Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Dieren
Voedsel
Vervoersmiddel (uitdaging voor mij
1-april
Steampunk
Pretty much alles is wel een uitdaging
[ Voor 14% gewijzigd door Solid Seal op 30-03-2015 21:08 ]

@Solid Seal, thanks.
Humankind… be both.

Het ging heel gelijk op maar met 33 punten delen Nyrrti en Spike_wolf de eerste plek voor GFX Contest #24!
Gefeliciteerd Nyrrti

Je winnaars ondertitel komt er aan! is geregeld!
Op naar de volgende contest!
[ Voor 6% gewijzigd door Spike_wolf op 30-03-2015 22:14 ]
Humankind… be both.
Achter de komma wint Nyrrti dan toch met 33 vs 32,8?Spike_wolf schreef op maandag 30 maart 2015 @ 21:36:
En de scores zijn inmiddels binnen, ze zijn geteld en de uitslag is bekend!
[afbeelding]
Het ging heel gelijk op maar met 33 punten delen Nyrrti en Spike_wolf de eerste plek voor GFX Contest #24!
Gefeliciteerd Nyrrti
Je winnaars titel komt er aan!
Op naar de volgende contest!
Haha jk, gefeliciteerd guys!
Op naar de volgende contest. Ik heb deze maand zeker tijd om een goede final te produceren.
Ik heb wel zin in de volgende . Het houdt me scherp
Is er nog iemand die kritiek wil geven op mijn werk? Zodat ik dat de volgende keer mee kan nemen? Oh en welke plaat vonden jullie eigenlijk beter? Had ik beter de rustige render in kunnen dienen als final?
[ Voor 17% gewijzigd door Sigmaa op 31-03-2015 20:52 ]
@Sigmaa, Ik denk dat het contrast wat te sterk is. Je gaat van erg donker naar heel licht. Mischien als je wat midden tonen toepast?
Spike : De hoogte zit er goed in. Super strak allemaal. De herhalingen in de gebouwen zijn best goed weggemoffeld. Er had misschien wat meer variatie in kleur mogen zitten.
Wat staat er nou op die grafity ?
Sigmaa : Wright. Erg hoog gingen ze niet. wel een hoogte punt in aviation. Volgens mij deden zij het op een strand dus misschien had je dat kunnen doen. En hij is wel wat donker kwa weer. Het ziet er een beetje uit als het weer van nu hier. Ik denk niet dat ie dan had kunnen vliegen
Nyrrty : Je had gewoon die kleuren plaat moeten doen. misschien dat je die alsnog kan maken om ons later te tonen. Dit had zo een fan art van WoW kunnen zijn . met Ironforge in de verte. (zoek het op als je geen WoW speler bent.) Mooie plaat.
De Hupie : Mooie kleuren en een leuke plaat. Ik mag dit werk wel. De schaduw had iets minder scherp gemogen(het zijn volgens mij ronde palen met een vierkante schaduw of ik ziet gewoon verkeerd
Ik wel een beetje het hoogte gevoel.
@myself : Ik heb wederom dingen geleerd. Omdat ik een doel had om te maken. Die van mij is wel wat flets (is taht a word?) daar ik juist wat donkerder achtergrond wilde.
[ Voor 11% gewijzigd door Solid Seal op 31-03-2015 21:52 ]
Maar ik kan jullie vandaag mededelen dat we hier nog een schepje bovenop gaan doen. Naast de roem en ondertitel zullen winnaars van de contests ook een heuse Tweakers-Goodie thuisgestuurd krijgen! Wat die Goodie is blijft een verassing, maar het kan van alles zijn en zal regelmatig veranderen zodat het ook voor eerdere winnaars aantrekkelijk blijft om nogmaals te proberen om te winnen.
En omdat 2015 het Jaar van de Community is hebben we besloten om dit met terugwerkende kracht ook te laten gelden voor de winnaars van eerder dit jaar!
En dan nu, op naar de volgende contest:

Contest #25 is gestart! Iedereen die zin heeft om deze maand mee te doen is uiteraard van harte welkom!
Humankind… be both.
Nice Spike .. maar het ruikt naar 1 aprilSpike_wolf schreef op woensdag 01 april 2015 @ 00:02:
We zijn inmiddels al weer bijna een jaar bezig met de nieuwe opzet van de GFX contests en ik moet zeggen dat we tot zo ver met aardig enthousiasme bezig zijn. We hebben in die tijd met zijn allen toch een flink aantal werken neergezet, en daarbij hebben we verschillende Tweakers blij kunnen maken met de eeuwige roem en de tijdelijke ondertitel die bij het winnen van de contest komt kijken.
Maar ik kan jullie vandaag mededelen dat we hier nog een schepje bovenop gaan doen. Naast de roem en ondertitel zullen winnaars van de contests ook een heuse Tweakers-Goodie thuisgestuurd krijgen! Wat die Goodie is blijft een verassing, maar het kan van alles zijn en zal regelmatig veranderen zodat het ook voor eerdere winnaars aantrekkelijk blijft om nogmaals te proberen om te winnen.
En omdat 2015 het Jaar van de Community is hebben we besloten om dit met terugwerkende kracht ook te laten gelden voor de winnaars van eerder dit jaar!
En dan nu, op naar de volgende contest:
[afbeelding]
Contest #25 is gestart! Iedereen die zin heeft om deze maand mee te doen is uiteraard van harte welkom!
Je hakt er compleet naastSolid Seal schreef op woensdag 01 april 2015 @ 20:04:
[...]
Nice Spike .. maar het ruikt naar 1 april9of ik hak er compleet naast
)
De timing is ietwat ongelukkig, maar het is zeker geen grap. Voortaan hebben we ook een fysieke prijs
Humankind… be both.