PSN ID: Beest41
PSN: ButsMG
48 = McLaren P1
58 = Noorwegen: Sentraltind (R)
18 = 18 uur (18 uur was behoorlijk donker)
14 = 14 uur
Ik ga binnen nu en een uur de challenge versturen naar alle mensen in de sheet.
Ik laat de challenge een week lopen tot volgende week zaterdag.
Edit: Volgens mij heeft iedereen de uitnodiging gehad. If not... Let me know.
[ Voor 24% gewijzigd door ButsMG op 16-07-2015 20:40 ]
Goed bezig Buts!Masegate schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 20:02:
Random.org gaf ons:
48 = McLaren P1
14 = 14 uur
Daar gaan we weer.... Veel succes iedereen
PSN ID = Zathan772
Het gaat allemaal even niet zo heel lekker privé en m'n hoofd heeft totaal niet naar Driveclub of naar de PS4 in het algemeen gestaan. Kon het ook niet echt opbrengen hier te gaan reageren en het stokje door te geven, simpelweg geen zin in.
Ik zie dat jullie inmiddels zelf al uitgevogeld hebben hoe je verder kunt gaan, goed bezig!
Als er interesse is kan ik wel uitleggen hoe die sheet werkt en kan ik ook de rechten door geven, het is vrij simpel allemaal en hoeven maar een paar dingen per week aangepast te worden.
Ik kan dit misschien dit weekend wel via een party op PSN uitleggen, dat is misschien wat makkelijker dan een lap tekst hier neer gaan zetten.
Ik heb dit met plezier gedaan en vind het een eer dat jullie nu zelf ook gewoon door gaan maar voorlopig zullen jullie mij niet tot nauwelijks op PSN of op GoT vinden, eerst even alles weer op de rails krijgen al gaat het de goeie kant op
Sterkte met de boel weer op de rails krijgen. Ik stel voor dat we je wel gewoon blijven uitnodigen voor het moment dat je toch even de afleiding of de geest hebt om even mee te doen!
Hey butsmg,Masegate schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 20:02:
Random.org gaf ons:
48 = McLaren P1
14 = 14 uur
Zou je mij nog een invite kunnen sturen?
Misschien stond ik er niet tussen?
Psn id: pelter29
Alvast bedankt!
Zal ik later vandaag doen!invincible30 schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 21:40:
[...]
Hey butsmg,
Zou je mij nog een invite kunnen sturen?
Misschien stond ik er niet tussen?
Psn id: pelter29
Alvast bedankt!
Je zou hem binnen moeten hebben.
Geen probleem Radiance. Het was sowieso al heel top dat je dit al die weken hebt willen doen.Radiance schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 07:36:
Sorry guys dat ik spontaan ineens gevanished ben/was.
Het gaat allemaal even niet zo heel lekker privé en m'n hoofd heeft totaal niet naar Driveclub of naar de PS4 in het algemeen gestaan. Kon het ook niet echt opbrengen hier te gaan reageren en het stokje door te geven, simpelweg geen zin in.
Ik zie dat jullie inmiddels zelf al uitgevogeld hebben hoe je verder kunt gaan, goed bezig!
Als er interesse is kan ik wel uitleggen hoe die sheet werkt en kan ik ook de rechten door geven, het is vrij simpel allemaal en hoeven maar een paar dingen per week aangepast te worden.
Ik kan dit misschien dit weekend wel via een party op PSN uitleggen, dat is misschien wat makkelijker dan een lap tekst hier neer gaan zetten.
Ik heb dit met plezier gedaan en vind het een eer dat jullie nu zelf ook gewoon door gaan maar voorlopig zullen jullie mij niet tot nauwelijks op PSN of op GoT vinden, eerst even alles weer op de rails krijgen al gaat het de goeie kant opLullig voel ik me wel dat ik zonder wat te zeggen of te reageren niks meer liet horen.
Veel sterkte de komende tijd!
PSN ID = Zathan772
Ik heb hem geüpdatet en een hoop werkbladen verborgen, zodat je snel naar week 30 kunt.
Mijn eigen tijd weet ik nu even niet, dus die vul ik vanavond nog even in.
Succes!
Edit: Alleen nog even uitvogelen hoe ik een week toevoeg aan de 'Deelnemers' tab. Maar dat komt later wel.
[ Voor 35% gewijzigd door ButsMG op 21-07-2015 16:47 ]
Scrooge NL
Leuke auto deze challenge.
Was een leuke auto afgelopen challenge met DRS en KERS, beetje actiever in de cockpit
Wel weer een strak rondje Beest!
Ja, mystic spirit, het was wat rommelig omdat je niet een einddatum kunt kiezen, maar bijvoorbeeld een week moet selecteren. Ik zal de volgende starten op zaterdag dan heb je twee weekenden de tijd om een tijd neer te zetten.
9: Bentley Continental GT V8
15: Chili: Putre (R)
16: 16 uur
Ik zal de sheet ook vanavond aanpassen.
Weer zin in nieuwe challenge
Ongelofelijk irritant dat ik elke keer alle namen stuk voor stuk moet zoeken en selecteren trouwens...
Ik zie 'm er nog niet tussen staan....Masegate schreef op zondag 26 juli 2015 @ 21:13:
Er ging in eerste instantie iets mis bij het uitnodigen, maar ik denk dat ik iedereen nu heb gehad.
Ongelofelijk irritant dat ik elke keer alle namen stuk voor stuk moet zoeken en selecteren trouwens...
Een andere optie is om, net als Radiance, met vriendenuitnodigingen te gaan werken. Wellicht gaat dat een stuk sneller?
PSN ID = Zathan772
En ik heb hem alsnog verstuurd snoei.
Speel dit spel sinds vorige week en het is één van de leukste racespellen die ik sinds lang gespeeld heb. Perfecte verhouding tussen sim en arcade voor mij.Masegate schreef op zondag 26 juli 2015 @ 23:10:
Dat is wel een goeie ja. Als je dus volgende keer nog mee wil doen, moet je even vriendjes met me worden.![]()
Ik heb mijn naam ook in de spreadsheet ingevuld en heb jou toegevoegd op PSN, ik speel dus graag even mee in de Tweaker challenge :-)
Thx, ik heb 'm ontvangenMasegate schreef op zondag 26 juli 2015 @ 23:10:
Dat is wel een goeie ja. Als je dus volgende keer nog mee wil doen, moet je even vriendjes met me worden.![]()
PSN ID = Zathan772
Welkom! Ik stuur de challenge vanavond door.Aegir81 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 09:56:
[...]
Speel dit spel sinds vorige week en het is één van de leukste racespellen die ik sinds lang gespeeld heb. Perfecte verhouding tussen sim en arcade voor mij.
Ik heb mijn naam ook in de spreadsheet ingevuld en heb jou toegevoegd op PSN, ik speel dus graag even mee in de Tweaker challenge :-)
Super! En bedankt!Masegate schreef op maandag 27 juli 2015 @ 11:30:
[...]
Welkom! Ik stuur de challenge vanavond door.
Als niemand anders dat vanavond al heeft gedaan, zal ik het vanavond wel doen.
Verder zijn er natuurlijk wel een hoop mensen die al een beetje klaar zullen zijn met het spel. Die zullen hier ook niet snel meer komen kijken. Ik denk dat we de invite lijst ook wel flink kunnen opschonen als de mensen er uit zijn die al een week of 4 of 5 niet meer meedoen.
EDIT: Ik zie nu pas dat het in het algemene topic ook net ter sprake is gekomen. Dus dat hoeft niet meer.
[ Voor 10% gewijzigd door ButsMG op 27-07-2015 15:22 ]
PSN ID = Zathan772
wil je mij Scrooge-NL en Joosty1986 ook nog even uitnodigen voor de challenge aub. Ik zag m vanmiddag nog niet staan.Masegate schreef op maandag 27 juli 2015 @ 16:47:
Ja, het probleem is meer dat mensen de sheet niet bijwerken.
Scrooge NL
DoneTheo27 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 18:33:
[...]
wil je mij Scrooge-NL en Joosty1986 ook nog even uitnodigen voor de challenge aub. Ik zag m vanmiddag nog niet staan.
Morgen onderneem ik weer een poging. Er moet zeker nog 0,5 seconden van mijn tijd af kunnen. De bentley is zwaar dus moet denk ik iets eerder remmen, dan schiet ik op sommige plekken iets minder door.
Zou je mij (pelter29) ook weer willen toevoegen?
Alvast bedankt!
Zal mijn tijd vd vorige challenge ook nog even invullen.
Snap er niks van. Al jullie namen heb ik zeker gezocht en geselecteerd. Ik zal je in ieder geval nog een keer uitnodigen.invincible30 schreef op maandag 27 juli 2015 @ 21:48:
[...]
Zou je mij (pelter29) ook weer willen toevoegen?
Alvast bedankt!
Zal mijn tijd vd vorige challenge ook nog even invullen.
Bedankt buts!Masegate schreef op maandag 27 juli 2015 @ 22:53:
[...]
Snap er niks van. Al jullie namen heb ik zeker gezocht en geselecteerd. Ik zal je in ieder geval nog een keer uitnodigen.
Verwijderd
Ik zal ook even een regelmatige DC speler vragen of hij intresse heeft hier in, hij is een mooie concurrent voor Beest/Baas want hij staat steevast bovenaan met alle races in mijn vriendenlijst(Beest/Baas rijden geen tour), dacht dat hij een Tweaker was maar schijnbaar toch niet, Gravedigger.nl mocht iemand hem toch kennen.
groeten
http://community.eu.plays...e-developer/td-p/22340093
Misschien ook wel leuk voor de mensen hier
Game Mode: Time Trial (Single Event)
Track: India - Bandipur (Reverse)
Car: Mercedes-Benz A 45 AMG
Doen veel mensen aan mee, dus de lat ligt hoog!
PSN ID = Zathan772
Ik zal voor de grap eens kijken hoe dicht ik bij de 1:20 kan komen. Al weet ik zeker dat dat me niet gaat lukken.SCARfaceE schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 10:55:
Oh shit, ik ga m'n best doen jongens.
Niet met die instelling nee haha. Het is een langzame auto dus de verschillen zullen héél klein zijn.Masegate schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:04:
[...]
Ik zal voor de grap eens kijken hoe dicht ik bij de 1:20 kan komen. Al weet ik zeker dat dat me niet gaat lukken.
Mezelf kennende ga ik dat niet winnen, maar ik ga zeker een poging wagen om te kijken hoeveel ik achterblijf op de koppositie. Het is in ieder geval een track die ik redelijk goed ken.Snoei01 schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 23:19:
Er is ook nog een Driveclub competition waarbij je een Thrustmaster T300 RS kan winnen:
http://community.eu.plays...e-developer/td-p/22340093
Misschien ook wel leuk voor de mensen hier
Game Mode: Time Trial (Single Event)
Track: India - Bandipur (Reverse)
Car: Mercedes-Benz A 45 AMG
Doen veel mensen aan mee, dus de lat ligt hoog!
Het is meer realistisch denken hoor.SCARfaceE schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 11:32:
[...]
Niet met die instelling nee haha. Het is een langzame auto dus de verschillen zullen héél klein zijn.
Ik weet dat ik redelijke racelijnen en rempunten kan vinden en ik ben ook wel redelijk goed, maar ik weet ook dat zo'n 10% tot 20% van de DriveClub spelers dat nog beter kunnen dan ik.
Ook heb ik een poging gedaan om de competitie van DC voor de RS300 te doen, maar die tijd kom ik niet aan... Onder de tijd van de developer duiken is makkelijk, maar om in een lage 1:21 / hoge 1.20 uit te komen wordt hem niet voor mij ben ik bang.
Misschien kunnen we de challenge van komende week hetzelfde maken als de DC competitie? Hebben we een soort dubbele challenge
Ik wil deze week de challenge ook wel aanmaken. Verdelen we de lasten een beetjeMasegate schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 23:15:
Hmm. Moet ik weer aan de slag...
Ik bedoelde dus eigenlijk wat betreft de huidige challenge. Dat ik jouw tijd weer moet gaan verbeteren.Mystic Spirit schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 10:43:
[...]
Ik wil deze week de challenge ook wel aanmaken. Verdelen we de lasten een beetje
Maar jij mag best de volgende challenge aanmaken hoor. Vind ik geen probleem.
Ik heb tevens ook de sheet eens gevuld met deze en de vorige challenge. Excuses dat ik dit niet eerder had gedaan.
Op naar de volgende challenge
De gegevens:
Track: India - Bandipur Reverse
Auto: Mercedes-Benz A 45 AMG
Tijd: 13:00 uur
Challenge is gelijk aan de competitie van het DC forum. Als we goed ons best doen kan een van ons de T300 RS in de wacht slepen.
Ik heb vrijwel zeker niet iedereen uitgenodigd (wat een rot klus als mensen niet in je vriendelijst staan). Mocht ik je gemist hebben voeg mij even toe. Dat werkt een stuk makkelijker.
Je hebt hem wel naar mij gestuurd, maar voor het gemak je een friendrequest gestuurd.Mystic Spirit schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 09:22:
Ik heb vrijwel zeker niet iedereen uitgenodigd (wat een rot klus als mensen niet in je vriendelijst staan). Mocht ik je gemist hebben voeg mij even toe. Dat werkt een stuk makkelijker.
Zou je 'm mij nog kunnen sturen? Ik heb 'm er nog niet bij staan....Mystic Spirit schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 09:22:
Zojuist de nieuwe challenge aangemaakt voor deze week.
De gegevens:
Track: India - Bandipur Reverse
Auto: Mercedes-Benz A 45 AMG
Tijd: 13:00 uur
Challenge is gelijk aan de competitie van het DC forum. Als we goed ons best doen kan een van ons de T300 RS in de wacht slepen.
Ben benieuwd hoe ver we gaan komen
PSN ID = Zathan772
Ik heb ook een poging gedaan om de spreadsheet aan te passen. Het is redelijk gelukt, maar denk niet ik alle koppelingen goed heb. Ik kan ook niet overal bij. Misschien dat ButsMG nog even kan kijken en aanpassen?
[ Voor 37% gewijzigd door Mystic Spirit op 02-08-2015 16:02 ]
Ja nu heb ik 'm, thx!Mystic Spirit schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 15:57:
Ik dacht dat al gedaan te hebben, maar zal het alsnog doen. (Het moest in een paar batches, want bij een bepaald aantal geselecteerde deelnemers was de lijst opeens weer leeg...)
PSN ID = Zathan772
Haha ja, maar er moet nog wel wat vanafMystic Spirit schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 20:19:
En je hebt ook direct mijn tijd aan gort gereden zie ik
PSN ID = Zathan772
Heb af en toe het gevoel dat ik net het geheime ingredient mis, waarmee ik de tijden van Zathan en Beest kan rijden. Waarschijnlijk zit het hem in minder (krachtig) remmen en meer rollen, maar het lukt me nog niet om dat ook daadwerkelijk te doen.
Afgelopen challenge was nog heel close geworden aan het eind:
SCARfaceE schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 10:38:
Ik heb de nieuwe challenge ook nog niet ontvangen Spirit.
Afgelopen challenge was nog heel close geworden aan het eind:
[video]
Was zeker close!
Die van deze week wordt een stuk lastiger...
PSN ID = Zathan772
@ButsMG: Ik mis die magie ook, maar dat maakt de competitie in de subtop niet minder leuk. We zitten iedere keer close bijelkaar. Ik weet namelijk ook niet waar ik die laatste paar seconden vandaan moet halen... Ik geef gewoon lag van mijn televisie de schuld
Verwijderd
Heb een invite naar ButsMG verzonden.
Inderdaad. Blijft ook leuk inderdaad. Je richt je gewoon op andere personen.Mystic Spirit schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 19:44:
Iedereen die zich hierboven gemeld heeft heb ik weer uitgenodigd.
@ButsMG: Ik mis die magie ook, maar dat maakt de competitie in de subtop niet minder leuk. We zitten iedere keer close bijelkaar. Ik weet namelijk ook niet waar ik die laatste paar seconden vandaan moet halen... Ik geef gewoon lag van mijn televisie de schuld
Als jij inmiddels je tijd niet weer verbeterd hebt, ben ik je gisteren weer nipt voorbij gegaan.
Edit: Welkom Grav3D1gger_NL, je zult voor de huidige challenge nog wel uitgenodigd kunnen worden door mystic.
[ Voor 8% gewijzigd door ButsMG op 04-08-2015 11:12 ]
Ik heb je een uitnodiging gestuurd. Hopenlijk de goede gravedigger, want er waren tweeVerwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 10:31:
Ik doe ook graag mee aan de challenges. Mijn PSN is Grav3D1gger_NL. Heb me al in de sheet gezet.
Heb een invite naar ButsMG verzonden.
@ButsMG: Je kunt weer aan de bak
Verwijderd
Bedankt, je hebt de goede te pakkenMystic Spirit schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 12:08:
[...]
Ik heb je een uitnodiging gestuurd. Hopenlijk de goede gravedigger, want er waren tweeGrav3D1gger_NL en Grav3D1gger_NL_ Ik heb de zonder _ aan het eind gedaan.
Je hebt een behoorlijk hoog level, dus de verwachtingen zijn hooggespannenVerwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 12:42:
[...]
Bedankt, je hebt de goede te pakkenAls ik thuis kom ga ik er gelijk voor, ben benieuwd welke plek ik eindig.
Ik voeg mezelf ook toe aan de sheet. Mij is alleen niet duidelijk wie ik nu verder nog moet toevoegen om uitdagingen te ontvangen
Voeg voor de zekerheid mij (ButsMG) en mystic maar even toe (mr_mysticspirit). Welkom!Pctje91 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 11:22:
Mij lijkt het ook erg leuk om mee te doen aan te challenges.
Ik voeg mezelf ook toe aan de sheet. Mij is alleen niet duidelijk wie ik nu verder nog moet toevoegen om uitdagingen te ontvangen
Heb zelf net mijn tijd weer vebeterd. Sta nu op gelijke hoogte met Zathan, maar toch vind DC dat Zathan 3e is en ik 4e
Tot op de duizendste gelijk ja? Knap hoor!Mystic Spirit schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 12:50:
Je hebt de uitnodiging ontvangen PCtje91.
Heb zelf net mijn tijd weer vebeterd. Sta nu op gelijke hoogte met Zathan, maar toch vind DC dat Zathan 3e is en ik 4e![]()
Super dankjewel! Is het btw slim om ook de DLC's te hebben of wordt er alleen op standaard gereden?Masegate schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 11:43:
[...]
Voeg voor de zekerheid mij (ButsMG) en mystic maar even toe (mr_mysticspirit). Welkom!
Moet je trouwens nog een bewijs maken van je tijd of?
[ Voor 8% gewijzigd door Pctje91 op 05-08-2015 14:48 ]
Ik heb zelf de DLC ook (nog) niet. We selecteren in principe uit de basislijst van auto's die voor iedereen beschikbaar zijn. Je hoeft geen bewijs te leveren, maar we kunnen je tijd uiteraard aan het einde van de week controleren in de challenge binnen DriveClub. We houden elkaar daarmee een beetje in de gaten.Pctje91 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 14:25:
[...]
Super dankjewel! Is het btw slim om ook de DLC's te hebben of wordt er alleen op standaard gereden?
Moet je trouwens nog een bewijs maken van je tijd of?
Ah dat is inderdaad wel handig ja, ik zag in de startpost ook dat er soms met dlc auto's werd gereden, maar dat is dus bijna niet het geval? Dus als je het doet is het meer voor je eigen gebruik (singleplayer).Masegate schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 14:50:
[...]
Ik heb zelf de DLC ook (nog) niet. We selecteren in principe uit de basislijst van auto's die voor iedereen beschikbaar zijn. Je hoeft geen bewijs te leveren, maar we kunnen je tijd uiteraard aan het einde van de week controleren in de challenge binnen DriveClub. We houden elkaar daarmee een beetje in de gaten.
Moet je zelf de tijden dan invullen in het excel bestand? Want ik zie dat bij week 32 nog niets is ingevuld?
Week 32 is de huidige challenge, je moet je tijd tegen het einde van de challenge invullen. De meesten vullen het ook echt pas de laatste dag of kort nadat de challenge is gesloten in. Normaal gesproken wordt het tabblad een week na sluiten van de challenge gelockt zodat de tijden niet meer aangepast kunnen worden.Pctje91 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 15:30:
[...]
Ah dat is inderdaad wel handig ja, ik zag in de startpost ook dat er soms met dlc auto's werd gereden, maar dat is dus bijna niet het geval? Dus als je het doet is het meer voor je eigen gebruik (singleplayer).
Moet je zelf de tijden dan invullen in het excel bestand? Want ik zie dat bij week 32 nog niets is ingevuld?
Uit de startpost:Pctje91 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 15:30:
[...]
Ah dat is inderdaad wel handig ja, ik zag in de startpost ook dat er soms met dlc auto's werd gereden, maar dat is dus bijna niet het geval? Dus als je het doet is het meer voor je eigen gebruik (singleplayer).
Gratis DLC kan uiteraard wel in de challenge zitten. Welkom en have fun!Radiance schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 22:57:
Er worden géén auto's of banen gekozen die alleen via betaalde DLC beschikbaar zijn al is een season pass zeker een aanrader!
Wel kan het voorkomen dat je nog niet het juiste level hebt behaalt voor een bepaalde auto. Hier valt helaas niets anders aan te doen dan flink door levelen
Mystic Spirit schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 12:50:
Heb zelf net mijn tijd weer vebeterd. Sta nu op gelijke hoogte met Zathan, maar toch vind DC dat Zathan 3e is en ik 4e![]()

En wie als eerste de tijd heeft gereden staat dan bovenaan
PSN ID = Zathan772
Wel knap dat we twee keer op de duizendste nauwkeurig dezelfde tijd rijden. Waar ik die 3 tienden vond ten opzichte van mij oude tijd, weet ik eigenlijk niet, maar het is wel geluktSnoei01 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 18:39:
[...]
In één van m'n eerste pogingen begin van de week had ik precies op de duizendste jouw tijd geëvenaard...
![]()
En wie als eerste de tijd heeft gereden staat dan bovenaan
@Radiance:
We gaan net zo lang door tot je weer terug bent
PSN ID = Zathan772
Kinloch in Schotland
Maserati GranTurismo MC Stradale
11:00
Edit: Ik heb niet iedereen in de sheet uitgenodigd. Ik heb degenen uitgenodigd die mij als vriend hebben toegevoegd, degenen die de sheets van de laatste 3 weken in hebben gevuld en 10 overigen die bovenaan in het klassement stonden.
Als je hem dus niet hebt gehad, even melden en een vriendschapsverzoek sturen.
[ Voor 60% gewijzigd door ButsMG op 09-08-2015 22:52 ]
Wordt het verschil ook niet veroorzaakt door handmatig schakelen? Ik zelf gebruik alleen automatisch, maar ik las dat dit ook nog verschil kan uitmaken. Zeker bij het uitaccelereren uit een bocht, waar die bij automatisch nog wel eens in de lage toeren rijdt...SCARfaceE schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 13:52:
Jammer genoeg geen stuurtje kunnen winnen. Ik was uiteindelijk 8ste geworden en Baas 5e. De nummer één heeft zo een belachelijk snelle tijd neergezet dat ik er niet eens in de buurt van kon komen. Hij rijdt precies dezelfde lijnen als ik maar haalt er gewoon veel meer snelheid uit, waarschijnlijk omdat hij een stuur gebruikt. Mensen met een stuur hier mogen ook niet meer klagen want de snelste man gebruikt er ook een.
Toch knap hoor een 5e en 8e tijd!
PSN ID = Zathan772
Zou best kunnen ja, gebruik zelf ook alleen maar automatisch. Wilde het nog met handmatig proberen maar had er uiteindelijk geen zin meer in, verschil was me te groot. De nummer 1 heeft zijn tijd (1:20.655) offline gereden om de leaderboards niet in te komen met z'n tijd. Hier zijn video/lap.Snoei01 schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 14:24:
[...]
Wordt het verschil ook niet veroorzaakt door handmatig schakelen? Ik zelf gebruik alleen automatisch, maar ik las dat dit ook nog verschil kan uitmaken. Zeker bij het uitaccelereren uit een bocht, waar die bij automatisch nog wel eens in de lage toeren rijdt...
Toch knap hoor een 5e en 8e tijd!Ik ben zelf tot een 19e tijd gekomen...
5e en 8e echt heel goed mannen!
Edit: Oh wacht, je had je tijd door moeten geven zie ik nu.
[ Voor 23% gewijzigd door ButsMG op 10-08-2015 15:03 ]
Naja het is 5e en 8e in de leaderboards (single event, time trial). Maar als er meer mensen offline sneller hebben gereden weet ik het niet.Masegate schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 14:51:
Kun je ergens zien hoeveelste je bent geworden? Ik ben wel benieuwd namelijk.
5e en 8e echt heel goed mannen!
Edit: Oh wacht, je had je tijd door moeten geven zie ik nu.
Still impressive!SCARfaceE schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 15:54:
[...]
Naja het is 5e en 8e in de leaderboards (single event, time trial). Maar als er meer mensen offline sneller hebben gereden weet ik het niet.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=QjPzpl2XvV4]
Met mijn snelste sectortijden zou ik uitkomen op een 1:20,9xx, dus alsnog 3 tienden langzamer dan de winnaar. Zou niet weten hoe hij zo snel komt, ik rij naar mijn gevoel de ideale lijnen voor die sectortijden, dus respect voor die gozer.. Was weer leuk om een challenge mee te doen