertussen 4G+ aan dus dat komt mooi uit:-)Camo schreef op zondag 12 april 2015 @ 14:27:
[...]
Wat o.o?
39 zonder bijbetaling?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-04-2015 14:32 ]
Galaxy s6 64gb is zelfs voor 36 euro per maand te vinden + €0,- bij betalen @ coolblue maar dan wel 100mb en 150minuten.Camo schreef op zondag 12 april 2015 @ 14:27:
[...]
Wat o.o?
39 zonder bijbetaling?
Zes weken geleden de edge gold gepre-orderd , drie dagen voor de levering krijg ik bericht dat het toestel niet leverbaar is. .Waarom iets te koop zetten terwijl ze dat toen toch ook al konden weten .
Blijkbaar is de communicatie naar de leveranciers toe ook al niet best want bij kpn lees je: leverbaar vanaf 20 april ,bij coolblue vanaf half mei.
merkwaardige zaak .
Pre-orderen heeft zo ook weinig zin .
Blijkbaar is de communicatie naar de leveranciers toe ook al niet best want bij kpn lees je: leverbaar vanaf 20 april ,bij coolblue vanaf half mei.
merkwaardige zaak .
Ik had ook de gold versie besteld 64GB edge. Maar nu in het bezit van de witte versie, ook deze is schitterend. Dus nog even geduld hebben of gewoon wijzigen, de witte is redelijk makkelijk te krijgen.tottianovic schreef op zondag 12 april 2015 @ 15:37:
Zes weken geleden de edge gold gepre-orderd , drie dagen voor de levering krijg ik bericht dat het toestel niet leverbaar is. .Waarom iets te koop zetten terwijl ze dat toen toch ook al konden weten .
merkwaardige zaak .
Als het dan nog goedkoper moet, dan moeten we naar StudentMobiel voor € 34 / maand met zelfde abbotottianovic schreef op zondag 12 april 2015 @ 15:35:
Galaxy s6 64gb is zelfs voor 36 euro per maand te vinden + €0,-
bij betalen @ coolblue maar dan wel 100mb en 150minuten.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Maar niet het 64 gb modelCLB schreef op zondag 12 april 2015 @ 15:42:
[...]
Als het dan nog goedkoper moet, dan moeten we naar StudentMobiel voor € 34 / maand met zelfde abbo
Is dit een scherpe deal? Ik heb de forum globaal doorgelezen natuurlijk en enigszins zelf onderzoek gedaan. Merk toch dat er legio aan abonnements vormen te krijgen is met de Samsung S6. Zelf zie ik de nut er niet van om bijvoorbeeld 150 min met 100 mb te nemen met een high-end toestel.
Terug naar de vraag. Bij gsm.nl staat de volgende:
Onbeperkt minuten/ sms/ 1000 mb internet ( 14.4 mbs) €20
Toestel bundel €23
Per maand €43
Eenmalige aansluitkosten €30
Eenmalige bijbetaling €0
Het gaat om een Tele 2 abonnement (24 maanden) icm met Galaxy s6 32 GB
Toestel bundel €23
Per maand €43
Eenmalige bijbetaling €0
Verwijderd
Voor een Tele2 abonnement wel:-) Weet niet hoe dat bij andere providers zit.lax1988 schreef op zondag 12 april 2015 @ 18:35:
Is dit een scherpe deal? Ik heb de forum globaal doorgelezen natuurlijk en enigszins zelf onderzoek gedaan. Merk toch dat er legio aan abonnements vormen te krijgen is met de Samsung S6. Zelf zie ik de nut er niet van om bijvoorbeeld 150 min met 100 mb te nemen met een high-end toestel.
Toestel bundel €23
Per maand €43
Eenmalige bijbetaling €0
Waarom zou dat niet de moeite lonen? Ik denk dat het voor iedereen verschillend is,.lax1988 schreef op zondag 12 april 2015 @ 18:35:
Toestel bundel €23
Per maand €43
Eenmalige bijbetaling €0
Voor mij is het de goedkoopste manier om aan het toestel te komen, ik gebruik het abonnement namelijk niet. Heb alleen de telefoon nodig.
Dan is gewoon kopen nog altijd goedkoper. Dus in dat opzicht kan je je zeker afvragen of het de moeite is.pappaleone schreef op zondag 12 april 2015 @ 19:22:
[...]
Waarom zou dat niet de moeite lonen? Ik denk dat het voor iedereen verschillend is,.
Voor mij is het de goedkoopste manier om aan het toestel te komen, ik gebruik het abonnement namelijk niet. Heb alleen de telefoon nodig.
Let op:
We kunnen allemaal tellen en weten allemaal dat de toestellen 10 april in de verkoop gaan, we willen dus geen berichten meer zien waar mensen de nachtjes tot de verkoop gaan tellen!
Hier geen discussies over (web)winkels!
Denk aan deze Modbreak: "[Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen"
We kunnen allemaal tellen en weten allemaal dat de toestellen 10 april in de verkoop gaan, we willen dus geen berichten meer zien waar mensen de nachtjes tot de verkoop gaan tellen!
Hier geen discussies over (web)winkels!
Denk aan deze Modbreak: "[Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen"