Typhone liet weten dat de Edge 64GB Black niet leverbaar is. Ze verwachten pas week 16
Week 16 begint komende maandag al he.Shift schreef op donderdag 09 april 2015 @ 15:28:
Typhone liet weten dat de Edge 64GB Black niet leverbaar is. Ze verwachten pas week 16
Vervelend dat hij er niet morgen is, maar lijkt me toch beter dan berichten als half mei, die hierboven al genoemd werden!
dat wilde ik ook al gaan zeggen......mei klinkt heel anders dan volgende week!Het Leoh-Paard schreef op donderdag 09 april 2015 @ 15:55:
[...]
Week 16 begint komende maandag al he.
Vervelend dat hij er niet morgen is, maar lijkt me toch beter dan berichten als half mei, die hierboven al genoemd werden!
iemand meer berichten van Coolblue?
Het is alleen een indicatieHet Leoh-Paard schreef op donderdag 09 april 2015 @ 15:55:
[...]
Week 16 begint komende maandag al he.
Net persoonlijk een belletje van Samsung.nl gekregen met de mededeling dat mijn S6 zwart 32GB pas uiterlijk volgende week donderdag 16-04 kunnen leveren. En het ging om de Benelux voorraad, weet dus niet hoe de mensen via coolblue hem vandaag of morgen krijgen..
Ik denk dat dit afhankelijk is van je besteldatum. Ik kreeg, zoals hierboven in de topic ook al vele anderen, vanmiddag een e-mail van Samsung.nl dat mijn 32GB zwart non-edge (dus dezelfde als die jij krijgt) vandaag verzonden is. Besteld 31 maart.XQB schreef op donderdag 09 april 2015 @ 16:10:
Net persoonlijk een belletje van Samsung.nl gekregen met de mededeling dat mijn S6 zwart 32GB pas uiterlijk volgende week donderdag 16-04 kunnen leveren. En het ging om de Benelux voorraad, weet dus niet hoe de mensen via coolblue hem vandaag of morgen krijgen..
Ai dat is heel vervelend. Bij mij is ie ook nog niet op verzonden gesprongen, dus zal ik in hetzelfde schuitje als jij zitten. Ik heb hem 5 april op de Samsung site zelf besteld. Balen, had me er op verheugd morgen!XQB schreef op donderdag 09 april 2015 @ 16:10:
Vanmiddag besteld bij Coolblue, de standaard zwarte 32gb. Werd 10 minuten later gebeld voor leveringsafspraak. Er waren er genoeg op voorraad, dus wordt morgen geleverd.
Moet helaas ook nog even wachten op mijn S6 Edge 128GB van CoolBlue.
15-5-2015 is wel nog ver weg
Hoe zou dat gaan met die wireless charger actie. Waarschijnlijk moet je je IMEI nr of bon incl. gekregen code naar samsung mailen voor die charger. Maar als je je tel pas op 15-5 krijgt, blijft die actie dan nog wel geldig..
Hoe zou dat gaan met die wireless charger actie. Waarschijnlijk moet je je IMEI nr of bon incl. gekregen code naar samsung mailen voor die charger. Maar als je je tel pas op 15-5 krijgt, blijft die actie dan nog wel geldig..
[ Voor 52% gewijzigd door Dolkistan op 09-04-2015 16:33 ]
Ik neem aan dat de actie gewoon geldig blijft. Maar wees blij dat je wat dat betreft bij coolblue besteld hebt. Zij krijgen duidelijk die dingen als eerste binnen (ik gok dat die datum automatisch gegenereerd is).Dolkistan schreef op donderdag 09 april 2015 @ 16:31:
Ik krijg niet eens een reactie van de klantenservice en alle telefoon nummers zijn de hele dag al offline incl zakelijk abbonement afsluiten nr. Ik denk dat ik er sowieso van uit kan gaan dat ik hem morgen niet ga krijgen.
Ik krijg hem morgen tussen 11 en 13 thuis
[ Voor 9% gewijzigd door eniux op 09-04-2015 17:35 ]
Wel lullig dat Samsung adverteert met als eerste de telefoon in huis. Paar dagen geleden ervanuitgaande dat het met de voorraad dus wel goed zat bij Samsung de gewone S6 in het zwart besteld. Nu blijkt dat iemand die bij Coolblue een dag van te voren besteld gewoon z'n toestel netjes in huis heeft en wij nog lekker kunnen wachten. Niks ten nadelen van Coolblue, maar wel kwalijk van Samsung!Fleurieus schreef op donderdag 09 april 2015 @ 16:17:
Vanmiddag besteld bij Coolblue, de standaard zwarte 32gb. Werd 10 minuten later gebeld voor leveringsafspraak. Er waren er genoeg op voorraad, dus wordt morgen geleverd.
Je moet je sowieso voorregistreren voor die actie. Morgen kan dat niet meer.Dolkistan schreef op donderdag 09 april 2015 @ 16:31:
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Mijn order bij Samsung is gewoon verzonden, dus ik denk dat die van jou ook nog wel verstuurd wordt.keest12 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 16:41:
[...]
Wel lullig dat Samsung adverteert met als eerste de telefoon in huis. Paar dagen geleden ervanuitgaande dat het met de voorraad dus wel goed zat bij Samsung de gewone S6 in het zwart besteld. Nu blijkt dat iemand die bij Coolblue een dag van te voren besteld gewoon z'n toestel netjes in huis heeft en wij nog lekker kunnen wachten. Niks ten nadelen van Coolblue, maar wel kwalijk van Samsung!
Daarnaast kreeg ik net een mail dat als je bij Samsung hebt besteld, je volgende week automatisch de wireless charger krijgt. Je hoeft die dus niet aan te vragen.
Vandaag es bij de MM wezen kijken naar de 2 nieuwkomers. Het gaat voor mij de S6 worden en niet de Edge. Ik vond het er op zich wel leuk uit zien, maar functionaliteit heeft het "nog" niet, en ik weet nu al dat ik mij vreselijk ga lopen ergeren aan de lichtinval.
Live youre Life and Enjoy every Day
Zojuist een telefoontje gehad van Samsung met de mededeling dat er minder voorraad geleverd is als verwacht. Hierdoor krijg ik mijn toestel uiterlijk volgende week donderdag. Erg balen!
Na de hele dag in spanning te hebben gezeten staat mijn toestel via samsung.nl op verzonden. Het gaat om de S6 32GB Gold. Nu maar hopen dat ik thuis ben als de DHL meneer komt.
Goud edge 64 bij coolblue besteld en zo als iedereen gisteren mail gekregen dat hij niet geleverd wordt.
Omgezet naar 128gb zwart gewone versie en kon deze 10 april in rotterdam ophalen er was genoeg voorrad.
vandaag zie ik op de website dat 128gb zwart pas 30 april geleverd wordt.
Bellen met coolblue om te vragen of ik ook pas 30 april toestel krijg. Klopt zegt meneer aan de lijn eigenlijk zou u voor niets morgen naar rotterdam komen omdat we geen voorraad hebben. Dus goed dat u belt
Omgezet naar zwarte 64 gb versie met gratis hoesje en solar powerbank. Nu hopen dat ik niet voor niets naar rotterdam morgen ga.
Omgezet naar 128gb zwart gewone versie en kon deze 10 april in rotterdam ophalen er was genoeg voorrad.
vandaag zie ik op de website dat 128gb zwart pas 30 april geleverd wordt.
Bellen met coolblue om te vragen of ik ook pas 30 april toestel krijg. Klopt zegt meneer aan de lijn eigenlijk zou u voor niets morgen naar rotterdam komen omdat we geen voorraad hebben. Dus goed dat u belt

Omgezet naar zwarte 64 gb versie met gratis hoesje en solar powerbank. Nu hopen dat ik niet voor niets naar rotterdam morgen ga.
Ik ben net nog bij de Samsung winkel geweest in Den Haag. Een verkoper vertelde mij dat ze 34 wit, 34 zwart en 7 goud hebben per model (32/64GB, nornaal/edge).
Ook vertelde hij mij dat er koffie, thee en koeken zijn dus dat scheelt weer sjouwen
Ook vertelde hij mij dat er koffie, thee en koeken zijn dus dat scheelt weer sjouwen
Nou dat is niet veel, en dat voor de Samsung StoreRadiance schreef op donderdag 09 april 2015 @ 18:37:
Ik ben net nog bij de Samsung winkel geweest in Den Haag. Een verkoper vertelde mij dat ze 34 wit, 34 zwart en 7 goud hebben per model (32/64GB, nornaal/edge).

Samsung Galaxy S6 edge 32 GB Zwart
Samsung Galaxy S6 32 GB Goud
Samsung Galaxy S6 edge 64 GB Wit
Samsung Galaxy S6 edge 32 GB Wit
Samsung Galaxy S6 64 GB Zwart
Samsung Galaxy S6 32 GB Wit
Zijn op voorraad bij Coolblue, scheelt je vroeg opstaan mocht je een van die willen haha
[ Voor 23% gewijzigd door DM89 op 09-04-2015 18:47 ]
Geldt de 34 stuks ook voor de 128gb versie?Radiance schreef op donderdag 09 april 2015 @ 18:37:
Kan iemand uit ervaring zeggen hoe vroeg?Meulendijks89 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 18:44:
[...]
Nou dat is niet veel, en dat voor de Samsung Store, dan zal je toch echt vroeg in de rij moeten gaan staan
Samsung Galaxy S6 edge 32 GB Zwart
Samsung Galaxy S6 32 GB Goud
Samsung Galaxy S6 edge 64 GB Wit
Samsung Galaxy S6 edge 32 GB Wit
Samsung Galaxy S6 64 GB Zwart
Samsung Galaxy S6 32 GB Wit
Zijn op voorraad bij Coolblue, scheelt je vroeg opstaan mocht je een van die willen haha
Zijn genoeg topics over zulke acties geweest, uurtje of twee voor openingstijd is wel mooi
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ga er maar vanuit dat iedereen denkt, ik ga lekker vroeg dan is het nog niet zo drukCLB schreef op donderdag 09 april 2015 @ 18:50:
Zijn genoeg topics over zulke acties geweest, uurtje of twee voor openingstijd is wel mooi
Mwah zo heel groot is deze actie volgens mij niet echt, twee jaar geleden met Vodafone wisten zelfs m'n vrienden en m'n moeder het. Nu is het allemaal wat online, Tweakers, wat op Facebook, maar denk stukken minder. Actie zelf is ook stukken minder interessant vind ik, daarom blijf ik morgen even uurtje extra liggenMeulendijks89 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 18:50:
Ga er maar vanuit dat iedereen denkt, ik ga lekker vroeg dan is het nog niet zo druk![]()
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Caramba dat gaat m niet worden vrees ikCLB schreef op donderdag 09 april 2015 @ 18:50:
Zou ook wel raar zijn als ze er amper 75 op voorraad hebben.
Edit:
Hi Damir, we zorgen natuurlijkj voor voldoende telefoons per winkel. Al kan de beschikbaarheid kleur en uitvoering verschillen. Wil je er zeker van zijn dat jouw favoriete kleur nog beschikbaar is, raden we aan om vroeg aanwezig te zijn. De verkopen starten namelijk om 09:00 uur en de ervaring leert dat er dan al wel mensen staan te wachten.
Aldus de phonehouse
http://blog.phonehouse.nl/nieuws/galaxy-s6-introductiedeal
[ Voor 41% gewijzigd door rauwst op 09-04-2015 19:05 ]
Heb het niet specifiek over de 128GB versie gehad dus dat durf ik niet te zeggen.Dumpling schreef op donderdag 09 april 2015 @ 18:47:
[...]
Geldt de 34 stuks ook voor de 128gb versie?
Verzendbericht ontvangen van Coolblue mbt afleveren 64GB White morgenochtend 08:30-13:00. Alles conform afspraak dus...excellent!
Ik vind het zo jammer van de Samsung store. Toen ik vertelde dat coolblue en andere shops hem wel gewoon kunnen leveren, was hij zogenaamd verbaast. "dat kan niet meneer, waarschijnlijk heeft coolblue hem vanuit Duitsland geïmporteerd, maar daar gaat u problemen mee krijgen want die hebben een andere chip". Nu was ik net bij de PhoneHouse in Heerenveen, en daar hadden ze genoeg op voorraad. Al kon hij die nog niet verkopen.dafmay schreef op donderdag 09 april 2015 @ 19:29:
Verzendbericht ontvangen van Coolblue mbt afleveren 64GB White morgenochtend 08:30-13:00. Alles conform afspraak dus...excellent!
Ik was zojuist bij de Vodafone winkel in Enschede om mn kaartje alvast om te laten zetten naar een Nano sim. Daar vertelde de verkoper dat ze er na preorders nog een aantal in de vrije verkoop (zonder preorder met abbo) hadden (ergens tussen de 3 en 7 (weet niet meer exact))
Ze hebben ook twee demo's in de winkel voor de mensen die nog twijfels hebben
Ze hebben ook twee demo's in de winkel voor de mensen die nog twijfels hebben
[ Voor 3% gewijzigd door eniux op 09-04-2015 20:36 ]
Samsung Galaxy S23 ultra 512gb phantom black
Verwijderd
Klopt, daarom wordt er ook al heel wat dagen over gepraat..fredhuizinga schreef op donderdag 09 april 2015 @ 21:09:
Dit is ook een interessante actie..
http://www.samsung.com/nl/10april/
Vanochtend ook maar eens gebeld met Coolblue of de eerdere verwachting van een week vertraging voor pre orders van de edge 64GB zwart nog van toepassing was . nadat de medewerker vertelde dat die voor iedereen op 15-5 gezet was heb ik hem maar naar de edge 32GB zwart gekozen aangezien ik op dit moment geen abonnement en tel meer heb vond ik ruim een maand wachten toch iets te veel . Nu word ie morgen tussen 08:00 en 13:00 aangeboden door een koerier van AMP Logistics.
Ah daar gaat het hier dus over..Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2015 @ 21:14:
[...]
Klopt, daarom wordt er ook al heel wat dagen over gepraat..
Ik volgde dit draadje zijdelings omdat ik niet direct de s6 ga halen en zag dit net ergens voorbij komen, dus ik dacht: ik gooi het erin...
Had even terug moeten lezen..
Samsung Galaxy S23 ultra 512gb phantom black
Dat is niet wat mij wordt gemeld. Uitleveringsdatum is onduidelijk en daarom op 15-5 gezet voor mensen die nu bestellen. Pré-orders zouden ruimschoots eerder aan de beurt moeten zijn, maar wanneer precies....jay enmo schreef op donderdag 09 april 2015 @ 21:17:
Vanochtend ook maar eens gebeld met Coolblue of de eerdere verwachting van een week vertraging voor pre orders van de edge 64GB zwart nog van toepassing was . nadat de medewerker vertelde dat die voor iedereen op 15-5 gezet was heb ik hem maar naar de edge 32GB zwart gekozen aangezien ik op dit moment geen abonnement en tel meer heb vond ik ruim een maand wachten toch iets te veel . Nu word ie morgen tussen 08:00 en 13:00 aangeboden door een koerier van AMP Logistics.
Edit...
[ Voor 92% gewijzigd door beezjeh op 09-04-2015 21:42 ]
Dat is eigenlijk ook wat ik uit zijn berichtje las hoor, dat de datum 15-5 dus voor íedereen op die datum is gezet. Net als dat je vaak ergens 31-12-xxxx ziet staan als releasedatum als niet exact bekend is wanneer een product wordt uitgebracht. Reken er maar op dat je hem eerder binnen hebt dan 15-5 ja.iexip66 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 21:37:
[...]
Dat is niet wat mij wordt gemeld. Uitleveringsdatum is onduidelijk en daarom op 15-5 gezet voor mensen die nu bestellen. Pré-orders zouden ruimschoots eerder aan de beurt moeten zijn, maar wanneer precies....
Wat ik begreep van de medewerker is dat niet Coolblue maar samsung de datum van 15-5 heeft opgegeven als nieuwe leveringsdatum voor oa de 64 black edge(dus ook alle pre orders) , ook ik denk dat dit een veilige datum is en dat eventueel de datum nog naar voren gehaald kan worden. Aangezien samsung nu ook meld dat er door productieproblemen vraag en aanbod niet nagekomen kan worden zou het ook zomaar eens nog later kunnen worden.
Ik moest zelf om die korting vragen. Ik vind dat ze er zelf ook wel mee mogen komen als ze zo klantvriendelijk willen zijn.
Overigens heb ik een 10 euro waardebon gekregen dus dat is dan ook al weer scheef.
Hetzelfde bij mij.ilhanko schreef op donderdag 09 april 2015 @ 16:49:
[...]
Mijn order bij Samsung is gewoon verzonden, dus ik denk dat die van jou ook nog wel verstuurd wordt.
Daarnaast kreeg ik net een mail dat als je bij Samsung hebt besteld, je volgende week automatisch de wireless charger krijgt. Je hoeft die dus niet aan te vragen.
Besteld bij de Wehkamp, word morgen geleverd.
Ik heb net gehoord dat Belsimpel pas op zijn vroegst volgende week de Edge binnen zal krijgen!
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Volgens mij heb ik hier geen enkel gezien die as vrijdag of zaterdag.een Edge 64GB Black ontvangt. Raar dat de 64GB zo een issue is.
En dat geldt ook voor de Goud versie.Shift schreef op donderdag 09 april 2015 @ 22:30:
Volgens mij heb ik hier geen enkel gezien die as vrijdag of zaterdag.een Edge 64GB Black ontvangt. Raar dat de 64GB zo een issue is.
Morgen wordt mijn zwarte 64GB Edge geleverd, besteld via de Samsung Store begin maart.Shift schreef op donderdag 09 april 2015 @ 22:30:
Dat is netjes omdat bedrijven als whekamp nog wel eens achter willen lopen. Ik zag wel dat een aantal modellen ook een andere leveringsdatum op de site staan.
Na wat rond te hebben gelezen, lijkt het dat er alleen problemen zijn met de edge versie. Alleen geeft samsung aan dat het glas een probleem zou zijn, maar wat dat dan te maken heeft met de kleuren snap ik niet goed. Kleur heeft toch niets met het glas te maken. Vandaar dat ik van de gold versie naar wit ben gegaan, dit was geen enkel probleem.Dantis schreef op donderdag 09 april 2015 @ 22:43:
[...]
Morgen wordt mijn zwarte 64GB Edge geleverd, besteld via de Samsung Store begin maart.
Ik vroeg me af he. Als ik morgen super vroeg naar de Samsung store ga en ik één van de eerste ben. Krijg ik dan toestel gelijk mee of ?
Ja als ze het toestel hebben en je hebt alles bij voor je abonnement geen probleem.tottianovic schreef op donderdag 09 april 2015 @ 23:34:
Ik vroeg me af he. Als ik morgen super vroeg naar de Samsung store ga en ik één van de eerste ben. Krijg ik dan toestel gelijk mee of ?
Volgens de klantenservice zou het toestel 10 april moeten worden gebracht, maar vooralsnog heb ik geen bericht of track & trace code gehad. Ook wordt ik niet veel wijzer van de orderstatus op hun website. Ik ga er gewoon van uit dat ze 10 april gaan leveren als hun eigen medewerkers dat zeggen.makaa schreef op donderdag 09 april 2015 @ 21:00:
Zijn er mensen die bij GSMeasy hebben besteld en enige informatie hebben wanneer ze gaan leveren?
Mochten er nog mensen naar de Lijnbaan willen gaan, het is nu 5:05 en er zijn 30 mensen.
On my way
Heel veel plezier! Is hier een speciaal topic voor, lijkt me leuk om te volgen. In dit topic gaan de mods wegjorissen gok ikrdriessen schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 05:05:
Mochten er nog mensen naar de Lijnbaan willen gaan, het is nu 5:05 en er zijn 30 mensen.
Er zit ook een zoekfunctie in het forum, dan kun je mijn gsmeasy posts terug vinden.....makaa schreef op donderdag 09 april 2015 @ 21:00:
Zijn er mensen die bij GSMeasy hebben besteld en enige informatie hebben wanneer ze gaan leveren?
Toestellen worden vandaag of uiterlijk morgen verzonden!
Knutsel te graag aan computers voor mij eigen bestwil :-)
Als het goed is krijg ik vandaag mijn gisteren bestelde Edge 32 black binnen per koerier.
Ik moet zeggen dat ik Coolblue erg goed vind communiceren . ik krijg zodra er een status update is deze zowel via sms als mail binnen
12:30 :telefonisch besteld
13:20 : Gebeld voor een leverings afspraak
14:20 een mail met de bevestiging
Daar tussendoor kreeg ik nog 2 Mails met "dank voor uw besteling van de HTC One M7 en een minut later die van de HTC One M8 met de verwijzing naar de edge accesoires . Had ze hierover telefonisch benaderd om na te gaan of ik wel echt de edge geleverd zou krijgen . ze vermelden dat dit een automatische handeling is in het systeem en dat deze mijn eerdere bestellingen en mijn laatste door elkaar haalde maar dat de bestelling zelf wel gewoon goed was.
16:42 een mail gehad :
Sorry, sorry, sorry (ook namens Sophie).
Vandaag heeft u van ons één of meerdere e-mails gehad met verkeerde smartphone-accessoires omdat Sophie iets te enthousiast op de verzendknop heeft gedrukt. Dit was niet de bedoeling.
Om het goed te maken, krijgt u van ons een € 5,- voucher als bijdrage aan een hoesje dat wél bij uw smartphone past (of iets anders natuurlijk).
Met vriendelijke groet,
Coolblue
18:54: Uw bestelling wordt op vrijdag 10 april 2015 tussen 08:30 en 13:00 aangeboden door een koerier van AMP Logistics.
00:40: Naar verwachting zal de koerier tussen 09:15 uur en 11:15 uur bij u arriveren. Houd er s.v.p. rekening mee dat dit een geschatte tijd is. Het daadwerkelijke tijdstip kan afwijken.
Ik kan me voorstellen dat de 1 het een overkill aan informatie vind
Ik vind het persoonlijk erg fijn als ik op deze manier op de hoogte word gehouden .
Ik moet zeggen dat ik Coolblue erg goed vind communiceren . ik krijg zodra er een status update is deze zowel via sms als mail binnen
12:30 :telefonisch besteld
13:20 : Gebeld voor een leverings afspraak
14:20 een mail met de bevestiging
Daar tussendoor kreeg ik nog 2 Mails met "dank voor uw besteling van de HTC One M7 en een minut later die van de HTC One M8 met de verwijzing naar de edge accesoires . Had ze hierover telefonisch benaderd om na te gaan of ik wel echt de edge geleverd zou krijgen . ze vermelden dat dit een automatische handeling is in het systeem en dat deze mijn eerdere bestellingen en mijn laatste door elkaar haalde maar dat de bestelling zelf wel gewoon goed was.
Vandaag heeft u van ons één of meerdere e-mails gehad met verkeerde smartphone-accessoires omdat Sophie iets te enthousiast op de verzendknop heeft gedrukt. Dit was niet de bedoeling.
Om het goed te maken, krijgt u van ons een € 5,- voucher als bijdrage aan een hoesje dat wél bij uw smartphone past (of iets anders natuurlijk).
Met vriendelijke groet,
Coolblue
18:54: Uw bestelling wordt op vrijdag 10 april 2015 tussen 08:30 en 13:00 aangeboden door een koerier van AMP Logistics.
00:40: Naar verwachting zal de koerier tussen 09:15 uur en 11:15 uur bij u arriveren. Houd er s.v.p. rekening mee dat dit een geschatte tijd is. Het daadwerkelijke tijdstip kan afwijken.
Ik kan me voorstellen dat de 1 het een overkill aan informatie vind
Ik vind het persoonlijk erg fijn als ik op deze manier op de hoogte word gehouden .
Hier nog steeds aan het wachten op bericht van 4 launch. Ik hoop vandaag mijn s6 edge 32gb zwart op te kunnen halen. Communicatie is zeer summier vind ik. En ook erg onzeker allemaal. Ik begrijp het wel met al deze gekte, maar wanneer ik als klant het gevoel heb 'geluk' te moeten hebben om mijn bestelde en betaalde product op release dag te mogen ontvangen, bekruipt mij toch wel een gevoel van teleurstelling.
De ervaringen met coolblue lijken mij veel prettiger
Op de site van 4launch staat bij jouw toestel een levertijd van meer dan 10 dagen. Vreemd genoeg heeft de 64gb goud versie een kortere levertijd. Als het allemaal klopt natuurlijk, want volgens mij weet niemand hoe aanlevering door Samsung de komende tijd gaat lopen voor de Edge modellen.Nachoman schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 08:08:
Hier nog steeds aan het wachten op bericht van 4 launch. Ik hoop vandaag mijn s6 edge 32gb zwart op te kunnen halen. Communicatie is zeer summier vind ik. En ook erg onzeker allemaal. Ik begrijp het wel met al deze gekte, maar wanneer ik als klant het gevoel heb 'geluk' te moeten hebben om mijn bestelde en betaalde product op release dag te mogen ontvangen, bekruipt mij toch wel een gevoel van teleurstelling.
@Mods....vanwege de mod-break bovenaan dit topic is de quick react bovenin niet meer aanwezig (slechts onderaan). Kan dit worden hersteld? Dank! (ps ik gebruik de setting 'draai volgorde reacties om')
[ Voor 6% gewijzigd door dafmay op 10-04-2015 08:56 ]
Foei Sophiejay enmo schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 07:40:
Met vriendelijke groet,
Coolblue
00:40: Naar

dat is wel een grappige mail
Meer mensen hier geen tracking gegevens ontvangen van Coolblue ondanks dat het op verzonden staat sinds gisteren?
Die staat uit om een klein grensje op te werpen dat mensen niet alleen maar one-liners posten en hier gaan chatten. Dat is een feature die mods aan/uit kunnen zetten.dafmay schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 08:56:
@Mods....vanwege de mod-break bovenaan dit topic is de quick react bovenin niet meer aanwezig (slechts onderaan). Kan dit worden hersteld? Dank! (ps ik gebruik de setting 'draai volgorde reacties om')
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Bedankt...het is nu duidelijk (en logisch/begrijpelijk).Señor Sjon schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:07:
[...]
Die staat uit om een klein grensje op te werpen dat mensen niet alleen maar one-liners posten en hier gaan chatten. Dat is een feature die mods aan/uit kunnen zetten.
In mijn geval : gisteren bericht van verzenden ontvangen rond 19u. Daarna nog een bericht dat na 00:00 een bericht wordt verstuurd mbt verwachte levertijd. Deze heb ik inderdaad vanochtend gezien, waarin staat tussen 10:24 en 12:24. Tevens een 2-tal sms berichten ontvangen met deze info.marc08 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:06:
Meer mensen hier geen tracking gegevens ontvangen van Coolblue ondanks dat het op verzonden staat sinds gisteren?
Live chat met Tele2 medewerker:
Linda zegt: De Samsung Galaxy S6 komt vandaag uit bij Tele2, alle klanten die een bestelling hebben gedaan worden vandaag of in de loop van volgende week geinformeerd over de bezorging van het toestel.
Linda zegt: De Samsung Galaxy S6 komt vandaag uit bij Tele2, alle klanten die een bestelling hebben gedaan worden vandaag of in de loop van volgende week geinformeerd over de bezorging van het toestel.
Dit is inderdaad correct. Gebiedt mij te zeggen dat ik 2 weken geleden besteld heb.iexip66 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 08:46:
[...]
Op de site van 4launch staat bij jouw toestel een levertijd van meer dan 10 dagen. Vreemd genoeg heeft de 64gb goud versie een kortere levertijd. Als het allemaal klopt natuurlijk, want volgens mij weet niemand hoe aanlevering door Samsung de komende tijd gaat lopen voor de Edge modellen.
Ik heb net even een FB chat gestart met Typhone. Mijn zwarte S6 64Gb staat klaar voor verzending. Even afwachten dus. Krijg hem dan op zijn vroegst morgen
Het wachten op 10 april wordt beloond:
Coolblue heeft volgens mij de prijs verlaagd van het S6 32GB abonnement:
Vodafone RED-E 2 jaar verlenging is nu 49 p/m i.p.v. 52 en eenmalig 29 euro, en je krijgt 3GB i.p.v. 2GB. Ze zijn in voorraad en heb hem meteen besteld.
Vodafone RED-E 2 jaar verlenging is nu 49 p/m i.p.v. 52 en eenmalig 29 euro, en je krijgt 3GB i.p.v. 2GB. Ze zijn in voorraad en heb hem meteen besteld.
Dat was voor de release al, alleen kreeg je toen nog een draadloze lader erbijquicksilvernet schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:25:
Klanten van Vodafone die de telefoon al besteld hadden (iig via de webshop) dingen ook nog mee met de extra korting. We hebben dit eergisteren in de mail gehad:quicksilvernet schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:25:
Beste heer/mevrouw xxx,
Per 7 april zijn onze promoties verbeterd en wij laten jou meeprofiteren van deze wijzigingen!
Concreet houdt dit in:
1GB extra data
€3 extra korting per maand
6 maanden Napster muziek streamen cadeau
Wij zullen je bestelling aanpassen naar de verbeterde promotie! Als pre-order klant van de Samsung Galaxy S6 of Galaxy S6 edge geven wij jou ook het accessoire-pakket t.w.v. €79 inclusief wireless charger en cover cadeau. Deze ontvang je direct bij het toestel!
Dat is al een paar dagen zo, en is van Vodafone zelf, niet van Coolbluequicksilvernet schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:25:
GSMeasy nieuws:
Zojuist mail gehad dat mijn S6 edge 32gb black verzonden is en morgen tussen 11 en 15 uur kan verwachten
Zojuist mail gehad dat mijn S6 edge 32gb black verzonden is en morgen tussen 11 en 15 uur kan verwachten
Knutsel te graag aan computers voor mij eigen bestwil :-)
Is er iemand die vandaag al een 128GB Galaxy S6 (dus niet de Edge) in zijn handen heeft/hoopt te hebben? Volgens mij is er nergens 1 op voorraad.
https://www.vodafone.nl/s...ement=red-essential-f-2jrHanky74 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:56:
Is er iemand die vandaag al een 128GB Galaxy S6 (dus niet de Edge) in zijn handen heeft/hoopt te hebben? Volgens mij is er nergens 1 op voorraad.
Ik ben 1 van de 7 gelukkigen met een gouden normale S6 en man man wat een pracht ding is het zeg. Heb dan ook wel in totaal 4 en ik en half uur gewacht.
Verwijderd
Ja? ziet dat goud er in het echt ook echt dik uit?Radiance schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:00:
Ik ben 1 van de 7 gelukkigen met een gouden normale S6 en man man wat een pracht ding is het zeg. Heb dan ook wel in totaal 4 en ik en half uur gewacht.
Is ie echt goudkleurig of zoals op de foto's op internet meer zilvergoud?
Jaloers!!, hier nog 2 uurtjes wachten en dan krijg ik ook de S6 goud binnen op mijn werk. Mooi dat hij bevalt!. Hij lag ook niet in de samsung haarlem store, dus heb hem nog niet in het echt gezien.Radiance schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:00:
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Gefeliciteerd! De mijne is onderweg, maar estimated time is end of the day helaas.Radiance schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:00:
Ik heb de gouden versie ook nog niet in het echt gezien. Ben benieuwd.
UPDATE: De DHL wagen zag ik net voorbij rijden en ik dacht....jammer.
Maar toen kwam hij terug. Mijn telefoon is ook binnen. Ik ga hem snel uitpakken.
[ Voor 16% gewijzigd door Teletekst op 10-04-2015 10:21 ]
Verwijderd
Ik was dit topic al een tijdje aan het volgen, maar kreeg net de volgende mail, tot mijn teleurstelling:
edit: Het betreft een zwarte galaxy s6 32gb
Ik had op 31 maart gepre-ordered bij Tele2, best jammer om deze mail nu pas te krijgen.quote: Mail van Tele2We hebben je toestel niet op voorraad, sorry. We hebben het onmiddellijk bijbesteld en we kunnen het waarschijnlijk binnen een week naar je opsturen. Zodra we meer weten hoor je natuurlijk van ons.
We houden contact.
Thomas Wolters
Manager Marketing
edit: Het betreft een zwarte galaxy s6 32gb
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2015 10:20 ]
Voor de mensen die vrezen voor hun edge 32gb zwart uitvoering, denk dat jullie hem wel binnen krijgen uiterlijk morgen.
Heb zelf woensdag besteld en krijg hem morgen binnen. Volgens de t&t track en tracé.
Heb zelf woensdag besteld en krijg hem morgen binnen. Volgens de t&t track en tracé.
Hij is goud zilver achtig.Lang niet zo goud als de foto's in de folders. De achtkant lijkt wel een spiegel! Ben nog onderweg naar huis maar zal zo een paar foto's malen met de edge van m'n vriendin. En deze in het normale topic posten.
Ik heb de 128gb Black normaal. Elke Samsung exp store had er 2 op voorraad.Hanky74 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 09:56:
Bericht van Typhone.. Hij komt morgen tussen 10:30 en 12:30... Ben blij de S6 Black 64GB:):):)
Eindelijk bericht
Eindelijk bericht
Dat is goed om te horen. Ik houd absoluut niet van goudkleurig, maar heb 'm toch besteld omdat ie er op verschillende foto's eerder uitzag als zilverkleurig met een lichte gouden gloed.Radiance schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:21:
Hij is goud zilver achtig.Lang niet zo goud als de foto's in de folders. De achtkant lijkt wel een spiegel! Ben nog onderweg naar huis maar zal zo een paar foto's malen met de edge van m'n vriendin. En deze in het normale topic posten.
Nu alleen nog ontvangen. Edge 64Gb Goud zit momenteel niet echt bij de leverbare versies....
Erg jammer!
Zojuist mail van Tele2 over mijn bestelling: S6 32GB Black
Beste meneer *
We hebben je toestel niet op voorraad, sorry. We hebben het onmiddellijk bijbesteld en we kunnen het waarschijnlijk binnen een week naar je opsturen. Zodra we meer weten hoor je natuurlijk van ons.
We houden contact.
Thomas Wolters
Manager Marketing
Zojuist mail van Tele2 over mijn bestelling: S6 32GB Black
Beste meneer *
We hebben je toestel niet op voorraad, sorry. We hebben het onmiddellijk bijbesteld en we kunnen het waarschijnlijk binnen een week naar je opsturen. Zodra we meer weten hoor je natuurlijk van ons.
We houden contact.
Thomas Wolters
Manager Marketing
Gisteren bevestiging van coolblue dat de S6 black 64GB is verstuurd. Vandaag tussen 13.00 en 16.00 uur wordt het pakketje aangeboden....
Het lange wachten is bijna over
Het lange wachten is bijna over
Jeetje wat is mediamarkt duur zeg. Hoe kan een abo nou 6 euro per maand duurder zijn?? Rare winkel. Als ik het vergelijk met andere winkels dan moet je icm hetzelfde abo bij mediamarkt 200 bij betalen terwijl hij elders gratis is de s6 edge.
Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.
op diezelfde foto's lijkt echter wel een verschil te zitten tussen het goud van de normale en de edge..iexip66 schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:42:
[...]
Dat is goed om te horen. Ik houd absoluut niet van goudkleurig, maar heb 'm toch besteld omdat ie er op verschillende foto's eerder uitzag als zilverkleurig met een lichte gouden gloed.
Nu alleen nog ontvangen. Edge 64Gb Goud zit momenteel niet echt bij de leverbare versies....
Ik had 27 maart een order geplaatst bij Vodafone voor de S6 64 GB black versie, vannacht een mail gehad dat hij verzonden is.
Vanmorgen zijn ze langsgeweest, maar helaas, was net 5 minuten buiten de deur. Morgen nieuwe kans!
Vanmorgen zijn ze langsgeweest, maar helaas, was net 5 minuten buiten de deur. Morgen nieuwe kans!
Ik heb mijn S6 Edge 32GB Black zojuist(11:00) mogen ontvangen van de koerier . Hij tussen 09:15 en 11:15 bezorgt worden dus dat is goed geregeld door cool blue . Zie jullie in het ervaringen topic
Ik weet niet of dit mag van de moderator?
Maar hier een link naar de wat foto's van de wachtrij in Rotterdam.
http://www.sammobile.com/...-edge-finally-go-on-sale/
Maar hier een link naar de wat foto's van de wachtrij in Rotterdam.
http://www.sammobile.com/...-edge-finally-go-on-sale/
Je kunt bij Hi nog tot 26 april een abonnement afsluiten. Leuke hieraan is dat je extra (gratis) mb’s krijgt boven op je huidige bundel als daarna je hi abo wordt overgezet naar KPN.
Mijn vraag is hoeveel MB je extra krijgt als je zo'n start abo met 500MB neemt. Niets over kunnen vinden. Iemand?
Mijn vraag is hoeveel MB je extra krijgt als je zo'n start abo met 500MB neemt. Niets over kunnen vinden. Iemand?
Nu benieuwd waar dat ik die charger kan bestellen
rare indicatie, end of the day......Teletekst schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 10:08:
[...]
Gefeliciteerd! De mijne is onderweg, maar estimated time is end of the day helaas.
Ik heb de gouden versie ook nog niet in het echt gezien. Ben benieuwd.
UPDATE: De DHL wagen zag ik net voorbij rijden en ik dacht....jammer.
Maar toen kwam hij terug. Mijn telefoon is ook binnen. Ik ga hem snel uitpakken.
xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7
Zojuist ook mijn telefoon gekregen, studentmobiel 32gb gold. yeee. Tot in het ervaringen topic
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Toestel zou geleverd worden tussen half 11 en half 1 door AMP Logistics en is rond 11 uur keurig op tijd geleverd op mijn werk! Besteld bij Coolblue!
Hmm, mijn DHL bezorging heeft het tot Amsterdam geschopt , maar moet naar Den Haag. Nu staat ie bij de tracking op status "shipment on hold", heb dit gegoogeld maar is me niet duidelijk wat dit inhoudt. Iemand enig idee?
Let op:
We kunnen allemaal tellen en weten allemaal dat de toestellen 10 april in de verkoop gaan, we willen dus geen berichten meer zien waar mensen de nachtjes tot de verkoop gaan tellen!
Hier geen discussies over (web)winkels!
Denk aan deze Modbreak: "[Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen"
We kunnen allemaal tellen en weten allemaal dat de toestellen 10 april in de verkoop gaan, we willen dus geen berichten meer zien waar mensen de nachtjes tot de verkoop gaan tellen!
Hier geen discussies over (web)winkels!
Denk aan deze Modbreak: "[Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen"