Ik kreeg in de Samsung winkel in Haarlem te horen dat ik het beste een week voor de launch kon terugkomen, omdat ze tegen die tijd waarschijnlijk zouden weten welke launch actie er zal zijn.Fenomeno24 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 22:31:
[...]
Een maat van mij gaf me vandaag juist aan dat ie van een medewerker te horen heeft gekregen dat die actie er juist wel aan zit te komen..gevalletje afwachten wat het wordt dus
Ik heb zojuist de S6 64GB zwart (met gratis A-Solar Xtorm Power Bank) besteld bij Coolblue. KPN premium (met spotify) abonnement voor €64 per maand. Uiteindelijk ga ik dus €1296 betalen, aangezien ik al Spotify had. Heb ik eindelijk eens fatsoenlijk bereik in het oosten van het land
Hier ook goudelaho schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 20:13:
Heb het idee dat goud de meest populaire kleur is. Bij vodafone staat al op niet leverbaar terwijl bij andere kleuren staat binnenkort leverbaar.
Bij Tmobile staat goud leverbaar vanaf 17 april de andere kleuren vanaf 10 april gewoon. Wat hebben jullie gekozen, ikzelf goud kleurig.
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
De goude vind ik zelf erg mooi, het is ook niet echt goud maar meer champange kleur, zelf twijfel ik nog tussennde zwarte of foude edge.GokuSsj schreef op maandag 23 maart 2015 @ 09:15:
[...]
Hier ook goud. Dacht eerst dat het niet echt een kleur was voor een man, maar achteraf dacht ik: Wat zit ik eigenlijk moeilijk te doen, ik wil gewoon goud!.
. Heb mijn hele leven zwart gehad, dus iets anders een keer ben ik wel blij mee.
Ja, ik was in eerste instantie afgelopen November toen ik mocht verlengen voor de Xperia Z3 copper gold gegaan. Maar daar ik wat meldingen kreeg van plotselingen barsten heb ik toch nog even op de Samsung gewacht. Maar vond copper ook een erg mooie kleur. Dit is een iets lichtere kleur.Meulendijks89 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 09:40:
[...]
De goude vind ik zelf erg mooi, het is ook niet echt goud maar meer champange kleur, zelf twijfel ik nog tussennde zwarte of foude edge.
Klopt, heb de z3 zelf ook gehad en dat is niks de achterkant krast/breekt ook heel snel.. S6 heeft gelukkig Gorilla Glas 4 voor en achterGokuSsj schreef op maandag 23 maart 2015 @ 09:46:
[...]
Ja, ik was in eerste instantie afgelopen November toen ik mocht verlengen voor de Xperia Z3 copper gold gegaan. Maar daar ik wat meldingen kreeg van plotselingen barsten heb ik toch nog even op de Samsung gewacht. Maar vond copper ook een erg mooie kleur. Dit is een iets lichtere kleur.
begrijp ik goed dat jij een kpn abbo hebt met onbeperkt bellen in het buitenland? Welk abbo is het dan?eniux schreef op maandag 16 maart 2015 @ 14:19:
[...]
Dat klopt, ik zat er ook naar te kijken maar de doorslag zat bij mij in het onbeperkt gebeld worden in het buitenland en de 150 belminuten die ik standaard krijg. Werk bij een duits bedrijf en moet nog wel eens de grens over.Los daarvan, ging mijn voorkeur eerst ook uit naar KPN.
Maar T-Mobile werd specifiek vermeld en aangezien hij 4 maand van te voren mag verlengen maar zijn volledige contract wel moet uitzitten (2 maand van te voren is overstap mogelijk zodat je het toestel wel krijgt maar nog niet voor het abbo hoeft te betalen)
Voor mij was dé reden om bij KPN weg te gaan hun matige buitenland bundels.
Ik heb voor mijn S6 eur 121 betaald bij de pre-order (icm abo) op 10 maart bij Coolblue en zie dat (op basis van hetzelfde abo) het toestel nu een prijs heeft van eur 85. Heb hierover Coolblue al een mail gestuurd met de vraag hoe men hier mee omgaat.
Ik was eigenlijk benieuwd of iemand hier toevallig eenzelfde ervaring ooit heeft gehad en wat je logischerwijs kunt verwachten? Ik zou denken dat men het prijsverschil achteraf verrekend. Het betreft immers een pre-order. Of zie ik dit wellicht niet helemaal juist? (die paar tientjes lig ik uiteraard niet wakker van, maar gaat om het principe)
Ik was eigenlijk benieuwd of iemand hier toevallig eenzelfde ervaring ooit heeft gehad en wat je logischerwijs kunt verwachten? Ik zou denken dat men het prijsverschil achteraf verrekend. Het betreft immers een pre-order. Of zie ik dit wellicht niet helemaal juist? (die paar tientjes lig ik uiteraard niet wakker van, maar gaat om het principe)
Tot nu toe geen ervaringen ermee maar heb ook maar ff gecheckt..dafmay schreef op maandag 23 maart 2015 @ 13:28:
Ik heb voor mijn S6 eur 121 betaald bij de pre-order (icm abo) op 10 maart bij Coolblue en zie dat (op basis van hetzelfde abo) het toestel nu een prijs heeft van eur 85. Heb hierover Coolblue al een mail gestuurd met de vraag hoe men hier mee omgaat.
Inderdaad ook bij een tele2 abbo is het 24 euro(was 65 nu 41) minder bijbetalen.
Heb je al iets gehoord van Coolbleu hierover?
Nee, een T-mobile abonnement, met onbeperkt gebeld worden in het buitenland, e.g. als ik in duitsland ben dan kan mijn vrouw uit NL mij onbeperkt bellen. Was een reactie op een eerdere post vandaar dat het een beetje uit zijn verband is.stijnec1 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 12:39:
[...]
begrijp ik goed dat jij een kpn abbo hebt met onbeperkt bellen in het buitenland? Welk abbo is het dan?
Voor mij was dé reden om bij KPN weg te gaan hun matige buitenland bundels.
Mijn eerste voorkeur ging uit naar KPN ipv t-mobile omdat de dekking in nederland beter iswas. iig totdat T-mobile alle nieuwe huawei routers aanzet.
[ Voor 6% gewijzigd door eniux op 23-03-2015 13:44 ]
Ik blijf het vreemd vinden dat als ik mijn huidige tmobile abonnement verleng, ik bij een sim only per maand meer betaal (1,50) voor precies hetzelfde "bel"pakket dan wanneer ik dat pakket met een S6 neem, maar dan 0 euro extra per maand op het toestel betaal.
In beide gevallen betaal ik alleen het bellen (+sms/data), maar is de prijs verschillend.
Met sim only ben ik dus al per maand duurder uit aan het abonnement, nog niet eens de kosten van het toestel meegerekend. Mogelijk dat een toestel elders los kopen weer goedkoper is dan bij Tmobile zelf, maar ik dacht altijd dat sim only qua maandbedrag goedkoper zou zijn dan een "normaal' abonnement met toestel.
In beide gevallen betaal ik alleen het bellen (+sms/data), maar is de prijs verschillend.
Met sim only ben ik dus al per maand duurder uit aan het abonnement, nog niet eens de kosten van het toestel meegerekend. Mogelijk dat een toestel elders los kopen weer goedkoper is dan bij Tmobile zelf, maar ik dacht altijd dat sim only qua maandbedrag goedkoper zou zijn dan een "normaal' abonnement met toestel.
'Vroegah' was dat zeker zo, inmiddels liggen die prijzen nagenoeg gelijk ja, redelijk zuurFly-guy schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:02:
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Niet eens gelijk, maar zelfs hoger (voor een sim only). Krijgt tmobile subsidie van samsung voor elk verkocht toestel? En rekent dat (gedeeltelijk) door aan de klant?CLB schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:03:
[...]
'Vroegah' was dat zeker zo, inmiddels liggen die prijzen nagenoeg gelijk ja, redelijk zuur
Inmiddels onderstaande reactie van Coolblue ontvangen :UnderDogg1905 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 13:41:
[...]
Tot nu toe geen ervaringen ermee maar heb ook maar ff gecheckt..
Inderdaad ook bij een tele2 abbo is het 24 euro(was 65 nu 41) minder bijbetalen.
Heb je al iets gehoord van Coolbleu hierover?
Coolblue hanteert een week qua periode na de bestelling waar we prijsverschillen kunen vergoeden. U heeft wel altijd het recht om deze bestelling te annuleren en de nieuwe bestelling te plaatsen tegen het huidige tarief. Echter geldt het dan als een nieuwe (en dus latere) bestelling en kan het zijn dat u het toestel niet met de eerste levering krijgt in verband met beperkte voorraad omdat toestellen worden afgeleverd op basis van orderdatum. Graag hoor ik wat u wenst te doen!
Ik laat de bestelling dus maar. Wil niet de kans lopen het toestel (veel) later pas te ontvangen.
Hmm. Jammer, Ik neem ook geen risico om het toestel later te ontvangen.dafmay schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:46:
[...]
Inmiddels onderstaande reactie van Coolblue ontvangen :
Coolblue hanteert een week qua periode na de bestelling waar we prijsverschillen kunen vergoeden. U heeft wel altijd het recht om deze bestelling te annuleren en de nieuwe bestelling te plaatsen tegen het huidige tarief. Echter geldt het dan als een nieuwe (en dus latere) bestelling en kan het zijn dat u het toestel niet met de eerste levering krijgt in verband met beperkte voorraad omdat toestellen worden afgeleverd op basis van orderdatum. Graag hoor ik wat u wenst te doen!
Ik laat de bestelling dus maar. Wil niet de kans lopen het toestel (veel) later pas te ontvangen.
Heb het op 8 maart besteld, maar pas een aantal dagen geleden betaald.
Ze hebben wel duidelijk aangegeven dat het om een week na de bestelling gaat, dus dat wordt het ook niet.. helaas
Sterker nog ik wist nergens iets vanaf. Had er ook niet bij stilgestaan omdat het een pre-order betreft en dan niet verwacht dat toestelprijs in de tussentijd nog veranderd (tenzij je iets aan het gekozen abo aan zou passen). Ergens best wel vreemd. Maar goed, zoals gezegd ik lig niet wakker van die paar tientjes, en nu weet ik hoe het werkt voor een volgende keer.UnderDogg1905 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:53:
[...]
Hmm. Jammer, Ik neem ook geen risico om het toestel later te ontvangen.
Heb het op 8 maart besteld, maar pas een aantal dagen geleden betaald.
Ze hebben wel duidelijk aangegeven dat het om een week na de bestelling gaat, dus dat wordt het ook niet.. helaas
Vanmiddag naar wat shops gebeld, omtrent welke kleur het meest gepreorderd word en dat is toch goud. Als je op safe wilt spelen, toch maar voor zwart of wit gaan als je nu nog een s6 gaat bestellen. Zelf ga ik voor goud. Hopelijk is de productie daar bij Samsung goed, maar dit wel de eerste keer dat ze met glas gaan werken en aluminium, fingers crossed.
Ja idd het is heel vreemd. Maar goed we weten ondertussen hoe het werkt.dafmay schreef op maandag 23 maart 2015 @ 15:08:
[...]
Sterker nog ik wist nergens iets vanaf. Had er ook niet bij stilgestaan omdat het een pre-order betreft en dan niet verwacht dat toestelprijs in de tussentijd nog veranderd (tenzij je iets aan het gekozen abo aan zou passen). Ergens best wel vreemd. Maar goed, zoals gezegd ik lig niet wakker van die paar tientjes, en nu weet ik hoe het werkt voor een volgende keer.
De prijs is al gemiddeld 30 euro gezakt dus, voordat de toestel echt uit is. Niet echt een goed begin te noemen toch?
Goud vond ik zelf ook een mooie kleur voor de S6, al had ik mijn bedenkingen...de ge-photoshop-te plaatjes op de (Samsung) websites kunnen wel eens vies tegenvallen in real life. Dat risico loop je in het algemeen minder met een zwarte of witte kleur (al is daar niet alles mee gezegd).
De zwarte viel voor mij af omdat deze meer richting blauw gaat, en ook omdat vingerafdrukken / smudges heel erg zichtbaar zijn op die kleur.
Vandaar mijn keuze voor de witte. Ik denk dat die het minst last heeft van zichtbare vingerafdrukken en smudges. Ook vind ik persoonlijk de look van de S6 het mooist tot zijn recht komen in het wit. Dit is overigens mijn allereerste toestel ooit in het wit...dus ik ben erg benieuwd. En nee...heb zelf ook nog nooit een iphone gehad, en de witte kleur is dus ook niet omdat ie dan lijkt op dat toestel
De zwarte viel voor mij af omdat deze meer richting blauw gaat, en ook omdat vingerafdrukken / smudges heel erg zichtbaar zijn op die kleur.
Vandaar mijn keuze voor de witte. Ik denk dat die het minst last heeft van zichtbare vingerafdrukken en smudges. Ook vind ik persoonlijk de look van de S6 het mooist tot zijn recht komen in het wit. Dit is overigens mijn allereerste toestel ooit in het wit...dus ik ben erg benieuwd. En nee...heb zelf ook nog nooit een iphone gehad, en de witte kleur is dus ook niet omdat ie dan lijkt op dat toestel
Hier wordt het sowieso een wit toestel, volledig witte toestellen hebben gewoon hun charme...
Vandeweek nog maar eens de stad in, S6 of S6 Edge, twijfel twijfel, wel een 64GB-variant als 't een S6 wordt.
Vandeweek nog maar eens de stad in, S6 of S6 Edge, twijfel twijfel, wel een 64GB-variant als 't een S6 wordt.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik heb zelf getwijfeld tussen de 64 en 128 Gb versie. 32Gb versie viel al meteen af omdat er 6,7 Gb in gebruik is voor het systeem en er dan slechts 25Gb overblijft voor opslag.
De 128Gb versie heb ik over nagedacht omdat het schieten van 4K video behoorlijk kan oplopen vwb gebruikte opslagruimte.
Ben uiteindelijk voor de 64Gb versie gegaan, is denk ik een prima tussenweg (letterlijk en figuurlijk).
De 128Gb versie heb ik over nagedacht omdat het schieten van 4K video behoorlijk kan oplopen vwb gebruikte opslagruimte.
Ben uiteindelijk voor de 64Gb versie gegaan, is denk ik een prima tussenweg (letterlijk en figuurlijk).
s6 edge lijkt wat meer shiny gold dan de gewone s6 gold check even deze video > YouTube: Samsung Galaxy S6 and Galaxy S6 edge Colors
Voor diegenen met een 'passie' voor de witte versie, deze website heeft veel mooie live plaatjes van het toestel 
http://gizmodo.com/galaxy...whole-new-look-1688066043
http://gizmodo.com/galaxy...whole-new-look-1688066043
[ Voor 5% gewijzigd door dafmay op 23-03-2015 18:21 ]
Anoniem: 329629
Ik ga waarschijnlijk voor de gouden edge 64 gb. Vingerafdrukken ben ik niet bang voor, er komt toch een (flip) cover omheen.
Pre-orderen omdat je het toestel als eerste wil, zou ik niet snel meer doen. Ik heb het met de s4 gehad dat het toestel eerder in de winkel lag dan bij mij thuis met een pre-order. Niet alle toestellen van de eerste lichting worden uitgeleverd, er worden altijd toestellen achtergehouden om nieuwe klanten direct te kunnen bedienen, anders lopen ze de kans om de klant te verliezen aan de concurrent. Tactische bedrijfsvoering.
Pre-orderen omdat je het toestel als eerste wil, zou ik niet snel meer doen. Ik heb het met de s4 gehad dat het toestel eerder in de winkel lag dan bij mij thuis met een pre-order. Niet alle toestellen van de eerste lichting worden uitgeleverd, er worden altijd toestellen achtergehouden om nieuwe klanten direct te kunnen bedienen, anders lopen ze de kans om de klant te verliezen aan de concurrent. Tactische bedrijfsvoering.
Als je voor de 128GB versie gaat heb je geen keuze in kleur
Die is er (voorlopig?) alleen in het zwart.
Ik heb bij een heleboel online aanbieders en ook bij de providers nagevraagd die 'm kunnen leveren en ze krijgen 'm allemaal alleen in zwart.
Ook bij Samsung zelf kunnen ze vanaf 10 april alleen de zwarte uitvoering leveren.
Zelf had ik ook liever een andere kleur genomen maar ik ga niet wachten tot er misschien een 128GB versie in een andere kleur leverbaar wordt.
Het is dus de zwarte geworden.
Maar met een Gunmetal Spiegen Slim Armor hoes er rond ziet ie er toch iets anders uit en heb ik maximale bescherming als ie valt.
Nu gebruik ik ook zo'n Slim Armor hoes rond m'n Nexus 5 en dat is echt een aanrader.
Die is er (voorlopig?) alleen in het zwart.
Ik heb bij een heleboel online aanbieders en ook bij de providers nagevraagd die 'm kunnen leveren en ze krijgen 'm allemaal alleen in zwart.
Ook bij Samsung zelf kunnen ze vanaf 10 april alleen de zwarte uitvoering leveren.
Zelf had ik ook liever een andere kleur genomen maar ik ga niet wachten tot er misschien een 128GB versie in een andere kleur leverbaar wordt.
Het is dus de zwarte geworden.
Maar met een Gunmetal Spiegen Slim Armor hoes er rond ziet ie er toch iets anders uit en heb ik maximale bescherming als ie valt.
Nu gebruik ik ook zo'n Slim Armor hoes rond m'n Nexus 5 en dat is echt een aanrader.
Even een vraagje. Ik wil de S6 gaan bestellen en denk bij coolblue. Verkopen zij unbranded telefoons?
Ja dat doet Coolblue zeer zeker.
Ik heb mijn S6 ook daar besteld.
Ik heb mijn S6 ook daar besteld.
[ Voor 36% gewijzigd door dafmay op 26-03-2015 09:43 ]
Ik blijf al die sensor, led en cameragaatjes aan de voorkant wel lelijk vinden. Ook zijn de functieknoppen vaak helemaal verlicht i.p.v. alleen het icoontje omdat het wit altijd wel doorschijnt.CLB schreef op maandag 23 maart 2015 @ 15:22:
Hier wordt het sowieso een wit toestel, volledig witte toestellen hebben gewoon hun charme...
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Knoppen zou nog nieuw voor me zijn ja, loop nu ook al jaren met een wit toestel, prima pour moi
Wat dat aangaat blijf ik persoonlijk de M9 (in het algemeen de One modellen) een gelikter toestel vinden, met name de aluminium unibody constructie is erg strak en ook de kleur...ik vind de (donker)grijze kleur beter passen bij een high-end toestel. Maar de rare zijkant met randje en dual-tone color
(en verder het slechtere scherm en neiging tot bloedheet worden dankzij de SD, gewicht en formaat, camera) hebben mij deze keer doen besluiten van HTC af te stappen...
Ik heb voor een witte S6 gekozen, maar twijfel toch nog steeds om voor de zwarte versie te gaan...
Tja...keuzes, keuzes

Ik heb voor een witte S6 gekozen, maar twijfel toch nog steeds om voor de zwarte versie te gaan...
Tja...keuzes, keuzes
[ Voor 16% gewijzigd door dafmay op 26-03-2015 11:39 ]
Anoniem: 664590
Als het goed is ontvang ik vandaag mijn sgs6, ik kreeg gister een e-mail om een bezorg afspraak te maken en had maar gelijk voor vandaag een bezorg afspraak gemaakt.
Ik heb hem bij tele2 besteld heeft iemand iemand ook al een bezorg afspraak van tele2 ontvangen per e- mail?
Ik heb hem bij tele2 besteld heeft iemand iemand ook al een bezorg afspraak van tele2 ontvangen per e- mail?
Je hebt in ieder geval de goede topic gevonden om dit soort vragen te stellen.Anoniem: 664590 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 11:18:
Als het goed is ontvang ik vandaag mijn sgs6, ik kreeg gister een e-mail om een bezorg afspraak te maken en had maar gelijk voor vandaag een bezorg afspraak gemaakt.
Denk dat het gwn een foutje is van Tele2.
Het zou wel leuk zijn als je hem krijgt.
ja zat net effe fout jaUnderDogg1905 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 11:36:
[...]
Je hebt in ieder geval de goede topic gevonden om dit soort vragen te stellen.
ik ga tele2 denk effe bellenUnderDogg1905 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 11:36:
[...]
ik heb net tele2 gebeld en hun gaven aan dat het allemaal correct is dus tel word vandaag gewoon geleverd.UnderDogg1905 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 11:36:
[...]
Maak aub gebruik van de wijzig knop...
[ Voor 5% gewijzigd door The Wizard op 26-03-2015 14:30 ]
Mocht je hem echt krijgen: Veel plezier ermee!Anoniem: 664590 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 11:58:
[...]
ik heb net tele2 gebeld en hun gaven aan dat het allemaal correct is dus tel word vandaag gewoon geleverd.
Heb je ook gevraagd of het echt om de S6 gaat?
off-topic: misschien kan je de volgende keer beter de bewerk knop gebruiken i.p.v. nieuw bericht posten. De moderators vinden dat namelijk niet zo leuk
ooh oke ja ik ben hier nieuw dus ik weet nog niet hoe het allemaal werkt.UnderDogg1905 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 12:13:
[...]
Mocht je hem echt krijgen: Veel plezier ermee!
Heb je ook gevraagd of het echt om de S6 gaat?
off-topic: misschien kan je de volgende keer beter de bewerk knop gebruiken i.p.v. nieuw bericht posten. De moderators vinden dat namelijk niet zo leuk.

het gaat echt om de s6 ik vroeg nog, niet dat er straks een s5 word bezorgd.
Ik maak vanavond wel foto's als ik hem in bezit heb.
Klinkt super! Erg benieuwd naar de foto's later...alvast veel plezier met de S6.Anoniem: 664590 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 12:18:
[...]
ooh oke ja ik ben hier nieuw dus ik weet nog niet hoe het allemaal werkt.![]()
het gaat echt om de s6 ik vroeg nog, niet dat er straks een s5 word bezorgd.
Ik maak vanavond wel foto's als ik hem in bezit heb.
(stiekem een beetje jaloers
denk dat er wel meer jaloers zijndafmay schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 12:34:
[...]
Klinkt super! Erg benieuwd naar de foto's later...alvast veel plezier met de S6.
(stiekem een beetje jaloers)
Ik tel letterlijk de dagen af...nog nooit eerder zo 'in spanning' gezetenGokuSsj schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 13:00:
[...]
denk dat er wel meer jaloers zijn. 10/4 duurt volgens mijn gevoel veeeeeel te lang.
Ik ookdafmay schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 13:02:
[...]
Ik tel letterlijk de dagen af...nog nooit eerder zo 'in spanning' gezeten
Ja hopelijk kan je nog aansluiten op de 1e lichting.
Ps Ik zat nog te denken om mijn pre-order van 10 maart voor een witte S6 aan te passen naar een zwarte versie. Heb al navraag gedaan en te horen gekregen (coolblue) dat er dan wel een mogelijkheid bestaat ik onderaan de pre-order lijst terecht kom en dus toestel pas later zou kunnen ontvangen. Blah...
Dus ja...ik zal ook nog een beslissing moeten gaan maken
Ps Ik zat nog te denken om mijn pre-order van 10 maart voor een witte S6 aan te passen naar een zwarte versie. Heb al navraag gedaan en te horen gekregen (coolblue) dat er dan wel een mogelijkheid bestaat ik onderaan de pre-order lijst terecht kom en dus toestel pas later zou kunnen ontvangen. Blah...
Dus ja...ik zal ook nog een beslissing moeten gaan maken
[ Voor 10% gewijzigd door dafmay op 26-03-2015 13:16 ]
De vraag naar de Galaxy S6 Edge, de gebogen variant van de Galaxy S6, is hoger dan verwacht. Samsung heeft daarom de productie van de gebogen smartphone verdrievoudigd..
http://www.nu.nl/mobiel/4...uctie-galaxy-s6-edge.html
http://www.nu.nl/mobiel/4...uctie-galaxy-s6-edge.html
ik zal de foto's zeker uploaden, jij hebt de sgs6 straks ook!dafmay schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 12:34:
[...]
Klinkt super! Erg benieuwd naar de foto's later...alvast veel plezier met de S6.
(stiekem een beetje jaloers)
Nice! Yup...maar ik zal wel nog even moeten wachten tot 11 aprilAnoniem: 664590 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 14:43:
[...]
ik zal de foto's zeker uploaden, jij hebt de sgs6 straks ook!

Zojuist op Amazon.de de gouden Edge met 64gb gekocht voor 71 euro inclusief verzendkosten (!!!), dacht eerst: moet wel foutje zijn, maar betaling is er doorheen en toestel staat nu weer op uitverkocht... Zeer benieuwd of ze em gaan leveren...
wow ik hoop voor je dat ze hem gaan leveren.sjdjong schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 15:22:
Zojuist op Amazon.de de gouden Edge met 64gb gekocht voor 71 euro inclusief verzendkosten (!!!), dacht eerst: moet wel foutje zijn, maar betaling is er doorheen en toestel staat nu weer op uitverkocht... Zeer benieuwd of ze em gaan leveren...
Jaloerssjdjong schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 15:22:

Live youre Life and Enjoy every Day
71 euro, een hoesje zekersjdjong schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 15:22:
http://www.sparhamster.at...n-gold-um-sagenhafte-69e/
Helaas, al mail binnen dat het misverstand was en geld terug. Tsja, viel te proberen
[ Voor 12% gewijzigd door sjdjong op 26-03-2015 16:59 ]
Haha ja, wat dacht je dan hahahasjdjong schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 16:54:
[...]
Helaas, al mail binnen dat het misverstand was en geld terug. Tsja, viel te proberen
Jammer was te proberensjdjong schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 16:54:
[...]
Waar zijn de foto'sAnoniem: 664590 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 14:43:
[...]
ik zal de foto's zeker uploaden, jij hebt de sgs6 straks ook!
Volgens mij kom je ook uit Eindhoven (Helmond, staat gewoon in je profiel..Meulendijks89 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 13:05:
[...]
Ik ookwoensdag ga ik verlengen bij de Samsung Store in Eindhoven hoop dat ik hem dan snel heb, niet dat ik moet wachten tot de 2e levering. Ik ga denk ik voor goud vind het een hele mooie kleur omdat het meer champange kleur is.
Ik stuur je nog wel een PM
[ Voor 3% gewijzigd door Kiswum op 26-03-2015 21:32 ]
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Ik kom uit Helmond maar dat is vlakbij EindhovenKiswum schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 21:27:
[...]
Volgens mij kom je ook uit Eindhoven (Helmond, staat gewoon in je profiel..). Ik zou voor mijn S6 Edge review eens een keer een fotoshoot willen houden van beide telefoons. Ik denk niet dat ik iemand anders zo gek zal krijgen om de S6 te kopen
Ik stuur je nog wel een PM
Moey, Nog geen Foto's kunnen maken?
Kersvers vandaag geregistreerd, toch niet weer een troller hè?
Zag het ook vanmiddag, zou zomaar is kunnen. Als er al toestellen worden uitgeleverd waren er toch wel meer mensen die dat hier zouden melden.sanderinozie schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 22:09:
Ik had precies hetzelfde idee. Volgens mij zijn er ook wel meer mensen van Tweakers die de Galaxy S6 bij Tele2 hebben gehaald door de goedkope prijzen. Lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat Moey de enige is die hem nu geleverd krijgt of dat niemand anders die hem geleverd krijgt dat post.Meulendijks89 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 22:12:
[...]
Zag het ook vanmiddag, zou zomaar is kunnen. Als er al toestellen worden uitgeleverd waren er toch wel meer mensen die dat hier zouden melden.
Iemand enig idee wanneer de groene versie van S6 Edge in NL te verkrijgen is? En of die wel uberhaupt wel in NL te verkrijgen zal zijn?
Volgens Samsung "enkele" weken later.ninasky11 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 00:25:
Iemand enig idee wanneer de groene versie van S6 Edge in NL te verkrijgen is? En of die wel uberhaupt wel in NL te verkrijgen zal zijn?
Had niet gezien dat die zich pas gister aangemeld had op tweakers, dus 99,99% troll....maar wat heb je eraan om tedoen of je het krijgt of niet.sanderinozie schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 22:27:
[...]
Ik had precies hetzelfde idee. Volgens mij zijn er ook wel meer mensen van Tweakers die de Galaxy S6 bij Tele2 hebben gehaald door de goedkope prijzen. Lijkt mij erg onwaarschijnlijk dat Moey de enige is die hem nu geleverd krijgt of dat niemand anders die hem geleverd krijgt dat post.
Moeten we uberhaupt nog meer aandacht geven aan de trol? Lijkt mij nogal zinloos...
Onwards to bigger&better things...

Onwards to bigger&better things...
Graag niet meer reageren op de mogelijke troll, we gaan weer ontopic
7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)
nee ben geen troller, gisteren vanaf 18 uur gewacht tot 21 uur en er werd niks bezorgd.sanderinozie schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 22:09:
dus belde ik vandaag gelijk de bezorgdienst van tele2 en die gaf aan dat het een fout is van tele2 want die telefoons zoals ik al dacht kunenn pas 10 april worden geleverd.
ik had weer tele2 gebeld en die gaf aan ja onze excusses er is een fout gemaakt meerdere mensen hebben die email ontvangen we zijn aan het kijken wat er precies fout is gegaan etc.
ik was gister aan het wachten als een klein kindje op zijn snoepgoed hahahaha

Dus nu toch maar wachten ook tot 10-4-2015, dit worden 2 lange weken.
wat een grappige forum, als iemand een paar uur niet online is geweest is het gelijk een mogelijke trollThe Wizard schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 10:28:
[mbr] Graag niet meer reageren op de mogelijke troll, we gaan weer ontopic[/]
grappig dit, dus jij weeet 99,99% dat ik een troll ben.Cyclonic schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 09:54:
[...]
Had niet gezien dat die zich pas gister aangemeld had op tweakers, dus 99,99% troll....maar wat heb je eraan om tedoen of je het krijgt of niet.
ik kan jullie ook printscreens van de bevestigingen laten zien maar mijn prive gegevens staan er allemaal in en dat wil ik niet op een forum zomaar vrijgeven.
Je hebt nu 3 berichten in zeer korte tijd achter elkaar op het forum geplaatst, zou je in het vervolg gebruik willen maken van de edit knop i.p.v. een nieuw bericht aan te maken? b.v.d.
[ Voor 16% gewijzigd door Bullet NL op 27-03-2015 14:53 ]
Ach laten we het houden op een 'case of mistaken identity' 
Het was te verwachten dat Tele2 een fout had gemaakt, maar natuurlijk ben je toch benieuwd...je weet maar nooit.
En nu net zoals de rest wachten tot 10 april
Het was te verwachten dat Tele2 een fout had gemaakt, maar natuurlijk ben je toch benieuwd...je weet maar nooit.
ja stiekem hoopte ik dat het geen fout was, maar ik dacht wel dat het een fout moest zijn.dafmay schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 12:20:
Ach laten we het houden op een 'case of mistaken identity'
Yup nu 2 weken lang wachten
Dan maar hopen dat je "bestelling" wel op 10 april gaat komenAnoniem: 664590 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 12:02:
[...]
grappig dit, dus jij weeet 99,99% dat ik een troll ben.![]()
ik kan jullie ook printscreens van de bevestigingen laten zien maar mijn prive gegevens staan er allemaal in en dat wil ik niet op een forum zomaar vrijgeven.
Ik ben benieuwd naar dit toestel. Ik mag pas in oktober verlengen maar dit lijkt me een mooie opvolger voor mijn XSP
wanneer komt jouw "bestelling" binne?Cyclonic schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 13:21:
[...]
Dan maar hopen dat je "bestelling" wel op 10 april gaat komen
Wat verwachten jullie van de prijzen? Zal het het waard zijn om nog even tot eind mei of begin juni te wachten of zullen de prijzen tegen die tijd niet zakken? Ik heb namelijk net in de pricewatch van de S5 gekeken, en op de grafiek geeft die toch aan dat de laagste prijzen eind mei vorig jaar rond de €500 waren.
Zal dit patroon zich wederom herhalen, of denken jullie dat nu het toestel een stuk populairder is dan z'n voorganger dit niet weer zal gebeuren. Natuurlijk weet niemand dit nu nog, maar leek me toch interessant om hier te vragen.
Zal dit patroon zich wederom herhalen, of denken jullie dat nu het toestel een stuk populairder is dan z'n voorganger dit niet weer zal gebeuren. Natuurlijk weet niemand dit nu nog, maar leek me toch interessant om hier te vragen.
Volgens mij is de S4 net zo sterk gezakt als de S5. Het is inderdaad altijd koffiedik kijken hoe de prijzen zich gaan verhouden.
Kan iemand mij uitleggen waarom hier:
https://www.studentmobiel...=&voice=409#bundle-anchor
de prijzen van een S6 edge 64gb hoger liggen dan die van 128gb? Ik wil heel graag 64gb, maar je betaalt bij een abonnement van 47,50 per maand 405 euro bij! Terwijl je bij 32gb "maar" 175 bij betaalt. Hoe kan er nou zo een enorm verschil in zitten?
https://www.studentmobiel...=&voice=409#bundle-anchor
de prijzen van een S6 edge 64gb hoger liggen dan die van 128gb? Ik wil heel graag 64gb, maar je betaalt bij een abonnement van 47,50 per maand 405 euro bij! Terwijl je bij 32gb "maar" 175 bij betaalt. Hoe kan er nou zo een enorm verschil in zitten?
Ehhhh, heel dom misschien, maar zou de chat van de webshop je daar niet beter mee kunnen helpen?-Edwin- schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 14:27:
Kan iemand mij uitleggen waarom hier:
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Cogitationis poenam nemo patitur
Prijzen hangen af van de beschikbaarheid van het toestel. Als de S6 net zoals de Note 4.0 lastig leverbaar is dan duurt het wel even voordat de prijzen echt dalen.
Samsung wil duidelijk met de S6 en Edge een nieuwe kant op. Qua specificaties en gebruikte materialen is dit heel goed gelukt. De reactie van mensen is over het algemeen zeer positief en de pre-orders zijn boven verwachting waardoor Samsung de productie naar boven moet stuwen. Ik verwacht dan ook de komende maanden geen daling in de prijzen. Nog een aspect van het premium zijn en het uitstralen ervan is de prijs; die moet vrij constant zijn en Samsung beseft dat vast ook.keest12 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 14:19:
Wat verwachten jullie van de prijzen? Zal het het waard zijn om nog even tot eind mei of begin juni te wachten of zullen de prijzen tegen die tijd niet zakken? Ik heb namelijk net in de pricewatch van de S5 gekeken, en op de grafiek geeft die toch aan dat de laagste prijzen eind mei vorig jaar rond de €500 waren.
Vorig jaar was er een mooi introductieaanbod met de Samsung galaxy S5, hierbij waren de abbo prijzen fors lager voor zelfde minuten/MB'S. Iemand enig idee of dit ook dit jaar het geval Is? Zelf nog niets op internet kunnen vinden.
Persoonlijk denk ik wel het wachten waard.
Ik zou zeggen houd de pop-up stores van Samsung, The Phonehouse en wellicht ook T-Mobile in de gaten.sanderinozie schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 16:37:
Vorig jaar was er een mooi introductieaanbod met de Samsung galaxy S5, hierbij waren de abbo prijzen fors lager voor zelfde minuten/MB'S. Iemand enig idee of dit ook dit jaar het geval Is? Zelf nog niets op internet kunnen vinden.
Vorig jaar hadden ze volgens mij in april/mei mooie aanbiedingen.
Is er een overzicht van die popup stores van samsung?Kiswum schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 16:41:
[...]
Ik zou zeggen houd de pop-up stores van Samsung, The Phonehouse en wellicht ook T-Mobile in de gaten.
Vorig jaar hadden ze volgens mij in april/mei mooie aanbiedingen.
Je ziet het vanzelf op de flyers en wellicht kun je nu al googlen op: Samsung winkels of pop-up store Samsung??
Duurder zal hij waarschijnlijk niet wordenkeest12 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 14:19:
Dus kijk het tot juni even aan joh.
Ik zit zelf bij Hi en mag vanaf 18 april verlengen bij Hi/KPN. Nu heb ik alvast een lijstje gemaakt met de prijzen bij de verschillende providers voor de S6 Edge 32 gb. Ik weet dat het nog zal veranderen, maar het geeft denk ik wel een aardige indicatie voor als je meteen na 10 april wilt verlengen, of nu al een pre-order gaat plaatsen. De KPN/Hi prijzen zijn wel bij een verlenging.
Prijzen Galaxy S6 Edge 32GB:

Het is wel duidelijk dat het behalve bij Tele2 niet uitmaakt waar je zit. Ook zijn de toestelprijzen bij Typhone een heel stuk lager dan bij de site van Hi zelf.

Het is wel duidelijk dat het behalve bij Tele2 niet uitmaakt waar je zit. Ook zijn de toestelprijzen bij Typhone een heel stuk lager dan bij de site van Hi zelf.
[ Voor 3% gewijzigd door -Edwin- op 27-03-2015 22:31 ]
https://www.gsmwijzer.nl/...on=#product-provider-tabs-Edwin- schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 22:29:
Ik zit zelf bij Hi en mag vanaf 18 april verlengen bij Hi/KPN. Nu heb ik alvast een lijstje gemaakt met de prijzen bij de verschillende providers voor de S6 Edge 32 gb. Ik weet dat het nog zal veranderen, maar het geeft denk ik wel een aardige indicatie voor als je meteen na 10 april wilt verlengen, of nu al een pre-order gaat plaatsen. De KPN/Hi prijzen zijn wel bij een verlenging.
[afbeelding]
Ik zou hier ook eens kijken als je gaat verlengen KPN/Hi... scheelt zeker 50-80eu. Heb hier zelf ook verlengd incl de 32gb Edge
Ik zie dat de prijzen daar ook rond die van Typhone liggen. Met onbeperkt bellen bij KPN iets hoger, en bij 200 minuten, iets lager. Uiteindelijk scheelt het niet veel met Typhone. Maar het is inderdaad wel goedkoper dan de KPN site zelf.sjdjong schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 22:41:
[...]
https://www.gsmwijzer.nl/...on=#product-provider-tabs
Ik zou hier ook eens kijken als je gaat verlengen KPN/Hi... scheelt zeker 50-80eu. Heb hier zelf ook verlengd incl de 32gb Edge
Toen ik twee jaar geleden met de S4 ging verlengen had ik gebeld naar Hi, door toen aan te tonen dat het bij T-Mobile veel goedkoper was kon ik 7,50 per maand eraf krijgen. Ben benieuwd of zoiets weer zal lukken, maar denk dat ze hooguit omlaag gaan tot aan de prijzen bij site's als Typhone, GSMwijzer en studentmobiel
Als ik naar Tele2 over wil stappen moet ik wachten tot augustus, dat zie ik mezelf niet volhouden
[ Voor 5% gewijzigd door -Edwin- op 27-03-2015 22:46 ]
Als je thuis KPN hebt, dan krijg je 200% data + minuten. Hierdoor kun je wellicht een goedkoper Hi pakket kiezen.
Meer info over het stoppen van Hi:
nieuws: KPN stopt met jongerenprovider Hi
Klopt, je kan verder ook 5 euro korting per maand krijgen als iemand op hetzelfde adres ook al KPN/Hi heeft. Helaas is dit bij mij niet het geval, en ook niet mogelijk. Evenals dat ik thuis geen KPN als provider heb.Kiswum schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 22:51:
Als je thuis KPN hebt, dan krijg je 200% data + minuten. Hierdoor kun je wellicht een goedkoper Hi pakket kiezen.
Ik zit erg te twijfelen....Tele2 is het goedkoopste maar ben bang voor hun netwerk.
Ze zitten voor 2g, 3g en deels 4g op het T-Mobile netwerk en rollen nu hun eigen 4g uit, toch?
Nu heb ik in het verleden niet al te beste ervaringen met T-Mobile (zo'n 3 jaar geleden) in regio Haaglanden maar hoor om mij heen van meerdere mensen dat T-Mobile hun zaakjes hier inmiddels prima op orde heeft.
Als ik hun dekking bekijk moet dat inderdaad kloppen en de gebieden waar hun bereik minder is kom ik zelden tot nooit.
Nu las ik in de provider topics dat KPN capaciteit problemen heeft, Vodafone achter de feiten aanloopt en T-Mobile loopt achter in het algemeen maar eenmaal op orde is hun netwerk beter dan KPN en Vodafone en de gebieden waar hun netwerk al op orde is zijn ze al beter dan de concurrentie.
Althans, zo interpreteer ik de info even kort door de bocht
Ondanks dat Tele2, voor nu, gebruik maakt van het T-Mobile netwerk lees ik meer negatief dan positief over hun op internet en dat baart me toch wel zorgen dus hoe zijn jullie ervaringen?
En buiten dat, hoe zit het met de ontwikkeling van hun eigen netwerk? Als ik het goed begrijp blijven ze gebruik maken van T-Mobile's 2/3g netwerk en zetten ze alleen een eigen 4g netwerk op.
Nu boeit 4g me eigenlijk vrij weinig en heb ik zo iets van ah joh, paar seconden wachten, maakt het uit...maar dat komt ook omdat ik op een behoorlijk traag wordende S3 zit. Nu denk ik nog steeds dat 3g prima is, als je af en toe eens een Youtube filmpje kijkt, wat op Facebook zit en een beetje browsed maar gezien de prestatie verbetering op hardware gebied ten opzichte van m'n huidige telefoon, denk ik dat ik me al gauw zal irriteren aan 'lang' ladende pagina's.
En daar komt mijn zorg voor Tele2 maar ook KPN, Vodafone en T-Mobile terug....
Ik snap best dat iedere provider z'n voor en nadelen heeft en mijn ervaring is dat KPN hier beter is dan Vodafone gezien ik recentelijk van Simyo (KPN) naar Ziggo mobiel (Vodafone) ben verhuisd en in ieder geval 3g is er behoorlijk op achteruit gegaan met Ziggo.
Ik heb totaal geen ervaring met 4g maar aangezien ik er toch voor ga betalen, omdat ik de telefoon met abonnement ga kopen, wil ik er ook wel gebruik van kunnen maken logischerwijs.
Ik zelf twijfel dus enorm tussen:
KPN: 54e p/m, 87e bij betalen, onbeperkt bellen/sms'en & 5000MB data) (1413e totaal)
Tele2: 48e p/m, 29e bij betalen, 300min/sms & 2000MB data (1211e totaal)
300 minuten/smsjes heb ik al jaren voldoende aan, komt hooguit 1 a 2x per jaar voor dat ik daar een beetje over heen ga.
Wat data betreft heb ik al jaren genoeg aan 1GB maar moet soms wel voorzichtig zijn met wat ik doe.
Gezien het feit dat het allemaal sneller gaat nu zal ik zeker meer data gaan verbruiken dus denk dat 2GB wel het minimum is.
Waarom zo'n groot verschil in bedrag?
Ik vertrouw het KPN netwerk gewoon...ik wil niet met een dure smartphone staan die vervolgens niet (goed) werkt door een brakke provider en als ik het goed heb is KPN zelf dan de beste deal op hun netwerk. Tele2 zou puur voor de prijs zijn maar dan moet het dus wel werken...
Dus...om een heel lang verhaal kort te maken, wat adviseren jullie mij?
Ze zitten voor 2g, 3g en deels 4g op het T-Mobile netwerk en rollen nu hun eigen 4g uit, toch?
Nu heb ik in het verleden niet al te beste ervaringen met T-Mobile (zo'n 3 jaar geleden) in regio Haaglanden maar hoor om mij heen van meerdere mensen dat T-Mobile hun zaakjes hier inmiddels prima op orde heeft.
Als ik hun dekking bekijk moet dat inderdaad kloppen en de gebieden waar hun bereik minder is kom ik zelden tot nooit.
Nu las ik in de provider topics dat KPN capaciteit problemen heeft, Vodafone achter de feiten aanloopt en T-Mobile loopt achter in het algemeen maar eenmaal op orde is hun netwerk beter dan KPN en Vodafone en de gebieden waar hun netwerk al op orde is zijn ze al beter dan de concurrentie.
Althans, zo interpreteer ik de info even kort door de bocht
Ondanks dat Tele2, voor nu, gebruik maakt van het T-Mobile netwerk lees ik meer negatief dan positief over hun op internet en dat baart me toch wel zorgen dus hoe zijn jullie ervaringen?
En buiten dat, hoe zit het met de ontwikkeling van hun eigen netwerk? Als ik het goed begrijp blijven ze gebruik maken van T-Mobile's 2/3g netwerk en zetten ze alleen een eigen 4g netwerk op.
Nu boeit 4g me eigenlijk vrij weinig en heb ik zo iets van ah joh, paar seconden wachten, maakt het uit...maar dat komt ook omdat ik op een behoorlijk traag wordende S3 zit. Nu denk ik nog steeds dat 3g prima is, als je af en toe eens een Youtube filmpje kijkt, wat op Facebook zit en een beetje browsed maar gezien de prestatie verbetering op hardware gebied ten opzichte van m'n huidige telefoon, denk ik dat ik me al gauw zal irriteren aan 'lang' ladende pagina's.
En daar komt mijn zorg voor Tele2 maar ook KPN, Vodafone en T-Mobile terug....
Ik snap best dat iedere provider z'n voor en nadelen heeft en mijn ervaring is dat KPN hier beter is dan Vodafone gezien ik recentelijk van Simyo (KPN) naar Ziggo mobiel (Vodafone) ben verhuisd en in ieder geval 3g is er behoorlijk op achteruit gegaan met Ziggo.
Ik heb totaal geen ervaring met 4g maar aangezien ik er toch voor ga betalen, omdat ik de telefoon met abonnement ga kopen, wil ik er ook wel gebruik van kunnen maken logischerwijs.
KPN: 54e p/m, 87e bij betalen, onbeperkt bellen/sms'en & 5000MB data) (1413e totaal)
300 minuten/smsjes heb ik al jaren voldoende aan, komt hooguit 1 a 2x per jaar voor dat ik daar een beetje over heen ga.
Wat data betreft heb ik al jaren genoeg aan 1GB maar moet soms wel voorzichtig zijn met wat ik doe.
Gezien het feit dat het allemaal sneller gaat nu zal ik zeker meer data gaan verbruiken dus denk dat 2GB wel het minimum is.
Waarom zo'n groot verschil in bedrag?
Ik vertrouw het KPN netwerk gewoon...ik wil niet met een dure smartphone staan die vervolgens niet (goed) werkt door een brakke provider en als ik het goed heb is KPN zelf dan de beste deal op hun netwerk. Tele2 zou puur voor de prijs zijn maar dan moet het dus wel werken...
Dus...om een heel lang verhaal kort te maken, wat adviseren jullie mij?
Ik heb zo ongeveer dezelfde vragen als jij. Zit nu bij Vodafone maar hun zijn echt te duur als ik daar verleng. Daarentegen ben ik wel erg tevreden over de ontvangst e.d.
Ik twijfel echt heel erg of ik nu wel of niet naar Tele2 moet gaan. Gister met hun gebeld en hun geven hetzelfde aan als dat op de tele2 website staat mbt 4g; Als je een nieuwe abbo bij hun afsluit zit je binnen 2 maanden op 4g in omgeving randstad. Voor het einde van het jaar heb je landelijke 4g dekking. Volgens hun is de ontvangst heel goed, maargoed....wij van wc-eend...
Ben dus ook erg benieuwd of hier iemand nog wat meer technische details kan geven over de ontwikkelingen bij Tele2!
Ik twijfel echt heel erg of ik nu wel of niet naar Tele2 moet gaan. Gister met hun gebeld en hun geven hetzelfde aan als dat op de tele2 website staat mbt 4g; Als je een nieuwe abbo bij hun afsluit zit je binnen 2 maanden op 4g in omgeving randstad. Voor het einde van het jaar heb je landelijke 4g dekking. Volgens hun is de ontvangst heel goed, maargoed....wij van wc-eend...
Ben dus ook erg benieuwd of hier iemand nog wat meer technische details kan geven over de ontwikkelingen bij Tele2!
Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland
Op Sammobile kiezen de meeste mensen voor de S6 Edge.
http://www.sammobile.com/...which-one-are-you-buying/
http://www.sammobile.com/...which-one-are-you-buying/
Ikzelf heb de Galaxy S6 64GB gepreorderd bij KPN. Ik mag vanwege dekkingsklacht weg bij T-Mobile waardoor ik per direct over mag stappen. Ik vond de prijzen bij KPN heel interessant. 5000MB, 200Min voor 37,50 euro per maand (dit kan je niet bij elke webwinkel kiezen, maar ik heb iig daarvoor wel gekozen bij Coolblue). Toestelprijs is fors, 356 euro... maarja, voor wat hoort wat...
Ik vind het eerlijk gezegd nog leuk ook om prijzen te vergelijken en uit te zoeken, en kon hem nergens voordeliger vinden met dit abonnement. Perse ook omdat ik op 37,50 wilde zitten qua maandprijs.
Ik vind het eerlijk gezegd nog leuk ook om prijzen te vergelijken en uit te zoeken, en kon hem nergens voordeliger vinden met dit abonnement. Perse ook omdat ik op 37,50 wilde zitten qua maandprijs.
Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl
In Duitsland noemt Samsung voor hun eigen store al een leverdatum van 30 april voor de Edge.
http://www.giga.de/smartp...le-liefertermine-genannt/
http://www.giga.de/smartp...le-liefertermine-genannt/
Bij studentmobiel 2 jaar KPN 5GB + 10.000 SMS/10.000 belminuten voor 49 euro per maand, gratis 32GB S6.Radiance schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 02:20:
https://www.studentmobiel...rsion_id=1775&sms=&voice=
Kom je totaal uit op 1176 euro. Misschien maakt dat je keuze wat makkelijker? Ik wil er zelf ook voor gaan, echter moet ik het nog 3 maanden bij Vodafone uitzingen, of voor 16 euro meer per maand + bijbetaling bij Vodafone verlengen
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
Ik heb zojuist mijn S6 Edge 32Gb Goud gereseveerd bij de Samsung Store in Eindhoven.
Volgens de medewerkers daar komt er een S6 openingsactie, een top aanbieding S6 - S6 Edge met abo, verder kon hij niks zeggen alleen dat het super druk wordt 10 april.
Volgens de medewerkers daar komt er een S6 openingsactie, een top aanbieding S6 - S6 Edge met abo, verder kon hij niks zeggen alleen dat het super druk wordt 10 april.
Moet je dan perse nu alvast reserveren? Of is het zoiets als op=op?Meulendijks89 schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 14:13:
Ik heb zojuist mijn S6 Edge 32Gb Goud gereseveerd bij de Samsung Store in Eindhoven.
Hoeft niet, maar kan zijn als je dan aan de beurt bent dat ze op zijn. Als je reserveert kan je er bijna zeker van zijn dat de het toestel 10 april krijgt, zitten verder geen kosten of verplichtingen aan.Xepos schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 14:36:
[...]
Moet je dan perse nu alvast reserveren? Of is het zoiets als op=op?
Oke dan maar maandag na werk eens een reservering plaatsen. En het web rondstruinen voor aanbiedingenMeulendijks89 schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 14:48:
[...]
Hoeft niet, maar kan zijn als je dan aan de beurt bent dat ze op zijn. Als je reserveert kan je er bijna zeker van zijn dat de het toestel 10 april krijgt, zitten verder geen kosten of verplichtingen aan.
Let op:
We kunnen allemaal tellen en weten allemaal dat de toestellen 10 april in de verkoop gaan, we willen dus geen berichten meer zien waar mensen de nachtjes tot de verkoop gaan tellen!
Hier geen discussies over (web)winkels!
Denk aan deze Modbreak: "[Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen"
We kunnen allemaal tellen en weten allemaal dat de toestellen 10 april in de verkoop gaan, we willen dus geen berichten meer zien waar mensen de nachtjes tot de verkoop gaan tellen!
Hier geen discussies over (web)winkels!
Denk aan deze Modbreak: "[Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen"