Strakke rondes weer gasten! Petje af 
Ik heb zelf weinig mee gekregen van deze challange, helaas
Geen tijd, moe, druk (1e keer dat ik een week niet in m'n Playseat heb gezeten nadat we deze hebben aangeschaft
)....maar goed, dat betekend niet dat we niet verder gaan met de volgende challenge.
Wederom een lange dag achter de rug dus vandaar ook wat later en wil eigenlijk ook zo m'n mandje in dus ik doe het deze week even zonder screenshots op goed vertrouwen dus...
Het nummer voor de auto was 43 dus de Savage Rivale GTR-S.
Het nummer van de baan was 47 dus we verhuizen naar Japan naar Takahagi Hills (R).
In Japan is het van 08:00 tot 21:00 uur licht buiten dus we gooien 8 t/m 21 in random.org en daar kwam 12 uit dus we gaan om 12u 's middags rijden deze week
Zoals eerder gezegd ga ik deze week beginnen met opschonen.
Als je deze week dus geen invite meer krijgt heb je je tijden niet ingevuld.
Mocht je weer deel willen nemen mag je mij een PM sturen.
Volgende week gaan de mensen met maar 1 tijd eruit tenzij je nieuwkomer bent uiteraard of als je een andere reden hebt waarom je maar 1 tijd hebt ingevuld.
Het gaat om de volgende mensen (GoT Nicknames):
SC4RF4C3
arjan3500
chillierelk
RFdeGroot
Tweakarim
KuijtNL
Moulin30
Slaapje
Razenko
Nu weet ik dat er een aantal tussen staan die mee willen blijven doen en daar had ik al PM van ontvangen maar had even geen zin om jullie er tussen uit te gaan zoeken dus vandaar even snelle copy paste
En als je deze week je tijd in vult val je toch buiten de selectie
Ook ilpaulio zal buiten de selectie vallen aangezien hij/zij deze week voor het eerst een invite krijgt. Mijn excuses, zag je al vanaf donderdag op m'n telefoon voorbij komen maar heb nu pas tijd.
Anyway, ik wens iedereen weer veel succes deze week en keep it up!
Ik ga m'n vriendin ff achter Monopoly vandaan kicken en het wekelijkse rondje rijden
Binnen nu en 15 minuten kunnen jullie de invite verwachten.
Ik heb zelf weinig mee gekregen van deze challange, helaas
Geen tijd, moe, druk (1e keer dat ik een week niet in m'n Playseat heb gezeten nadat we deze hebben aangeschaft
Wederom een lange dag achter de rug dus vandaar ook wat later en wil eigenlijk ook zo m'n mandje in dus ik doe het deze week even zonder screenshots op goed vertrouwen dus...
Het nummer voor de auto was 43 dus de Savage Rivale GTR-S.
Het nummer van de baan was 47 dus we verhuizen naar Japan naar Takahagi Hills (R).
In Japan is het van 08:00 tot 21:00 uur licht buiten dus we gooien 8 t/m 21 in random.org en daar kwam 12 uit dus we gaan om 12u 's middags rijden deze week
Zoals eerder gezegd ga ik deze week beginnen met opschonen.
Als je deze week dus geen invite meer krijgt heb je je tijden niet ingevuld.
Mocht je weer deel willen nemen mag je mij een PM sturen.
Volgende week gaan de mensen met maar 1 tijd eruit tenzij je nieuwkomer bent uiteraard of als je een andere reden hebt waarom je maar 1 tijd hebt ingevuld.
Het gaat om de volgende mensen (GoT Nicknames):
SC4RF4C3
arjan3500
chillierelk
RFdeGroot
Tweakarim
KuijtNL
Moulin30
Slaapje
Razenko
Nu weet ik dat er een aantal tussen staan die mee willen blijven doen en daar had ik al PM van ontvangen maar had even geen zin om jullie er tussen uit te gaan zoeken dus vandaar even snelle copy paste
Anyway, ik wens iedereen weer veel succes deze week en keep it up!
Ik ga m'n vriendin ff achter Monopoly vandaan kicken en het wekelijkse rondje rijden
Binnen nu en 15 minuten kunnen jullie de invite verwachten.