Ik zie dat je bij hollandsnieuwe ook relatief goedkope abbo's kunt afsluiten i.c.m. de Galaxy S6. Dit is ook het geval bij Tele 2 maar die schijnen niet zo'n goede dekking te hebben. Iemand ervaring met hollandsnieuwe in met name omgeving Gelderland/Overijssel? Mijn oog was gevallen op 500MB/SMS/Minuten voor 31€/m en een eenmalige bijbetaling van 135€. Maar ben toch huiverig, dadelijk heb je een abbonement maar geen/slecht bereik.
Hollandse Nieuwe = Vodafone, anders even een test sim halen voor je je voor langere tijd vast legtVerwijderd schreef op zondag 12 april 2015 @ 21:52:
Ik zie dat je bij hollandsnieuwe ook relatief goedkope abbo's kunt afsluiten i.c.m. de Galaxy S6. Dit is ook het geval bij Tele 2 maar die schijnen niet zo'n goede dekking te hebben. Iemand ervaring met hollandsnieuwe in met name omgeving Gelderland/Overijssel? Mijn oog was gevallen op 500MB/SMS/Minuten voor 31€/m en een eenmalige bijbetaling van 135€. Maar ben toch huiverig, dadelijk heb je een abbonement maar geen/slecht bereik.
Verwijderd
Daar had ik nog niet aan gedacht, zeer goede tip! Bedanktstijnec1 schreef op zondag 12 april 2015 @ 22:25:
[...]
Hollandse Nieuwe = Vodafone, anders even een test sim halen voor je je voor langere tijd vast legt
Hebben de mensen die donderdag teleurgesteld zijn door Samsung omdat er niet voldoende voorraad was al nieuws over een nieuwe bezorgdatum? Mij werd aangegeven dat ik uiterlijk donderdag het toestel thuis zal hebben, maar dat er zaterdag weer een nieuwe levering zou plaatsvinden. De webshop heeft blijkbaar de laagste prioriteit. Erg spijtig als er wordt geadverteerd met het 'als eerste in bezit zijn van de S6 door een bestelling via hun webshop'. Ik heb trouwens de gewone S6, 32GB in het zwart.
iemand iets gehoord van CoolBlue?
laatste bericht die heb gekregen was een beetje mooi gepraat, zo van "als hij op voorraad komt bent u de eerste die hem gaat krijgen", echter geen datum wordt er genoemd?! beetje jammer.....ze moeten toch iets weten.......richtdatum van de leverancier(s)???
laatste bericht die heb gekregen was een beetje mooi gepraat, zo van "als hij op voorraad komt bent u de eerste die hem gaat krijgen", echter geen datum wordt er genoemd?! beetje jammer.....ze moeten toch iets weten.......richtdatum van de leverancier(s)???
Verwijderd
Heb net gebeld met iemand van de abonnementen van Coolblue, die zei tegen me dat ze de Gouden en Zwarte S6 Edge 64GB echt pas 15 mei verwachten, misschien een week eerder, misschien een week later. En dat ik dan voorrang zou hebben, maar ze niet veel eerder zullen komen.Leviathan23 schreef op maandag 13 april 2015 @ 10:46:
iemand iets gehoord van CoolBlue?
Dus nu zit ik te twijfelen om m gewoon bij KPN te bestellen, die zeggen vanaf 20 april te kunnen leveren.
Ik heb de s6 edge 64gb zwart besteld op 16 maart bij bol.com, hier ook nog niets ontvangen.
Ze hebben een mail gestuurd waarin staat dat ik hem deze week zal krijgen, maar op hun website staat hij niet leverbaar.
Ze hebben een mail gestuurd waarin staat dat ik hem deze week zal krijgen, maar op hun website staat hij niet leverbaar.
Verwijderd
Heb inmiddels ook contact gehad met coolblue per mail. Omtrent de s6 edge goud.
Bedankt voor uw bericht. Helaas hebben we inderdaad te weinig voorraad gehad van Samsung voor de uitlevering van uw Samsung Edge 32GB goud. We krijgen in de loop van volgende week weer een deel geleverd. Wij geven dan liever op de website een datum aan die we daadwerkelijk denken te halen, dan een datum te krap en vervolgens niet uit leveren. Indien u een van de eerste bent bij de pre-orders, ontvangt u van ons een verzendbevestiging zodra het product de deur uit kan. Dit kunnen echt pas communiceren zodra de toestellen daadwerkelijk bij ons in het magazijn liggen en klaar zijn voor uitlevering. Onze excuses voor het ongemak en de onduidelijkheid.
Bedankt voor uw bericht. Helaas hebben we inderdaad te weinig voorraad gehad van Samsung voor de uitlevering van uw Samsung Edge 32GB goud. We krijgen in de loop van volgende week weer een deel geleverd. Wij geven dan liever op de website een datum aan die we daadwerkelijk denken te halen, dan een datum te krap en vervolgens niet uit leveren. Indien u een van de eerste bent bij de pre-orders, ontvangt u van ons een verzendbevestiging zodra het product de deur uit kan. Dit kunnen echt pas communiceren zodra de toestellen daadwerkelijk bij ons in het magazijn liggen en klaar zijn voor uitlevering. Onze excuses voor het ongemak en de onduidelijkheid.
oeps verkeerde topic edit
[ Voor 85% gewijzigd door rejer op 13-04-2015 13:00 . Reden: verkeerde topic ]
Studentmobiel hebben het prima voor mekaar. Afgelopen zaterdag bij Belsimpel geannuleerd vanwege langere levertijden. Daarna de bestelling bij studentmobiel geplaatst. Vanmorgen heb ik de track en trace code ontvangen en zoals het lijkt morgen de S6 64gb black binnen.
Ik wacht ook nogsteeds op Edge 64GB Black via typhone
Studentenmobiel verwacht hem eind van de week weer binnen in de chat, hopelijk geldt dat ook alsnog voor Coolblue en dergelijken.Shift schreef op maandag 13 april 2015 @ 13:03:
Ik wacht ook nogsteeds op Edge 64GB Black via typhone
Alls Coolblue aangeeft het toestel te kunnen leveren vanaf 15 mei, (dit is trouwens al eerder aangegeven) dan kan KPN hem ook niet op 20 april leveren. Ik had de 64GB edge in goud besteld bij studentenmobiel en kreeg daar hetzelfde antwoord. Ik heb toen om laten zetten naar de witte versie. 1 dag later afgelopen vrijdag al in huis. Ps heb er zeker geen spijt van, daar je op de gold versie elk vingertje ziet, en daar kan ik slecht tegenVerwijderd schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:46:
[...]
Heb net gebeld met iemand van de abonnementen van Coolblue, die zei tegen me dat ze de Gouden en Zwarte S6 Edge 64GB echt pas 15 mei verwachten, misschien een week eerder, misschien een week later. En dat ik dan voorrang zou hebben, maar ze niet veel eerder zullen komen.
Dus nu zit ik te twijfelen om m gewoon bij KPN te bestellen, die zeggen vanaf 20 april te kunnen leveren.
Heeft iemand die de Samsung Galaxy S6 ge-preorderd had bij MediaMarkt het toestel inmiddels al mogen ontvangen? Ik heb vrijdagavond een mail gekregen met daarin de mededeling dat het toestel verzonden was naar het filiaal, maar inmiddels nog steeds geen nieuwe mail over het daadwerkelijk kunnen afhalen van het toestel.
Al met al had ik het toestel dus veel beter niet kunnen bestellen, want dan had ik hem vrijdag al gewoon kunnen kopen bij het filiaal. Daar hebben ze hem namelijk ruim op voorraad.
'Voor 22:00 uur besteld, volgende dag in huis' lijkt voor mij helaas niet op te gaan.
Update: Volgens de klantenservice wordt er in het weekend niet verstuurd (
) en hoor ik hem dus morgen te krijgen. Wordt wel tijd
Al met al had ik het toestel dus veel beter niet kunnen bestellen, want dan had ik hem vrijdag al gewoon kunnen kopen bij het filiaal. Daar hebben ze hem namelijk ruim op voorraad.
'Voor 22:00 uur besteld, volgende dag in huis' lijkt voor mij helaas niet op te gaan.

Update: Volgens de klantenservice wordt er in het weekend niet verstuurd (
[ Voor 13% gewijzigd door 4WardNL op 13-04-2015 17:34 ]
Ai..... Op welke datum heb je hem besteld?Verwijderd schreef op maandag 13 april 2015 @ 17:44:
zojuist gebeld over mn kpn s6edge 128gb, komt pas de 28e
Net gezien op de site van coolblue dat de zwarte edge 32gb op voorraad verwacht wordt op 24 april terwijl de rest nog op 15 mei staat, hoop echt niet dat ik zolang moet wachten....dan moet ik echt huilen en al helemaal met mijn iPhone 5s.....en mijn s5 allang weg......snik
Was net bij mediamarkt en zij verwachten een nieuwe levering rond de 24e.
Heb nu een iPhone 6 maar ben echt enorm onder de indruk van Edge. Prachtig design, wauw effect en indrukwekkend scherm!
Heb nu een iPhone 6 maar ben echt enorm onder de indruk van Edge. Prachtig design, wauw effect en indrukwekkend scherm!
S6 Edge 32GB Goud bij bol.com voor 749, foutje denk ik?
http://www.bol.com/nl/p/s...NLTWE002015-5RB7LKXV4YMWC
ook samsung.nl verwacht de Edge 64GB Black de 24e.
"Verwachte bezorgdatum 24-apr-2015"
http://www.samsung.com/nl...s/galaxy-s/SM-G925FZWEPHN
"Verwachte bezorgdatum 24-apr-2015"
http://www.samsung.com/nl...s/galaxy-s/SM-G925FZWEPHN
Verwijderd
5 aprilEelco1054 schreef op maandag 13 april 2015 @ 19:03:
[...]
Ai..... Op welke datum heb je hem besteld?
Beschikbaar op 07-05-2015...misschien verwachten ze een prijs daling? Mogelijk dat de prijs onder deze prijs gaat liggen en ze nu stiekem soort van pre-orders proberen binnen te halen terwijl de prijs tegen die tijd misschien lager ligt of denk ik nu te verHanky74 schreef op maandag 13 april 2015 @ 21:23:
S6 Edge 32GB Goud bij bol.com voor 749, foutje denk ik?
Ik denk dat je heel erg gelijk hebt. Ik denk dat de Edge tegen die tijd bij de meeste winkels even duur zal zijn als bij Bol.com.ReQuiem83 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 07:48:
[...]
Beschikbaar op 07-05-2015...misschien verwachten ze een prijs daling? Mogelijk dat de prijs onder deze prijs gaat liggen en ze nu stiekem soort van pre-orders proberen binnen te halen terwijl de prijs tegen die tijd misschien lager ligt of denk ik nu te ver![]()
Waarom? Ding is nauwelijks te verkrijgen, die gaat niet zomaar even dan in prijs dalen.kraisky schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 07:59:
[...]
Ik denk dat je heel erg gelijk hebt. Ik denk dat de Edge tegen die tijd bij de meeste winkels even duur zal zijn als bij Bol.com.
Hij is NU nauwelijks verkrijgbaar, maar over 3 weken kan het zo zijn dat de voorraden aangevuld zijn. Bovendien is de kans groot dat andere winkels hun prijzen zullen aanpassen aan de bol.com prijzen.bvbal79 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 08:04:
[...]
Waarom? Ding is nauwelijks te verkrijgen, die gaat niet zomaar even dan in prijs dalen.
Inmiddels is de prijs bij bol aangepast, dus was het inderdaad een foutje.
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
En als de voorraden aangevuld zijn dan ga je gelijk met de prijs zakken? Dat heet dief van je eigen portemonnee zijn. Verwacht maar een delay van enkele weken dat de prijzen zakken.kraisky schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 08:27:
[...]
Hij is NU nauwelijks verkrijgbaar, maar over 3 weken kan het zo zijn dat de voorraden aangevuld zijn. Bovendien is de kans groot dat andere winkels hun prijzen zullen aanpassen aan de bol.com prijzen.
Als er een winkel is die de prijs verlaagd, dan volgen de andere winkels. Dat heet concurrentie.bvbal79 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:45:
[...]
En als de voorraden aangevuld zijn dan ga je gelijk met de prijs zakken? Dat heet dief van je eigen portemonnee zijn. Verwacht maar een delay van enkele weken dat de prijzen zakken.
Verwachte lever datum edge gold 32mb
Typhone 17apr
Belsimpel 5-7 werkdagen
Kpn 20apr
Coolblue 15mei
Tmobile 28apr
Zit dus aardig wat verschil tussen.
Typhone 17apr
Belsimpel 5-7 werkdagen
Kpn 20apr
Coolblue 15mei
Tmobile 28apr
Samsung wijzigt ook elke dag.....http://www.samsung.com/nl/consumer/mobile-phone/smartphones/smartphones/SM-G920FZKEPHNrger76 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:48:
Verwachte lever datum edge gold 32mb
Typhone 17apr
Belsimpel 5-7 werkdagen
Kpn 20apr
Coolblue 15mei
Tmobile 28apr
17 april! Dit is wel de gewone versie.....

http://www.samsung.com/nl...s/galaxy-s/SM-G925FZDEPHN
Goude versie 1 mei?!!!
[ Voor 25% gewijzigd door Leviathan23 op 14-04-2015 11:02 ]
Heeft iemand hier informatie over de levertijd van de Green Emerald S6 Edge (en de Topaz Blue S6)?
Enige wat ik erover kan vinden is een tweet van Samsung Malaysia dat die 17 april beschikbaar zijn...
Enige wat ik erover kan vinden is een tweet van Samsung Malaysia dat die 17 april beschikbaar zijn...
Coolblue kan niets beloven.
Misschien heb je geluk en komt hij volgende week. Misschien komt hij later dan 15-mei.
15 mei is een richttijd die samen met Samsung is gemaakt.
wachten dus maar
s6 edge 128 GB
Misschien heb je geluk en komt hij volgende week. Misschien komt hij later dan 15-mei.
15 mei is een richttijd die samen met Samsung is gemaakt.
wachten dus maar

s6 edge 128 GB
[ Voor 4% gewijzigd door Dolkistan op 14-04-2015 13:28 ]
ben ik ook benieuwd naar, zeer weinig informatie over hoe en watg3 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 12:47:
Heeft iemand hier informatie over de levertijd van de Green Emerald S6 Edge (en de Topaz Blue S6)?
wil graag ook de groene Edge maar wanneer die in NL beschikbaar zal komen weet geen mens
Ik hoor wel mensen die hun Edge maar niet krijgen maar ik krijg de normale S6 32GB Gold dus maar niet.
Vorige week besteld bij Studentmobiel. Beloofd dat hij afgelopen zaterdag geleverd zou worden. Nu een vage mail dat het nog wel een paar weken kan duren. Best gek want je hoor en leest verder nergens iets over problemen met de levering van de 'gewone' S6....
Vorige week besteld bij Studentmobiel. Beloofd dat hij afgelopen zaterdag geleverd zou worden. Nu een vage mail dat het nog wel een paar weken kan duren. Best gek want je hoor en leest verder nergens iets over problemen met de levering van de 'gewone' S6....
Even terug lezen in het forum De galaxy S6 edge zijn flink wat problemen met levering vanuit Samsung. Het gekromde glas voor dit toestel is moeilijk te verwerken. De gewone S6 heeft hier geen last van. Daarbij komt ook nog dat Samsung zich aardig verkeken heeft op het aantal orders voor dit toestel, en ook vooral in de kleur gold.Hipdekip schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:16:
Ik hoor wel mensen die hun Edge maar niet krijgen maar ik krijg de normale S6 32GB Gold dus maar niet.
Ik heb het forum gelezen, dat zeg ik juist. Ik hoor heel veel over de Edge, logisch. Maar ik krijg de NORMALE dus gewoon niet. Kan nog wel weken duren terwijl daar helemaal geen problemen mee zijn.pappaleone schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:19:
[...]
Even terug lezen in het forum De galaxy S6 edge zijn flink wat problemen met levering vanuit Samsung. Het gekromde glas voor dit toestel is moeilijk te verwerken. De gewone S6 heeft hier geen last van. Daarbij komt ook nog dat Samsung zich aardig verkeken heeft op het aantal orders voor dit toestel, en ook vooral in de kleur gold.
Een beetje verkeken op het aantal orders vind ik dubieus. Volgens mij zitten daar mensen die heel veel geld verdienen om te zorgen dat dit in ieder geval niet gebeurd...
Ik zag net dat op de site van een postorder OTTO dat het midden mei gaat worden, of dit relevant is weet ik niet. Daar postorderbedrijven volgens mij niet zo goed bevoorraad worden dan winkels als coolblue studentenmobiel enz enz.ninasky11 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:45:
[...]
ben ik ook benieuwd naar, zeer weinig informatie over hoe en wat
wil graag ook de groene Edge maar wanneer die in NL beschikbaar zal komen weet geen mens
Gold is slecht leverbaar. Als je een witte wil heb je hem morgen in huis.Hipdekip schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:22:
[...]
Ik heb het forum gelezen, dat zeg ik juist. Ik hoor heel veel over de Edge, logisch. Maar ik krijg de NORMALE dus gewoon niet. Kan nog wel weken duren terwijl daar helemaal geen problemen mee zijn.
Een beetje verkeken op het aantal orders vind ik dubieus. Volgens mij zitten daar mensen die heel veel geld verdienen om te zorgen dat dit in ieder geval niet gebeurd...
Een normale Gold S6 is volgens Samsung Nederland pas vanaf 8 mei leverbaar terwijl de Gold S6 Edge al vanaf 17 april geleverd kan worden.pappaleone schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:26:
[...]
Gold is slecht leverbaar. Als je een witte wil heb je hem morgen in huis.
En dat terwijl de Edge productieproblemen heeft. Is toch in ieder geval opmerkelijk of niet?
Ik snap jou frustratie ik had namelijk ook de gold 64 edge besteld ook bij studentenmobiel.Hipdekip schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:27:
[...]
Een normale Gold S6 is volgens Samsung Nederland pas vanaf 8 mei leverbaar terwijl de Gold S6 Edge al vanaf 17 april geleverd kan worden.
En dat terwijl de Edge productieproblemen heeft. Is toch in ieder geval opmerkelijk of niet?
Ik kreeg afgelopen donderdag een telefoontje van studentenmobiel, dat dat toestel ( voorlopig niet leverbaar zou zijn) Ik was ook over de z...k, omdat ze het hadden beloofd om uit te leveren.
Ik ben toen naar wit gegaan en had hem vrijdag in huis.
Maar op jou antwoord terug te komen, Ik denk dat ze bij Samsung momenteel zelf niet weten of ze van voor of van achteren leven. Wij zijn maar een klein landje, en er waren er nog 19 waar de telefoon in de verkoop ging.
Dus ja frustrerend is het zeker. Maar ik heb uiteindelijk geen spijt dat ik gewisseld heb van kleur. Wit heeft een voordeel je ziet er geen vingers op, dat schijnt bij de gold versie heel erg te zijn.
Ik heb de normale 32GB Gold ook vorige week besteld bij Typhone (ruim op voorraad op de site toen), het blijft akelig stil dus ik vrees ook het ergste..Hipdekip schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 15:16:
Als ik op de Pricewatch kijk zie ik dat er wel een aantal winkels zijn die de gewone 32gb (black) op voorraad hebben. Een willekeurige Media Markt bijvoorbeeld. Maar als ik hier zo lees dan is dat dus ook een probleem? Of liggen die dingen gewoon in verschillende winkels voor 700 euro?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
De Black edition is over het algemeen goed verkrijgbaar. Ook bij de meeste internetwinkels.
De White edition nog beter. Alleen de Gold is erg moeilijk verkrijgbaar, hoewel je de 64GB op Typhone.nl al binnen enkele dagen in huis kan hebben.
De White edition nog beter. Alleen de Gold is erg moeilijk verkrijgbaar, hoewel je de 64GB op Typhone.nl al binnen enkele dagen in huis kan hebben.
Ik denk dat ze bij Thyphone uit hun nek l....n bij samsung zelf staat rond 24 april op de site, nu denk ik toch zomaar dat ze bij Samsung eerst zelf bevoorraad worden en dan pas Typhone, uiteindelijk ongeveer 10 dagenHipdekip schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:06:
De Black edition is over het algemeen goed verkrijgbaar. Ook bij de meeste internetwinkels.
Heeft iemand nog een promocode liggen voor draadloze oplader S6?
Verwijderd
totdat je hem daar bestel zeker, dan ineens is ie niet leverbaar...Hanky74 schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 06:19:
[...]
Zelfde hier bij Coolblue. 7-4 zwarte S6 128GB besteld, daarna niks meer vernomen.Ik zie dat ie bij Studentmobiel al wel op voorraad is.
Ga daar maar niet van uit. Op 10 april had bijna elke retailer wel een voorraad van de S6 zwart 32GB, om maar een voorbeeld te noemen. Terwijl je bij samsung als pre-order gewoon nog een extra week moet wachten. Het is maar dat ik mijn geld al heb uitgegeven aan die pre-order. Anders kon ik gewoon even de phonehouse hier binnen lopen en 1 kopen en gelijk meenemen.pappaleone schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 16:18:
[...]
Ik denk dat ze bij Thyphone uit hun nek l....n bij samsung zelf staat rond 24 april op de site, nu denk ik toch zomaar dat ze bij Samsung eerst zelf bevoorraad worden en dan pas Typhone, uiteindelijk ongeveer 10 dagen
Verkoper die mij opbelde, wist mij ook nog te vertellen dat ik wel de eerste zou zijn die de telefoon binnen zou krijgen, "retailers kunnen hem niet op voorraad hebben"

Volgens mij zit Typhone in Eindhoven, dan zou ik daar naar toe gaan en de koop ontbinden. Volgens mij is dit gewoon mogelijk,daar er nog niets is uitgeleverd. Ik denk dat je gewoon in je recht staat. Misschien dat andere mensen op dit forum dit kunnen beamen.XQB schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 17:53:
[...]
Ga daar maar niet van uit. Op 10 april had bijna elke retailer wel een voorraad van de S6 zwart 32GB, om maar een voorbeeld te noemen. Terwijl je bij samsung als pre-order gewoon nog een extra week moet wachten. Het is maar dat ik mijn geld al heb uitgegeven aan die pre-order. Anders kon ik gewoon even de phonehouse hier binnen lopen en 1 kopen en gelijk meenemen.
Verkoper die mij opbelde, wist mij ook nog te vertellen dat ik wel de eerste zou zijn die de telefoon binnen zou krijgen, "retailers kunnen hem niet op voorraad hebben"
Ja je hebt helemaal gelijk hoor, alleen was ik volgens mij niet helemaal duidelijk, excuses. Ik heb hem via Samsung.nl webstore besteld.pappaleone schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 17:56:
[...]
Volgens mij zit Typhone in Eindhoven, dan zou ik daar naar toe gaan en de koop ontbinden. Volgens mij is dit gewoon mogelijk,daar er nog niets is uitgeleverd. Ik denk dat je gewoon in je recht staat. Misschien dat andere mensen op dit forum dit kunnen beamen.
Ik kan de bestelling wel annuleren, echter heeft Samsung mijn geld al, en normaal gesproken krijg je binnen 14 dagen pas je geld terug. Ik kan nu moeilijk nog eens 700 ophoesten
Heeft iemand ervaring met Typhone, betreft abonnement behandeling en goedkeuring? Een vriend van mij moet 3-5 werkdagen wachten. Terwijl zijn abonnement al verlopen is. Typhone kan ook niet vertellen of het nou door de abonnements goedkeuring komt of omdat de telefoon gewoon niet op voorraad is ( S6 32GB black).
Ik heb wel eens besteld bij Thyphone geen problemen gehad, maar deze telefoon is zo hot dat bijna overal leverngs problemen zijn. Ik koop de laatste tijd mijn telefoons bij studentenmobiel en heb daar goede ervaring mee. Meestal bel wat ze hebben, en dan ga ik er naar toe.XQB schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:17:
[...]
Ja je hebt helemaal gelijk hoor, alleen was ik volgens mij niet helemaal duidelijk, excuses. Ik heb hem via Samsung.nl webstore besteld.
Ik kan de bestelling wel annuleren, echter heeft Samsung mijn geld al, en normaal gesproken krijg je binnen 14 dagen pas je geld terug. Ik kan nu moeilijk nog eens 700 ophoesten.
Heeft iemand ervaring met Typhone, betreft abonnement behandeling en goedkeuring? Een vriend van mij moet 3-5 werkdagen wachten. Terwijl zijn abonnement al verlopen is. Typhone kan ook niet vertellen of het nou door de abonnements goedkeuring komt of omdat de telefoon gewoon niet op voorraad is ( S6 32GB black).
Oei. Impuls aankoopje gedaan. Bij de Mediamarkt (Apeldoorn) hebben ze genoeg (32gb, zwart, normale versie).
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Abonnementen kunnen niet in gaan als de telefoon niet op voorraad is. Ze hebben namelijk de imei nodig van de telefoon.
Zolang er heel weinig van te verkrijgen is, is er geen enkele reden om de prijzen te verlagen. Dat heet schaarstekraisky schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:02:
[...]
Als er een winkel is die de prijs verlaagd, dan volgen de andere winkels. Dat heet concurrentie.
Was de discussie maar gestopt, denk niet dat hij het snapt....partyondude schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 22:12:
[...]
Zolang er heel weinig van te verkrijgen is, is er geen enkele reden om de prijzen te verlagen. Dat heet schaarste
Ssssttttbvbal79 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 22:30:
[...]
Was de discussie maar gestopt, denk niet dat hij het snapt....

Verwijderd
Heb afgelopen vrijdag mijn s6 edge gehaalt bij de launch in Rotterdam, duurde wel 5 uur maar dan heb je ook wat. enig nadeel is dat het overzetten van providers voor wat problemen zorgde! wel een goede aanbieding van T-Mobile:
Galaxy s6 Edge, (130 euro bijbetalen)
5GB internet
Onbeperkt bellen
120 min/sms binnen europa elke maand
en dat voor maar 42 euro per maand!
helaas kreeg ik geen draadloze oplader erbij, is er iemand met ervaring hiermee en is deze het waardt om te kopen?
Galaxy s6 Edge, (130 euro bijbetalen)
5GB internet
Onbeperkt bellen
120 min/sms binnen europa elke maand
en dat voor maar 42 euro per maand!
helaas kreeg ik geen draadloze oplader erbij, is er iemand met ervaring hiermee en is deze het waardt om te kopen?
gisteravond nog een mail gehad van Coolblue, was weer zo brutaal om te vragen hoe het ermee staat.....
ze gaven aan dat ze 24 april weer voorraad verwachten.....heb gevraagd naar mijn bestelling: S6 Edge 64Gb Gold.......
ben nu zeer benieuwd!
ze gaven aan dat ze 24 april weer voorraad verwachten.....heb gevraagd naar mijn bestelling: S6 Edge 64Gb Gold.......
ben nu zeer benieuwd!
Vorige week donderdag te horen gekregen dat mijn S6 32gb zwart, besteld via de Samsung webshop, niet op de releasedatum zou worden uitgeleverd. Wel gaf de medewerker aan dat ik uiterlijk de donderdag erop mijn nieuwe telefoon kon verwachten. Dat zou betekenen dat mijn besteling vandaag op verzonden zou moeten springen. Ben erg benieuwd maar ben er ook erg sceptisch over...
Bij mij staat er nu gereed making voor verzending, dus we krijgen hem morgen!keest12 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 11:54:
Vorige week donderdag te horen gekregen dat mijn S6 32gb zwart, besteld via de Samsung webshop, niet op de releasedatum zou worden uitgeleverd. Wel gaf de medewerker aan dat ik uiterlijk de donderdag erop mijn nieuwe telefoon kon verwachten. Dat zou betekenen dat mijn besteling vandaag op verzonden zou moeten springen. Ben erg benieuwd maar ben er ook erg sceptisch over...
Even een ander vraag, heeft iemand Shopkorting gebruikt bij het bestellen van de S6. Daar kreeg je namelijk 10% cash back. Vandaag te horen gekregen dat ik 57,77 terug krijg. Maar 10% van 699 is nog steeds 69. Na contact blijkt dat het 10% cashback is van de prijs zonder BTW. Kan iemand die het zelfde gedaan heeft, dit bevestigen?
Yes bij mij ook eindelijk! Maakt me dag weer goed haha. Ik heb ook gebruik gemaakt van de 10% cashback actie, maar dan via Spaarwinkelen. Zij hebben mij keurig netjes de 69 euro toegewezen, maar ik mag deze voorlopig nog niet opnemen. Zal wel te maken hebben met het feit dat het toestel eerst uitgeleverd moet zijn en niet meer geretourneerd kan worden.XQB schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:38:
[...]
Bij mij staat er nu gereed making voor verzending, dus we krijgen hem morgen!
Even een ander vraag, heeft iemand Shopkorting gebruikt bij het bestellen van de S6. Daar kreeg je namelijk 10% cash back. Vandaag te horen gekregen dat ik 57,77 terug krijg. Maar 10% van 699 is nog steeds 69. Na contact blijkt dat het 10% cashback is van de prijs zonder BTW. Kan iemand die het zelfde gedaan heeft, dit bevestigen?
Andere gebruiker hier in deze topic, heeft ook gewoon volle 10% op het gehele bedrag te hebben ontvangen, dus ik vind het nogal raar dat ik korting krijg zonder de btw.keest12 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:46:
[...]
Yes bij mij ook eindelijk! Maakt me dag weer goed haha. Ik heb ook gebruik gemaakt van de 10% cashback actie, maar dan via Spaarwinkelen. Zij hebben mij keurig netjes de 69 euro toegewezen, maar ik mag deze voorlopig nog niet opnemen. Zal wel te maken hebben met het feit dat het toestel eerst uitgeleverd moet zijn en niet meer geretourneerd kan worden.
Ik kreeg uur geleden mail van typhone dat mijn Edge 64GB black verzonden is met track & trace code
Eindelijk
Ik ook net een mail van Typhone dat mn gewone S6 Gold 32GB vandaag is verzonden, komt morgen tussen 1230 - 1400
Blij verrast, ik dacht dat de Gold uitverkocht was of ze hadden m al gereserveerd voor mij vorige week toen ik bestelde (telfort verlenging).
Blij verrast, ik dacht dat de Gold uitverkocht was of ze hadden m al gereserveerd voor mij vorige week toen ik bestelde (telfort verlenging).
[ Voor 4% gewijzigd door seezu op 15-04-2015 13:34 ]
En nu hopen dat we geen enkel fabriksfouten ontdekken met het toestel
Shopkorting is altijd op het bedrag ex btw. Staat ook gewoon op de site. Beter lezen. Jan en alleman doet tegenwoordig maar wat zonder te lezen.XQB schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:51:
[...]
Andere gebruiker hier in deze topic, heeft ook gewoon volle 10% op het gehele bedrag te hebben ontvangen, dus ik vind het nogal raar dat ik korting krijg zonder de btw.
Er is een nieuwe actie op studentmobiel. De s6 edge 32gb inc Vodafone RED 2 jaar. €56 per maand en het toestel gratis. Goedkoopste aanbieding die ik tot nu toe ben tegengekomen (Uitgezonderd van de 3g abonnementen van Hollandse nieuwe en Tele2)
Link!
Edit: Persoonlijk zit ik tot 7 Juni bij Hi. Ik mag al een aantal maanden verlengen maar was aan het wachten tot de s6 en One m9 uitkwamen. Uiteindelijk besloten om voor de s6 edge te gaan. Ik zit nu beetje in dubio. Verlengen bij KPN (dan heb ik mijn nieuwe mobiel meteen) of nog even de tijd uitzitten en dan een geheel nieuw abbonement afsluiten. Ik ben namelijk nog niet tevreden met de prijzen van KPN op dit moment. Tot nu toe heb ik verschillende aanbieders vergeleken (Coolblue, Studentmobiel, belsimpel, etc.). Maar het scheelt allemaal niet veel qua prijs.
Link!
Edit: Persoonlijk zit ik tot 7 Juni bij Hi. Ik mag al een aantal maanden verlengen maar was aan het wachten tot de s6 en One m9 uitkwamen. Uiteindelijk besloten om voor de s6 edge te gaan. Ik zit nu beetje in dubio. Verlengen bij KPN (dan heb ik mijn nieuwe mobiel meteen) of nog even de tijd uitzitten en dan een geheel nieuw abbonement afsluiten. Ik ben namelijk nog niet tevreden met de prijzen van KPN op dit moment. Tot nu toe heb ik verschillende aanbieders vergeleken (Coolblue, Studentmobiel, belsimpel, etc.). Maar het scheelt allemaal niet veel qua prijs.
[ Voor 39% gewijzigd door JwJw01 op 15-04-2015 14:07 ]
Dude, dus jij gaat mij vertellen dat ik beter moet lezen? Als jij hebt "gelezen" en namelijk "begrijpend lezen" had je kunnen weten dat het hier om een vergelijking ging in mijn post. Waarom bij de een wel en bij de ander niet. Maar goed, gelijk bashen ipv een nuttige antwoord geven.bvbal79 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:41:
[...]
Shopkorting is altijd op het bedrag ex btw. Staat ook gewoon op de site. Beter lezen. Jan en alleman doet tegenwoordig maar wat zonder te lezen.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| Bedankt voor uw e-mail. Wij hebben een paar kortingen nagerekend en het blijkt inderdaad dat bij Samsung de korting wordt berekend over de orderwaarde inclusief btw. Wij proberen zo transparant mogelijk te zijn, wat betreft de informatie over de webshops en onze shopkortingen. In totaal hebben wij ruim 1800 webshops die bij ons aangesloten zijn, maar wij proberen dit uiteraard zo goed mogelijk bij te houden. De korting hebben wij dan ook handmatig aangepast in uw account. Onze excuses voor dit ongemak en wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Customer Relations www.shopkorting.nl |
Ik weet niet of ik beter moet lezen of dat jij, jan en alleman beter moet nadenken

En voor Shopkorting
Wat een prutsers daar bij Samsung webshop, het is dan ook geen 'Samsung' webshop maar eigenlijk gewoon de "PhoneHouse'.keest12 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 11:54:
Ik heb op 10 april een bestelling gedaan bij Coolblue (wel is waar voor de witte 32gb Edge, maar zwart hadden ze ook in voorraad) en op 11 april ontvangen.. Als ik jou was had ik bij Samsung vorige week al geannuleerd zodat jeje geld wellicht al had en direct bij Coolblue kon afhalen...
Je hebt gelijk. Ik ben ook niet te spreken over de afhandeling van Samsung hierbij. Andere webshops hadden genoeg voorraad en het was ook zeker niet zo dat ik een zeldzame kleur/opslag had. Dat andere webshops voorrang hadden op klanten van Samsung zelf vond ik ook opzienbarend. Echter, ik had hem met de 10% cashback actie besteld, dus dat moest wel via Samsungbeyazz06 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 16:45:
[...]
Wat een prutsers daar bij Samsung webshop, het is dan ook geen 'Samsung' webshop maar eigenlijk gewoon de "PhoneHouse'.
Ik heb op 10 april een bestelling gedaan bij Coolblue (wel is waar voor de witte 32gb Edge, maar zwart hadden ze ook in voorraad) en op 11 april ontvangen.. Als ik jou was had ik bij Samsung vorige week al geannuleerd zodat jeje geld wellicht al had en direct bij Coolblue kon afhalen...
Hij is inmiddels verzonden en kan hem morgen verwachten. Eindelijk, het lijkt wel alsof ik de laatste ben!
Zijn er al wel mensen die de s6 edge gold 64gb hebben ontvangen icm abonnement?
Verwijderd
Nope wacht nog steeds op TyphoneMillanO schreef op woensdag 15 april 2015 @ 17:46:
Zijn er al wel mensen die de s6 edge gold 64gb hebben ontvangen icm abonnement?
Heeft iemand al zijn S6 ontvangen van Tele2?
Ik heb de S6 32GB Black gepreorderd maar nog niets ontvangen tot op heden. Tele2 zegt te weinig toestellen te hebben ontvangen van Samsung.
Baal er van!
Ik heb de S6 32GB Black gepreorderd maar nog niets ontvangen tot op heden. Tele2 zegt te weinig toestellen te hebben ontvangen van Samsung.
Baal er van!
Coolblue heeft ze ook binnen!Shift schreef op woensdag 15 april 2015 @ 13:25:
Ik kreeg uur geleden mail van typhone dat mijn Edge 64GB black verzonden is met track & trace codeEindelijk
Heeft iemand al wat vernomen over de accessoires actie van Vodafone? Het is verdacht stil en als ik nu op de promotie pagina kijk is deze actie opeens verdwenen! De registratie pagina is nooit online geweest.
Hier de originele promotie voor diegenen die hier ook nog recht op hebben:
Hier de originele promotie voor diegenen die hier ook nog recht op hebben:

[ Voor 6% gewijzigd door Fox op 15-04-2015 19:14 ]
Net een bevestiging van Studentmobiel. Ook ik krijg als het goed is de gold 32GB morgen thuis.
Pas vorige week dinsdag besteld. Blijkbaar hebben ze toch meer geleverd gekregen dan verwacht.
Pas vorige week dinsdag besteld. Blijkbaar hebben ze toch meer geleverd gekregen dan verwacht.
A.s. Vrijdag. Morgen kan ik helaas niet staan ze met mijn zwarte 128gb edge voor de deur.. Lekker! Eindelijk...
Je bent de eerste met de Edge 128 Gb volgens mij! Waar en wanneer heb je 'm besteld?Dolkistan schreef op woensdag 15 april 2015 @ 21:17:
A.s. Vrijdag. Morgen kan ik helaas niet staan ze met mijn zwarte 128gb edge voor de deur.. Lekker! Eindelijk...
Ik heb hem 22 maart bij coolblue besteld. Hij zei ook dat ze er op dit moment 1 binnen hadden gekregen en dat ik geluk had en dat ik er lekker vroeg bij was met mijn bestelling.Eelco1054 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 21:41:
[...]
Je bent de eerste met de Edge 128 Gb volgens mij! Waar en wanneer heb je 'm besteld?
Ben blij als een klein kind die snoep krijgt
Verwijderd
Yeah! Mijn s6 edge gold 32 gb wordt morgen geleverd tussen 1 en 6 door Coolblue! Eindelijk! Ben blij dat ik gewacht heb, zat nog te twijfelen om voor een andere kleur te kiezen!
Heeft er al iemand iets vernomen omtrent de levering van de 'special colours'. Wilde zelf graag de groene edge. Aangezien het nog zeer onduidelijk was wanneer deze uitkomt, heb ik de witte genomen. Inmiddels wel een deal met de vrouwtje gemaakt; wanneer de groene uitkomt geef ik de witte door aan haar.. Iedereen blij
Verwijderd
Volgens de Samsung site komt ie 24 april.beyazz06 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 13:48:
Heeft er al iemand iets vernomen omtrent de levering van de 'special colours'. Wilde zelf graag de groene edge. Aangezien het nog zeer onduidelijk was wanneer deze uitkomt, heb ik de witte genomen. Inmiddels wel een deal met de vrouwtje gemaakt; wanneer de groene uitkomt geef ik de witte door aan haar.. Iedereen blij
http://www.samsung.com/nl...s/galaxy-s/SM-G925FZKEPHN
Say whaaaat, die stond er voorheen idd niet.. Ff kijken of ze dat bij Coolblue oid ook aangeven.Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 13:51:
[...]
Volgens de Samsung site komt ie 24 april.
http://www.samsung.com/nl...s/galaxy-s/SM-G925FZKEPHN
Inmiddels is ook een bruine vakje toegevoegd bij de normale S6. Er zijn nog geen foto's van en pre-orderen kan ook niet, maar misschien komt er dus wel een kleurtje bij.

Bron: Samsung.nl

[ Voor 20% gewijzigd door _gibeon_ op 16-04-2015 15:40 . Reden: Bron ]
Ik denk dat dat eerder een foutje is icm de groene bij de edge.. Over een bruine is namelijk nooit gesproken.._gibeon_ schreef op donderdag 16 april 2015 @ 15:20:
Inmiddels is ook een bruine vakje toegevoegd bij de normale S6. Er zijn nog geen foto's van en pre-orderen kan ook niet, maar misschien komt er dus wel een kleurtje bij.![]()
[afbeelding]
Foutje ja, even gevraagd aan Samsung zelf, is wat handiger dan wel-niettussen
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik probeer de S6 edge Green emerald in mijn winkelmandje te krijgen op samsung.nl maar hij zet steeds de verkeerde kleur erin (white, gold, black heb ze allemaal gehad nu). Dus let op als je gaat bestellen....
Heb je toevallig nog wat extra info gevraagd mbt levertijden oid of beschikbaarheid bij andere windels?CLB schreef op donderdag 16 april 2015 @ 15:46:
Foutje ja, even gevraagd aan Samsung zelf, is wat handiger dan wel-niettussen
Zal ook niet werken; normaliter springt de kleur van keuze vooraan. Je ziet dat bij de groene niet gebeuren, ofwel hij behoudt de laatst daarvoor gekozen selectie in geheugen..ReQuiem83 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 16:38:
Ik probeer de S6 edge Green emerald in mijn winkelmandje te krijgen op samsung.nl maar hij zet steeds de verkeerde kleur erin (white, gold, black heb ze allemaal gehad nu). Dus let op als je gaat bestellen....
[ Voor 22% gewijzigd door beyazz06 op 16-04-2015 16:53 ]
Nee staat 24 April ga dan wel op vakantie. Zag dat in de pricewatch hij ook al vermeld was.beyazz06 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 16:52:
[...]
Heb je toevallig nog wat extra info gevraagd mbt levertijden oid of beschikbaarheid bij andere windels?
[...]
Zal ook niet werken; normaliter springt de kleur van keuze vooraan. Je ziet dat bij de groene niet gebeuren, ofwel hij behoudt de laatst daarvoor gekozen selectie in geheugen..
Verwijderd
Kreeg vandaag een mail van Typhone en denk... Yes mn edge 64 gold is binnen.... Gaan ze mn nano sim opsturen.... De edge 64 gold verwachten ze op 24 april... Nog maar een dikke week wachten, ik wil niet switchen.
Iemand meer info over die gratis wireless charger? Kreeg vorige week een mailtje van Samsung dat hij 'volgende week' (d.w.z. deze week) zou worden bezorgd. Aangezien ik nog geen T&T gezien heb, zal het wel vertraagd zijn. Weet iemand meer?
Vanmiddag gebeld met KPN: de zwarte edge 128 Gb komt morgen bij KPN binnen, levering wordt zaterdag of zondag. 😊
Bedankt voor je vraag aan de Samsung Store en goed om te vernemen dat je interesse hebt in de groene Galaxy S6 Edge!
De reden dat je het nu nog niet kan plaatsen komt omdat we hard aan de slag zijn om de kleur te kunnen pre-orderen. Op de achtergrond wordt er hard gewerkt om het technische in orde te maken. Ik verwacht dat je de pre-order vanaf morgen wel kan plaatsen.
Mocht je de pre-order morgen dan zaterdag kunnen plaatsen dan kan ik je meegeven dat de verwachte levering medio Mei zal zijn. Bedankt voor je oplettendheid en jouw melding!
Ik heb vandaag een mailtje gehad van Samsung dat alles goed was,en charger binnen nu en 6 weken bezorgd zal worden. Ik zou verdder via email op de hoogte worden gehouden.Het Leoh-Paard schreef op donderdag 16 april 2015 @ 17:16:
Iemand meer info over die gratis wireless charger? Kreeg vorige week een mailtje van Samsung dat hij 'volgende week' (d.w.z. deze week) zou worden bezorgd. Aangezien ik nog geen T&T gezien heb, zal het wel vertraagd zijn. Weet iemand meer?
Ik nog niet... Meestal krijgt je het heel snel binnen na bevestiging van Samsungpappaleone schreef op donderdag 16 april 2015 @ 21:05:
[...]
Ik heb vandaag een mailtje gehad van Samsung dat alles goed was,en charger binnen nu en 6 weken bezorgd zal worden. Ik zou verdder via email op de hoogte worden gehouden.
Heb de vraag op Twitter gesteld, hij wordt zo snel mogelijk opgestuurd, oftewel: zeker niet deze week!Het Leoh-Paard schreef op donderdag 16 april 2015 @ 17:16:
Okay laten we het hopen.Eek2nd schreef op donderdag 16 april 2015 @ 21:40:
[...]
Ik nog niet... Meestal krijgt je het heel snel binnen na bevestiging van Samsung
Beste heer, mevrouw
Bedankt voor uw deelname aan de Samsung promotie: 15-0111 Samsung S6 Wireless charger promotie
Dit is de bevestiging dat uw deelname aan onze promotie in goede orde is ontvangen. Wij gaan ervan uit dat uw ingestuurde stukken voldoen aan onze voorwaarden. Wij handelen uw deelname binnen 8 weken af. Intussen houden wij u op de hoogte van de voortgang. U ontvangt binnen 2 weken nog een bericht hierover.
Met vriendelijke groeten,
*weg* geen persoonsinformatie over medewerkers van fabrikanten/bedrijven
Manager Customer Care
[ Voor 5% gewijzigd door Bullet NL op 17-04-2015 01:13 ]
Hmm, helaas. Ik had de volgende tekst, maar ik gok dat ze voor iedereen tegelijk zullen uitleveren. 
Maar goed, prima. Met de kabel laadt hij ook al razendsnel op.Gefeliciteerd met je aankoop van een GALAXY S6 bij de online Samsung Shop!
Bij aankoop van deze nieuwe smartphone krijg je ook Wireless Charger cadeau. Om jou als directe Samsung-klant van dienst te zijn, hoef je je voor deze promotie dus niet apart aan te melden. Deze Wireless Charger bezorgen we volgende week op hetzelfde adres als opgegeven tijdens je bestelling.
Ja kan kloppen jij hebt besteld rechtstreeks bij de samsung online shop. Ik had besteld bij studentenmobiel. Maar paar weken van te voren ingeshreven via de samsung site.Het Leoh-Paard schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 01:07:
Hmm, helaas. Ik had de volgende tekst, maar ik gok dat ze voor iedereen tegelijk zullen uitleveren.
[...]
Maar goed, prima. Met de kabel laadt hij ook al razendsnel op.
Let op:
We kunnen allemaal tellen en weten allemaal dat de toestellen 10 april in de verkoop gaan, we willen dus geen berichten meer zien waar mensen de nachtjes tot de verkoop gaan tellen!
Hier geen discussies over (web)winkels!
Denk aan deze Modbreak: "[Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen"
We kunnen allemaal tellen en weten allemaal dat de toestellen 10 april in de verkoop gaan, we willen dus geen berichten meer zien waar mensen de nachtjes tot de verkoop gaan tellen!
Hier geen discussies over (web)winkels!
Denk aan deze Modbreak: "[Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen"