Ja hij is inderdaad toch wel leuk
Het was gewoon even wennen aan deze zware logge bak na die aan de zo goed als aan de weg vast plakkende Renault.
Erg uitdagende baan ook met al die hoogte verschillen maar heb hem nu aardig te pakken

Heb net een ruime 5 seconden afgereden van m'n vorige tijd dus ben blij.
M'n doel is om onder de 1:30 te komen deze week en met name aan het eind van de eerste sector kan ik nog wel wat winst boeken. Had er net al 9 tiende van m'n snelste sector tijd afgereden maar verprutste het weer in die gele vlaggen bocht op het 'rechte' stuk...
Die kan je haast niet door komen zonder wat te smokkelen alleen smokkelde ik iets teveel waardoor ik een bocht straf kreeg en daardoor een seconde verloor anders had ik net dus al onder de 1:30 gereden.
Dat stuk vanaf die bocht vlak na die jump is ook lastig...die jumps vind ik sowieso vrij lastig want als je ook maar 1 millimeter naar links of naar rechts uitkomt is de kans dat je de auto niet meer houdt vrij groot of je verliest enorm veel tijd.
Ja, leuke uitdaging deze week en dat wereld record gaat er sowieso aan want zie dat Gavin nog maar 2 tiende boven het record zit en de challenge is pas 1 dag bezig.
Volgens mij hebben wij iedere week de wereld records gebroken met onze uitdagingen!
Chaupeau mensen! Keep it up!
Heerlijk ook trouwens die Spotify app in de achtergrond.
Ik gebruikte nooit Spotify maar Armin van Buuren's A State of Trance brengt mij ook echt in een trance waardoor ik full focus op de baan

Vind trance muziek sowieso heerlijke muziek om op de rijden, ook irl
Btw, ik voor de volgende challenge de spreadsheet opschonen.
De volgende deelnemers hebben zich niet geregistreerd in de spreadsheet (PSN):
dorus2828
jschut_82
Jullie kunnen je registreren t/m de volgende uitdaging, daarna verwijder ik je uit m'n vriendenlijst want ken jullie verder ook niet
Ook staan er een aantal mensen tussen die al een tijdje geregistreerd staan maar geen tijden hebben ingevuld afgelopen weken. Deze mensen zal ik uit de spreadsheet halen want als je toch niets invult kan je net zo goed andere uitdagingen gaan rijden of gewoon de tour events gaan doen.
Klinkt misschien flauw maar ik zie de afgelopen weken dat mensen wat laks worden met het invullen van hun tijden en dat is imo niet de bedoeling van deze uitdagingen.
Ook jullie verwijder ik uit m'n vrienden lijst want ook jullie ken ik verder niet irl
[
Voor 21% gewijzigd door
Radiance op 06-04-2015 14:17
]