Zojuist mail gekregen van Tele2.
Morgen komt mijn S6 32GB Black met de koerier
Morgen komt mijn S6 32GB Black met de koerier
hier ook nog niets vernomen van Coolblue...Leviathan23 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 14:26:
iemand nog iets gehoord van Coolblue??
met name voor de Edge goud variant? (64Gb)
iemand nog de lef om coolblue te vragen???djgeoffrey schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 16:36:
[...]
hier ook nog niets vernomen van Coolblue...
heb de Edge goud 32GB variant besteld.
Dit is voor veel pre-orders het geval ja maar een pre-order is niets anders dan een bestelling van een product dat nog niet op de markt is. Jouw stelling vind ik een beetje ver gaan.MillanO schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 17:28:
Een pre-order hoort gewoon op de datum van release bij jou in huis te liggen.
Cogitationis poenam nemo patitur
Je hebt gelijk behalve dan dat er word gezegd en geschreven dat als je hem preorderd, op de dag van release in huis hebt. Dit is dus niet het geval en er is mij dus valse informatie voorgeschoteld. Ik weet dat het de schuld van Samsung is maar dan zouden ze daar een claim moeten neer leggen en die daarna door berekenen aan ons, de klanten.Wlie schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 17:35:
[...]
Dit is voor veel pre-orders het geval ja maar een pre-order is niets anders dan een bestelling van een product dat nog niet op de markt is. Jouw stelling vind ik een beetje ver gaan.
CB is in deze ook afhankelijk van de voorraad die zij opgestuurd krijgen. Je kunt er wel vanuit gaan dat zij hun uiterste best doen om het product zo snel mogelijk te kunnen leveren.
Anyway.. Ik hoop dat je je nieuwe speeltje snel hebt
De toestellen worden niet door Samsung Nederland gedistibueerd, hier zit een groothandel tussen. Zelfde een grote keten als de mediamarkt besteld hun telefoons bij zo'n groothandel. En die weten dom weg niet wanneer en hoeveel ze wanneer van een bepaald toestel binnen krijgen. Geloof mij maar, alles wat binnenkomt gaat direct de distributie in richting (web)winkels.Leviathan23 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 19:04:
Maar coolblue zou toch elke dag contact moeten hebben met Samsung of welke leverancier dan ook...dus een bepaalde datum moet toch door hun geëist worden?? Anders gaan klanten lopen...bijna elk jaar bestel ik een nieuwe telefoon en elke keer is coolblue de eerste maar nu slaan ze de plank mis...of Samsung is het probleem...
Verwijderd
Klopt ook, je hebt helemaal gelijk. Na een maand moeten wachten, moet CoolBlue jou eigenlijk gewoon die telefoon gratis geven. Cadeaubonnen kan echt niet....MillanO schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 17:28:
Haha, ik bel om de dag naar CB. Valt mee dat ik nog geen contactverbod opgelegd heb gekregen.
Gisteren zeiden ze dat de streefdatum 15 mei is en dat er nog geen 1e levering in zicht was. Dit is dus niet echt goed nieuws. Het zal sowieso dus nog minstens een week wachten worden.
De s6 die ik besteld heb is een edge 64gb gold.
Eigenlijk vind ik ook dat, ondanks dat CB er niks aan kan doen, ze wel een extra korting moeten kunnen regelen. Een cadeaubon van 10 euro is niet veel waard. Een pre-order hoort gewoon op de datum van release bij jou in huis te liggen.
Een dagje of 2 daagjes vertraging is een cadeaubon van 10 euro misschien wel waard maar als het echt uitleveren rond 15 Mei word, een dikke maand na de release, vind ik dat er wat anders geregeld mag worden dan een cadeaubonnetje.
Helemaal mee eens gewoon annuleren die handel en ergens anders bestellen.XQB schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 21:01:
[...]
Klopt ook, je hebt helemaal gelijk. Na een maand moeten wachten, moet CoolBlue jou eigenlijk gewoon die telefoon gratis geven. Cadeaubonnen kan echt niet....![]()
Het is erg vervelend, maar meestal kan je niks anders doen dan wachten. Je hebt ook nog de vrije keus om hem te annuleren en ergens anders te gaan bestellen. En geloof mij, ze houden echt niet voor de fun jouw telefoon achter in hun magazijn. Het kost hun ook geld om iets in hun magazijn te houden wat zij gelijk kunnen verkopen
Samsung is het probleem een winkel die niks krijgt kan ook niks uitleveren.Leviathan23 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 19:04:
Maar coolblue zou toch elke dag contact moeten hebben met Samsung of welke leverancier dan ook...dus een bepaalde datum moet toch door hun geëist worden?? Anders gaan klanten lopen...bijna elk jaar bestel ik een nieuwe telefoon en elke keer is coolblue de eerste maar nu slaan ze de plank mis...of Samsung is het probleem...
Verwijderd
Welke versie?? 32gb of 64gb?Verwijderd schreef op zondag 19 april 2015 @ 13:03:
Krijg eindelijk dinsdag tussen 13.30 en 18.00 me galaxy s6 edge gold binnen na lang gewacht te hebben. Besteld bij coolblue
Kan je precies aangeven waar die rose goed zich precies bevind?pappaleone schreef op zondag 19 april 2015 @ 16:24:
Ik heb gisteren nog een 64GB s6 edge binnen gekregen. En inderdaad dit toestel heeft ook de rose gloed. Ik heb net al contact gehad en kan hem morgen al omruilen. 1 vraagje mensen hier die al met een toestel terug zijn geweest om te ruilen voor een nieuw toestel. Doen jullie thuis al het toestel terug zetten naar fabrieksinstellingen, of in de winkel?
Hoi Bullet ik heb de edge versie,als ik een wit scherm heb dan is de rose gloed te zien aan de zijkanten en meer naar het midden is het wat groenachtig..Bullet NL schreef op zondag 19 april 2015 @ 19:23:
[...]
Kan je precies aangeven waar die rose goed zich precies bevind?
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
[ Voor 40% gewijzigd door -Edwin- op 20-04-2015 10:27 ]
Zo ben net terug van Studentenmobiel.pappaleone schreef op zondag 19 april 2015 @ 16:24:
Ik heb gisteren nog een 64GB s6 edge binnen gekregen. En inderdaad dit toestel heeft ook de rose gloed. Ik heb net al contact gehad en kan hem morgen al omruilen. 1 vraagje mensen hier die al met een toestel terug zijn geweest om te ruilen voor een nieuw toestel. Doen jullie thuis al het toestel terug zetten naar fabrieksinstellingen, of in de winkel?
Verwijderd
Je hebt het topic gelezen? Genoeg opmerkingen over late leveringen of zelfs leveringen zonder verwachte datum.Verwijderd schreef op maandag 20 april 2015 @ 14:59:
Ik wacht al sinds de release om hem aan te schaffen via Staples. In heel Nederland hebben zij hem nog niet binnen, zowel de normale versie als de edge. Zijn er meerdere winkels die hem (nog) niet kunnen leveren? Volgens staples ligt het aan de leverancier, dus dan zou het bij meerdere winkels moeten zijn.
Welke versie heb jij het over?Verwijderd schreef op maandag 20 april 2015 @ 14:59:
Ik wacht al sinds de release om hem aan te schaffen via Staples. In heel Nederland hebben zij hem nog niet binnen, zowel de normale versie als de edge. Zijn er meerdere winkels die hem (nog) niet kunnen leveren? Volgens staples ligt het aan de leverancier, dus dan zou het bij meerdere winkels moeten zijn.
Verwijderd
Zwart, 32 GB
Ja inderdaad, nadat ik gepost had ging ik lezen en kwam ik daarachter. Inderdaad niet zo slim van meFly-guy schreef op maandag 20 april 2015 @ 15:10:
[...]
Je hebt het topic gelezen? Genoeg opmerkingen over late leveringen of zelfs leveringen zonder verwachte datum.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2015 15:32 ]
Die hadden ze bij studentenmobiel zo liggen ook de 64gbVerwijderd schreef op maandag 20 april 2015 @ 15:31:
[...]
Zwart, 32 GB
[...]
Ja inderdaad, nadat ik gepost had ging ik lezen en kwam ik daarachter. Inderdaad niet zo slim van me
Dat is wel speciaal, als ik op de site kijk van Samsung zeggen ze pas vanaf 1 mei.???Leviathan23 schreef op maandag 20 april 2015 @ 15:59:
erg apart
https://mobiel.kpn.com/sa...-galaxy-s6-edge-64gb-goud
genoeg voorraad bij KPN, waarom CoolBlue niet?!!
[ Voor 7% gewijzigd door pappaleone op 20-04-2015 16:09 ]
heb ook iemand gesproken die hem via CB heeft gekregen (64Gb edge, Goud versie)pappaleone schreef op maandag 20 april 2015 @ 16:07:
[...]
Dat is wel speciaal, als ik op de site kijk van Samsung zeggen ze pas vanaf 1 mei.???
Waarom bestel je niet bij hun en annuleer je bij coolblue
[ Voor 11% gewijzigd door Leviathan23 op 20-04-2015 16:12 ]
Gewoon bellen net zo lang totdat het in orde is, vergeet niet je kunt op meerdere plaatsen terecht en het is geen snoepje van 10 cent, maar een duur apparaatLeviathan23 schreef op maandag 20 april 2015 @ 16:11:
[...]
heb ook iemand gesproken die hem via CB heeft gekregen (64Gb edge, Goud versie)
en ik heb toch 2 maart al besteld?!!
erg vreemd allemaal......en volgens mij weet CB helemaal niet wanneer ze komen?!! wordt er een beetje moe van.......
wil liever niet annuleren, heb extra bij betaald en voordat dit bedrag weer terug is......heb geen ruimte om het "even voor de schieten"
wie durft nog te mailen of bellen???
Verwijderd
Klopt, alleen krijg ik bij staples 10% korting omdat mijn broer daar werkt, dus voor die 70 euro minder wil ik wel even iets langer wachten. Hoop alleen niet dat het ergens in mei wordt zoals sommige berichten die ik hier lees. Voor die gratis draadloze oplader actie moet je hem ook voor 30 april hebben aangeschaft.pappaleone schreef op maandag 20 april 2015 @ 15:59:
[...]
Die hadden ze bij studentenmobiel zo liggen ook de 64gb
ja dit is inderdaad erg irritant. Bovendien is de 128Gb variant alleen in zwart leverbaar, terwijl Samsung UK bijvoorbeeld deze wel weer in het groen levert.ReQuiem83 schreef op maandag 20 april 2015 @ 17:29:
Heerlijk die samsung shop. Voegen ze de green edge toe als kleur werkt het plaatsen in je winkelmand niet. Zal vrijdag/zaterdag goed moeten zijn volgens samsung helpdesk. Ja nu kun je alleen bestellen in een fysiek winkelgok dat dat ook niet helemaal zal kloppen. Als je nog niet kan leveren/pre-order voeg hem dan niet toe aan de website/shop
en test het voor je iets online zet....
[ Voor 4% gewijzigd door g3 op 20-04-2015 17:44 ]
Dit is toch werkelijk te absurd! Ik wacht het hele weekend tot de S6 edge 64gb op voorraad is bij CB. Is die er, zijn die Hi abonnementen opgeheven al bij CB. Hoeveel pecht kan je hebben-Edwin- schreef op maandag 20 april 2015 @ 10:12:
Wat jammer dit. Mocht vanaf dit weekend verlengen bij Hi/KPN. Nu heeft Coolblue veruit de beste aanbieding met een Hi abonnement voor de 64gb edge. Deze is echter niet op voorraad. Ik had gebeld en ze mochten ook niet alvast een abonnement aan mij verkopen omdat deze moet worden gekoppeld met het IMEI nummer van het toestel.
Nu zou dit geen probleem zijn als de Hi abonnementen niet per 26 april eruit gingen. Als er deze week nog geen voorraad komt moet ik dus wachten tot augustus tot ik kan overstappen naar een provider waar de prijzen niet zo absurd hoog zijn als bij KPN
Wacht even.. als ik het goed begrijp zeg je dat je met je Hi-abonnement niet kunt verlengen naar een KPN abonnement? Ik dacht dat dit wel gewoon mogelijk was. Zo niet moet ik tot 7 juni wachten. Hoe zeker ben je hier van? Sowieso dat ik mogen maar even de Hi helpdesk ga bellen.-Edwin- schreef op maandag 20 april 2015 @ 19:14:
[...]
Dit is toch werkelijk te absurd! Ik wacht het hele weekend tot de S6 edge 64gb op voorraad is bij CB. Is die er, zijn die Hi abonnementen opgeheven al bij CB. Hoeveel pecht kan je hebben![]()
Sorry, maar de frustatie moest er even uit. Nu maar hopen op een goede aanbieding van KPN binnenkort, en anders tot augustus bij m'n S4 houden
Nee je kan absoluut naar KPN verlengen. Ware het niet dat deze abonnementen over 2 jaar gezien 100 tot 150 euro duurder zijn dan die van Hi icm s6 edge 64gb. Ik vertik het om dit bedrag op te brengen, niet door het verschil met Hi van 100 tot 150 euro duurder. Maar tov T-Mobile en vooral Tele2 zit je gewoon op 300 euro meer over 2 jaar. Dit is dan wel 5gb tov 2gb, maar aan dat laatste heb ik zeker ook voldoende.JwJw01 schreef op maandag 20 april 2015 @ 19:56:
[...]
Wacht even.. als ik het goed begrijp zeg je dat je met je Hi-abonnement niet kunt verlengen naar een KPN abonnement? Ik dacht dat dit wel gewoon mogelijk was. Zo niet moet ik tot 7 juni wachten. Hoe zeker ben je hier van? Sowieso dat ik mogen maar even de Hi helpdesk ga bellen.
Dankjewel voor informatie!g3 schreef op maandag 20 april 2015 @ 17:43:
[...]
ja dit is inderdaad erg irritant. Bovendien is de 128Gb variant alleen in zwart leverbaar, terwijl Samsung UK bijvoorbeeld deze wel weer in het groen levert.
btw Otto NL heeft de groene 128gb in haar shop. Levertijd medio mei, helaas niet icm met een abbonement.
Belsimpel heeft een groene 32gb in de shop staan.
Eerst even goed kijken op de site, dan zie je duidelijk dat bij de groene versie nog geen preorder staat.ReQuiem83 schreef op maandag 20 april 2015 @ 17:29:
Heerlijk die samsung shop. Voegen ze de green edge toe als kleur werkt het plaatsen in je winkelmand niet. Zal vrijdag/zaterdag goed moeten zijn volgens samsung helpdesk. Ja nu kun je alleen bestellen in een fysiek winkelgok dat dat ook niet helemaal zal kloppen. Als je nog niet kan leveren/pre-order voeg hem dan niet toe aan de website/shop
die stond er donderdag wel. Als je hem in je winkelmand stopte kreeg je de verkeerde kleur omdat hij bij selecteren eigenlijk niets deed. Had samsung een mail gestuurd en deze zeiden dat het vrijdag/zaterdag wel oke zou zijn omdat ze druk bezig waren de backend voor elkaar te krijgen. Ook zeiden ze dat de levertijd zeker medio mei zou worden.pappaleone schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 01:03:
[...]
Eerst even goed kijken op de site, dan zie je duidelijk dat bij de groene versie nog geen preorder staat.![]()
![]()
Welke heb je besteld de gewone of edge versie?Leviathan23 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 14:17:
wordt helemaal gek van mijzelf.....of wachten op de goude 64Gb versie of de zwarte gewoon nu bestellen!
CB heeft nog steeds geen nieuws en de antwoorden worden steeds korter!
zie site en 15-05-2015 wordt alleen maar geroepen! bleh!!
edge 64Gb Goldpappaleone schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 14:24:
[...]
Welke heb je besteld de gewone of edge versie?
Okay ik was gisteren nog bij studentenmobiel had ook midden maart de Gold versie 64GB edge besteld.
ik denk toch dat ik maar ga wachten........die paar weken kan er nog wel bij.....straks heb ik de zwarte en heb ik spijt.........pappaleone schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 14:50:
[...]
Okay ik was gisteren nog bij studentenmobiel had ook midden maart de Gold versie 64GB edge besteld.
Inmiddels 10 April omgezet naar de witte versie, die gisteren omgeruild omdat het scherm niet best was.
Ik had meteen gevraagd wanneer de gold versie nu kwam. Maar dit was zeker niet voor 1 mei.
doe wel je fluwelen handschoenen aan...ding zit gelijk onder de vingervlekken. Wilde eerst ook goud, maar ben blij die even getest te hebben.Leviathan23 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 14:57:
[...]
ik denk toch dat ik maar ga wachten........die paar weken kan er nog wel bij.....straks heb ik de zwarte en heb ik spijt.........
Ja heb hetzelfde als jou, ik was helemaal wild van deze kleur totdat ik bij de mediamarkt een gold versie in mijn handen had was zeer besmettelijk.Dit heeft me meteen doen besluiten, om op 10 april naar de witte versie te gaan. Hier zie je niets op dat is wel fijn. Neemt niet weg natuurlijk dat de gold versie wel een mooie verschijning is.bvbal79 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 15:27:
[...]
doe wel je fluwelen handschoenen aan...ding zit gelijk onder de vingervlekken. Wilde eerst ook goud, maar ben blij die even getest te hebben.
Verwijderd
Dat dacht ik ook....maar je moet toch de main knop bedienen en dat stukje zit dus binnen no time onder de zichtbare vingervlekkernVerwijderd schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 15:39:
Ik wacht ook nog op de gouden 64gb edge van Typhone. Verwacht 24 april. Vinger vlekken boeit me niet gebruik toch een clear cover.
Bij t mobile staat hij er nu wel tussen en leverbaar vanaf 11 mei geven zei aan.ReQuiem83 schreef op maandag 20 april 2015 @ 17:29:
Makkelijk om hem op de site te zetten, maar zelfs bij samsung op de site staat het groen icoontje, maar er staat geen randje om. Bij Otto postorder staat het toestel ook meer dan 3 weken op de site, maar ja papier is geduldig. Heb eens gebeld met samsung, maar zeker niet voor midden mei.Roos79 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 17:48:
[...]
Bij t mobile staat hij er nu wel tussen en leverbaar vanaf 11 mei geven zei aan.
Maar sommige shops leverde sommige modellen wel terwijl klanten die bij Samsung bestelde hem nog niet hadden dacht ik?pappaleone schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 17:55:
[...]
Makkelijk om hem op de site te zetten, maar zelfs bij samsung op de site staat het groen icoontje, maar er staat geen randje om. Bij Otto postorder staat het toestel ook meer dan 3 weken op de site, maar ja papier is geduldig. Heb eens gebeld met samsung, maar zeker niet voor midden mei.
Het is onderhand niet meer te volgen, het zou kunnen zijn dat sommige winkels/internet shops ze misschien wel krijgen via import. Maar het is frapant dat de 128GB zowel edge als gewoon niet leverbaar is. Hie op het forum heb ik maar paar mensen gehoord met dit model. Verder edge 64GB gold een ramp en ook edge 64GB zwart.Roos79 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 19:39:
[...]
Maar sommige shops leverde sommige modellen wel terwijl klanten die bij Samsung bestelde hem nog niet hadden dacht ik?
Of heb ik dat hier verkeerd gelezen?
Wat denk jezelf ik denk dat ze de schaarste wel een beetje creeren . Ik heb de edge en moet eerlijk zeggen dat het een schitterend mooi toestel is,maar of het de meerprijs waard is zullen we maar even in het midden laten.Ik vindt de site niet erg duidelijk, zet gewoon bij bepaalde artikelen meteen bij de de telefoon of hij leverbaar is of niet. Nu staat er pre orderren, wat naar mijn mening alleen gebruikt wordt als de telefoon nog niet in omloop is. Maar dit is duidelijk niet het geval. Ik denk dat Samsung expres deze onduidelijkheid schept.ReQuiem83 schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 20:24:
Tja. Hebben ze de populariteit van de edge onderschat of bewust schaarste creëren om de prijs hoog te houden of beetje van beiden. Ik vind het in iedergeval niet zo heel netjes hoe ze het aanpakken op hun eigen site. Ze creëren nu juist verwarring en irritatie.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Zou kunnen, wat natuurlijk een kwalijke zaak is. Iets beloven op je website wat je niet kunt nakomen. maar goed.. ze zijn niet de enige. Maar daarom ga ik ze zo gewoon bellen iddSeñor Sjon schreef op woensdag 22 april 2015 @ 09:07:
Bol.com kan je 24/7 bellen. Misschien is het gewoon clickbait voor orders.
[ Voor 30% gewijzigd door Scrisissszzz op 22-04-2015 11:36 ]
Wat dacht je ervan als je zelf even op de site gaat kijken?Ilya schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:55:
M'n Nexus 5 vertoont helaas wat gebreken. Is er op het moment nog een actie voor de normale S6 gold 32gb op KPN netwerk, of is €49 zonder bijbetalen (KPN compleet) via studentmobiel het voordeligst?
Dat heb ik al gedaan, vandaar het gespecificeerde abo in de vraag. Het kan toch zo zijn dat iemand iets weet over een actiepappaleone schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:16:
[...]
Wat dacht je ervan als je zelf even op de site gaat kijken?
Ja maar als tweaker wordt je verzocht eerst zelf wat inspanning te leveren. Dit is een makkelijke vraag.Tik op google in en je hebt al relevante informatie.Ilya schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:21:
[...]
Dat heb ik al gedaan, vandaar het gespecificeerde abo in de vraag. Het kan toch zo zijn dat iemand iets weet over een actie
Verwijderd
Het ligt niet per se aan Vodafone. Overal zijn er leveringsproblemen. Ik wacht ook al sinds de release om hem bij staples te halen maar daar hebben ze ook nog niet eens één levering binnengekregen.Pasteis schreef op woensdag 22 april 2015 @ 14:06:
Verschrikkelijk, zijn nu anderhalve week verder nadat het toestel leverbaar is, en ik heb nog steeds niks gezien van de S6 Black 32GB.
Vodafone Friends & Family?? Niet aan te raden
Het ligt in dit geval wel degelijk aan Vodafone, ze hebben gewoon voorraad bij de webshop en hun winkels, maar waarom hun kortingswinkel weer niet? Zeker door de 4 euro korting die je er krijgt.Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2015 @ 14:10:
[...]
Het ligt niet per se aan Vodafone. Overal zijn er leveringsproblemen. Ik wacht ook al sinds de release om hem bij staples te halen maar daar hebben ze ook nog niet eens één levering binnengekregen.
Bij Coolblue kan je een goedkoop Tele2 abo nemen en daarnaast de toestelprijs verdelen over de 24 maanden. Dan kom je uit op 39 euro per maand met gratis toestel als ik me niet vergis. Volgens mij is dat nog steeds het goedkoopste op dit moment. Dan heb je wel beperkte belminuten en MB's.Ilya schreef op woensdag 22 april 2015 @ 12:21:
[...]
Dat heb ik al gedaan, vandaar het gespecificeerde abo in de vraag. Het kan toch zo zijn dat iemand iets weet over een actie
[ Voor 3% gewijzigd door twinkey op 22-04-2015 15:34 ]
Verwijderd
Alleen zit Tele2 niet op het KPN Netwerk.twinkey schreef op woensdag 22 april 2015 @ 15:34:
[...]
Bij Coolblue kan je een goedkoop Tele2 abo nemen en daarnaast de toestelprijs verdelen over de 24 maanden. Dan kom je uit op 39 euro per maand met gratis toestel als ik me niet vergis. Volgens mij is dat nog steeds het goedkoopste op dit moment. Dan heb je wel beperkte belminuten en MB's.
Dat is uiteraard met een S6 32GB.
Verwijderd
Verwijderd
Hoezo niet bekend of hij komt? Denk dat ze bedoelen wanneer deze zal komen. Maar lekker duidelijk communiceren weer.@Samsung_NL
Klopt. Op dit moment is alleen de 32 GB beschikbaar. Het is nog niet bekend of de 64GB ook komt. ^LS
Mag hem toch morgen ophalen!bvbal79 schreef op donderdag 23 april 2015 @ 12:05:
Bij coolblue gaan ze de pre-order datum van 24-04-2015 voor de Samsung edge 64Gb wit ook niet halen denk ik. Hebben andere wat van Samsung Nederland gehoord die diezelfde datum hanteert?
Kun je er niet vanaf?Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2015 @ 23:21:
10 april besteld bij gsmweb, 2 weken later nog aan het wachten. S6 edge 32gb wit....
thanks voor de tip, ben alleen bang dat ik niet uitkom met 32Gb dus nog langer wachten!!!!!!MillanO schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 08:27:
Bij CB hebben ze de edge 32gb gold op voorraad. Heb mijn 64gb net omgezet naar de 32gb en word morgen geleverd. De powerbank krijg ik er ook nog bij want die was al gereserveerd door mij.
Volgens mij zijn de witte en zwarte ook op voorraad voor wie zijn huidige bestelling eventueel willen cancellen.
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Verwijderd
WTF? Ik heb net gebeld en ze zeggen dat ze niets hebben binnen gekregen (edge 64 gold) en dat ze hem nu binnen 2 weken verwachten.coyote1980 schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 19:05:
Hier een verzendbevestiging van Typhone binnen voor de Galaxy S6 Edge 64gb Gold! Besteld in de eerste helft van maart en morgen bezorgd.
Verwijderd
Verwijderd
Kan je mooi minimaal een maand wachtenVerwijderd schreef op zondag 26 april 2015 @ 08:51:
20 april 32gb edge black besteld bij gsmweb en ze geven aan 1 a 2 weken levertijd te hebben... Op hun site staat 1 week wat wel weer vreemd is...
Ik wil best ergens anders bestellen maar het prijsverschil is gewoon te groot.
Ik verleng mijn abo en hoef dan bij gsmweb maar 60 euro bij te betalen en bij bijv. CB 221 euro.... Voor 160 euro wacht ik dan nog wel even..
Op 1 april besteld, morgen bezorgd (29/04). Edge black 32GB.Verwijderd schreef op zondag 26 april 2015 @ 08:51:
20 april 32gb edge black besteld bij gsmweb en ze geven aan 1 a 2 weken levertijd te hebben... Op hun site staat 1 week wat wel weer vreemd is...
Ik wil best ergens anders bestellen maar het prijsverschil is gewoon te groot.
Ik verleng mijn abo en hoef dan bij gsmweb maar 60 euro bij te betalen en bij bijv. CB 221 euro.... Voor 160 euro wacht ik dan nog wel even..
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq