Hmm, ik heb net een zeer voordelig sim-only abbo afgesloten. Komen er nog acties zonder een abbo?Meulendijks89 schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 14:13:
Ik heb zojuist mijn S6 Edge 32Gb Goud gereseveerd bij de Samsung Store in Eindhoven.
Volgens de medewerkers daar komt er een S6 openingsactie, een top aanbieding S6 - S6 Edge met abo, verder kon hij niks zeggen alleen dat het super druk wordt 10 april.
Dat weet ik niet, denk niet dat ze gaan stunten als de telefoon net uit is als losse verkoop.partyondude schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 16:31:
[...]
Hmm, ik heb net een zeer voordelig sim-only abbo afgesloten. Komen er nog acties zonder een abbo?
komt die actie dan ook bij de samsung experience store of ook bij the Phone House etc etc?Meulendijks89 schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 14:13:
Ik heb zojuist mijn S6 Edge 32Gb Goud gereseveerd bij de Samsung Store in Eindhoven.
Volgens de medewerkers daar komt er een S6 openingsactie, een top aanbieding S6 - S6 Edge met abo, verder kon hij niks zeggen alleen dat het super druk wordt 10 april.
Live youre Life and Enjoy every Day
Samsung Store, als de phone house winkels ook mee doen weet ik niet aangezien ik er niet werk, ik zeg nu alleen wat mij vanmiddag is verteld.jokapo schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 17:41:
[...]
komt die actie dan ook bij de samsung experience store of ook bij the Phone House etc etc?
Dat is een KPN compleet abo waar je kijkt, die kan je alleen afsluiten als iemand al een KPN abo heeft op jouw adres. Zonder dit moet je 5 euro bij je maandprijs optellen. Kom je dus op 54 euro pm uit.speedyjules07 schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 14:04:
[...]
Bij studentmobiel 2 jaar KPN 5GB + 10.000 SMS/10.000 belminuten voor 49 euro per maand, gratis 32GB S6.
https://www.studentmobiel...rsion_id=1775&sms=&voice=
Kom je totaal uit op 1176 euro. Misschien maakt dat je keuze wat makkelijker? Ik wil er zelf ook voor gaan, echter moet ik het nog 3 maanden bij Vodafone uitzingen, of voor 16 euro meer per maand + bijbetaling bij Vodafone verlengen
Tegen mij werd gezegd dat je die 5 euro korting krijgt als je thuis ook internet en tv hebt van KPN of bedoel je dat?-Edwin- schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 18:12:
[...]
Dat is een KPN compleet abo waar je kijkt, die kan je alleen afsluiten als iemand al een KPN abo heeft op jouw adres. Zonder dit moet je 5 euro bij je maandprijs optellen. Kom je dus op 54 euro pm uit.
De vorige keer kreeg ik 10 euro per maand korting omdat mijn vader ook een telefoon abo van KPN had gepakt met telefoon maar dat is nu helaas niet meer.
@Radiance, ik zelf zat ook te pieken tussen Tele2 en KPN, maar heb je al naar Telfort abonnementen gekeken? Naar mijn mening geeft kpn meer voor je geld, maar als je al die extra gb's niet nodig hebt en niet super veel belt, is een telfort abbo wel interessant.
Ik zelf heb een S6 besteld met een Telfort abonnement (1gb 300min) voor 37€ per maand en betaal 136€ er bij. Vodafone is nu echt verre van interessant om daar een abonnement af te sluiten, veels te duur vergeleken met andere telco's.
Ik zelf heb een S6 besteld met een Telfort abonnement (1gb 300min) voor 37€ per maand en betaal 136€ er bij. Vodafone is nu echt verre van interessant om daar een abonnement af te sluiten, veels te duur vergeleken met andere telco's.
Oh ja klopt. Maar voor mensen die geen KPN in huis hebben geldt die 5 euro korting dus niet bedoel ikMeulendijks89 schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 18:14:
[...]
Tegen mij werd gezegd dat je die 5 euro korting krijgt als je thuis ook internet en tv hebt van KPN of bedoel je dat?
De vorige keer kreeg ik 10 euro per maand korting omdat mijn vader ook een telefoon abo van KPN had gepakt met telefoon maar dat is nu helaas niet meer.
Wat ik niet wist maar wat in de winkel van KPN bleek, is dat die €5,- korting ook geldt als één persoon twee abonnementen heeft. Ik heb daarom een privé abbo op Hi genomen en een zakelijke op KPN. Daardoor op beide abonnementen €5,- korting p/m
Sim only trouwens, die S6 Edge koop ik er wel eens los bij.
Je hoeft geen KPN Internet, telefoon etc. thuis te hebben.
Als je samen met iemand woont en die heeft ook een KPN abbonnement dan krijgen jullie beiden 5 euro korting op je maandelijkse abbo.
Mijn ouders hebben KPN en ik sta op mijn ouders huis daar ingeschreven nog en ik krijg ook 5 euro korting op mijn abbonnement. En we hebben allebei geen Internet van KPN.
Als je samen met iemand woont en die heeft ook een KPN abbonnement dan krijgen jullie beiden 5 euro korting op je maandelijkse abbo.
Mijn ouders hebben KPN en ik sta op mijn ouders huis daar ingeschreven nog en ik krijg ook 5 euro korting op mijn abbonnement. En we hebben allebei geen Internet van KPN.
Er zijn 2 KPN acties en deze zijn ook te combineren:
KPN Compleet: Wat heb je nodig?
Internet, telefonie tv van KPN en een mobiel telefoon abonnement.
Dit zijn dan de extra's
Verdubbeling van je MB’s, belminuten en sms’jes
Gratis zenders en films met het Pluspakket
Gratis onderling bellen met KPN- en Hi nummers op jouw adres (vervalt als je geen huistelefonie hebt)
Krijg meer:
Heb je geen tv/internet van KPN, maar wel 2 telefoonnummers dan krijg je:
Heb je meerdere mobiele telefoonnummers van KPN of Hi op jouw adres? Dan ontvang je per abonnement € 5,- p/m korting. Ook kun je je MB's onderling delen, handig wanneer jij tekort komt en je partner MB's over heeft.
Heb je 2 mobieltjes en tv+Internet+telefonie: dan krijg je al het bovenstaande. Allemaal zonder extra kosten.
Dit zijn dan de extra's
Gratis onderling bellen met KPN- en Hi nummers op jouw adres (vervalt als je geen huistelefonie hebt)
Krijg meer:
Heb je meerdere mobiele telefoonnummers van KPN of Hi op jouw adres? Dan ontvang je per abonnement € 5,- p/m korting. Ook kun je je MB's onderling delen, handig wanneer jij tekort komt en je partner MB's over heeft.
Heb je 2 mobieltjes en tv+Internet+telefonie: dan krijg je al het bovenstaande. Allemaal zonder extra kosten.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Dat vind ik wel erg nice. Ik zou 32,50 betalen voor mijn abbo en nu 27,50 voor 5GB data en onbeperkt bellen en smsen.
Nice, dan krijg ik toch 5 euro korting, wordt het 59 ipv van 64. Nog even afwachten wat met wat voor aanbieding de Samsung Store komt want als die goed is dan worst het een nieuw abo ipv verlengen.Kiswum schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 20:11:
Er zijn 2 KPN acties en deze zijn ook te combineren:
Dit zijn dan de extra's
Krijg meer:
KPN blijkt op dit moment scherp geprijsd. Daarnaast hebben zij op het moment volgens mij het beste 4G netwerk.
Hi enkele vraagjes.Meulendijks89 schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 14:13:
Weet jij of deze mogelijke actie ook bij andere Samsung stores in het land geldt?
Enig idee met welke provider(s) deze actie zal zijn?
Wat wordt er precies met reserveren bedoeld? (wat heb je moeten ondertekenen/betalen)
Alvast bedankt, en laten we hopen dat er een leuke scherp geprijsde actie komt.
Ik weet alleen wat ik in mijn bericht gezegd heb, ik denk wel dat alle Samsung Stores een aanbieding doen maar dat weet ik dus niet zeker. Provider weet ik niet.crobo schreef op zondag 29 maart 2015 @ 00:25:
[...]
Hi enkele vraagjes.
Weet jij of deze mogelijke actie ook bij andere Samsung stores in het land geldt?
Enig idee met welke provider(s) deze actie zal zijn?
Wat wordt er precies met reserveren bedoeld? (wat heb je moeten ondertekenen/betalen)
Alvast bedankt, en laten we hopen dat er een leuke scherp geprijsde actie komt.
Met reserveren bedoel ik dat er een toestel apart gelegd wordt zodat je de S6 vrijwel zeker op 10 April kan ophalen, geen kosten geen verplichtingen.
@Meulendijks89
Dankjewel voor je snelle reactie
Binnenkort even opzoek naar een Samsung Store in de buurt, eentje reserveren kan dus geen kwaad. Ik dacht dat je meteen een aanbetaling o.i.d. moest doen.
Dankjewel voor je snelle reactie
Binnenkort even opzoek naar een Samsung Store in de buurt, eentje reserveren kan dus geen kwaad. Ik dacht dat je meteen een aanbetaling o.i.d. moest doen.
Anoniem: 328026
10% cashback bij shopkorting in de Samsung.nl store.
Ook op de S6 en S6 edge volgens foto...

... Maar daarmee nog steeds duurder dan de losse verkoopprijzen bij andere winkels
Is dat zo?
S6 Edge 64GB: laagste prijs 925 euro pricewatch: Samsung Galaxy S6 Edge 64GB Goud
Bij de Samsung store 949 en dan 10% daar vanaf is 854 euro.
S6 Edge 64GB: laagste prijs 925 euro pricewatch: Samsung Galaxy S6 Edge 64GB Goud
Bij de Samsung store 949 en dan 10% daar vanaf is 854 euro.
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Zou betekenen dat de gewone S6 met 32GB opslag voor 630 euro te krijgen is inclusief draadloze oplader. Dat lijkt mij een goede deal. Ik kan echter nergens wat terug vinden over deze actie! Iemand meer informatie hierover?Anoniem: 328026 schreef op zondag 29 maart 2015 @ 12:45:
[afbeelding]
http://cashbacksvergelijken.nl/Korting/19295
Dit zijn de cashback aanbieders. De eerste 3 geven dus 10% terug.
Hoeft dus niet perse bij shopkorting.
Dit zijn de cashback aanbieders. De eerste 3 geven dus 10% terug.
Hoeft dus niet perse bij shopkorting.
Interessant die 10% korting!!
Heeft iemand het al geprobeerd en de 10% korting terug gekregen?
EDIT: Zo juist via spaarwinkelen.nl op samsung.nl een Galaxy S6 32 Gb kunnen bestellen, en paar uur later €72,40 (10% =€69,90 + €2,50 welkomstkorting) bevestigd gekregen op mijn spaarwinkelen.nl account!
Dus kan bevestigen dat de 10% korting werkt!
EDIT: Zo juist via spaarwinkelen.nl op samsung.nl een Galaxy S6 32 Gb kunnen bestellen, en paar uur later €72,40 (10% =€69,90 + €2,50 welkomstkorting) bevestigd gekregen op mijn spaarwinkelen.nl account!
[ Voor 57% gewijzigd door edgarf28 op 29-03-2015 19:25 ]
Waar zie jij dit precies? Ik kijk nu op de Samsung Store maar kan het nergens terug vinden..Anoniem: 328026 schreef op zondag 29 maart 2015 @ 12:45:
[afbeelding]
Als meer mensen hier ervaring mee hebben, ga ik zeker via een cashback site bestellen. Dus ben ook benieuwd wie dit al eerder heeft gedaan.
[ Voor 15% gewijzigd door Tammesp op 29-03-2015 15:07 ]
Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15
Wat mij nog niet helemaal duidelijk is, jij hebt dus nu gereserveerd en krijgt het toestel dus in combinatie met de openingsactie direct op 10 april? Ik heb namelijk twee jaar geleden ook een T-Mobile openingsactie gedaan en wil dus zo mijn contract verlengen. Kan ik dan ook nu alvast reserveren en dan op 10 april met een nieuwe openingsactie het toestel ophalen?Meulendijks89 schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 14:13:
Ze weten zelf nog niet met voor acties ze gaan komen... althans dat zeggen ze 
Omgebouwde PhoneHouse in Den Haag sprak over openingsactie met T-mobile of Vodafone.
Je laat je gewoon opschrijven op een lijst met welk model en welke kleur, openingsactie-info volgt tzt.
Omgebouwde PhoneHouse in Den Haag sprak over openingsactie met T-mobile of Vodafone.
Je laat je gewoon opschrijven op een lijst met welk model en welke kleur, openingsactie-info volgt tzt.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Er is een verschil tussen de acties.
Een t-shop actie is eigenlijk alleen voor die ene winkel in Nederland.
Vorig jaar werd er bij de S5 acties meerdere winkels/franchisen betrokken. Ik denk dat je daardoor je telefoon dus op de actiedag kunt afrekenen en ophalen.
Hier zie je de bluecarpet actie van vorig jaar:
http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/18987
Hier nog een gedeelte van de abonnementactie:
https://www.facebook.com/...83383?fref=nf&pnref=story
Klik op de foto's voor een uitvergroting van de acties uit 2014, bij de S5 (acties uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst)

Een t-shop actie is eigenlijk alleen voor die ene winkel in Nederland.
Vorig jaar werd er bij de S5 acties meerdere winkels/franchisen betrokken. Ik denk dat je daardoor je telefoon dus op de actiedag kunt afrekenen en ophalen.
Hier zie je de bluecarpet actie van vorig jaar:
http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/18987
Hier nog een gedeelte van de abonnementactie:
https://www.facebook.com/...83383?fref=nf&pnref=story
Klik op de foto's voor een uitvergroting van de acties uit 2014, bij de S5 (acties uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst)

[ Voor 32% gewijzigd door Kiswum op 29-03-2015 15:28 ]
Ik heb de S6 Edge gereseveerd met het abonemment van KPN van 64pm.BB333 schreef op zondag 29 maart 2015 @ 15:09:
[...]
Wat mij nog niet helemaal duidelijk is, jij hebt dus nu gereserveerd en krijgt het toestel dus in combinatie met de openingsactie direct op 10 april? Ik heb namelijk twee jaar geleden ook een T-Mobile openingsactie gedaan en wil dus zo mijn contract verlengen. Kan ik dan ook nu alvast reserveren en dan op 10 april met een nieuwe openingsactie het toestel ophalen?
Ik zit nergens aan vast, maar dit zetten ze bij de reservering zodat mensen snel geholpen worden en niet eerst nog moeten uitzoeken wat de klant wiltomdat het druk wordt snap je, maar ik kan ook kiezen voor de actie als ik die beter vind, ik zit dus nergens aan vast met een reservering.
Edit: Wat CLB zegt.
Dus als ik het goed begrijp reserveer je alleen de telefoon zelf en kun je op de dag zelf ter plekke bepalen met welke actie je de telefoon wilt hebben (dus ook met een openingsactie als die er komt?)Meulendijks89 schreef op zondag 29 maart 2015 @ 15:40:
[...]
Ik heb de S6 Edge gereseveerd met het abonemment van KPN van 64pm.
Ik zit nergens aan vast, maar dit zetten ze bij de reservering zodat mensen snel geholpen worden en niet eerst nog moeten uitzoeken wat de klant wiltomdat het druk wordt snap je, maar ik kan ook kiezen voor de actie als ik die beter vind, ik zit dus nergens aan vast met een reservering.
Edit: Wat CLB zegt.
Edit: als ik reactie CLB nog eens goed lees, denk ik van wel.
[ Voor 4% gewijzigd door BB333 op 29-03-2015 15:54 ]
Ja klopt dat is wat mij verteld is bij de Samsung Store.BB333 schreef op zondag 29 maart 2015 @ 15:43:
[...]
Dus als ik het goed begrijp reserveer je alleen de telefoon zelf en kun je op de dag zelf ter plekke bepalen met welke actie je de telefoon wilt hebben (dus ook met een openingsactie als die er komt?)
Edit: als ik reactie CLB nog eens goed lees, denk ik van wel.
Vandaag ook Edge gold 64 gb gereserveerd bij Samsung store in Den Haag. Reservering is vrijblijvend.
Huidige prijs met Vodafone verlenging 63 pm en 189 bijbetalen.
Wel zeggen ze dat op 10 april spectaculaire actie komt. Wat voor actie weten ze nog niet.
Hoesjes hebben ze al te koop voor €29
Huidige prijs met Vodafone verlenging 63 pm en 189 bijbetalen.
Wel zeggen ze dat op 10 april spectaculaire actie komt. Wat voor actie weten ze nog niet.
Hoesjes hebben ze al te koop voor €29
De Samsung Clear View hoesjes?
Ik heb de mijne besteld bij Azerty. Bij navraag bleken ze hem ook in envelop te kunnen verzenden, waardoor de verzendkosten meer dan halveren.
Ik heb de mijne besteld bij Azerty. Bij navraag bleken ze hem ook in envelop te kunnen verzenden, waardoor de verzendkosten meer dan halveren.
[ Voor 40% gewijzigd door Torrentus op 30-03-2015 09:34 ]
Ja, Samsung view cover maar ook andere soorten en kleuren voor €29Torrentus schreef op maandag 30 maart 2015 @ 09:33:
De Samsung Clear View hoesjes?
bedankt voor de tip, heb hetzelfde gedaanedgarf28 schreef op zondag 29 maart 2015 @ 14:36:
Als ik is google op die samsung stores dan is dat eigenlijk niets meer dan een PhoneHouse met upgrade
Of zie ik dit nu verkeerd?
Klopt. Omgebouwde Phone Houses.jokapo schreef op maandag 30 maart 2015 @ 12:29:
Als ik is google op die samsung stores dan is dat eigenlijk niets meer dan een PhoneHouse met upgrade
Anoniem: 437356
Hier in eindhoven weten ze het al wel maar mag hij nog niet zeggen.CLB schreef op zondag 29 maart 2015 @ 15:20:
Ze weten zelf nog niet met voor acties ze gaan komen... althans dat zeggen ze
gaat idd om t-mobile en vodafone
ik ben juist aan het kijken voor een goede kpn deal ivm kpn-compleet
dan hebben we 2 abbo's 1 abbo 300 min en 1gb en nog een abbo met 20gb en onbeperkt bellen plus spotyfy samen voor 45€
mb's delen dus 10.5 gb voor €22.50
Hm ben net langs de Samsung winkel in Eindhoven geweest.
Maar daar heeft men mij verteld dat actie voorraad niet te reserveren valt.
Het gaat dan om abonnementen met een maandelijks bedrag van rond de 40-50 euro zonder bijbetalen in het beste geval.
Het gaat dan om abonnementen met een maandelijks bedrag van rond de 40-50 euro zonder bijbetalen in het beste geval.
Nou ben benieuwd wat de kosten zullen zijn bij verlenging met Vodafone. Zal toch voor 10 april wel ergens uitlekken?Xepos schreef op maandag 30 maart 2015 @ 18:13:
Hm ben net langs de Samsung winkel in Eindhoven geweest.
Jahoor wordt al naar buiten gecommuniceerd om lekker mensen te lokken
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Hebben zoiets vaker gedaan? Aan wat voor korting kunnen we denken? Zal er dab wel een middagje vrij voor moeten nemen namelijk.
Ik weet het niet meer precies maar bij de S5 en de Note 4 hadden ze ook een actie, Note 4 heb ik toen gehaald bij de Samsung Storerauwst schreef op maandag 30 maart 2015 @ 22:18:
Hebben zoiets vaker gedaan? Aan wat voor korting kunnen we denken? Zal er dab wel een middagje vrij voor moeten nemen namelijk.
Note 4 Actie was het toen Vodafone en 39 euro per maand 1,5gb dacht ik.
S5 was het T-Mobile en 10GB - Onbeperkt bellen voor 39.50
Waren in ieder geval wel goede aanbiedingen, maar zo'n aanbieding als bij de S5 hoef je niet verwachten denk ik, denk dat het meer zo iets wordt al de Note 4 en een iets hogere maand prijs, maar dat is alleen maar gissen, gewoon afwachten wat het wordt..
Ik moet die dag eigenlijk werken tot 14 uur, ik twijfel om vrij te pakken die dag
[ Voor 16% gewijzigd door DM89 op 30-03-2015 22:41 ]
Met de S4 en S5 zag je al extreme rijen en ik denk dat dat met de S6 een stuk erger gaat worden. Positieve reviews (beste telefoon van Samsung ever) en de hoge abo prijzen zullen zo'n aanbieding nog meer op hypen. Mijn advies is, neem 10 april bijzonder serieus als je het toestel dolgraag wilt hebben met een leuke korting. Iets zegt me ook dat de voorraad niet oneindig zal zijn die dag, dus ga vooral vroeg uit de veren ;-)
Winkel gaat om 09:00 open dus zal ik daar om 08 zijn denk ik, ga niet voor de winkel liggen haha. Vind het zelf al gek genoeg om zo vroeg daar te gaan staan wachten hahaFenomeno24 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 23:24:
Met de S4 en S5 zag je al extreme rijen en ik denk dat dat met de S6 een stuk erger gaat worden. Positieve reviews (beste telefoon van Samsung ever) en de hoge abo prijzen zullen zo'n aanbieding nog meer op hypen. Mijn advies is, neem 10 april bijzonder serieus als je het toestel dolgraag wilt hebben met een leuke korting. Iets zegt me ook dat de voorraad niet oneindig zal zijn die dag, dus ga vooral vroeg uit de veren ;-)

[ Voor 3% gewijzigd door DM89 op 30-03-2015 23:32 ]
Zal de s6 of s6 edge nog eerder beschikbaar komen zoals HTC met hun One m9 hebben gedaan? Iemand enig idee of dit bij de s4 of s5 ook gebeurt is?
Is bij de S4/5 niet gebeurd.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Zoals hierboven al gezegd, bij vorige modellen waren er echt heel erg lange rijen. Die acties waren ook wel een flink stukje voordelig. Als je nu kijkt naar hoe populair dit toestel is (door zo veel goede reviews) en de normale prijs die zo hoog ligt, ga je echt bizarre rijen krijgen mochten ze met vergelijkbare acties komen.
Dan wacht ik even liever een maand of 2.
Dan wacht ik even liever een maand of 2.
Ik ben van plan hetzelfde te doen. Ik heb echter nog een vraagje. Heb je de 72,40 al terug gestort naar je eigen rekening? En heb je ook een bevestigingsmail van Samsung in je mailbox gehad? Ik kijk een beetje de kat uit de boomedgarf28 schreef op zondag 29 maart 2015 @ 14:36:
Edit: Na het inloggen op de spaarwinkelen.nl website en het drukken op bezoek de website van Samsung word ik doorgestuurd, maar zie ik niet de prijzen met 10% korting. Zou dit kloppen?
[ Voor 11% gewijzigd door keest12 op 31-03-2015 15:45 ]
Er is mij net verteld in de Samsung store in Den Haag dat de actie alleen voor de eerste 75 mensen is.
Dat wordt dan vechten....YK12 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 15:00:
Er is mij net verteld in de Samsung store in Den Haag dat de actie alleen voor de eerste 75 mensen is.
Gaan die acties dan alleen plaatsvinden in de Samsung stores?
Op die flyer van vorig jaar staan verschillende winkels genoemd...
Op die flyer van vorig jaar staan verschillende winkels genoemd...
Ja, dat klopt, dat is het hele principe van cashback site's. De cashback site krijgt een vergoeding voor het doorsturen van jou als klant naar de website. Ze betalen die vergoeding (of een deel daarvan) vervolgens aan jou uit. Dat zie je dus niet aan de prijzen op de website.keest12 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:56:
[...]
Ik ben van plan hetzelfde te doen. Ik heb echter nog een vraagje. Heb je de 72,40 al terug gestort naar je eigen rekening? En heb je ook een bevestigingsmail van Samsung in je mailbox gehad? Ik kijk een beetje de kat uit de boom
Edit: Na het inloggen op de spaarwinkelen.nl website en het drukken op bezoek de website van Samsung word ik doorgestuurd, maar zie ik niet de prijzen met 10% korting. Zou dit kloppen?
Weet er iemand wat de juiste adressen van de samsung stores in Rotterdam zijn?

Ik heb zojuist gegoogled maar dan zie er ontzettend veel. Lijken me eerder verkoop punten.

Ik heb zojuist gegoogled maar dan zie er ontzettend veel. Lijken me eerder verkoop punten.
[ Voor 7% gewijzigd door crobo op 31-03-2015 18:47 ]
Druk eens op die blauwe verkoopadressen...
Haha, ik wilde wachten tot de verkoopprijzen 10% gedaald waren. Dat gaat zo wel heel snel met dat cashbackverhaal.
Heel erg bedankt voor het delen, ik ga nu ook zeker via de cashback site bestellen!edgarf28 schreef op zondag 29 maart 2015 @ 14:36:
[ Voor 4% gewijzigd door Tammesp op 31-03-2015 21:47 ]
Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15
zo'n experience store zit niet in R'dam volgens deze pagina:crobo schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 18:46:
Weet er iemand wat de juiste adressen van de samsung stores in Rotterdam zijn?
http://www.samsung.com/nl/retail/retail.html
Er zijn drie cashbacksites met 10% cashback (zie: http://cashbacksvergelijken.nl/Korting/19295).Tammesp schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 21:46:
[...]
Heel erg bedankt voor het delen, ik ga nu ook zeker via de cashback site bestellen!Maakt het ook uit via welke cashback site je besteld?
- Shopkorting
- Spaarwinkelen.nl
- Cashback XL.
Bij spaarwinkel.nl krijg je nog een 'welkomstbonus' van € 2,50. Normaal moet je ook even rekening houden met het minimum bedrag voor uitbetaling al is dit niet echt aan de orde wanneer je een S6 of S6 Edge wilt kopen.
Die tip is echt briljant! Meteen besteld. Thanks!!
Scheelt weer 85E!
Scheelt weer 85E!
habari schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 23:32:
[...]
Er zijn drie cashbacksites met 10% cashback (zie: http://cashbacksvergelijken.nl/Korting/19295).
- Shopkorting
- Spaarwinkelen.nl
- Cashback XL.
Bij spaarwinkel.nl krijg je nog een 'welkomstbonus' van € 2,50. Normaal moet je ook even rekening houden met het minimum bedrag voor uitbetaling al is dit niet echt aan de orde wanneer je een S6 of S6 Edge wilt kopen.
Mag ik iedereen er nog even op wijzen, als dit al nodig is, dat het aftellen nu wel echt is begonnen 
Het is vandaag 1 april (ja echt
) en we hebben dus nog welgeteld 10 dagen te gaan!
Let the countdown begin.....
10.....
We gaan niet elke dag die nu verstrijkt aftellen......
Het is vandaag 1 april (ja echt
Let the countdown begin.....
10.....
We gaan niet elke dag die nu verstrijkt aftellen......
[ Voor 13% gewijzigd door Bullet NL op 01-04-2015 12:48 ]
Was zeker niet de bedoeling hoor (iedere dag aftellen). Toegegeven, het was wel een beetje flauwe post
Een on-topic vraagje. Dit is mijn eerste Samsung pre-order (via Coolblue) en was benieuwd hoe Samsung het in algemeen doet vwb het behalen van verwachte leverdatum? Kortom wordt hier wel eens mee geschoven, en zo ja...gebeurd dit vaak of is het uitzonderlijk.
Een on-topic vraagje. Dit is mijn eerste Samsung pre-order (via Coolblue) en was benieuwd hoe Samsung het in algemeen doet vwb het behalen van verwachte leverdatum? Kortom wordt hier wel eens mee geschoven, en zo ja...gebeurd dit vaak of is het uitzonderlijk.
Anoniem: 665818
Ik heb mijn s6 edge gold 32 GB ook ge-preordered bij Coolblue en ben gisteren gebeld voor een leverafspraak, hij wordt in de ochtend
van 10 april geleverd :D! Twee jaar geleden ook een s4 ge-preordered (via studentmobiel) en die werd ook op de verwachte leverdatum bezorgd!
Dat klinkt goed! Ik heb mijn pre-order op 10 maart geplaatst. Jij?
Benieuwd wanneer ik een telefoontje van Coolblue mag verwachten....hopelijk ook op 10 of 11 april geleverd.
Benieuwd wanneer ik een telefoontje van Coolblue mag verwachten....hopelijk ook op 10 of 11 april geleverd.
Op 3 maart, dus hopelijk krijg je inderdaad snel een telefoontje! Je kunt ook in je account van coolblue zien hoe de status van je pre-order is
.
Thx..ja nog even afwachten
Orderstatus Coolblue geeft nog steeds aan dat ik zal worden gebeld voor afleverafspraak, maar dit staat er al vanaf het begin.
Je kan alleen zien dat je gebeld wordt toch? Niet wat de exacte status is van de pre-order?Anoniem: 665818 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 21:25:
Op 3 maart, dus hopelijk krijg je inderdaad snel een telefoontje! Je kunt ook in je account van coolblue zien hoe de status van je pre-order is.
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
Heb em zelf gisteren ge-preordered via Samsung zelf (met cashback actie). Ik verwacht wel dat zij zelf op de release dag uitleveren.
Ben ik trouwens de enige die em besteld heeft zonder hem in het echt te hebben gezien?
Ben ik trouwens de enige die em besteld heeft zonder hem in het echt te hebben gezien?
Nope...same hereMAkS1 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 21:46:
Heb em zelf gisteren ge-preordered via Samsung zelf (met cashback actie). Ik verwacht wel dat zij zelf op de release dag uitleveren.
Ooh oops foutje. Zou inderdaad best kunnen dat niet te zien is in het account. Heb nooit iets besteld bij Coolblue en heb op het begin niet gekeken
. Ik heb hem ook besteld zonder hem gezien te hebben, maar heb hem inmiddels wel gezien in de Mediamarkt
maar toen had ik dus al die pre-order.
Ik ben het! schreef op woensdag 01 april 2015 @ 12:09:
Die tip is echt briljant! Meteen besteld. Thanks!!
Scheelt weer 85E!
[...]
Als je bij de reeds genoemde telecomaanbieders in dit topic je abo besteld en dan losn voor het toestel betaald ben je over het algemeen toch nog goedkoper uit dan die 10% korting.habari schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 23:32:
[...]
Er zijn drie cashbacksites met 10% cashback (zie: http://cashbacksvergelijken.nl/Korting/19295).
- Shopkorting
- Spaarwinkelen.nl
- Cashback XL.
Ligt aan je abonnement en hoeveel je bereid bent maandelijks te betalen én hoeveel je los bij wilt lappen. Hoe of hoe komen de meeste combinaties wel uit op 40+ euro per maand bij een 2 jarig abo.
Bijvoorbeeld
Typhone.nl
T-Mobile Stel Samen & Stel Bij Abo 24 maanden
Onbeperkt Bellen NL & EU
2 GB
Kosten 23 eurie p/mnd
Toestel prijs
Galaxy S6 32 Gold €532 . In de Samsung online €699 - 10 % - €2.5 aanmeldkorting = €626
Galaxy S6 64 Gold €652 . In de Samsung online €799 - 10% - €2.5 aanmeldkorting = €716
Typhone.nl
Onbeperkt Bellen NL & EU
2 GB
Kosten 23 eurie p/mnd
Toestel prijs
Galaxy S6 32 Gold €532 . In de Samsung online €699 - 10 % - €2.5 aanmeldkorting = €626
Galaxy S6 64 Gold €652 . In de Samsung online €799 - 10% - €2.5 aanmeldkorting = €716
Dat is inderdaad goedkoper, maar dan moet je wel 2 jaar aan een abonnement vast willen zitten. Ik houd het ook niet voor onmogelijk dat in die 2 jaar tijd ondertussen de prijzen van de sim- only abonnementen zouden kunnen dalen.. Keuzes!jokapo schreef op donderdag 02 april 2015 @ 10:15:
Bijvoorbeeld
Typhone.nl
Onbeperkt Bellen NL & EU
2 GB
Kosten 23 eurie p/mnd
Toestel prijs
Ben heel erg benieuwd naar wanneer de andere kleuren van de Edge leverbaar worden. "Enkele weken" is nogal ruim begrip. Als een bedrijf enkele weken zegt dan is het vaak 2 maand
Anoniem: 664590
Graag posten met iets van inhoud, hier hebben we niets aan.
[ Voor 70% gewijzigd door RoD op 02-04-2015 19:27 ]
Ik ben nu een beetje aan het twijfelen als ik de S6 Edge gewoon 10 April ga halen bij de Samsung Store of de S6 Edge Pre-order bij Coolblue alleen weet ik dan niet als ik de S6 op 10 April krijg 
Bij Coolblue krijg ik voor 72 euro bijbetalen de 64GB met KPN 10GB bij de Samsung Store moet ik 60 euro bijbetalen voor de 32GB. (verlenging)
Bij Coolblue krijg ik voor 72 euro bijbetalen de 64GB met KPN 10GB bij de Samsung Store moet ik 60 euro bijbetalen voor de 32GB. (verlenging)
Pre-order bij Coolblue en ga naar de Samsung store.Meulendijks89 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 12:45:
Ik ben nu een beetje aan het twijfelen als ik de S6 Edge gewoon 10 April ga halen bij de Samsung Store of de S6 Edge Pre-order bij Coolblue alleen weet ik dan niet als ik de S6 op 10 April krijg
Lukt het niet om eentje te halen bij de Samsung store, dan heb je nog altijd Coolblue. Lukt het wel dan stuur je de telefoon retour. Simpel.
Zojuist gebeld door CoolBlue. Vanwege de verwachte drukte op 10 april wordt de bestelling opgesplitst. De S6 wordt via PostNL gestuurd en contractafhandeling gebeurt via een ander bedrijf.
Ik heb hem 19 maart bested.Stolpert schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:03:
Zojuist gebeld door CoolBlue. Vanwege de verwachte drukte op 10 april wordt de bestelling opgesplitst. De S6 wordt via PostNL gestuurd en contractafhandeling gebeurt via een ander bedrijf.
Wanneer had jij hem besteld?
Dan heb ik maybe een idee wanneer ik gebeld zou kunnen worden.
7 maart. En een gratis screenprotector vanwege de overlastjanegsm schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:10:
[...]
Ik heb hem 19 maart bested.
Wanneer had jij hem besteld?
Dan heb ik maybe een idee wanneer ik gebeld zou kunnen worden.
[ Voor 9% gewijzigd door Stolpert op 02-04-2015 13:13 ]
Aha...het komt dan ook dichterbij voor mij...heb 'm op 10/03 besteld
Yup. Ze proberen alles op 10/4 uit te leveren maar het kon zijn dat er wat werd doorgeschoven naar 11/3. Nu maar hopen dat de mijne gewoon op 10/4 binnenkomt:)dafmay schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:14:
[...]
Dit idd. Ik wil graag de emerald groen hebben.. Mja wanneer is deze beschikbaar...ReQuiem83 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 12:44:
Ben heel erg benieuwd naar wanneer de andere kleuren van de Edge leverbaar worden. "Enkele weken" is nogal ruim begrip. Als een bedrijf enkele weken zegt dan is het vaak 2 maand
24 euri/maand.jokapo schreef op donderdag 02 april 2015 @ 10:15:
Bijvoorbeeld
Typhone.nl
Onbeperkt Bellen NL & EU
2 GB
Kosten 23 eurie p/mnd
Toestel prijs
Maar het klopt wel, de simonly's zijn in verhouding een stuk duurder dan vroeger.
Als voorbeeld.
F&F VF Red SO: 30 euro
F&F VF Red met S5: 30 euro + 95 euro toestel.
Aangezien een S5 bij een normale winkel (geen grijze import) zo rond de 450 bungelt, krijg je in dat geval 350 euro voordeel bij het afsluiten van een abo. Effectief zou de SO dus maar 15 euro per maand mogen zijn. Doordat men vroeger altijd prat op SO ging, zullen ze hier ook wel een voordeeltje uit slaan nu.
Oh 10 of 11 april vind ik zelf om het even (met een lichte voorkeur voor 10Stolpert schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:16:
[...]
Yup. Ze proberen alles op 10/4 uit te leveren maar het kon zijn dat er wat werd doorgeschoven naar 11/3. Nu maar hopen dat de mijne gewoon op 10/4 binnenkomt:)
Ps heb jij de reguliere of de Edge besteld?
[ Voor 5% gewijzigd door dafmay op 02-04-2015 13:30 ]
Ja, een dagje maakt niet zoveel uit. Ik heb de normale S6 32GB zwart besteld.dafmay schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:30:
[...]
Oh 10 of 11 april vind ik zelf om het even (met een lichte voorkeur voor 10). Als het maar niet opeens weken gaat opschuiven...
Ps heb jij de reguliere of de Edge besteld?
Ok thx. Ik overigens de reguliere S6 wit (64Gb).Stolpert schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:31:
[...]
Ja, een dagje maakt niet zoveel uit. Ik heb de normale S6 32GB zwart besteld.
Kan niet i.v.m contract verlenging. Denk dat ik voor Coolblue ga, goede service en hopelijk dat ik de s6 edge goud 64 gb dan op 10 april krijg anders even geduld hebben.Xepos schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:02:
[...]
Pre-order bij Coolblue en ga naar de Samsung store.
Lukt het niet om eentje te halen bij de Samsung store, dan heb je nog altijd Coolblue. Lukt het wel dan stuur je de telefoon retour. Simpel.
Jawel hoor. Je tekent contract pas bij aflevering van Coolblue. Dus als je toch in de ochtend naar de Samsung store, dan kun je het nog achteraf annuleren / de bezorger afzeggen.Meulendijks89 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:38:
[...]
Kan niet i.v.m contract verlenging. Denk dat ik voor Coolblue ga, goede service en hopelijk dat ik de s6 edge goud 64 gb dan op 10 april krijg anders even geduld hebben.
Anders bel even naar Coolblue, vraag hoe het zit met annuleringen en verlenging van je abonnement. En laat het ons dan ook weten wat hun antwoord is
[ Voor 13% gewijzigd door Xepos op 02-04-2015 13:44 . Reden: Neem contact op met Coolblue ]
Dan wil ik er nog bij opmerken dat als je het abonnement verlengt het nog 2,50 per maand goedkoper Is scheelt ook weer 60 euro over je contract periode.jokapo schreef op donderdag 02 april 2015 @ 10:15:
Bijvoorbeeld
Typhone.nl
Onbeperkt Bellen NL & EU
2 GB
Kosten 23 eurie p/mnd
Toestel prijs
Trouwens iemand een idee wanneer de daadwerkelijke samsung experience release actie bekend word?
8 maart besteld en ook al gebeld.. kon helaas niet opnemendafmay schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:14:
[...]
Teruggebeld maar kon helaas niet afgehandeld worden, dus moet wachten dat ze me nogmaals bellen.
Hopelijk wordt de levering niet vertraagd
Damn...dat is wel behoorlijk irritant. Inderdaad hopelijk zorgt dit bij jou niet voor vertraging!UnderDogg1905 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:57:
[...]
8 maart besteld en ook al gebeld.. kon helaas niet opnemen
Teruggebeld maar kon helaas niet afgehandeld worden, dus moet wachten dat ze me nogmaals bellen.
Hopelijk wordt de levering niet vertraagd
Ik ga nog extra mijn telefoon in de gaten houden voor binnenkomende gesprekken....
Idd. behoorlijk irritant. Verwacht vanavond wel een telefoontje.Zo niet bel ik hun morgen weer terug..dafmay schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:00:
[...]
Damn...dat is wel behoorlijk irritant. Inderdaad hopelijk zorgt dit bij jou niet voor vertraging!
Ik ga nog extra mijn telefoon in de gaten houden voor binnenkomende gesprekken....
Heb voor de zekerheid toch maar de trilfunctie aangezet.
En tape 'm vast achter je oorUnderDogg1905 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:04:
[...]
Idd. behoorlijk irritant. Verwacht vanavond wel een telefoontje.Zo niet bel ik hun morgen weer terug..
Heb voor de zekerheid toch maar de trilfunctie aangezet.
Dat is niet nodig met de tril capaciteit van de S4, die luider trilt dan het uberhaupt geluid kan produceren.

Pittig!UnderDogg1905 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:18:
[...]
Dat is niet nodig met de tril capaciteit van de S4, die luider trilt dan het uberhaupt geluid kan produceren.
Overigens...gaf Coolblue letterlijk door dat vanwege het missen van de oproep het niet mogelijk was om een afspraak te maken toen je terugbelde? Ergens is dat toch vreemd...lijkt mij?
ps De S4 is dan zeker erg populair bij de dames?
[ Voor 3% gewijzigd door dafmay op 02-04-2015 14:24 ]
De Sim-Only abo's bij de grote 3 zijn toch geloof ook niet heel veel goedkoper dan die 22 eurie. Referentiekader in deze is een vlugge blik op t-mobile.
Nope, hij gaf aan dat hij het niet kon. hij kon wel zien dat ze me idd hadden gebeld en ook zouden terug bellen, maar wanneer wist hij niet.dafmay schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:23:
[...]
Pittig!
Overigens...gaf Coolblue letterlijk door dat vanwege het missen van de oproep het niet mogelijk was om een afspraak te maken toen je terugbelde? Ergens is dat toch vreemd...lijkt mij?
ps De S4 is dan zeker erg populair bij de dames?sorry erg flauw
Het is idd heel vreemd maar goed.
hahaha geen idee, denk persoonlijk dat andere phones meer geschikt zijn daarvoor bijv. de s5, groter en waterdicht
Let op:
We kunnen allemaal tellen en weten allemaal dat de toestellen 10 april in de verkoop gaan, we willen dus geen berichten meer zien waar mensen de nachtjes tot de verkoop gaan tellen!
Hier geen discussies over (web)winkels!
Denk aan deze Modbreak: "[Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen"
We kunnen allemaal tellen en weten allemaal dat de toestellen 10 april in de verkoop gaan, we willen dus geen berichten meer zien waar mensen de nachtjes tot de verkoop gaan tellen!
Hier geen discussies over (web)winkels!
Denk aan deze Modbreak: "[Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen"