Acties:
  • 0 Henk 'm!
UnderDogg1905 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:47:
[...]

Nope, hij gaf aan dat hij het niet kon. hij kon wel zien dat ze me idd hadden gebeld en ook zouden terug bellen, maar wanneer wist hij niet.

Het is idd heel vreemd maar goed.

hahaha geen idee, denk persoonlijk dat andere phones meer geschikt zijn daarvoor bijv. de s5, groter en waterdicht :P :P :P
:) :+ :D

Laat nog even weten hoe het verder is gelopen met Coolblue...ben erg benieuwd wat&hoe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janegsm
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 08:48
Niet verwacht maar ben net gebeld, wordt de 10-04 met PostNL. Contract wordt opgestuurd om te tekenen.
De 19e besteld :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wapenvelder
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 22:38
Wanneer worden de aanbiedingen bij de samsung stores normaal gesproken bekend gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 10:20

koekjah

Luctor et emergo

Ook ik ben net gebeld door Coolblue, levering op 10-04 met postNL en idd contract opsturen om te tekenen.
Schijnbaar gaat niet iedereen de telefoon op 10/04 krijgen.

Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stolpert
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:55
koekjah schreef op donderdag 02 april 2015 @ 15:18:
Ook ik ben net gebeld door Coolblue, levering op 10-04 met postNL en idd contract opsturen om te tekenen.
Schijnbaar gaat niet iedereen de telefoon op 10/04 krijgen.
Nee klopt, naar ik begreep leveren ze de eerste dag er 150 uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmh vreemd ik heb niks gehoord over een contract en ik ben wel gebeld. Nouja zo lang ik die telefoon maar in mijn handen heb op 10/4 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janegsm
  • Laatst online: 17-09 08:48
Verwijderd schreef op donderdag 02 april 2015 @ 15:57:
Mmh vreemd ik heb niks gehoord over een contract en ik ben wel gebeld. Nouja zo lang ik die telefoon maar in mijn handen heb op 10/4 :D
Ik heb met abo verlenging besteld, vandaar dat contract wat getekend moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Laatst online: 19:07
Ik heb zojuist toch maar verlengd bij CoolBlue, 7 euro meer bijbetalen voor de Edge 64GB ipv 32GB bij de Samsung Store, en aangezien ik 10GB data wil is dit wel de beste keus voor mij, ik hoop dan wel dat ik hem ook op 10-11 April geleverd krijg!

Ik had een email ontvangen:
U heeft een pre-order geplaatst. Het toestel dat u heeft besteld is nog niet op voorraad. Hierdoor kunnen wij nog geen afleverafspraak met u inplannen. Wij kunnen wel alvast het contract in orde maken en uw aanvraag controleren bij de provider. Zodra uw toestel leverbaar is, bellen wij u voor een afleverafspraak.

Maar dit is normaal denk ik? Heb eerlijk gezegd nog nooit een toestel gepreorderd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderDogg1905
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10-2023
Meulendijks89 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 16:08:
Ik heb zojuist toch maar verlengd bij CoolBlue, 7 euro meer bijbetalen voor de Edge 64GB ipv 32GB bij de Samsung Store, en aangezien ik 10GB data wil is dit wel de beste keus voor mij, ik hoop dan wel dat ik hem ook op 10-11 April geleverd krijg!

Ik had een email ontvangen:
U heeft een pre-order geplaatst. Het toestel dat u heeft besteld is nog niet op voorraad. Hierdoor kunnen wij nog geen afleverafspraak met u inplannen. Wij kunnen wel alvast het contract in orde maken en uw aanvraag controleren bij de provider. Zodra uw toestel leverbaar is, bellen wij u voor een afleverafspraak.

Maar dit is normaal denk ik? Heb eerlijk gezegd nog nooit een toestel gepreorderd :P
Dat is idd normaal. Ze zullen je binnekort bellen voor contract afhandeling.
Persoonlijk denk ik dat je niet bij de eerste batch zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
UnderDogg1905 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 16:12:
[...]

Dat is idd normaal. Ze zullen je binnekort bellen voor contract afhandeling.
Persoonlijk denk ik dat je niet bij de eerste batch zit.
Oke, wanneer zou je dan de 2e batch kunnen verwachten? Ik zit nog nergens aan vast dus kan altijd nog annuleren en volgende week vrijdag naar de Samsung Store gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janegsm schreef op donderdag 02 april 2015 @ 16:02:
[...]

Ik heb met abo verlenging besteld, vandaar dat contract wat getekend moet worden.
Ik ook! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderDogg1905
Meulendijks89 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 16:14:
[...]

Oke, wanneer zou je dan de 2e batch kunnen verwachten? Ik zit nog nergens aan vast dus kan altijd nog annuleren en volgende week vrijdag naar de Samsung Store gaan.
Durf ik niet te zeggen. Kan je beter even Coolblue bellen of mailen..
Bij de S2 duurde het een aantal weken..maar goed dat is alweer 4 jaar geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
UnderDogg1905 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 16:17:
[...]

Durf ik niet te zeggen. Kan je beter even Coolblue bellen of mailen..
Bij de S2 duurde het een aantal weken..maar goed dat is alweer 4 jaar geleden
Beste meneer Meulendijks,

Bedankt voor uw gegevens, wij hebben ze genoteerd en zullen u nog een contract toesturen zodra dit mogelijk is ter ondertekening. Als wij dit contract ondertekend terug hebben ontvangen, kunt u hem inderdaad op 10 april ontvangen via de pakketpost van PostNL.

Hmm....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderDogg1905
Meulendijks89 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 16:18:
[...]

Beste meneer Meulendijks,

Bedankt voor uw gegevens, wij hebben ze genoteerd en zullen u nog een contract toesturen zodra dit mogelijk is ter ondertekening. Als wij dit contract ondertekend terug hebben ontvangen, kunt u hem inderdaad op 10 april ontvangen via de pakketpost van PostNL.

Hmm....
Ooh goed nieuws!
Was al bang dat ik hem later zou krijgen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
UnderDogg1905 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 16:19:
[...]

Ooh goed nieuws!
Was al bang dat ik hem later zou krijgen.. :P
Ja ik heb het zwart op wit :+ dus hoop dat ze doen wat ze zeggen. :D

Ze zegt dat ze mijn een contract toesturen om te tekenen zodra dat gebeurt is terug sturen en dan kan er een afspraak gemaakt worden, duurt het lang voordat ik het contract toegestuurd krijg? O-)

[ Voor 27% gewijzigd door DM89 op 02-04-2015 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartnK
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-06 13:58
Net gebeld met de Samsung store in Haarlem. Ik moest de informatie er een beetje uittrekken bij hun, maar wat ze tot nu toe weten is dit:

Ze hebben een T-Mobile actie (volgens hem zal dit waarschijnlijk de enige provider zijn die meedoet aan de release actie)
5gb data+onbeperkt bellen voor 42,- per maand inc. gratis S6 32gb.
Prijsinformatie over de 64gb versie had ie niet, de edge wordt waarschijnlijk bijbetalen.

Verder zei hij dat ze nog steeds bezig zijn met verdere details en dat de actie nog onder voorbehoud is.

Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:45
actie is bekend

http://www.samsungpers.nl...n-nederland-verkrijgbaar/

[ Voor 8% gewijzigd door stijnec1 op 02-04-2015 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:32
Mooie actie. Alleen geen vodafone :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Mooie korting, maar met maar een paar plekken in ons land (al sik het goed lees), ga ik daar echt niet voor in de rij staan.

[ Voor 4% gewijzigd door Fly-guy op 02-04-2015 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Heb net samsung/tele2 gesproken omtrent de levering van de emerald green.

Volgens de informatie die ik heb gekregen is de emerald green pas over 2 maanden op zijn vroegst leverbaar, echter enkel los. Icm met een abbo zou deze niet te verkrijgen zijn volgens de verkoopster..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderDogg1905
Meulendijks89 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 16:36:
[...]

Ja ik heb het zwart op wit :+ dus hoop dat ze doen wat ze zeggen. :D

Ze zegt dat ze mijn een contract toesturen om te tekenen zodra dat gebeurt is terug sturen en dan kan er een afspraak gemaakt worden, duurt het lang voordat ik het contract toegestuurd krijg? O-)
Denk dat dit nieuw is ivm drukte. Normaal gesproken komt de courier langs met een laptop, scanner, pin aparaat etc. om je contract af te handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
UnderDogg1905 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 17:18:
[...]

Denk dat dit nieuw is ivm drukte. Normaal gesproken komt de courier langs met een laptop, scanner, pin aparaat etc. om je contract af te handelen.
Klopt inderdaad, had ik toen met de HTC One X, nu moet het digitaal verwerkt worden. Krijg morgen het contract toegestuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Inderdaad zure bende... Hmmm

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

Modbreak:Zoals een mede moderator terecht opmerkte aan mij, De GSM-Hormonen slaan weer flink op hol, de slowchat in dit topic mag een heel stuk minder! Post relevante informatie en maak er hier geen slowchat van!

Iedereen hoeft niet voor zich te melden dat hij/zij een toestel al dan niet via een abonnement heeft besteld. Acties die betrekking hebben op de Galaxy S6 serie zijn vanzelfsprekend welkom, maar we gaan niet allemaal stuk voor stuk melden dat we een bestelling hebben gedaan.

[ Voor 38% gewijzigd door Bullet NL op 02-04-2015 19:24 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 12:17

jdwrist

En het antwoord is koekje

Live youre Life and Enjoy every Day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
jokapo schreef op donderdag 02 april 2015 @ 20:28:
[...]

Zou je ook telefonisch kunnen reserveren hmmmm
Nee je moet echt in de rij gaan staan, dan worden er munten uitgedeeld en daarmee kun je dan je telefoon kopen/abonnement afsluiten.

[ Voor 18% gewijzigd door speedyjules07 op 02-04-2015 20:30 ]

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 11:54
Kom net van de samsung store (den haag) vandaan. De verkoper kon mij zeggen dat alleen de eerste 75 klanten zo een actie krijgen. Ik weet niet of het bii andere samsung stores ook zo is, maar bij die van Den Haag wel dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 19:32
crobo schreef op donderdag 02 april 2015 @ 20:32:
Kom net van de samsung store (den haag) vandaan. De verkoper kon mij zeggen dat alleen de eerste 75 klanten zo een actie krijgen. Ik weet niet of het bii andere samsung stores ook zo is, maar bij die van Den Haag wel dus.
Geloof er niks van, dat wordt vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wapenvelder
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 22:38
Wie kan een beetje uitleggen hoe het gaat bij de launch actie. Hebben de winkels aangepaste winkeltijden? Hoe laat moet je ongeveer aanwezig zijn? Dat soort dingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:28
Als je voorgaande acties een beetje hebt gevolgd werden er rond de 500(?) toestellen verkocht. In ieder geval waren er lange rijen van uren in Rotterdam bij zeker de S4. De S5 werd minder ontvangen, maar gezien de reviews verwacht ik topdrukte voor de S6. Een 75 limiet lijkt me stug. Met een beetje aanbieding zijn ze in een paar uur klaar met contracten afsluiten. Dat geeft alleen maar slechte pers.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
Bedankt heren.

Het gaat hier om een samsung store en niet om de tmobile store uit rotterdam. Ik zelf verwacht ook meer toestellen bij tmobile rotterdam dus daar zal ik waarschijnlijk ook staan.

Maarja als jullie denken dat er meer toestellen bij den haag zullen zijn. Succes met zn honderden staan daar.
Kon ook niks delen van wat de verkoper zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:28
Misschien 75 per type. ;) Hadden ze vroeger een paar kleuren, nu ook nog eens een assortiment in diverse GB's. Dus al met al kunnen het er alsnog veel zijn.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Laatst online: 17-09 17:57

DjVe

Hatsaflats!

Ik ben vandaag gebeld door CoolBlue dat ik mijn S6 10 april thuis krijg :)

Vind die aanbieding van T-mobile niet zo wereldschokkend als ik eerlijk ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Maar doen de T-Mobile winkels zelf ook mee aan deze actie dan of echt alleen de Samsung stores?

Ik zelf woon niet zo gek ver van het centrum Den Haag vandaan maar als ze daadwerkelijk maar 75 zwarte hebben van 32GB....voel er vrij weinig voor daar al om 6u voor de winkel te gaan staan of om uiteindelijk alleen nog keuze te hebben uit een 128gb model in het wit voor de hoofdprijs.

Loop van het weekend zelf ook wel even langs en anders vrees ik toch dat het vroeg opstaan wordt, en dat op m'n laatste vakantie dag :P

Nachtje doorhalen en mezelf vermaken op de studenten avond in al die schijt tenten op het Plein of het Paard gaat hem niet worden in ieder geval, dat had 10 jaar geleden leuk geweest :P (Heb dit toen een keer gedaan om een skateboard te kopen)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Nu online

Steeffoon

Smartphone-nerd

DjVe schreef op donderdag 02 april 2015 @ 22:07:
Ik ben vandaag gebeld door CoolBlue dat ik mijn S6 10 april thuis krijg :)

Vind die aanbieding van T-mobile niet zo wereldschokkend als ik eerlijk ben.
Huh, serieus? Ik kreeg gewoon te horen dat je een dag van tevoren wordt gebeld om een leveringsafspraak te maken? Ben je niet gewoon gebeld om je contract door te nemen (domme vraag misschien?) Je hebt dus al een leverafspraak gemaakt?

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
Radiance schreef op donderdag 02 april 2015 @ 22:33:
Maar doen de T-Mobile winkels zelf ook mee aan deze actie dan of echt alleen de Samsung stores?
Onder andere bij T-Mobile Lijnbaan in Rotterdam, T-Mobile Breda en de Samsung Experience Stores in verschillende steden**.

** De Samsung Experience Store zijn te vinden in Amersfoort, Amsterdam, Apeldoorn, Den Haag, Eindhoven en Haarlem.
Alleen in Rotterdam en Breda dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
  • Laatst online: 17-09 21:52
crobo schreef op donderdag 02 april 2015 @ 20:32:
Dit vertelde de verkoper van de Samsung store in Eindhoven ook. Maar ik geloof er eerlijk gezegd niks van. Ze willen dat er gewoon rijen van mensen voor de winkels staan zodat er nog meer mensen bij komen.

Op de actiepagina staat ook niks van OP=OP dus ik ga gewoon in de avond langs. Is die er niet dan heb ik maar pech gehad maar dan haal ik het bij Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Laatst online: 08-09 18:18
Sheva schreef op donderdag 02 april 2015 @ 22:38:
[...]

[...]

Alleen in Rotterdam en Breda dus.
Ah dat stukje had ik overheen gelezen, bedankt.
Ik vind het maar raar, zo hypen en dan maar 75 toestellen verkopen...vind het zeer plausibel wat Xepos zegt om juist op deze manier extra hype te creëren.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
Tuurlijk kan de verkoper het fout hebben. Of misschien zelfs expres fout zeggen. Dat weet ik niet.

Ik heb hem niet naar een specifiek model gevraagd dus als ik het mag geloven. 75 in totaal. Lijkt mij zelf ook ontzettenddd weinig en ik stond ook met verbazing daar. Ik zei hem ook meteen, nou laat maar gaan dan, dit heeft weinig zin voor mij. Dan zou ik denk ik rond 5 uur de deur uit moeten vanuit rotterdam om kans te maken. No way.

Wat Xepos zegt lijkt me al helemaal sterk. Waarom zou je 75 zeggen? Terwijl je er misschien 1000 hebt. Mij zie je dus niet op 10 april daar bij den haag staan.

Ik zal morgen in rotterdam vragen hoeveel ze er krijgen. Hopelijk krijg ik een (eerlijk) antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
crobo schreef op donderdag 02 april 2015 @ 23:04:
Tuurlijk kan de verkoper het fout hebben. Of misschien zelfs expres fout zeggen. Dat weet ik niet.

Ik heb hem niet naar een specifiek model gevraagd dus als ik het mag geloven. 75 in totaal. Lijkt mij zelf ook ontzettenddd weinig en ik stond ook met verbazing daar. Ik zei hem ook meteen, nou laat maar gaan dan, dit heeft weinig zin voor mij. Dan zou ik denk ik rond 5 uur de deur uit moeten vanuit rotterdam om kans te maken. No way.

Wat Xepos zegt lijkt me al helemaal sterk. Waarom zou je 75 zeggen? Terwijl je er misschien 1000 hebt. Mij zie je dus niet op 10 april daar bij den haag staan.

Ik zal morgen in rotterdam vragen hoeveel ze er krijgen. Hopelijk krijg ik een (eerlijk) antwoord.
Bij vorige acties stond overal OP=OP en ook toen heeft T-mobile iedereen geholpen. Vandaar dat ik dus bijna zeker weet dat die verkoper zwetst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dumpling
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-09 20:49
Weet iemand ook toevallig of het alleen om de variant gaat met 32gb of geldt de korting ook op de 64gb/128gb? Dus bijvoorbeeld als je de 64gb versie wilt, 100 euro bijbetalen aangezien de 32gb gratis is bij die actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
Sheva schreef op donderdag 02 april 2015 @ 23:09:
[...]

Bij vorige acties stond overal OP=OP en ook toen heeft T-mobile iedereen geholpen. Vandaar dat ik dus bijna zeker weet dat die verkoper zwetst.
En waar was dat? Laat me raden bij de t-mobile winkel op bv. de Lijnbaan. De tmobile shop werkt hoogstwaarschijnlijk niet op dezelfde manier als de samsung store.

Maar ik hou er zelf over op. Meeste van jullie weten het toch beter. Hoop voor iedere tweaker dat hij/zij er een krijgt. Maar mij zie je evht nirt bij den haag staan 10 april. Ik hoop dat de verkoper uit zn nek lult en er iemand nieuwe info krijgt. Maar ik zelf betwijfel het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Dumpling schreef op donderdag 02 april 2015 @ 23:12:
Weet iemand ook toevallig of het alleen om de variant gaat met 32gb of geldt de korting ook op de 64gb/128gb? Dus bijvoorbeeld als je de 64gb versie wilt, 100 euro bijbetalen aangezien de 32gb gratis is bij die actie?
*Op deze dag krijg je in totaal € 370,- korting op de abonnementen en bijbetaling

Zou dus moeten zijn dat t ook op 64GB moet gelden.. maar er staat nergens over 64GB alleen maar 32GB..
strax hebben ze alleen maar 32GB toestellen paraat liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
crobo schreef op donderdag 02 april 2015 @ 23:33:
[...]

En waar was dat? Laat me raden bij de t-mobile winkel op bv. de Lijnbaan. De tmobile shop werkt hoogstwaarschijnlijk niet op dezelfde manier als de samsung store.

Maar ik hou er zelf over op. Meeste van jullie weten het toch beter. Hoop voor iedere tweaker dat hij/zij er een krijgt. Maar mij zie je evht nirt bij den haag staan 10 april. Ik hoop dat de verkoper uit zn nek lult en er iemand nieuwe info krijgt. Maar ik zelf betwijfel het.
Ik woon overigens in Eindhoven en stond aan de Demer, dus geen Lijnbaan voor mij. Dat was overigens ook een Samsung Store actie, vandaar. Ik hoef het overigens niet beter te weten, ik constateer alleen. Geloof alles wat jij zegt, niet wat de verkoper zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er ook mensen die het toestel bij studentenmobiel besteld hebben?
Ik heb er mijn note 4 paar maanden geleden besteld die was mooi op tijd. Maar ja dat was geen klapper, De S6 is natuurlijk een ander verhaal. Ik heb zelf de S6 Edge gold 64GB besteld. Heb papieren en de rest allemaal al teruggestuurd dus maar even afwachten. Ik heb aangegeven hem op te halen daar ik er vaak langs kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-08 19:02
Bij coolblue heb je de Galaxy s6 edge i.c.m een tele2 abonnement al voor 32 euro per maand en dan is de toestelprijs van de edge maar 102 euro.

Een veeeeeel betere actie dan 42 euro per maand + 129 euro voor toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
tottianovic schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 02:57:
Bij coolblue heb je de Galaxy s6 edge i.c.m een tele2 abonnement al voor 32 euro per maand en dan is de toestelprijs van de edge maar 102 euro.

En nu met een link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
tottianovic schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 02:57:

Haha, wat is de link dan, heb net op coolblue zitten kijken, en als je een tele2 abbo neemt van 34,- per maand zie ik toch echt:
Unlimited min/sms 500 MB onbeperkt min/sms 33,-per maand volledige looptijd Toestel 323,-

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
GokuSsj schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 08:53:
[...]

Haha, wat is de link dan, heb net op coolblue zitten kijken, en als je een tele2 abbo neemt van 34,- per maand zie ik toch echt:
Unlimited min/sms 500 MB onbeperkt min/sms 33,-per maand volledige looptijd Toestel 323,-
Je hebt dan wel 500 MB in plaats van 5 GB. Als je Tele2 met 4 GB pakt hun max dan betaal je alsnog bij het maandbedrag 42 euro nog 365 euro bij. Dit is dan wel met 150 belminuten en niet onbeperkt.

Je kan dan beter 150 belminuten pakken (wie belt er tegenwoordig nog op verkopers en vertegenwoordigers na?) en 500 MB dan betaal je 37 euro per maand en nog 48 euro bij. Dat is in totaal: 936 euro. Dat is ook het voordeligste abonnement dat ik tot nu toe ben tegengekomen. Hier te vinden: klik hier

[ Voor 16% gewijzigd door Xepos op 03-04-2015 09:08 . Reden: Linkje toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knip

[ Voor 96% gewijzigd door The Wizard op 03-04-2015 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
knip

Zo dan..hoppeta! :z

[ Voor 69% gewijzigd door The Wizard op 03-04-2015 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:48

Tammesp

Next is now

Via de cashback site www.shopkorting.nl besteld. Ze verwezen mij door naar de Samsung NL store, daar de Samsung S6 Edge 32gb black gekocht en even later kreeg ik een mailtje van Shopkorting dat ik 84.90 euro terug krijg. Uiteindelijk 765 euro betaald, mooi dealtje dacht ik zo! ;)

Dus wie los wil kopen, raad ik een casback site aan. Scheelt toch veel voor een pre-order.

[ Voor 19% gewijzigd door Tammesp op 03-04-2015 11:53 ]

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
32 euro per maand en 102 euro bij betalen voor de s6 edge?

Hier is de link
http://www.pdashop.nl/abo...ctor_servicePlanId=501796

Alleen heb je dan wel 100 MB en 150 minuten alleen. Maar voor mij is dat genoeg. + bij tele2 kan je gratis omhoog of omlaag switchen naar meer mb/minuten of minder MB/minuten.

Wie vindt het een goede deal?

[ Voor 13% gewijzigd door tottianovic op 03-04-2015 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:11
tottianovic schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:23:
32 euro per maand en 102 euro bij betalen voor de s6 edge?

Hier is de link
http://www.pdashop.nl/abo...ctor_servicePlanId=501796

Alleen heb je dan wel 100 MB en 150 minuten alleen. Maar voor mij is dat genoeg. + bij tele2 kan je gratis omhoog of omlaag switchen naar meer mb/minuten of minder MB/minuten.

Wie vindt het een goede deal?
Totale kosten (incl. toestelprijs) over de gehele looptijd: € 900,00

je zou van de eerder genoemde 10% cashback gebruik kunnen maken, betaal je rond de €775 voor het toestel. voor eenmalig €25 Choozze zero (100 MB internet + 100 min bellen + 100 sms) kaartje erbij dat maandelijks opzegbaar is.

grootste voordeel is dat je dan niet 2 jaar aan een provider vast zit.

[ Voor 6% gewijzigd door Carfanatic op 03-04-2015 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolblueBV
  • Laatst online: 14-04 15:11

CoolblueBV

Bedrijfsaccount Coolblue
Wegens het grote aantal bestellingen, lukt het inderdaad helaas niet om alle bestellingen via onze normale kanalen te leveren.

Daarom hebben we diverse alternatieven in werking gesteld. Elke klant wordt persoonlijk door ons benaderd om de beste alternatieven te bespreken. Op dit moment verwachten we alle bestellingen op tijd uit te kunnen leveren.

Mochten er nog vragen zijn, neem gerust even contact op met onze klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
Carfanatic schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 11:48:
[...]

Totale kosten (incl. toestelprijs) over de gehele looptijd: € 900,00

je zou van de eerder genoemde 10% cashback gebruik kunnen maken, betaal je rond de €775 voor het toestel. voor eenmalig €25 Choozze zero (100 MB internet + 100 min bellen + 100 sms) kaartje erbij dat maandelijks opzegbaar is.

grootste voordeel is dat je dan niet 2 jaar aan een provider vast zit.
Hmm dat ziet er goed uit. Bedankt voor de tip!

25 euro 1 x en dan kan je gratis internetten en bellen toch (100min en 100mb) maar mijn vraag is voor hoe lang dan? Kan ik met de 25 euro die ik heb betaald jarennnnn lang gebruik maken daar van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoolblueBV schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 12:04:
... Op dit moment verwachten we alle bestellingen op tijd uit te kunnen leveren.
Geld dat ook voor preorders die deze week nog geplaatst worden? En geld dit voor alle toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:11
tottianovic schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 12:25:
[...]

Hmm dat ziet er goed uit. Bedankt voor de tip!

25 euro 1 x en dan kan je gratis internetten en bellen toch (100min en 100mb) maar mijn vraag is voor hoe lang dan? Kan ik met de 25 euro die ik heb betaald jarennnnn lang gebruik maken daar van?
[Ervaringen] Choozze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Laatst online: 17-09 17:57

DjVe

Hatsaflats!

Steeffoon schreef op donderdag 02 april 2015 @ 22:33:
[...]

Huh, serieus? Ik kreeg gewoon te horen dat je een dag van tevoren wordt gebeld om een leveringsafspraak te maken? Ben je niet gewoon gebeld om je contract door te nemen (domme vraag misschien?) Je hebt dus al een leverafspraak gemaakt?
Ik moest het sim nummer nog doorgeven, maar de beste meneer aan de andere kant van d elijn gaf aan dat ik de telefoon de 10e van april thuisbezorgd kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Wegens het grote aantal bestellingen, lukt het inderdaad helaas niet om alle bestellingen via onze normale kanalen te leveren.

Daarom hebben we diverse alternatieven in werking gesteld. Elke klant wordt persoonlijk door ons benaderd om de beste alternatieven te bespreken. Op dit moment verwachten we alle bestellingen op tijd uit te kunnen leveren.

Mochten er nog vragen zijn, neem gerust even contact op met onze klantenservice.
Ook orders van deze week? Ik zou vandaag het contract ontvangen om te tekenen als ik het terug stuur zou er een afspraak gemaakt worden. Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 16:52

Geld dat ook als je deze week nog besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderDogg1905
dafmay schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:51:
[...]

:) :+ :D

Laat nog even weten hoe het verder is gelopen met Coolblue...ben erg benieuwd wat&hoe...
Ben net gebeld door Coolblue. Alweer niet gezien (zat op tweakers:P) Teruggebeld dus maar en hij kon me wel helpen.
En ja hoor wordt vrijdag bezorgd. :) :) :9~

Een van de medewerkers van AMP komt langs dus ook gelijk contract afhandeling.

Moet wel een middagje vrij pakken:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UnderDogg1905 schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 15:10:
[...]

Ben net gebeld door Coolblue. Alweer niet gezien (zat op tweakers:P) Teruggebeld dus maar en hij kon me wel helpen.
En ja hoor wordt vrijdag bezorgd. :) :) :9~

Een van de medewerkers van AMP komt langs dus ook gelijk contract afhandeling.

Moet wel een middagje vrij pakken:P
Mooi man...gefeliciteerd! Ach een middagje vrij is ook best wel eens fijn...toch ;)

Hopelijk krijg ik nu ook snel het telefoontje. Heb in ieder geval al doorgekregen dat ik binnen de 1e lichting val, vanwege pre-order op 10/03. Is natuurlijk wel logisch ook, maar blijft nog even afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjah

koekjah

Luctor et emergo

Ik zou mn contract per mail krijgen, maar heb nog niks ontvangen. Zijn er al mensen die het contract hebben ontvangen van Coolblue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aha...ben ook zijuist gebeld door Coolblue voor een afleverafspraak...volgende week vrijdag 10/04 tussen 8-13 _/-\o_ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderDogg1905
dafmay schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 15:47:
Aha...ben ook zijuist gebeld door Coolblue voor een afleverafspraak...volgende week vrijdag 10/04 tussen 8-13 _/-\o_ 8)
Mooi man.. ze komen eerst bij jou langs dus, mij is gezegt tussen 13.00 en 18.00 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UnderDogg1905 schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 15:56:
[...]

Mooi man.. ze komen eerst bij jou langs dus, mij is gezegt tussen 13.00 en 18.00 uur.
:) Jij ook in Den Haag? Ps ik kon kiezen uit 's ochtends, 's middags en anders zaterdag. Dus...ja dat was een no-brainer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderDogg1905
dafmay schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 15:57:
[...]

:) Jij ook in Den Haag? Ps ik kon kiezen uit 's ochtends, 's middags en anders zaterdag. Dus...ja dat was een no-brainer ;)
Nope.. Maastricht. Ik kon alleen kiezen uit vrijdag middag of zaterdag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UnderDogg1905 schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 16:00:
[...]

Nope.. Maastricht. Ik kon alleen kiezen uit vrijdag middag of zaterdag..
Dat zal dan inderdaad per regio en nog vrije slots verschillen...enfin nog 7 nachtjes slapen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
Jaloers op jullie!, hier voor het eerst op studentmobiel besteld, achteraf weet ik ook niet waarom ik niet gewoon bij coolblue heb besteld.

Maar hier nog niks gehoord, hoop dat zij ook vrijdag gaan leveren anders heb ik hem pas na het weekend..

Meer mensen die toevallig ook bij studentmobiel hebben besteld ?

[ Voor 12% gewijzigd door MarcHealthy op 03-04-2015 16:17 ]

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnderDogg1905
dafmay schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 16:01:
[...]

Dat zal dan inderdaad per regio en nog vrije slots verschillen...enfin nog 7 nachtjes slapen :)
Zou goed kunnen. 2 jaar geleden bij de preorder van de S4 kwam de medewerker van AMP uit Rotterdam. Denk dat ze eerst de randstad afhandelen en daarna pas het zuiden intrekken. Maar goed als ik maar optijd te horen krijg wanneer hij komt.

Netjes een mailtje ontvangen van Cooblue ter bevestiging van de afspraak

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UnderDogg1905 schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 16:11:
[...]

Zou goed kunnen. 2 jaar geleden bij de preorder van de S4 kwam de medewerker van AMP uit Rotterdam. Denk dat ze eerst de randstad afhandelen en daarna pas het zuiden intrekken. Maar goed als ik maar optijd te horen krijg wanneer hij komt.

Netjes een mailtje ontvangen van Cooblue ter bevestiging van de afspraak
Ik vind de afhandeling van Coolblue erg goed en compleet. Prima!
GokuSsj schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 16:08:
Jaloers op jullie!, hier voor het eerst op studentmobiel besteld, achteraf weet ik ook niet waarom ik niet gewoon bij coolblue heb besteld.

Maar hier nog niks gehoord, hoop dat zij ook vrijdag gaan leveren anders heb ik hem pas na het weekend..

Zal wel loslopen, je zult vast een telefoontje krijgen binnenkort :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painterceessies
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 18:32
Zijn er nog mensen die rechtstreeks bij samsung hebben besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

painterceessies schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 18:23:
Zijn er nog mensen die rechtstreeks bij samsung hebben besteld.
Ik heb rechtstreeks bij Samsung besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painterceessies
Tammesp schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 18:48:
[...]

Ik heb rechtstreeks bij Samsung besteld.
Ben benieuwd wanneer wij hem krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp

Tammesp

Next is now

painterceessies schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 18:56:
[...]

Ben benieuwd wanneer wij hem krijgen. :)
Ja ik ook, mijn order status is nu bij stap 3: Order verwerkt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• painterceessies
Tammesp schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 18:59:
[...]

Ja ik ook, mijn order status is nu bij stap 3: Order verwerkt. ;)
Bij mij ook al sinds 18 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
koekjah schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 15:45:
Ik zou mn contract per mail krijgen, maar heb nog niks ontvangen. Zijn er al mensen die het contract hebben ontvangen van Coolblue?
Ik ook, 2 uur geleden nog gemaild met de vraag als het contract vandaag nog komt en hij zij van wel, heb nog niks ontvangen. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:32
Even contact gehad met Vodafone. Kan een Red abo krijgen voor 51 p/m 2 jaar.- met "gratis" S6
Uiteraard ook de T-mobile actie van 10 April uitgelegd. 42.- per maand vind ik wel een lekker aanbod. Alleen zie ik een overstap nog niet helemaal zitten. Maja 9 euro per maand 2 jaar lang is wel serieus geld.

Daarnaast is het T-mobile ook abonnement stuk beter. Krijg 5 GB ipv 2 GB + 120 minuten bellen in de EU per maand. Altijd handig. Als ik die rijen zie in 2013 zie ik dat uiteraard niet zitten. Filmpje voor de liefhebber YouTube: Samsung IV launch - Samsung Blue Carpet Event Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjah

koekjah

Luctor et emergo

Het contract is inmiddels binnen, telefoon wordt definitief de 10e geleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil m eigenlijk in het donker blauw of groen. Weet iemand waar ik dat kan regelen met Nederlandse android erop of is dit er niet? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:44
Ienand bekend met levering via Typhone? Heb mijn pre order (Vodafone Red verlenging) al sinds 2 maart er staan.
Gaat om Vodafone Red Essential met Smartphone Block F. Voor 52 per maand. En dan niets bijbetalen voor de zwarte S6 64GB versie.

Is mijn eerste keer pre offer via internet normaal gewoon dag van release in de winkel, maar nu goede aanbieding voor de 64GB versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Ik krikg het contract nou pas volgende week, eerst zeggen ze twee keer vandaag en nu via facebook zeggen ze volgende week pas, maar zou het toestel wel 10 april krijgen.. Weet niet als ik Coolblue daarin kan geloven maarja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14:13
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 19:17:
Even contact gehad met Vodafone. Kan een Red abo krijgen voor 51 p/m 2 jaar.- met "gratis" S6
Uiteraard ook de T-mobile actie van 10 April uitgelegd. 42.- per maand vind ik wel een lekker aanbod. Alleen zie ik een overstap nog niet helemaal zitten. Maja 9 euro per maand 2 jaar lang is wel serieus geld.

Daarnaast is het T-mobile ook abonnement stuk beter. Krijg 5 GB ipv 2 GB + 120 minuten bellen in de EU per maand. Altijd handig. Als ik die rijen zie in 2013 zie ik dat uiteraard niet zitten. Filmpje voor de liefhebber YouTube: Samsung IV launch - Samsung Blue Carpet Event Rotterdam
Hier in Zeeland is het bereik van T-Mobile dan weer slechter dan het Vodafone, KPN of Tele2 netwerk (Tele2 heeft een mast hier staan, dus dat is alleen voor mijn regio gesproken). Dus dan kan ik wel een mooi abo hebben met 4G, maar ze moeten bij T-Mobile eerst maar eens zorgen voor fatsoenlijk 3G in mijn woonplaats..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben eigenlijk niet zo'n voorstander van pre-orders maar toch maar gedaan. Zag een leuke aanbieding bij Typhone:

Vodafone verlengen:
2GB (ipv 1GB) internet
300min.
onbeperkt SMS
42 euro per maand

309 euro bijbetalen voor een S6 edge 64GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
zijn de vodafone abbo's bij sommige sites aangepast, is dit iets standaards van vodafone? Ik zie nu dat Red Super verlengen bv maar 35 euro is en je 7 Gb krijgt. Dan is coolblue niet meer de voordeligste :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
bvbal79 schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 22:13:
zijn de vodafone abbo's bij sommige sites aangepast, is dit iets standaards van vodafone? Ik zie nu dat Red Super verlengen bv maar 35 euro is en je 7 Gb krijgt. Dan is coolblue niet meer de voordeligste :(
Waar dan?

Ah, zie het al:

http://www.typhone.nl/verlenging/vodafone/gsm-abonnement/red

[ Voor 12% gewijzigd door speedyjules07 op 03-04-2015 22:33 ]

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:02
Beste deal is via Coolblue, wat een verschil met alle andere aanbieders.

Maar een verlenging 1 jaar, Red Super zonder een toestel bundel dus €38,-pm en €560,- bijbetalen voor S6 Edge. In mijn ogen een super deal, bij de rest ligt het allemaal rond de €680,-.

[ Voor 9% gewijzigd door beezjeh op 03-04-2015 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
beezjeh schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 22:33:
Beste deal is via Coolblue, wat een verschil met alle andere aanbieders.

Maar een verlenging 1 jaar, Red Super zonder een toestel bundel dus €38,-pm en €560,- bijbetalen voor S6 Edge. In mijn ogen een super deal, bij de rest ligt het allemaal rond de €680,-.
Dat geld alleen als je inderdaad 1 jaar wilt verlengen. Bij 2 jaar verlengen ben je goedkoper uit bij studentmobiel, maar heb je 7Gb elke maand tot je beschikking

[ Voor 4% gewijzigd door bvbal79 op 03-04-2015 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bij Belsimpel besteld op 2 maart. Echter melden ze dat ze zelf het toestel pas 13 april binnenkrijgen, dus zal helaas nog ff moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:02
bvbal79 schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 22:44:
[...]

Dat geld alleen als je inderdaad 1 jaar wilt verlengen. Bij 2 jaar verlengen ben je goedkoper uit bij studentmobiel, maar heb je 7Gb elke maand tot je beschikking
2 jaar verlengen is mij te lang :).

Gebruik overigens maar zo'n 500mb hooguit 1gb per maand en 6gb zal ik nooit volledig gebruiken dus laat staan 7gb :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GokuSsj schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 16:08:

Hey yes ik heb het toestel edge64GB ook bij hun besteld op 27/03.
Heb meteen contract ingevuld en terug gemaild.Ik had erbij vermeld dat ik het toestel op zou halen, ik dacht vrijdag lekker vrij dus even naar hun toe..Maar nu heb ik vandaag een mail gestuurd naar hun met de vraag of ik donderdag 9 april een mailtje krijg zodat ik vrijdag langs kan komen.De dame vertelde mij dat ze het contract pas in orde zouden maken als het toestel binnen is. Raar want het contract op zich is er toch al, en je je maakt mij niet wijs dat de toestellen vrijdag pas geleverd worden. Ik denk dat iedereen zijn vooraad toch donderdag al krijgt geleverd??? Ik zie dat de toestellen bij coolblue ook gewoon vrijdag al worden bezorgd. Dusals jij het weet,weet ik het ook. En inderdaad anders wordt het pas na het weekend. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Edwin-
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:13
Ik zie allemaal mooie T-mobile en Vodafone acties. Weet iemand ook nog of er goede KPN/Hi acties op komst zijn.

Ik wil graag de 64 gig edge. Beste wat ik tot nu toe ben tegengekomen is Hi bij Coolblue. 4000mb en 100 minuten voor 50 per maand, met 180 bijbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 11:01
pappaleone schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 23:57:
[...]

Hey yes ik heb het toestel edge64GB ook bij hun besteld op 27/03.
Heb meteen contract ingevuld en terug gemaild.Ik had erbij vermeld dat ik het toestel op zou halen, ik dacht vrijdag lekker vrij dus even naar hun toe..Maar nu heb ik vandaag een mail gestuurd naar hun met de vraag of ik donderdag 9 april een mailtje krijg zodat ik vrijdag langs kan komen.De dame vertelde mij dat ze het contract pas in orde zouden maken als het toestel binnen is. Raar want het contract op zich is er toch al, en je je maakt mij niet wijs dat de toestellen vrijdag pas geleverd worden. Ik denk dat iedereen zijn vooraad toch donderdag al krijgt geleverd??? Ik zie dat de toestellen bij coolblue ook gewoon vrijdag al worden bezorgd. Dusals jij het weet,weet ik het ook. En inderdaad anders wordt het pas na het weekend. :'(
Vind dat ook een beetje raar, ik zelf wil dat mijn abonnement al eerder in gaat, alleen dat kan dus niet. Zodra de telefoon binnen is, gaat mijn abonnement pas in. Ik zelf heb mijn abonnement afgesloten bij belsimpel, maar als ik rond bel werkt dat ook zo bij de concurrenten van belsimpel. Vind dit erg jammer, maar het is niet anders.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!
An1mA schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 01:46:
[...]

Vind dat ook een beetje raar, ik zelf wil dat mijn abonnement al eerder in gaat, alleen dat kan dus niet. Zodra de telefoon binnen is, gaat mijn abonnement pas in. Ik zelf heb mijn abonnement afgesloten bij belsimpel, maar als ik rond bel werkt dat ook zo bij de concurrenten van belsimpel. Vind dit erg jammer, maar het is niet anders.
Ach ja wij zijn net kinderen in een snoepwinkel, paar dagen extra zal ook wel lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:26
Hier de actie van Phonehouse/Samsung met T-Mobile.

http://blog.phonehouse.nl...251097&nan_pid=1821251097

[ Voor 13% gewijzigd door Hanky74 op 04-04-2015 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xepos
Dat zijn de Samsung Stores. Die worden uitgebaat door The Phonehouse. Dus geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
Dat is een erg mooie actie. Ik haal me even de rijen voor de geest die vorige modellen hadden (die niet zo goed uit de tests kwamen en niet zo populair waren), daar gaan veel mensen een nachtje slaap voor skippen gok ik 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeker mooie actie. Scheelt overigens slechts eur 25,-- met mijn pre-order bij Coolblue (obv hetzelfde abo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Zijn er nog meer mensen hier die deze week besteld hebben bij Coolblue en nog niks ontvangen hebben?

Ik heb donderdag mijn bestelling geplaatst en zou gisteren het contract ontvangen maar dat wordt nu pas volgende week, maar zou de s6 hoe dan ook op 10 April ontvangen.. Ik heb een beetje het gevoel dat ik aan het lijntje gehouden wordt. :X
Pagina: 1 ... 5 ... 17 Laatste

Let op:
We kunnen allemaal tellen en weten allemaal dat de toestellen 10 april in de verkoop gaan, we willen dus geen berichten meer zien waar mensen de nachtjes tot de verkoop gaan tellen!

Hier geen discussies over (web)winkels!

Denk aan deze Modbreak: "[Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen"