Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:31
Waar is de S6 32GB het goedkoopst te krijgen met vodafone abbo en 3GB data?

Lijkt alsof CB de goedkoopste is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr.Joker schreef op donderdag 30 april 2015 @ 17:13:

Google is je beste vriend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Mr.Joker schreef op donderdag 30 april 2015 @ 17:13:

Je mag best wat eigen initiatief tonen bij het zoeken van je vraag.
Tweakers heeft een hele mooie tool op de website, via de Pricewatch kan je verschillende aanbieders van de Galaxy S6 vinden, helemaal volgens jou specificaties. Vervolgens kan je dan gaan kijken wat het toestel met abonnement bij de verschillende aanbieders moet kosten.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Bullet NL schreef op donderdag 30 april 2015 @ 17:30:
[...]

Je mag best wat eigen initiatief tonen bij het zoeken van je vraag.
Tweakers heeft een hele mooie tool op de website, via de Pricewatch kan je verschillende aanbieders van de Galaxy S6 vinden, helemaal volgens jou specificaties. Vervolgens kan je dan gaan kijken wat het toestel met abonnement bij de verschillende aanbieders moet kosten.
De pricewatch is met abbonementen naar mijn inziens onoverzichtelijk.

Ik heb initiatief getoond en daaruit is CB het goedkoopste eruit gekomen. (van 10 websites)

Ik vraag dus of iemand dat even kan bevestigen of dat echt zo is of misschien heb ik een aanbieder over het hoofd gezien, maar dat is blijkbaar teveel gevraagd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 11:15
Mr.Joker schreef op donderdag 30 april 2015 @ 19:42:
[...]

De pricewatch is met abbonementen naar mijn inziens onoverzichtelijk.

Ik heb initiatief getoond en daaruit is CB het goedkoopste eruit gekomen. (van 10 websites)

Ik vraag dus of iemand dat even kan bevestigen of dat echt zo is of misschien heb ik een aanbieder over het hoofd gezien, maar dat is blijkbaar teveel gevraagd 8)7
http://vindabo.nl is veel makkelijker dan de pricewatch als je prijzen van telefoon abo's wil vergelijken.

[ Voor 4% gewijzigd door Carfanatic op 30-04-2015 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Carfanatic schreef op donderdag 30 april 2015 @ 21:12:
[...]

http://vindabo.nl is veel makkelijker dan de tw pricewatch.
Thanks,

Heb hem net bij CB besteld.

Was 60 euro in prijs gedaald toevallig de 32GB goud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Carfanatic schreef op donderdag 30 april 2015 @ 21:12:
[...]

http://vindabo.nl is veel makkelijker dan de pricewatch als je prijzen van telefoon abo's wil vergelijken.
Vind ik niet....coolblue staat er niet eens tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:14
Zodra ik daar Vodafone aanklik is het nul hits...

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hard aan het twijfelen tussen de S5 en de S6, maargoed daar is dit topic niet voor. Wat wel doorslaggevend kan zijn: Iemand enig idee wanneer de prijs van de S6 32GB iets in prijs gaat zakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
bvbal79 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 15:15:
[...]

Vind ik niet....coolblue staat er niet eens tussen
Dan heb je niet doorgeklikt, smartphoneshop = Coolblue ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
Señor Sjon schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 15:42:
Zodra ik daar Vodafone aanklik is het nul hits...
Dat is wel ruk ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

20 april heb ik de 32 gb edge black besteld bij gsmweb.
Vandaag even gebeld hoe lang het nog duurt.
32gb edge is populair toestel dus kan zeker nog minimaal een week duren.
Geduld wordt nog niet beloond... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1800
  • Laatst online: 06-09 15:29
iemand nog een promo code? heb vandaag een s6 verkregen bij verlenging. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 21:04:
Vandaag even gebeld hoe lang het nog duurt.
32gb edge is populair toestel dus kan zeker nog minimaal een week duren.
Geduld wordt nog niet beloond... :(
Het kan erger, ik mag de mijne na drie weken wachten en twee dagen spelen weer terug sturen naar gsmweb... Het toestel moet elke twee uur ongeveer en hardreset krijgen omdat het totaal vast zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10 april besteld bij gsmweb, edge 32g wit.

2 mei ontvangen, maandag even uitgebreid testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warriorjan
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-01-2023
Ik heb de Samsung Galaxy S6 edge 128GB bijna anderhalf maand geleden geordered, nog steeds niks en moet meer dan 2 weken extra wachten. Samsung Nederland levert de edge 128GB goud niet in Nederland omdat "uit zogenaamd onderzoek" Nederland niet zo van goude kleuren houden. Nu koopt Belsimpel uit Europa en dus kan ik hem nog wel krijgen, wanneer weet ik dus niet maar ik wordt steeds ongeduldiger om de dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
warriorjan schreef op maandag 04 mei 2015 @ 20:27:
Ik heb de Samsung Galaxy S6 edge 128GB bijna anderhalf maand geleden geordered, nog steeds niks en moet meer dan 2 weken extra wachten. Samsung Nederland levert de edge 128GB goud niet in Nederland omdat "uit zogenaamd onderzoek" Nederland niet zo van goude kleuren houden. Nu koopt Belsimpel uit Europa en dus kan ik hem nog wel krijgen, wanneer weet ik dus niet maar ik wordt steeds ongeduldiger om de dag.
De gold versie is uberhoubt niet te leveren in 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warriorjan
pappaleone schreef op maandag 04 mei 2015 @ 22:34:
[...]

De gold versie is uberhoubt niet te leveren in 128GB
Fout, in Frankrijk kan je hem wel bestellen en daar is hij ook op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Iedereen,

Heeft iemand nog de groene s6 edge variant bested of al ontvangen?
Mijn levertijd blijft maar opschuiven!!! Is zeeeeer vervelend :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-09 08:56
Waar en wanneer heb je hem besteld?
Want CoolBlue zou hem op voorraad moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem op 20 april bested bij centralpoint.be is wel nog niet zo heel lang geleden.
Inderdaad ik zie dat hij op voorraad is bij CB Nederland maar niet op de site van coolblue Belgie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
T-mobile doet weer eens gek via Androidworld.
Abbonnementje van € 5 / maand, 1 jaar lang + S6 32GB voor € 5...
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/1WlILOkRdYy8MxE6dP3QBqva/full.png

[ Voor 74% gewijzigd door CLB op 12-03-2016 14:10 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelijk even afgesloten, we zullen zien of ze worden uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_Velsink
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-09 07:35
same here..moet toch verlengen en dit zou een mooie actie zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Linkje werkt niet meer. Wel besteld, maar denk dat het niks gaat worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 09:28:
Hallo Iedereen,

Nee dat kan ook niet Samsung gaat het toestel leveren vanaf 15 mei ( verwachte) Groen 32Gb versie 64Gb nog niet bekend
Voor de blauwe versie is dit tegen 21 mei 32Gb blauw is voor de gewone S6 groen voor S6 edge.

[ Voor 6% gewijzigd door pappaleone op 05-05-2015 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axel Moonshine
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:25
pappaleone schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 14:48:
[...]

Nee dat kan ook niet Samsung gaat het toestel leveren vanaf 15 mei ( verwachte) Groen 32Gb versie 64Gb nog niet bekend
Voor de blauwe versie is dit tegen 21 mei 32Gb blauw is voor de gewone S6 groen voor S6 edge.
Ik heb toevallig van de week Samsung gevraagd wanneer de blauwe (topas) s6 in NL verkrijgbaar is. onderstaand hun antwoord. dus ik ben benieuwd hoe jij aan de informatie komt! of heb je het over Belgie?

"Beste Axel Moonshine,

Leuk dat je interesse heb in een Samsung Galaxy S6. Helaas is op dit moment niet bekend of en wanneer de blauwe S6 in Nederland te koop is.

Samsung bepaald per markt of het interessant genoeg om een bepaald model uit te brengen. Dit is afhankelijk van de vraag en wordt deels bepaald op basis van ervaringen uit het verleden. In Nederland zijn vooral traditionele kleuren als zwart en wit populair. Vandaar dat Samsung nog even afwacht wat de vraag voor de S6 precies doet voor ze eventuele het blauwe model op de markt brengen.

Ik hoop natuurlijk van harte dat je desondanks voor een Samsung Galaxy S6 kies en zou het extra leuk vinden als je deze koopt in onze web shop. Als je voor 20.30 uur bij ons bestelt, heb je de telefoon morgen al in huis.

Met vriendelijke groet, kind egards,

Almer
Customer Care Representative
Samsung Electronics Benelux B.V.

e store.nl@samsung.com
p 088-5459510 "

op Coolblue.be kun je hem wel peorderen, verwachte levertijd 1 Mei..duh 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Axel Moonshine schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 16:43:
[...]

Ik heb toevallig van de week Samsung gevraagd wanneer de blauwe (topas) s6 in NL verkrijgbaar is. onderstaand hun antwoord. dus ik ben benieuwd hoe jij aan de informatie komt! of heb je het over Belgie?

"Beste Axel Moonshine,

Leuk dat je interesse heb in een Samsung Galaxy S6. Helaas is op dit moment niet bekend of en wanneer de blauwe S6 in Nederland te koop is.

Samsung bepaald per markt of het interessant genoeg om een bepaald model uit te brengen. Dit is afhankelijk van de vraag en wordt deels bepaald op basis van ervaringen uit het verleden. In Nederland zijn vooral traditionele kleuren als zwart en wit populair. Vandaar dat Samsung nog even afwacht wat de vraag voor de S6 precies doet voor ze eventuele het blauwe model op de markt brengen.

Ik hoop natuurlijk van harte dat je desondanks voor een Samsung Galaxy S6 kies en zou het extra leuk vinden als je deze koopt in onze web shop. Als je voor 20.30 uur bij ons bestelt, heb je de telefoon morgen al in huis.

Almer

e store.nl@samsung.com
p 088-5459510 "

Als je op de site van Samsung kijkt geven ze het gewoon aan.
Ps die prutsers die je bij Samsung aan de telefoon krijgt, die weten zelf niet waar ze over praten, een velletje papier voor hun neus met de makkelijk te beantwoorden vragen. Maar wel een mail terugsturen dat ze het leuk zouden vinden, aks je er nu al een koopt, En dat laatste dat Samsung wacht met bepaalde kleuren is pure onzin, ze weten heus wel dat deze kleuren ook in Nederland verkocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 10:53
Gezocht in het topic; heeft iemand een Excel overzicht/template van de huidige aanbiedingen/abonnementen?

Anders ga ik zelf een kleine overzicht maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Die wisselen per dag en veel vergelijkingssites gaan slecht om met de telefoonbetaalpakketten van tegenwoordig. Ik heb gewoon een paar winkels waar ik bij WIL bestellen en kijk zo de prijzen/abo's na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
Señor Sjon schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 09:48:
Die wisselen per dag en veel vergelijkingssites gaan slecht om met de telefoonbetaalpakketten van tegenwoordig. Ik heb gewoon een paar winkels waar ik bij WIL bestellen en kijk zo de prijzen/abo's na.
Dat dacht ik al :), dank je. Ik heb dan ook nu maar een eigen overzicht gemaakt van de T-mobile (zakelijk) acties.

Enige goede aanbieding (naar mijn idee) die ik ben tegengekomen is die van T-mobile - zakelijk, totaalprijs is
€ 1.066,42 inclusief onbeperkt bel + sms + 3GB databundel voor 2 jaar.

//edit, gaat om de Galaxy S6 64GB Gold.

[ Voor 3% gewijzigd door EN-IS op 06-05-2015 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
En dan heb je het volgende, de wensen van een ieder zijn ook anders. Zelf heb ik mijn rekeningen geanalyseerd en kom op ca. 350-400 minuten en maximaal 450 MB/maand uit. Jammer genoeg zit je dan al in onbeperkt bellen gebied qua abonnementen en daar betaal je dan grof voor. Gekoppeld zit dan 2-3GB data waar ik niks aan heb.

Ik kom het gunstigste uit met een Hollands Nieuwe 1000 (12/maand tot 17 mei) en daarbij een 18 euro per maand voor het toestel. Bv. via Typhone: https://www.typhone.nl/gsm/samsung/galaxy-s6/hollandsnieuwe
30 euro/maand 1000 min/MB/SMS en 158 bijbetalen + 20 aansluiten kost ~900 euro. Alsnog 37,50/maand.

Bij verlengen via VF F&F kom ik al helemaal slecht uit. Bij een Red Essential (moet ik minder bellen), kost het toestel 400 euro bij 30/maand! >> 1.120 > 46,67/maand.

Eigenlijk heb ik liever een Note 4, maar die is maar 3-5 tientjes goedkoper bij de meeste winkels. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• partyondude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:54
Axel Moonshine schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 16:43:
[...]

"Beste Axel Moonshine,

Almer

e store.nl@samsung.com
p 088-5459510 "

Lekker professioneel, zo'n mail met taalkundige blunders :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 09:28:
Hallo Iedereen,

Ja ik zit ook te wachten op de groene versie. Bij typhone geven ze aan hem op voorraad te hebben.

http://www.typhone.nl/ver...ne#?Module=1&Tab=vodafone

Maar lijkt me eerder een lokkertje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:01
Señor Sjon schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 10:19:
En dan heb je het volgende, de wensen van een ieder zijn ook anders. Zelf heb ik mijn rekeningen geanalyseerd en kom op ca. 350-400 minuten en maximaal 450 MB/maand uit. Jammer genoeg zit je dan al in onbeperkt bellen gebied qua abonnementen en daar betaal je dan grof voor. Gekoppeld zit dan 2-3GB data waar ik niks aan heb.

Ik kom het gunstigste uit met een Hollands Nieuwe 1000 (12/maand tot 17 mei) en daarbij een 18 euro per maand voor het toestel. Bv. via Typhone: https://www.typhone.nl/gsm/samsung/galaxy-s6/hollandsnieuwe
30 euro/maand 1000 min/MB/SMS en 158 bijbetalen + 20 aansluiten kost ~900 euro. Alsnog 37,50/maand.

Bij verlengen via VF F&F kom ik al helemaal slecht uit. Bij een Red Essential (moet ik minder bellen), kost het toestel 400 euro bij 30/maand! >> 1.120 > 46,67/maand.

Eigenlijk heb ik liever een Note 4, maar die is maar 3-5 tientjes goedkoper bij de meeste winkels. :(
Bij t mobile kan je je data bundel lager zetten dan je bel bundel misschien ook het overwegen waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Waar T-Mobile mee bezig is weet ik niet, maar daar heb ik al een paar jaar geen fatsoenlijke prijzen meer gezien. Stel samen & Stel bij begint al met 10 euro/maand zonder ook maar iets te hebben. Klik ik de boel bij elkaar dan zit ik op 24/maand. Toestelservice 9 erbij en dan nog 350 euro aftikken. :X Al met al 47,50/maand. Erg duur voor wat je krijgt.

Basis Sim kom ik op 19,50 uit en ik mag nog steeds 600+ voor de telefoon aftikken. Dan zit je ook rond de 45/maand.

Ik snap wel dat ze rap klanten verliezen. Ze hebben de prijzen van een premium telco, maar zijn dat niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Señor Sjon op 06-05-2015 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:58:
[...]

Ja ik zit ook te wachten op de groene versie. Bij typhone geven ze aan hem op voorraad te hebben.

Lees mijn bericht een stukje terug in dit topic, De groene is nog niet leverbaar, dit zijn alleen maar lokkertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pappaleone schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 13:00:
[...]

Lees mijn bericht een stukje terug in dit topic, De groene is nog niet leverbaar, dit zijn alleen maar lokkertjes.
Nou ik denk dat je het verschil niet ziet met andere aanbieders.. Deze geeft namelijk duidelijk aan dat deze op voorraad is. Als je als voorbeeld de gold 32gb versie kiest geeft de voorraad status in bestelling aan.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:00:
[...]

Nou ik denk dat je het verschil niet ziet met andere aanbieders.. Deze geeft namelijk duidelijk aan dat deze op voorraad is. Als je als voorbeeld de gold 32gb versie kiest geeft de voorraad status in bestelling aan.. :)
Ik heb ze gebeld maar geen groene, heb gezegd dat ze dan ook niet moeten adverteren.
En van de aantallen in voorraad geloof ik niet zo veel van.
Wat zou de meerwaarde daarvan zijn?

[ Voor 10% gewijzigd door pappaleone op 06-05-2015 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
pappaleone schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:28:
... ... ...
Dat je eerder geneigd bent om bij ze te bestellen? Wat ik dus vanochtend bijna had gedaan om dat bij de Samsung Galaxy S6 64GB Gold er duidelijk werd vermeld (middels 3 groene stippen); voldoende voorraad.

Na een mail naar Typhone blijkt dat het helemaal niet op voorraad is en werd ik geinformeerd dat ze binnen(kort) een aantal werkdagen een nieuwe levering verwachten. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Voor de liefhebbers:
T-mobile heeft momenteel de groene edge in voorraad (volgens een verkoopadviseur die ik online heb gesproken)
Ook zag ik de optie bij Tele2 op de site staan..

U bent nu verbonden met (Verkoopadviseur).
(Verkoopadviseur): Welkom bij T-Mobile chat Beyazz! Ik help u graag met het plaatsen van uw bestelling.
Beyazz: Hoi, op de website staat dat de GAlaxy S6 Edge Groen direct leverbaar is.. Klopt dat?
(Verkoopadviseur): Fijn dat u bij ons aan het kijken bent Beyazz, ik ga het voor u nakijken, moment.
(Verkoopadviseur): De 32gb?
Beyazz: Correct
(Verkoopadviseur): Die is inderdaad direct leverbaar en kunt u dus morgen in huis hebben!

[ Voor 57% gewijzigd door beyazz06 op 06-05-2015 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EN-IS schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:52:
[...]

Dat je eerder geneigd bent om bij ze te bestellen? Wat ik dus vanochtend bijna had gedaan om dat bij de Samsung Galaxy S6 64GB Gold er duidelijk werd vermeld (middels 3 groene stippen); voldoende voorraad.

Na een mail naar Typhone blijkt dat het helemaal niet op voorraad is en werd ik geinformeerd dat ze binnen(kort) een aantal werkdagen een nieuwe levering verwachten. :z
Ja dat is wat ik wilde vertellen, dit is gewoon klanten lokken met iets wat er ( nog) niet is. Er blijven elke keer weer mensen in tuimelen. Als Samsung op de site zet uitlever datum vanaf 15 mei, dan kunnen alle webshops die hier de revue passeren hem ook niet leveren, tenzij het parrallel import is maar daar geloof ik weinig van in dit verhaal dus ook niet bij T mobile. Ps de Gold 64Gb is op voorraad bij studentenmobiel. Heb hem daar eergisteren opgehaald.

[ Voor 4% gewijzigd door pappaleone op 06-05-2015 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
pappaleone schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:07:
Ja dat is wat ik wilde vertellen, dit is gewoon klanten lokken met iets wat er ( nog) niet is. Er blijven elke keer weer mensen in tuimelen. Als Samsung op de site zet uitlever datum vanaf 15 mei, dan kunnen alle webshops die hier de revue passeren hem ook niet leveren, tenzij het parrallel import is maar daar geloof ik weinig van in dit verhaal dus ook niet bij T mobile
Vind ik zelf ook niet netjes en als ik had besteld (wat ik achteraf gezien toch niet ging doen, had namelijk de inclusief en exclusief BTW verhaal niet goed meegenomen in mijn berekening :+ ) had ik (hoogst)waarschijnlijk mijn bestelling geannuleerd als het niet "direct" werd geleverd (zoals het op de website/pagina staat) en of niet op voorraad blijkt te zijn.

Een dag of twee of paar werkdagen vind ik wachten niet zo'n punt, logisch wanneer een en ander moet worden verwerkt of het product moet nog binnenkomen.

Maar uitingen als 'ruim op voorraad' en 'de volgende dag geleverd' moet je gewoon niet doen wanneer je niet eens voorraad hebt }:O :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pappaleone schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 15:28:
[...]

Ik heb ze gebeld maar geen groene, heb gezegd dat ze dan ook niet moeten adverteren.
En van de aantallen in voorraad geloof ik niet zo veel van.
Blijven vreemde praktijken inderdaad, adverteren en expliciet aangeven dat de voorraad voldoende is, terwijl die gewoon nog niet leverbaar is... 8)7

Update: groen is inmiddels als optie van de site verwijderd.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2015 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 16:40:
[...]

Blijven vreemde praktijken inderdaad, adverteren en expliciet aangeven dat de voorraad voldoende is, terwijl die gewoon nog niet leverbaar is... 8)7

Update: groen is inmiddels als optie van de site verwijderd.
Kijk zie je wel, alleen wel lullig om mensen zo aan het lijntje te houden. Hier zou ik dus nooit meer iets bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:58:
[...]

Ik zit nog steeds op de 64 GB te wachten. De samsung site heeft weer een update gehad zo te zien. Echter is nog steeds alleen de groene 32 GB te bestellen/pre-orderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
De groene is wel beschikbaar, althans ik heb gisteren ook Coolblue gebeld of ze deze in hebben.. Antwoord Ja. Dit betreft overigens de 32 gb, de overige versies niet gevraagd.

De site was gisteren overigens nog niet bijgewerkt, dus bij de selectie van de diverse kleuren stond de groene er nog niet tussen. Maar wanneer je boven in het zoekvenster gaat zoeken naar s6 groen komt ie naar boven en was volgens de medewerker ook in voorraad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
ReQuiem83 schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 07:55:
[...]

Ik zit nog steeds op de 64 GB te wachten. De samsung site heeft weer een update gehad zo te zien. Echter is nog steeds alleen de groene 32 GB te bestellen/pre-orderen
Zie nu net dat de 64 GB ook te bestellen is op samsung shop. Vanmiddag maar even bestellen als ik thuis ben van werk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warriorjan
Yes er lijkt een einde aan de wachttijd te komen na bijna twee maanden voor de edge 128gb goud, nog een weekje max bij belsimpel.nl!

[ Voor 17% gewijzigd door warriorjan op 07-05-2015 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Gelieve niet zelf in het topic te reageren maar een Topic Report aanmaken.

[ Voor 94% gewijzigd door Bullet NL op 07-05-2015 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fms2754
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-01 12:52
Ook ik ben continu aan het navragen bij de shops over de Groene Edge 64GB. Aan 32GB heb ik niet genoeg. Bestellen via de Samsung shop is voor mij niet haalbaar. Heb geen 950 euro liggen. Ik zoek het toestel in combinatie met een KPN abbonement en ben dus wel afhankelijk van de Coolblues, Typhones etc.
Laatste antwoord van CB was overigens erg vaag. Hadden hem niet (64GB niet, 32GB wel) en wisten ook niet of ze hem wel zouden krijgen. Ondertussen loopt mijn contract bij Vodafone op 1 Juni af en zit ik dus wel te springen om over te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 26-06 22:11
Ik had mijn edge bij icm met een tele2 abo besteld, donderdag besteld, vrijdag contract ingescand etc en gemaild, zaterdag telefoon binnen.. Telefoon was 'gratis'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag even gebeld hoe lang het nog duurt :(

Ze hebben vorige week geen levering gekregen maar hopelijk deze week krijg ik em wel....

Ik wacht deze week af anders ga ik ergens anders verlengen met TMobile...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2015 @ 16:33:
Vandaag even gebeld hoe lang het nog duurt :(

Ze hebben vorige week geen levering gekregen maar hopelijk deze week krijg ik em wel....

Ik wacht deze week af anders ga ik ergens anders verlengen met TMobile...
Toevallig vandaag met Vodafone aan de telefoon gehangen, die hadden ook al een baglog qua nog uit te leveren toestellen. Schijnt te komen omdat Samsung geen nieuwe S6-en meer levert, het verhaal over slechte schermen (en het ruilen daar van) was Vodafone ook al op gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
Bullet NL schreef op maandag 11 mei 2015 @ 19:07:
[...]Schijnt te komen omdat Samsung geen nieuwe S6-en meer levert, het verhaal over slechte schermen (en het ruilen daar van) was Vodafone ook al op gevallen.
dat is een mooie scoop! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op maandag 11 mei 2015 @ 19:07:
[...]

Toevallig vandaag met Vodafone aan de telefoon gehangen, die hadden ook al een baglog qua nog uit te leveren toestellen. Schijnt te komen omdat Samsung geen nieuwe S6-en meer levert, het verhaal over slechte schermen (en het ruilen daar van) was Vodafone ook al op gevallen.
Net email binnen van GSMWeb dat zo morgen een levering krijgen en dan direct doorsturen. Zou het dan toch nog gebeuren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2015 @ 20:35:
[...]

Net email binnen van GSMWeb dat zo morgen een levering krijgen en dan direct doorsturen. Zou het dan toch nog gebeuren :)
En al een verzendbericht gehad? Ik heb dezelfde versie besteld op GSMWEB, de 24ste.

Update:
Heb net een mail gehad van GSMweb dat ze 18 mei de s6 edge 32gb black binnen krijgen en meteen doorsturen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2015 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al iets gehoord over zijn S6 Edge Green Emerald?
Hij zou vandaag beschikbaar moeten zijn althans volgens de Samsung website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Ik hoop dat ze hem vandaag versturen. Gisteren natuurlijk feestdag. Nog geen verzonden bericht ontvangen tot op heden van samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 08:51:
Zo te zien hebben ze op de site weer een aanpassing gedaan. Eerst stond er preorder verwachte leverdatum 15 mei. Dit is nu weer weggehaald, Geen goed nieuws voor wie groen of blauw heeft besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
pappaleone schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 16:38:
[...]

Zo te zien hebben ze op de site weer een aanpassing gedaan. Eerst stond er preorder verwachte leverdatum 15 mei. Dit is nu weer weggehaald, Geen goed nieuws voor wie groen of blauw heeft besteld.
Omdat ie vandaag beschikbaar is denk ik(en hoop ik). Anders hadden ze het al week geleden kunnen aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rev
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 19:32

rev

Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 08:51:
Ik heb hem gisteren bij Coolblue besteld en een bevestiging ontvangen dat ik hem vanaf 12 uur vandaag kon ophalen in de vestiging Amsterdam. In de winkel vandaag, en na een half uur wachten, hoorde ik dat er iets mis was gegaan met het transport. Ik heb hem toen geannuleerd maar nu toch voor morgen weer besteld en een bevestiging binnen gekregen. Ik hoop niet dat ze me weer voor niets laten komen. Het is dat ze zelf ook nooit moeilijk doen :)

Hij staat nu weer als out-of-stock bij Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
rev schreef op vrijdag 15 mei 2015 @ 19:53:
[...]

Ik heb hem gisteren bij Coolblue besteld en een bevestiging ontvangen dat ik hem vanaf 12 uur vandaag kon ophalen in de vestiging Amsterdam. In de winkel vandaag, en na een half uur wachten, hoorde ik dat er iets mis was gegaan met het transport. Ik heb hem toen geannuleerd maar nu toch voor morgen weer besteld en een bevestiging binnen gekregen. Ik hoop niet dat ze me weer voor niets laten komen. Het is dat ze zelf ook nooit moeilijk doen :)

Hij staat nu weer als out-of-stock bij Coolblue.
Waarom annuleren en opnieuw bestellen? Je had de bestelling toch kunnen latem staan? Nu sta je achter aan in de order lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rev

rev

ReQuiem83 schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 12:48:
[...]
Waarom annuleren en opnieuw bestellen? Je had de bestelling toch kunnen latem staan? Nu sta je achter aan in de order lijst
Ja, goed punt. Ik wist toen echter niet dat die Emerald Green niet zo makkelijk verkrijgbaar is en wist ook niet precies of ik hem op het uitgestelde tijdstip zou kunnen ophalen. Ik vond het wel een mooie kleur en hij was incl. abbo 4 euro goedkoper, maar ik zat er niet echt achteraan zal ik maar zeggen.

Maar vandaag lag hij dan toch klaar en ben ik de trotse eigenaar van een Galaxy S6 Edge Emerald Green.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
rev schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 19:39:
[...]

Ja, goed punt. Ik wist toen echter niet dat die Emerald Green niet zo makkelijk verkrijgbaar is en wist ook niet precies of ik hem op het uitgestelde tijdstip zou kunnen ophalen. Ik vond het wel een mooie kleur en hij was incl. abbo 4 euro goedkoper, maar ik zat er niet echt achteraan zal ik maar zeggen.

Maar vandaag lag hij dan toch klaar en ben ik de trotse eigenaar van een Galaxy S6 Edge Emerald Green.
S6 Edge Emerald Green.32 GB zeker? Ik wacht nog steeds op een verzend bevestiging of een bezorg datum voor mijn S6 Edge Emerald Green.64 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ReQuiem83 schreef op zondag 17 mei 2015 @ 17:15:
[...]

S6 Edge Emerald Green.32 GB zeker? Ik wacht nog steeds op een verzend bevestiging of een bezorg datum voor mijn S6 Edge Emerald Green.64 GB
Die is er nog niet zelfs de 32 GB versie in het groen is op de site van Samsung zelf niet te bestellen. Bij de 64GB staat nog steeds verwachte leverdatum 15 mei????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

pappaleone schreef op zondag 17 mei 2015 @ 17:46:
[...]

Die is er nog niet zelfs de 32 GB versie in het groen is op de site van Samsung zelf niet te bestellen. Bij de 64GB staat nog steeds verwachte leverdatum 15 mei????
Volgens mij gaat het nog even duren, Samsung heeft al moeite genoeg om de normale Edge in voldoende aantallen op voorraad te hebben in de verkoopkanalen. Helaas is er ook een hoog aantal apparaten wat gewoon niet goed is (scherm)

Ik zou me geen illusies maken dat je op korte termijn een groene Edge in bezit hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Wanneer heb gij hem bested en bij wie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op zondag 17 mei 2015 @ 17:51:
[...]

Volgens mij gaat het nog even duren, Samsung heeft al moeite genoeg om de normale Edge in voldoende aantallen op voorraad te hebben in de verkoopkanalen. Helaas is er ook een hoog aantal apparaten wat gewoon niet goed is (scherm)

Ik zou me geen illusies maken dat je op korte termijn een groene Edge in bezit hebt.
+1 ik ben al blij dat mijn gold uitvoering 64GB edge naar het derde toestel (goed) is .. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Verwijderd schreef op zondag 17 mei 2015 @ 17:52:
[...]

Wanneer heb gij hem bested en bij wie?
Op dag 1 dat hij te pre-orderen was bij samsung zelf. 7 april was dat. Stond bezorg datum 15 mei.

Zet dan geen 15 mei als verwachte bezorg datum op de site als het 2+ weken later gaat worden. Mischien hadden ze ook verplichte adv afgelopen vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rev

rev

[...]

S6 Edge Emerald Green.32 GB zeker?
Yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:10
Was een beetje aan het rondkijken en kwam bij CoolBlue een leuke deal tegen voor een 64GB S6 voor 609 euro i.c.m. een Ben soms 100min abo van 4,50 met een looptijd van 1 maand. Was eigenlijk niet van plan een S6 te kopen, maar voor dat geld kon ik het niet laten gaan.

Meteen besteld dus, voor dat geld krijg je nergens een S6 met 64GB en dat abo zeg je na een maand weer op. Wilde het liefst een gouden, maar die is bijna 100 euro duurder, de prijs heeft blijkbaar alleen betrekking op de witte uitvoering. Nou dat maakt me voor dat geld niet uit.. :)

Totale kosten, 623,45 euro voor de 64GB S6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JazzySOB schreef op maandag 18 mei 2015 @ 00:28:
Was een beetje aan het rondkijken en kwam bij CoolBlue een leuke deal tegen voor een 64GB S6 voor 609 euro i.c.m. een Ben soms 100min abo van 4,50 met een looptijd van 1 maand. Was eigenlijk niet van plan een S6 te kopen, maar voor dat geld kon ik het niet laten gaan.

Meteen besteld dus, voor dat geld krijg je nergens een S6 met 64GB en dat abo zeg je na een maand weer op. Wilde het liefst een gouden, maar die is bijna 100 euro duurder, de prijs heeft blijkbaar alleen betrekking op de witte uitvoering. Nou dat maakt me voor dat geld niet uit.. :)

Heb je hier misschien een linkje van? ik kom alleen maar op een 2jarig abbo van Ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forum026
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-12-2022
@raaoel
Selecteer toestel en als provider BEN. Er staat net onder de lijst met providers twee keuze vakken. 'SIM only met toestel 2 jaar' en 'SIM only met toestel maandelijks'. Kies de laatste
Toestel kost nu 611 euro, totaal 625,45 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:10

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

JazzySOB schreef op maandag 18 mei 2015 @ 00:28:

Heel zeker dat het niet de 32 GB is? Als ik het probeer bij coolblue (dan PDA shop) dan kom ik op onderstaande link uit, en is het 700 euro

S6 bij PDAshop met maandabbo Ben

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:20

BPP

Sparhawk schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:40:
[...]

Heel zeker dat het niet de 32 GB is? Als ik het probeer bij coolblue (dan PDA shop) dan kom ik op onderstaande link uit, en is het 700 euro

Alleen de witte zegt die dan ook.
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Absoluut.

Zondagavond heb ik hem besteld en werd een paar uur later al gebeld door een medewerker van coolblue om de bestelling te bevestigen en een afspraak te maken voor levering. Even later dit alles bevestigd via mail.

Ik zei nog dat het een erg leuke aanbieding was en de medewerker was het met me eens :Y

A.s woensdag zou 'ie geleverd worden omdat op die dag de koerier ook 's avonds langs kan komen wat handig is voor mij omdat ik overdag werk.

Waarschijnlijk is dit een of andere promotie van Ben of zo, geen idee maar het is een super mooie deal voor de 64 gieger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Sparhawk schreef op maandag 18 mei 2015 @ 11:40:

Ga terug naar die link, selecteer de 64GB - Wit, klik op het BEN logo eronder, klik op Sim only met toestel maandelijks, klik links daaronder eventueel op internetbundel geen en 100 min SMS en voila! 609 euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
JazzySOB schreef op maandag 18 mei 2015 @ 12:28:
Ga terug naar die link, selecteer de 64GB - Wit, klik op het BEN logo eronder, klik op Sim only met toestel maandelijks, klik links daaronder eventueel op internetbundel geen en 100 min SMS en voila! 609 euro ;)
Dat werkt inderdaad, voordelig voor diegene die een los toestel wil kopen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Potverdrie...dat is inderdaad een mooie deal! Het is dat ik al een witte 64gb heb, anders had ik het wel geweten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Tja en dan te bedenken dat ik nog niet eens van plan was een nieuwe foon te kopen en me nog aan het oriënteren was tussen de verschillende toestellen en eigenlijk een prijsdaling wou afwachten.

Maar nu zag ik in ene keer de 64GB uitvoering (minder wou ik niet) voor meer dan 150 euro onder de PW prijs en dacht: als ik dit niet doe ben ik gek.

Zodoende toch nog toe getreden tot het S6 kamp.. oOo

@ dafmay, jij hebt ook een witte? Ik wou oorspronkelijk voor de gouden, maar lees overal dat dat een vingerafdrukmagneet is, iets waar de witte geen last van schijnt te hebben. De gouden is ook ruim 100 euro duurder. De witte was al mijn tweede keus, dus vind het prima zo! :)

[ Voor 25% gewijzigd door Tranquility op 18-05-2015 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
...en groot gelijk heb je :)

Precies zoals je zegt...ik heb de witte ook m.n. gekozen vanwege de minder grote gevoeligheid voor smudges en fingerprints. Ik heb tot nu toe nog geen enkele (!) keer het toestel hierop betrapt...en dat zegt een hoop (vooral als je weet dat ik dagelijks het scherm even goed afveeg met brilledoekje tegen de vette vingers...beetje ocd ben ik wel ja ;) )

Plus ik vind zelf het ontwerp vd S6 het beste tot z'n recht komen in het wit. Had nog nooit een witte telefoon gehad (vond ik altijd teveel richting eifeun...) en had er zelf ook niets mee...altijd zwart/donker of alu (M7, M8) Ook dat zegt (voor mij) een hoop over het toestel/look.

Wanneer ga je 'm ontvangen? Lastig heh geduldig afwachten 8) :P

[ Voor 4% gewijzigd door dafmay op 18-05-2015 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
Yep vond de witte ook altijd al veel mooier dan de zwarte. Zwart is zo meuhhh.. net als zwarte auto's, ik heb er niks mee. En wit is vooral in combinatie met glas gewoon erg chique.

Als het goed is komt de koerier woensdagavond langs. Ben heel benieuwd. Nu nog snel een mooie cover regelen, zit te kijken naar de Spigen Ultra Hybrid Crystal Clear of de Ringke Fusion clear case.

Welke bescherming heb jij voor je foon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb zelf verder geen bescherming want ik wil het lekkere gevoel van het glas behouden ;) Uiteraard wel een lederen sleeve voor onderweg :

https://www.etsy.com/list...ref=listing-shop-header-2

Erg fijn en mooi hoesje, kan ik van harte aanbevelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dafmay schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:14:
[...]

Potverdrie...dat is inderdaad een mooie deal! Het is dat ik al een witte 64gb heb, anders had ik het wel geweten :)
Ha ha dan hebben we misschien weer al die scherm ellende, fingers crossed dat alles goed is nu. :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JazzySOB schreef op maandag 18 mei 2015 @ 20:11:
Tja en dan te bedenken dat ik nog niet eens van plan was een nieuwe foon te kopen en me nog aan het oriënteren was tussen de verschillende toestellen en eigenlijk een prijsdaling wou afwachten.

Maar nu zag ik in ene keer de 64GB uitvoering (minder wou ik niet) voor meer dan 150 euro onder de PW prijs en dacht: als ik dit niet doe ben ik gek.

Zodoende toch nog toe getreden tot het S6 kamp.. oOo

@ dafmay, jij hebt ook een witte? Ik wou oorspronkelijk voor de gouden, maar lees overal dat dat een vingerafdrukmagneet is, iets waar de witte geen last van schijnt te hebben. De gouden is ook ruim 100 euro duurder. De witte was al mijn tweede keus, dus vind het prima zo! :)
Ik heb ook de gouden 64GB edge versie, ik kwam van de tweede witte, hij is schitterend maar inderdaad wel een poetsdoekje erbij nemen haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dafmay schreef op maandag 18 mei 2015 @ 21:36:
Ik heb zelf verder geen bescherming want ik wil het lekkere gevoel van het glas behouden ;) Uiteraard wel een lederen sleeve voor onderweg :

https://www.etsy.com/list...ref=listing-shop-header-2

Erg fijn en mooi hoesje, kan ik van harte aanbevelen. +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Contact gehad met samsung. Moest mijn naw en order info door mailen en ze zouden het nakijken. Had wel antwoord verwacht voor einde van de dag. Support/klantvriendelijk mogen ze wel een boost geven zoals hun marketing afdeling de laatste jaren ^^

[ Voor 5% gewijzigd door ReQuiem83 op 18-05-2015 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pappaleone schreef op maandag 18 mei 2015 @ 21:50:
[...]

Ha ha dan hebben we misschien weer al die scherm ellende, fingers crossed dat alles goed is nu. :) ;)
:) Nog steeds tevreden met mijn nr 6 ;) (zal wel moeten...net ge-root, dus deze kan niet meer retour)

...en in juli komt de Note 5 waarschijnlijk al...zeer benieuwd of het een 5.4 of 5.5 inch scherm wordt met 2K of zelfs 4K scherm...zo ja, dan heeft de S6 er straks een big brother bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dafmay schreef op maandag 18 mei 2015 @ 21:58:
[...]

:) Nog steeds tevreden met mijn nr 6 ;) (zal wel moeten...net ge-root, dus deze kan niet meer retour)

...en in juli komt de Note 5 waarschijnlijk al...zeer benieuwd of het een 5.4 of 5.5 inch scherm wordt met 2K of zelfs 4K scherm...zo ja, dan heeft de S6 er straks een big brother bij :P
2 zielen 1 gedachte ik ga ook zeker weer kijken, mis mijn pennetje toch een beetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pappaleone schreef op maandag 18 mei 2015 @ 22:11:
[...]

2 zielen 1 gedachte ik ga ook zeker weer kijken, mis mijn pennetje toch een beetje
:) Zelf mis ik het fijne grote scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:10

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

[...]

Pfff, lezen is moeilijk.... (dank je!)

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

24-04-2015 s6 edge gold 32gb besteld op gsm easy
Ik wist dat hij pas 8 mei in nl te krijgen zou zijn

Tot op de dag van vandaag alleen te horen krijgen dat hij nog niet leverbaar is ....
Pffft
Iemand hetzelfde probleem ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
mijn S6 Edge Green 64GB wordt eind van de week, begin volgende week verstuurd volgens samsung. Ben benieuwd zal wel eind volgende week zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:38
Ik had de S6 Edge 32 Gb Zwart voorbesteld op 3 maart, heb hem gisteren kunnen ophalen bij phoneshop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Bij Hollandsnieuwe via Belsimpel loopt nog steeds een goedkope actie: http://www.belsimpel.nl/s...onnement#aanb_25089_24168

Heb deze zelf ook besteld. Kosten na 2 jaar zijn 858 euro. Toestel is 700 dus dan betaal je ~6,60 euro per maand voor 1000mb/min/sms. Niet slecht.

Hij is ook met 1500.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
rickyy schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:26:
Bij Hollandsnieuwe via Belsimpel loopt nog steeds een goedkope actie: http://www.belsimpel.nl/s...onnement#aanb_25089_24168

Heb deze zelf ook besteld. Kosten na 2 jaar zijn 858 euro. Toestel is 700 dus dan betaal je ~6,60 euro per maand voor 1000mb/min/sms. Niet slecht.

Hij is ook met 1500.
Dat is omgerekend ook best wel een mooie deal, zeker met die 1000mb/min/sms.
Vanavond komt mijn witte 64GB binnen, fingers crossed voor een exemplaar uit een goede batch met een egaal scherm!
Edit: zie dat dat de 32GB versie is, kun je toch beter de BEN route pakken! ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Tranquility op 20-05-2015 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
JazzySOB schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:26:
[...]

Dat is omgerekend ook best wel een mooie deal, zeker met die 1000mb/min/sms.
Vanavond komt mijn witte 64GB binnen, fingers crossed voor een exemplaar uit een goede batch met een egaal scherm!
Edit: zie dat dat de 32GB versie is, kun je toch beter de BEN route pakken! ;)
Enige wat aantrekkelijk is aan deze actie is de totaalprijs aan het einde van het abonnementsperiode, voor de rest maar weinig minuten, data en sms. Let wel, het is hier geen minuten EN verhaal maar minuten OF!

Voor diegene die geïnteresseerd is in deze actie, ik heb even een berekening gemaakt van alle mogelijke maandelijkse kosten en de goedkoopste optie is;
  • HN - 1000 icm een Galaxy S6 32GB White | Maand bedrag € 34,00 - 1 jaar + € 19,95 aansluitkosten + eenmalig € 382,00 | TOTAAL € 807,95
Gold is 2 euro duurder -> € 809,95

* edit 1: klein eurotje vergeten, nu correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-09 13:51
EN-IS schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:13:
[...]

Enige wat aantrekkelijk is aan deze actie is de totaalprijs aan het einde van het abonnementsperiode, voor de rest maar weinig minuten, data en sms. Let wel, het is hier geen minuten EN verhaal maar minuten OF!

Voor diegene die geïnteresseerd is in deze actie, ik heb even een berekening gemaakt van alle mogelijke maandelijkse kosten en de goedkoopste optie is;
  • HN - 1000 icm een Galaxy S6 32GB White | Maand bedrag € 34,00 - 1 jaar + € 19,95 aansluitkosten + eenmalig € 382,00 | TOTAAL € 807,95
Gold is 2 euro duurder -> € 809,95

* edit 1: klein eurotje vergeten, nu correct.
Dan is twee jaar toch uiteindelijk voordeliger?

33*24= 792 + 66+ 19,95 = € 877,95 maar dan heb je wel twee jaar een abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
M3lvinG schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 13:37:
[...]

Dan is twee jaar toch uiteindelijk voordeliger?

33*24= 792 + 66+ 19,95 = € 877,95 maar dan heb je wel twee jaar een abonnement.
Eh... nee :z

1 jaar is € 807,95 tegen over 2 jaar € 877,95 :+
Pagina: 1 ... 13 ... 17 Laatste

Let op:
We kunnen allemaal tellen en weten allemaal dat de toestellen 10 april in de verkoop gaan, we willen dus geen berichten meer zien waar mensen de nachtjes tot de verkoop gaan tellen!

Hier geen discussies over (web)winkels!

Denk aan deze Modbreak: "[Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen"