Ben bang dat ik mijn interesse in DriveClub momenteel een beetje verloren ben. Misschien in het vervolg wel weer een keertje maar voor nu zijn er te veel andere games. =P
Verwijderd
troost je... ik zit ook nog op 10 sec van nr 1... dat vindt ik wel leuk, zoeken naar plekken waar je beter je bochten pak.
Ben zelf beter in rondjes tracks.
Beetje afhankelijk van hoe druk de challenge is, hoe lang de rit van start tot finish is en welke rijders in de top staan, maar eigenlijk ben ik altijd enorm tevreden als ik eindig op ca. 10 seconden van de top. Voor mij is dat al een prestatie.Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 13:19:
[...]
troost je... ik zit ook nog op 10 sec van nr 1... dat vindt ik wel leuk, zoeken naar plekken waar je beter je bochten pak.
Ben zelf beter in rondjes tracks.
heeft iemand van jullie een idee waarom de laatste update zo groot is?
meer dan 10GB
meer dan 10GB
Dat is het totaal van alle updates. De laatste update is maar iets van 100mb dacht ik...dorus2828 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 21:25:
heeft iemand van jullie een idee waarom de laatste update zo groot is?
meer dan 10GB
PSN ID = Zathan772
Leuke en weer lastige challenge deze week, waarbij je de auto vooral niet moet laten slippen. Alleen helaas nog weinig participanten
.
Evolution Studios challenge heeft nu 3331 deelnemers, weer wat extra's te doen elke week.
Evolution Studios challenge heeft nu 3331 deelnemers, weer wat extra's te doen elke week.
PSN ID: Beest41
Valt opzich nog wel mee, 21 mensen.SCARfaceE schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 22:43:
Leuke en weer lastige challenge deze week, waarbij je de auto vooral niet moet laten slippen. Alleen helaas nog weinig participanten.
Oké het waren er een stuk meer maar er zijn een hoop vette games uitgekomen de laatste tijd waaronder natuurlijk Project Cars wat ook een race game is dus was wel een beetje te verwachten.
Zie toch ook nog steeds de mensen staan die vroegen om dit voort te zetten toen ik aan het slacken was dus maar gewoon door gaan toch?!
Ik heb deze week weinig tijd gehad om te racen, maar ik doe straks zeker nog een poging. Dus maak er maar vast 22 van
Ja hoor, ik blijf nog wel meedoen, dus gewoon doorgaanRadiance schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 00:46:
[...]
Valt opzich nog wel mee, 21 mensen.
Oké het waren er een stuk meer maar er zijn een hoop vette games uitgekomen de laatste tijd waaronder natuurlijk Project Cars wat ook een race game is dus was wel een beetje te verwachten.
Zie toch ook nog steeds de mensen staan die vroegen om dit voort te zetten toen ik aan het slacken was dus maar gewoon door gaan toch?!
Het is zo ongeveer mijn enige excuus om Driveclub te blijven spelen, dus vooral doorgaan.
PSN: ButsMG
Ik speel ook alleen maar de challenge, zou volgens mij Driveclub bijna nooit opstarten zonder.
Ik sluit me geheel bij bovenstaande reacties aan
PSN ID = Zathan772
Oke gaan we weer 
De vorige challange loopt nog tm maandag maar hier alvast de volgende.
Hier komen de nummers weer:
Auto: 47 (Koenigsegg Agera R)
Baan: 2 (Canada: Cayoosh Point (R))
Tijdstip: 7 (07:00)
De invite komt er zo aan
Zal wel een lastige worden want die Koeningsegg's zijn niet te besturen over het algemeen
Oh btw, de spreadsheet werkt ook nog steeds hoor
De invite komt er zo aan
Zal wel een lastige worden want die Koeningsegg's zijn niet te besturen over het algemeen
Gisteren na lang wikken en wegen toch de Season pass gekocht, en wil graag meedoen aan deze challenge, kan iemand mij een invite sturen voor de challenge?
Ik heb mezelf toegevoegd aan de spreadsheet en radiance friendinvite gestuurd
PSN: DbmNL
Ik heb mezelf toegevoegd aan de spreadsheet en radiance friendinvite gestuurd
PSN: DbmNL
[ Voor 19% gewijzigd door Dbm12 op 07-06-2015 10:01 ]
Je zult even moeten wachten op Radiance. Er is geen forward mogelijkheid...
Heb net mijn tijd in de spreadsheet gezet voor afgelopen week en wilde ook mijn voorlopige tijd voor deze week erin zetten, maar de sheet is nog niet unlocked.
Voor deze week sta ik momenteel eerste
even genieten voor zo lang het duurt
Heb nog redelijk wat fouten gemaakt dus er kunnen zeker nog wel een paar seconden vanaf!
Heb net mijn tijd in de spreadsheet gezet voor afgelopen week en wilde ook mijn voorlopige tijd voor deze week erin zetten, maar de sheet is nog niet unlocked.
Voor deze week sta ik momenteel eerste
Jammer dat dit weer een point-to-point is... En ook jammer dat hier heel veel geluk bij komt kijken. Je moet echt geluk hebben dat de auto niet uitbreekt na een bult.
Heb nu een 2:24,908 en misschien laat ik het daar maar bij. Als het een rondje was geweest had ik wellicht gewoon doorgegaan met proberen om mezelf te verbeteren.
Desalniettemin: bedankt weer Radiance!
Heb nu een 2:24,908 en misschien laat ik het daar maar bij. Als het een rondje was geweest had ik wellicht gewoon doorgegaan met proberen om mezelf te verbeteren.
Desalniettemin: bedankt weer Radiance!
Ik houd wel van point to point races
Ja... als je een fout maakt kun je meestal direct overnieuw beginnen, maar vaak hebben ze wel alles in zich. Snelle rechte stukken, snelle en langzame bochten en Cayoosh point is dan wel een van de meest gevarieerde.
Ik vind juist dat cayoosh point wel mee valt met hobbels en hoogteverschillen. Je moet er met 3 rekening houden. Die op het rechte stuk na de brug en daarna vlak voor de tweede bocht. Beide zijn prima te doen door een beetje gas terug te nemen of lichtjes te remmen. Vervolgens heb je nog een hoogteverschil voor de 4e bocht na de brughier moet je gewoon remmen voor het hogte verschil en daarna gas er weer op.
Ik vind juist dat cayoosh point wel mee valt met hobbels en hoogteverschillen. Je moet er met 3 rekening houden. Die op het rechte stuk na de brug en daarna vlak voor de tweede bocht. Beide zijn prima te doen door een beetje gas terug te nemen of lichtjes te remmen. Vervolgens heb je nog een hoogteverschil voor de 4e bocht na de brughier moet je gewoon remmen voor het hogte verschil en daarna gas er weer op.
Verwijderd
1. DOORGAAN! Challenges maken het alleen maar uitdagender, onderaan/middenmoot/bovenaan... hou van de competitie.
2. normaal kreeg ik een overzicht van de verlopen challenges. Nu niet, of gemist... maar nu weet ik niet wat mijn exacte tijd is maar gisteren stond ik nr8 met de mercedes.
3. WTF, die koenigsegggggggg is onhandelbaar!
2. normaal kreeg ik een overzicht van de verlopen challenges. Nu niet, of gemist... maar nu weet ik niet wat mijn exacte tijd is maar gisteren stond ik nr8 met de mercedes.
3. WTF, die koenigsegggggggg is onhandelbaar!
De mercedes challenge is nog niet verlopen, dus die zie je ook niet bij verlopen challenges
Verder zijn al je verlopen challenges verdwenen na de serverupdate van afgelopen maandag.
De koenigseg is idd wat lastig te besturen. Je moet echt opletten wat je met je gas doet
De koenigseg is idd wat lastig te besturen. Je moet echt opletten wat je met je gas doet
Verwijderd
Mystic Spirit schreef op zondag 07 juni 2015 @ 18:48:
De mercedes challenge is nog niet verlopen, dus die zie je ook niet bij verlopen challenges

De wekelijkse challenge maakt het voor mij ook wel interessant. Al weet ik dat ik nooit top 5 ga rijden, probeer ik voor mezelf toch altijd in de top 10 te komen.
Die Koeningsegg... zelfs bij rechtdoor rijden wil hij alle kanten uit. De combinatie met Cayoosh maakt het dan ook extra pittig, maar toch wel leuk om te rijden. Ik heb het nog maar 3 (denk ik) pogingen gegeven en er zit geen enkele bij zonder bochtstraffen of een stukje vliegen.
Die Koeningsegg... zelfs bij rechtdoor rijden wil hij alle kanten uit. De combinatie met Cayoosh maakt het dan ook extra pittig, maar toch wel leuk om te rijden. Ik heb het nog maar 3 (denk ik) pogingen gegeven en er zit geen enkele bij zonder bochtstraffen of een stukje vliegen.
Normaal gesproken wel, maar door de serverupgrade op maandag werden alle challenges verwijderd dus moest deze op maandagavond gemaakt worden.Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2015 @ 08:52:
[...]
Duhuh... ging uit dat deze zaterdag was afgelopen...
Leuke uitdaging deze week! Als je die auto eenmaal onder controle hebt is het heerlijk rijden. Heb nu een 2.21.7, maar ik denk dat de toppers hier wel onder de 2.20 moeten kunnen komen.
psn: t-zakje
In de 2:19 inmiddels, maar kan nog veel sneller...Sebastiaan92 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 21:47:
Leuke uitdaging deze week! Als je die auto eenmaal onder controle hebt is het heerlijk rijden. Heb nu een 2.21.7, maar ik denk dat de toppers hier wel onder de 2.20 moeten kunnen komen.
PSN ID = Zathan772
Lap van afgelopen challenge:
Pff blij dat ik die heb overgeslagen zeg, wat een bult bochten! Zag er heel netjes uit Beest!
PSN: Oldzkoel
Thanks guys, was deze keer ook erg tevreden
.
, het was een leuke challenge om te rijden vond ik zelf.
Wat een heerlijke auto ook deze week
.
Dat is toch geen instelling voor jou Oldzkoelpower_user schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 16:09:
Pff blij dat ik die heb overgeslagen zeg, wat een bult bochten! Zag er heel netjes uit Beest!
Wat een heerlijke auto ook deze week
Hou wel van een uitdaging maar hoe meer bochten, des te meer tijd om de baan te leren en perfect te rijden. Ben alleen maar aan het werk...
Dus geen tijd!
PSN: Oldzkoel
Deze week valt het mee om de baan-autocombinatie (is dat een woord?) te leren kennen. Volgens mij zat hij op dezelfde manier in de tour. Toen heb ik wel een tijdje lopen prutsen voor ik hem enigszins onder controle had 
Klopt het trouwens dat ik mijn aantal pogingen niet meer zie en is dat een bug of een feature?
Klopt het trouwens dat ik mijn aantal pogingen niet meer zie en is dat een bug of een feature?
[ Voor 18% gewijzigd door Mystic Spirit op 11-06-2015 09:16 ]
Ik vond de vorige echt een lastige. Ik kreeg er maar geen goede ronde uitSCARfaceE schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 21:37:
het was een leuke challenge om te rijden vond ik zelf.

Ja deze is wel erg lekker, in combinatie ook met de track
Dit is sinds de grote update van anderhalve week geleden niet meer zichtbaarMystic Spirit schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 09:15:
PSN ID = Zathan772
Ik vind het nog steeds een frustrerende sch**t-track met een net zo hard zuigende auto.
Maar gisteren toch op een of andere magische wijze een 2:22-nogwat uitgesleept.
Radiance, kun jij de sheet updaten met de nieuwe race, zodat ik de tijd in kan voeren? Thanks!
Maar gisteren toch op een of andere magische wijze een 2:22-nogwat uitgesleept.
Radiance, kun jij de sheet updaten met de nieuwe race, zodat ik de tijd in kan voeren? Thanks!
Wat is eigenlijk jullie techniek om over die bumps te rijden?
Ik tik meestal eventjes de rem aan, maar heb het gevoel dat het sneller moet kunnen. Rem ik niet, dan zit de koenigsegg ergens tussen de koeien of tussen de vogels.
Ik tik meestal eventjes de rem aan, maar heb het gevoel dat het sneller moet kunnen. Rem ik niet, dan zit de koenigsegg ergens tussen de koeien of tussen de vogels.
Het is afhankelijk van de hobbel
De hobbels op het rechte stuk na de brug en dan de hobbel na de bocht, tik ik even de rem aan. De overige hobbels niet.
Aaaaahh, die na de brug. Mijn favoriete plaats om op te stijgen.
Daar kom ik inderdaad niet langs zonder rem.
Daar kom ik inderdaad niet langs zonder rem.
Radiance schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 22:09:
Oke gaan we weer
De invite komt er zo aan
Hij is idd nog steeds gelocked...Masegate schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:58:
PSN ID = Zathan772
Oops, helemaal vergeten. Ga het meteen doen!
Ik weet trouwens niet of ik vandaag de nieuwe challange doe of morgen.
Het is vandaag Vlaggetjesdag en als ras echte Scheveninger betekend dat veel bier en haring
Geen idee dus hoe laat ik weer thuis ben.
Het is vandaag Vlaggetjesdag en als ras echte Scheveninger betekend dat veel bier en haring
En dan is er ook nog 24h de Le Mans op tv... Wat een stress...Radiance schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 13:34:
Oops, helemaal vergeten. Ga het meteen doen!
Enjoy vlaggetjesdag!
Lap van afgelopen week, zitten nog gigantisch veel foutjes in maar goed:
Nette ronde hoor!
Ik zie geen echte fouten trouwens
die maak ik wel
Ik zie geen echte fouten trouwens
die maak ik wel
Oke ben weer tot leven gekomen dus daar gaan we weer.
Auto:16 (Aston Martin Vanquish)
Baan: 4 (Canada: Lytton (R))
Tijd: 10 (10:00u)
Ik ga even een rondje rijden en dan kunnen jullie de invites verwachten
What are you trying to say my fliend? Als jij al gigantisch veel foutjes maaktSCARfaceE schreef op zondag 14 juni 2015 @ 17:49:
[video]
spoiler:
hoe omschrijf je onze ritten dan? please stfu 
Top! Gelijk even rijdenRadiance schreef op zondag 14 juni 2015 @ 19:38:
Zeer strakke ronde! 6 seconden sneller dan ik kon. Dan maak ik liever wat "foutjes" dan dat ik 6 seconden meer tijd nodig hebSCARfaceE schreef op zondag 14 juni 2015 @ 17:49:
[video]
Ik ga even tijd proberen te zetten voor deze week!
Paar botsinkjes en wat onnodig zand, maar kostte niet veel tijd zo te zien. Voor de rest weer super ronde!SCARfaceE schreef op zondag 14 juni 2015 @ 17:49:
[video]
Thx! Leuke baan en auto. Ben benieuwd weerRadiance schreef op zondag 14 juni 2015 @ 19:38:
PSN ID = Zathan772
Haha shit, sorry jongens het was een perfecte lap
.
Het zijn kleine foutjes maar het kon toch wel zeker een seconde sneller. Heb ook het gevoel dat ik er iets meer tijd in heb gestoken deze week dan de meesten hier (ong. 3 uurtjes totaal), dat helpt ook mee met het autogevoel.
Benieuwd naar deze week, auto is volgens mij veel makkelijker te controleren (moet bijna wel
).
Het zijn kleine foutjes maar het kon toch wel zeker een seconde sneller. Heb ook het gevoel dat ik er iets meer tijd in heb gestoken deze week dan de meesten hier (ong. 3 uurtjes totaal), dat helpt ook mee met het autogevoel.
Benieuwd naar deze week, auto is volgens mij veel makkelijker te controleren (moet bijna wel
De basis tijd staat weer. 3:04. Kijken of ik die deze week nog wat kan bijschaven. Afgelopen week is me dat niet gelukt. Kreeg er geen betere ronde meer uit. Hopenlijk deze week iets meer tijd!
Verwijderd
Sorry dat ik niet heb deelgenomen de laatste 2keren zonder zeg maar aftemelden, ik heb ff een Driveclub break, niet om het spel want dat vind ik echt fantastisch, maar ben mn gametijd aan het verdelen tussen The Witcher3 op de PS4 en DirtRally op de pc.
Ik zag ALWEER een dikke update met nieuwe autos en challengers, pff en ik heb nog steeds een vracht sterren openstaan, plus nu ook nieuwe accolades erbij, damn het gaat maar door, maargoed ff een break dus
Ik zag ALWEER een dikke update met nieuwe autos en challengers, pff en ik heb nog steeds een vracht sterren openstaan, plus nu ook nieuwe accolades erbij, damn het gaat maar door, maargoed ff een break dus
Gisteren voor het eerst de challenge van deze week opgestart, maar het is te merken dat ik de baan nog niet goed kende en de auto nooit rij. Ik sta daarmee dan ook 12de eens kijken of ik vanavond die tijd nog wat kan verbeteren. Moet toch lukken.Mystic Spirit schreef op zondag 14 juni 2015 @ 21:05:
De basis tijd staat weer. 3:04. Kijken of ik die deze week nog wat kan bijschaven. Afgelopen week is me dat niet gelukt. Kreeg er geen betere ronde meer uit. Hopenlijk deze week iets meer tijd!
Verwijderd
afgelopen week niet kunnen rijden ivm een (niet al te vervelende) zakenreis naar Turkije. Komende week ga ik weer rijden.
De challenge loopt nog. Dus je kan nog een poging wagenVerwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 16:56:
afgelopen week niet kunnen rijden ivm een (niet al te vervelende) zakenreis naar Turkije. Komende week ga ik weer rijden.
Ik heb net een 3:00,933 gezet en ik denk dat dat hem is voor deze week. Misschien morgen nog een poging, want ik had nog best wat foutjes, maar zal lastig worden om mezelf te verbeteren.
[ Voor 24% gewijzigd door Mystic Spirit op 20-06-2015 22:50 ]
Net nog een lage 3.00 kunnen rijden. Zitten een paar lastige bochten in waarvan ze nooit allemaal goed gaan. Een 2.59 zou ik nog kunnen rijden. De top twee blijft echter ver buiten mijn bereik.
Hopelijk doen er de komende challenge weer wat meer mensen mee.
18 man nog maar zie ik.
Iedereen druk met pc bezig?
18 man nog maar zie ik.
Iedereen druk met pc bezig?
Wat een close call deze week!
Had ik 'm toch bijna
Gefeliciteerd Beest!
Op naar de volgende....

Gefeliciteerd Beest!
Op naar de volgende....
PSN ID = Zathan772
Haha thanks, was zeker close. Kwam er echt een uur voor het einde achter dat je me had verbeterd, gelijk aan de slag. Dacht even dat ik het niet meer zou redden, want die tijd was echt heel goed maar kon nog net een goed rondje eruit persen
.
Jammer genoeg wel steeds minder deelnemers en de spreadsheet werkt nog steeds he
.
Jammer genoeg wel steeds minder deelnemers en de spreadsheet werkt nog steeds he
Mooie ronde weer hoor Beest! Ik vond dit een leuke combinatie van auto en baan. Ging lekker deze week!
Nu even afwachten of Radiance nog weer wakker wil worden voor de volgende challenge
Zijn er trouwens veel challenge deelnemers die geen season pass hebben? Misschien dat we het deelnemersveld kunnen vergroten, door meer auto's te kunnen gebruiken? Kans dat we het aantal deelnemers daarmee verkleinen is natuurlijk ook aanwezig....
Nu even afwachten of Radiance nog weer wakker wil worden voor de volgende challenge
Zijn er trouwens veel challenge deelnemers die geen season pass hebben? Misschien dat we het deelnemersveld kunnen vergroten, door meer auto's te kunnen gebruiken? Kans dat we het aantal deelnemers daarmee verkleinen is natuurlijk ook aanwezig....
Ik ben wakker 
Heb het heel druk gehad dit weekend maar ben jullie niet vergeten hoor.
Ik zal vanmiddag na werk de nieuwe challenge aanmaken.
Oke daar gaan we weer
De volgende nummers zijn gekozen:
Auto: 6 (Volkswagen Beetle GSR)
Baan: 47 (Week 17), 41 (Japan: Nakasendo (R))
Tijdstip: 19 (19:00 uur)
Ik ga even een rondje rijden en dan krijgen jullie de invites weer
Oke daar gaan we weer
[ Voor 45% gewijzigd door Radiance op 22-06-2015 19:01 ]
Ik stem voor om alle hot hatch en sport klasses eruit te laten de volgende keer. Die wagens zijn niet vooruit te branden.
Wel bedankt weer voor de moeite Radiance
Scrooge NL
Thx!Radiance schreef op maandag 22 juni 2015 @ 08:04:
Ik ben wakker
Oke daar gaan we weer
Ja dat mag van mij ook wel. Zeker op dit soort lange tracks zijn dat niet de leukste wagens...Theo27 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 19:47:
Ik stem voor om alle hot hatch en sport klasses eruit te laten de volgende keer. Die wagens zijn niet vooruit te branden.
Maar goed, we gaan er maar weer voor
PSN ID = Zathan772
Tsja...random kiest hè 
Op korte tracks zijn ze wel weer leuk omdat de verschillen dan heel erg klein kunnen worden en de minst geringste fout is fataal maar kwam nu inderdaad geen einde aan...succes jongens deze week!
Op korte tracks zijn ze wel weer leuk omdat de verschillen dan heel erg klein kunnen worden en de minst geringste fout is fataal maar kwam nu inderdaad geen einde aan...succes jongens deze week!
Die langzamere auto is opzich niet een probleem. Bij deze track is het alleen wat jammer als je op 90% een fout maakt 
Denk trouwens dat de beste tijd hier tussen de 4.05 en 4.10 zal liggen.
Denk trouwens dat de beste tijd hier tussen de 4.05 en 4.10 zal liggen.
Kan het zijn dat ik de challenge niet ontvangen heb? Ik zie 'm er nog steeds niet tussenstaan...Radiance schreef op maandag 22 juni 2015 @ 08:04:
Ik ben wakker
Oke daar gaan we weer
PSN ID = Zathan772
Ik vind niet dat de langzame auto's eruit moeten hoor. Vergt weer andere skills. Afwisseling is wat mij betreft key. Ik baalde al dat we al 3 weken point to point races rijden.
Dat kan, heb hem net verzonden naar je dus je zou hem nu moeten hebben.Snoei01 schreef op maandag 22 juni 2015 @ 21:54:
[...]
Kan het zijn dat ik de challenge niet ontvangen heb? Ik zie 'm er nog steeds niet tussenstaan...
Dat nieuwe invite systeem is gewoon bagger...
Zojuist game alert ontvangen, thx!Radiance schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 07:27:
[...]
Dat kan, heb hem net verzonden naar je dus je zou hem nu moeten hebben.
Dat nieuwe invite systeem is gewoon bagger...
Ja je zei het de vorige keer al...

PSN ID = Zathan772
Verzoek gestuurd naar de GOT Tweakers driveclub
PSN: MGFlexican
PSN: MGFlexican.
Persoonlijk vind ik het weer een leuke challenge. Wel een wat langzamere auto, maar dan komt het op iets meer skil in de bochten aan. Omdat je ook langzaam weer op gang komt moet je echt goed aankomen en uitrijden.
Zit nu op 4:19,005. Mijn doel is om de beste te zijn met stuurtje (T300RS) en dat lukt me de afgelopen weken redelijk
Ik denk dat ik nog wel iets van 4:19 af moet kunnen rijden, maar de tijden rijden van de tweakers voor mij met controler zit er gewoon niet in... Vraag me af of ik eigenlijk een voor- of nadeel zou moeten hebben met stuurtje. Ik houd het maar op nadeel
Zit nu op 4:19,005. Mijn doel is om de beste te zijn met stuurtje (T300RS) en dat lukt me de afgelopen weken redelijk
Ik denk dat ik nog wel iets van 4:19 af moet kunnen rijden, maar de tijden rijden van de tweakers voor mij met controler zit er gewoon niet in... Vraag me af of ik eigenlijk een voor- of nadeel zou moeten hebben met stuurtje. Ik houd het maar op nadeel
Ik heb zelf geen stuurtje. Maar ik heb bij sommige bochten bij de challenge wel het gevoel dat een stuurtje handig is. Vooral die bocht op het einde over de brug moet je goed vasthouden. Bij de vele haarspeldbochten is het stuur wellicht juist een nadeel.
Ik zou nu in ieder geval niet dezelfde tijden met de controler kunnen rijden die ik met het stuurtje rijd... Dan moet ik waarschijnlijk eerst goed oefenen. Jammer dat je in DC zelf niet kan zien of iemand met een stuurtje of met de controler de tijd heeft gezet.
Misschien dat Beest eens een referentietijd moet zetten met een stuurtje
Haha, zou het graag doen maar helaas niet mogelijk voorlopig. Zelf denk ik dat stuur in dit spel een nadeel is. In simracers is het zeker een voordeel en misschien zelfs een must, maar in Driveclub lijkt het mij een nadeel.Mystic Spirit schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 22:13:
Ik heb geen vriendschap verzoek van je gekregen?Morenoo91 schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 16:04:
Verzoek gestuurd naar de GOT Tweakers driveclub
Je bent welkom om een keer een tijd te komen zettenSCARfaceE schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 22:58:
[...]
Haha, zou het graag doen maar helaas niet mogelijk voorlopig. Zelf denk ik dat stuur in dit spel een nadeel is. In simracers is het zeker een voordeel en misschien zelfs een must, maar in Driveclub lijkt het mij een nadeel.
Zelf ben ik aan deze challenge begonnen met een stuurtje (T300 RS), maar deze heb ik onverhoopt terug moeten sturen i.v.m. een defect. Sinds enige tijd heb ik 'm weer terug, maar ben in de tussentijd zo gewend om DC met een controller te spelen dat ik daar toch iets beter gevoel bij heb.
Ik denk dat het verschil niet heel erg groot zal zijn en het ligt ook een beetje aan het circuit, maar een echt voordeel zoals bij Project Cars zal je met een stuur niet hebben.
Ik zal als ik tijd heb eens proberen wat ik er met een stuurtje uit kan krijgen
Ik denk dat het verschil niet heel erg groot zal zijn en het ligt ook een beetje aan het circuit, maar een echt voordeel zoals bij Project Cars zal je met een stuur niet hebben.
Ik zal als ik tijd heb eens proberen wat ik er met een stuurtje uit kan krijgen
PSN ID = Zathan772
En daar gaan we weer 
Auto: 33 (Audi R8 V10 Plus)
Baan: 19 (Chili: Chungara (R))
Tijdstip: 12 (12:00 uur)
Invites komen er zo aan
Invites komen er zo aan
Dat zijn geen tijden meer om invites te sturen Radiance
De random generator heeft er weer een mooie challenge van gemaakt!
Ik heb er alweer aardig wat rondjes opzitten. De audi gaat heerlijk over dit circuit!
Ik heb er alweer aardig wat rondjes opzitten. De audi gaat heerlijk over dit circuit!
Mooi dat het weer een keer rondjes zijn! Ik kon bij de vorige challenge duidelijk merken dat ik op het laatste stuk veel minder ervaring had.
Denken jullie nog even om het vullen van de sheet? Het ziet er momenteel wel erg karig uit...
@Sebastiaan: Net met veel moeite 5 hondertste onder jouw tijd gedoken. Wilde mijn eerste plaats nog even vasthouden
@Sebastiaan: Net met veel moeite 5 hondertste onder jouw tijd gedoken. Wilde mijn eerste plaats nog even vasthouden
En ik was nog wel zo blij met een 3de plaats voor nu! Leuke challenge. Er zit zeker nog ruimte voor verbetering bij mij. Nu nog de tijd vinden om daadwerkelijk te rijden.Mystic Spirit schreef op zondag 28 juni 2015 @ 17:24:
Denken jullie nog even om het vullen van de sheet? Het ziet er momenteel wel erg karig uit...
Helaas afgelopen week moeten missen ivm vakantie. Maar ik hoor dat we weer rondjes gaan rijden, dus ik heb er al zin in voor deze week.
Ik heb wat minder tijd (maar 4 ritjes met de Beetle kunnen doen
), maar doe nog steeds mee hoor...
Dacht al dat die tijd niet lang stand ging houden. Van de week nog maar eens een poging wagen om wat secondes er af te rijden.Mystic Spirit schreef op zondag 28 juni 2015 @ 17:24:
Dat verwacht ik ook niet, want Beest41 en de anderen die standaard een paar seconden sneller zijn dan ik, zijn / waren nog niet geweest.
@Beest41: Gefeliciteerd weer!
Ik kom niet in de buurt van je tijd, maar je rondje ziet er deze week wat rommeliger uit dan anders. Pas je gewoon wat meer gooi en smijtwerk toe met langzamere auto's, of was het naar je eigen idee ook geen super strak rondje?
Ik kom niet in de buurt van je tijd, maar je rondje ziet er deze week wat rommeliger uit dan anders. Pas je gewoon wat meer gooi en smijtwerk toe met langzamere auto's, of was het naar je eigen idee ook geen super strak rondje?
Dankje :D!.Mystic Spirit schreef op maandag 29 juni 2015 @ 14:17:
Dat verwacht ik ook niet, want Beest41 en de anderen die standaard een paar seconden sneller zijn dan ik, zijn / waren nog niet geweest.
Voor mij was dit juist een heel erg goed rondje haha, was zwaar tevreden. Waar het met de Agera zwaar rommelig was en het veel sneller kon, had ik dat gevoel totaal niet met de Beetle.
Ik weet niet precies wat ik doe, komt allemaal vanzelf naarmate ik meer tijd in de auto steek. Gooi en smijtwerk zit er altijd wel in, remmend de bochten in enzo. Met deze auto moest je vooral op tijd remmen, want anders schiet ie heel makkelijk door en verlies je zo een seconde.
[ Voor 5% gewijzigd door SCARfaceE op 29-06-2015 15:48 ]
Misschien was het vooral dat het rondje rommelig klinkt
Nu ik het filmpje nog eens zonder geluid heb gekeken ziet het er eigenlijk wel smooth uit. Het is sowieso beter om DC filmpjes zonder geluid te kijken, want die rem en slipgeluiden slaan helemaal nergens op
Heerlijk die rust, ondanks dat ik geen top-10-rijder ben, sta ik de laatste weken geregeld in de top10 
Edit: snap het wel, nu ik zelf ook project cars heb...
Edit 2: zelf in ieder geval de tijden voor deze en vorige challenge nog even ingevuld in de sheet. sta zelfs in de top 5
Edit: snap het wel, nu ik zelf ook project cars heb...
Edit 2: zelf in ieder geval de tijden voor deze en vorige challenge nog even ingevuld in de sheet. sta zelfs in de top 5

[ Voor 49% gewijzigd door ralph075 op 02-07-2015 20:47 ]
Was weer close afgelopen week, leuke challenge toch weer
.
Het wachten is op Radiance
.
Het wachten is op Radiance
Gefeliciteerd Beest, mooie ronde weerSCARfaceE schreef op maandag 06 juli 2015 @ 03:06:
Was weer close afgelopen week, leuke challenge toch weer.
[video]
Het wachten is op Radiance.
Ik vond het ook een leuke challenge deze week.. Kort rondje waardoor de tijden lekker dicht bij elkaar zaten. En een heerlijke auto
Op naar de volgende... Kom er maar in RadianceRadiance schreef op zondag 28 juni 2015 @ 02:35:
En daar gaan we weer
Invites komen er zo aan
[ Voor 20% gewijzigd door Snoei01 op 06-07-2015 18:24 ]
PSN ID = Zathan772
Beestachtig rondje weer Scarface ;-)
Vond het een erg leuke challenge afgelopen week. Het lag dicht bij elkaar. Ik was nog opzoek naar een paar tienden om 5e te worden, maar helaas niet gelukt. Heb wel redelijk wat tijd erin gestoken afgelopen week en dat heeft de nodige inzichten voor de volgende challenge opgeleverd.
Ik heb het idee dat Radiance even er tussen uit is... Is het tijd voor een zomerstop, of zal ik (of iemand anders) tijdelijk het stokje overnemen?
Vond het een erg leuke challenge afgelopen week. Het lag dicht bij elkaar. Ik was nog opzoek naar een paar tienden om 5e te worden, maar helaas niet gelukt. Heb wel redelijk wat tijd erin gestoken afgelopen week en dat heeft de nodige inzichten voor de volgende challenge opgeleverd.
Ik heb het idee dat Radiance even er tussen uit is... Is het tijd voor een zomerstop, of zal ik (of iemand anders) tijdelijk het stokje overnemen?
Servers zijn weer eens offline voor een update. Heb je eindelijk tijd na 1,5 week en dan krijg je eerst een software update, dan een update file van DC en dan... dan kun je niet spelen want de servers zijn offline.
Radiance,Radiance schreef op zondag 28 juni 2015 @ 02:35:
En daar gaan we weer
Invites komen er zo aan
Misschien handig om een back-up beheerder te hebben, die challenges kan versturen als jij er niet bent? Als je me een walk-through geeft van wat je normaalgesproken moet doen, dan kan ik het mee oppakken (als back-up).
Ja misschien wel een goed idee om bij afwezigheid van Radiance een back-up te hebben.Masegate schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 10:37:
[...]
Radiance,
Misschien handig om een back-up beheerder te hebben, die challenges kan versturen als jij er niet bent? Als je me een walk-through geeft van wat je normaalgesproken moet doen, dan kan ik het mee oppakken (als back-up).
Wat we nodig hebben is:
- een lijst met de (gratis) auto's en de circuits (en welke we daarvan al gehad hebben)
- deze genummerd van 1 t/m ....
- eventueel nog de tijdstippen per land dat het licht is (maar die kunnen we ook standaard op 12:00 zetten)
- https://www.random.org/ om de auto's en circuits mee te selecteren
- de PSN ID's van diegene die mee willen doen
- beheer van de sheet (passwords?)
Vergeet ik nog iets?
PSN ID = Zathan772
Meeste dingen staan al in de sheet. Auto's en Tracks staan erin en die rood zijn gekleurd hebben we al gebruikt. Zelfs tijdstippen dat het nog licht is staan erin. Radiance heeft het ons erg makkelijk gemaakt in tijden van zijn afwezigheid.Snoei01 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 18:45:
[...]
[...]
Ja misschien wel een goed idee om bij afwezigheid van Radiance een back-up te hebben.
Wat we nodig hebben is:
- een lijst met de (gratis) auto's en de circuits (en welke we daarvan al gehad hebben)
- deze genummerd van 1 t/m ....
- eventueel nog de tijdstippen per land dat het licht is (maar die kunnen we ook standaard op 12:00 zetten)
- https://www.random.org/ om de auto's en circuits mee te selecteren
- de PSN ID's van diegene die mee willen doen
- beheer van de sheet (passwords?)
Vergeet ik nog iets?
Ik krijg Radiance niet te pakken via PM. Iemand anders een idee?
Ik kan in het uiterste geval zonder rechten tot de sheet ook wel wat opzetten.
Ik kan in het uiterste geval zonder rechten tot de sheet ook wel wat opzetten.
Ja graag.
Waarom kies je niet gewoon zelf een leuke baan en wagen iedere week.
Denk dat niemand dat erg zou vinden.
En zo kunnen we toch verder met de challenge.
Ik zou BHR 1 kiezen met de La Ferrari, MClaren F1 LM of Pagani Zonda R.
Misschien een leuke om weer mee te beginnen.
[ Voor 27% gewijzigd door Theo27 op 15-07-2015 14:12 ]
Scrooge NL
Ja. Ik zal vanavond eens kijken of ik er uit kom.
Is er wat gebeurd met Radiance dat hij niet meer reageert?
Ondanks dat ik weinig tijd heb gehad de laatste weken, kijk ik altijd erg uit naar de challenge... en die mis ik nu wel een beetje
Ondanks dat ik weinig tijd heb gehad de laatste weken, kijk ik altijd erg uit naar de challenge... en die mis ik nu wel een beetje
Ik zou dan toch voor random gaan, anders komen bepaalde auto's en circuits niet meer aan bod. Het onvoorspelbare maakt het toch het leukst vind ikTheo27 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 14:09:
Ja graag.
PSN ID = Zathan772