Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick85
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 15:49
Zojuist mail gekregen van Tele2.

Morgen komt mijn S6 32GB Black met de koerier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-09 08:55

Leviathan23

I am the proof....

iemand nog iets gehoord van Coolblue??

met name voor de Edge goud variant? (64Gb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eelco1054
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-09-2024
Morgen komt-ie!

De Samsung Galaxy S6 edge 128 Gb, besteld bij KPN.

:) 8) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djgeoffrey
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-03 02:36
Leviathan23 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:26:
iemand nog iets gehoord van Coolblue??

met name voor de Edge goud variant? (64Gb)
hier ook nog niets vernomen van Coolblue...
heb de Edge goud 32GB variant besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

djgeoffrey schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:36:
[...]

hier ook nog niets vernomen van Coolblue...
heb de Edge goud 32GB variant besteld.
iemand nog de lef om coolblue te vragen??? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillanO
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-07-2022
Haha, ik bel om de dag naar CB. Valt mee dat ik nog geen contactverbod opgelegd heb gekregen.

Gisteren zeiden ze dat de streefdatum 15 mei is en dat er nog geen 1e levering in zicht was. Dit is dus niet echt goed nieuws. Het zal sowieso dus nog minstens een week wachten worden.

De s6 die ik besteld heb is een edge 64gb gold.

Eigenlijk vind ik ook dat, ondanks dat CB er niks aan kan doen, ze wel een extra korting moeten kunnen regelen. Een cadeaubon van 10 euro is niet veel waard. Een pre-order hoort gewoon op de datum van release bij jou in huis te liggen.
Een dagje of 2 daagjes vertraging is een cadeaubon van 10 euro misschien wel waard maar als het echt uitleveren rond 15 Mei word, een dikke maand na de release, vind ik dat er wat anders geregeld mag worden dan een cadeaubonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wlie
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
MillanO schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 17:28:
Een pre-order hoort gewoon op de datum van release bij jou in huis te liggen.
Dit is voor veel pre-orders het geval ja maar een pre-order is niets anders dan een bestelling van een product dat nog niet op de markt is. Jouw stelling vind ik een beetje ver gaan.
CB is in deze ook afhankelijk van de voorraad die zij opgestuurd krijgen. Je kunt er wel vanuit gaan dat zij hun uiterste best doen om het product zo snel mogelijk te kunnen leveren.

Anyway.. Ik hoop dat je je nieuwe speeltje snel hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Vandaag ook voor de bijl gegaan..... Mijn ouwe vertouwde M7 begon wat kuurtjes te vertonnen, de M9 kan mij niet overtuigen, dus het is een Samsung S6 Edge 64Gb geworden!

Erg onder de indruk.... Had ik nu maar een pre-order code voor de draadloze lader... ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillanO
Wlie schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 17:35:
[...]

Dit is voor veel pre-orders het geval ja maar een pre-order is niets anders dan een bestelling van een product dat nog niet op de markt is. Jouw stelling vind ik een beetje ver gaan.
CB is in deze ook afhankelijk van de voorraad die zij opgestuurd krijgen. Je kunt er wel vanuit gaan dat zij hun uiterste best doen om het product zo snel mogelijk te kunnen leveren.

Anyway.. Ik hoop dat je je nieuwe speeltje snel hebt ;)
Je hebt gelijk behalve dan dat er word gezegd en geschreven dat als je hem preorderd, op de dag van release in huis hebt. Dit is dus niet het geval en er is mij dus valse informatie voorgeschoteld. Ik weet dat het de schuld van Samsung is maar dan zouden ze daar een claim moeten neer leggen en die daarna door berekenen aan ons, de klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

Maar coolblue zou toch elke dag contact moeten hebben met Samsung of welke leverancier dan ook...dus een bepaalde datum moet toch door hun geëist worden?? Anders gaan klanten lopen...bijna elk jaar bestel ik een nieuwe telefoon en elke keer is coolblue de eerste maar nu slaan ze de plank mis...of Samsung is het probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Leviathan23 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 19:04:
Maar coolblue zou toch elke dag contact moeten hebben met Samsung of welke leverancier dan ook...dus een bepaalde datum moet toch door hun geëist worden?? Anders gaan klanten lopen...bijna elk jaar bestel ik een nieuwe telefoon en elke keer is coolblue de eerste maar nu slaan ze de plank mis...of Samsung is het probleem...
De toestellen worden niet door Samsung Nederland gedistibueerd, hier zit een groothandel tussen. Zelfde een grote keten als de mediamarkt besteld hun telefoons bij zo'n groothandel. En die weten dom weg niet wanneer en hoeveel ze wanneer van een bepaald toestel binnen krijgen. Geloof mij maar, alles wat binnenkomt gaat direct de distributie in richting (web)winkels.

Coolblue heeft misschien van alle typen 50 toestellen in bestelling staan, waar van ze steeds maar plukjes van 12 stuks uitgeleverd krijgen.... (aantallen zijn fictief)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van belsimpel word ik ook niet blij, wat een communicatie. Voordat de S6 Goud uit was, zeiden ze dat ik het toestel 11 of 12 april zou ontvangen ivm ik op tijd het voorbesteld . Toen het 11 april was werd mijn status veranderd in 14 april. toen ik 15 april nog steeds niks hoorde werd het 17 april (na diverse mails). Nu is de status 20 april + 3 werkdagen mijn hi abbonement aanmelden.

Iedereen die via Studentmobiel of gsmweb heeft besteld heeft het toestel al een week. Ik heb het gevoel dat ze proberen mij aan het lijntje te houden zodat ik het abbonement niet opzeg. In werkelijkheid zal ik zeker nog 2 weken moeten wachten.

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XQB
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-06-2024

XQB

MillanO schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 17:28:
Haha, ik bel om de dag naar CB. Valt mee dat ik nog geen contactverbod opgelegd heb gekregen.

Gisteren zeiden ze dat de streefdatum 15 mei is en dat er nog geen 1e levering in zicht was. Dit is dus niet echt goed nieuws. Het zal sowieso dus nog minstens een week wachten worden.

De s6 die ik besteld heb is een edge 64gb gold.

Eigenlijk vind ik ook dat, ondanks dat CB er niks aan kan doen, ze wel een extra korting moeten kunnen regelen. Een cadeaubon van 10 euro is niet veel waard. Een pre-order hoort gewoon op de datum van release bij jou in huis te liggen.
Een dagje of 2 daagjes vertraging is een cadeaubon van 10 euro misschien wel waard maar als het echt uitleveren rond 15 Mei word, een dikke maand na de release, vind ik dat er wat anders geregeld mag worden dan een cadeaubonnetje.
Klopt ook, je hebt helemaal gelijk. Na een maand moeten wachten, moet CoolBlue jou eigenlijk gewoon die telefoon gratis geven. Cadeaubonnen kan echt niet.... 8)7

Het is erg vervelend, maar meestal kan je niks anders doen dan wachten. Je hebt ook nog de vrije keus om hem te annuleren en ergens anders te gaan bestellen. En geloof mij, ze houden echt niet voor de fun jouw telefoon achter in hun magazijn. Het kost hun ook geld om iets in hun magazijn te houden wat zij gelijk kunnen verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
XQB schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 21:01:
[...]

Klopt ook, je hebt helemaal gelijk. Na een maand moeten wachten, moet CoolBlue jou eigenlijk gewoon die telefoon gratis geven. Cadeaubonnen kan echt niet.... 8)7

Het is erg vervelend, maar meestal kan je niks anders doen dan wachten. Je hebt ook nog de vrije keus om hem te annuleren en ergens anders te gaan bestellen. En geloof mij, ze houden echt niet voor de fun jouw telefoon achter in hun magazijn. Het kost hun ook geld om iets in hun magazijn te houden wat zij gelijk kunnen verkopen
Helemaal mee eens gewoon annuleren die handel en ergens anders bestellen.
Er is niemand die je tegen houdt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:48
Leviathan23 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 19:04:
Samsung is het probleem een winkel die niks krijgt kan ook niks uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dolkistan
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 26-11-2024
Ik heb mijn 128 gb vandaag rond 13.00 uur ontvangen. Sexy ding joh.

Is wel wennen .ik had hem nog niet in de winkel gezien of in de hand gehad.is heel anders dan mijn g3.maar hij doet het goed. Ik zie jullie in de ervaringen topic.

Groet, Kay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

Volgens mij wordt coolblue een beetje gek van alle vragen omtrent de s6, haha
Gisteravond nog een mail gestuurd, antwoord was echt belabberd; "alle informatie staat op de site" :O

KPN site zegt voorraad op 20 april, castle zegt 21 april

Iemand nog wat anders vernomen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren ook mijn s6 edge 128gb binnen gekregen, top toestel. kom van de s4 af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg eindelijk dinsdag tussen 13.30 en 18.00 me galaxy s6 edge gold binnen na lang gewacht te hebben. Besteld bij coolblue :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

Verwijderd schreef op zondag 19 april 2015 @ 13:03:
Krijg eindelijk dinsdag tussen 13.30 en 18.00 me galaxy s6 edge gold binnen na lang gewacht te hebben. Besteld bij coolblue :)
Welke versie?? 32gb of 64gb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djgeoffrey
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-03 02:36
Yihaaa, krijg morgen ochtend mijn S6 edge gold 32GB besteld bij coolblue.
Net telefoontje van hun gehad _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb gisteren nog een 64GB s6 edge binnen gekregen. En inderdaad dit toestel heeft ook de rose gloed. Ik heb net al contact gehad en kan hem morgen al omruilen. 1 vraagje mensen hier die al met een toestel terug zijn geweest om te ruilen voor een nieuw toestel. Doen jullie thuis al het toestel terug zetten naar fabrieksinstellingen, of in de winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

Waarom zijn er zoveel problemen met de 64gb variant? Iemand die daar iets over weet? Ook omdat de goude 32gb variant wel op voorraad is bij CB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rger76
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 28-03-2023
Vandaag s6 gold edge 32gb besteld. Morgen afgeleverd.:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krustie
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-07-2020
Gister avond een Tele2 medewerker gesproken en die vertelde me dat ze pas vanaf 1 mei kunnen leveren. Het gaat hier om de galaxy s6 black 32gb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

pappaleone schreef op zondag 19 april 2015 @ 16:24:
Ik heb gisteren nog een 64GB s6 edge binnen gekregen. En inderdaad dit toestel heeft ook de rose gloed. Ik heb net al contact gehad en kan hem morgen al omruilen. 1 vraagje mensen hier die al met een toestel terug zijn geweest om te ruilen voor een nieuw toestel. Doen jullie thuis al het toestel terug zetten naar fabrieksinstellingen, of in de winkel?
Kan je precies aangeven waar die rose goed zich precies bevind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op zondag 19 april 2015 @ 19:23:
[...]

Kan je precies aangeven waar die rose goed zich precies bevind?
Hoi Bullet ik heb de edge versie,als ik een wit scherm heb dan is de rose gloed te zien aan de zijkanten en meer naar het midden is het wat groenachtig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
Ik heb zelf nog niks gehoord van Coolblue maar gisteravond wel een email gekregen dat mijn verlenging is geaccepteerd etc.

Dus keek op de website een zag staan dat de Edge 32gb Gold op voorraad was en gelijk maar 1 besteld om het te leveren in Groningen.

Hierna kreeg ik weer een reactie terug op eem vraag dat mijn pakket wordt klaargemaakt voor verzending, dus kijken of ik toestel daadwerkelijk thuis krijg geleverd vandaag zo niet in het middag maar naar de vestiging :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Lekker Bol.com... Wacht al sinds release op mijn S6 32gb Zwart.. Zag ik van het weekend op hun site staan vandaag besteld maandag in huis. Dus ik goede hoop dat ik hem vandaag zou krijgen maar niks..

Heb ze gebeld, zeggen ze waarschijnlijk ergens komende 5 dagen!! Ik zeg pas die site dan aan want klopt geen hout van. Dus deze week weer afwachten..

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Laatst online: 10:36
Wat jammer dit. Mocht vanaf dit weekend verlengen bij Hi/KPN. Nu heeft Coolblue veruit de beste aanbieding met een Hi abonnement voor de 64gb edge. Deze is echter niet op voorraad. Ik had gebeld en ze mochten ook niet alvast een abonnement aan mij verkopen omdat deze moet worden gekoppeld met het IMEI nummer van het toestel.

Nu zou dit geen probleem zijn als de Hi abonnementen niet per 26 april eruit gingen. Als er deze week nog geen voorraad komt moet ik dus wachten tot augustus tot ik kan overstappen naar een provider waar de prijzen niet zo absurd hoog zijn als bij KPN :'(

[ Voor 40% gewijzigd door -Edwin- op 20-04-2015 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pappaleone schreef op zondag 19 april 2015 @ 16:24:
Zo ben net terug van Studentenmobiel.
Heb zonder enig probleem meteen een nieuw toestel meegekregen.
Ik heb 4 nieuwe toestellen naast elkaar vergeleken, maar allemaal hebben ze iets, ik heb nu voor mij de beste er uitgekozen. En nu ga ik er verder ook niet meer opletten.
In ieder geval prima service van studentenmobiel, _/-\o_ daar ik ergens op het forum had vernomen, dat zelfs de samsung shops geen telefoons meer retour mochten nemen met schermproblemen betreft kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht al sinds de release om hem aan te schaffen via Staples. In heel Nederland hebben zij hem nog niet binnen, zowel de normale versie als de edge. Zijn er meerdere winkels die hem (nog) niet kunnen leveren? Volgens staples ligt het aan de leverancier, dus dan zou het bij meerdere winkels moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 april 2015 @ 14:59:
Ik wacht al sinds de release om hem aan te schaffen via Staples. In heel Nederland hebben zij hem nog niet binnen, zowel de normale versie als de edge. Zijn er meerdere winkels die hem (nog) niet kunnen leveren? Volgens staples ligt het aan de leverancier, dus dan zou het bij meerdere winkels moeten zijn.
Je hebt het topic gelezen? Genoeg opmerkingen over late leveringen of zelfs leveringen zonder verwachte datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 20 april 2015 @ 14:59:
Welke versie heb jij het over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pappaleone schreef op maandag 20 april 2015 @ 15:11:
[...]

Welke versie heb jij het over?
Zwart, 32 GB
Fly-guy schreef op maandag 20 april 2015 @ 15:10:
[...]

Je hebt het topic gelezen? Genoeg opmerkingen over late leveringen of zelfs leveringen zonder verwachte datum.
Ja inderdaad, nadat ik gepost had ging ik lezen en kwam ik daarachter. Inderdaad niet zo slim van me

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2015 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

erg apart

https://mobiel.kpn.com/sa...-galaxy-s6-edge-64gb-goud

genoeg voorraad bij KPN, waarom CoolBlue niet?!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 20 april 2015 @ 15:31:
[...]

Zwart, 32 GB

[...]

Ja inderdaad, nadat ik gepost had ging ik lezen en kwam ik daarachter. Inderdaad niet zo slim van me
Die hadden ze bij studentenmobiel zo liggen ook de 64gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is wel speciaal, als ik op de site kijk van Samsung zeggen ze pas vanaf 1 mei.???
Waarom bestel je niet bij hun en annuleer je bij coolblue

[ Voor 7% gewijzigd door pappaleone op 20-04-2015 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

pappaleone schreef op maandag 20 april 2015 @ 16:07:
[...]

Dat is wel speciaal, als ik op de site kijk van Samsung zeggen ze pas vanaf 1 mei.???
Waarom bestel je niet bij hun en annuleer je bij coolblue
heb ook iemand gesproken die hem via CB heeft gekregen (64Gb edge, Goud versie)

en ik heb toch 2 maart al besteld?!!

erg vreemd allemaal......en volgens mij weet CB helemaal niet wanneer ze komen?!! wordt er een beetje moe van.......

wil liever niet annuleren, heb extra bij betaald en voordat dit bedrag weer terug is......heb geen ruimte om het "even voor de schieten"

wie durft nog te mailen of bellen??? :9

[ Voor 11% gewijzigd door Leviathan23 op 20-04-2015 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leviathan23 schreef op maandag 20 april 2015 @ 16:11:
[...]

heb ook iemand gesproken die hem via CB heeft gekregen (64Gb edge, Goud versie)

en ik heb toch 2 maart al besteld?!!

erg vreemd allemaal......en volgens mij weet CB helemaal niet wanneer ze komen?!! wordt er een beetje moe van.......

wil liever niet annuleren, heb extra bij betaald en voordat dit bedrag weer terug is......heb geen ruimte om het "even voor de schieten"

wie durft nog te mailen of bellen??? :9
Gewoon bellen net zo lang totdat het in orde is, vergeet niet je kunt op meerdere plaatsen terecht en het is geen snoepje van 10 cent, maar een duur apparaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pappaleone schreef op maandag 20 april 2015 @ 15:59:
[...]

Die hadden ze bij studentenmobiel zo liggen ook de 64gb
Klopt, alleen krijg ik bij staples 10% korting omdat mijn broer daar werkt, dus voor die 70 euro minder wil ik wel even iets langer wachten. Hoop alleen niet dat het ergens in mei wordt zoals sommige berichten die ik hier lees. Voor die gratis draadloze oplader actie moet je hem ook voor 30 april hebben aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Heerlijk die samsung shop. Voegen ze de green edge toe als kleur werkt het plaatsen in je winkelmand niet. Zal vrijdag/zaterdag goed moeten zijn volgens samsung helpdesk. Ja nu kun je alleen bestellen in een fysiek winkel 8)7 gok dat dat ook niet helemaal zal kloppen. Als je nog niet kan leveren/pre-order voeg hem dan niet toe aan de website/shop |:( en test het voor je iets online zet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g3
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-12-2024

g3

ReQuiem83 schreef op maandag 20 april 2015 @ 17:29:
Heerlijk die samsung shop. Voegen ze de green edge toe als kleur werkt het plaatsen in je winkelmand niet. Zal vrijdag/zaterdag goed moeten zijn volgens samsung helpdesk. Ja nu kun je alleen bestellen in een fysiek winkel 8)7 gok dat dat ook niet helemaal zal kloppen. Als je nog niet kan leveren/pre-order voeg hem dan niet toe aan de website/shop |:( en test het voor je iets online zet....
ja dit is inderdaad erg irritant. Bovendien is de 128Gb variant alleen in zwart leverbaar, terwijl Samsung UK bijvoorbeeld deze wel weer in het groen levert.
btw Otto NL heeft de groene 128gb in haar shop. Levertijd medio mei, helaas niet icm met een abbonement.
Belsimpel heeft een groene 32gb in de shop staan.

[ Voor 4% gewijzigd door g3 op 20-04-2015 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
-Edwin- schreef op maandag 20 april 2015 @ 10:12:
Wat jammer dit. Mocht vanaf dit weekend verlengen bij Hi/KPN. Nu heeft Coolblue veruit de beste aanbieding met een Hi abonnement voor de 64gb edge. Deze is echter niet op voorraad. Ik had gebeld en ze mochten ook niet alvast een abonnement aan mij verkopen omdat deze moet worden gekoppeld met het IMEI nummer van het toestel.

Nu zou dit geen probleem zijn als de Hi abonnementen niet per 26 april eruit gingen. Als er deze week nog geen voorraad komt moet ik dus wachten tot augustus tot ik kan overstappen naar een provider waar de prijzen niet zo absurd hoog zijn als bij KPN :'(
Dit is toch werkelijk te absurd! Ik wacht het hele weekend tot de S6 edge 64gb op voorraad is bij CB. Is die er, zijn die Hi abonnementen opgeheven al bij CB. Hoeveel pecht kan je hebben :(
Sorry, maar de frustatie moest er even uit. Nu maar hopen op een goede aanbieding van KPN binnenkort, en anders tot augustus bij m'n S4 houden ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JwJw01
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-09 15:48
-Edwin- schreef op maandag 20 april 2015 @ 19:14:
[...]

Dit is toch werkelijk te absurd! Ik wacht het hele weekend tot de S6 edge 64gb op voorraad is bij CB. Is die er, zijn die Hi abonnementen opgeheven al bij CB. Hoeveel pecht kan je hebben :(
Sorry, maar de frustatie moest er even uit. Nu maar hopen op een goede aanbieding van KPN binnenkort, en anders tot augustus bij m'n S4 houden ;(
Wacht even.. als ik het goed begrijp zeg je dat je met je Hi-abonnement niet kunt verlengen naar een KPN abonnement? Ik dacht dat dit wel gewoon mogelijk was. Zo niet moet ik tot 7 juni wachten. Hoe zeker ben je hier van? Sowieso dat ik mogen maar even de Hi helpdesk ga bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
JwJw01 schreef op maandag 20 april 2015 @ 19:56:
[...]

Wacht even.. als ik het goed begrijp zeg je dat je met je Hi-abonnement niet kunt verlengen naar een KPN abonnement? Ik dacht dat dit wel gewoon mogelijk was. Zo niet moet ik tot 7 juni wachten. Hoe zeker ben je hier van? Sowieso dat ik mogen maar even de Hi helpdesk ga bellen.
Nee je kan absoluut naar KPN verlengen. Ware het niet dat deze abonnementen over 2 jaar gezien 100 tot 150 euro duurder zijn dan die van Hi icm s6 edge 64gb. Ik vertik het om dit bedrag op te brengen, niet door het verschil met Hi van 100 tot 150 euro duurder. Maar tov T-Mobile en vooral Tele2 zit je gewoon op 300 euro meer over 2 jaar. Dit is dan wel 5gb tov 2gb, maar aan dat laatste heb ik zeker ook voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
g3 schreef op maandag 20 april 2015 @ 17:43:
[...]

ja dit is inderdaad erg irritant. Bovendien is de 128Gb variant alleen in zwart leverbaar, terwijl Samsung UK bijvoorbeeld deze wel weer in het groen levert.
btw Otto NL heeft de groene 128gb in haar shop. Levertijd medio mei, helaas niet icm met een abbonement.
Belsimpel heeft een groene 32gb in de shop staan.
Dankjewel voor informatie!
Trouwens bij belsimpel is het ook nog niet mogelijk om groene met abonnement te bestellen. Maar helaas ook nergens duidelijke leverdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerst even goed kijken op de site, dan zie je duidelijk dat bij de groene versie nog geen preorder staat. 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
pappaleone schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 01:03:
[...]

Eerst even goed kijken op de site, dan zie je duidelijk dat bij de groene versie nog geen preorder staat. 8)7 8)7 8)7
die stond er donderdag wel. Als je hem in je winkelmand stopte kreeg je de verkeerde kleur omdat hij bij selecteren eigenlijk niets deed. Had samsung een mail gestuurd en deze zeiden dat het vrijdag/zaterdag wel oke zou zijn omdat ze druk bezig waren de backend voor elkaar te krijgen. Ook zeiden ze dat de levertijd zeker medio mei zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

wordt helemaal gek van mijzelf.....of wachten op de goude 64Gb versie of de zwarte gewoon nu bestellen!

CB heeft nog steeds geen nieuws en de antwoorden worden steeds korter!

zie site en 15-05-2015 wordt alleen maar geroepen! bleh!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leviathan23 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 14:17:
wordt helemaal gek van mijzelf.....of wachten op de goude 64Gb versie of de zwarte gewoon nu bestellen!

CB heeft nog steeds geen nieuws en de antwoorden worden steeds korter!

zie site en 15-05-2015 wordt alleen maar geroepen! bleh!!
Welke heb je besteld de gewone of edge versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

pappaleone schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 14:24:
[...]

Welke heb je besteld de gewone of edge versie?
edge 64Gb Gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okay ik was gisteren nog bij studentenmobiel had ook midden maart de Gold versie 64GB edge besteld.
Inmiddels 10 April omgezet naar de witte versie, die gisteren omgeruild omdat het scherm niet best was.
Ik had meteen gevraagd wanneer de gold versie nu kwam. Maar dit was zeker niet voor 1 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

pappaleone schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 14:50:
[...]

Okay ik was gisteren nog bij studentenmobiel had ook midden maart de Gold versie 64GB edge besteld.
Inmiddels 10 April omgezet naar de witte versie, die gisteren omgeruild omdat het scherm niet best was.
Ik had meteen gevraagd wanneer de gold versie nu kwam. Maar dit was zeker niet voor 1 mei.
ik denk toch dat ik maar ga wachten........die paar weken kan er nog wel bij.....straks heb ik de zwarte en heb ik spijt.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Leviathan23 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 14:57:
[...]

ik denk toch dat ik maar ga wachten........die paar weken kan er nog wel bij.....straks heb ik de zwarte en heb ik spijt.........
doe wel je fluwelen handschoenen aan...ding zit gelijk onder de vingervlekken. Wilde eerst ook goud, maar ben blij die even getest te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bvbal79 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 15:27:
[...]

doe wel je fluwelen handschoenen aan...ding zit gelijk onder de vingervlekken. Wilde eerst ook goud, maar ben blij die even getest te hebben.
Ja heb hetzelfde als jou, ik was helemaal wild van deze kleur totdat ik bij de mediamarkt een gold versie in mijn handen had was zeer besmettelijk.Dit heeft me meteen doen besluiten, om op 10 april naar de witte versie te gaan. Hier zie je niets op dat is wel fijn. Neemt niet weg natuurlijk dat de gold versie wel een mooie verschijning is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht ook nog op de gouden 64gb edge van Typhone. Verwacht 24 april. Vinger vlekken boeit me niet gebruik toch een clear cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 15:39:
Ik wacht ook nog op de gouden 64gb edge van Typhone. Verwacht 24 april. Vinger vlekken boeit me niet gebruik toch een clear cover.
Dat dacht ik ook....maar je moet toch de main knop bedienen en dat stukje zit dus binnen no time onder de zichtbare vingervlekkern

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
Bij t mobile staat hij er nu wel tussen en leverbaar vanaf 11 mei geven zei aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roos79 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 17:48:
[...]

Bij t mobile staat hij er nu wel tussen en leverbaar vanaf 11 mei geven zei aan.
Makkelijk om hem op de site te zetten, maar zelfs bij samsung op de site staat het groen icoontje, maar er staat geen randje om. Bij Otto postorder staat het toestel ook meer dan 3 weken op de site, maar ja papier is geduldig. Heb eens gebeld met samsung, maar zeker niet voor midden mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
pappaleone schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 17:55:
[...]

Makkelijk om hem op de site te zetten, maar zelfs bij samsung op de site staat het groen icoontje, maar er staat geen randje om. Bij Otto postorder staat het toestel ook meer dan 3 weken op de site, maar ja papier is geduldig. Heb eens gebeld met samsung, maar zeker niet voor midden mei.
Maar sommige shops leverde sommige modellen wel terwijl klanten die bij Samsung bestelde hem nog niet hadden dacht ik?
Of heb ik dat hier verkeerd gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roos79 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 19:39:
[...]

Maar sommige shops leverde sommige modellen wel terwijl klanten die bij Samsung bestelde hem nog niet hadden dacht ik?
Of heb ik dat hier verkeerd gelezen?
Het is onderhand niet meer te volgen, het zou kunnen zijn dat sommige winkels/internet shops ze misschien wel krijgen via import. Maar het is frapant dat de 128GB zowel edge als gewoon niet leverbaar is. Hie op het forum heb ik maar paar mensen gehoord met dit model. Verder edge 64GB gold een ramp en ook edge 64GB zwart.
Bij de gewone S6 is de 64GB ook niet best leverbaar. Maar de groene versie is toegewezen voor de edge versie en de blauwe voor de gewone versie. Dus het is een grote roulette. 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Tja. Hebben ze de populariteit van de edge onderschat of bewust schaarste creëren om de prijs hoog te houden of beetje van beiden. Ik vind het in iedergeval niet zo heel netjes hoe ze het aanpakken op hun eigen site. Ze creëren nu juist verwarring en irritatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ReQuiem83 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 20:24:
Tja. Hebben ze de populariteit van de edge onderschat of bewust schaarste creëren om de prijs hoog te houden of beetje van beiden. Ik vind het in iedergeval niet zo heel netjes hoe ze het aanpakken op hun eigen site. Ze creëren nu juist verwarring en irritatie.
Wat denk jezelf ik denk dat ze de schaarste wel een beetje creeren . Ik heb de edge en moet eerlijk zeggen dat het een schitterend mooi toestel is,maar of het de meerprijs waard is zullen we maar even in het midden laten.Ik vindt de site niet erg duidelijk, zet gewoon bij bepaalde artikelen meteen bij de de telefoon of hij leverbaar is of niet. Nu staat er pre orderren, wat naar mijn mening alleen gebruikt wordt als de telefoon nog niet in omloop is. Maar dit is duidelijk niet het geval. Ik denk dat Samsung expres deze onduidelijkheid schept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Bol.com geeft al dagen aan dat de S6 32gb zwart op voorraad is maar mijn bestelling versturen ze niet. Ze zetten dus nog steeds onzin op hun site. Webcare reageert niet eens op mijn tweets.

Laatste keer dat ik daar iets bestel!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Bol.com kan je 24/7 bellen. Misschien is het gewoon clickbait voor orders.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Señor Sjon schreef op woensdag 22 april 2015 @ 09:07:
Bol.com kan je 24/7 bellen. Misschien is het gewoon clickbait voor orders.
Zou kunnen, wat natuurlijk een kwalijke zaak is. Iets beloven op je website wat je niet kunt nakomen. maar goed.. ze zijn niet de enige. Maar daarom ga ik ze zo gewoon bellen idd ;)

edit: Ik bel ze, zeggen ze hij moet deze week worden uitgeleverd. Ik zeg lekker dan die levertijd op de website. U zult wel vaak de woorden Galaxy S6 op een dag roepen op deze manier. Zegt ze zo, klopt en ik ben heel blij als ik over een half uur pauze heb en die woorden even niet hoef te zeggen!

Haha sterkte ermee bol.. 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door Scrisissszzz op 22-04-2015 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
M'n Nexus 5 vertoont helaas wat gebreken. Is er op het moment nog een actie voor de normale S6 gold 32gb op KPN netwerk, of is €49 zonder bijbetalen (KPN compleet) via studentmobiel het voordeligst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ilya schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:55:
M'n Nexus 5 vertoont helaas wat gebreken. Is er op het moment nog een actie voor de normale S6 gold 32gb op KPN netwerk, of is €49 zonder bijbetalen (KPN compleet) via studentmobiel het voordeligst?
Wat dacht je ervan als je zelf even op de site gaat kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
pappaleone schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:16:
[...]

Wat dacht je ervan als je zelf even op de site gaat kijken?
Dat heb ik al gedaan, vandaar het gespecificeerde abo in de vraag. Het kan toch zo zijn dat iemand iets weet over een actie :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ilya schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:21:
[...]

Dat heb ik al gedaan, vandaar het gespecificeerde abo in de vraag. Het kan toch zo zijn dat iemand iets weet over een actie :z
Ja maar als tweaker wordt je verzocht eerst zelf wat inspanning te leveren. Dit is een makkelijke vraag.Tik op google in en je hebt al relevante informatie. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pasteis
  • Laatst online: 16-09 20:40
Verschrikkelijk, zijn nu anderhalve week verder nadat het toestel leverbaar is, en ik heb nog steeds niks gezien van de S6 Black 32GB.

Vodafone Friends & Family?? Niet aan te raden ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pasteis schreef op woensdag 22 april 2015 @ 14:06:
Verschrikkelijk, zijn nu anderhalve week verder nadat het toestel leverbaar is, en ik heb nog steeds niks gezien van de S6 Black 32GB.

Vodafone Friends & Family?? Niet aan te raden ;w
Het ligt niet per se aan Vodafone. Overal zijn er leveringsproblemen. Ik wacht ook al sinds de release om hem bij staples te halen maar daar hebben ze ook nog niet eens één levering binnengekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pasteis
  • Laatst online: 16-09 20:40
Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 14:10:
[...]

Het ligt niet per se aan Vodafone. Overal zijn er leveringsproblemen. Ik wacht ook al sinds de release om hem bij staples te halen maar daar hebben ze ook nog niet eens één levering binnengekregen.
Het ligt in dit geval wel degelijk aan Vodafone, ze hebben gewoon voorraad bij de webshop en hun winkels, maar waarom hun kortingswinkel weer niet? Zeker door de 4 euro korting die je er krijgt.

Dat de beschikbaarheid weer zo'n drama is, is schandalig! Zeker de mensen met Pe-Order horen dat toestel gewoon binnen een week binnen te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twinkey
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-07 22:40
Ilya schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:21:
[...]

Bij Coolblue kan je een goedkoop Tele2 abo nemen en daarnaast de toestelprijs verdelen over de 24 maanden. Dan kom je uit op 39 euro per maand met gratis toestel als ik me niet vergis. Volgens mij is dat nog steeds het goedkoopste op dit moment. Dan heb je wel beperkte belminuten en MB's.

Dat is uiteraard met een S6 32GB.

[ Voor 3% gewijzigd door twinkey op 22-04-2015 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

twinkey schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:34:
[...]

Bij Coolblue kan je een goedkoop Tele2 abo nemen en daarnaast de toestelprijs verdelen over de 24 maanden. Dan kom je uit op 39 euro per maand met gratis toestel als ik me niet vergis. Volgens mij is dat nog steeds het goedkoopste op dit moment. Dan heb je wel beperkte belminuten en MB's.

Dat is uiteraard met een S6 32GB.
Alleen zit Tele2 niet op het KPN Netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die bij gsmweb besteld heeft en m al binnen heeft?
Ik heb zelf bij gsmweb gepre-orderd en een week geleden werd me gezegd dat ze vandaag een nieuwe levering zouden krijgen. vandaag heb ik weer gebeld en het duurt helaas nog 1 of 2 weken... ik kan echt niet wachten en mn huidige telefoon is zo kapot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Bij coolblue gaan ze de pre-order datum van 24-04-2015 voor de Samsung edge 64Gb wit ook niet halen denk ik. Hebben andere wat van Samsung Nederland gehoord die diezelfde datum hanteert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af.. hebben alle winkels in Nederland die de S6 verkopen dezelfde leverancier of zijn het allemaal anderen? Of komt het rechtstreeks van Samsung? Ik vind het vreemd dat hij bij sommige winkels (mediamarkt bijvoorbeeld) onbeperkt op voorraad is en dat er andere winkels zijn die nog geen enkele hebben binnengekregen. In mijn geval gaat het om de S6 32GB Zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Voor de gene die de Edge 32GB groen willen, bij samsung nu te bestellen. Echter de 64GB variant nog steeds niet.
@Samsung_NL
Klopt. Op dit moment is alleen de 32 GB beschikbaar. Het is nog niet bekend of de 64GB ook komt. ^LS
Hoezo niet bekend of hij komt? Denk dat ze bedoelen wanneer deze zal komen. Maar lekker duidelijk communiceren weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Zijn er nog andere Tweakers die een S6 / S6 Edge hebben ge-preordered i.c.m. een Vodafone abbonement en de beloofde accesoires t.w.v. 79 euro niet hebben gekregen? Vodafone verwijderd opeens al het bewijs van de promotie van hun website ( een actie die tot begin mei zou lopen ) en ontkent alles. Ik heb gelukkig screenshots bewaard van deze actie voor het geval zoiets zou gebeuren. Diverse mensen van klantenservice gesproken die mij allemaal ergens anders heen sturen of een excuus geven ( actie verlopen, op = op, computer valt uit dus ik kan u niet helpen 8)7 ). Taferelen die je van Tele2 zou verwachten, niet van Vodafone.

De volgende stap wordt een aangetekende klachtenbrief naar het hoofdkantoor, als er nog meer mensen gedupeerd zijn dan hoor ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkersbergen
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-09 20:14
Ik heb een S6 ge-preordered bij Vodafone, maar nog steeds niet ontvangen. Kan dus nog niet zeggen of ik de beloofde accessoires ga krijgen. Maar hou me aanbevolen voor jouw screenshots. Ik was er kennelijk ten onrechte van uitgegaan dat bij Vodafone dit soort taferelen zich niet zouden afspelen.....

(Overigens ben ik ook heel benieuwd wanneer ze mijn gewone S6 is een keer gaan leveren. Twee weken later komt de klantenservice nog altijd niet verder dan: Ja hij is op vooraad, alles is gereed. Hij hoeft alleen nog uit het magazijn gehaald te worden. Maar we kunnen niet zeggen hoe lang het duurt. We hebben een nieuw systeem en achterstanden.... |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Mijn S6 Edge pre-order was op 2 maart gedaan en pas de 16e geleverd. En ik denken dat ik één van de laatste was, schandalig dit.

Hier heb ik bewijs van deze actie. De registratie pagina hiervan is nooit online gekomen en toen mensen vragen gingen stellen na 10 april hebben ze snel de hele actie verwijderd van hun website.

http://i.imgur.com/8EDmbul.png ( hier werd eerst 7 april beloofd )
http://i.imgur.com/cDAUxCK.png ( vervolgens 10 april )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
bvbal79 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 12:05:
Bij coolblue gaan ze de pre-order datum van 24-04-2015 voor de Samsung edge 64Gb wit ook niet halen denk ik. Hebben andere wat van Samsung Nederland gehoord die diezelfde datum hanteert?
Mag hem toch morgen ophalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10 april besteld bij gsmweb, 2 weken later nog aan het wachten. S6 edge 32gb wit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2015 @ 23:21:
10 april besteld bij gsmweb, 2 weken later nog aan het wachten. S6 edge 32gb wit....
Kun je er niet vanaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ps kijk net op de site van Samsung daar stond de galaxyS6 edge gold voor pre order verwachte levering 24-04. Nu staat er ineens pre order uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MillanO
Bij CB hebben ze de edge 32gb gold op voorraad. Heb mijn 64gb net omgezet naar de 32gb en word morgen geleverd. De powerbank krijg ik er ook nog bij want die was al gereserveerd door mij.

Volgens mij zijn de witte en zwarte ook op voorraad voor wie zijn huidige bestelling eventueel willen cancellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

MillanO schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 08:27:
Bij CB hebben ze de edge 32gb gold op voorraad. Heb mijn 64gb net omgezet naar de 32gb en word morgen geleverd. De powerbank krijg ik er ook nog bij want die was al gereserveerd door mij.

Volgens mij zijn de witte en zwarte ook op voorraad voor wie zijn huidige bestelling eventueel willen cancellen.
thanks voor de tip, ben alleen bang dat ik niet uitkom met 32Gb dus nog langer wachten!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:17
Hier een verzendbevestiging van Typhone binnen voor de Galaxy S6 Edge 64gb Gold! Besteld in de eerste helft van maart en morgen bezorgd. :)

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coyote1980 schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 19:05:
Hier een verzendbevestiging van Typhone binnen voor de Galaxy S6 Edge 64gb Gold! Besteld in de eerste helft van maart en morgen bezorgd. :)
WTF? Ik heb net gebeld en ze zeggen dat ze niets hebben binnen gekregen (edge 64 gold) en dat ze hem nu binnen 2 weken verwachten. :( |:( Besteld begin April. In ieder geval mooi voor jouw en veel plezier er mee, mij rest helaas niets anders dan wachten. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

20 april 32gb edge black besteld bij gsmweb en ze geven aan 1 a 2 weken levertijd te hebben... Op hun site staat 1 week wat wel weer vreemd is...

Ik wil best ergens anders bestellen maar het prijsverschil is gewoon te groot.
Ik verleng mijn abo en hoef dan bij gsmweb maar 60 euro bij te betalen en bij bijv. CB 221 euro.... Voor 160 euro wacht ik dan nog wel even..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 april 2015 @ 08:51:
20 april 32gb edge black besteld bij gsmweb en ze geven aan 1 a 2 weken levertijd te hebben... Op hun site staat 1 week wat wel weer vreemd is...

Ik verleng mijn abo en hoef dan bij gsmweb maar 60 euro bij te betalen en bij bijv. CB 221 euro.... Voor 160 euro wacht ik dan nog wel even..
Kan je mooi minimaal een maand wachten ;) Ik had hem 10 april besteld wacht nog steeds, ga d'r vanuit dat het nog wel tot in mei duurt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eniux
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09:10
Ik had mijn toestel in maart ge preordered bij GSMweb en kreeg hem netjes op de release dag binnen. Samsung levert niet genoeg toestellen aan, het ligt niet aan hen. Al zou de informatievoorziening via de website of social media wel beter kunnen waardoor de klantenservice het een stuk minder druk zou hebben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 26 april 2015 @ 08:51:

Op 1 april besteld, morgen bezorgd (29/04). Edge black 32GB.
Er is dus weer een lading binnen bij hun, alleen ik denk dat het aantal orders tussen 1 april en die van jou dermate hoog is, dat het inderdaad nog wel even voor je gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 19:32
Typhone gaf vandaag ook aan dat order weer uitgesteld was voor twee weken (Gold, 32gb). Einde van de middag toch verzendbevestiging gekregen. Lijkt dus weer op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
Zondag normale 128GB S6 icm KPN abbo besteld bij CoolBlue, kon het vandaag al ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yess, vandaag verzend bevestiging gekregen van Typhone voor mn Edge Gold 64GB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

Nog steeds niks van coolblue, ze hebben de leverdatum wel aangepast nu staat er vrijdag...mag ook wel 2 maart besteld Gold Edge 64gb, zou dat betekenen vrijdag bij mij of dan verzonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leviathan23

Leviathan23

I am the proof....

Als je het over de duivel hebt; rond 17u gebeld door coolblue, morgen mijn Samsung!!
Pagina: 1 ... 12 ... 17 Laatste

Let op:
We kunnen allemaal tellen en weten allemaal dat de toestellen 10 april in de verkoop gaan, we willen dus geen berichten meer zien waar mensen de nachtjes tot de verkoop gaan tellen!

Hier geen discussies over (web)winkels!

Denk aan deze Modbreak: "[Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen"