Hoe hoog is dit actiebedrag en wat houdt die concreet in?koekjah schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:15:
[...]
Bijzonder dat Coolblue met 2 maten meet, bij mij gaan ze het abonnement overzetten naar de 'actie' variant en dus een lager maandbedrag en meer data. Ik hoef hier zelf niets voor te doen en kom niet achteraan in de rij te staan.
Super service van Coolblue wat mij betreft, want het contract had ik al getekend!
Voor de mensen die hier ook mee kampen, ik begreep dat ze bij iedereen het lagere actietarief gaan hanteren!
Ze hadden de productie al opgeschroefd voor de edge omdat er zoveel vraag naar was.Meulendijks89 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:56:
Mij hebben ze bevestigd dat ik de S6 Edge 64GB Goud op vrikdag 10 April krijg..
nu krijg ik een mail...
Binnenkort heeft u de S6 edge op zak, maar wij vragen u nog even geduld te hebben. Samsung liet ons namelijk weten dat de Galaxy S6 edge van uw keuze niet op 10 april geleverd kan worden. Helaas kunnen zij niet zeggen wanneer uw toestel wel geleverd zal worden.
S6 Edge 64GB Goud.
Denk dat de andere kleuren zoals de emerald green waar ik op zit te wachten nog wel wat langer dan een paar weken op zich gaan laten wachten.
Daarvoor heb ik ook voor de zekerheid de normale Samsung S6 besteld in de meest voorkomende kleur zwart... Gister besteld, hoop niet dat ik te laat was voor de eerste leveringReQuiem83 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:17:
[...]
Ze hadden de productie al opgeschroefd voor de edge omdat er zoveel vraag naar was.
Denk dat de andere kleuren zoals de emerald green waar ik op zit te wachten nog wel wat langer dan een paar weken op zich gaan laten wachten.
*weg*, off-topic
[ Voor 95% gewijzigd door Bullet NL op 08-04-2015 12:51 ]
*weg* off-topic
[ Voor 94% gewijzigd door Bullet NL op 08-04-2015 12:50 ]
Laatste reactie via mail...
Beste heer Meulendijks,
Dat klopt inderdaad. Helaas heeft Samsung ons niet in alle toestellen kunnen voorzien, wat betekent dat sommige toestellen later zullen komen. Wanneer dit is, kunnen wij nog niet zeggen, aangezien wij hierin volledig afhankelijk zijn van Samsung zelf. Wij begrijpen de frustratie en bieden onze excuses aan. We bellen u uiteraard meteen om een afleverafspraak te maken zodra we het toestel ontvangen.
Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op.
Heb gevraagd als ik nog kan switchen naar een andere variant maar dit is wel een naaistreek, zeg niet dat het vrijdag in huis is als je nog niet eens weet wat je krijgt.. Kan goed weken duren voordat ik hem krijg aangezien ze niks weten.. Annuleren dan maar?
Beste heer Meulendijks,
Dat klopt inderdaad. Helaas heeft Samsung ons niet in alle toestellen kunnen voorzien, wat betekent dat sommige toestellen later zullen komen. Wanneer dit is, kunnen wij nog niet zeggen, aangezien wij hierin volledig afhankelijk zijn van Samsung zelf. Wij begrijpen de frustratie en bieden onze excuses aan. We bellen u uiteraard meteen om een afleverafspraak te maken zodra we het toestel ontvangen.
Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust weer contact met ons op.
Heb gevraagd als ik nog kan switchen naar een andere variant maar dit is wel een naaistreek, zeg niet dat het vrijdag in huis is als je nog niet eens weet wat je krijgt.. Kan goed weken duren voordat ik hem krijg aangezien ze niks weten.. Annuleren dan maar?
Wat ben ik blij dat ik uiteindelijk toch niet bij Coolblue heb besteld zeg.
Hiervoor is juist: Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile voor de discussie over moderaties en beleid. Niet in dit topic.
[ Voor 8% gewijzigd door Señor Sjon op 08-04-2015 12:25 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Weer een reactie van Coolblue,
Beste heer Meulendijks,
Het is niet zozeer dat de toestellen zijn uitverkocht; de Samsung Galaxy S6 Edge 64GB Goud is nog niet leverbaar door Samsung. Hetzelfde geldt voor alle 64GB-toestellen, behalve de witte. En van de 32GB zijn enkel de witte en de zwarte variant geleverd.
Beste heer Meulendijks,
Het is niet zozeer dat de toestellen zijn uitverkocht; de Samsung Galaxy S6 Edge 64GB Goud is nog niet leverbaar door Samsung. Hetzelfde geldt voor alle 64GB-toestellen, behalve de witte. En van de 32GB zijn enkel de witte en de zwarte variant geleverd.
Zoals mijn collega al schreef, mocht je het on eens zijn met de moderatie dan kan je dit kenbaar maken via een DM aan de betreffende moderator of in het specifieke feedback forum wat wij als kennen als Mobile onderdeel van het forum.
[ Voor 80% gewijzigd door Bullet NL op 08-04-2015 12:49 ]
Thanks voor de info.koekjah schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:15:
[...]
......
Voor de mensen die hier ook mee kampen, ik begreep dat ze bij iedereen het lagere actietarief gaan hanteren!
Ik heb meteen gebeld, wordt straks terug gebeld. Wordt vervolgd...
Op wat voor termijn werd jij gebeld voor een leverafspraak voor je toestel? Gister besteld, maar weet niet of ik nu rekening moet houden met een paar uur dat zij mij bellen of een paar dagen...Meulendijks89 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:30:
Beste heer Meulendijks,
Wel balen dat het zo lang duurt, slechte zaak als ze het wel aanbieden bij jou toestel...
Ik had gisteren even gebeld met Typhone deze gaven aan gewoon uit te gaan leveren op 10/11 april.
Hopelijk snel de normale S6 (zwart, 64GB) binnen. Ik heb inmiddels 1 mailtje gehad dat het product (vandaag) niet ip voorraad is. Das niet zo vreemd, hij is nog niet uit. Heb er order daar staan vanaf 2 maart.
Even afwachten. Iemand meer ervaringen met Typhone of meer info gehad?
Ik lees nu dat Coolblue geen Edge's (Goud) kan leveren, maar wel de normale of lees ik het nu fout?
Hopelijk snel de normale S6 (zwart, 64GB) binnen. Ik heb inmiddels 1 mailtje gehad dat het product (vandaag) niet ip voorraad is. Das niet zo vreemd, hij is nog niet uit. Heb er order daar staan vanaf 2 maart.
Even afwachten. Iemand meer ervaringen met Typhone of meer info gehad?
Ik lees nu dat Coolblue geen Edge's (Goud) kan leveren, maar wel de normale of lees ik het nu fout?
Hopelijk wordt daar alleen de edge mee bedoelt...Meulendijks89 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:30:
..leverbaar door Samsung. Hetzelfde geldt voor alle 64GB-toestellen, ...
Bij mij is het allemaal via de mail gegaan, zou morgen volgens mevrouw een tracktrace code krijgen blabla, nu blijkt dus dat Samsung Coolblue niet genoeg heeft geleverd volgens Coolblue. Ik weet niet wat ik nu moet doen, of wachten tot het toestel leverbaar is of vrijdag toch maar vroeg opstaan om in de rij te gaan staan..sanderinozie schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:38:
[...]
Op wat voor termijn werd jij gebeld voor een leverafspraak voor je toestel? Gister besteld, maar weet niet of ik nu rekening moet houden met een paar uur dat zij mij bellen of een paar dagen...
Wel balen dat het zo lang duurt, slechte zaak als ze het wel aanbieden bij jou toestel...
Dat weet ik ook niet,janegsm schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:42:
[...]
Hopelijk wordt daar alleen de edge mee bedoelt...
[ Voor 12% gewijzigd door DM89 op 08-04-2015 12:44 ]
Geldt dat voor alle (dus normale en edge varianten) of allen voor de edge?Meulendijks89 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:30:
Beste heer Meulendijks,
Dus coolblue heeft ook geen 32gb gold ontvangen. Dan vrees ik dat ik ook een mail van studentmobiel ga krijgen, lijkt mij sterk dat zij hem dan wel gaan leveren.Meulendijks89 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:30:
Beste heer Meulendijks,
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Ze hebben niet veel gekregen, ik had nog gebeld en hij zij dat Samsung erg weinig kan leveren omdat er te weinig geproduceerd is ofzo, maar het kon snel gaan want ze hebben volgens hem direct contact met Samsung en ze konden waarschijnlijk deze week al een update geven over hoe dit verder gaat.GokuSsj schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:45:
[...]
Dus coolblue heeft ook geen 32gb gold ontvangen. Dan vrees ik dat ik ook een mail van studentmobiel ga krijgen, lijkt mij sterk dat zij hem dan wel gaan leveren.
Durf ik niet te zeggenTweaker1987 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:44:
[...]
Geldt dat voor alle (dus normale en edge varianten) of allen voor de edge?

Bij de Samsung winkel werd wel gezegd dat de 64GB heel moeilijk leverbaar wordt op het begin en dat de 32GB het beste leverbaar zal zijn op het begin

[ Voor 8% gewijzigd door DM89 op 08-04-2015 12:48 ]
Ben benieuwd naar de levering van de normale zwarte S6 64GB bij Typhone...
Gisteren contact gehad, ze zeiden dat ze gaan uitleveren op 10 of 11april.
Iemand meer info?
Iemand meer info?
Heb je het toestel in combinatie met abonnement besteld bij Coolblue? Ik heb namelijk vaker berichten gehoord dat zulke dingen volledig misgaan als je je toestel cancelled en ergens anders voor een aanbieding gaat.Meulendijks89 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:43:
[...]
Bij mij is het allemaal via de mail gegaan, zou morgen volgens mevrouw een tracktrace code krijgen blabla, nu blijkt dus dat Samsung Coolblue niet genoeg heeft geleverd volgens Coolblue. Ik weet niet wat ik nu moet doen, of wachten tot het toestel leverbaar is of vrijdag toch maar vroeg opstaan om in de rij te gaan staan..
Voorbeeld: Oud collega van mij was gebeld door KPN voor een Sony Xperia Z toen die net uit zou komen. Hem werd beloofd dat hij hem direct zou krijgen. Later bleek dit toch niet leverbaar, dus cancelde hij de levering. Vervolgens is hij met zijn nummer overgestapt naar Vodafone. Echter kwam KPN na een jaar aanzetten met dat de levering wel gecancelled was, maar zijn verlenging die hij daarmee was aangegaan niet, of hij nog eventjes €400 wilde betalen of anders zou er een deurwaarder langskomen... Dat hij met zijn nummer niet eens meer bij KPN zat maakte hen niet uit, hij was een contractverlenging aangegaan met het bestellen van het toestel.
Just a warning
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Helaas verwachten we dat toestel niet direct uit te kunnen leveren, maar wel spoedig binnen te krijgen. We hopen dat toestel dan ook volgende week te kunnen versturen.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Studentmobiel.nl
Dit kreeg ik net als reactie.
Helaas verwachten we dat toestel niet direct uit te kunnen leveren, maar wel spoedig binnen te krijgen. We hopen dat toestel dan ook volgende week te kunnen versturen.
Met vriendelijke groet,
Hmm, ik kan sowieso binnen 2 weken annuleren bij coolblue en om de verlenging in te laten gaan is er volgens mij een toestel nodig i.v.m imei nummer enz.sanderinozie schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:51:
[...]
Heb je het toestel in combinatie met abonnement besteld bij Coolblue? Ik heb namelijk vaker berichten gehoord dat zulke dingen volledig misgaan als je je toestel cancelled en ergens anders voor een aanbieding gaat.
Voorbeeld: Oud collega van mij was gebeld door KPN voor een Sony Xperia Z toen die net uit zou komen. Hem werd beloofd dat hij hem direct zou krijgen. Later bleek dit toch niet leverbaar, dus cancelde hij de levering. Vervolgens is hij met zijn nummer overgestapt naar Vodafone. Echter kwam KPN na een jaar aanzetten met dat de levering wel gecancelled was, maar zijn verlenging die hij daarmee was aangegaan niet, of hij nog eventjes €400 wilde betalen of anders zou er een deurwaarder langskomen... Dat hij met zijn nummer niet eens meer bij KPN zat maakte hen niet uit, hij was een contractverlenging aangegaan met het bestellen van het toestel.
Just a warning
Ik ga vrijdag gewoon naar de Samsung store als ik hem daar kan krijgen annuleer ik coolblue gewoon..
Naar aanleiding van communicatie die sommige tweakers hebben ontvangen even contact opgenomen met GSMeasy (onderdeel van typhone). Keurig netjes mail terug met de bevestiging dat mijn goudkleurige 32GB edge vrijdag 10 april op de post gaat.Tweaker1987 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:48:
Ben benieuwd naar de levering van de normale zwarte S6 64GB bij Typhone...
Iemand meer info?
Knutsel te graag aan computers voor mij eigen bestwil :-)
Welke S6 variant?pappaleone schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:56:
Met vriendelijke groet,
Cogitationis poenam nemo patitur
*knip* Nu reageer je weer bewust off-topic terwijl het wel duidelijk is dat we dit hier niet willen hebben.
[ Voor 87% gewijzigd door Bullet NL op 08-04-2015 13:15 ]
Ik wacht gewoon rustig af, enige nare is dat ik het adres heb gewijzigd van werk naar thuis. Als hij inderdaad volgende week pas komt, dan wil ik hem weer op werk adres. Heb in elk geval al in mijn hoofd dat ik hem zaterdag nog niet heb, kan het alleen maar mee vallenpappaleone schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:56:
Met vriendelijke groet,
Net gebeld met Coolblue.
Leveringen voor 10 april met betrekking tot 64 gb galaxy s6 zwart kan vertraging oplopen door een tekort aan levering.
Ben gister 7-4 gebeld voor een leverafspraak voor 10-4 tussen 08:30 - 13:00.
Ik hoop dat ze wel op tijd kunnen leveren.
Leveringen voor 10 april met betrekking tot 64 gb galaxy s6 zwart kan vertraging oplopen door een tekort aan levering.
Ben gister 7-4 gebeld voor een leverafspraak voor 10-4 tussen 08:30 - 13:00.
Ik hoop dat ze wel op tijd kunnen leveren.
*weg* dit is niet gewenst in het topic
[ Voor 93% gewijzigd door Bullet NL op 08-04-2015 13:17 ]
Samenvattend lijkt het dat Samsung moeite heeft met het kunnen leveren van diverse S6 (vooral de Edge) varianten aan de leveranciers. (zal vast niet alleen voor Coolblue gelden). Wel sneu dat ze al levering afspraken gemaakt hebben voor vrijdag die nu weer gecanceld moeten worden.
Begint een beetje te lijken op de Note 4 vertragingen die er afgelopen oktober waren, alleen verwacht ik dat de vraag nu veel hoger ligt dan bij de Note 4.
Begint een beetje te lijken op de Note 4 vertragingen die er afgelopen oktober waren, alleen verwacht ik dat de vraag nu veel hoger ligt dan bij de Note 4.
Dus...
Ik was vorige week donderdag gebeld door Coolblue dat geleverd wordt op 10-04.
Nu nog niet (opnieuw) gebeld door Coolblue dat er iets veranderd is.
Maar... kijk bij mijn order op de site staat er bij dat dat ie geleverd gaat worden op 15-05-2015.
Dat is nogal een verschil 10-04 of 15-05 !!
Niet zo fijn!
Ik was vorige week donderdag gebeld door Coolblue dat geleverd wordt op 10-04.
Nu nog niet (opnieuw) gebeld door Coolblue dat er iets veranderd is.
Maar... kijk bij mijn order op de site staat er bij dat dat ie geleverd gaat worden op 15-05-2015.
Dat is nogal een verschil 10-04 of 15-05 !!
Niet zo fijn!
Zojuist heb ik contact opgenomen met de Samsung Store in Amersfoort. De mevrouw wist mij te vertellen dat inderdaad voor alleen de eerste 100 klanten de actie geldt. Ze zei dat als ik er om half 9 ben, dat ik wel op tijd ben. Maar ik denk dat ze zich daarin vergist. Over hoeveelheden per kleur/type kon ze niks zeggen, mar wel dat ze waarschijnlijk met nummertjes gaan werken. Ik twijfel nu enorm: of voor een T-Mobile winkel gaan (bijvoorbeeld in Breda) of extreem vroeg naar een Samsung Store. Iemand tips/ervaringen?
Wat ongeduld!Meulendijks89 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:56:
Mijn order is omgezet van edge 64gb goud naar edge 32gb zwart.. Zou deze wel vrijdag moeten krijgen
Ik speel met hetzelfde idee om toch voor zwart te gaan, als ik die in ieder geval wel op korte termijn binnen heb 😉
Wat dacht je haha Galaxy edge versie 64Gb Gold
ik heb zojuist een sms binnegekregen met
'Je bestelling is verzonden. Je kunt deze zo snel mogelijk verwachten op het door jouw opgegeven adres.'
Samsung Galaxy S6 32GB bij hi ;-)
'Je bestelling is verzonden. Je kunt deze zo snel mogelijk verwachten op het door jouw opgegeven adres.'
Samsung Galaxy S6 32GB bij hi ;-)
[ Voor 11% gewijzigd door pray2win op 08-04-2015 14:13 ]
Ik heb het bidden opgegeven
Nee, geen exact aantal. Wel zouden ze een "ruime" voorraad hebben, volgens een medewerker van T-Mobile.Appo schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:08:
Is het al bekend hoeveel toestellen er op voorraad zijn bij de openingsactie van t-mobile?
Wat meer informatie aub zou makelijk zijn typekleur?pray2win schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:05:
ik heb zojuist een sms binnegekregen met
Ik dacht net yes.. me S6 wordt verstuurd. Is het een mailtje van Typhone dat de Nano SIM kaart wordt verstuurd
.
Irritant.... wachten....
Ik wil hem toch graag zaterdag hebben de S6
Irritant.... wachten....
Ik wil hem toch graag zaterdag hebben de S6
Sommige mensen hebben echt geen geduld. Je hebt al zo lang gewacht toch... Paar dagen langer wachten zou toch niet zo erg moeten zijn.
Helemaal mee eens, je kiest toch voor een kleur omdat je die het leukste vind, ik zit er 2 jaar aan vast, ga dan echt niet naar een andere kleur switchen omdat ik hem dan iets eerder binnen heb. Wacht wel wat langer dan.tottianovic schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:18:
Sommige mensen hebben echt geen geduld. Je hebt al zo lang gewacht toch... Paar dagen langer wachten zou toch niet zo erg moeten zijn.
Ben ik met je eens, aan de andere kant weten de winkels die inkopen bij Samsung natuurrlijk ook wel wat er wel en wat er niet komt. Dus lijkt het een beetje achterbaks, wel veel abonnementen af sluiten en beloftes doen. Daarna paar dagen van te voren mailtjes gaan sturen dat toestellen niet leverbaar zijn. Als een toestel wordt aangekondigd door Samsung weten ze nu toch inmiddels wel dat ze vooraad moeten maken.Volgens mij was het bij de concurent die de Iphone6 uitleverde ook geen probleem en waren er genoeg leverbaar.tottianovic schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:18:
Je kan nog zoveel bestellen, maar als Samsung het niet kan leverendan houd t al snel op. Niks achterbaks dus, gewoon overmacht.pappaleone schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:25:
[...]
Ben ik met je eens, aan de andere kant weten de winkels die inkopen bij Samsung natuurrlijk ook wel wat er wel en wat er niet komt. Dus lijkt het een beetje achterbaks, wel veel abonnementen af sluiten en beloftes doen. Daarna paar dagen van te voren mailtjes gaan sturen dat toestellen niet leverbaar zijn. Als een toestel wordt aangekondigd door Samsung weten ze nu toch inmiddels wel dat ze vooraad moeten maken.Volgens mij was het bij de concurent die de Iphone6 uitleverde ook geen probleem en waren er genoeg leverbaar.
Dan moeten ze niet gaan bellen dat je moet thuisblijven voor die tel.Knaak schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:26:
[...]
Je kan nog zoveel bestellen, maar als Samsung het niet kan leverendan houd t al snel op. Niks achterbaks dus, gewoon overmacht.
Heb net contact gehad met Studenten mobiel. Dits de uitkomst ben dik tevreden.
ezig met chatten−
Ik
Goedemiddag ik wilde nog even een vraag stellen ivm met mijn bestelling.Ik hoor dat mijn versie galaxy S6 edge 64Gb gold op 10 april nog niet leverbaar is..Is de witte variant dan wel bechikbaar, of is er een probleem voor alle Edge 64Gb varianten?
Ik
Sorry mijn ordernummer is xxxxxx
Cor
de witte is op voorraad, de kleur goud en zwart zijn nog niet leverbaar
Ik
Is het mogelijk om van kleur te wisselen?
Cor
ja zeker, de witte?
Ik
Ja heel graag dan zou ik graag gaan voor de Galaxy S6 Edge 64GB in het wit
Cor
gewijzigd!
Ik
Perfect zit ik dan bij de eerste levering? en wanneer mag ik het toestel dan in huis hebben?
Cor
wij proberen alle toestellen vrijdag te leveren, dit betekent dat het toestel morgen verzonden zal worden
Ik
Bijvoorbaad dank voor de snelle service, hartelijk dank voor het wijzigen van mijn order. M.v.g Leon
Cor
geen probleem
ezig met chatten−
Ik
Goedemiddag ik wilde nog even een vraag stellen ivm met mijn bestelling.Ik hoor dat mijn versie galaxy S6 edge 64Gb gold op 10 april nog niet leverbaar is..Is de witte variant dan wel bechikbaar, of is er een probleem voor alle Edge 64Gb varianten?
Ik
Sorry mijn ordernummer is xxxxxx
Cor
de witte is op voorraad, de kleur goud en zwart zijn nog niet leverbaar
Ik
Is het mogelijk om van kleur te wisselen?
Cor
ja zeker, de witte?
Ik
Ja heel graag dan zou ik graag gaan voor de Galaxy S6 Edge 64GB in het wit
Cor
gewijzigd!
Ik
Perfect zit ik dan bij de eerste levering? en wanneer mag ik het toestel dan in huis hebben?
Cor
wij proberen alle toestellen vrijdag te leveren, dit betekent dat het toestel morgen verzonden zal worden
Ik
Bijvoorbaad dank voor de snelle service, hartelijk dank voor het wijzigen van mijn order. M.v.g Leon
Cor
geen probleem
Vanochtend had ik een mail ontvangen van Coolblue met de melding dat mijn bestelling mogelijk later afgeleverd zou worden. Een uur later werd ik gebeld door Coolblue met een zelfde bericht dat mijn bestelling vertraagd zou zijn. Ze hadden het toen over de Edge variant, maar ik had de normale 128gb zwart in bestelling staan welke ik hen had meegedeeld aan de telefoon. Een paar minuten geleden kreeg ik wederom een mail vanuit coolblue met het volgende:
Geachte heer Cakir,
Naar aanleiding van uw contact met onze Klantenservice bericht ik u het volgende:
Het is mogelijk om uw order per 10 april 2015 op te halen in de winkel Rotterdam. Vergeet hierbij uw legitimatiebewijs en bankpas niet. Zij zullen hier de bestelling verder in orde maken.
Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op of bezoek een van onze winkels.
Lucky me
Geachte heer Cakir,
Naar aanleiding van uw contact met onze Klantenservice bericht ik u het volgende:
Het is mogelijk om uw order per 10 april 2015 op te halen in de winkel Rotterdam. Vergeet hierbij uw legitimatiebewijs en bankpas niet. Zij zullen hier de bestelling verder in orde maken.
Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben. Heeft u toch nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op of bezoek een van onze winkels.
Lucky me

Verwijderd
vodafone verlenging red essential voor 37 euro per maand en dan 159 bijbetalen voor de s6 32gb. heeft iemand een beter aanbieding gehad? behalve bij tele2 etc. (slechte ervaring mee)
Heb je ook een link van die aanbieding?
Vind dit ook al vaag, want mij zeggen ze per mail dat ze bestellingen vrijdag eruit doen en dat ik hem zaterdag op zijn vroegst heb. Tegen jouw zeggen ze morgen, vrijdag.pappaleone schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:45:
Heb net contact gehad met Studenten mobiel. Dits de uitkomst ben dik tevreden.
Wel vervelend aangezien ik vrijdag op werk ben en zaterdag thuis. En adres staat nu op thuis ingesteld..
Scheelt in mijn geval 3 euro per maand + 1gb extra data + 6 maanden napster (al wist ik niet eens dat dat nog bestond).BB333 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 12:17:
[...]
Hoe hoog is dit actiebedrag en wat houdt die concreet in?
In totaal scheelt het ongeveer 72 euro + 48gb data dus.
Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.
Hoi ik had hetzelfde probleem, ik woon in Breda zou hem anders morgen heel vroeg op kunnen halen omdat ik in de middag moet werken. Maar doordat er van alles verranderde dacht ik ik ga hem niet ophalen, laat maar bezorgen. Nu zie ik dat ze hem donderdag versturen, en ik ben zaterdag vrij dus heb ik hopelijk geluk. Ps heb nu een Note 4 Edge wit, en dat ziet er ook heel netjes uit. Dus ben ik ook blij met de witte versie..GokuSsj schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:49:
[...]
Vind dit ook al vaag, want mij zeggen ze per mail dat ze bestellingen vrijdag eruit doen en dat ik hem zaterdag op zijn vroegst heb. Tegen jouw zeggen ze morgen, vrijdag.
Wel vervelend aangezien ik vrijdag op werk ben en zaterdag thuis. En adres staat nu op thuis ingesteld..
Ja, ik ben ongeduldig. Ik wou sowieso een zwarte of een goude 32 of 64 maakt me niet uit.
Ik vroeg aan Coolblue als de zwarte edge 32GB op voorraad is en als ik zou kunnen switchen, verder niks. Daarna kreeg ik een mail dat mijn order is geannuleerd en omgezet is naar 32Gb Edge zwart maar goed ik hou er over op, vind het jammer dat Coolblue zegt dat er geleverd wordt als zr niet eenz weten wat ze geleverd wordt door Samsung.
Ik vroeg aan Coolblue als de zwarte edge 32GB op voorraad is en als ik zou kunnen switchen, verder niks. Daarna kreeg ik een mail dat mijn order is geannuleerd en omgezet is naar 32Gb Edge zwart maar goed ik hou er over op, vind het jammer dat Coolblue zegt dat er geleverd wordt als zr niet eenz weten wat ze geleverd wordt door Samsung.
Coolblue... de Samsung s6 64gb goud wordt idd nog niet geleverd.
Ik zat toch te twijfelen tussen goud of wit.
De wittte gaan wel binnenkomen.
Heb het laten omzetten naar de witte versie.
Ik zat toch te twijfelen tussen goud of wit.
De wittte gaan wel binnenkomen.
Heb het laten omzetten naar de witte versie.
Heel erg vreemd van coolblue.
Bij mij staat er nu " u wordt gebeld voor een leverafspraak " terwijl er eerst 10-4-2015 stond.
Handig dat ze mij als klant hier ook over inlichten. Dan wordt het vrijdag dus niet thuisblijven.
@meulendijks89
Wat staat er bij jou nu bij leverdatum?
Bij mij staat er nu " u wordt gebeld voor een leverafspraak " terwijl er eerst 10-4-2015 stond.
Handig dat ze mij als klant hier ook over inlichten. Dan wordt het vrijdag dus niet thuisblijven.
@meulendijks89
Wat staat er bij jou nu bij leverdatum?
Tja.... Coolblue had misschien wel 2000 toestellen willen hebben tijdens de lauch, misschien hebben ze er ook wel zoveel ingekocht. Maar als Samsung bijvoorbeeld 5000 toestellen heeft te verdelen over heel Nederland dan heeft coolblue er misschien maar 500 gekregen.Meulendijks89 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:59:
Ja, ik ben ongeduldig. Ik wou sowieso een zwarte of een goude 32 of 64 maakt me niet uit.
Coolbue zal misschien vanuit Samsung tot vandaag altijd de bevestiging hebben gekregen dat er voldoende toestellen zouden komen terwijl er bij de echte levering blijkt dat ze er veel te weinig hebben gehad.
Coolbue is ook afhankelijk van het gene wat Samsung kan uitleveren, geloof mij maar, al die wijzigingen van mensen die er achter komen dat hun product nog niet geleverd gaat worden..... Daar zijn ze bij Coolblue op het kantoor ook alleen maar druk mee. Dat gewijzig hebben ze liever ook niet, dus hadden ze je vrijdag vast het liefste je eerste keuze geleverd.
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik heb op een Amerikaanse site gelezen dat Samsung wat leveringsproblemen zou hebben ik Europa en dat het toestel in enkele landen was uitgesteld. Als dat waar is is het niet zo raar als Coolblue ineens toch minder heeft dan ze hadden gedacht te krijgen.
Mja speculatie he...
Mja speculatie he...
Ik gok dat het om deze aanbieding gaat: https://www.typhone.nl/ve...entity:16900&Tab=vodafoneSeñor Sjon schreef op woensdag 08 april 2015 @ 14:48:
Heb je ook een link van die aanbieding?
Vodafone Red Essential twee jaar (verlening) + Smartphone C wat dus neer komt op €37 p/m en eenmalig €159 voor het toestel. Heb alleen een beetje mijn twijfels met Typhone...
Typhone is onderdeel van The Phone House.Jorick schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:10:
[...]
Ik gok dat het om deze aanbieding gaat: https://www.typhone.nl/ve...entity:16900&Tab=vodafone
Vodafone Red Essential twee jaar (verlening) + Smartphone C wat dus neer komt op €37 p/m en eenmalig €159 voor het toestel. Heb alleen een beetje mijn twijfels met Typhone...
Wel apart als je vergelijkt met de Note4:
http://www.typhone.nl/ver...-4/vodafone#?Tab=vodafone
Telkens zit er 70 euro verschil tussen, tot het C-abo met 10 euro bijbetalen. Dan is het verschil nog maar 2 tientjes en bij D maar 10 euro.
In basis zit er 100 euro verschil tussen de twee toestellen, dus op één van de twee wordt een stuk meer verdiend.
Ik heb het proberen terug te zoeken (zie wel dat mensen naar een t-mobile store gaan), maar ik zie nergens concreet de prijzen/abonnementen, ook met google kan ik die niet terug vinden, en de site van tmobile zegt ook niks. Iemand zo vriendelijk om een linkje te pasten van de actie die tmobile houdt?
Vorig jaar mijn vriendin in de rij laten staan (uit der stage dus vrij laat) voor de S5, 2 uur gewacht en ze was zelfs binnen met nog 5 mensen voor der, en toen was er ineens te horen dat Samsung er maar xxx op die manier aanbood. Eigenlijk een gigantisch naaistreek imho. Toch heb ik toen een Note 3 gekocht (nooit de S5 gehad dus, vond hem ook niet zo mooi), en nu een Note 4, maar als ik voor weinig mijn Note 4 kan omtoveren tot S6 ga ik er voor!
edit: toch kunnen vinden: https://forum.t-mobile.nl...pet-event-10-april-253953
Leuk als je boven alkmaar woont
Haarlem is nog te doen misschien...
Vorig jaar mijn vriendin in de rij laten staan (uit der stage dus vrij laat) voor de S5, 2 uur gewacht en ze was zelfs binnen met nog 5 mensen voor der, en toen was er ineens te horen dat Samsung er maar xxx op die manier aanbood. Eigenlijk een gigantisch naaistreek imho. Toch heb ik toen een Note 3 gekocht (nooit de S5 gehad dus, vond hem ook niet zo mooi), en nu een Note 4, maar als ik voor weinig mijn Note 4 kan omtoveren tot S6 ga ik er voor!
Leuk als je boven alkmaar woont
[ Voor 15% gewijzigd door watercoolertje op 08-04-2015 15:32 ]
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Ik wil eigenlijk niet weer terug naar 5,1" vanaf mijn Note 3, maar mijn abo wordt vanaf mei fors duurder omdat dan de 24 maanden korting van VF vervalt. 65 euro/maand is mij wat te gortig, zeker om tot eind september op de launch van de Note 5 te gaan wachten. Dilemma's, dilemma's.
Overigens is de actie van T-Mobile ook doorgerekend: Torrentus in "[Aanbieding] T-Mobile Openingsacties"
Overigens is de actie van T-Mobile ook doorgerekend: Torrentus in "[Aanbieding] T-Mobile Openingsacties"
[ Voor 9% gewijzigd door Señor Sjon op 08-04-2015 15:37 ]
Ik heb Samsung een email gestuurd over hun levertijd van de Samsung S6 Edge, ik heb ook bij Samsung zelf besteld. Hier hun reactie:
Dus voor diegene die bij Samsung zelf hebben besteld krijgen sowieso 10 april het toestel geleverd."Geachte heer Spoelstra,
Bedankt voor uw Email betreffende uw Samsung Galaxy S6 Pre-order.
De releasedatum van de S6 is 10 april, op deze dag kunt u de koerier van DHL aan de deur verwachten met een pakketje bevattende uw Samsung Galaxy S6.
Daarmee bent u een van de eersten in Nederland om de S6 in ontvangst te nemen.
Ik hoop u hiermee voldoende geholpen te hebben
Als u nog vragen heeft zijn wij altijd bereid om u te helpen.
Samsung waardeert uw mening over onze dienstverlening. Mocht u van mening zijn dat ik u goed te woord heb gestaan, zien wij dit graag terug in ons klanttevredenheidonderzoek. Hierop word ik persoonlijk beoordeeld. Dit kunt u onderaan de e-mail invullen. Mocht u verder nog opmerkingen hebben, kunt u deze ook hieronder plaatsen. Dank u wel!
Met vriendelijke groet,
*knip* Het is niet de bedoeling dat we namen van medewerkers publiekelijk gaan maken op een forum.
Samsung Shop Support Medewerker
Tel.: 088-5459510"
[ Voor 4% gewijzigd door Bullet NL op 08-04-2015 16:08 ]
Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15
Ik heb zelf de overstap terug gedaan vanaf Note4 naar S6. De phablet vond ik net even te groot om comfortabel te zijn (ook met 1 hand gebruik lastiger). Het grote scherm was dan wel weer geweldig fijn om mee te werken.Señor Sjon schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:33:
Ik wil eigenlijk niet weer terug naar 5,1" vanaf mijn Note 3, ...
Daarvoor altijd +/- 5"schermen gehad (One M8 en M7) en nu dus weer terug naar dat formaat...ben er wel uit dat dit de optimale combi is van schermgrootte en handzaamheid (+gewicht en dus mobiliteit).
Heb hetzelfde heb nu de Note Edge ben ik zeer tevreden over schitterend scherm, maar inderdaad met een hand bedienen is wat moeilijk. Maar naar de S6 zal even wennen zijn.Ik weet niet of ik de Note Edge verkoop.Even wachten maar.En nog een klein probleem maar offtopic hier, de Note edge was moeilijk te voorzien van custom rom, de note 4 heeft daar minder last van.dafmay schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:46:
[...]
Ik heb zelf de overstap terug gedaan vanaf Note4 naar S6. De phablet vond ik net even te groot om comfortabel te zijn (ook met 1 hand gebruik lastiger). Het grote scherm was dan wel weer geweldig fijn om mee te werken.
Daarvoor altijd +/- 5"schermen gehad (One M8 en M7) en nu dus weer terug naar dat formaat...ben er wel uit dat dit de optimale combi is van schermgrootte en handzaamheid (+gewicht en dus mobiliteit).
[ Voor 8% gewijzigd door pappaleone op 08-04-2015 15:52 ]
Een moderator op het forum van T-Mobile geeft aan dat er genoeg toestellen aanwezig zullen zijn bij het blue carpet event en dat er met nummertjes gewerkt wordt.
bron
Nu hoop ik dat dat ook voor de Samsung winkel in Den Haag geldt want heb helaas geen tijd naar Rotterdam te gaan. Hoop sowieso dat ik voor half 12 geholpen word want dan moet ik weg...heb de knoop door gehakt en ga maar gewoon eens gek doen en vroeg voor de deur staan. Zat zelf aan een uurtje of 7 te denken, kannetje koffie mee en we zien het wel
bron
Nu hoop ik dat dat ook voor de Samsung winkel in Den Haag geldt want heb helaas geen tijd naar Rotterdam te gaan. Hoop sowieso dat ik voor half 12 geholpen word want dan moet ik weg...heb de knoop door gehakt en ga maar gewoon eens gek doen en vroeg voor de deur staan. Zat zelf aan een uurtje of 7 te denken, kannetje koffie mee en we zien het wel
En hier de originele link: http://blog.phonehouse.nl...251097&nan_pid=1821251097watercoolertje schreef op woensdag 08 april 2015 @ 15:29:
Ik heb het proberen terug te zoeken (zie wel dat mensen naar een t-mobile store gaan), maar ik zie nergens concreet de prijzen/abonnementen, ook met google kan ik die niet terug vinden, en de site van tmobile zegt ook niks. Iemand zo vriendelijk om een linkje te pasten van de actie die tmobile houdt?
Leuk als je boven alkmaar woontHaarlem is nog te doen misschien...
Net met Coolblue gebeld. S6 edge 64gb wit is direct leverbaar, goud en zwart naar verwachting volgende week.
[ Voor 8% gewijzigd door iexip66 op 08-04-2015 16:37 ]
Ach ja, ik ga echt niet vroeger en als het niet lukt dan is het pech en dat was het eens maar nooit meer 
Dan bestel ik hem wel bij Coolblue o.d met het KPN abonnement van 54e per maand.
Ik ga overigens voor de normale S6 32gb zwart.
Zeker met zoveel data gaan alle foto's en filmpjes gewoon de cloud in dus heb meer dan zat aan 32GB.
Ik heb van de week nog even met de edge staan spelen want wilde eerst een gouden edge maar vind die gebogen randen niet prettig werken. Wat Tweakers als in hun review aangaf vind ik het niet prettig aanvoelen als je een menu open moet slepen vanaf de zijkant zoals in bijvoorbeeld de Playstore.
Dan bestel ik hem wel bij Coolblue o.d met het KPN abonnement van 54e per maand.
Ik ga overigens voor de normale S6 32gb zwart.
Zeker met zoveel data gaan alle foto's en filmpjes gewoon de cloud in dus heb meer dan zat aan 32GB.
Ik heb van de week nog even met de edge staan spelen want wilde eerst een gouden edge maar vind die gebogen randen niet prettig werken. Wat Tweakers als in hun review aangaf vind ik het niet prettig aanvoelen als je een menu open moet slepen vanaf de zijkant zoals in bijvoorbeeld de Playstore.
Ik zie zojuist op de website van T-Mobile dat de Samsung Galaxy S6 32GB Gold pas op 17 april leverbaar is. Omdat ik deze vrijdag in Breda wou halen, ben ik direct een chat gestart met een medewerker. Zij vertelde mij dat het niet zeker is of de gouden versie wel in Breda is dan. Ze zei me zelfs dat als deze er niet is door een fout van Samsung, dat je dan wel het contract zou kunnen afsluiten en de telefoon later krijgen. Op mijn vraag of het dan een fout is als deze er niet is, wist ze het antwoord niet. Afijn, haar advies was om morgen even langs te gaan bij de winkel, maar ik woon er zo 80 km vandaan. Bellen kun je ze ook niet. Dit maakt het toch wel lastig. Twijfel tussen een Samsung Store - waar weliswaar minder telefoons zijn maar misschien wel de Gold - en een T-Mobile Shop. Iemand die meer weet?
Op de facebookpagina van T-Mobile (tmobilenl) werd de vraag gesteld wanneer de Samsung S6 geleverd zou worden, het antwoord was; tussen 10 en 17 april via AMP Logistic.
Onbekend welke versie van de S6...
Onbekend welke versie van de S6...
[ Voor 12% gewijzigd door Yo_flow op 08-04-2015 20:14 ]
Na de wijziging van Gold naar wit is een nadeel bij CoolBlue dat ze A-Solar Xtorm Power Bank Move 2600 mAh vervangen voor Festival Noodlader 2000 mAh.
http://www.pdashop.nl/pro...r-bank-move-2600-mah.html
vs
http://www.pdashop.nl/pro...l-noodlader-2000-mah.html
Dat ledje en grotere bat was handig geweest.
http://www.pdashop.nl/pro...r-bank-move-2600-mah.html
vs
http://www.pdashop.nl/pro...l-noodlader-2000-mah.html
Dat ledje en grotere bat was handig geweest.
Gister de Samsung S6 32gb Zwart bij Coolblue besteld, vanmiddag een belletje om hem te bezorgen. Omdat ik de rest van de dag niet kon sta ik bij een filiaal 's ochtends op de stoep om hem direct op te halen
Top service en top levering vind ik, heerlijk snelle levering!
Dat is onzin gsmeasy heb ik niets mee gehad maar typhone heb ik al meerdere keren een toestel gekocht..Amaze86 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 00:25:
Dat jullie bij typhone en gsmeasy bestellen,zou het niet doen als ik al die negatieve reviews lees over hun.
Daar is niets mis mee, alleen is nu iedereen in blije afwachting van zijn nieuwe Galaxy S6, en ja bijna overal komen wat problemen naar voren omdat ze niet allemaal op tijd kunnen leveren.Maar dit noet niets af aan deze shops.
Inderdaad, ook van 4launch kreeg ik mail dat het niet 10-04-15 wordt maar 17-04-15.pappaleone schreef op donderdag 09 april 2015 @ 00:30:
[...]
Dat is onzin gsmeasy heb ik niets mee gehad maar typhone heb ik al meerdere keren een toestel gekocht..
Daar is niets mis mee, alleen is nu iedereen in blije afwachting van zijn nieuwe Galaxy S6, en ja bijna overal komen wat problemen naar voren omdat ze niet allemaal op tijd kunnen leveren.Maar dit noet niets af aan deze shops.
Helaas dus. ik heb al geld terug gevraagd en ben bezig om bij coolblue te bestellen.
Raar dat je al 9 april krijgt terwijl er een verbod is door Samsung. Voor 10 april mag niemand het verkopen. Wel leuk voor jouw
Alle KPN bestellingen zijn inderdaad een dag verlaat.. Beetje jammer aangezien ik vandaag heel de dag thuis ben om te leren en morgen weer naar de hogeschool ben.. Wat als ze nou eerder uitleveren kunnen ze dan een boete verwachten? Aangezien ze dan eerder leveren dan hun concurrenten.bd-casemod schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:23:
vanmorgen stond er dat hij vanavond af zou worden geleverd bij tnt, maar nu is het aangepast naar morgen.. denk dat ze de fout door hebben gehad en pakketje even introkken hebben.
Dan krijgen ze de S7 gewoon niet meer aangeleverd voor de uitleverdatum. En boete of niet, de lanceerdatum lijkt me een gentlemans agreement, en KPN heeft er geen voordeel bij om te vroeg uit te leveren.n2theb schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:31:
[...]
Alle KPN bestellingen zijn inderdaad een dag verlaat.. Beetje jammer aangezien ik vandaag heel de dag thuis ben om te leren en morgen weer naar de hogeschool ben.. Wat als ze nou eerder uitleveren kunnen ze dan een boete verwachten? Aangezien ze dan eerder leveren dan hun concurrenten.
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Verwijderd
Nja, heb gisteren met KPN gebeld en die zeiden dat de telefoons direct door Samsung worden verzonden naar de klanten, dus dat zou betekenen dat KPN ze zelf niet eens verstuurd heeft.n2theb schreef op donderdag 09 april 2015 @ 09:31:
[...]
Alle KPN bestellingen zijn inderdaad een dag verlaat.. Beetje jammer aangezien ik vandaag heel de dag thuis ben om te leren en morgen weer naar de hogeschool ben.. Wat als ze nou eerder uitleveren kunnen ze dan een boete verwachten? Aangezien ze dan eerder leveren dan hun concurrenten.
Hier nog een stukje over de levering issues.
Samsung: "Er zijn inderdaad problemen bij productie schermen Galaxy S6 Edge" http://androidworld.nl/ni...-schermen-galaxy-s6-edge/ via @Androidworld
Samsung: "Er zijn inderdaad problemen bij productie schermen Galaxy S6 Edge" http://androidworld.nl/ni...-schermen-galaxy-s6-edge/ via @Androidworld
Dinsdag rond 20:00 bij Vodafone verlengd via CoolBlue, net gebeld voor een afleverafspraak morgen tussen 8:30 - 13:00 (S6 64GB zwart). Toen ik ze gisteren sprak hadden ze het over een voorraad van 64 toestellen van de 64GB variant, volgens mij hebben ze redelijke aantallen op voorraad, ik weet echter niet of preorders hier al in meegenomen zijn.
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Ik lees nu toch weer positieve reacties. Typhone blijft angstvallig stil.
Iemand wat meer info? SIM kaart (nano sim) komt wel vandaag binnen.
Ik heb de pre-order al staan sinds 2 maart
--------------------
Reactie van mail van Typhone:
Geachte heer xxxx,
Bedankt voor uw bericht. Dat klopt inderdaad. Zoals u zelf al aangeeft zal morgen de release zijn van de Samsung Galaxy S6. Wij gaan er dan ook vanuit de telefoon 10/11 April te kunnen leveren. U wordt per email op de hoogte gehouden.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Heeft u nog vragen, dan vernemen wij deze graag van u! Natuurlijk kunt u ook bellen op werkdagen tussen 9.00 en 21.00 en op zaterdag tussen 9:00 en 18:00 via telefoonnummer 040 - 23 53 000.
--------------------
Reactie van mail van Typhone:
Geachte heer xxxx,
Bedankt voor uw bericht. Dat klopt inderdaad. Zoals u zelf al aangeeft zal morgen de release zijn van de Samsung Galaxy S6. Wij gaan er dan ook vanuit de telefoon 10/11 April te kunnen leveren. U wordt per email op de hoogte gehouden.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Heeft u nog vragen, dan vernemen wij deze graag van u! Natuurlijk kunt u ook bellen op werkdagen tussen 9.00 en 21.00 en op zaterdag tussen 9:00 en 18:00 via telefoonnummer 040 - 23 53 000.
[ Voor 60% gewijzigd door Tweaker1987 op 09-04-2015 10:34 ]
Inderdaad. Ik heb op 4 maart bested. Typhone heeft niets. Nadeel van zaken doen met kleine partijen als Typhone is dat ze amper iets in kunnen kopen als je met CB vergelijkt. Ze kiezen bewust leveren na 10 april. In plaats van officiele lancering aan te houden hadden ze pre order klanten 10 april kunnen leveren. Maar goed we zullen het zien.Tweaker1987 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:31:
Ik lees nu toch weer positieve reacties. Typhone blijft angstvallig stil.
Had mijn topaz-blauwe S6 bij Mediamarkt.de besteld..
Krijg gisteren bericht dat dit het toestel pas in de loop van mei geleverd kan worden..
Na telefonisch contact gaf Mediamarkt Duitsland zelfs aan deze week waarschijnlijk nog geen S6-toestellen te kunnen uitleveren..
Gelukkig is bij Samsung.nl nog genoeg voorraad.. bij bestelling gisteren is mij beloofd, dat levering morgen zou plaatsvinden..
We zijn benieuwd..
Krijg gisteren bericht dat dit het toestel pas in de loop van mei geleverd kan worden..
Na telefonisch contact gaf Mediamarkt Duitsland zelfs aan deze week waarschijnlijk nog geen S6-toestellen te kunnen uitleveren..
Gelukkig is bij Samsung.nl nog genoeg voorraad.. bij bestelling gisteren is mij beloofd, dat levering morgen zou plaatsvinden..
We zijn benieuwd..
Verwijderd
Vraagje aan de mensen die morgenvroeg bij de aanbieding winkels in de rij gaan staan:
Hou ons hier een beetje op de hoogte. Ik kan me de toestanden met de S4 nog herinneren hier en was leuk om te lezen over al die toestanden.
Hou ons hier een beetje op de hoogte. Ik kan me de toestanden met de S4 nog herinneren hier en was leuk om te lezen over al die toestanden.
Als er met DHL Parcel (voorheen Selektvracht) geleverd wordt, dan wordt er ook op zaterdag bezorgd.ilhanko schreef op donderdag 09 april 2015 @ 11:29:
[...]
Als ik het gebrekkige Nederlands goed ontcijfer, staat er:
- Status van mijn bestelling is 'ready for shipment'
- Zij geven het toestel op 10 april mee met DHL (en dus leverdatum zaterdag 11 april?)
- Ik ontvang vandaag of morgen een T&T nummer
Of...?
DHL Express levert alleen op werkdagen.
Geweldig. Typhone medewerker zegt dat ze geen enkel edge hebben en week 16/17 verwachten. Fantastisch
Iemand ervaring met CashbackXL icm Typhone?
Dan zou dat namelijk mijn goedkoopste 'deal' kunnen worden...
24 x € 29 bij Vodafone voor 3GB / onbeperkt / onbeperkt + éénmalig € 629.
Dan € 25 eraf van de cashback en heb nog een kortingsvoucher van € 40, wat 't wel weer leuk maakt.
Dan zou dat namelijk mijn goedkoopste 'deal' kunnen worden...
24 x € 29 bij Vodafone voor 3GB / onbeperkt / onbeperkt + éénmalig € 629.
Dan € 25 eraf van de cashback en heb nog een kortingsvoucher van € 40, wat 't wel weer leuk maakt.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Op Facebook bij Typhone staat en bericht met ruim voldoende voorraad en voorbereiding voor uitlevering 10/11 april
Misschien een van de redenen waarom de Edge opeens zo lastig leverbaar is. Bij veel Edge telefoons blijkt het scherm vanuit de doos om onverklaarbare redenen veel krassen te hebben! Het betreft 'hairline scrathes' maar toch.
Zie de nieuwe review van Erica Griffin :
https://youtu.be/PiZx1gxeS0I
Zie de nieuwe review van Erica Griffin :
https://youtu.be/PiZx1gxeS0I
Het nummer 020-7766355 werkte vanochtend prima (met een stuk of 7 wachtenden voor me). Ze verwachten een levertijd van 1 á 2 weken.eniux schreef op donderdag 09 april 2015 @ 12:45:
Ik heb woensdag een statusaanvraag gedaan bij GSMweb.nl. Tot op heden nog geen reactie op gehad en daarnaast zijn de klantenservice nummers offline (nummer bestaat niet)![]()
![]()
Hoop dat de toestellen in ieder geval wel verstuurd worden anders kan ik weer achter in de wachtrij aansluiten.
Ah thanks, ik krijg gewoon geen verbinding nu dus gok dat ze het nummer tijdelijk gedeactiveerd hebben ivm drukteFly-guy schreef op donderdag 09 april 2015 @ 13:15:
[...]
Het nummer 020-7766355 werkte vanochtend prima (met een stuk of 7 wachtenden voor me). Ze verwachten een levertijd van 1 á 2 weken.
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Zijn er nu mensen bij die die de edge versie 64GB goudkleur bij samsung zelf besteld hebben? En die hem morgen geleverd krijgen,of zijn daar ook de problemen met deze versie?
Itt tot mijn eerdere bericht wordt mijn s6e gold 64gb toch nog niet verstuurd ivm leveringsproblemen bij samsung. Coolblue geeft aan dat het waarschijnlijk 15-05-15 gaat worden. Is er überhaupt iemand die deze configuratie wel gaat krijgen morgen?
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
De enige mogelijkheid voor zover ik kan zien om de gold edge op korte termijn te bemachtigen, is deel te nemen aan de openingsactie morgen. Echter is de voorraad (zeer) beperkt.
Ik heb op 1 maart om half 8 s'avonds de S6 64GB Black besteld bij Belsimpel. Zoals het nu lijkt krijgt Belsimpel hem pas binnen om 13-04, verwacht hem zelf dus rond de 14de of 15de.
Word nu wel tijd aangezien ik als sinds vorig jaar oktober weer gebruik maak van mijn S2 omdat de S4 mij in de steek heeft gelaten
.
Word nu wel tijd aangezien ik als sinds vorig jaar oktober weer gebruik maak van mijn S2 omdat de S4 mij in de steek heeft gelaten
[ Voor 69% gewijzigd door The Wizard op 09-04-2015 15:24 ]
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
Typhone officieel iets laten weten. Ze gaan uitleveren vanaf morgen. De gewone S6 (S6 Black 64Gb) hebben ze voldoende op vooraad Check voor info hun Facebook pagina
Let op:
We kunnen allemaal tellen en weten allemaal dat de toestellen 10 april in de verkoop gaan, we willen dus geen berichten meer zien waar mensen de nachtjes tot de verkoop gaan tellen!
Hier geen discussies over (web)winkels!
Denk aan deze Modbreak: "[Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen"
We kunnen allemaal tellen en weten allemaal dat de toestellen 10 april in de verkoop gaan, we willen dus geen berichten meer zien waar mensen de nachtjes tot de verkoop gaan tellen!
Hier geen discussies over (web)winkels!
Denk aan deze Modbreak: "[Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen"