Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Bij titel kun je bij 't mobile 1gb data)(bij ratel.nl) nemen en de edge voor over twee jaarin totaal opgeteld maar 50 euro meer als van wat je net zelf aan gafsc0pe schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 15:55:
Ah oke dan ligt het dus aan de providerben hier niet bekend mee en had al zo'n vermoede dat het niet veel kon zijn. Was te mooi om waar te wezen. Helaas
Maakt een totaal van (24*39)+160=1096 euro. Niet heel verkeerd voor 10GB data en onbeperkt bellen toch?
37 (x 24) + 65 bijbetalen + (aansluitkosten van 30 €) = 983€
1000mb en 150min/sms.
Wel weinig mb's maar goed. Heb de afgelopen 2 jaar niet meer dan 750mb per maand verbruikt.
Zelfs de klantenservice van Tele2 kon geen betere aanbieding doen.
Als je KPN compleet bent verdubbelt je data, dus nu zou je 20 GB krijgen, dus al je aan 10 zat heb zou je ook voor standaard kunnen gaan...Stolpert schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 17:30:
Ik overweeg om m via PDAshop aan te schaffen met een abo van KPN zorgeloos premium. Ik heb nu ook al Spotify Premium dus voor t gemak trek ik dat tientje van de kosten af. Verder staat er al een KPN abo op het adres dus krijg ik ook nog 5 euro korting.
Maakt een totaal van (24*39)+160=1096 euro. Niet heel verkeerd voor 10GB data en onbeperkt bellen toch?
Neem ik waarschijnlijk ook via coolblue :-)
120 belminuten + 2 GB data
[ Voor 18% gewijzigd door Yo_flow op 08-03-2015 10:14 ]
pas op met deze actie, er staat in kleine letters bij dat de korting die je krijgt als je meerdere abbonementen afsluit al is doorberekend in de prijs. (ik zat er zelf ook naar te kijken)GokuSsj schreef op maandag 02 maart 2015 @ 14:45:
Zag net op www.studentmobiel.nl een erg fijne actie via kpn
Samsung Galaxy S6: € 0,-
KPN Compleet 5GB Luxe 2 jaar
10000 Belminuten en onbeperkt SMS
Internet: 5000 MB
Normaal: € 64,- p/m
Actietarief: Gehele contractduur € 49,- p/m !!!
Als je nagaat dat ik nu via tmobile iSmart 150 heb en daar 1250mb heb en elke maand 47,- voor moet betalen. Dan is de keuze snel gemaakt. T-mobile maakt overigens morgen de prijzen bekend, dus wacht dat nog even af.
https://www.studentmobiel..._id=4229&internet=&voice=
*edit zag later dat meerdere mensen dit ook al gezegd hadden op de vorige paginas.
[ Voor 4% gewijzigd door eniux op 08-03-2015 13:12 ]
Natuurlijk heel specifiek, maar misschien net handig voor iemand... Zelf op zoek naar een 64GB-model van
de S6 of S6 Edge, gekeken naar Vodafone RED 2GB en KPN met 5GB data, beide onbeperkt bellen / smsen.
Tevens heb ik bij de PhoneHouse en Typhone een kortingsbon, daarom staat daar -40 en -100 bij...

Ben nu al jaren Vodafone-lid, maar KPN met 5GB is gewoonweg (een stuk) goedkoper dus ik overweeg om over te stappen. Tevens bestel ik nu ook nog niet, wacht nog even op de LG G4 en prijsdaling, maar toch
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ja, ben toch blij dat het tweakers forum bestaat, want anders had ik die besteld zonder dat ik wist wat het kompleet pakket was. Nu heb ik voor 5,- per maand meer hetzelfde abbo genomen zonder dat je meerdere kpn aansluitingen moet hebbeneniux schreef op zondag 08 maart 2015 @ 13:08:
[...]
pas op met deze actie, er staat in kleine letters bij dat de korting die je krijgt als je meerdere abbonementen afsluit al is doorberekend in de prijs. (ik zat er zelf ook naar te kijken)
*edit zag later dat meerdere mensen dit ook al gezegd hadden op de vorige paginas.
www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/
Ik zit al jaren bij T mobile maar ik moet zeggen dat ik ook erg naar deze aanbieding neig. Ik bel amper en gebruik ook heel weinig data omdat ik 75% van de tijd op wifi zit. Dit klinkt als het ideale abbo voor mijUnderDogg1905 schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 17:53:
Zit al 4 jaar bij Tele2 (S2 en S4) en tot nu toe geen problemen gehad. Ga daarom ook de S6 halen bij PDAshop, is tot nu toe het goedkoopste van wat ik heb gezien bij een Tele2 abbo namelijk:
37 (x 24) + 65 bijbetalen + (aansluitkosten van 30 €) = 983€
1000mb en 150min/sms.
Wel weinig mb's maar goed. Heb de afgelopen 2 jaar niet meer dan 750mb per maand verbruikt.
Zelfs de klantenservice van Tele2 kon geen betere aanbieding doen.
Hoe zijn je ervaringen met 4g ontvangst bij Tele2?
Hoe komt jij trouwens uit op 37x24? en dan 65 bijbetalen? als ik 150 minuten +1gb neem kom ik totaal op 1080 uit
[ Voor 7% gewijzigd door sc0pe op 09-03-2015 10:43 ]
Tele2 is heel beperkt, alleen een gedeelte Randstad, in 2016 landelijk dekkend...sc0pe schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:39:
Hier in limburg mag ik blij zijn met de 3g van T-mobile, wat wel verbeterd is in de afgelopen maanden maar nog altijd bagger.sc0pe schreef op maandag 09 maart 2015 @ 10:39:
[...]
Ik zit al jaren bij T mobile maar ik moet zeggen dat ik ook erg naar deze aanbieding neig. Ik bel amper en gebruik ook heel weinig data omdat ik 75% van de tijd op wifi zit. Dit klinkt als het ideale abbo voor mij![]()
Hoe komt jij trouwens uit op 37x24? en dan 65 bijbetalen? als ik 150 minuten +1gb neem kom ik totaal op 1080 uitGeen edge?
4g van Tele2 heb ik wel een aantal keren zien verschijnen maar verbinding maken kon helaas nog niet.
En nee geen edge idd

Ik moet zeggen dat ik ook pas sindskort volop kan genieten van een stabiele 4g verbinding via Tmobile en het is wel een verademing tegenover 3g. Dus dat is wel een must voor me (geen tele2 dan denk ik in dit geval)UnderDogg1905 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 11:02:
[...]
Hier in limburg mag ik blij zijn met de 3g van T-mobile, wat wel verbeterd is in de afgelopen maanden maar nog altijd bagger.
4g van Tele2 heb ik wel een aantal keren zien verschijnen maar verbinding maken kon helaas nog niet.
En nee geen edge idd(overpriced
)
En idd die edge is overpriced maaaaaar ooooo zoooo sexy!
haha ik heb exact hetzelfdesc0pe schreef op maandag 09 maart 2015 @ 11:06:
[...]
En idd die edge is overpriced maaaaaar ooooo zoooo sexy!ik moet gewoon die edge hebben maar dan wel zo goedkoop mogelijk
Me 2, ik wil echt die edge hebben maar ga geen 100e euros bij betalen. Maar heb nog ruim een maand de tijd om te kijken wat ik doe. Kan 1 april verlengen bij Hi/KPN maar bij deze providers moet ik veel bijleggen
Komt er een groene?cht schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:25:
Erg jammer nog geen groene versie van S6 Edge beschikbaar, alleen goud, zwart en wit.
Ik heb nog Juni dus misschien wacht ik de aanbiedingen nog even af. Tis alleen zo moeilijk om me in te houden. Wil dat ding zodra die uitkomt!Meulendijks89 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:37:
[...]
Me 2, ik wil echt die edge hebben maar ga geen 100e euros bij betalen. Maar heb nog ruim een maand de tijd om te kijken wat ik doe. Kan 1 april verlengen bij Hi/KPN maar bij deze providers moet ik veel bijleggen
Hahaha heb medelijden met je:P Mijn abbo is ook pas in juni voorbij. Maar heb hem al besteldsc0pe schreef op maandag 09 maart 2015 @ 13:46:
[...]
Komt er een groene?![]()
[...]
Ik heb nog Juni dus misschien wacht ik de aanbiedingen nog even af. Tis alleen zo moeilijk om me in te houden. Wil dat ding zodra die uitkomt!
En zelfs met achterafbetaling van de eenmalige bijbetaling (negatief saldo:P)
1 jaar
Maandelijks 38.90 euro
5gb en onbeperkt bellen
Direct te voldoen
734 euro
Alleen jammer dat ze m alleen in wit en zwart hebben
[ Voor 87% gewijzigd door dogan2010 op 09-03-2015 19:54 ]
Dan kan je net zo goed 100 euro bijleggen en hem los kopen en dan een simonly pakken ofniet?dogan2010 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 19:50:
Ik ga voor de galaxy s6 edge
1 jaar
Maandelijks 38.90 euro
5gb en onbeperkt bellen
Direct te voldoeN
734 euro
Alleen jammer dat ze m alleen in wit en zwart hebben
Ik koop de toestel los voor 734 plaats van 850 van tmobile
Hmm oke, SimOnly wordt ook steeds duurderdogan2010 schreef op maandag 09 maart 2015 @ 20:28:
Met een simonly kom ik ook op 38.90
Ik koop de toestel los voor 734 plaats van 850 van tmobile

Verwijderd
10 GB met 4G (50 Mbps).
Inclusief Spotify Premium.
Onbeperkt bellen en sms'en.
Nooit zonder internet (minimaal 64 kbps).
Gratis gebruik maken van KPN Hotspots.
Verwijderd
Laat het maar snel 10 April worden.
Heb voor coolblue gekozen omdat zij tot nu toe bijna altijd als eerste leveren, hopen dat dit nu ook weer zo is.
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2015 10:31 ]
Iemand enig idee of ze het wel optijd kunnen leveren?
Hoop niet dat het weer een zooitje wordt zoals bij de S2.
http://www.nu.nl/mobiel/4...e-galaxy-s6-flink-op.html
[ Voor 25% gewijzigd door DM89 op 11-03-2015 13:03 ]
oohh had vandaag nog niet gekeken op nu.nl ..Meulendijks89 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 13:02:
Samsung gaat meer toestellen produceren, volgens nu.nl:
http://www.nu.nl/mobiel/4...e-galaxy-s6-flink-op.html
Als ik hem maar krijg op 10 april, vindt ik alles goed.
Ik zocht:
- 32GB S6
- 120 min/SMS
- 2GB data
- verlenging 2 jaar bij T-mobile als provider.
Ik vond:
- GSMweb. 525 direct plus 22 per maand = 1053 Euro totaal.
Mocht ik nog willen opschalen naar 5GB, kom ik uit op 525 plus 28 per maand = 1197 Euro.
Wie duikt er onder?
Ik zit in een vergelijkbare situatie. Die maandelijkse kosten zijn prima moet ik zeggen. Voor 30 euro heb je bijna alles onbeperkt. Mijn abonnement loopt nog tot eind juni dus ik wacht even af tot de prijzen wat normaler worden.rdriessen schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 16:03:
Laat ik ook het resultaat van mijn onderzoek maar eens delen.
Ik zocht:
- 32GB S6
- 120 min/SMS
- 2GB data
- verlenging 2 jaar bij T-mobile als provider.
Ik vond:
- GSMweb. 525 direct plus 22 per maand = 1053 Euro totaal.
Mocht ik nog willen opschalen naar 5GB, kom ik uit op 525 plus 28 per maand = 1197 Euro.
Wie duikt er onder?
Zo'n goede release actie als in Rotrerdam met de S4 zal er waarschijnlijk niet meer komen (S5 was al stuk minder aantrekkelijk)
Maar ik wacht nog ff af...
Dacht eerst aan sim only en wachten op 'goedkoop' los (bijv door btw weg ermee)
Maar merk dat sim only tegenwoordig ook duur is bij de grote providers (met goed 4G dekking)
Mijn S4 doet het nog erg goed, dus zou nog een tijdje mee kunnen... maar zit dan met het abonnement dat na juni dubbele prijs wordt v wat ik nu betaal. (En sim only dus bijna net zo duur is als gwn abbo)
Haha, jij hebt ook in de rij gestaan op de Lijnbaan? Ik was 149 geloof ik. Ja, hopelijk gaat er ergens nog een stunt gebeuren komende maand.Eek2nd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 22:07:
Ik heb ook tot eind juni...
Zo'n goede release actie als in Rotrerdam met de S4 zal er waarschijnlijk niet meer komen. Mijn S4 doet het nog erg goed.
Mijn S4 begint helaas kuren te krijgen: het "flikkererende" beeld wanneer het beeldscherm dimt, dus telkens vlak voor het scherm uit gaat en wanneer de batterij onder 5% zit. Ik kan daardoor de helderheid ook niet meer op automatisch laten staan. Vervelend.
Eigenlijk kan je gewoon om de 2 jaar van provider wisselen als ze daar een betere aanbieding hebben.eniux schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:40:
Pre order geplaatst omdat ik ongeduldig ben, weer terug naar T-mobile van Vodafone it is, zelfs met alle extra kosten scheelt het nog ruim 130 euro op het totale contract. En dat is bij een friends and family aanbieding.
Ik ga juist van tmobile naar kpn. Als ik bij tmobile wil blijven met een 2gb internet (nu 1250mb, wat iets te weinig was). dan ga ik 45,- per maand betalen en moet ik nu gelijk 129,95 voldoen.
Dit geld heb ik niet, dus dan is het makkelijk om naar kpn te gaan voor een abbo van 54,- voor 5gb (weliswaar iets te veel), maar hoef niks bij te leggen. Betaal ik weliswaar op 2 jaar basis 90,- meer maar krijg er ook meer gb voor.
Welk abonnement, toestel precies? KPN is bij vele combi's namelijk (stukken) goedkoper.eniux schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:40:
Pre order geplaatst omdat ik ongeduldig ben, weer terug naar T-mobile van Vodafone it is, zelfs met alle extra kosten scheelt het nog ruim 130 euro op het totale contract. En dat is bij een friends and family aanbieding.
maar als jullie een goedkopere KPN voor me hebben met onbeperkt bellen en minimaal 2gb internet, zie ik graag de link moet het contract nog versturen.
[ Voor 46% gewijzigd door eniux op 12-03-2015 13:55 ]
Die kan wel wat goedkoper zijn ja, kijk ik niet bij, nog steeds geen op-en-top-feeling bij die provider.
Ja, ik heb geen idee meer welke nummer ik had, stond er volgens mij zo rond 8.15 daar...rdriessen schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 11:04:
[...]
Haha, jij hebt ook in de rij gestaan op de Lijnbaan? Ik was 149 geloof ik. Ja, hopelijk gaat er ergens nog een stunt gebeuren komende maand.
Mijn S4 begint helaas kuren te krijgen: het "flikkererende" beeld wanneer het beeldscherm dimt, dus telkens vlak voor het scherm uit gaat en wanneer de batterij onder 5% zit. Ik kan daardoor de helderheid ook niet meer op automatisch laten staan. Vervelend.
Een vriendin van mijn zusje was er een kwartier eerder, maar was 2 uur eerder klaar..

Had het gelukkig wel gezellig met een vriend en de mensen voor en achter ons
Live youre Life and Enjoy every Day
9 uur in de ochtend allemaal aan de energy drink en cupcakesjokapo schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 14:29:
Dat was inderdaad een gezellig ochtendje daar op de lijnbaan :-)
Maar we dwalen af
Als je de verleiding van een pre-order kan weerstaan, hou dan nog even vol tot de release. Betere aanbiedingen komen vanzelf wel, zodra de early adopters bediend zijn. Nadeel is wel dat bestellingen van providers de pan uit rijzen. Samsung kan de vraag niet bijbenen, en providers zullen dus ook niet snel met een voorraadje S6'en blijven zitten om mee te stunten.jokapo schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 15:35:
Ik loop het internet af te speuren op een leuke aanbieding ,maar kom helaas nog weinig tegen wat ik echt aantrekkelijk vind.
Verwijderd
Maar het is wel Tele2, heb het de afgelopen twee jaar gehad en was er absoluut niet over te spreken. Zeer matige 3G dekking. Vaag gedoe over 4G (echt heel vaak uitgesteld).Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 21:14:
Mensen die Tele2 overwegen, edge 32gb is gratis bij alle 2-jarige abbos bij gsmweb. Goedkoopste abbo is 40 euro/maand...krijg je een gratis wireless charger erbij. Dus nog geen 1000 euro in 2 jaar.
abbo 175 bel/sms (24maanden) €5,- per maand
toestelbundel €21,- per maand
+bij betaling €422
Totaalbedrag over 24 maanden €1046
Die gratis wereless charger krijg je bij elke provider, dat is namelijk gewoon een actie van samsungVerwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 21:14:
Mensen die Tele2 overwegen, edge 32gb is gratis bij alle 2-jarige abbos bij gsmweb. Goedkoopste abbo is 40 euro/maand...krijg je een gratis wireless charger erbij. Dus nog geen 1000 euro in 2 jaar.
Klopt maar vergeet niet je daarvoor aan te melden.GokuSsj schreef op maandag 16 maart 2015 @ 09:25:
[...]
Die gratis wereless charger krijg je bij elke provider, dat is namelijk gewoon een actie van samsung
https://www.samsung.com/nl/promoties/galaxy-preregistratie/
(ik had me overigens al aangemeld voordat ik uberhaubt een toestel had besteld.
[ Voor 11% gewijzigd door eniux op 16-03-2015 10:17 ]
Yes!, hier ook toen gelijk aangemeld, altijd handig om straks 2 oplader te hebben, 1 draadloze en 1 met snoereniux schreef op maandag 16 maart 2015 @ 10:17:
[...]
Klopt maar vergeet niet je daarvoor aan te melden.
https://www.samsung.com/nl/promoties/galaxy-preregistratie/
(ik had me overigens al aangemeld voordat ik uberhaubt een toestel had besteld.)
Ik kom ook vanaf tmobile, 6 jaar klant geweest, en was eigenlijk wel tevreden, op het feit na dat ik nog 1250mb had en dit iets te weinig voor me was. En 150 belminuten. En toch 47,- per maand betaalde.rdriessen schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:07:
Over twee dagen loopt mijn abo over 4 maanden af, ofwel dan mag ik verlengen. Benieuwd of T-Mobile nog een leuker aanbod heeft dan de verleng-opties via de verschillende sites. In theorie zou ik nog 4 maanden kunnen wachten... maar da's in de praktijk best moeilijk. Ik blijf hopen op een releasedag-stunt van een winkel of provider.
Helaas heeft tmobile betreft de S6 alleen maar Abbo's waar je 129,- bij moet betalen, en aangezien ik dat niet heb moest ik wel gedwongen overstappen naar een andere provider. En dat is kpn geworden. Betaal weliswaar straks 54,- maar heb daar wel 5gb voor (veel te veel
Ben benieuwd of jij nog een aanbieding krijgt van tmobile
kijk eens op GSMweb daar had je voor 49 p/m onbeperkt bellen (2gb) met 88 euro bijbetaling voor de telefoon. 25 p/m voor het toestel dus 24 euro voor het onbeperkt bellen smsen abbo.rdriessen schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:07:
Over twee dagen loopt mijn abo over 4 maanden af, ofwel dan mag ik verlengen. Benieuwd of T-Mobile nog een leuker aanbod heeft dan de verleng-opties via de verschillende sites. In theorie zou ik nog 4 maanden kunnen wachten... maar da's in de praktijk best moeilijk. Ik blijf hopen op een releasedag-stunt van een winkel of provider.
Even simpel doorgerekend: 49 * 24 = 1176 + 88 = 1264 (totaal) - 576 ( kosten abbonement) = 688 voor een galaxy s6 edge
*note wel ik kan die 25 euro p/m nergens anders terugvinden.
[ Voor 12% gewijzigd door eniux op 16-03-2015 13:56 ]
Wacht twee maandjes af en de prijs zakt net als met de S5 flink.rdriessen schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:07:
There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think
Vond het verschil tussen kpn en tmobile wel erg weinig. Mocht je willen overstappen dan betaal je bij kpn zelfde abbo maar dan 3gb meer, maar dan betaal je 24 x 54 = 1296. Schilt dus maar 32,- met tmobile. Vandaar dat ik overgestapt ben.eniux schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:47:
[...]
kijk eens op GSMweb daar had je voor 49 p/m onbeperkt bellen (2gb) met 88 euro bijbetaling voor de telefoon. 25 p/m voor het toestel dus 24 euro voor het onbeperkt bellen smsen abbo.
Even simpel doorgerekend: 49 * 24 = 1176 + 88 = 1264 (totaal) - 576 ( kosten abbonement) = 688 voor een galaxy s6 edge
*note wel ik kan die 25 euro p/m nergens anders terugvinden.
Dat klopt, ik zat er ook naar te kijken maar de doorslag zat bij mij in het onbeperkt gebeld worden in het buitenland en de 150 belminuten die ik standaard krijg. Werk bij een duits bedrijf en moet nog wel eens de grens over.GokuSsj schreef op maandag 16 maart 2015 @ 14:01:
[...]
Vond het verschil tussen kpn en tmobile wel erg weinig. Mocht je willen overstappen dan betaal je bij kpn zelfde abbo maar dan 3gb meer, maar dan betaal je 24 x 54 = 1296. Schilt dus maar 32,- met tmobile. Vandaar dat ik overgestapt ben.
Maar T-Mobile werd specifiek vermeld en aangezien hij 4 maand van te voren mag verlengen maar zijn volledige contract wel moet uitzitten (2 maand van te voren is overstap mogelijk zodat je het toestel wel krijgt maar nog niet voor het abbo hoeft te betalen)
[ Voor 16% gewijzigd door eniux op 16-03-2015 14:20 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 100% gewijzigd door jdwrist op 16-03-2015 22:36 ]
Gewoon een maandje of twee SO nemen en abbo afsluiten met mooie aanbieding.
Waarom zou je dan in godsnaam 200 euro meer betalen dan dat hij los kost in de winkel?jaroen89 schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 10:14:
als je alleen voor het toestel gaat kun je bijvoorbeeld de s6 edge 128 gb krijgen via hollandsnieuwe (studentmobiel)
abbo 175 bel/sms (24maanden) €5,- per maand
toestelbundel €21,- per maand
+bij betaling €422
Totaalbedrag over 24 maanden €1046

Je hebt geen 130 euro liggen, maar 24 maanden lang 7 euro extra vaste lasten per maand is geen probleem?GokuSsj schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:38:
[...]
En toch 47,- per maand betaalde.
Helaas heeft tmobile betreft de S6 alleen maar Abbo's waar je 129,- bij moet betalen, en aangezien ik dat niet heb moest ik wel gedwongen overstappen naar een andere provider. En dat is kpn geworden. Betaal weliswaar straks 54,- [...]
Wacht sowieso een maandje na de release bij Samsung. Samsungs adviesprijs is altijd hoger dan de daadwerkelijke verkoopprijs. De S6 Edge zal binnen no-time onder de 800 dalen verwacht ik.
[ Voor 27% gewijzigd door Richh op 16-03-2015 22:52 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Richh schreef op maandag 16 maart 2015 @ 22:48:
[...]
Waarom zou je dan in godsnaam 200 euro meer betalen dan dat hij los kost in de winkel?koop dan gewoon het losse toestel?
[...]
Je hebt geen 130 euro liggen, maar 24 maanden lang 7 euro extra vaste lasten per maand is geen probleem?
Wacht sowieso een maandje na de release bij Samsung. Samsungs adviesprijs is altijd hoger dan de daadwerkelijke verkoopprijs. De S6 Edge zal binnen no-time onder de 800 dalen verwacht ik.
http://www.gsminfo.nl/mob...ng/galaxy-s6/aanbiedingen
41 euro per maand voor 150 min en 1GB is wat mij betreft een goede deal aangezien ik toch vrijwel niet meer bel.
Dan betaal ik namelijk (24x41-700)/24 = 11.83 p/m voor het bellen en internetten. Voor die prijs loont het zich eigenlijk niet om een simonly te nemen, bovendien vind ik 700 euro in een keer toch wat veel.
I.c.m. de hierboven geschreven bundel is met een bijbetaling van 48 euro bij PDAshop (Coolblue) ook de Edge te krijgen voor de liefhebbers.VeritasNL schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 14:03:
Ik heb hem net zelf gepreorderd via:
http://www.gsminfo.nl/mob...ng/galaxy-s6/aanbiedingen
41 euro per maand voor 150 min en 1GB is wat mij betreft een goede deal aangezien ik toch vrijwel niet meer bel.
Dan betaal ik namelijk (24x41-700)/24 = 11.83 p/m voor het bellen en internetten. Voor die prijs loont het zich eigenlijk niet om een simonly te nemen, bovendien vind ik 700 euro in een keer toch wat veel.
Één van m'n ouders kan dit abbo gebruiken dan en heeft hier genoeg aan. 😊
[ Voor 3% gewijzigd door elaho op 18-03-2015 21:14 ]
Waar dan? Ik zie als ik dit selecteer dan kom ik uit op 1483.... Anders bestel ik hem meteen voor jouw prijs!jaroen89 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 22:25:
bij coolblue kun je de s6 edge 32 gb krijgen voor €1016 totaal i.c.m. een red super abbo a 6Gb en onbeperkt bel/sms is 1 jarig dus betaalt €13.92 per maand voor abbo als je toestel niet meerekent
Waar dan? Ik zie als ik dit selecteer dan kom ik uit op 1483.... Anders bestel ik hem meteen voor jouw prijs!jaroen89 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 22:25:
bij coolblue kun je de s6 edge 32 gb krijgen voor €1016 totaal i.c.m. een red super abbo a 6Gb en onbeperkt bel/sms is 1 jarig dus betaalt €13.92 per maand voor abbo als je toestel niet meerekent
Bij een 1-jarig abonnement betaal je 40 euro per maand en 560 euro eenmalig. Dus dat is 1040 euro totaal. Iets meer dan 1016, maar een stuk minder dan 1483.bvbal79 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 23:02:
[...]
Waar dan? Ik zie als ik dit selecteer dan kom ik uit op 1483.... Anders bestel ik hem meteen voor jouw prijs!
http://www.pdashop.nl/abo...ctor_servicePlanId=295081
Ah keek naar 2 jarig abbo! Maar ze zitten inderdaad al 60 euro onder de eerste volgende shop.LukeS schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 23:08:
[...]
Bij een 1-jarig abonnement betaal je 40 euro per maand en 560 euro eenmalig. Dus dat is 1040 euro totaal. Iets meer dan 1016, maar een stuk minder dan 1483.
[ Voor 5% gewijzigd door bvbal79 op 18-03-2015 23:14 ]
Bij verlenging vodafone Red 1 Jr -->
12 x € 32 = € 384 + € 572 (eenmalig toestel) totaalprijs € 956,=
Das nieteens een slechte deal... (erg netjes zelfs toch?)
Daar kan zelfs Vodafone Friends and family niet tegenop!!
http://www.pdashop.nl/pro...-ben-so-soms-1-maand.html
1 maand Ben SO a €4,50 + los toestel Samsung Galaxy S6 edge 32 GB Zwart € 738,00 + aansluitkosten:
Totale kosten (incl. toestelprijs) over de gehele looptijd: € 752,45
Is goedkoper dan het toestel los kopen.
Dit lijkt natuurlijk wel op de actie van eerder, waardoor je het toestel voor €200 kon bestellen, echter was dat een overduidelijke fout, misschien kom je er hier nog mee weg?
Pagina is offline..Virtual Reality schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:00:
Mocht je enkel en alleen voor het toestel willen gaan is dit ook een leuke optie:
http://www.pdashop.nl/pro...-ben-so-soms-1-maand.html
1 maand Ben SO a €4,50 + los toestel Samsung Galaxy S6 edge 32 GB Zwart € 738,00 + aansluitkosten:
Totale kosten (incl. toestelprijs) over de gehele looptijd: € 752,45
Is goedkoper dan het toestel los kopen.![]()
Dit lijkt natuurlijk wel op de actie van eerder, waardoor je het toestel voor €200 kon bestellen, echter was dat een overduidelijke fout, misschien kom je er hier nog mee weg?
Hmm, blijkbaar staat Ben er nu helemaal niet meer bij als provider op de pagina van de S6 Edge. Lezen ze hier soms mee
[ Voor 66% gewijzigd door Virtual Reality op 19-03-2015 11:26 ]
Ziet er dus naar uit dat 1 jarig abbo en na 1 jaar een som inly nemen goedkoper uit kan vallensuperericje schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 10:27:
Hmmm bij coolblue inderdaad interessant...
Bij verlenging vodafone Red 1 Jr -->
12 x € 32 = € 384 + € 572 (eenmalig toestel) totaalprijs € 956,=
Das nieteens een slechte deal... (erg netjes zelfs toch?)
Daar kan zelfs Vodafone Friends and family niet tegenop!!
(Of je wilt elk jaar een nieuw toestel)
Hmm ik denk nu toch maar bestellen.....Eek2nd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 13:32:
[...]
Ziet er dus naar uit dat 1 jarig abbo en na 1 jaar een som inly nemen goedkoper uit kan vallen
(Of je wilt elk jaar een nieuw toestel)
toestel is nu nog € 475 met deze verlenging....... (€859 in totaal)
My bad........
[ Voor 4% gewijzigd door superericje op 19-03-2015 14:18 ]
LukeS schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 23:08:
[...]
Bij een 1-jarig abonnement betaal je 40 euro per maand en 560 euro eenmalig. Dus dat is 1040 euro totaal. Iets meer dan 1016, maar een stuk minder dan 1483.
[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 19-03-2015 17:39 ]
Dit zijn de prijzen van de edge 32 gb....CLB schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 17:07:
Wel mooie prijs ja... ik wil dan weer 64GB (+ 100) en de Edge (+ 150), dat maakt het weer hmm twijfel
De beste aanbieding die ik tot nu toe kan vinden is bij Tele2.
300 belminuten p/m
2gb data p/m
Gratis Galaxy Edge 32gb zwart
Gratis draadloze lader (via samsung)
Gratis A-Solar Xtorm Power Bank 2600mAh
Gratis 2 Screenprotectors
Dit tezamen voor 50 euro per maand 2jr + eenmalig 30 euro aansluitkosten bij pdashop (coolblue).
Nu begrijp ik dat de dekking van Tele2 soms wat minder is. Ik lees op hun site dat vanaf maart 4G dekking uitgerold gaat worden in de randstad en later dit jaar de rest van Nederland. Ik woon op dit moment in Haarlem en kom zo af en toe in omgeving Enschede en Hardenberg.
Hoe zijn jullie ervaringen met de dekking van Tele2 in deze steden? Hebben jullie al wat gemerkt van de overstap naar 4G?
En kunnen die opgeplakte screenprotectors in enig opzicht een nadelige effect hebben op je telefoon?
Op zoek naar een gezellige crew en wil je graag in goed teamverband gamen? Join dan nu Grand Theft Holland op social club! (PS4) http://youtu.be/5coAzmA-yws -------------------------------- http://socialclub.rockstargames.com/crew/grand_theft_holland
Zelf ga ik voor KPN Compleet 10Gb en rest onbeperkt voor 64 pm zonder bijbetaling of 64gb met 100 euro bijbetalen.
Zelf heb ik nu 10GB maar ben echt een groot verbruiker dus heb niet veel keus
Bij Tmobile staat goud leverbaar vanaf 17 april de andere kleuren vanaf 10 april gewoon. Wat hebben jullie gekozen, ikzelf goud kleurig.
Een maat van mij gaf me vandaag juist aan dat ie van een medewerker te horen heeft gekregen dat die actie er juist wel aan zit te komen..gevalletje afwachten wat het wordt dusBB333 schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 16:36:
Ik sprak zojuist een medewerker van T-Mobile en die wist mij te verzekeren dat er bij geen enkele T-Mobile winkel dit jaar een launchactie van de S6 zou komen (zoals Rotterdam afgelopen jaren). Afgelopen jaren was het volgens hem namelijk vanwege de gelijktijdige opening van zogenaamde Samsung Experience Stores. Volgens mij klopt dat niet helemaal, maar deze man leek vrij stellig. Ik hoop echter nog steeds op een actie.
Komt vanuit Samsung, ding is niet niet op voorraad omdat iedereen 'm pre-orderedelaho schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 20:13:
Heb het idee dat goud de meest populaire kleur is.
Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15
We kunnen allemaal tellen en weten allemaal dat de toestellen 10 april in de verkoop gaan, we willen dus geen berichten meer zien waar mensen de nachtjes tot de verkoop gaan tellen!
Hier geen discussies over (web)winkels!
Denk aan deze Modbreak: "[Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen"