Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 12:17

jdwrist

En het antwoord is koekje

dafmay schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 10:28:
Zeker mooie actie. Scheelt overigens slechts eur 25,-- met mijn pre-order bij Coolblue (obv hetzelfde abo).
welk abbo is dat ??

Live youre Life and Enjoy every Day

Acties:
  • 0 Henk 'm!
T-Mobile Stel Samen & Stel Bij (HSN) Basis 2 jaar

http://www.pdashop.nl/abo...-stel-samen-stel-bij.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist

jdwrist

En dan foon gratis of tegen kleine bijbetaling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jokapo schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 11:24:
[...]

En dan foon gratis of tegen kleine bijbetaling?
Ik moest slechts eur 25 meer bijbetalen dan de aanbieding bij de phonehouse. Ik had mijn pre-order wel al op 10/03 geplaatst. Prijzen kunnen momenteel dus anders zijn.

Oh en we hebben het overigens over de 64GB versie. Bij phonehouse is dat eur 97 bijbetalen tov de 32GB. Ik heb eur 121 bijbetaald voor de 64GB bij Coolblue.

[ Voor 18% gewijzigd door dafmay op 04-04-2015 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist

jdwrist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjdjong
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-08 21:03
An1mA schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 01:46:
[...]

Vind dat ook een beetje raar, ik zelf wil dat mijn abonnement al eerder in gaat, alleen dat kan dus niet. Zodra de telefoon binnen is, gaat mijn abonnement pas in. Ik zelf heb mijn abonnement afgesloten bij belsimpel, maar als ik rond bel werkt dat ook zo bij de concurrenten van belsimpel. Vind dit erg jammer, maar het is niet anders.
Heeft te maken met de wettelijke zichttermijn op internetaankopen. Deze zichttermijn is geldig op de telefoon en het abonnement gezamenlijk werd mij verteld toen ik het zelf na ging vragen omdat ik het vreemd vond dat mijn contractverlenging pas in ging nadat ik mijn S6 Edge binnen zou krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:41
Crosspost uit: http://tweakers.net/ext/l...eedclick&ItemID=723941618
quote: Torrentus
Ik heb hem net even doorgerekend, wilde het resultaat even met jullie delen.

Het verschil tussen deze actie en de 'normale' tarieven is misschien minder groot dan het lijkt.
De 50% korting is op basis van de normale tarieven. Niet op basis van de overal geldende actietarieven.

Stel, je hebt aan 2GB genoeg, dan kun je verder hetzelfde abonnement (mits je de telefoon in één keer afbetaald) bijvoorbeeld afsluiten bij Typhone.nl voor €96,- meer.

Samengevat, de actie brengt, ten opzichte van het normale aanbod de volgende voordelen:
  • Gespreid je toestel betalen
  • Overall €100,- korting op je toestel
  • 3GB extra data
  • 20 MB/s extra datasnelheid
  • Toestel op launchdate.
Alles mits je natuurlijk bij de, op basis van geruchten vastgestelde, eerste 75 personen bij een winkel behoord.

Al met al dus wel voordeliger dan het reguliere aanbod, maar zeker niet de geadverteerde €380,- :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-08 19:02
dafmay schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 11:29:
[...]

Ik moest slechts eur 25 meer bijbetalen dan de aanbieding bij de phonehouse. Ik had mijn pre-order wel al op 10/03 geplaatst. Prijzen kunnen momenteel dus anders zijn.

Oh en we hebben het overigens over de 64GB versie. Bij phonehouse is dat eur 97 bijbetalen tov de 32GB. Ik heb eur 121 bijbetaald voor de 64GB bij Coolblue.
Slechts 25 euro meer betalen? Heb je m bij coolblue ook gevonden dan die actie?

Onbeperkt bellen + 5 gig voor 42 euro per maand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 10:20

koekjah

Luctor et emergo

Vergeet niet dat er ook 120 minuten bellen in Europa bijzitten, dat hebben de andere abbo's weer niet.

Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrentus
  • Laatst online: 19:41
koekjah schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 14:40:
Vergeet niet dat er ook 120 minuten bellen in Europa bijzitten, dat hebben de andere abbo's weer niet.
Alle T-Mobile Stel Samen & Stel Bij abonnementen hebben dat, tenzij je geen belbundel afsluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:03
Heel fijn voor jou, maar dit voegt verder weinig toe aan de discussie, vandaar *weg*

[ Voor 87% gewijzigd door PaT op 05-04-2015 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenomeno24
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:34
dafmay schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 11:29:
[...]

Ik heb de prijzen de afgelopen weken keurig in de gaten gehouden en wat jij zegt is simpelweg onmogelijk. Of ze hebben een foutje gemaakt, maar dat lijkt me erg sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoraxx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-08 15:03
Had net de Z3 compact binnen gekregen afgelopen vrijdag, maar kan er niet aan wennen.
Coolblue gebeld en kan hem omruilen voor de S6 :D

1 jaar KPN premium 64,- per maand en 331,- bijbetalen.

Wel veel meer als de z3c, maar die voelde niet relaxt aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 11:54
Hi ik was degene waar er tegen gezegd werd dat de samsung store uit Den Haag 75 toestellen voor de acite beschikbaar heeft. IMO veel en veeels te weinig, en nu zag ik een paar posts terug een flyer van de phonehouse/samsung store waarop op=op actie staat.
75 lijkt mij dus zeer onwaarschijnlijk, maar we zullen het zien.

Verder moet ik zeggen dat ik de actie niet eens zo heel spectaculair vindt vergeleken met vorige jaren.
Had 2 jaar geleden een Galaxy S4 met 2gb internet en onbeperkt bellen/smsen voor 28eu per maand met gratis toestel (Vodafone RED). Helaas geldt dat alleen voor de eerste 2 jaar dan wordt het weer de normale prijs, vandaar dat ik toch maar weer voor de actie ga, ook al is deze imo niet zo heel spectaculair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Ik was vandaag bij de Samsung Store in Eindhoven om nog even te spelen met het toestel, daarna kwam een medewerker... Hij zij dat er een tmobile actie komt voor de eerste 100 klanten, daarna zij hij we zijn de heledag van 09 tot 21 open voor de alleen de actie (heledag voor 100 klanten? Neh, daarna zij hij na overleg met manager dat er ook andere abonnementen afgesloten kunnen worden, niet heel duidelijk dus.

Ook zij hik dat er meer dan genoeg op voorraad is, hij zij ook dat ik eventueel een dag later op zaterdag nog langs kon komen. De 32GB is het best leverbaar en 64GB wordt al weer lastiger..

Zelf heb ik nu verlengd bij Coolblue maar dacht meld dit even hier :+

[ Voor 38% gewijzigd door DM89 op 04-04-2015 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
Meulendijks89 schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 18:37:
Ik was vandaag bij de Samsung Store in Eindhoven om nog even te spelen met het toestel, daarna kwam een medewerker... Hij zij dat er een tmobile actie komt voor de eerste 100 klanten, daarna zij hij we zijn de heledag van 09 tot 21 open voor de alleen de actie (heledag voor 100 klanten? Neh, daarna zij hij na overleg met manager dat er ook andere abonnementen afgesloten kunnen worden, niet heel duidelijk dus.

Ook zij hik dat er meer dan genoeg op voorraad is, hij zij ook dat ik eventueel een dag later op zaterdag nog langs kon komen. De 32GB is het best leverbaar en 64GB wordt al weer lastiger..

Hoezo heb je m bij coolblue besteld als ik vragen mag?

Waarom niet gewoon i.c.m de t-mobile actie @ samsung store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
tottianovic schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 18:49:
[...]

Hoezo heb je m bij coolblue besteld als ik vragen mag?

Waarom niet gewoon i.c.m de t-mobile actie @ samsung store?
Omdat ik alleen kan verlengen bij KPN, 6 maanden van te voren. Daarnaast wou ik 10GB data.

Als ik zou verlengen bij de Samsung Store met KPN betaal ik 60 bij voor de 32GB Edge en nog een stuk meer voor de 64GB Edge. Bij Coolblue 67 voor de 64GB Edge( 5 euro korting voucher) dus vind ik Coolblue voor mij de beste keus, en krijg hem vrijdag thuis gelevers i.p.v in de rij te gaan staan wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crobo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-09 11:54
Meulendijks89 schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 18:37:

Altijd die onzekerheid met zulke acties. Ik hoop dat er voor vrijdag 10 april meer duidelijk is.
Eerst 100 stuks voor de gehele dag, en daarna genoeg op voorraad en dat je zelfs zaterdag kan komen. Verschil waar je u tegen zegt.

off-topic:
zij zeg je wanneer het om een vrouwelijke persoon gaat of een groep mensen
zei zeg je wanneer iemand iets heeft gezegd (in jouw geval de verkoopmedewerker)

no offense, alleen maar een tip, vroeger schreef ik het ook altijd fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
crobo schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 19:02:
[...]

Altijd die onzekerheid met zulke acties. Ik hoop dat er voor vrijdag 10 april meer duidelijk is.
Eerst 100 stuks voor de gehele dag, en daarna genoeg op voorraad en dat je zelfs zaterdag kan komen. Verschil waar je u tegen zegt.

off-topic:
zij zeg je wanneer het om een vrouwelijke persoon gaat of een groep mensen
zei zeg je wanneer iemand iets heeft gezegd (in jouw geval de verkoopmedewerker)

no offense, alleen maar een tip, vroeger schreef ik het ook altijd fout.
Haha ja oke bedankt voor de tip _/-\o_ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
CLB schreef op zondag 08 maart 2015 @ 20:09:
Allemaal niet heel duidelijk, maar ik ga er geen Excelletje van in elkaar steken, plaatje dan maar...
Natuurlijk heel specifiek, maar misschien net handig voor iemand... Zelf op zoek naar een 64GB-model van de S6 of S6 Edge, gekeken naar Vodafone RED 2GB en KPN met 5GB data + onbeperkt shizzle.

Tevens heb ik bij de PhoneHouse en Typhone een kortingsbon, daarom staat daar -40 en -100 bij...
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7SWqNSCQt9FtmCVRp1zkl0vq/full.jpg
Vodafone biedt nu 3GB aan, maandkosten zijn ook wat omlaag gegaan, evenals kosten toestel...

Verlengen bij Typhone zou dan gaan kosten:
Galaxy S6 64GB: € 1175 totaal voor 2 jaar met 24 x € 29 / maand en éénmalig € 519 - € 40.
Galaxy S6 64GB Edge: € 1285 totaal voor 2 jaar met 24 x € 29 / maand en éénmalig € 629 - 40.

Voor een kleine € 100 meer heb ik bij KPN wel 5GB, maar zijn m'n maandkosten weer hoger (natuurlijk)
Tevens moet ik het wel redden met 3GB (makkelijk zelfs) en bij Vodafone nog nooit problemen gehad...

Nog wat twijfels dus, maar dat is voor mij (verlengen / € 40 korting) persoonlijk het interessantste nu! :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:58
SamsungmobileNL geeft op Twitter aan dat alle details over het blue carpet komende week bekend worden. Ben 10 april lekker vrij :) hopelijk komt er iets leuk icm. Vodafone. Zeker is dat er meer duidelijkheid komt voor 10 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:02
Volgens mij Vodafone is niet blij met de lagere toestelprijzen van Coolblue?, er worden geen kortingen meer doorberekend bij de abonnementen namelijk of natuurlijk kan ook tijdelijk zijn t/m dinsdag in verband de lagere abonnement prijzen zoals bij Typhone en dat het dan weer wordt aangepast :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:40

vhal

ಠ_ಠ

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/fll9ANdFXzxNaNiAnl6VfMHl/medium.jpg

Ik hou het ws. bij bovenstaande berekening via CoolBlue, 1193€/24 mdn (KPN) is nog wel redelijk. De 5GB databundel zal icm KPN Compleet uitkomen op 10GB data plus nog wat andere random non telefoon gerelateerde dingen. Via shopkorting gaat er nog 17,50€ er vanaf. T-Mobile is voor mij een dikke nope en VF is wat duurder

Kan de Nexus4 eindelijk met pensioen.

[ Voor 7% gewijzigd door vhal op 05-04-2015 20:10 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
CLB schreef op zondag 05 april 2015 @ 14:44:
[...]

Vodafone biedt nu 3GB aan, maandkosten zijn ook wat omlaag gegaan, evenals kosten toestel...

Verlengen bij Typhone zou dan gaan kosten:
Galaxy S6 64GB: € 1175 totaal voor 2 jaar met 24 x € 29 / maand en éénmalig € 519 - € 40.
Galaxy S6 64GB Edge: € 1285 totaal voor 2 jaar met 24 x € 29 / maand en éénmalig € 629 - 40.

Voor een kleine € 100 meer heb ik bij KPN wel 5GB, maar zijn m'n maandkosten weer hoger (natuurlijk)
Tevens moet ik het wel redden met 3GB (makkelijk zelfs) en bij Vodafone nog nooit problemen gehad...

Nog wat twijfels dus, maar dat is voor mij (verlengen / € 40 korting) persoonlijk het interessantste nu! :)
Hoe kom je aan de 40 euro korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
bvbal79 schreef op zondag 05 april 2015 @ 22:19:
[...]

Hoe kom je aan de 40 euro korting?
Kortingsbon aldus een eerdere post van hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Yes

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedyjules07
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-02 01:45
Lekkerboeie86 schreef op zondag 05 april 2015 @ 16:57:
SamsungmobileNL geeft op Twitter aan dat alle details over het blue carpet komende week bekend worden. Ben 10 april lekker vrij :) hopelijk komt er iets leuk icm. Vodafone. Zeker is dat er meer duidelijkheid komt voor 10 april.
In principe is er nu toch al duidelijkheid?

http://www.samsungpers.nl...n-nederland-verkrijgbaar/

http://blog.phonehouse.nl...251097&nan_pid=1821251097

Ik denk niet dat Vodafone nog met een actie komt, maar wie weet.

Ik wilde in principe voor de T-Mobile actie gaan, maar het nieuwe 3GB Red abo gecombineerd met de 40 euro Typhone nieuwsbrief korting maakt verlengen bij Vodafone toch wel aantrekkelijk.

[ Voor 11% gewijzigd door speedyjules07 op 06-04-2015 01:09 ]

BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook bij Coolblue besteld, nog niet gebeld door Coolblue en ook nog geen contract toegestuurd gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 06 april 2015 @ 09:05:
Ik heb ook bij Coolblue besteld, nog niet gebeld door Coolblue en ook nog geen contract toegestuurd gekregen.
Oei oei.Komt vanzelf eerste en tweede paasdag is de spelbreker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Verwijderd schreef op maandag 06 april 2015 @ 09:05:
Ik heb 2 dagen geleden contract ontvangen en getekend terug gestuurd, na flink wat zeuren denk ik haha :P, eerst zeiden ze dat ik het vrijdag kreeg daarna weer volgende week en toen kreeg ik het opeens zaterdag :+

Het is even afwachten maar ze leveren wel alles op 10 April zoals hun het zeggen (zodra contract retour gestuurd is). :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 17:48

Tammesp

Next is now

painterceessies schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 19:01:
[...]

Bij mij ook al sinds 18 maart.
Al iets meer gehoord van Samsung? Ik denk omdat het pasen is dat er geen vordering in de bestelling zit ;)

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
Tammesp schreef op maandag 06 april 2015 @ 11:27:
[...]

Al iets meer gehoord van Samsung? Ik denk omdat het pasen is dat er geen vordering in de bestelling zit ;)
Ik las ergens in een advertentie van Samsung zelf, dat als je hem bij hun besteld dat je hem als eerste hebt. Zou het dat degene die hem bij Samsung hebben besteld op donderdag wellicht al de toestellen krijgen? :9~

Ik denk het niet haha, maar toch leuk speculeren zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
speedyjules07 schreef op maandag 06 april 2015 @ 01:07:
Ik wilde in principe voor de T-Mobile actie gaan, maar het nieuwe 3GB Red abo gecombineerd
met de 40 euro Typhone nieuwsbrief korting maakt verlengen bij Vodafone toch wel aantrekkelijk.
Ik wacht Vodafone zelf nog even af, heb zo'n vermoeden dat ze zelf ook wat in petto hebben namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:13
CLB schreef op zondag 05 april 2015 @ 14:44:
[...]

De maandkosten zijn niet veranderd hoor ze adverteren nu alleen met de "kale" abonnementsprijs. (categorie A). Voorheen adverteerden veel shops met categorie B abonnementsvorm welke 5 euro meer is.

Je had bij een red abonnement standaard categorie B (Bij Red 49 per maand bij Categoria A is het 44 per maand)
Wel meer data, hopelijk krijgen bestaande (red) klanten ook meer data.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Megapaul schreef op maandag 06 april 2015 @ 13:46:
[...]

De maandkosten zijn niet veranderd hoor ze adverteren nu alleen met de "kale" abonnementsprijs. (categorie A). Voorheen adverteerden veel shops met categorie B abonnementsvorm welke 5 euro meer is.

Je had bij een red abonnement standaard categorie B (Bij Red 49 per maand bij Categoria A is het 44 per maand)
Wel meer data, hopelijk krijgen bestaande (red) klanten ook meer data.
De maandkosten zijn wel degelijk veranderd. Vroeger was verlengen met red super bv 38 euro per maand, nu is dat 35 euro per maand. Het is niet veel, maar wel degelijk anders. Dit staat los van je categorie A, B of Z verhaal. Misschien eerst beter uitzoeken voordat je hier anderen zegt dat zij het fout hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:13
bvbal79 schreef op maandag 06 april 2015 @ 13:51:
[...]Misschien eerst beter uitzoeken voordat je hier anderen zegt dat zij het fout hebben.
De link die ik volgde leidde naar een pagina met nieuwe abonnementen, niet naar verlengingen. En idd zijn de prijzen voor verlengingen wat veranderd :o

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Weert ietsies interessanter dus...
Zou nu zo'n € 600 moeten bijbetalen voor het toestel, nieuwprijs toestel € 950, dus scheelt 'n bak.
M'n vorige toestel kocht ik ook los voor die prijs, heb ik nu 2 / 2,5 jaar mee gedaan, dus twijfel twijfel.

Wil dus nog even wachten op Vodafone zelf en eventuele actie in hun Vodafone-winkels...
Daarnaast verloopt m'n abonnement over een maandje pas, dus kan nog een maandje wachten ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op maandag 06 april 2015 @ 15:22:
Weert ietsies interessanter dus...
Zou nu zo'n € 600 moeten bijbetalen voor het toestel, nieuwprijs toestel € 950, dus scheelt 'n bak.
M'n vorige toestel kocht ik ook los voor die prijs, heb ik nu 2 / 2,5 jaar mee gedaan, dus twijfel twijfel.

Wil dus nog even wachten op Vodafone zelf en eventuele actie in hun Vodafone-winkels...
Daarnaast verloopt m'n abonnement over een maandje pas, dus kan nog een maandje wachten ook.
Dan zou ik even wachten, als het toestel 3 tot 4 weken uit zakt de prijs ook weer. Dit zie je bij alle nieuwe toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knetterboy3
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 22:03
beezjeh schreef op zondag 05 april 2015 @ 18:50:
Volgens mij Vodafone is niet blij met de lagere toestelprijzen van Coolblue?, er worden geen kortingen meer doorberekend bij de abonnementen namelijk of natuurlijk kan ook tijdelijk zijn t/m dinsdag in verband de lagere abonnement prijzen zoals bij Typhone en dat het dan weer wordt aangepast :).
Iemand meer duidelijkheid over de abonnementsprijzen van Vodafone bij Coolblue?
Er wordt inderdaad geen korting meer gegeven op de maandprijs. Eergisteren kwam een 1-jarige RED Super (verlenging) i.c.m. een S6 64GB uit op €38/maand + €556 eenmalig. Nu is het €65/maand + €556.
http://www.pdashop.nl/abo...ctor_servicePlanId=295082
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/a2ynvp.png

[ Voor 15% gewijzigd door knetterboy3 op 06-04-2015 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Zullen wel intern bezig zijn met aanpassingen, anders mail, bel, tweet je ze even...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op maandag 06 april 2015 @ 17:19:
Zullen wel intern bezig zijn met aanpassingen, anders mail, bel, tweet je ze even...
He @CLB je hebt een pb! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markiemannie
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-06 21:02
Klinkt als een erg goede actie bij T-Mobile vrijdag!
Twee jaar geleden heb ik ook mijn S4 laten halen bij zo'n openingsactie, maar dat was door mijn broer gedaan. Weten jullie of, als ik vrijdag er om ga, problemen ga krijgen met verlengen of met nummer houden? Of moet hij echt meegaan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
markiemannie schreef op maandag 06 april 2015 @ 18:41:
Twee jaar geleden heb ik ook mijn S4 laten halen bij zo'n openingsactie, maar dat was door mijn broer gedaan. Weten jullie of, als ik vrijdag er om ga, problemen ga krijgen met verlengen of met nummer houden? Of moet hij echt meegaan dan?
Als het abonnement op zijn naam staat mag ik hopen dat hij erbij moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BB333
  • Laatst online: 25-11-2024
markiemannie schreef op maandag 06 april 2015 @ 18:41:
Juridisch gezien is er altijd nog zoiets als 'vertegenwoordiging', bijvoorbeeld doormiddel van een volmacht. Helaas hecht T-Mobile daar niet zoveel waarde aan. Sprak ooit iemand die als minderjarige een telefoon wou halen op naam van zijn moeder (met volmacht e.d.), maar T-Mobile die dat weigerde. Snap niet waarom, maar ik zou er dus niet vanuit gaan dat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:02
Bij volmacht aan een minderjarige kan ik dat wel begrijpen, iets wat je als minderjarige zelf niet mag opeens in het geval van een volmacht wel mogen lijkt mij vrij apart.
Dat zou dan ook voor stemmen moeten mogen???

ot: als het abbo op zijn naam staat verwacht ik idd dat hij er bij moet zijn (wellicht dat via volmacht ook volstaat). Al lijkt het mij sowieso handiger om het contract gewoon op je eigen naam te hebben staan / over te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:28
Bij overzetten verlies je vaak de kortingen van een aanbieding.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand toevallig bij belsimpel besteld? Zoja, wat staat er bij jou als verwachte leverdatum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 11:01
Verwijderd schreef op maandag 06 april 2015 @ 22:24:
Heeft er iemand toevallig bij belsimpel besteld? Zoja, wat staat er bij jou als verwachte leverdatum?
Nog steeds maandag 13 april, hopelijk veranderd het nog.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker1987
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:44
Iemand besteld bij Typhone? Iemand daar een leverdatum gehoord? Ik heb daar de zwarte S6 64GB besteld, bij een Vodafone verlenging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tweaker1987 schreef op maandag 06 april 2015 @ 23:32:
Iemand besteld bij Typhone? Iemand daar een leverdatum gehoord? Ik heb daar de zwarte S6 64GB besteld, bij een Vodafone verlenging
Op de site staat gwn 10 april.
An1mA schreef op maandag 06 april 2015 @ 22:53:
[...]

Nog steeds maandag 13 april, hopelijk veranderd het nog.
Bij mij ook, hoop ook dat het verandert. Normaal heeft Belsimpel altijd alles op tijd.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2015 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
Weet je wat ik niet snap?? Waarom mensen hierzo nog over studentmobiel/typhone/pdashop praten.

Ik neem aan dat jullie gewoon 10 april die actie van Samsung (42 per maand) gaan benutten of niet??? En zo niet waarom niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:13
tottianovic schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 00:18:
Weet je wat ik niet snap?? Waarom mensen hierzo nog over studentmobiel/typhone/pdashop praten.

Ik neem aan dat jullie gewoon 10 april die actie van Samsung (42 per maand) gaan benutten of niet??? En zo niet waarom niet??
Want... waarom eigenlijk? Niet iedereen wil in combinatie met een abo, laat staan in combinatie met T-Mobile wat nou niet bepaald als beste netwerk van Nederland gezien wordt. Daarnaast zijn er niet onbeperkt toestellen beschikbaar die dag, maar slechts enkele, dus is de kans dat je met lege handen (of een duur abo) zit zeer aanwezig.

Bovendien is het nou ook weer niet zo'n goeie aanbieding. De genoemde Coolblue en Vodafone verlengingsacties zijn gelijkwaardig.

[ Voor 5% gewijzigd door Richh op 07-04-2015 00:24 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Inderdaad, hier meer omdat ik liever geen T-Mobile wil :)
Leuk meer GB ofzo, gebruik het toch niet, tevens heb ik liever een stuk lagere maandlasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
CLB schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 00:59:
Inderdaad, hier meer omdat ik liever geen T-Mobile wil :)
Leuk meer GB ofzo, gebruik het toch niet, tevens heb ik liever een stuk lagere maandlasten.
Lager dan 42 zal het niet worden toch i.c.m een abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F.West98
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:51

F.West98

Alweer 16 jaar hier

Ik heb 18 maart bij belsimpel een Edge + VF verlenging besteld (43/maand Red Super) maar ik zie nergens een leverdatum staan? Waar hebben jullie die?

Ik heb van een medewerker gehoord dat ze pas kunnen verlengen zodra het toestel op voorraad is (hierdoor is mijn order nog 'in behandeling', kan het daardoor zijn dat ik geen leverdatum zie?), de levertijd zou op 26 maart 3 weken zijn, ze verwachtten dat ik voor 17 april mijn toestel wel binnen zou hebben. Kan het zijn dat door het gedoe met het abonnement (de verlenging) ik het toestel pas later krijg?

2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89

Ik heb weer gekozen voor KPN, onbeperkt bellen en 10GB voor 59,- per maand omdat ik veel verbruik en tevreden ben met KPN.

Het T-Mobile aanbod is mooi maar niet iedereen zal er voor gaan mits je persee T-Mobile wilt en lang in de rij wilt staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online

Omdat ik niet in de rij ga staan voor een telefoon. Met alsnog de kans niets te hebben behalve pijnlijke voeten en een pest humeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
^^^ Ik heb het toen wel gedaan bij een Vodafone openingsactie, maar dan was je gewoon 3 uur aan het wachten. Dat was dan nog weinig vergeleken met wachttijden die andere mensen hadden. Ik vind 30-35 euro per maand wel de max voor een abo. Al die data verbruik ik toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
tottianovic schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 01:56:
Tuurlijk wel, heb nu iets van € 29 per maand op het oog, lijkt me lager... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-07 11:07
CLB schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 09:39:
[...]

Tuurlijk wel, heb nu iets van € 29 per maand op het oog, lijkt me lager... ;)
Er zijn altijd wel lagere kosten per maand, betekend alleen wel dat je een bedrag in 1 keer moet bijbetalen voor je telefoon ;). Betaal zelf liever het toestel af in 2 jaar en dan meer betalen, dan dat ik nu al een "groot" bedrag moet bijbetalen en goedkoper uit ben.

www.marchealthy.nl / https://www.instagram.com/marc_healthy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-09 21:23

Bullet NL

Eigen Wijs

GokuSsj schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 09:42:
[...]

Er zijn altijd wel lagere kosten per maand, betekend alleen wel dat je een bedrag in 1 keer moet bijbetalen voor je telefoon ;). Betaal zelf liever het toestel af in 2 jaar en dan meer betalen, dan dat ik nu al een "groot" bedrag moet bijbetalen en goedkoper uit ben.
Het bedrag van een telefoon zelf in één keer bij betalen is altijd goedkoper dan een toestel gespreid betalen via een toestelbundel.

Ik begrijp dan ook niet helemaal waarom mensen aan de ene kant zo goedkoop mogelijk willen zijn terwijl ze er voor kiezen om hun toestel duur af te betalen.

Waarschijnlijk ben ik nog van de oude stempel, koop alleen een product als je er het geld voor hebt. Maar goed, dat is weer een andere discussie.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
En daarom zei ik eerder ook al 'persoonlijk' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
Ik vind die openingsacties ook niet heel denderend. Ja het is iets voordeliger maar om daar nou voor uren in de rij te staan (je weet niet eens of je hem krijgt in de kleur/uitvoering die je wil).

Ik vraag me af hoe de prijzen zullen zijn na een maand of twee. Abonnementen zullen wel hetzelfde zijn maar als de toestelprijs omlaag gaat heb je al een voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Toestel daalt in een jaar zo rond de 250 euro, althans dat was bij alle S-versies tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:11
Franco10 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 09:53:
Ik vind die openingsacties ook niet heel denderend. Ja het is iets voordeliger maar om daar nou voor uren in de rij te staan (je weet niet eens of je hem krijgt in de kleur/uitvoering die je wil).

Ik vraag me af hoe de prijzen zullen zijn na een maand of twee. Abonnementen zullen wel hetzelfde zijn maar als de toestelprijs omlaag gaat heb je al een voordeel.
prijsontwikkeling van de s5
Afbeeldingslocatie: http://ic.tweakimg.net/ext/i/?ProduktID=368048&deliveryCountry=NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderinozie
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-09 09:44
Zojuist met T-mobile gebeld voor hun introductieaanbod met de Galaxy S6. Ik kan zelf niet naar een van deze winkels op 10 april dus hoopte dat zij mij, als zeer ontevreden T-mobile klant, dit aanbod ook konden doen.

Helaas kunnen ze niet hetzelfde aanbod doen en kan dit alleen in de winkels doe meedoen aan die actie. Voor mij dus rustig alle tijd om een nieuwe provider uit te zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Carfanatic schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 10:07:
[...]

prijsontwikkeling van de s5
Ben benieuwd in hoeverre de S6 dezelfde kromme gaat krijgen. Hij heeft niet meer het polycarbonaat waar op een of andere manier mensen allergisch voor waren en hij is heel erg populair, zelfs onder mensen die normaal geen Samsung fan waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Bullet NL schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 09:46:
[...]

Het bedrag van een telefoon zelf in één keer bij betalen is altijd goedkoper dan een toestel gespreid betalen via een toestelbundel.

Ik begrijp dan ook niet helemaal waarom mensen aan de ene kant zo goedkoop mogelijk willen zijn terwijl ze er voor kiezen om hun toestel duur af te betalen.

Waarschijnlijk ben ik nog van de oude stempel, koop alleen een product als je er het geld voor hebt. Maar goed, dat is weer een andere discussie.
Valt wel mee, mijn huidige abo (VF - 10GB, 120 min) is 17.50 euro, tel daar 2,50 euro er bij op voor 4G functionaliteit en je komt op 20 euro. Dit maal 24 = 480 euro + 699 voor de S6 32 GB = 1179 euro.

Hieronder een berekening van KPN (5GB - 200min), die 5 GB wordt uiteindelijk weer 10 GB vanwege KPN Compleet.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/fll9ANdFXzxNaNiAnl6VfMHl/medium.jpg

Komt op 1192,- euro. Dit scheelt een kleine 13 euro. Als ik shopkorting meereken via Coolblue is het zelfs 4.5 euro goedkoper.

Dat je er vervolgens 2 jaar aan vast zit is een ander verhaal. Hetzelfde als je de S6 later dit jaar koopt want ik verwacht wel dat de prijs wel een paar tientjes zal dalen. Overigens heeft een toestel in 1 keer afbetalen wel mijn voorkeur maar een abo vs los toestel is niet per definitie duurder.

[ Voor 4% gewijzigd door vhal op 07-04-2015 10:36 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Franco10 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 10:32:
[...]

Ben benieuwd in hoeverre de S6 dezelfde kromme gaat krijgen. Hij heeft niet meer het polycarbonaat waar op een of andere manier mensen allergisch voor waren en hij is heel erg populair, zelfs onder mensen die normaal geen Samsung fan waren.
Ja,

Kijk de S1 t/m S4 grafieken er maar op na. Soms met een 'update' (S3 neo/S4 VE). Dit is gewoon de cyclus van de toestellen. Volgend jaar komen ze met carbonfiber ofzo en dan is het the next best thing waardoor glas weer in de aanbieding komt.

De S6 trekt veel non-Samsung fans aan, maar de Samsung fans zelf hebben vaak liever een SD-kaart, verwisselbare accu en één kwetsbaar oppervlakte i.p.v. twee. Het polycarbonaat is bijna onverwoestbaar en lichter. Mijn vrouw is uiteindelijk voor de Note 4 gegaan om die reden (en lekker groot scherm + pen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Ik heb een beetje zitten te vergelijken en verbaasde me erover dat sim only niet altijd goedkoper meer is.
Nu heb ik een sim only van 10 euro per maand, dus voor mij is het nog wel goedkoper.

Ik heb de telefoon via shopkorting besteld. Je krijgt 10 procent korting, zoals eerder in dit topic al vermeld.
Eigenlijk wilde ik wachten tot de telefoon goedkoper zou worden, maar met die 10 procent korting heb ik besloten om nu al te bestellen. Ik kan niet wachten tot de telefoon binnen komt. Mijn eerste pre-order ooit. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
Klopt allemaal maar ik moet dat nog maar eens zien. Voor mij was polycarbonaat altijd helemaal prima, stevig, vervangbaar, licht en de andere voordelen die jij noemt. Maar als ik zo terug haal hoe de vorige versies zijn ontvangen, is de S6 misschien wel het best beoordeeld in vrijwel alle reviews. Daarnaast is het met afstand het S toestel die de meeste non-Samsung mensen heeft aangetrokken. Dit in combinatie met de 'premium' (een lege term imho) feel en de iPhone-eske uitvoeringen zou wel eens een andere ontwikkeling kunnen hebben.

[ Voor 29% gewijzigd door Franco10 op 07-04-2015 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Teletekst schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 10:59:
Ik heb een beetje zitten te vergelijken en verbaasde me erover dat sim only niet altijd goedkoper
meer is. Nu heb ik een sim only van 10 euro per maand, dus voor mij is het nog wel goedkoper.
Dat is inderdaad de algemene tendens de laatste tijd :)
Momenteel vaak iets goedkoper om abbo af te sluiten voor dezelfde prijs dan los + SO.

Nu zou ik in mijn geval bijvoorbeeld € 600 gaan betalen voor het toestel en € 29 per maand.
Als ik dan SimOnly neem kost me dat ook € 29, maar toestel is dan wel +/- € 850 (met 10% cashback) dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Ik heb een beetje zitten te vergelijken en verbaasde me erover dat sim only niet altijd goedkoper meer is.
Nu heb ik een sim only van 10 euro per maand, dus voor mij is het nog wel goedkoper.

Ik heb de telefoon via shopkorting besteld. Je krijgt 10 procent korting, zoals eerder in dit topic al vermeld.
Eigenlijk wilde ik wachten tot de telefoon goedkoper zou worden, maar met die 10 procent korting heb ik besloten om nu al te bestellen. Ik kan niet wachten tot de telefoon binnen komt. Mijn eerste pre-order ooit. O+
Dank voor die tip. Die 10% korting is best aanzienlijk op zo'n bedrag. Zou voin mijn geval voor SO + los toestel goedkoper uitvallen. Het zal sowieso wel een maandje of 2-3 duren voordat het toestel goedkoper wordt .

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Franco10 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 11:06:
[...]

Klopt allemaal maar ik moet dat nog maar eens zien. Voor mij was polycarbonaat altijd helemaal prima, stevig, vervangbaar, licht en de andere voordelen die jij noemt. Maar als ik zo terug haal hoe de vorige versies zijn ontvangen, is de S6 misschien wel het best beoordeeld in vrijwel alle reviews. Daarnaast is het met afstand het S toestel die de meeste non-Samsung mensen heeft aangetrokken. Dit in combinatie met de 'premium' (een lege term imho) feel en de iPhone-eske uitvoeringen zou wel eens een andere ontwikkeling kunnen hebben.
Elk toestel had wel wat, maar toch gingen ze (muv de S5, toen werkte het niet meer) als warme broodjes over de toonbank. Ik weet nog wel mijn desillusie ten tijde van de S4 na de opgeklopte hype. Punt is, Android toestellen blijven nooit lang veel waard, er is altijd wel een concurrent die beter/sneller/goedkoper/nieuwer is, dus kan je niet 2 jaar met je topmodel doen zoals Apple. Ik zie dus ook de S6 net zo hard in waarde dalen als zijn voorgangers. Er moet ook incentive zijn om volgend jaar de S7 te kopen natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
vhal schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 11:17:
[...]

Dank voor die tip. Die 10% korting is best aanzienlijk op zo'n bedrag. Zou voin mijn geval voor SO + los toestel goedkoper uitvallen. Het zal sowieso wel een maandje of 2-3 duren voordat het toestel goedkoper wordt .
Klopt! Daarom heb ik hem nu maar besteld besteld. Ik heb nu tijdelijk een windows phone, maar ik mis Android zo erg dat ik geen zin heb om nog twee maanden te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F.West98 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 02:31:
Ik heb 18 maart bij belsimpel een Edge + VF verlenging besteld (43/maand Red Super) maar ik zie nergens een leverdatum staan? Waar hebben jullie die?

Ik heb van een medewerker gehoord dat ze pas kunnen verlengen zodra het toestel op voorraad is (hierdoor is mijn order nog 'in behandeling', kan het daardoor zijn dat ik geen leverdatum zie?), de levertijd zou op 26 maart 3 weken zijn, ze verwachtten dat ik voor 17 april mijn toestel wel binnen zou hebben. Kan het zijn dat door het gedoe met het abonnement (de verlenging) ik het toestel pas later krijg?
Als je inlogt met je ordernummer en email zie je het meteen staan als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tottianovic schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 01:56:
[...]

Oei ik zit er net 1 eurie boven met een Tele 2 abonnement.
Het abonnement doet me verder niets, ik heb alleen de telefoon nodig. Het abonnement gaat naar iemand in de familie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
CLB schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 11:07:
[...]

Dat is inderdaad de algemene tendens de laatste tijd :)
Momenteel vaak iets goedkoper om abbo af te sluiten voor dezelfde prijs dan los + SO.

Nu zou ik in mijn geval bijvoorbeeld € 600 gaan betalen voor het toestel en € 29 per maand.
Als ik dan SimOnly neem kost me dat ook € 29, maar toestel is dan wel +/- € 850 (met 10% cashback) dus..
Ja, nu heb je bij abbo: Je Bel bundel en daarnaast de telefoon afkoop(bundel)
Die 2 bijelkaar is dus jouw maandelijks bedrag (plus evt bepaalde afkoopsom)

Als je geen telefoon bij neemt, betaal je dus alleen bel bundel. Dat is dus tegenwoordig de sim only (soms nog ietsje goedkoper, maar bijna gelijkwaardig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fly-guy
  • Niet online
Eek2nd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:15:
[...]
Als je geen telefoon bij neemt, betaal je dus alleen bel bundel. Dat is dus tegenwoordig de sim only (soms nog ietsje goedkoper, maar bijna gelijkwaardig)
Bij tmobile is de sim only zelfs duurder (ten minste een week of twee geleden), scheelde één of twee euro in de maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pray2win
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-07 16:21

pray2win

Hallo? staat dit ding aan?

De s6/edge komen 10 april uit. weet iemand hoe snel mobiele provider (HI) is met leveren door ervaringen uit het verleden met pre-orders?

Ik heb het bidden opgegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Zo een update van Coolblue nadat ik er om gevraagd had, 2 April besteld (Edge 64GB Goud)

U krijgt woensdag en donderdag van ons per email allemaal bevestigingen.
- Wanneer wij u hebben aangesloten
- Wanneer het pakket is ingepakt
- Wanneer het pakket is ingepland bij de koerier

Ook zult u donderdag een track en tracecode krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meulendijks89 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:39:
Zo een update van Coolblue nadat ik er om gevraagd had, 2 April besteld (Edge 64GB Goud)

U krijgt woensdag en donderdag van ons per email allemaal bevestigingen.
- Wanneer wij u hebben aangesloten
- Wanneer het pakket is ingepakt
- Wanneer het pakket is ingepland bij de koerier

Ook zult u donderdag een track en tracecode krijgen.
Het is onderhand niet meer te volgen ongelooflijk.
Bij Coolblue zeggen ze dus dat ze donderdag al kunnen vertellen wanneer iets geleverd wordt.
Bij belsimpel staat pas vanaf 17april
Ik heb hem bij studentenmobiel besteld, en daar zeggen ze weer dat alles geregeld wordt als de telefoons afgeleverd worden 10 april????
Volgens mij wordt de voorraad toch wel voor vrijdag uitgeleverd aan de winkels?
Of zou samsung echt pas 10 april uitleveren? Ik geloof er niets van.
Ik lees net op de Site van Sammobile dat de 2 grote carriers in United states de telefoon al 3 dagen voor 10 april uitleveren, en daarmee de regels van Samsung aan hun laars lappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Coolblue levert mijn S6 uit a.s. vrijdagochtend. Men zal daar het toestel dus donderdag al binnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Wel apart dat steeds meer fillmpjes online verschijnen van Amerikanen, die het toestel al lang hebben (en dan heb ik het niet alleen maar over de bekende bloggers)..

Normaal ligt Amerika toch op ons achter wat betreft voorraad van Samsung-producten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Nick__ schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 13:04:
Wel apart dat steeds meer fillmpjes online verschijnen van Amerikanen, die het toestel al lang hebben (en dan heb ik het niet alleen maar over de bekende bloggers)..

Normaal ligt Amerika toch op ons achter wat betreft voorraad van Samsung-producten?
Kijk maar op Sam mobile .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
En dan zie ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat de S6 eerder uitgeleverd wordt dan 10 april

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
pappaleone schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:49:
[...]

Het is onderhand niet meer te volgen ongelooflijk.
Bij Coolblue zeggen ze dus dat ze donderdag al kunnen vertellen wanneer iets geleverd wordt.
Bij belsimpel staat pas vanaf 17april
Ik heb hem bij studentenmobiel besteld, en daar zeggen ze weer dat alles geregeld wordt als de telefoons afgeleverd worden 10 april????
Volgens mij wordt de voorraad toch wel voor vrijdag uitgeleverd aan de winkels?
Of zou samsung echt pas 10 april uitleveren? Ik geloof er niets van.
Ik lees net op de Site van Sammobile dat de 2 grote carriers in United states de telefoon al 3 dagen voor 10 april uitleveren, en daarmee de regels van Samsung aan hun laars lappen.
Ja, de release is 10 April, dus Coolblue heeft waarschijnlijk al alle toestellen bij hun in het magazijn liggen. Dan kunnen ze donderdag alles versturen zodat iedereen zijn bestelling vrijdag op de release in huis heeft zoals het hoort. Of ze moeten mij voor de gek houden. :9

Misschien weet belsimpel dat ze maar 500 toestellen krijgen bijvoorbeeld en dat die al verkocht zijn en dat ze 17 April nieuwe krijgen ofzo, zeg maar wat... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Nick__
  • Niet online
Bedankt. Wilde een (topaz) blauwe. Heb dus in Duitsland besteld. Ben benieuwd of die er vrijdag echt zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic

Bedoel je niet via cashbackxl?

In welke winkel heb je die telefoon besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
Krijg zojuist een mail van studentmobiel.nl:
Het toestel mag van Samsung uit niet eerder dan 10 april verstuurd worden. Het toestel kan dus op zijn vroegst op zaterdag 11 april bij u bezorgd worden. Wij vernemen het graag van u als u uw afleveradres wenst te wijzigen.

Fijn, dacht ik hem op vrijdag op mijn werk te laten bezorgen, komt hij pas zaterdag als ik niet op werkadres ben. Ze bieden wel netjes aan afleveradres te wijzigen. En aangezien ik zaterdag dagje thuis ben, misschien toch maar doen :)

Verbaast me wel dat coolblue al wel op vrijdag bezorgt, dus dat is ook lulkoek dat studentmobiel dat niet mag.

[ Voor 10% gewijzigd door MarcHealthy op 07-04-2015 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
tottianovic schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 14:34:
[...]

Bedoel je niet via cashbackxl?

In welke winkel heb je die telefoon besteld?
Nee via shopkorting.nl.
Daar hebben ze nu 10% korting als je rechtstreeks bij samsung bestelt.
KLIK

Maar ik geloof dat er nog een paar sites waren die dat hadden. Anyway, ik ben lid van shopkorting. :+

[ Voor 11% gewijzigd door Teletekst op 07-04-2015 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tottianovic
pappaleone schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:11:
[...]

Oei ik zit er net 1 eurie boven met een Tele 2 abonnement.
Het abonnement doet me verder niets, ik heb alleen de telefoon nodig. Het abonnement gaat naar iemand in de familie .
Welke heb je besteld dan? Edge? En hoeveel GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
pappaleone schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:49:
[...]

Studentmobiel levert op zijn vroegst pas 11/4.
Het toestel mag van Samsung uit niet eerder dan 10 april verstuurd worden. Het toestel kan dus op zijn vroegst op zaterdag 11 april bij u bezorgd worden

[ Voor 62% gewijzigd door MarcHealthy op 07-04-2015 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tottianovic schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 14:37:
[...]

Welke heb je besteld dan? Edge? En hoeveel GB?
Galaxy S6 Edge 64GB gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Ik heb Coolblue een bericht gestuurd, als de toestellen al bij hun zijn en als ze daadwerkelijk alles op donderdag versturen.. ben benieuwd wat ze antwoorden, is dat meteen duidelijk hier.

Tegen mij hebben ze nu al 10 keer gezegd via de mail vrijdag in huis:P

[ Voor 8% gewijzigd door DM89 op 07-04-2015 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GokuSsj schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 14:38:
[...]

Studentmobiel levert op zijn vroegst pas 11/4.
Het toestel mag van Samsung uit niet eerder dan 10 april verstuurd worden. Het toestel kan dus op zijn vroegst op zaterdag 11 april bij u bezorgd worden
Dit is puur bullshit Coolblue levert toch ook gewoon vrijdag uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Misschien is Coolblue wel even wat tandjes groter, betere connecties... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcHealthy
pappaleone schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 14:42:
[...]

Dit is puur bullshit Coolblue levert toch ook gewoon vrijdag uit?
Yep, helaas weet ik achteraf ook niet waarom ik daar heb besteld en niet gewoon bij coolblue. Dan maar 1 dagje extra wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
CLB schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 14:43:
Misschien is Coolblue wel even wat tandjes groter, betere connecties... ;)
Dat zal het ook zeer zeker zijn.
Pagina: 1 ... 6 ... 17 Laatste

Let op:
We kunnen allemaal tellen en weten allemaal dat de toestellen 10 april in de verkoop gaan, we willen dus geen berichten meer zien waar mensen de nachtjes tot de verkoop gaan tellen!

Hier geen discussies over (web)winkels!

Denk aan deze Modbreak: "[Samsung Galaxy S6 + S6 Edge] Levertijden & Prijzen"