[PS4] Driveclub Tweakers Challenge

Pagina: 1 ... 8 ... 19 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-10 22:13

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Radiance schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 22:50:
There ya go :)
[video]

Ik zat ook regelmatig boven Zathan in de 1e sector, niet in dit rondje, maar sector 1 kan dus sneller en zoals gezegd verlies ik ruim een seconde in sector 3 in deze poging dus het moet zeer zeker nog veel sneller kunnen. Maar goed, net als iedere week, zie het allemaal maar eens perfect achter elkaar te rijden :P
Deze poging lijkt erg veel op mijn pogingen :) Ik verlies dus waar schijnlijk ook het meeste tijd in de laatste twee bochten.

Dat de een na laatste bocht vol gas kan, had ik niet gedacht. Dat zal ik een gaan proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Niet de een na laatste bocht maar die daarvoor :P
Rij die bocht ongeveer in op 1:30.

In het begin ging ik daar vaak de mist in omdat die bocht iets omhoog loopt en je grip verliest als hem te ruim neemt met als gevolg een dikke crash :P

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10-10 09:09
Sorry guys, deze week gestart bij nieuwe job en morgen project cars dus niet veel tijd deze week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:06

On_E

Housemusic

Van 2:31 naar 2:23 naar 2:15...

De top ga ik niet halen maar progressie is er zeker. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorus2828
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-09 19:03
Project CARS!?!
Net mijn eerste race gedaan en het bleef spannend tot de finish.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorus2828
Project CARS na een paar races met een thrustmaster T300 met alle assistentie uit:

Ik ben begonnen met de clio-race competitie. Dat vind ik prettig; je rijd snel op de limiet en kan de grens goed opzoeken zonder deze over te gaan.

Goede punten
- de competitie is echt heel goed. Inhalen via de curbs en vervolgens kan je de ai weer inhalen, ze maken foutjes als ze worden opgejaagd.
- bij een regenbui wordt de grip langzaam minder.
- door de pitstop strategie wordt het een spannend.
- de feedback van T300 is goed en het gevoel is perfect.

Ten opzichte van Driveclub
De graphics zijn minder, zeker de regen is op de ps4 bij Driveclub geweldig.
De interface is minder modern en schreeuwerig.
Tijdens het racen is er minder afleiding/uitdaging, het gaat om het racen.
De audio van Driveclub is beter, bij CARS is het schakel geluid een beetje raar.

Conclusie
Driveclub is een betere arcade racer, Cars heeft een meer realistische benadering. Je moet zelf een uitdaging zoeken.

Ten opzichte van GRID autosport:
Dit lijkt wat vergezocht, maar CARs doet mijn het meest aan GRID denken. Wel minder arcade en minder geschreeuw.

Ten opzichte van shift 1:
Geen zwevende wagens.

Ten opzichte van gran turismo:
Betere ai, lekkere competitie.

Ten opzichte van Forza motorsport 5:
De grens opzoeken en niet overgaan is makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Radiance schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 20:09:
Niet de een na laatste bocht maar die daarvoor :P
Rij die bocht ongeveer in op 1:30.

In het begin ging ik daar vaak de mist in omdat die bocht iets omhoog loopt en je grip verliest als hem te ruim neemt met als gevolg een dikke crash :P
Ik vond het al raar :) nu snap ik hem... voor niks een paar keer in de verkeerde bocht heel hard de muur gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:27
"De audio van Driveclub is beter, bij CARS is het schakel geluid een beetje raar."

Dat meen je toch niet? de audio van PC is echt zoveel beter!
Grafisch is Driveclub wel iets beter, maar PC is wat meer sim en dat is wel weer een plus voor veel denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man man man... 2:10 en ik weet zeker dat ik nog er 2 a 3 seconde af kan rijden. Maar tsja, zie maar 3 sectoren goed te rijden en niet eentje er van te verprutsen!

Omtrent de sheet, misschien handig om eerdere weken te gaan hiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kneusteun schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 10:45:
"De audio van Driveclub is beter, bij CARS is het schakel geluid een beetje raar."

Dat meen je toch niet? de audio van PC is echt zoveel beter!
Grafisch is Driveclub wel iets beter, maar PC is wat meer sim en dat is wel weer een plus voor veel denk ik.
Ondanks mijn geschreeuw ik koop hem pas na goede PS4 revieuws en ander hysterisch gekrijs mijner zijds, gewoon gekocht/download met alle dlc extra`s zonder te pre-orderen dat dan weer wel.

De audio van PC is idd extreem goed, tering wat knalt dat door mijn boxen en headphone ook al zet ik hem zacht in vergelijking met wat normaal echt zacht is.
Grafisch vind ik het echt mega tegenvallen op de PS4 en ja ik heb een hele goede tv, te goed voor spelletjes eigenlijk maargoed op de pc is het wel van Driveclub kwaliteit en het is ook wel te doen hoor daar niet van.
Voor een sim vind ik het tot nu toe wel *gemakkelijk* rijden met alle assists off, ik bedoel in vergelijking met andere zo genoemde sims(begin dat woord te haten), het is toegangelijk voor echt iedereen en dat is mooi.
Ik ben verder wel echt blij met de aankoop en zie het als mooie aanvulling op mijn verdere race activiteiten, Driveclub straat etc, Dirt Rally offroad dus en nu dan PC cars voor de circuien, van alles wat.

Zou zeggen dat Driveclub en PC cars goed samen gaan om beiden te hebben, en als ik ze toch moet vergelijken geef ik ze beiden hetzelfde cijfer, gewoon beiden hele goede racespellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kneusteun
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19:27
Zit wel bij dat driveclub tijdens release om te janken was.... die hebben een flinke tijd lopen patchen voordat het klopte.
Dus over een tijd zal dus PC ook wel verbeterd zijn op de punten die nog wat polijst werk kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:41
Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:15:
Man man man... 2:10 en ik weet zeker dat ik nog er 2 a 3 seconde af kan rijden. Maar tsja, zie maar 3 sectoren goed te rijden en niet eentje er van te verprutsen!

Dat hiden is inderdaad wel een goed idee. Ik zit nu zelf op een tijd in de 2:09 en er kan nog bijna 2sec af volgens mijn sectortijden. Maar door het dorpje moet je echt perfect rijden anders zwalp je alle kanten op...

Project Cars - Ik ben zelf eigenlijk ook op de reviews van PC aan het wachten, dus het is interessant om dit te lezen.
Vooral omdat ik daarstraks al verschillende mensen PC zag spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Ik heb mijn tijd weer ingevuld voor deze week. Heb niet heel veel tijd gehad om te racen, maar een 2:09 met een plekje bij de eerste 10 vind ik goed genoeg :)

Voor mij nog even geen Project Cars. Ik wacht nog even af wat de reviews gaan zeggen en hoe leuk het blijft om DC te spelen. Ik heb nog geen DLC aangekocht en heb me toch al redelijk wat uurtjes kunnen vermaken. Ik hoop een klein beetje dat de season pass misschien in de aanbieding gaat bij DC, omdat PC er nu is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 14:15:
Dat is een goeie, had ik niet aan gedacht :)
Heb nu alleen de laatste 3 weken en de huidige week zichtbaar.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-02 16:33
Radiance schreef op zaterdag 09 mei 2015 @ 14:59:
[...]

Dat is een goeie, had ik niet aan gedacht :)
Heb nu alleen de laatste 3 weken en de huidige week zichtbaar.
Vergeet je ook de nieuwe challenge niet ;)

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Was het een beetje vergeten door Project CARS maar daar komt ie :P
Auto nummer: 4 (Renault Clio RS)
Baan nummer: India: Tamil Nadu (3)
Tijd nummer: 15 (3u 's middags)

Vond deze week een van de leukste challanges :)

Ik ga m'n rondje weer rijden en jullie kunnen zo de invite verwachten! :)

Good luck everybody, al zal ik zelf denk ik niet veel rijden deze week ivm Project CARS :P

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07-10 22:11
Radiance schreef op zondag 10 mei 2015 @ 12:55:
Was het een beetje vergeten door Project CARS maar daar komt ie :P
Haha, ik wist wel dat dat zou gebeuren. Beter laat dan nooit zeggen we dan maar :P.

De lap van deze week:

Er zijn nog heel weinig tijden ingevuld in de sheet zie ik net, iedereen aan pCars?

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:15

Superkiwi

Hoi doei

Yep :P
Ik heb de laatste 3/4 weken geen challenge meer gedaan.
Eerst Bloodborne, nu pCars...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armend123
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-07 17:26
Nette ronde!

Heb de afgelopen weken ook weinig tijd gehad, maar deze week ga ik wel proberen om een goede tijd neer Te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 16:06
Shit zeg. Gewoon een challenge gemist. Dacht echt dat ik al een tijd had neergezet. Balen.

Maar goed. Wel alvast een tijd genoteerd voor deze week.

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf Driveclub nog even spelen. Ik probeer even snel te levelen, zodat ik wat challenges mee kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-10 21:13
Schrap mij maar van de lijst, ik ga zo dadelijk Project CARS halen en denk niet dat ik nog driveclub zal gaan spelen. (heb sowieso weinig mee kunnen doen ivm andere verslavende games.. :p )

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
  • Laatst online: 17-11-2024
Leuke challenge deze week! Kort baantje en kleine verschillen. Doet me denken aan de eerste challenge met de Audi TT op Tamil Nadu 1. Waar de wekelijkse lol is begonnen _/-\o_

Ik denk dat ik pCars er niet bij ga halen. Ik lees nogal wat reacties dat het eigenlijk gemaakt is om met een stuur te spelen. Ik heb geen zin om 2 seconden per rondje toe te geven op de snelle jongens en een stuur beland toch ergens in de kast bij mij. Beest, kan jij een beetje meekomen met controller en heb je er even veel plezier mee als DC?

Edit: De helft van de tijden is maar ingevuld in de sheet, don't be lazy!

[ Voor 15% gewijzigd door power_user op 11-05-2015 21:47 ]

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:15

Superkiwi

Hoi doei

Oldskoel, op de pCars leaderboards staan controller gebruikers en wheel gebruikers mooi door elkaar.
Met controller kan je prima meekomen dus ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
power_user schreef op maandag 11 mei 2015 @ 21:43:
Beest, kan jij een beetje meekomen met controller en heb je er even veel plezier mee als DC?
Niet lang genoeg gespeeld om heel goed te kunnen oordelen. Maar de top zal je niet bereiken met een controller. Er is simpelweg niet genoeg feedback om de auto goed aan te voelen. Geen gevoel van remmen, geen gevoel van uitaccelereren. Beetje lastig een sim-racer te besturen zo :). Ik zal m dus ook niet kopen zolang een stuur geen optie is voor me.

Challange van deze week doet me ook weer denken aan de eerste week haha. Technische baan met een langzame auto, zal weer spannend worden deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dorus2828
Leuke challenge deze week!
DC is wat sneller om even een race te doen dan CARS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd Beest41. _/-\o_
Nu dit is echt een leuke challenge, ook lekker dat je gewoon door kunt rijden.
Ben ook weer even de singleplayer aan het doen, wow die is ook echt heerlijk, zitten echt mooie uitdagingen tussen.

Pcars tsja, heb het idee dat het nog steeds een soort beta is ook al zitten ze er al 4 jaar mee te knutselen.
De helft van mijn community uitdagingen bijvoorbeeld worden of niet in de lijst opgenomen of ze verdwijnen ineens zomaar na 1 of meerdere dagen uit de lijst en ik heb spijt dat ik het voor de PS4 heb gekocht ipv voor de PC maargoed eigen domme fout 8)7 . Blijf dus maar bij Driveclub al wel wat minder omdat ik nu Dirt Rally meer speel(is ook nog een beta) vind ik echt een te gekke game tot nu toe, eindelijk weer een goede game van Codemasters :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
Superchallenge deze week, en dat vertaald zich bij mij meteen terug in de rondetijd: 1:05,647. Alleen jammer dat de DC servers het verpesten, het klassement update niet. Ik wil deze tijd niet kwijt, aan laten staan totdat de tijd is bijgewerkt of kan ik het schudden?

Mag ik een screenshot gebruiken als bewijs? Of valt dit onder "balen joh, maar weer hebben dit probleem allemaal wel eens"?

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:35
DrWoetR schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 23:24:
Superchallenge deze week, en dat vertaald zich bij mij meteen terug in de rondetijd: 1:05,647. Alleen jammer dat de DC servers het verpesten, het klassement update niet. Ik wil deze tijd niet kwijt, aan laten staan totdat de tijd is bijgewerkt of kan ik het schudden?

Mag ik een screenshot gebruiken als bewijs? Of valt dit onder "balen joh, maar weer hebben dit probleem allemaal wel eens"?
Volgens mij is er wel eens eerder iemand geweest die maar een screenshot heeft gemaakt en hier neer is gezet. Je kunt het altijd proberen, maar de week is nog jong dus je tijd kan nog verbeterd worden :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

DrWoetR schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 23:24:

Zelf save ik inmiddels standaard een replay van mijn beste tijd. Dan kan ik die altijd boven water halen als er iets mis is gegaan. Dat doe ik vooral voor mezelf en niet voor het klassement. Verder heb ik ook al regelmatig gehad dat het klassement niet werd geüpdatet op het moment dat ik de tijd reed, maar dat het er later toch in stond. Zelf zou ik het niet opvoeren als bewijs voor de tijd en het gewoon vergeten. Ik heb het klassement hierop ook nog nooit gecontroleerd. De eer van het beste rondje komt meestal Baas41 of Beest41 toe, dus mijn beste tijd is vooral om voor mezelf te zien hoe ik het doe ten opzichte van de andere tweakers.

Als je een screenshot als bewijs wilt leveren is dat wat mij betreft prima. Het is meer gedaan en volgens mij dus wel geaccepteerd. Ik zie je morgen (als je waarschijnlijk toch nog wat tijd hebt op Hemelvaartsdag) nog wel een betere tijd zetten en dan is alle fuz voor niks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
Ik vind een screenshot ook wel acceptabel. Bij de vorige challenge had ik veel meer last van de servers en nam ik na elke verbeterde tijd een screenshot (paranoid). Het was ook frustrerend om te zien dat toen het welke syncte, dit enkel voor mijn tweede beste tijd gebeurde...

Door de slechte servers ben ik trouwens ook een serieuze bijdrage aan de club kwijt.

Deze week heb ik nog bijna geen server issues gehad. Knock on wood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-10 09:13
SonnyBBQ schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 10:39:
Deze week heb ik nog bijna geen server issues gehad. Knock on wood.
Denk dat de servers die Driveclub hosten opeens idle staan ivm Project Cars >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Ik heb mijn tijd voor deze week vast ingevuld. Verwacht er niet meer onder te kunnen komen. 9 tienden achter Beest41 vind ik zelf niet slecht. Die 9 tienden verlies ik volledig in de eerste bocht en die krijg ik maar niet onder de knie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-01 16:42
Ik heb precies diezelfde tijd en krijg eveneens die eerste bocht niet onder controle.

psn: t-zakje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Heb net een 1:05,786 gereden maar de servers willen hem niet hard updaten. De video wordt door YouTube verwerkt en zal ik zo posten. :)

[ Voor 14% gewijzigd door ButsMG op 16-05-2015 23:58 . Reden: Video toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Kom maar weer op met die nieuwe challenge Radiance....

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
We zijn Radiance kwijt aan pCars :p. Misschien even pm'en?

Lap van deze week:

Oldzkoel had geen pogingen meer gedaan volgens mij, had nog wel een verbetering verwacht van 'm.

[ Voor 58% gewijzigd door SCARfaceE op 17-05-2015 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
SCARfaceE schreef op zondag 17 mei 2015 @ 17:19:
We zijn Radiance kwijt aan pCars :p. Misschien even pm'en?

Lap van deze week: [video]

Oldzkoel had geen pogingen meer gedaan volgens mij, had nog wel een verbetering verwacht van 'm.
Mooie ronde _/-\o_ Gefeliciteerd! Ik heb zelf dit weekend geen tijd meer gehad, maar ben tevreden met m'n 3e plek.

Nu is het wachten op Radiance.....

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Volgens mij zijn we Radiance echt kwijt. Ik zal hem PM-en en eens kijken hoe het er bij hem voor staat en of hij anders even de hele procedure over wil dragen.

Mits er natuurlijk nog genoeg animo voor is... Maar met 20 geregistreerde tijden in de laatste challenge zal dat denk ik wel goed zitten, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjuzt
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13-09 11:20
Ik wil nog wel door.. Ik vind de challenges wel leuk... Zal vanavond even mijn tijd invullen is dat ook weer compleet..

PSN: Joosty1986

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
Voor mij mag het ook verder gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Van mij mag het zeker doorgaan. Ondanks dat ik PCars heb blijf ik DC ook nog gewoon spelen. Deze Challenges blijf ik toch erg leuk vinden :)

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Hear, hear!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Doorgaan!

Idd, had hele week geen tijd meer. Snelle tijd hoor, weet niet wat ik nog had kunnen doen. Gefeliciteerd Beest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Ik zal wanneer ik kan ook mee doen, ik heb voorlopig nog geen CARS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Driveclub FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Sorry voor m'n afwezigheid maar de griep heeft me te pakken :(
Voelde me echt te beroerd om te gaan gamen en m'n vriendin snapte het niet.

Het 1e nummer voor de auto was een8, dat was de Audi uit de eerste week dus nieuw nummer 57.
Die hebben we ook al gehad in week 14 dus weer een nieuw nummer, 15, en dat is mijn zo geliefde Alfa Romeo uit week 11 dus weer een nieuwe nummer...dit keer eentje die we nog niet hadden gehad maar de niet level 50'ers niet leuk gaan vinden: Ferrari 599XX Evoluzione dus nummer 62.
Als ik het mij goed herinner is deze auto vanaf level 50 beschikbaar.

Anyway, de baan, die ging wel in 1x goed namelijk nummer 10 wat betekend dat het Canada: Sinclair Pass (R) wordt deze week.
De tijd is vroeg deze week, 7u 's morgens.

Ik ga even snel een rondje doen en jullie kunnen de invite zo verwachten, daarna weer lekker terug naar bed ;w

Ik ga m'n best doen deze zaterdag weer gewoon zoals gewoonlijk de challange te versturen want was wat aan het slacken laatste 2 weken met deze week als koploper, excuses daarvoor. Ik laat deze challange gewoon een week lopen dus als ik de volgende zaterdag verstuur kunnen er 2 gereden worden t/m maandag. :)

Edit: Oke even geduld nog, moet eerst een update binnen halen 8)7

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
Cool, dat je het toch nog opzet. Zo zie je maar wat voor entertainment je ons tot nu toe geboden hebt... zo erg, dat we al afkickverschijnselen en paniekaanvallen krijgen als we denken dat het niet doorgaat :+

Laat je vriendin je maar goed verzorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Beterschap Radiance. En top dat je deze challenge blijft organiseren! :)

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-09 00:58

invincible30

Psn: pelter29

Nice!

Straks weer ff rondje rijden.

Ik vind dc ook leuker dan pc ben ik wel achter.

Beterschap radiance!

[ Voor 11% gewijzigd door invincible30 op 19-05-2015 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Top Radiance en beterschap uiteraard.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Echt een auto die je stuurt met je gaspedaal, die FXX. Beterschap Radiance!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Radiance 1: Thnx en beterschap!

@Radiance 2: Top, weer een uitdaging, hebt er zin in!

@Radiance 3: Lekkere loting... 😒... Ben nog geen level 50!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Hmmm... denk dat ik ook nog niet bij level 50 ben. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Net vorige week terug en nog snel een tijd gezet, gelijk weer een weekje vrij... (nog geen lvl50).

Top dat je wel doorgaat, Radiance! Beterschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
DrWoetR schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 00:13:
Echt een auto die je stuurt met je gaspedaal, die FXX. Beterschap Radiance!
Ja, zeer leuke wagen om te rijden. De skills om controle te houden zijn hier de uitdaging.

Ivm Level 50... Het ligt er natuurlijk aan welke level je al bent, maar als je in de buurt van een 50 bent zou ik toch snel proberen te levelen. Je kan kijken bij welke waarderingen je dichtbij het einde van de level zit en hoeveel het opbrengt. Zo kan je combinaties maken (bvb racen met Ferrari in India op een circuit en tegelijk slipstreamen) en relatief snel omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
SonnyBBQ schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:54:
[...]

Ja, zeer leuke wagen om te rijden. De skills om controle te houden zijn hier de uitdaging.

Ivm Level 50... Het ligt er natuurlijk aan welke level je al bent, maar als je in de buurt van een 50 bent zou ik toch snel proberen te levelen. Je kan kijken bij welke waarderingen je dichtbij het einde van de level zit en hoeveel het opbrengt. Zo kan je combinaties maken (bvb racen met Ferrari in India op een circuit en tegelijk slipstreamen) en relatief snel omhoog.
Thanks voor de tip. Dat is wel slim ja. Ik geloof echter dat ik nog ongeveer level 40 ben, dus ik heb nog heel wat te gaan.

Edit: Nee, het gaat hem niet meer worden deze week. Gisteren van level 40 naar 43 gegaan in 2,5 uur (met het behalen van sterren voor de 225/225). Gaat zo tergend langzaam nu.
Maar goed. Ik heb me nu dus als doel gesteld om de 225 van 225 sterren te gaan halen. Ik moet nog 7 sterren waaronder de venom hot lap.

[ Voor 18% gewijzigd door ButsMG op 20-05-2015 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Mijn snelste rondje tot nu toe deze week:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Goed bezig Oldzkoel. We staan nu met 4 clubleden in de top 5. Goed bezig zo...

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Gisteren weer geprobeerd te levelen. Zit nu bijna op 46. Aan het einde van de avond wel voor het eerst de dubbele fame events gevonden. Misschien dat ik het daarmee nog net kan halen... Maar ik denk het ook eigenlijk niet.

Overigens wel 225 van de 225 sterren. Toch nog iets gehaald deze week. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Armeeeennnddddd / Baaaaaaaaassssssssss, waar zijn jullie?

Heb nu 1:24.545 gereden. Op zich best aardig. Maar er kan nog minstens 5 tiende af als ik naar mijn snelste sectortijden kijk 8)7

Beest zal zelfs wel 1:23 kunnen rijden denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Wait what, zeer goeie tijd is dat. Ik zei dat er nog zeker 3/10 af kan van mijn tijd maar jij gaat er een stapje overheen.. Werk aan de winkel :P.

Edit: Ja ik zie het al, het kan nog eens 5/10 sneller :P. Maar die laatste sector.. pff |:(

[ Voor 24% gewijzigd door SCARfaceE op 22-05-2015 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Haha, jij ook weer lekker bezig. Helaas morgen geen tijd meer. Verjaardagen enzo. Feli!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Deze challenge duurt wat langer hè. Nog genoeg tijd :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Jup, deze challange duurt nog tot maandag máár...zoals beloofd ga ik vanavond al de nieuwe challange maken om het normale ritme weer op te pakken dus daar komt ie :)

Het nummer van de auto deze week was 17 en dat is de Aston Martin V12 Zagato.
Het nummer voor de baan was 55 en dat is Noorwegen: Hurrungane.
In Noorwegen is het tussen 6:00 en 19:00 uur licht dus 6/tm19 in de random generator en daar is 8 uitgekomen dus 8 uur 's morgens.

Ik ga weer even m'n rondje rijden en jullie kunnen zo de invite verwachten :)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Radiance schreef op zondag 24 mei 2015 @ 00:17:
Jup, deze challange duurt nog tot maandag máár...zoals beloofd ga ik vanavond al de nieuwe challange maken om het normale ritme weer op te pakken dus daar komt ie :)

Het nummer van de auto deze week was 17 en dat is de Aston Martin V12 Zagato.
Het nummer voor de baan was 55 en dat is Noorwegen: Hurrungane.
In Noorwegen is het tussen 6:00 en 19:00 uur licht dus 6/tm19 in de random generator en daar is 8 uitgekomen dus 8 uur 's morgens.

Ik ga weer even m'n rondje rijden en jullie kunnen zo de invite verwachten :)
Ik denk dat ik in het zicht van de finish ben gestrand. Gisteravond net level 49 geworden en ik denk niet dat ik vandaag nog tijd heb. Jammer maar helaas.

Wel veel plezier beleefd aan de online multi-player time trials die ik deze week voor het eerst ontdekt heb.

Volgende week gelukkig weer meedoen voor de challenge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Net op de valreep nog een tijd gezet voor de challenge van afgelopen week. Misschien dat ik morgen nog een betere tijd kan zetten. Ook direct een tijd gezet voor de nieuwe challenge. Ben ik weer redelijk bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Uitdagende track weer. 3.15 is de nr.1 tijd wereldwijd. Ik heb nu 3.19 gereden maar 1 foutje en begin maar gelijk opnieuw want dan red je het niet meer.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Theo27 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 21:25:
Uitdagende track weer. 3.15 is de nr.1 tijd wereldwijd. Ik heb nu 3.19 gereden maar 1 foutje en begin maar gelijk opnieuw want dan red je het niet meer.
Poeh... Ik zou al blij zijn met 3:27 (heb nu 3:32)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Zo. Gisteren toch nog even kwaad kunnen maken en naar level 50 door kunnen trekken. Ik was helemaal kapot, maar daarna toch nog 10 rondjes kunnen rijden en er een 1:28,920 uit kunnen trekken.

Wat een irritante wagen zeg, die Ferrari. Maar misschien had ik gewoon meer tijd nodig om te wennen, of misschien was het toch de vermoeidheid. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Was een hele lastige deze afgelopen challenge. In de laatste 2 uur nog mezelf kunnen verbeteren, maar toch raak ik wat tijd kwijt in de laatste sector.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CF3H3JTUIAE4tED.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Heul knap! Gefeliciteerd Beest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Verbazingwekkend hoe strak... en ook elke keer weer hè! Hoe doe je dat man?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
Nice, proficiat Beest. Ik kreeg die korte S-bocht aan het begin maar niet juist. En dat was dan gelijk genoeg om nooit meer close te komen.

De uitdaging van deze week is ook wel weer de moeite. Ik weet niet of het aan mij ligt, maar de vlaggetjes-strategie (rood=rem, geel=gas los, groen= vol gas) lijkt hier niet van toepassing. Ofwel heb ik het altijd verkeerd begrepen :p

Heel leuke baan om te rijden en die wereldtijd moet eraan hé jongens. Ikzelf zou al zeer blij zijn met een sub 3.20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En het mooie is... dan ben ik blij met de 3.25 en wordt er gewoon doodleuk 3.15 gereden. Er zijn echt een paar stukken waar nog veel te winnen is. De challenge vindt ik erg gaaf, toffe baan.

Maar een vraag naar jullie tactiek.

Het voordeel met een rondjes baan is dat de tijden sneller zijn, dus als ik bijvoorbeeld een bocht verkeerd neem maak ik nog steeds het rondje af om een nieuwe lap te zetten. Ik zet de challenge niet opnieuw.

Met een parcours ben ik sneller geneigd 'opnieuw' te doen vooral wanneer ik al weet dat mijn tijd niet beter wordt. Nadeel is dat je een baan nooit zo goed kent als een rondjes baan.

Wat doen jullie?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2015 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Thanks guys :D.
Freakster86 schreef op maandag 25 mei 2015 @ 23:27:
Verbazingwekkend hoe strak... en ook elke keer weer hè! Hoe doe je dat man?!
Mad skillz bruh :P. Haha neejoh, ik weet het ook niet, jaren gaming in de vingers, maar dat zal bij de meesten wel zo zijn :/ .
Ik rij het eerst een paar keer uit en daarna gewoon opnieuw bij elke foutje.. Tenzij je de snelheid nodig hebt om een goede start te maken, dan moet ik het wel altijd uitrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
SCARfaceE schreef op dinsdag 26 mei 2015 @ 19:14:
Ik rij het eerst een paar keer uit en daarna gewoon opnieuw bij elke foutje.. Tenzij je de snelheid nodig hebt om een goede start te maken, dan moet ik het wel altijd uitrijden.
Zo doe ik het meestal ook. Tenzij ik niet tevreden ben over hoe ik een bepaalde bocht neem, dan rijd ik sowieso verder om die bocht nog even te oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

SonnyBBQ schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 14:13:
[...]

Zo doe ik het meestal ook. Tenzij ik niet tevreden ben over hoe ik een bepaalde bocht neem, dan rijd ik sowieso verder om die bocht nog even te oefenen.
Zo doe ik het ook, maar zou ik nog aan toe willen voegen dat ik ook laat meewegen of ik nog levels te behalen heb. Als ik in een auto of op een track rijd waar ik nog levels te halen heb, rijd ik vaker door dan wanneer dat niet zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
Goed punt... Ik moet nog wat Kilometers met Aston Martins. Straks maar mooi mijn track afrijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Dacht ik toch net even in de buurt te komen van Ktulu... Verprutste ik de laatste sector en vervolgens knalt beest nog even met 3 seconden onder de tijd van Ktulu...

Kon natuurlijk ook niets anders dan een ilusie zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Tussen 1 en 2 juni (maandag en dinsdag) gaan ze de challenge servers vervangen en de oude challenges worden dan verwijdert. Dus de challenge die morgen wordt aangemaakt verdwijnt tussen maandag en dinsdag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
SCARfaceE schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 21:00:
Tussen 1 en 2 juni (maandag en dinsdag) gaan ze de challenge servers vervangen en de oude challenges worden dan verwijdert. Dus de challenge die morgen wordt aangemaakt verdwijnt tussen maandag en dinsdag..
Ja idd, ik las het ook. Hierbij de complete details van update 1.16:

On Monday 1st June at 10am UK time there will be a significant server upgrade and Game Update 1.16 will be available at the same time. Full details follow...

The servers that provide Challenges in DRIVECLUB are being replaced and upgraded. This will bring bigger, better challenges and improve server performance across the game as we continue to work to make the PlayStation Plus Edition of DRIVECLUB possible.

After the update and new servers go live, your Challenges and Event History will start afresh, so please schedule your challenges to end before 10am UK time on Monday 1st June. You can continue to play and create Challenges before the update but please understand that any events that are still active during the update will not continue on the new servers.

Full details for Game Update 1.16 (coming Monday 1st June):

* Challenges will be expanded to support an unlimited number of participants.
* Challenge notifications will be integrated into the Social Hub activity feed for easy access.
* The Challenge Menu will have a new interface to make it easier to join Challenges.
* Evolution Studios Challenges will be added to the Challenge Menu for direct and easy access.
* Invitation options will be optimised to focus on active players and reduce challenge notification spam.
* More of our favourite #PS4share pictures created by the community will be added to the Menus.
* Significant technical improvements will be made to enhance server connectivity and prepare for the PlayStation Plus Edition.

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Lijkt me goed om dan even te wachten met een nieuwe challenge. Anders is het een beetje moeite voor niks voor Radiance...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Ja het lijkt me ook het beste om pas maandagavond de nieuwe challenge te starten.

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Hmmm, kan wel een een challenge aanmaken tm maandag. Wellicht een oude favoriet nog een keer rijden? Bijvoorbeeld die track in Noorwegen met de Alfa. Of de aller eerste met die TT was ook leuk... Dan maak ik na de upgrade de echte challenge wel aan en laat die dan weer een week lopen net als vorige week en pak dan volgende week zaterdag de normale draad weer op.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Radiance schreef op zaterdag 30 mei 2015 @ 12:31:
Hmmm, kan wel een een challenge aanmaken tm maandag. Wellicht een oude favoriet nog een keer rijden? Bijvoorbeeld die track in Noorwegen met de Alfa. Of de aller eerste met die TT was ook leuk... Dan maak ik na de upgrade de echte challenge wel aan en laat die dan weer een week lopen net als vorige week en pak dan volgende week zaterdag de normale draad weer op.
Die allereerste met de TT daar was ik toen nog niet bij, dus die lijkt me wel leuk voor 2 dagen. Kijk maar of er meer liefhebbers zijn...

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Bij de eerste challenge was ik er ook nog niet bij. Een korte challenge met de TT sla ik niet af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Heb de TT challenge verstuurd.
Zat al vrij snel weer rond m'n oude tijd dus denk dat als ik hier even op focus er best wat af kan. Maar ja... Project cars is ook leuk :P

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Leuke challenge met de TT :) Heb nu een 0:52,278 staan. Redelijk wat rondjes voor gereden, dus ik denk dat dit het maximaal haalbare voor mij is vandaag.

Die eerste bocht op dit circuit blijft bijzonder lastig voor mij.... Daar moet ik een seconde kunnen pakken, maar het wil maar niet lukken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Best een slordige lap geworden uiteindelijk, kan veel netter en dus sneller maarja altijd weer lastig natuurlijk.

Interessant om weer de eerste challenge te rijden, ben benieuwd of ik nu sneller kan. Als ik kijk naar het filmpje dat is de TS staat denk ik van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:35
SCARfaceE schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 21:00:
Potver. Ik met een collega afgesproken om zondag een trofee te halen waarbij je je eigen uitdaging moet winnen 5x. Had hem op 24 uur gezet, maar is dus vannacht verwijderd.

Lekker dan :( Gelukkig is het niet heel vervelend om even te rijden in Driveclub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Update en upgrades zijn inderdaad inmiddels geweest. De nieuwe challenge kan gemaakt en verstuurd worden.

In de tussentijd even een tijd neergezet in de Evolution Studios time-trial challenge, ook leuk :P. Helaas kan ik de andere time-trial challenge niet rijden, heb je de lambo's voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Leuke toevoeging die Evolution uitdagingen :)

Iemand een idee trouwens hoe het is afgelopen met de TT challenge? Die staat er nu natuurlijk niet meer bij. Ik neem aan dat deze niet wordt meegeteld voor de stand...

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Oke komt ie weer dan :)
De auto is geworden: 52 (Mercedes AMG GT)
De baan: 68 (Schotland: Trotternish)
En de tijd is 8:00 :)

Ik ga even een rondje rijden en jullie kunnen zo de invite verwachten.

Grrr, nvm, moet eerst een update binnenhalen terwijl de PS4 gewoon in rust modes stond.
Ellende...

[ Voor 20% gewijzigd door Radiance op 01-06-2015 20:03 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:39

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Hoi Radiance, ging niet helemaal lekker maar heb je toegevoegd voorde Challenge :) PSN: Graaf_Gerard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Zag en hij is verstuurd aan iedereen.
Wel een gedoe zeg, je kan nu maximaal 32 mensen tegelijk inviten en aangezien ik geen zin heb m'n lijst uit te zoeken en we heel wat nieuwe vrienden bij zijn gekomen sinds project Cars moet ik nu dus 3x inviten, ellende :P

Maar als alles dan nu ook soepel blijft draaien is het ze vergeven. ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Radiance op 01-06-2015 20:31 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radiance schreef op maandag 01 juni 2015 @ 20:01:
Oke komt ie weer dan :)
De auto is geworden: 52 (Mercedes AMG GT)
De baan: 68 (Schotland: Trotternish)
En de tijd is 8:00 :)

Ik ga even een rondje rijden en jullie kunnen zo de invite verwachten.

Grrr, nvm, moet eerst een update binnenhalen terwijl de PS4 gewoon in rust modes stond.
Ellende...
Challenge klinkt good Radiance, gewoon tot zaterdag avond weer?

Bedankt weer voor het opzetten van de challenge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Nee hij loopt gewoon een week dus tm maandag. Ik maak as zaterdag of zondag wel de volgende aan.

Geen probleem hoor, doe zelf zo nu en dan ook nog wel een rondje naast Project Cars voor de afwisseling :)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Interessante track... als je eenmaal in een links/rechts/links/rechts combinatie met een daling zit en dan wat slipt verlies je veel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:39

Shadow_Agent

Jullie zijn te goed :'(

Pagina: 1 ... 8 ... 19 Laatste