[PS4] Driveclub Tweakers Challenge

Pagina: 1 ... 7 ... 19 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Strakke rondes weer gasten! Petje af :)
Ik heb zelf weinig mee gekregen van deze challange, helaas :(
Geen tijd, moe, druk (1e keer dat ik een week niet in m'n Playseat heb gezeten nadat we deze hebben aangeschaft :o )....maar goed, dat betekend niet dat we niet verder gaan met de volgende challenge.
Wederom een lange dag achter de rug dus vandaar ook wat later en wil eigenlijk ook zo m'n mandje in dus ik doe het deze week even zonder screenshots op goed vertrouwen dus...

Het nummer voor de auto was 43 dus de Savage Rivale GTR-S.
Het nummer van de baan was 47 dus we verhuizen naar Japan naar Takahagi Hills (R).
In Japan is het van 08:00 tot 21:00 uur licht buiten dus we gooien 8 t/m 21 in random.org en daar kwam 12 uit dus we gaan om 12u 's middags rijden deze week :)

Zoals eerder gezegd ga ik deze week beginnen met opschonen.
Als je deze week dus geen invite meer krijgt heb je je tijden niet ingevuld.
Mocht je weer deel willen nemen mag je mij een PM sturen. :)

Volgende week gaan de mensen met maar 1 tijd eruit tenzij je nieuwkomer bent uiteraard of als je een andere reden hebt waarom je maar 1 tijd hebt ingevuld.
Het gaat om de volgende mensen (GoT Nicknames):
SC4RF4C3
arjan3500
chillierelk
RFdeGroot
Tweakarim
KuijtNL
Moulin30
Slaapje
Razenko

Nu weet ik dat er een aantal tussen staan die mee willen blijven doen en daar had ik al PM van ontvangen maar had even geen zin om jullie er tussen uit te gaan zoeken dus vandaar even snelle copy paste :) En als je deze week je tijd in vult val je toch buiten de selectie ;) Ook ilpaulio zal buiten de selectie vallen aangezien hij/zij deze week voor het eerst een invite krijgt. Mijn excuses, zag je al vanaf donderdag op m'n telefoon voorbij komen maar heb nu pas tijd.

Anyway, ik wens iedereen weer veel succes deze week en keep it up!

Ik ga m'n vriendin ff achter Monopoly vandaan kicken en het wekelijkse rondje rijden ;)
Binnen nu en 15 minuten kunnen jullie de invite verwachten.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Radiance, bedankt weer voor de moeite :) d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
No problem, ik speel zelf eigenlijk alleen nog maar de challange en zo nu en dan wat driften :)
De rest kost allemaal niet zo veel tijd behalve die screenshots, zeker vanaf m'n laptop, maar de spreadsheet is zo bijgewerkt nu :)

Zie wel dat ik flink gas aan de bak moet met m'n 2:02...moeten minimaal wel 7 seconden vanaf kunnen :P
Zie dat m'n vriendin mijn tijd al met een seconde verbroken heeft in dr eerste rondje dus maak er maar 10 seconden van :P

[ Voor 16% gewijzigd door Radiance op 18-04-2015 23:59 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-09 07:21

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Radiance schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 23:57:
No problem, ik speel zelf eigenlijk alleen nog maar de challange en zo nu en dan wat driften :)
De rest kost allemaal niet zo veel tijd behalve die screenshots, zeker vanaf m'n laptop, maar de spreadsheet is zo bijgewerkt nu :)

Zie wel dat ik flink gas aan de bak moet met m'n 2:02...moeten minimaal wel 7 seconden vanaf kunnen :P
Zie dat m'n vriendin mijn tijd al met een seconde verbroken heeft in dr eerste rondje dus maak er maar 10 seconden van :P
10 seconden eraf met T300RS confirmed :9 Zit nu op 1:49 hoog.

Een 1:47 gaat voor mij waarschijnlijk lastig worden met stuurtje. Het zou moeten kunnen maar zo goed ben ik niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Wat een heerlijke challenge voor deze week! Valt precies in mijn straatje; goede lengte, lekker breed en veel afwisseling in bochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke track maar de wagen bevalt mij niet zo goed. Hij heeft nogal de neiging om te ondersturen.
Ofwel moet ik wat vroeger remmen en vooral minder draaien en remmen tegelijkertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Onderstuur is idd vlink bij deze auto... Dat maakt de bocht naar benden in sector twee echt tricky. Ik heb geen idee hoe ik die snel door ga komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-06 19:16
Gas heel eventjes los, hard insturen over het grind en dan weer gas erop. Paar keer oefenen en je hebt het door. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Baas41 op 20-04-2015 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:14
Gefelicteerd Armend.
Ook nog een mooie crash gemaakt :D
En doorrijden alsof er niets gebeurd is... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:24

JSchut

.....

Deze prutser gaat zich ook weer aan de lijst toevoegen. Na veel (te veel) tijd in Dragon Age gestopt te hebben ga ik Driveclub ook weer een beetje oppakken. Gister even geprobeerd en kwam tot een 1:57.xxx lol bijna helemaal onderaan :D Zal vanavond nog even proberen en mijzelf weer terug in de spreadsheet zetten.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd Armand, en wederom een mooie challenge Radiance.
Daar gaan we weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Baas41 schreef op zondag 19 april 2015 @ 23:38:
Gas heel eventjes los, hard insturen over het grind en dan weer gas erop. Paar keer oefenen en je hebt het door. :)
De tip helpt :) ik heb zowaar nog 2 tienden van mijn tijd gereden met het proberen. Ik heb hem nog niet helemaal onder de knie, maar zo ga ik misschien nog richting een hoge 1:47 komen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieV
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-06 08:18
sanant schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 16:56:
Jammer dat ik nu zo´n 16 uur per dag aan het werk ben .
ik kan straks nog wel een tijd neerzetten maar ik moet het hebben van doorzetting....
met 3 rondjes laatste met 60 kom ik in de punten maar geen tijd voor :X :X :X
Ja je wordt node gemist bij Thundersday!

PSN gamertag: H3nk13024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Had eergister een tijd neergezet van 1:57.xxx en dacht dat ik niet veel harder zou kunnen. Gister avond nog even snel een rondje of 6 gedaan en kwam na een 1.55 en een 1.54 tot een 1:52.793. Die had ik niet verwacht :D Nu klinkt dit voor velen niet als een snelle tijd, maar voor mij is dit toch best al een aardige tijd.

Ga zeker nog proberen om wat sneller te zijn. Een seconde eraf moet toch nog wel lukken.

[ Voor 3% gewijzigd door JSchut op 21-04-2015 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

JSchut schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 09:07:
Had eergister een tijd neergezet van 1:57.xxx en dacht dat ik niet veel harder zou kunnen. Gister avond nog even snel een rondje of 6 gedaan en kwam na een 1.55 en een 1.54 tot een 1:52.793. Die had ik niet verwacht :D Nu klinkt dit voor velen niet als een snelle tijd, maar voor mij is dit toch best al een aardige tijd.

Ga zeker nog proberen om wat sneller te zijn. Een seconde eraf moet toch nog wel lukken.
Je gaat nog wel richting de 1:50 komen :Y Ik ben ook geen held en lig standaard ongeveer 3 seconden achter de snelste.

Ik ken je sectortijden niet, maar die twee seconden zou je er al af kunnen rijden door de twee bochten ,voor het stukje berg op in sector twee, goed aan te snijden. Daar kun je namelijk veel extra snelheid meenemen, die berg op, door goed aan te komen. Dat zorgt er ook weer voor dat je minder aan het glijden bent tijdens de weg naar boven. Hierbij geld dat de eerste bocht (de snelle met groene vlaggetjes) veel minder belangrijk is dan de tweede (iets langzamere met gele vlaggetjes). Ga dus gewoon wat langzamer door de eerste bocht, zodat je de tweede goed kan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Mystic Spirit schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 09:48:
[...]

Je gaat nog wel richting de 1:50 komen :Y Ik ben ook geen held en lig standaard ongeveer 3 seconden achter de snelste.

Ik ken je sectortijden niet, maar die twee seconden zou je er al af kunnen rijden door de twee bochten ,voor het stukje berg op in sector twee, goed aan te snijden. Daar kun je namelijk veel extra snelheid meenemen, die berg op, door goed aan te komen. Dat zorgt er ook weer voor dat je minder aan het glijden bent tijdens de weg naar boven. Hierbij geld dat de eerste bocht (de snelle met groene vlaggetjes) veel minder belangrijk is dan de tweede (iets langzamere met gele vlaggetjes). Ga dus gewoon wat langzamer door de eerste bocht, zodat je de tweede goed kan pakken.
Mijn 1.52 won ik 1 sec in sector 1 en 2 sec in sector 2. Verloor helaas weer 6 tiende in sector 3.

Weet mijn sector tijden helaas niet. 1:50 lijkt echter nog ver weg voor mij, maar wie weet. Heb ook nog niet eens 10 rondjes gereden. Dus wie weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Met 10 rondjes kom je net kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
In de vorige challenge heb ik zeker wel 150 rondjes gereden haha.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 10:28
Ik ga ook maar weer eens wat actiever rijden, net een 1.54 gezet na 4 pogingen.. Mezelf maar direct ingevuld op de excel lijst aangezien ik op de nominatie sta om verwijderd te worden :o

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

JSchut schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 09:58:
[...]

Mijn 1.52 won ik 1 sec in sector 1 en 2 sec in sector 2. Verloor helaas weer 6 tiende in sector 3.

Weet mijn sector tijden helaas niet. 1:50 lijkt echter nog ver weg voor mij, maar wie weet. Heb ook nog niet eens 10 rondjes gereden. Dus wie weet :)
10 rondjes is niks :)

Bij mij gaat het meestal ongeveer zo:
- Eerste 3 ronden zet ik een basis tijd
- Tot 10 ronden gaan er behoorlijk wat seconden af
- Tot 20 ronden rijd ik er dan meestal nog een paar seconden af, maar dan meestal in stukjes van 0,5 seconden.
- Vanaf 20 ronden gaat het in veel kleinere stukjes (tienden en hondertsten)

Je hebt dus nog ruimte genoeg om te verbeteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:26
Voordat ik het vanavond wil proberen ben ik wel benieuwd voor welke level deze auto is? vorige kon ik niet mee doen door de level ristrictie.

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Ik weet niet of er ergens een lijst is van welke auto bij welk level wordt vrijgespeeld. Misschien even googlen? Anders zie je het vanzelf als je gaat beginnen :)

Edit:
Net een lage 1:47 neergezet :) Dat had ik aan het begin van deze week niet verwacht! ben nenieuwd hoe de anderen met stuurtje het er vanaf brengen... Ik begin te denken dat een 1:46 ook mogelijk moet zijn voor mij...

[ Voor 47% gewijzigd door Mystic Spirit op 23-04-2015 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15-09 13:43
Alvast sorry maar deze week door drukte de sheet nog niet bij kunnen werken.
Hoop vandaag nog even een snellere tijd te rijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:26
hmm wou het laat proberen maar ik zag dat het voor lvl 22 en hoger is... moet toch maar wat meer tijd gaan besteden aan driveclub.

Dus ik moet deze aan me voorbij laten gaan.

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 13:33
Ik stel voor dat we voor de volgende challenge alleen Ferrari's in de RNG zetten, zodat we kunnen levelen en de LaFerrari vrij kunnen spelen. Alle Ferrari's zijn vrij stabiele auto's dus dat is mooi meegenomen.

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
^^ dit. Ik moet nog maar een kleine 200km, maar dat is veel sneller gebeurd in een challenge... Ik stem voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-02 16:33
Goed idee, Ferrari's zijn altijd heerlijk om mee te scheuren :P

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Voor wie nog een Thrustmaster T300 Ferrari stuur wil hebben, hij is nu bij Redcoon in de aanbieding voor €249

http://www.redcoon.nl/hotdeals-B558074

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
Als mijn dochter vanavond nog niet geboren gaat worden, dan zet ik vanavond nog snel een tijd neer. Anders sla ik deze week helaas over...

Ik ben voorstander van het Ferrari voorstel. ;)

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Het idee was vorige week al geopperd maar toen leek er niet heel veel animo voor. Ik zal vanavond alle Ferrari's in de random generator gooien.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
Love Ferrari!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
Snoei01 schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 16:54:
Voor wie nog een Thrustmaster T300 Ferrari stuur wil hebben, hij is nu bij Redcoon in de aanbieding voor €249

http://www.redcoon.nl/hotdeals-B558074
Thanks mooie aanbieding, gelijk gekocht ivm aankomende project cars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
Gelijk maar ff goed gedaan...t300rs gekocht, daarna wheelstandpro en project cars gepreordered...ben tenslotte toch bijna jarig 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Ferrari voor de volgende challenge is wat mij betreft prima.

Het ziet er naar uit dat ik deze week in de top 10 beland :) Als dat lukt is mijn doel om komende week opnieuw in de top 10 terecht te komen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Ik ben wat laat deze week met de challenge maar denk dat het nog wel gaat lukken voor middernacht.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Mijn tijd nog weten te verbeteren :) met 0,003 seconden... :+

12e.. het moet maar. Echt ongelofelijk hoe snel Beest hier doorheen gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Shit. Stap net in bed... Tijd vergeten te noteren. Ik heb op de valreep een 1:47 nog iets neergezet. Kan iemand hem hier posten? Dan zet ik hem in de sheet... Sorry!

Edit1: Ik heb mezelf alvast even in de sheet gezet met 1:47,999 maar in het echt is ie dus iets sneller.

Edit2: Waarom is er geen DriveClub app waarin ik dit terug kan zien?

[ Voor 35% gewijzigd door ButsMG op 25-04-2015 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Je kan de verlopen challanges nog een tijde terug kijken in het challange menu dus don't worry :)
De mensen die ik zou gaan opschonen deze week hebben mazzel, heb er geen tijd/zin in nu :P

Anyway, we gaan weer door naar de volgende en om de Ferrari LaFerrari sneller vrij te spelen gaan we deze week alleen de Ferrari's in de random generator gooien.
Ik heb ook even geen zin in screenshots vanaf de laptop (again :P) dus weer op goed vertrouwen....daar komen ze :)
De keuze zal dus vallen op een van de volgende 7 wagens:
Ferrari California
Ferrari FF
Ferrari 458 Italia
Ferrari F12berlinetta
Ferrari 599 GTO
Ferrari 430 Scuderia
Ferrari 599XX Evoluzione

We gooien dus 1 t/m 7 in de generator en daar kwam *tromgeroffel* 5 uit dus we gaan knallen in een Ferrari 599 GTO. De baan was nummer 53, en hoe graag ik nog een keer terug zou gaan naar Holmastad, doen we hem opnieuw. 2e x kwam er 44 uit en dat is Japan: Kobago. In Japan is het tussen 8 en 21 uur licht dus 8 t/m 21 gaan de generator in voor de tijd en daar kwam 19 uit dus we rijden om 7 uur 's avonds.

Dus...ik ga m'n stoeltje even uitklappen en dan kunnen jullie binnen nu en 15 minuten de invite weer verwachten deze week :)

Good luck!

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Lekker bezig Radiance!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Geen probleem :) Jij alvast gefeliciteerd en sterkte toegewenst de komende tijd :P

Hij is verzonden inmiddels :)
Succes allemaal! Leuke baan en leuke auto denk ik, heb net even 1 rondje met controller gekeken maar nu gaat toch echt even het stuurtje uitgeklapt worden :P

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Radiance schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 23:49:
Ik heb ook even geen zin in screenshots vanaf de laptop (again :P) dus weer op goed vertrouwen....daar komen ze :)
Voor mij hoef je geen screens te posten hoor, blijf het top vinden dat je dit organiseert. :)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
Heerlijke challenge nu alweer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Radiance schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 23:49:
Je kan de verlopen challanges nog een tijde terug kijken in het challange menu dus don't worry :)
De mensen die ik zou gaan opschonen deze week hebben mazzel, heb er geen tijd/zin in nu :P

Anyway, we gaan weer door naar de volgende en om de Ferrari LaFerrari sneller vrij te spelen gaan we deze week alleen de Ferrari's in de random generator gooien.
De keuze zal dus vallen op een van de volgende 7 wagens:
Ferrari California
Ferrari FF
Ferrari 458 Italia
Ferrari F12berlinetta
Ferrari 599 GTO
Ferrari 430 Scuderia
Ferrari 599XX Evoluzione

We gooien dus 1 t/m 7 in de generator en daar kwam *tromgeroffel* 5 uit dus we gaan knallen in een Ferrari 599 GTO. De baan was nummer 53, en hoe graag ik nog een keer terug zou gaan naar Holmastad, doen we hem opnieuw. 2e x kwam er 44 uit en dat is Japan: Kobago. In Japan is het tussen 8 en 21 uur licht dus 8 t/m 21 gaan de generator in voor de tijd en daar kwam 19 uit dus we rijden om 7 uur 's avonds.

Dus...ik ga m'n stoeltje even uitklappen en dan kunnen jullie binnen nu en 15 minuten de invite weer verwachten deze week :)

Good luck!
Bedankt weer Radiance! Het was een mooie challenge en we hebben weer een leuke voor de boeg!

Om mijn steentje bij te dragen, zal ik eens proberen of we het selecteren van de auto, baan en tijd kunnen automatiseren in de sheet. Ik ga dus even een test blad aanmaken. Als het niet lukt gooi ik hem weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd maar weer Beest41 _/-\o_
En thnx Radiance voor weer een heerlijke challenge, Ferrari altijd goed :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Mystic Spirit schreef op zondag 26 april 2015 @ 09:28:
[...]
Om mijn steentje bij te dragen, zal ik eens proberen of we het selecteren van de auto, baan en tijd kunnen automatiseren in de sheet. Ik ga dus even een test blad aanmaken. Als het niet lukt gooi ik hem weer weg.
Iemand had dit al eens geprobeerd en heb er zelf ook nog even naar gekeken maar iedere keer dat de pagina refreshed en iedere bezoeker krijgt een ander random getal te zien met de rng van Google Spreadsheet zelf.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Ik krijg de auto en track er idd wel uit. Maar deze wordt iedere keer opnieuw gegenereerd als er een aanpassing in de sheet wordt gedaan.

Misschien dat het is op te vangen, maar daar moet ik nog wel even over nadenken en zoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Leuke challenge weer dit keer. Auto is lekker wendbaar en redelijk goed te controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Verwijderd schreef op zondag 26 april 2015 @ 10:11:
Gefeliciteerd maar weer Beest41 _/-\o_
En thnx Radiance voor weer een heerlijke challenge, Ferrari altijd goed :*)
Haha, deze keer ben ik niet de winnaar helaas, die eer gaat naar m'n broer Baas41. Voel me vereerd dat je meteen aan mij denkt :p :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SCARfaceE schreef op zondag 26 april 2015 @ 13:45:
[...]

Haha, deze keer ben ik niet de winnaar helaas, die eer gaat naar m'n broer Baas41. Voel me vereerd dat je meteen aan mij denkt :p :+.
Lol , oops Beest Baas, meestal 50/50 kans dat het goed is, al is Armand de laatste tijd ook goed bezig.
Maargoed bij deze Baas41 gefeliciteerd :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Leuke baan. Leuke auto. Moet nog flink wat rijden voor de LaFerrari zag ik... Ben nog niveau 2.
Met een 1:35,3 sta ik er nu best redelijk voor. Ben benieuwd waar ik eindig als de 41jes zijn geweest. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Deze track en auto is hard werken met de T300RS... Denk niet dat het punten scoren gaat worden met de challenge deze keer :N

Ook ik heb nog aardig wat kilometers te gaan met een Ferrari voor ik in de buurt van accolade level 5 kom. Deze track is ook niet erg snel en lang, dus snel je kilometers halen zit er ook niet in...

Het selecteren van de auto en track gaat trouwens goed in de sheet. Ik kan het genereren alleen niet op commando laten uitvoeren of stoppen. Iemand die daar een ideetje voor heeft, of een script kan maken dat dat wel kan? Ik kom iig niet verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog veel mensen precies die de LaFerrari moeten 'unlocken'. Ik heb mij nooit speciaal bezig gehouden met een Ferrari en ik had toch de indruk dat die accolades vrij snel gingen. Heerlijke wagen trouwens die LaFerrari.

Nu goed, deze week ook weer een leuke wagen/parcours! Wel veel bochten en dus ook veel plaatsen waar er tijd kan gewonnen/verloren worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Mystic Spirit schreef op zondag 26 april 2015 @ 19:03:
Het selecteren van de auto en track gaat trouwens goed in de sheet. Ik kan het genereren alleen niet op commando laten uitvoeren of stoppen. Iemand die daar een ideetje voor heeft, of een script kan maken dat dat wel kan? Ik kom iig niet verder...
Hmmm ziet er goed uit! :)
Maar het probleem blijft hetzelfde :P Bij iedere reload veranderd de waarde.

Ik was ook al zover gekomen met alleen nummers maar ben er nooit uitgekomen hoe ik die per week kan locken en opslaan. Iemand opperde toen random.org om het nummer te trekken en zodoende. Op de afgelopen 2 weken na poste ik iedere week een screenshot van de uitslag maar eigenlijk heeft dat ook geen meerwaarde. Ik kan net zo lang drukken tot er een leuk getal komt en een print screen doen dus het moet maar gewoon op goed vertrouwen tenzij iemand een beter idee heeft zoals die spreadsheet dus zien te lokken, ook voor mij, en dat gaat hem niet worden.

Neem niet weg dat het ook gewoon leuk is om het allemaal werkend te krijgen, althans voor mij :P
Heb heel wat, met namelijk nachtelijke, uren gespendeerd aan al die formules uitvogelen. Ik was nooit echt een ster in Excel maar uiteindelijk ben ik tot de conclusie gekomen dat ik gewoon vaak als het niet lukte, te ingewikkeld dacht :P

Ik heb ook niet alles zelf gedaan hoor, meer mensen van hier hebben in de tijd dat we dit nu doen mee geholpen met het verbeteren van de sheet.
Best zonde dat ik de back up van week 8 heb weg gegooid, de oudste is van week 10, maar toen zag ie er toch een stuk minder fancy uit dan nu, al zeg ik het zelf :P

Ik vind het nog steeds tof ook hoe een simpel idee op een forum kan uitgroeien op en toch wel wekelijks succes, want er wordt nog steeds actief gereden door een ruime 30 man! _/-\o_

Edit
Ik zie nu wel waar je heen wilt trouwens. Je wilt de tijd automatisch tonen met de baan?
Dat is wel handig ook. Ik ga er eens naar kijken :)

[ Voor 3% gewijzigd door Radiance op 27-04-2015 01:31 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:11

Superkiwi

Hoi doei

Dat is potverdikkie heel strak :D
_/-\o_

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Helaas geen challenge voor mij deze week. Auto vraagt level 36. Ik ben pas level 24 helaas. Deze week gebruiken om m'n level omhoog te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Radiance schreef op maandag 27 april 2015 @ 01:09:
[...]
Hmmm ziet er goed uit! :)
Maar het probleem blijft hetzelfde :P Bij iedere reload veranderd de waarde.

Ik was ook al zover gekomen met alleen nummers maar ben er nooit uitgekomen hoe ik die per week kan locken en opslaan. Iemand opperde toen random.org om het nummer te trekken en zodoende. Op de afgelopen 2 weken na poste ik iedere week een screenshot van de uitslag maar eigenlijk heeft dat ook geen meerwaarde. Ik kan net zo lang drukken tot er een leuk getal komt en een print screen doen dus het moet maar gewoon op goed vertrouwen tenzij iemand een beter idee heeft zoals die spreadsheet dus zien te lokken, ook voor mij, en dat gaat hem niet worden.

Neem niet weg dat het ook gewoon leuk is om het allemaal werkend te krijgen, althans voor mij :P
Heb heel wat, met namelijk nachtelijke, uren gespendeerd aan al die formules uitvogelen. Ik was nooit echt een ster in Excel maar uiteindelijk ben ik tot de conclusie gekomen dat ik gewoon vaak als het niet lukte, te ingewikkeld dacht :P

Ik heb ook niet alles zelf gedaan hoor, meer mensen van hier hebben in de tijd dat we dit nu doen mee geholpen met het verbeteren van de sheet.
Best zonde dat ik de back up van week 8 heb weg gegooid, de oudste is van week 10, maar toen zag ie er toch een stuk minder fancy uit dan nu, al zeg ik het zelf :P

Ik vind het nog steeds tof ook hoe een simpel idee op een forum kan uitgroeien op en toch wel wekelijks succes, want er wordt nog steeds actief gereden door een ruime 30 man! _/-\o_

Edit
Ik zie nu wel waar je heen wilt trouwens. Je wilt de tijd automatisch tonen met de baan?
Dat is wel handig ook. Ik ga er eens naar kijken :)
Zelf vind ik het ook leuk om het werkend te krijgen :) Ben even niet verder gegaan dan dit, want ik weet niet hoe het selecteren op commando moet. Eigenlijk wil ik het ook nog zo maken dat hij geen tracks en auto's selecteerd die al geweest zijn (in het laatste half jaar ofzo), maar dan moet de structuur van de auto en banen sheet ook aangepast worden (moeten er data in bijgehouden gaan worden). Dat wil ik best doen, maar is niet zo zinvol als het random selecteren niet gestopt kan worden.

Wat ik wel begreep is dat je het random selecteren kunt beperken tot eens per uur in de instellingen van de sheet. Dat zou kunnen helpen, maar neemt de handmatige handeling niet weg van het invullen op de sheet van de week. Dat zou dan wel kunnen, met een copy / paste value. Wat op zich een aantal handelingen minder is dan nu.
Als we dat een oplossing vinden, wil ik wel even verder knutselen 8)
Heel strak rondje... Zo strak kom ik geen enkel rondje door (ook niet deels). Wat ik mij wel afvraag is hoe vaak zo'n rondje goed gaat? Het is allemaal heel erg op het randje... Maak je veel crashes?

[ Voor 6% gewijzigd door Mystic Spirit op 27-04-2015 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:34

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Nice _O_

Stuur je met een stuurtje of met een controller? Domme vraag denk ik :+

-edit- Waarom is het online altijd regen.... |:(

[ Voor 14% gewijzigd door Shadow_Agent op 27-04-2015 09:33 ]

Do { Ping } while ( LOL )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
Mystic Spirit schreef op maandag 27 april 2015 @ 08:56:

[...]

Heel strak rondje... Zo strak kom ik geen enkel rondje door (ook niet deels). Wat ik mij wel afvraag is hoe vaak zo'n rondje goed gaat? Het is allemaal heel erg op het randje... Maak je veel crashes?
Nja het is niet zo zeer crashen, want dat gebeurde op deze track niet heel veel. Maar zodra je met deze auto in een slip raakte, hoe klein die ook was, was je heel veel snelheid kwijt en was de ronde zo goed als waardeloos. Dus elke keer als je een fractie van een seconde te laat instuurt kan je weer opnieuw beginnen omdat je net niet perfect uit een bocht komt, dus ja dat kost elke keer weer een retry, omdat het geen zin heeft om zo een rondje af te maken voor mij.
Shadow_Agent schreef op maandag 27 april 2015 @ 09:21:
[...]

Nice _O_

Stuur je met een stuurtje of met een controller? Domme vraag denk ik :+

-edit- Waarom is het online altijd regen.... |:(
Hahah, controller. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
Ligt het nu aan mij? (waarschijnlijk wel) maar ik krijg geen goede flow met de 599 in de huidige challenge. Het voelt allemaal heel stroef aan en ik heb er eigenlijk niet veel fun mee.

Ja hoor, ik weet dat ik zelf ook achter een Ferrari challenge gevraagd heb :P Deze challenge heeft voor mij wel een groot voordeel. De ondertussen vrijgespeelde LaFerrari... die ben ik momenteel kapot aan het rijden. Wat een auto. _/-\o_ Voor mij, de snelste auto in de hyper-events. Niet het snelst rechtdoor, maar een veel betere wegligging dan bvb een Apollo of one:1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas geen challenge voor mij... level 32 dus kom nog tekort.

Vraagje, op welke wijze speel ik de LaFerrari het snelst vrij? Gewoon enkel events met een Ferrari rijden? Of online challenges?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
Het gaat om kilometers. Dus een Ferrari-event zoeken dat je leuk vindt en herhalen. Of Tijdritten rijden. Op dit moment zijn er in Multiplayer veel Ferrari events rond de LaFerrari, maar er zitten er ook andere tussen. Op 10min tijdrit rij je al snel heel wat kilometers bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SonnyBBQ schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 14:56:
Het gaat om kilometers. Dus een Ferrari-event zoeken dat je leuk vindt en herhalen. Of Tijdritten rijden. Op dit moment zijn er in Multiplayer veel Ferrari events rond de LaFerrari, maar er zitten er ook andere tussen. Op 10min tijdrit rij je al snel heel wat kilometers bij elkaar.
Thnx, vanavond maar eens lekker knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvdberg
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-09 20:34

Dvdberg

PSN: dennisvandenb

Heb me gisterochtend aangemeld bij RadianceNL en toegevoegd in de sheet. Ben er helemaal klaar voor maar helaas nog geen invite gehad. RadiancNL is nog aan het bijkomen van Koningsdag denk ik. 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

SonnyBBQ schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 13:58:
Ligt het nu aan mij? (waarschijnlijk wel) maar ik krijg geen goede flow met de 599 in de huidige challenge. Het voelt allemaal heel stroef aan en ik heb er eigenlijk niet veel fun mee.

Ja hoor, ik weet dat ik zelf ook achter een Ferrari challenge gevraagd heb :P Deze challenge heeft voor mij wel een groot voordeel. De ondertussen vrijgespeelde LaFerrari... die ben ik momenteel kapot aan het rijden. Wat een auto. _/-\o_ Voor mij, de snelste auto in de hyper-events. Niet het snelst rechtdoor, maar een veel betere wegligging dan bvb een Apollo of one:1.
Ben het helemaal met je eens :) De 599 in combinatie met deze baan is niet echt top, maar het maakt de challenge wel een echte uitdaging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Dvdberg schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 20:22:
Heb me gisterochtend aangemeld bij RadianceNL en toegevoegd in de sheet. Ben er helemaal klaar voor maar helaas nog geen invite gehad. RadiancNL is nog aan het bijkomen van Koningsdag denk ik. 😉
Ik ben gisteren de hele dag op pad geweest ja en daarnaast aan het bijkomen van Koningsnach :P
Vandaag gewoon weer aan het werk, niks bijkomen...ja nu. :P
Had overigens geen melding gekregen op m'n telefoon van je verzoek anders had ik je gister avond wel toegevoegd maar bij deze is ie verzonden :) Succes!

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvdberg

Dvdberg

Radiance schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 21:39:
[...]

Ik ben gisteren de hele dag op pad geweest ja en daarnaast aan het bijkomen van Koningsnach :P
Vandaag gewoon weer aan het werk, niks bijkomen...ja nu. :P
Had overigens geen melding gekregen op m'n telefoon van je verzoek anders had ik je gister avond wel toegevoegd maar bij deze is ie verzonden :) Succes!
Super! Heb gisteren voor het slapen gaan nog even snel een rondje gereden....lastig!!! Er staan al knappe tijden op de leaderboard. Vanavond verder, kijken of ik van die laatste plaats af kan komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 10:28
Hmm, ik ben nog 10 levels verwijderd voordat ik aan deze challenge kan mee doen. Deze week wordt het dus geen tijd van mij..

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaja... de LaFerrari is in bezit!
Wat een beest is die wagen zeg, en eigenlijk hoe harder de bochten in hoe beter! Dit is mijn nieuwe favourite auto, hij heeft zelfs een beetje een formule 1 achtig geluid. Mooi man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-09 16:41

On_E

Housemusic

Laat ik hier ook maar aan mee gaan doen, iemand die achteraan rijdt kun je altijd wel gebruiken.
Mezelf aan de spreadsheet toegevoegd en RadianceNL als vriend toegevoegd op PSN.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei, dat wordt oefenen, gister gekocht, snel levelen om ook met jullie grote jongens mee te kunnen racen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:11

Superkiwi

Hoi doei

net als de vorige challenge gaat deze het ook niet worden voor mij.
Bloodborne neemt teveel tijd in beslag; die wil ik eerst uitspelen.
Wellicht volgende week weer een nieuwe poging ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
On_E schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 11:48:
Laat ik hier ook maar aan mee gaan doen, iemand die achteraan rijdt kun je altijd wel gebruiken.
Mezelf aan de spreadsheet toegevoegd en RadianceNL als vriend toegevoegd op PSN.
Ik zag het vanochtend maar nu net pas thuis. Invite komt eraan, even PS4 aanzetten.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Heb mijn tijd zojuist ingevuld voor deze week. Geen geweldige tijd.. Deze challenge lag me niet echt. Volgende hopelijk meer succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Het lijkt iedere week iets later te worden maar daar gaan we weer!
Random.org heeft gesproken en de nummers waren als volgt:
Auto: 7 (Audi RS5)
Baan: 67 (Schotland: The Kyle (R))
In Schotland is het van 07:00 tot 18:00 uur licht dus 7 t/m 18 gaat in de generator voor de tijd en de uitkomst was 14. 2u 's middags gaan we dus rijden in een Audi RS5 in Schotland op The Kyle reverse.

Ik ga gauw m'n ronde rijden en dan m'n bedje in. De invite komt eraan!

Succes allemaal deze week!

Edit:
De ronde is gereden maar de servers werken helaas niet mee. Krijg de melding "Deze content is tijdelijk niet beschikbaar. Probeer het later nog eens." Dat wordt dan morgen ochtend/middag/avond. :(

Edit 2:
Same bullshit... Hopen dat het vandaag nog gefixed wordt...

Edit 3:
Hij is verzonden! Succes! Leuke auto en baan :)

[ Voor 24% gewijzigd door Radiance op 03-05-2015 11:43 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCR
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 11:00

DCR

Thx radiance!

Inderdaad een erg leuke en snelle baan. Elk foutje wordt direct afgestraft.
Wordt flink oefenen voor het perfecte rondje :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Jup, de auto is ook niet echt vergevingsgezind krijg ik het idee, met stuur althans. Heb m'n stuur weer naar 720° gezet maar zal vanavond ook eens 900° proberen, misschien dat ik dan net wat subtieler door de bochten kom.
Die 4e bocht is tricky ook, zit een klein heuveltje in die bocht. Ook in het laatste stuk kan het snel mis gaan bij het minste geringste foutje.

Ik vind de langzame auto's toch wel een stuk leuker om te rijden dan de snellere wagens. Gebrek aan skill voor de snelle bakken denk ik maar deze vind ik echt weer leuk. Ik hoop deze week ook weer eens wat meer tijd te hebben al denk ik dat ik vanaf donderdag niet heel veel meer te zien ben in Driveclub ivm Project CARS.

Dit betekend overigens niet dat ik de challenge na deze week stop! Ik ga nog steeds m'n best doen de challenge iedere zaterdag avond te versturen, mits de servers dit toelaten, totdat blijkt dat er echt geen animo meer is of dat het gros naar PJC is verhuisd. Ik ben zeer benieuwd wat de mogelijkheden zijn in PJC voor een uitdaging als deze maar als PJC dit ook niet zo soepel of alleen met PSN+ ondersteund wil ik wel gaan kijken dit ook in PJC voort te gaan zetten.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvdberg

Dvdberg

Ik heb Project Cars ook besteld bij Mediamarkt. Mooi prijsje en preorder DLC. Krijg 'm pas op 11 mei (mijn verjaardag)...is een kadootje en met kleine kinderen thuis moeten we een beetje de schijn op houden he :)

Misschien het schijfje er maar stiekem uithalen..... Heb er in ieder geval heel veel zin in. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
Behalve de eerste sector ging t eigenlijk bijna perfect dit rondje :). Lap van de week:

[YouTube: https://youtu.be/aetPws3xDBw]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Gefeliciteerd bro *O* . Was volgens mij echt een van de moeilijkste baan/auto combinatie om zo perfect te rijden _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Radiance schreef op zondag 03 mei 2015 @ 12:52:
Jup, de auto is ook niet echt vergevingsgezind krijg ik het idee, met stuur althans. Heb m'n stuur weer naar 720° gezet maar zal vanavond ook eens 900° proberen, misschien dat ik dan net wat subtieler door de bochten kom.
Die 4e bocht is tricky ook, zit een klein heuveltje in die bocht. Ook in het laatste stuk kan het snel mis gaan bij het minste geringste foutje.

Ik vind de langzame auto's toch wel een stuk leuker om te rijden dan de snellere wagens. Gebrek aan skill voor de snelle bakken denk ik maar deze vind ik echt weer leuk. Ik hoop deze week ook weer eens wat meer tijd te hebben al denk ik dat ik vanaf donderdag niet heel veel meer te zien ben in Driveclub ivm Project CARS.

Dit betekend overigens niet dat ik de challenge na deze week stop! Ik ga nog steeds m'n best doen de challenge iedere zaterdag avond te versturen, mits de servers dit toelaten, totdat blijkt dat er echt geen animo meer is of dat het gros naar PJC is verhuisd. Ik ben zeer benieuwd wat de mogelijkheden zijn in PJC voor een uitdaging als deze maar als PJC dit ook niet zo soepel of alleen met PSN+ ondersteund wil ik wel gaan kijken dit ook in PJC voort te gaan zetten.
Thx Radiance! Leuke track weer deze week.
Van mij mogen we nog wel even doorgaan met deze challenges. Ik beleef er elke keer weer veel plezier aan :)

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Baas41 schreef op zondag 03 mei 2015 @ 13:52:
Behalve de eerste sector ging t eigenlijk bijna perfect dit rondje :). Lap van de week:

[video]
Mooi rondje Baas! Gefeliciteerd :) Het was een mooi gevecht deze week :P

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baas41 schreef op zondag 03 mei 2015 @ 13:52:

[video]
Ik quote de winnaar maar even voordat ik weer Beest41 feliciteer :P , dus Baas41 gefeliciteerd wat een mooie ronde met al dat bochtwerk _/-\o_

Ik blijf wel actief in Driveclub en wacht eerst de PS4 recencies wel af voor PCcars en ben begonnen met een Rally sim op de pc (schitterend), mijn pc maten die voor PCcars al jaren een lidmaatschap hebben geven toch unaniem nog steeds de voorkeur aan Assetto Corsa (op de pc dus), ik zelf vind Assetto niet echt heel boeiend, al (ben member vanaf week1)gaan ze wel met reuze stappen vooruit de laatse maanden, maar vind het zon kaal koud spel, plus ik wil of Diablo3 of The Elders scrolls online of The W itcher3 gaan spelen dus , en ik heb al te veel halve spellen aaargh ze zijn ook zo mooi allemaal 8)7
Zelfs Kiwi verleide mij bijna tot Bloodborne met zijn filmpje >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Leuke challenge weer! Servers zijn vandaag wel huilen... het is echt dramatisch... Mijn laatste 3 tijden komen niet door naar de leaderboard. Toch jammer dat ze dat niet onder controle krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
Zou gaaf zijn als iets als dit ook in project cars kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
  • Laatst online: 17-11-2024
Idd Baas, puik rondje! Al heb ik hem al 100 keer bekeken als ghost haha.

Stuk of 10 keer voor je gelegen maar dan de laatste 3 bochten niet bestand tegen de druk.

Vond dit zelf de leukste challenge tot nu toe. Lekker uitdagend. Druk houden op de bandjes maar niet te veel, hele subtiele stuurbewegingen. Separates the men from the boys!

Deze week is dan een eitje!

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
Haha thanks guys. Eindelijk een rondje waar je echt moest doseren om de auto onder controle te houden. Zat ook een beetje te shaken in de laatste bochten om het niet te verpesten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Geen tijd voor vrij kunnen maken dit keer, met de nieuwe challenge ben ik erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met de nieuwe challenge ben ik erbij... top challenge, luistert weer heel erg nauw ondanks dat je veel bochten voluit hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
Long time no see... Ik heb DC maar weer eens opgestart en de challenge met de RS5 gereden. Ze heeft een beetje last van overgewicht, net echt hahaha. Leuk om te zien dat jullie allemaal nog volgas gaan op de challenges. Ik zal binnenkort weer eens achter het stuur kruipen, het circuit met de RS5 lijkt zich daar goed voor te lenen.

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Zeker een leuke baan en auto dit.
M'n doel was begin deze avond onder de 2:14 maar gezien ik veel tijd verlies in de 2e sector en de 1e nog beter kan denk ik dat onder de 2:11 wel haalbaar moet zijn (zit nu op 2:12,702). De 3e sector moet ik nog goed leren. Daar reed ik nu aardig op safe omdat ik ruim voor stond op m'n oude tijd dus ook daar valt nog veel te halen maar met al die retries is het toch altijd lastig die 3e sector onder de knie te krijgen :P

De volgende mensen hebben trouwens nog geen tijd ingevuld van de vorige challange:
Harsh-Criticus
sloot25
Jongf7
holtman
GavinSales
dorus2828
arjan3500

[ Voor 18% gewijzigd door Radiance op 05-05-2015 12:07 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Damn. Die tweede sector is echt mijn probleem. Mijn tijd is om te huilen (2.16) maar verlies best veel in dat stukje met al die kleine bochtjes in dat stukje dorp ofzo.

Vindt dit persoonlijk wel een lekkere auto en baan. Alleen jammer dat het geen ronde race is zodat je gewoon door kan gaan.

[ Voor 4% gewijzigd door JSchut op 05-05-2015 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Ik heb gister avond nog in de 2:11,1xx gereden maar was bijna een seconde langzamer in de 1e sector die poging dus 2:10 word m'n doel :)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvdberg

Dvdberg

Dat is gelukt zag ik net Radiance... Ik reed 2:11,3xx en zag jou op 2:10 staan.... Ik kan er nog wel wat afrijden. Was geen perfecte poging. Vooral eerste twee snelle bochten (na brug) en laatste twee bochten verre van optimaal. Maar goed ben niet ontevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Ja klopt, had vanmiddag nog een half uurtje over dus nog even achter het stuur gekropen ik en zit nu op 2:10,4xx. Heb het filmpje geupload en zal deze hier posten als ik vanavond thuis ben. Ik verspilde bijna een seconde in de laatste sector dus onder de 2:10 moet gaan lukken deze week :)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Ik verlies echt heel veel tijd in de 3e sector... Beest is daar ruim 3 seconden sneller dan ik ben. Dat moet dus beter kunnen..

Wel heb ik met regelmaat een snelle eerste en tweede bocht. Daar kom ik sneller door dan Besst in zijn run. Ik verlies het vooral op bocht 3 en 4 en dan in de derde sector.

Ben Benieuwd naar je filmpje Radiance :) daar kan ik vast weer wat van leren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
There ya go :)
[YouTube: https://youtu.be/Kh0vkVxcXgw]

Ik zat ook regelmatig boven Zathan in de 1e sector, niet in dit rondje, maar sector 1 kan dus sneller en zoals gezegd verlies ik ruim een seconde in sector 3 in deze poging dus het moet zeer zeker nog veel sneller kunnen. Maar goed, net als iedere week, zie het allemaal maar eens perfect achter elkaar te rijden :P

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Online challenges als deze maken me altijd weer duidelijk dat ik er vrij weinig van bak... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
Radiance schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 22:50:

Ik zat ook regelmatig boven Zathan in de 1e sector, niet in dit rondje, maar sector 1 kan dus sneller en zoals gezegd verlies ik ruim een seconde in sector 3 in deze poging dus het moet zeer zeker nog veel sneller kunnen. Maar goed, net als iedere week, zie het allemaal maar eens perfect achter elkaar te rijden :P
Nice. Kleine hartaanval in die voorlaatste bocht zeker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Ja haha, dat ging bijna mis. Stuur eerst te vroeg in, kan ik net op tijd corrigeren maar kom daardoor wel veel te ruim uit maar remde net op tijd om niet dat muurtje te raken :P
Daar verlies ik dus een hoop tijd. Ook in de bocht daarvoor verloor ik wat tijd, die kan je vol gas nemen als je goed instuurt maar ik had er niet de volste vertrouwen in dus liet even m'n gas los :P

Het is trouwens niet nodig je positie in te vullen in de spreadsheet mensen :)
Deze wordt automatisch berekend aan de hand van je tijd, vandaar die gekke tijd notatie :P
Als je deze handmatig invult klopt de rest van de ranking niet meer.

[ Voor 24% gewijzigd door Radiance op 06-05-2015 18:32 ]

Youtube

Pagina: 1 ... 7 ... 19 Laatste