Waar is de S6 32GB het goedkoopst te krijgen met vodafone abbo en 3GB data?
Lijkt alsof CB de goedkoopste is?
Google is je beste vriendMr.Joker schreef op donderdag 30 april 2015 @ 17:13:
Je mag best wat eigen initiatief tonen bij het zoeken van je vraag.Mr.Joker schreef op donderdag 30 april 2015 @ 17:13:
Cogitationis poenam nemo patitur
De pricewatch is met abbonementen naar mijn inziens onoverzichtelijk.Bullet NL schreef op donderdag 30 april 2015 @ 17:30:
[...]
Je mag best wat eigen initiatief tonen bij het zoeken van je vraag.
Tweakers heeft een hele mooie tool op de website, via de Pricewatch kan je verschillende aanbieders van de Galaxy S6 vinden, helemaal volgens jou specificaties. Vervolgens kan je dan gaan kijken wat het toestel met abonnement bij de verschillende aanbieders moet kosten.
http://vindabo.nl is veel makkelijker dan de pricewatch als je prijzen van telefoon abo's wil vergelijken.Mr.Joker schreef op donderdag 30 april 2015 @ 19:42:
[...]
De pricewatch is met abbonementen naar mijn inziens onoverzichtelijk.
Ik heb initiatief getoond en daaruit is CB het goedkoopste eruit gekomen. (van 10 websites)
Ik vraag dus of iemand dat even kan bevestigen of dat echt zo is of misschien heb ik een aanbieder over het hoofd gezien, maar dat is blijkbaar teveel gevraagd
[ Voor 4% gewijzigd door Carfanatic op 30-04-2015 21:13 ]
Thanks,Carfanatic schreef op donderdag 30 april 2015 @ 21:12:
[...]
http://vindabo.nl is veel makkelijker dan de tw pricewatch.
Vind ik niet....coolblue staat er niet eens tussenCarfanatic schreef op donderdag 30 april 2015 @ 21:12:
[...]
http://vindabo.nl is veel makkelijker dan de pricewatch als je prijzen van telefoon abo's wil vergelijken.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Verwijderd
Dan heb je niet doorgeklikt, smartphoneshop = Coolbluebvbal79 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 15:15:
[...]
Vind ik niet....coolblue staat er niet eens tussen
Dat is wel ruk ja.Señor Sjon schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 15:42:
Zodra ik daar Vodafone aanklik is het nul hits...
Verwijderd
Het kan erger, ik mag de mijne na drie weken wachten en twee dagen spelen weer terug sturen naar gsmweb... Het toestel moet elke twee uur ongeveer en hardreset krijgen omdat het totaal vast zit.Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 21:04:
20 april heb ik de 32 gb edge black besteld bij gsmweb.
Vandaag even gebeld hoe lang het nog duurt.
32gb edge is populair toestel dus kan zeker nog minimaal een week duren.
Geduld wordt nog niet beloond...
Verwijderd
De gold versie is uberhoubt niet te leveren in 128GBwarriorjan schreef op maandag 04 mei 2015 @ 20:27:
Ik heb de Samsung Galaxy S6 edge 128GB bijna anderhalf maand geleden geordered, nog steeds niks en moet meer dan 2 weken extra wachten. Samsung Nederland levert de edge 128GB goud niet in Nederland omdat "uit zogenaamd onderzoek" Nederland niet zo van goude kleuren houden. Nu koopt Belsimpel uit Europa en dus kan ik hem nog wel krijgen, wanneer weet ik dus niet maar ik wordt steeds ongeduldiger om de dag.
Fout, in Frankrijk kan je hem wel bestellen en daar is hij ook op voorraad.pappaleone schreef op maandag 04 mei 2015 @ 22:34:
[...]
De gold versie is uberhoubt niet te leveren in 128GB
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 74% gewijzigd door CLB op 12-03-2016 14:10 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Nee dat kan ook niet Samsung gaat het toestel leveren vanaf 15 mei ( verwachte) Groen 32Gb versie 64Gb nog niet bekendVerwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 09:28:
Hallo Iedereen,
Heeft iemand nog de groene s6 edge variant bested of al ontvangen?
Mijn levertijd blijft maar opschuiven!!! Is zeeeeer vervelend
[ Voor 6% gewijzigd door pappaleone op 05-05-2015 15:16 ]
Ik heb toevallig van de week Samsung gevraagd wanneer de blauwe (topas) s6 in NL verkrijgbaar is. onderstaand hun antwoord. dus ik ben benieuwd hoe jij aan de informatie komt! of heb je het over Belgie?pappaleone schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 14:48:
[...]
Nee dat kan ook niet Samsung gaat het toestel leveren vanaf 15 mei ( verwachte) Groen 32Gb versie 64Gb nog niet bekend
Voor de blauwe versie is dit tegen 21 mei 32Gb blauw is voor de gewone S6 groen voor S6 edge.
Als je op de site van Samsung kijkt geven ze het gewoon aan.Axel Moonshine schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 16:43:
[...]
Ik heb toevallig van de week Samsung gevraagd wanneer de blauwe (topas) s6 in NL verkrijgbaar is. onderstaand hun antwoord. dus ik ben benieuwd hoe jij aan de informatie komt! of heb je het over Belgie?
"Beste Axel Moonshine,
Leuk dat je interesse heb in een Samsung Galaxy S6. Helaas is op dit moment niet bekend of en wanneer de blauwe S6 in Nederland te koop is.
Samsung bepaald per markt of het interessant genoeg om een bepaald model uit te brengen. Dit is afhankelijk van de vraag en wordt deels bepaald op basis van ervaringen uit het verleden. In Nederland zijn vooral traditionele kleuren als zwart en wit populair. Vandaar dat Samsung nog even afwacht wat de vraag voor de S6 precies doet voor ze eventuele het blauwe model op de markt brengen.
Ik hoop natuurlijk van harte dat je desondanks voor een Samsung Galaxy S6 kies en zou het extra leuk vinden als je deze koopt in onze web shop. Als je voor 20.30 uur bij ons bestelt, heb je de telefoon morgen al in huis.
Met vriendelijke groet, kind egards,
Almer
Customer Care Representative
Samsung Electronics Benelux B.V.
e store.nl@samsung.com
p 088-5459510 "
op Coolblue.be kun je hem wel peorderen, verwachte levertijd 1 Mei..duh
Dat dacht ik alSeñor Sjon schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 09:48:
Die wisselen per dag en veel vergelijkingssites gaan slecht om met de telefoonbetaalpakketten van tegenwoordig. Ik heb gewoon een paar winkels waar ik bij WIL bestellen en kijk zo de prijzen/abo's na.
[ Voor 3% gewijzigd door EN-IS op 06-05-2015 11:21 ]
Lekker professioneel, zo'n mail met taalkundige blundersAxel Moonshine schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 16:43:
[...]
Ik heb toevallig van de week Samsung gevraagd wanneer de blauwe (topas) s6 in NL verkrijgbaar is. onderstaand hun antwoord. dus ik ben benieuwd hoe jij aan de informatie komt! of heb je het over Belgie?
"Beste Axel Moonshine,
Leuk dat je interesse heb in een Samsung Galaxy S6. Helaas is op dit moment niet bekend of en wanneer de blauwe S6 in Nederland te koop is.
Samsung bepaald per markt of het interessant genoeg om een bepaald model uit te brengen. Dit is afhankelijk van de vraag en wordt deels bepaald op basis van ervaringen uit het verleden. In Nederland zijn vooral traditionele kleuren als zwart en wit populair. Vandaar dat Samsung nog even afwacht wat de vraag voor de S6 precies doet voor ze eventuele het blauwe model op de markt brengen.
Ik hoop natuurlijk van harte dat je desondanks voor een Samsung Galaxy S6 kies en zou het extra leuk vinden als je deze koopt in onze web shop. Als je voor 20.30 uur bij ons bestelt, heb je de telefoon morgen al in huis.
Met vriendelijke groet, kind egards,
Almer
Customer Care Representative
Samsung Electronics Benelux B.V.
e store.nl@samsung.com
p 088-5459510 "
op Coolblue.be kun je hem wel peorderen, verwachte levertijd 1 Mei..duh
Verwijderd
Ja ik zit ook te wachten op de groene versie. Bij typhone geven ze aan hem op voorraad te hebben.Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 09:28:
Hallo Iedereen,
Heeft iemand nog de groene s6 edge variant bested of al ontvangen?
Mijn levertijd blijft maar opschuiven!!! Is zeeeeer vervelend
Bij t mobile kan je je data bundel lager zetten dan je bel bundel misschien ook het overwegen waard?Señor Sjon schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 10:19:
En dan heb je het volgende, de wensen van een ieder zijn ook anders. Zelf heb ik mijn rekeningen geanalyseerd en kom op ca. 350-400 minuten en maximaal 450 MB/maand uit. Jammer genoeg zit je dan al in onbeperkt bellen gebied qua abonnementen en daar betaal je dan grof voor. Gekoppeld zit dan 2-3GB data waar ik niks aan heb.
Ik kom het gunstigste uit met een Hollands Nieuwe 1000 (12/maand tot 17 mei) en daarbij een 18 euro per maand voor het toestel. Bv. via Typhone: https://www.typhone.nl/gsm/samsung/galaxy-s6/hollandsnieuwe
30 euro/maand 1000 min/MB/SMS en 158 bijbetalen + 20 aansluiten kost ~900 euro. Alsnog 37,50/maand.
Bij verlengen via VF F&F kom ik al helemaal slecht uit. Bij een Red Essential (moet ik minder bellen), kost het toestel 400 euro bij 30/maand! >> 1.120 > 46,67/maand.
Eigenlijk heb ik liever een Note 4, maar die is maar 3-5 tientjes goedkoper bij de meeste winkels.
[ Voor 10% gewijzigd door Señor Sjon op 06-05-2015 12:21 ]
Lees mijn bericht een stukje terug in dit topic, De groene is nog niet leverbaar, dit zijn alleen maar lokkertjes.Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:58:
[...]
Ja ik zit ook te wachten op de groene versie. Bij typhone geven ze aan hem op voorraad te hebben.
http://www.typhone.nl/ver...ne#?Module=1&Tab=vodafone
Maar lijkt me eerder een lokkertje...
Verwijderd
Nou ik denk dat je het verschil niet ziet met andere aanbieders.. Deze geeft namelijk duidelijk aan dat deze op voorraad is. Als je als voorbeeld de gold 32gb versie kiest geeft de voorraad status in bestelling aan..pappaleone schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:00:
[...]
Lees mijn bericht een stukje terug in dit topic, De groene is nog niet leverbaar, dit zijn alleen maar lokkertjes.
Ik heb ze gebeld maar geen groene, heb gezegd dat ze dan ook niet moeten adverteren.Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:00:
[...]
Nou ik denk dat je het verschil niet ziet met andere aanbieders.. Deze geeft namelijk duidelijk aan dat deze op voorraad is. Als je als voorbeeld de gold 32gb versie kiest geeft de voorraad status in bestelling aan..
[ Voor 10% gewijzigd door pappaleone op 06-05-2015 15:29 ]
Dat je eerder geneigd bent om bij ze te bestellen? Wat ik dus vanochtend bijna had gedaan om dat bij de Samsung Galaxy S6 64GB Gold er duidelijk werd vermeld (middels 3 groene stippen); voldoende voorraad.
[ Voor 57% gewijzigd door beyazz06 op 06-05-2015 16:19 ]
Ja dat is wat ik wilde vertellen, dit is gewoon klanten lokken met iets wat er ( nog) niet is. Er blijven elke keer weer mensen in tuimelen. Als Samsung op de site zet uitlever datum vanaf 15 mei, dan kunnen alle webshops die hier de revue passeren hem ook niet leveren, tenzij het parrallel import is maar daar geloof ik weinig van in dit verhaal dus ook niet bij T mobile. Ps de Gold 64Gb is op voorraad bij studentenmobiel. Heb hem daar eergisteren opgehaald.EN-IS schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:52:
[...]
Dat je eerder geneigd bent om bij ze te bestellen? Wat ik dus vanochtend bijna had gedaan om dat bij de Samsung Galaxy S6 64GB Gold er duidelijk werd vermeld (middels 3 groene stippen); voldoende voorraad.
Na een mail naar Typhone blijkt dat het helemaal niet op voorraad is en werd ik geinformeerd dat ze binnen(kort) een aantal werkdagen een nieuwe levering verwachten.
[ Voor 4% gewijzigd door pappaleone op 06-05-2015 16:09 ]
Vind ik zelf ook niet netjes en als ik had besteld (wat ik achteraf gezien toch niet ging doen, had namelijk de inclusief en exclusief BTW verhaal niet goed meegenomen in mijn berekeningpappaleone schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:07:
Ja dat is wat ik wilde vertellen, dit is gewoon klanten lokken met iets wat er ( nog) niet is. Er blijven elke keer weer mensen in tuimelen. Als Samsung op de site zet uitlever datum vanaf 15 mei, dan kunnen alle webshops die hier de revue passeren hem ook niet leveren, tenzij het parrallel import is maar daar geloof ik weinig van in dit verhaal dus ook niet bij T mobile
Verwijderd
Blijven vreemde praktijken inderdaad, adverteren en expliciet aangeven dat de voorraad voldoende is, terwijl die gewoon nog niet leverbaar is...pappaleone schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:28:
[...]
Ik heb ze gebeld maar geen groene, heb gezegd dat ze dan ook niet moeten adverteren.
En van de aantallen in voorraad geloof ik niet zo veel van.
Wat zou de meerwaarde daarvan zijn?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2015 16:42 ]
Kijk zie je wel, alleen wel lullig om mensen zo aan het lijntje te houden. Hier zou ik dus nooit meer iets bestellen.Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:40:
[...]
Blijven vreemde praktijken inderdaad, adverteren en expliciet aangeven dat de voorraad voldoende is, terwijl die gewoon nog niet leverbaar is...
Update: groen is inmiddels als optie van de site verwijderd.
Ik zit nog steeds op de 64 GB te wachten. De samsung site heeft weer een update gehad zo te zien. Echter is nog steeds alleen de groene 32 GB te bestellen/pre-orderenVerwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:58:
[...]
Ja ik zit ook te wachten op de groene versie. Bij typhone geven ze aan hem op voorraad te hebben.
http://www.typhone.nl/ver...ne#?Module=1&Tab=vodafone
Maar lijkt me eerder een lokkertje...
Zie nu net dat de 64 GB ook te bestellen is op samsung shop. Vanmiddag maar even bestellen als ik thuis ben van werkReQuiem83 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 07:55:
[...]
Ik zit nog steeds op de 64 GB te wachten. De samsung site heeft weer een update gehad zo te zien. Echter is nog steeds alleen de groene 32 GB te bestellen/pre-orderen
[ Voor 17% gewijzigd door warriorjan op 07-05-2015 11:17 ]
[ Voor 94% gewijzigd door Bullet NL op 07-05-2015 14:28 ]
Verwijderd
Toevallig vandaag met Vodafone aan de telefoon gehangen, die hadden ook al een baglog qua nog uit te leveren toestellen. Schijnt te komen omdat Samsung geen nieuwe S6-en meer levert, het verhaal over slechte schermen (en het ruilen daar van) was Vodafone ook al op gevallen.Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2015 @ 16:33:
20 april heb ik de 32 gb edge black besteld bij gsmweb.
Vandaag even gebeld hoe lang het nog duurt
Ze hebben vorige week geen levering gekregen maar hopelijk deze week krijg ik em wel....
Ik wacht deze week af anders ga ik ergens anders verlengen met TMobile...
dat is een mooie scoop!Bullet NL schreef op maandag 11 mei 2015 @ 19:07:
[...]Schijnt te komen omdat Samsung geen nieuwe S6-en meer levert, het verhaal over slechte schermen (en het ruilen daar van) was Vodafone ook al op gevallen.
Verwijderd
Net email binnen van GSMWeb dat zo morgen een levering krijgen en dan direct doorsturen. Zou het dan toch nog gebeurenBullet NL schreef op maandag 11 mei 2015 @ 19:07:
[...]
Toevallig vandaag met Vodafone aan de telefoon gehangen, die hadden ook al een baglog qua nog uit te leveren toestellen. Schijnt te komen omdat Samsung geen nieuwe S6-en meer levert, het verhaal over slechte schermen (en het ruilen daar van) was Vodafone ook al op gevallen.
Verwijderd
En al een verzendbericht gehad? Ik heb dezelfde versie besteld op GSMWEB, de 24ste.Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2015 @ 20:35:
[...]
Net email binnen van GSMWeb dat zo morgen een levering krijgen en dan direct doorsturen. Zou het dan toch nog gebeuren
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2015 21:03 ]
Verwijderd
Zo te zien hebben ze op de site weer een aanpassing gedaan. Eerst stond er preorder verwachte leverdatum 15 mei. Dit is nu weer weggehaald, Geen goed nieuws voor wie groen of blauw heeft besteld.Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 08:51:
Iemand al iets gehoord over zijn S6 Edge Green Emerald?
Hij zou vandaag beschikbaar moeten zijn althans volgens de Samsung website.
Omdat ie vandaag beschikbaar is denk ik(en hoop ik). Anders hadden ze het al week geleden kunnen aanpassen.pappaleone schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 16:38:
[...]
Zo te zien hebben ze op de site weer een aanpassing gedaan. Eerst stond er preorder verwachte leverdatum 15 mei. Dit is nu weer weggehaald, Geen goed nieuws voor wie groen of blauw heeft besteld.
Ik heb hem gisteren bij Coolblue besteld en een bevestiging ontvangen dat ik hem vanaf 12 uur vandaag kon ophalen in de vestiging Amsterdam. In de winkel vandaag, en na een half uur wachten, hoorde ik dat er iets mis was gegaan met het transport. Ik heb hem toen geannuleerd maar nu toch voor morgen weer besteld en een bevestiging binnen gekregen. Ik hoop niet dat ze me weer voor niets laten komen. Het is dat ze zelf ook nooit moeilijk doenVerwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 08:51:
Iemand al iets gehoord over zijn S6 Edge Green Emerald?
Hij zou vandaag beschikbaar moeten zijn althans volgens de Samsung website.
Waarom annuleren en opnieuw bestellen? Je had de bestelling toch kunnen latem staan? Nu sta je achter aan in de order lijstrev schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 19:53:
[...]
Ik heb hem gisteren bij Coolblue besteld en een bevestiging ontvangen dat ik hem vanaf 12 uur vandaag kon ophalen in de vestiging Amsterdam. In de winkel vandaag, en na een half uur wachten, hoorde ik dat er iets mis was gegaan met het transport. Ik heb hem toen geannuleerd maar nu toch voor morgen weer besteld en een bevestiging binnen gekregen. Ik hoop niet dat ze me weer voor niets laten komen. Het is dat ze zelf ook nooit moeilijk doen![]()
Hij staat nu weer als out-of-stock bij Coolblue.
Ja, goed punt. Ik wist toen echter niet dat die Emerald Green niet zo makkelijk verkrijgbaar is en wist ook niet precies of ik hem op het uitgestelde tijdstip zou kunnen ophalen. Ik vond het wel een mooie kleur en hij was incl. abbo 4 euro goedkoper, maar ik zat er niet echt achteraan zal ik maar zeggen.ReQuiem83 schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 12:48:
[...]
Waarom annuleren en opnieuw bestellen? Je had de bestelling toch kunnen latem staan? Nu sta je achter aan in de order lijst
S6 Edge Emerald Green.32 GB zeker? Ik wacht nog steeds op een verzend bevestiging of een bezorg datum voor mijn S6 Edge Emerald Green.64 GBrev schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 19:39:
[...]
Ja, goed punt. Ik wist toen echter niet dat die Emerald Green niet zo makkelijk verkrijgbaar is en wist ook niet precies of ik hem op het uitgestelde tijdstip zou kunnen ophalen. Ik vond het wel een mooie kleur en hij was incl. abbo 4 euro goedkoper, maar ik zat er niet echt achteraan zal ik maar zeggen.
Maar vandaag lag hij dan toch klaar en ben ik de trotse eigenaar van een Galaxy S6 Edge Emerald Green.
Die is er nog niet zelfs de 32 GB versie in het groen is op de site van Samsung zelf niet te bestellen. Bij de 64GB staat nog steeds verwachte leverdatum 15 mei????ReQuiem83 schreef op zondag 17 mei 2015 @ 17:15:
[...]
S6 Edge Emerald Green.32 GB zeker? Ik wacht nog steeds op een verzend bevestiging of een bezorg datum voor mijn S6 Edge Emerald Green.64 GB
Volgens mij gaat het nog even duren, Samsung heeft al moeite genoeg om de normale Edge in voldoende aantallen op voorraad te hebben in de verkoopkanalen. Helaas is er ook een hoog aantal apparaten wat gewoon niet goed is (scherm)pappaleone schreef op zondag 17 mei 2015 @ 17:46:
[...]
Die is er nog niet zelfs de 32 GB versie in het groen is op de site van Samsung zelf niet te bestellen. Bij de 64GB staat nog steeds verwachte leverdatum 15 mei????
Verwijderd
Wanneer heb gij hem bested en bij wie?ReQuiem83 schreef op zondag 17 mei 2015 @ 17:15:
[...]
S6 Edge Emerald Green.32 GB zeker? Ik wacht nog steeds op een verzend bevestiging of een bezorg datum voor mijn S6 Edge Emerald Green.64 GB
+1 ik ben al blij dat mijn gold uitvoering 64GB edge naar het derde toestel (goed) is ..Bullet NL schreef op zondag 17 mei 2015 @ 17:51:
[...]
Volgens mij gaat het nog even duren, Samsung heeft al moeite genoeg om de normale Edge in voldoende aantallen op voorraad te hebben in de verkoopkanalen. Helaas is er ook een hoog aantal apparaten wat gewoon niet goed is (scherm)
Ik zou me geen illusies maken dat je op korte termijn een groene Edge in bezit hebt.
Op dag 1 dat hij te pre-orderen was bij samsung zelf. 7 april was dat. Stond bezorg datum 15 mei.
Verwijderd
Heb je hier misschien een linkje van? ik kom alleen maar op een 2jarig abbo van Ben.JazzySOB schreef op maandag 18 mei 2015 @ 00:28:
Was een beetje aan het rondkijken en kwam bij CoolBlue een leuke deal tegen voor een 64GB S6 voor 609 euro i.c.m. een Ben soms 100min abo van 4,50 met een looptijd van 1 maand. Was eigenlijk niet van plan een S6 te kopen, maar voor dat geld kon ik het niet laten gaan.
Meteen besteld dus, voor dat geld krijg je nergens een S6 met 64GB en dat abo zeg je na een maand weer op. Wilde het liefst een gouden, maar die is bijna 100 euro duurder, de prijs heeft blijkbaar alleen betrekking op de witte uitvoering. Nou dat maakt me voor dat geld niet uit..![]()
Totale kosten, 623,45 euro voor de 64GB S6!
Heel zeker dat het niet de 32 GB is? Als ik het probeer bij coolblue (dan PDA shop) dan kom ik op onderstaande link uit, en is het 700 euroJazzySOB schreef op maandag 18 mei 2015 @ 00:28:
Was een beetje aan het rondkijken en kwam bij CoolBlue een leuke deal tegen voor een 64GB S6 voor 609 euro i.c.m. een Ben soms 100min abo van 4,50 met een looptijd van 1 maand. Was eigenlijk niet van plan een S6 te kopen, maar voor dat geld kon ik het niet laten gaan.
Meteen besteld dus, voor dat geld krijg je nergens een S6 met 64GB en dat abo zeg je na een maand weer op. Wilde het liefst een gouden, maar die is bijna 100 euro duurder, de prijs heeft blijkbaar alleen betrekking op de witte uitvoering. Nou dat maakt me voor dat geld niet uit..![]()
Totale kosten, 623,45 euro voor de 64GB S6!
Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.
Alleen de witte zegt die dan ook.Sparhawk schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:40:
[...]
Heel zeker dat het niet de 32 GB is? Als ik het probeer bij coolblue (dan PDA shop) dan kom ik op onderstaande link uit, en is het 700 euro
S6 bij PDAshop met maandabbo Ben
Ga terug naar die link, selecteer de 64GB - Wit, klik op het BEN logo eronder, klik op Sim only met toestel maandelijks, klik links daaronder eventueel op internetbundel geen en 100 min SMS en voila! 609 euroSparhawk schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:40:
Heel zeker dat het niet de 32 GB is? Als ik het probeer bij coolblue (dan PDA shop) dan kom ik op onderstaande link uit, en is het 700 euro
S6 bij PDAshop met maandabbo Ben
Dat werkt inderdaad, voordelig voor diegene die een los toestel wil kopenJazzySOB schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:28:
Ga terug naar die link, selecteer de 64GB - Wit, klik op het BEN logo eronder, klik op Sim only met toestel maandelijks, klik links daaronder eventueel op internetbundel geen en 100 min SMS en voila! 609 euro
Potverdrie...dat is inderdaad een mooie deal! Het is dat ik al een witte 64gb heb, anders had ik het wel gewetenJazzySOB schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:28:
[...]
Ga terug naar die link, selecteer de 64GB - Wit, klik op het BEN logo eronder, klik op Sim only met toestel maandelijks, klik links daaronder eventueel op internetbundel geen en 100 min SMS en voila! 609 euro
[ Voor 25% gewijzigd door Tranquility op 18-05-2015 20:19 ]
[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 18-05-2015 20:25 ]
Ha ha dan hebben we misschien weer al die scherm ellende, fingers crossed dat alles goed is nu.dafmay schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:14:
[...]
Potverdrie...dat is inderdaad een mooie deal! Het is dat ik al een witte 64gb heb, anders had ik het wel geweten
Ik heb ook de gouden 64GB edge versie, ik kwam van de tweede witte, hij is schitterend maar inderdaad wel een poetsdoekje erbij nemen hahaJazzySOB schreef op maandag 18 mei 2015 @ 20:11:
Tja en dan te bedenken dat ik nog niet eens van plan was een nieuwe foon te kopen en me nog aan het oriënteren was tussen de verschillende toestellen en eigenlijk een prijsdaling wou afwachten.
Maar nu zag ik in ene keer de 64GB uitvoering (minder wou ik niet) voor meer dan 150 euro onder de PW prijs en dacht: als ik dit niet doe ben ik gek.
Zodoende toch nog toe getreden tot het S6 kamp..
@ dafmay, jij hebt ook een witte? Ik wou oorspronkelijk voor de gouden, maar lees overal dat dat een vingerafdrukmagneet is, iets waar de witte geen last van schijnt te hebben. De gouden is ook ruim 100 euro duurder. De witte was al mijn tweede keus, dus vind het prima zo!
dafmay schreef op maandag 18 mei 2015 @ 21:36:
Ik heb zelf verder geen bescherming want ik wil het lekkere gevoel van het glas behoudenUiteraard wel een lederen sleeve voor onderweg :
https://www.etsy.com/list...ref=listing-shop-header-2
Erg fijn en mooi hoesje, kan ik van harte aanbevelen. +1
[ Voor 5% gewijzigd door ReQuiem83 op 18-05-2015 21:58 ]
pappaleone schreef op maandag 18 mei 2015 @ 21:50:
[...]
Ha ha dan hebben we misschien weer al die scherm ellende, fingers crossed dat alles goed is nu.![]()
2 zielen 1 gedachte ik ga ook zeker weer kijken, mis mijn pennetje toch een beetjedafmay schreef op maandag 18 mei 2015 @ 21:58:
[...]
Nog steeds tevreden met mijn nr 6
(zal wel moeten...net ge-root, dus deze kan niet meer retour)
...en in juli komt de Note 5 waarschijnlijk al...zeer benieuwd of het een 5.4 of 5.5 inch scherm wordt met 2K of zelfs 4K scherm...zo ja, dan heeft de S6 er straks een big brother bij
pappaleone schreef op maandag 18 mei 2015 @ 22:11:
[...]
2 zielen 1 gedachte ik ga ook zeker weer kijken, mis mijn pennetje toch een beetje
Pfff, lezen is moeilijk.... (dank je!)JazzySOB schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:28:
[...]
Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.
Verwijderd
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Dat is omgerekend ook best wel een mooie deal, zeker met die 1000mb/min/sms.rickyy schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:26:
Bij Hollandsnieuwe via Belsimpel loopt nog steeds een goedkope actie: http://www.belsimpel.nl/s...onnement#aanb_25089_24168
Heb deze zelf ook besteld. Kosten na 2 jaar zijn 858 euro. Toestel is 700 dus dan betaal je ~6,60 euro per maand voor 1000mb/min/sms. Niet slecht.
Hij is ook met 1500.
[ Voor 7% gewijzigd door Tranquility op 20-05-2015 12:32 ]
Enige wat aantrekkelijk is aan deze actie is de totaalprijs aan het einde van het abonnementsperiode, voor de rest maar weinig minuten, data en sms. Let wel, het is hier geen minuten EN verhaal maar minuten OF!JazzySOB schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:26:
[...]
Dat is omgerekend ook best wel een mooie deal, zeker met die 1000mb/min/sms.
Vanavond komt mijn witte 64GB binnen, fingers crossed voor een exemplaar uit een goede batch met een egaal scherm!
Edit: zie dat dat de 32GB versie is, kun je toch beter de BEN route pakken!
Dan is twee jaar toch uiteindelijk voordeliger?EN-IS schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:13:
[...]
Enige wat aantrekkelijk is aan deze actie is de totaalprijs aan het einde van het abonnementsperiode, voor de rest maar weinig minuten, data en sms. Let wel, het is hier geen minuten EN verhaal maar minuten OF!
Voor diegene die geïnteresseerd is in deze actie, ik heb even een berekening gemaakt van alle mogelijke maandelijkse kosten en de goedkoopste optie is;Gold is 2 euro duurder -> € 809,95
- HN - 1000 icm een Galaxy S6 32GB White | Maand bedrag € 34,00 - 1 jaar + € 19,95 aansluitkosten + eenmalig € 382,00 | TOTAAL € 807,95
* edit 1: klein eurotje vergeten, nu correct.
Eh... neeM3lvinG schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:37:
[...]
Dan is twee jaar toch uiteindelijk voordeliger?
33*24= 792 + 66+ 19,95 = € 877,95 maar dan heb je wel twee jaar een abonnement.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq