[PS4] Driveclub Tweakers Challenge

Pagina: 1 ... 6 ... 19 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:11

Superkiwi

Hoi doei

ralph075 schreef op donderdag 09 april 2015 @ 08:58:
[...]
Doe eens een tipje van de sluier oplichten...
Ah kak, heb ik net mijn hele uitleg verwijderd :P
Maar goed, komt ie:

Probeer de sprong te maken aan de linkerkant van de heuvel, net tegen het vuil aan.
Kort hard remmen voor de heuvel, daarna weer de voet weer op het gas.
Als het goed is land je aan de rechterkant van de weg, waarna je vrijwel gelijk begint met sturen voor de bocht naar rechts. Ik geef hier tijdens het sturen een beetje half gas.
Neigt de auto de bocht uit te vliegen dan een beetje gas los.
Dan kom je mooi aan de buitenkant van de bocht uit.

Tussen deze bocht en de volgende bocht heb je heel even een korte adempauze.

De volgende (blinde) bocht op de heuvel naar rechts stuur je hard in, wederom met half gas of zelfs met even het gas los.
Hier mag je best een beetje vuil mee pakken aan de binnenkant.
Zodra je de heuvel over bent kan je weer op het gas terwijl je nog steeds stuurt.
Als het goed is kom je weer links op de weg uit, waarna enkel de chicane overblijft.
Deze kan je heel soepel en hard nemen, waarbij je niet het vuil meepakt (dat kost snelheid en tijd!).
Op het moment van uitkomen van de chicane zit je op ca 116-117mph (ik heb mijn snelheden op mph staan).

Mijn filmpje, evenals die van Gavin, laten zien wat ik bedoel.
Kijk ze, met het geluid aan, om te zien wat ik probeer uit leggen en om te horen hoe we met het gas omgaan.
Vooral de aanvliegroute voor de eerste heuvel is heel belangrijk:
-Te ver naar links en je vliegt te ver en vliegt waarschijnlijk de bocht uit.
-Te ver naar rechts en je komt in het vuil aan de rechterkant.
Ook moet je een beetje geluk hebben dat de wagen niet teveel wheelspin heeft maar redelijk zijn grip behoudt.

Snappie het nog?
Het doen is makkelijker dan het uitleggen :P
Succes!

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 09-04-2015 09:37 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Wow, wat een beschrijving.... zou bijna geloven dat doen makkelijker is.... ;)
Helaas weet ik uit ervaring beter. Vanavond maar eens een nieuwe poging wagen.

Zo even de filmpjes analyseren :popcorn:

edit: huh, geen popcorn-smiley... :?

edit2: pfff.... het ziet er zo simpel uit, als je alleen de filmpjes kijkt...

[ Voor 23% gewijzigd door ralph075 op 09-04-2015 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

In de filmpjes zie je ook net dat ene rondje waarin alles wel goed gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
dvdkiwi schreef op donderdag 09 april 2015 @ 10:40:
In de filmpjes zie je ook net dat ene rondje waarin alles wel goed gaat ;)
Juistem...mijn rondje reed ik na in totaal zo'n 2 en een half uur stoeien en kwam daarna ook niet meer in de buurt :P

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ,

Ik ben nu ook begonnen met Driveclub , hoor er al tijden goede dingen over dus dacht laat ik er nou een keer aan beginnen.

Ga uiteraard ook de challenges van dit topic proberen de komende tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Net nog een uurtje zitten knallen en er kan nog zo veel vanaf maar rij het gvd maar eens perfect aan elkaar pffff....gaat altijd wel iets mis :P
Uiteindelijk wel m'n tijd verbeterd met wel 0,039 |:(

[ Voor 16% gewijzigd door Radiance op 09-04-2015 21:19 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-02 16:33
Radiance schreef op donderdag 09 april 2015 @ 21:18:
Net nog een uurtje zitten knallen en er kan nog zo veel vanaf maar rij het gvd maar eens perfect aan elkaar pffff....gaat altijd wel iets mis :P
Uiteindelijk wel m'n tijd verbeterd met wel 0,039 |:(
Ja frustrerend is dat he :-( Soms rij je zo'n goede 1e en 2e sector en dan verpruts je die bocht in de 3e sector... grrr

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:13
Schaam mij een beetje voor mijn tijd als BMW rijdert, maar heb gewoon geen tijd :(. We zullen wel zien wat de volgende uitdaging met zich mee brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:14
BlackthunderAwf schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 12:57:
Schaam mij een beetje voor mijn tijd als BMW rijdert, maar heb gewoon geen tijd :(. We zullen wel zien wat de volgende uitdaging met zich mee brengt.
Lol, ik was daarstraks hetzelfde aan het denken. Het is natuurlijk geen M4.

Ik ben geen top rijder, maar ik heb serieus moeite met deze challenge. Pas na een half uur rijden begin ik iets te verbeteren, maar jammergenoeg heb ik niet voldoende tijd om dan veel langer door te rijden.

Los van het feit dat ik geen goede tijden rijd, amuseer ik me wel. Dit moet ook een leuke zijn om met een stuurtje te rijden, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

SonnyBBQ schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 15:36:
[...]
Dit moet ook een leuke zijn om met een stuurtje te rijden, niet?
Wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:56

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Ik las iets van Fanetec support in ProjectCars op de ps4, mogen we er dan ook vanuit gaan dat andere race games zoals deze die ook gaan ondersteunen?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Ja, maar ik zou niet naar de prijzen kijken op de Fanatec site. Dan krijg je een hartaanval.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-09 07:21

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Net weer een paar rondjes gemaakt. Mijn doel van onder de 1:30 begint in de buurt te komen ik moet er nog ruim 3 tienden af rijden. Sta nu op 1:30,358. Morgen heb ik nog weer even tijd.

Ik heb de schuimrubberringetjes (Pro Aim Resistence) na een paar rondjes alweer van de controler gehaald... Man wat is dat waardeloos... Direct besloten om toch een stuurtje te kopen, dus de T300RS is onderweg en hopenlijk morgen binnen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Nice! Daar ga je veel plezier aan beleven! :)

Ik doe het vandaag even rustig aan. Ben met m'n Galaxy S6 aan het spelen :P

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Top aankoop dat stuurtje :) Een hele andere beleving! Met stuurtje kom ik nu niet eens in de buurt van mijn tijd met de DS4... Dat wordt dus nog veel oefenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
Ik heb mijn tijd gisteren onder de 1:30 gekregen (1:29,988) en daar ga ik het bij laten. Niet mijn auto en niet mijn baan dit. Hopen op iets beters voor mij volgende week.

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-08 13:52
SAiN ONeZ schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 16:09:
Ik las iets van Fanetec support in ProjectCars op de ps4, mogen we er dan ook vanuit gaan dat andere race games zoals deze die ook gaan ondersteunen?
Support voor Fanatec ligt volledig bij de gamedeveloper. Dus de mensen achter Driveclub zouden het zelf moeten implementeren. Voor Driveclub heb ik niet al te veel hoop eigenlijk.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Ik ben ook eindelijk in de 28ers aangekomen *O* Heel misschien na avondeten nog proberen aan te scherpen maar vrees dat ik niet verder kom. Ik kijk alweer uit naar de volgende challenge :)

[ Voor 1% gewijzigd door Schimanski81 op 11-04-2015 18:30 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Oke dat was me de challenge wel weer en nu op naar de volgende. :)

Het nummer voor de auto deze week was nummer 40, dat betekend dat we in de McLaren 12C gaan rijden.
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/430b54bf71ec3bf030146dbc78d0458c.png

Het nummer voor de baan was nummer 31 en dat betekend dat we terug gaan naar India om Bandipur deze week in de normale richting te gaan rijden.
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/f74de2c78b4c43338a01db3815a54d47.png

In India is van 07:00 tot 19:00 uur licht dus 7 en 19 gingen de random generator in en daar kwam 8 uit dus de tijd wordt 8u 's ochtends.
Afbeeldingslocatie: http://i.gyazo.com/43c49dcb563c57fb1d1944ea8eb9d364.png

Deze week invite ik nog iedereen zodat de nieuwkomers de tijd hebben hun tijd nog in te vullen.
Er waren de laatste keer dat ik keek 42 deelnemers en er zijn nu 23 tijden geregistreerd.

Iedereen die geen enkele tijd heeft in het algemeen klassement op het moment dat ik deze week ga locken zal ik verwijderen uit de spreadsheet en m'n vrienden lijst dus vul allemaal je tijd even in! :)

Ik ga zoals iedere week weer een rondje rijden en jullie kunnen zo de invite verwachten :)

Succes allemaal! Zal wel een pittig bakje zijn deze week :P

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 13:33
nvm :P

[ Voor 90% gewijzigd door SCARfaceE op 11-04-2015 21:56 ]

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Bij mijn weten niet?
Ik had geen pre order en volgens mijn lijstje die ik zelf uit de PSN store heb gehaald is alleen de McLaren F1 LM een betaalde McLaren.

Als ik het fout heb hoor ik het wel. :)

Best een coole wagen trouwens, goed in toom te houden voor een super car :)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"The McLaren MP4-12C is a Super car that appears in Drive Club, being unlocked upon reaching Driver Level 38"

Leuke wagen! Op het eerste stuk na de finish (+-275km/h) durft hij wel eens alle kanten op gaan door die 'bobbels' in het wegdek. :P

Hopelijk een wat beter resultaat bij deze challenge. De laatste challenge was geen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 01-06 19:16
Geen goede ronde uit kunnen persen, you win some you lose some. :) Netjes gereden Armend, gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Ik heb de punten telling iets aangepast om het gat tussen de mensen in de top wat te verkleinen :)
Dan moet jij ook weer aan de slag om weer terug in de top 5 te komen slacker ;)

Als men het er niet mee eens is staat de oude telling er nog naast dus is zo weer terug veranderd :)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Moet je nog wel 27 punten optellen bij hem :P.

Gefeliciteerd Armend d:)b . Deze week niet gereden, de rest beetje de kans gegeven om mij in te halen :P }) .

[ Voor 55% gewijzigd door SCARfaceE op 11-04-2015 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Dan ga ik er vanuit dat ie 2e is geworden en z'n tijd nog moet invullen?! :P
Dus nog steeds...slacker! Vul die tijd in :P

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
Hahah sorry man ben de deur uit, zal het morgen meteen invullen.. Het was een 1:27,318. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Was weer een leuke challenge! Feli Armend!!

Deze week geen challenge voor mij. Ik ben pas driver level 33 en de auto is beschikbaar vanaf level 38. Denk niet dat ik deze week 5 levels omhoog kom en de challenge kan rijden. Misschien einde van de week een poging als ik voldoende ben geleveld.

Succes iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Als je in een beetje actieve club zit is dit zo gehaald.
Ik heb eventueel een plekje over want 2 leden, weliswaar van GoT ook, spelen al weken niet meer dus kan best even een plekje vrij maken voor iemand dit wat actiever mee doet, mits je daar zelf interesse in hebt natuurlijk.

Op een score van zo'n 10k krijgen we toch al gauw 5k bonus via de club :)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieV
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-06 08:18
Erm, ik zie alleen een driftchallenge van Radiance?

PSN gamertag: H3nk13024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Daar heb ik er ook 2 van verstuurd ja maar je hebt ook een invite voor de Bandipur challenge, bij mij wel in ieder geval.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Radiance schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 23:57:
Als je in een beetje actieve club zit is dit zo gehaald.
Ik heb eventueel een plekje over want 2 leden, weliswaar van GoT ook, spelen al weken niet meer dus kan best even een plekje vrij maken voor iemand dit wat actiever mee doet, mits je daar zelf interesse in hebt natuurlijk.

Op een score van zo'n 10k krijgen we toch al gauw 5k bonus via de club :)
Ik zit nog niet in een club, dus doe graag mee :) Nog meer reden om lekker met mijn stuurtje te racen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd Armand
Als er nu mensen vergeten de tijden in te vullen loop ik 1punt in op Beest41 yessssssssssssss :9~
Mooie nieuwe challenge weer _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieV
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-06 08:18
Radiance schreef op zondag 12 april 2015 @ 02:15:
Daar heb ik er ook 2 van verstuurd ja maar je hebt ook een invite voor de Bandipur challenge, bij mij wel in ieder geval.
Ok thnx,
Ik ga kijken!

PSN gamertag: H3nk13024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Mystic Spirit schreef op zondag 12 april 2015 @ 08:52:
[...]

Ik zit nog niet in een club, dus doe graag mee :) Nog meer reden om lekker met mijn stuurtje te racen :)
Ik heb je een invite gestuurd.
Dan rijden er in onze club 4 man met stuur btw! :)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armend123
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-07 17:26
Hierbij nog de snelste ronde:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Zo dan :D
Strak rondje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Poeh, stuurtje blijft toch erg pittig hoor. Net eerst met stuur zo strak mogelijke tijd proberen neer te zetten. Stoel opgeruimd. "Nog even" met de controller proberen... en dan rijd ik zomaar in 4 rondjes nog 2 seconden van de tijd af... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Ik merk het ook... met stuurtje is echt een stukje moeilijker dan met controler. Ik ben ook nog aan het uitvinden wat ik een prettige setting vind. Eens even het driveclub topic doorspitten naar meningen over de beste instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Ik rij met force feedback op 100% en wheel assist uit. Veel meer valt er niet in te stellen geloof ik :P
M'n vriendin heeft de ffb liever op 80%.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14:46
Gisteravond de eerste 10 ronden met controller gereden en daarna met stuur. Viel me gelijk al weer op hoe snel die uitbreekt met stuur. De eerste bocht over de brug kun je vol gas met controller en dan slipt die niks. Met stuur lukt me dat nog niet. Meestal in de slip dan.

Voor de beleving blijf ik toch met het stuurtje rijden, maar het verpest de game en t begint knap irritant te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 10:42
Perfecte challenge weer deze week Radiance. Echt 1 waarin je je kunt vastbijten. Wagen kun je heerlijk insturen.
Heb nu de 1e tijd met 1,12,726 maar daar gaat vast nog wel iemand overheen deze week.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-08 13:52
Met betrekking tot het hele stuurtje issue: het ontneemt me eigenlijk ook wel enig plezier bij deze game. Het is gewoon frustrerend om te weten dat je met een controller sneller bent in basis.
Maar ik zou jullie het advies willen geven om door te zetten; sinds vorige week ben ik ongeveer net zo snel als met een controller.
Misschien komt het door gewenning aan het stuurtje of juist door het gebrek aan oefening met een controller.

Waar ik tegenaan blijf lopen is de hoeveelheid tractie die je mist. Er is een assist met de controller bij het gas geven die voorkomt dat je al te veel wielspin ontwikkeld. Bij het gaspedaal bij het stuur dien je dit zelf te bewerkstelligen waardoor het gewoonweg veel lastiger is om tractie te houden... zeker bij een auto als deze McLaren merk je het verschil

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vul vanavond mijn tijd van week 15 in, dat was een 1.30 nog wat... kreeg het echt niet sneller. En zoals veel al zeiden, dan gaan er 2 sectoren eindelijk goed verpruts je het ergens ander. Als ik de beste sectore op tel kan ik 1 tot anderhalf seconde sneller zijn... als...

Nieuwe week nieuwe kansen, morgen avond maar knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mystic Spirit schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 23:48:
Was weer een leuke challenge! Feli Armend!!

Deze week geen challenge voor mij. Ik ben pas driver level 33 en de auto is beschikbaar vanaf level 38. Denk niet dat ik deze week 5 levels omhoog kom en de challenge kan rijden. Misschien einde van de week een poging als ik voldoende ben geleveld.

Succes iedereen!
ow shit... dan ben ik bang dat ik ook niet kan meedoen deze week! Dan maar races in de tour gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Auw! Deze week ging niet zo heel lekker, ben net geen hekkensluiter. Nogal een teleurstelling nadat ik vorige keren bij de subtop zat. =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Netjes gedaan Saiko BE zie ik net.

Ben je weer voorbij en gelijk het wereldrecord verbeterd zie ik :*)

Edit : nu is Robert Nova ons weer voorbij
Gaat prima zo.

[ Voor 80% gewijzigd door Theo27 op 13-04-2015 22:04 ]

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Radiance schreef op zondag 12 april 2015 @ 22:00:
Ik rij met force feedback op 100% en wheel assist uit. Veel meer valt er niet in te stellen geloof ik :P
M'n vriendin heeft de ffb liever op 80%.
Volgens mij doet die wheel assist ook helemaal niks. Heb hem nu aan en uit gehad en merk geen verschil :)
Kronos1979 schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:20:
Met betrekking tot het hele stuurtje issue: het ontneemt me eigenlijk ook wel enig plezier bij deze game. Het is gewoon frustrerend om te weten dat je met een controller sneller bent in basis.
Maar ik zou jullie het advies willen geven om door te zetten; sinds vorige week ben ik ongeveer net zo snel als met een controller.
Misschien komt het door gewenning aan het stuurtje of juist door het gebrek aan oefening met een controller.

Waar ik tegenaan blijf lopen is de hoeveelheid tractie die je mist. Er is een assist met de controller bij het gas geven die voorkomt dat je al te veel wielspin ontwikkeld. Bij het gaspedaal bij het stuur dien je dit zelf te bewerkstelligen waardoor het gewoonweg veel lastiger is om tractie te houden... zeker bij een auto als deze McLaren merk je het verschil
Het is zeker even wennen met stuur en pedalen, maar na een paar dagen begin ik het al aardig door te krijgen. Racen met stuur en pedalen lijkt veel meer op echt racen en je moet de belangrijkste uitgangspunten daarvoor dan ook toepassen. Dat hoeft met de controler niet :)

De belangrijkste dingen die ik nu toe probeer te passen zijn:
1) Het is niet hoe laat je kan remmen, maar met hoeveel snelheid je de bocht weer uit kan komen
2) Rem alleen in een rechte lijn (remmen en sturen gaat niet samen)
3) Vol gas geven doe je ook alleen in een rechte lijn. (meer sturen is minder gas)
4) Remmen doe je van heel hard (pedaal 90% induwen) en naar mate je de bocht dichter nadert pedaal langzaam verder omhoog. Op die manier houd je de grip vast. (dit vind ik het lastigste)
5) Handen altijd op 9 uur en 3 uur.

Deze uitgangspunten hebben mij al geholpen behoorlijk wat tour events goed af te ronden, waar ik bij de eerste races met stuur vooral naast de baan eindigde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Theo27 schreef op maandag 13 april 2015 @ 20:07:
Netjes gedaan Saiko BE zie ik net.

Ben je weer voorbij en gelijk het wereldrecord verbeterd zie ik :*)

Edit : nu is Robert Nova ons weer voorbij
Gaat prima zo.
Het ligt (gisteren toch nog) wel allemaal heel dicht bij elkaar.
Ik ben benieuwd wat de Beesten en Bazen van deze wereld hier nog weten af te krijgen. Onder de 1:12 lijkt mij een mooi streefdoel maar ik weet niet in hoeverre dat haalbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Is niet mijn challenge dit. Kom niet verder dan 13.7..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-11-2024

invincible30

Psn: pelter29

De mijne ook niet echt. En toch blijf ik het proberen :P
Alle meer dan 100 pogingen zie ik net.

Te arcade (vind ik)deze combi van auto en track.
Lijkt wel beetje sega rally dat glijden door de bochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
De volgende mensen hebben nog nooit een tijd ingevuld en een aantal hebben mij nooit op PSN toegevoegd (GoT nicknames):
jschut_82
Bartske
Bosluis
Crypt3r
Haswell
DerOllie
DWRACING
holtman81
apexia0087
Repsaj_Nav
Mars 18
Jumpman
nickvanozzie
Peeth
Rovhan

Mocht je nog interesse hebben om mee te doen PM mij even via GoT want ik weet niet meer precies wie er nieuwkomers zijn.

Hoor ik niks van je tot de volgende challenge dan verwijder ik je :)
Dan voor de week daarop ga ik hetzelfde proces nog een keer doen maar dan voor de mensen die slechts 1x een tijd hebben ingevuld. Zoals het er nu voorstaat slinken onze deelnemers dan van 73 naar 50 en dat komt aardig overeen met het aantal deelnemers in de challange en het aantal tijden wat niet wordt ingevuld want er ontbraken 13 tijden deze week als ik het mij goed herinner ;) Er zitten best nog wat mensen met 1 tijd tussen die vrij nieuw zijn en die dus deze week hun tijd in kunnen vullen of aan geven dat ze niet mee kunnen/konden doen door level beperking of wat dan ook en sowieso heb je nog 2 weken de tijd dus denk dat ik aardig fair ben zo toch? :)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Fair enough...
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Rij ik net de snelste tijd (1:12:517) slaat ie m'n tijd niet op :( |:(

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Heb weleens voorbij zien komen dat het dan een volgende keer alsnog goed gesynced wordt. Fingers crossed, dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
ralph075 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 22:11:
Heb weleens voorbij zien komen dat het dan een volgende keer alsnog goed gesynced wordt. Fingers crossed, dus.
Let's hope so...

En anders een hier het bewijs :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5YbTF9Dl.jpg?1

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30

invincible30

Mijn ronde is ook niet geregistreerd.
Vreemde is dat de rondetijden van mij en zathan wel te zien zijn wanneer je een losse time trial opstart.
Maar dus niet in de lijst vd challenge.

Ik heb dus ook maar foto gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://www.mupload.nl/img/ovc7mnjgqf9.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door invincible30 op 15-04-2015 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2cctmwy.jpg

Hoe bedoel je close ....

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Hoe krijg je het voor elkaar :o Lekker spannend zo :)

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:26
zie nu dat ik deze niet mee kan doen vanwege level beperking ...

vorige had ik nog net voor het einde gedaan dus moet even mijn tijd bijwerken, zo uit mijn hoofd stond ik rond de 39ste plek, niet slecht voor de eerste keer, moet nog echt wennen aan controller

Edit.. het werkt niet meer voor week 15 :(
maar de tijd was 1:36,457

[ Voor 12% gewijzigd door Razenko op 15-04-2015 07:43 ]

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Ik lock de bladen over het algemeen ergens tussen zondag en dinsdag zodat er niet achteraf nog tijden ingezet worden die niet meer te controleren zijn. Ik vind persoonlijk 3 dagen na de challenge lang zat want de afgelopen weken lock ik hem op dinsdag. Ik zal jou tijd nog even invullen maar probeer hier dus rekening mee te houden. :)

En je staat erin nu.

[ Voor 3% gewijzigd door Radiance op 15-04-2015 10:20 ]

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:26
Radiance schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:18:
Ik lock de bladen over het algemeen ergens tussen zondag en dinsdag zodat er niet achteraf nog tijden ingezet worden die niet meer te controleren zijn. Ik vind persoonlijk 3 dagen na de challenge lang zat want de afgelopen weken lock ik hem op dinsdag. Ik zal jou tijd nog even invullen maar probeer hier dus rekening mee te houden. :)

En je staat erin nu.
Ah kijk dat wist ik niet en met de fusie van maandag had ik er niet zoveel tijd voor.
Bedankt voor het toevoegen! zal er beter op letten :)

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:14
Is het een idee om de winnaar van de week ALLE tijden te laten invullen in de spreadsheet?
Dan doen ze de volgende keer misschien niet meer zo hard hun best :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
SonnyBBQ schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:01:
Is het een idee om de winnaar van de week ALLE tijden te laten invullen in de spreadsheet?
Dan doen ze de volgende keer misschien niet meer zo hard hun best :+
>:)

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30

invincible30

Ik dacht laat ik eens de gehost vd nummer 1 aanzetten.
Normaal heb ik dat altijd uit staan, lijdt af vind ik.

Wat schetst mijn verbazing, in bocht nummer 5 wordt gewoon keihard de vangrail meegenomen! En mindert bijna geen vaart :?
En ik maar telkens netjes remmen daar :/

Psychics vh spel zijn soms echt raadselachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Ja ja, het is net echt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Jammer dat de servers nog altijd veel problemen hebben. Er worden nu helemaal geen ghosts meer weergegeven. Vrij irritant als je niet weet of je ronde nog zin heeft of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik vind het soms wel lekker als de ghosts en tussentijden het niet doen, vooral als ik net aan een challenge begin.
Ik check dan enkel mijn eigen sectortijden, zonder afgeleid te worden door ogenschijnlijk onhaalbare tussentijden.
Als ik eenmaal een mooie tijd heb gezet wil ik ze wel zien; dan kan ik zien waar ik tijd verlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Gisteren heb ik level 37 behaald, het begint er dus op te lijken dat ik tegen het eind van deze challenge nog net een tijd kan gaan neerzetten.

Momenteel ben ik dus vooral druk met de tour bezig om snel wat punten te scoren. Moet wel zeggen dat sommige auto's voor mij met T300RS echt niet te besturen zijn... Drift events werd bij mij al niks met de controler, maar met de T300RS al helemaal niet.

Hoe dan ook ik hoop eind van de week toch nog een tijd te kunnen zetten voor de Challenge. Het wordt waarschijnlijk geen geweldige tijd, maar beter een slechte tijd dan geen tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-01 16:42
invincible30 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 19:37:
Ik dacht laat ik eens de gehost vd nummer 1 aanzetten.
Normaal heb ik dat altijd uit staan, lijdt af vind ik.

Wat schetst mijn verbazing, in bocht nummer 5 wordt gewoon keihard de vangrail meegenomen! En mindert bijna geen vaart :?
En ik maar telkens netjes remmen daar :/

Psychics vh spel zijn soms echt raadselachtig.
Je moet die vangrail wel precies goed rammen. Soms kets ik namelijk keihard terug naar de linker kant en spin ik alle kanten op. Bij een andere poging krijg ik een botsstraf. Beetje jammer dat je die niet altijd krijgt.

psn: t-zakje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Gister nog even mijn tijd 2x verbeterd. Het gaat nu wel met duizendste, maar in ieder geval van plek 10 naar 9 gegaan. Ik vind het tot nu toe een erg leuke challenge, maar ik baal wel van het feit dat de ghosts niet zichtbaar zijn. Afkijken zit er dan niet bij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Het is een beetje oneerlijk maar door die vangrail te rammen behoudt je wel je snelheid. Het blijft spannend deze week. Ben net onder de 1.12.4 gedoken.

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/6jhg85.jpg

Succes Oldzkoel en Saiko.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan die bocht sneller nemen zonder de vangrail te raken, denk ik, maar dan moet het wel perfect gebeuren. Het snelste dat ik door die bocht ben gegaan is 185km/u, door de vangrail te raken ga ik altijd trager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
Ik heb eigenlijk weinig mee gekregen van deze week wegens tijd gebrek maar hoop vanavond nog wel even een uurtje te kunnen gaan zitten want morgen en overmorgen heb ik sowieso geen tijd om te spelen, alleen zaterdag avond als deze challenge al weer voorbij is.
Ik vind het jammer want vond dit wel een leuke bak en baan.

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 08:46:
[...]

Het ligt (gisteren toch nog) wel allemaal heel dicht bij elkaar.
Ik ben benieuwd wat de Beesten en Bazen van deze wereld hier nog weten af te krijgen. Onder de 1:12 lijkt mij een mooi streefdoel maar ik weet niet in hoeverre dat haalbaar is.
Haalbaar :9

Ik denk dat 1:11.5 de winnende tijd zal zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door power_user op 16-04-2015 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
Strak gereden Oldzkoel.

Hier gaan we denk ik niet meer aankomen. Gelukkig wint er dan wel 1 van het team.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

power_user schreef op donderdag 16 april 2015 @ 17:37:
[...]

Haalbaar :9

Ik denk dat 1:11.5 de winnende tijd zal zijn.
Ik had het daarnet al willen zien. :P Zeer strak!
Het kost mij nu al veel tijd en moeite om er nog maar tienden af te krijgen, laat staan een (+-) halve seconde.
Ik ben benieuwd wie hier nog onder gaat, maar ik hou het wel voor bekeken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Dat is t mooist hé als je zo'n hap er af rijdt dat je concurrenten denken....laat maar!

Het is pas donderdag hé, reken maar dat ik nog weer aan de bak moet. Of ik t doe is een ander verhaal. Ik ga steeds voor top 5. Dan ben ik tevreden. Gaat anders teveel tijd inzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
Theo27 schreef op donderdag 16 april 2015 @ 18:31:
Strak gereden Oldzkoel.

Hier gaan we denk ik niet meer aankomen. Gelukkig wint er dan wel 1 van het team.
lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Weer iets sneller, maar het gat is nog groot....

Helaas heeft ie m'n tijd weer niet opgeslagen :-(

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RzKNZxyl.jpg?1

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Lol, het is inmiddels al 1:11.639, door Beest gereden. Netties!

Zou het veel schelen bij racegames om een tv met lagere inputlag te hebben? Ik heb een 40" LCD van samsung uit 2009 en een inputlag van rond de 70. Zit er over te denken es wat nieuws in de woonkamer neer te planten :+

[ Voor 63% gewijzigd door power_user op 16-04-2015 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27
En dat na maar 2 pogingen. Wat een fantastisch resultaat !!!!!!

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baas41
Iedereen weet wel dat er gewoon retries worden gebruikt hoor, sarcasme is niet nodig.. Maar het blijft een goede tijd, met een "staande start". Jammer dat we het muurtje moeten gebruiken om een toptijd neer te kunnen zetten, ze moeten eigenlijk een rondje ongeldig verklaren als je iets raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo27

Hier is mijn beste lap. Doe er je voordeel mee.

Scrooge NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik ga er morgen voor zitten... eens kijken wat ik in een middagje kan doen.
Niet een lekker stuur-autootje (vrij veel overstuur), dus ik ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Theo27 schreef op vrijdag 17 april 2015 @ 00:14:
En dat na maar 2 pogingen. Wat een fantastisch resultaat !!!!!!
Dat je nog naar pogingen kijkt :').

Van dat muurtje is inderdaad jammer, maar niks aan te doen helaas. Ene keer is het een beetje gras/grind, nu is het een muurtje. Driveclub ftw :p.

[ Voor 26% gewijzigd door SCARfaceE op 17-04-2015 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/R0YDCs5l.jpg?1

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Heb net een tijd gezet :) toch nog mee kunnen doen deze week!

Ik laat nog 2 seconden liggen in de tweede sector, dus daar moet nog makkelijk wat af kunnen. In de eerste en laatste sector laat ik beide ongeveer 5 tienden liggen. Dat zal ik er morgen niet meer af kunnen schaven vermoed ik.

De McLarens rijden trouwens wel lekker moet ik zeggen. Deze maar ook andere Mclarens zijn redelijk in bedwang te houden.

Leuke challenge weer Randiance!

Edit:
Net mijn tijd nog een beetje bijgeschaafd. Sta nu op 1:14,135. Dat is hem voor mij deze keer. Vandaag kom ik er waarschijnlijk verder niet meer aan toe. Ik sta in de punten en hoop dat dat zo blijft :)

Er zijn zeker 5 personen die nog geen tijd hebben ingevuld. Game sta ik namelijk 5 posities lager dan in de sheet.

[ Voor 27% gewijzigd door Mystic Spirit op 18-04-2015 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
op het laatste moment nog verbeterd naar 1.12,986 maar natuurlijk niet opgeslagen :( Heb em wel in de sheet gezet....heb geen screenshot dus als iemand er probleem mee heeft past ie mijn tijd maar aan. Kut servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Ik denk dat ik deze challenge even oversla.
Of ik moet vanavond nog zin hebben om het stuur erbij te pakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armend123
Was dit vandaag? gisteren ook 3x een nieuwe tijd neergezet maar allemaal niet opgeslagen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanant
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-09 06:35
Jammer dat ik nu zo´n 16 uur per dag aan het werk ben .
ik kan straks nog wel een tijd neerzetten maar ik moet het hebben van doorzetting....
met 3 rondjes laatste met 60 kom ik in de punten maar geen tijd voor :X :X :X

PSN: ghpeet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Die servers zijn inderdaad niet helemaal 100. De ghost zie ik het ene rondje wel en het andere rondje niet. Gelukkig nog geen problemen gehad met opslaan van mijn tijd. Zojuist nog een keer mijn tijd weten te verbeteren naar een 1:12,3.. 8ste plaats nu, dus hoop in de top 10 te blijven. Dan vind ik het wel best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Niet online
Armend123 schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 16:06:
[...]

Was dit vandaag? gisteren ook 3x een nieuwe tijd neergezet maar allemaal niet opgeslagen. :|
Ja, net voordat ik dit poste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Heb er vanmiddag nog een 1:11:815 uitgekregen. Een mooie 4e tijd :) Helaas weer niet opgeslagen dus hier nogmaals een screenshot

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KyXxdHvl.jpg?1

En gefeliciteerd Armend. Knappe tijd!

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Gefelicteerd Armend d:)b , hele nette tijd. Vooral die laatste bocht had je goed door heb ik gemerkt, want daar ben je echt gevlogen. Eerste twee sectoren ben ik je voor, maar die laatste bocht...

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CC5i_GyWYAEsAws.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armend123
Dankje, scheelde inderdaad niet veel!

De lap van deze week:

Ook nog een mooie crash gemaakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
SCARfaceE schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 22:01:
Gefelicteerd Armend d:)b , hele nette tijd. Vooral die laatste bocht had je goed door heb ik gemerkt, want daar ben je echt gevlogen. Eerste twee sectoren ben ik je voor, maar die laatste bocht...

[afbeelding]
Wat een 1e sector! Zou je jouw rondje ook willen posten? Ben wel benieuwd :)

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Snoei01 schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 22:49:
[...]

Wat een 1e sector! Zou je jouw rondje ook willen posten? Ben wel benieuwd :)
Speciaal voor jou :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Thx! :) Ook een nette ronde hoor, maar idd... Armend vliegt door die laatste bocht :o

PSN ID = Zathan772

Pagina: 1 ... 6 ... 19 Laatste