PSN ID: Beest41
Iemand tips voor chicane na het eerste rechte stuk? Daar moet ik sneller doorheen kunnen, maar heb geen idee hoe...
Kan zeker nog ruim een halve seconde sneller, verlies in de laatste paar bochten steeds te veel tijd.
Ben benieuwd wat baas en beest voor tijd hier gaan nerzetten.
[YouTube: http://youtu.be/-TBxiF4HaZ8]

Bij mij is het zoveel hoekiger, elke bocht staat op zich (ok, soms 2-3 aan elkaar) en ik ploeter me er als een hork doorheen
Waarschijnlijk moet ik veel subtieler omgaan met de thumbsticks. Daar wordt het wellicht wat vloeiender van. Ik blijf denken dat ik veel subtieler zou kunnen sturen als ik een stuurtje had. De resultaten hier laten niet zien dat mensen met een stuurtje sneller zijn, terwijl ik dat toch wel zou verwachten. Dat blijft mij ook tegenhouden voor de aanschaf van een stuurtje....
Verwijderd
Dam, ik *gier* in 1 bocht al meer dan al jouw *giers* van de gehele rit bij elkaarktulu666 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 01:03:
Mijn snelste tijd tot nu toe.
Kan zeker nog ruim een halve seconde sneller, verlies in de laatste paar bochten steeds te veel tijd.
[video]
Maar die replays zijn echt een schitterende toevoeging, en idd zoals al eerder gezegd, je kunt de camera stand zo zetten dat alle info in beeld komt (tijden etc), spel wordt maar beter en beter echt een verademing tegenover het andere spel wat ik speel (the crew), daar kap ik dus ook mee, meer op DC concentreren vanaf nu
Lees het hele topic (en het DC topic) nog eens door.Mystic Spirit schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 08:49:
De resultaten hier laten niet zien dat mensen met een stuurtje sneller zijn, terwijl ik dat toch wel zou verwachten. Dat blijft mij ook tegenhouden voor de aanschaf van een stuurtje....
Driveclub is niet gemaakt voor stuurtjes. Het is een redelijk arcade racegame
Rijden met stuur geeft wel een extra beleving, dat is voor veel mensen de reden om toch met stuurtje te rijden.
Ik heb de hele track nog nooit gereden, denk dus ook niet dat ik een erg goede tijd ga neerzetten...
Maar ik ga mijn best doen
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Daar ben ik mij ook van bewustdvdkiwi schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 11:21:
[...]
Lees het hele topic (en het DC topic) nog eens door.
Driveclub is niet gemaakt voor stuurtjes. Het is een redelijk arcade racegame
Rijden met stuur geeft wel een extra beleving, dat is voor veel mensen de reden om toch met stuurtje te rijden.
Ik heb de hele track nog nooit gereden, denk dus ook niet dat ik een erg goede tijd ga neerzetten...
Maar ik ga mijn best doen
Ik heb de meeste tracks ook nog nooit gereden... Ik heb alleen het eerste deel van single player gedaan en verder de huidige en de afgelopen challenge (ben ook maar level 26). Ik verwacht dus ook nog wel wat verbetering voor mezelf.
Mijn overwegingen over wel of geen stuur zal ik even verplaatsen naar het Driveclub topic. Daar past de discussie waarschijnlijk beter.
Verwijderd
gewoon wat je het meest ligt of plezier geeft daar gaat het om, op de pc zijn mensen die leaderboards in een sim (Assetto corsa bijv) domineren met spelen op een keyboard, daar zit je dan in je nagebouwde auto
Maar natuurlijk is spelen in zon *nagebouwde auto* veel mooier en realister dan met met een keyboard of controller.
Dikke offtopic edith, typ ik dat the crew crap is, krijg ik vanmorgen een mega update en alles is koek en ei en zelfs beter

Verwijderd
Die Lotus is amper in bedwang te houden bij mij.. Maar leuk om zo de uitdaging met elkaar aan te gaan! (ik ben nieuw
Verwijderd
Leuk parcours, leuke wagen. Top challenge.
Gebruik jij af en toe de handrem om em recht te zetten in krappe bochten?ktulu666 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 01:03:
Mijn snelste tijd tot nu toe.
[video]
Crew ben ik ook wel benieuwd naar, maar hoop op ooit (...) een keer als free PSN game. Vind het nu tussen DC en GTA in geen aankoop waard.Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 12:43:
Dikke offtopic edit, typ ik dat the crew crap is, krijg ik vanmorgen een mega update en alles is koek en ei en zelfs beter
Tijd staat nu op 2:30,164.
Nu ging de laatste sector erg goed maar de eerste weer minder.
Er is dus nog genoeg over om een snellere tijd neer te zetten.
@Schimanski81
Handrem gebruik ik niet, is er iemand die dat wel op die manier gebruikt?
Volgens mij verlies je dan teveel snelheid.
Verwijderd
Dat denk ik ook! Volgens mijn sectortijden kan er nog bijna 1 second af van mijn tijd, maar dan moet het echt wel allemaal goed gaan.ktulu666 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 23:01:
Er is dus nog genoeg over om een snellere tijd neer te zetten.
En beest & baas zullen daar nog wel eens vlot onder gaan. Benieuwd naar hun tijden.
Die gaan dik in de 2:27 rijden gok ik.Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 23:06:
[...]
Dat denk ik ook! Volgens mijn sectortijden kan er nog bijna 1 second af van mijn tijd, maar dan moet het echt wel allemaal goed gaan.
En beest & baas zullen daar nog wel eens vlot onder gaan. Benieuwd naar hun tijden.
1e sector verlies ik gewoon ruim halve seconde op jou.
Maar Ik blijf het proberen
Sectoren daarna hou ik jullie wel redelijk bij
Leuke challenge weer!
Denk dat dit wel ongeveer de max is voor mij.
[YouTube: http://youtu.be/7Nkp8EOzJm8]
Dank Radiance, goeie actie!
PSN gamertag: H3nk13024
Ik ook niet hoor maar ik dacht het te zien in je filmpje.ktulu666 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 23:01:
@Schimanski81
Handrem gebruik ik niet, is er iemand die dat wel op die manier gebruikt?
Volgens mij verlies je dan teveel snelheid.
Het idee is ontstaan met een aantal van hier in het originele Driveclub topic en ik had deze spreadsheet al een soort van gemaakt om tijden te vergelijken tussen verschillende camera standen voor mijzelf en m'n vriendin. Uiteindelijk is het uitgewerkt tot wat het nu is met wederom hulp van de mensen hierVinnieV schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 13:48:
Ik wil even de initiatiefnemers van deze challenges bedanken! Het is het enige dat ik nog speel als ik DC aanzet. Ik hoor niet bij de toppers in deze game, blijf een beetje rond plek 25 steeds hangen, maar sjonge, wat een lol! Van mij mag dit nog wel even zo door gaan
Dank Radiance, goeie actie!
Ik heb net de spreadsheet klaargemaakt t/m week 16 en ik zie dat er nog steeds heel actief wordt deelgenomen en Project Cars is uitgesteld dus denk dat we nog wel even doorgaan, als het aan mij ligt wel in ieder geval
Ik heb de auto pagina geupdate met de laatste auto's.
Er ontbraken nogal wat gratis auto's, 12 om precies te zijn, en zou zonde zijn als we die nooit tegen zouden kunnen komen
Heb ook de auto's van de season pass en een overzichtje van de gratis DLC toegevoegd in aparte kolommen want kon dit nergens echt in 1 makkelijk overzicht vinden dus bij deze
De linker kolom, A, is de gene waarvoor een random nummer gekozen wordt.
Volgende challenge voer ik dus als begin waarde 2 in en eind waarde 63.
Ik heb de auto's en banen die al eens gebruikt zijn rood gemarkeerd, ik denk dat de meeste van ons liever niet 2x dezelfde baan of auto hebben of vergis ik me? Als het merendeel het ermee eens is refresh ik een eventuele gebruikte uitkomst, uiteraard met screenshot
[ Voor 29% gewijzigd door Radiance op 20-03-2015 00:15 ]
Eens:)Radiance schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 21:24:
[...]
Ik heb de auto's en banen die al eens gebruikt zijn rood gemarkeerd, ik denk dat de meeste van ons liever niet 2x dezelfde baan of auto hebben of vergis ik me?
Wellicht morgenavond even tijd, maar dat is het dan ook.
Verwijderd
zo vloeiend als jullie rijden lukt me nog niet
Ik blijf oefenen en hopen dat ik volgende week meer geluk heb!
Dan wens ik je vast succes
Helemaal mee eensRadiance schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 21:24:
[...]
Ik heb de auto's en banen die al eens gebruikt zijn rood gemarkeerd, ik denk dat de meeste van ons liever niet 2x dezelfde baan of auto hebben of vergis ik me? Als het merendeel het ermee eens is refresh ik een eventuele gebruikte uitkomst, uiteraard met screenshot
PSN ID = Zathan772

dus helaas geen kans om nog te verbeteren. Succes de laatste uurtjes iedereen
PSN: Oldzkoel
02:40.497, 15 seconden achter nr1

Sneller ga ik niet zijn; met controller..... met rear cam 2, prima zo.
Voor velen ziet dit er vast uit als een poep rondje, maar veel beter kan ik niet met controller...
Ik had het idee dat het best wel goed ging
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=vY-9yvFllJY]
*volgens de spreadsheat sta ik 17e, wat betekent dat een kleine 20 mensen die sneller zijn hun tijd nog niet hebben ingevuld
[ Voor 93% gewijzigd door Superkiwi op 21-03-2015 18:58 ]
Dat vind ik ook een beetje jammer. Ik hou de sheet over het algemeen open tm maandag maar zou het leuker vinden als iedereen het zo af en toe eens bij werkt. Hoeft echt niet direct na je race, maar gewoon als je even tijd hebt...dvdkiwi schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 18:00:
*volgens de spreadsheat sta ik 17e, wat betekent dat een kleine 20 mensen die sneller zijn hun tijd nog niet hebben ingevuld
Ik krijg ook het idee dat er iemand alle tijden aan het einde van de week invult. Prima, maar kost een hoop tijd, die ik persoonlijk liever aan andere dingen zou besteden.
Ik weet niet zeker of ik vanavond tijd heb de nieuwe challenge te maken, ik ga m'n best doen maar hij komt sowieso nog dit weekend. In het uiterste geval morgen avond maar ik denk dat, mocht het vanavond niet lukken, ik morgen ochtend ergens wel een gaatje kan vinden
Iedereen wederom bedankt voor de inzet! Er is weer erg actief gereden deze week, leuk!
Oh een nog iets. Mocht Project cars geen goede ingame mogelijkheden bieden voor een klassement zoals we dat nu hebben, dan kwam gisteren al iemand met de vraag of we dit door gaan zetten (RobinNova? Ben even je naam kwijt
[ Voor 64% gewijzigd door Radiance op 21-03-2015 19:06 ]
Verwijderd
Nu goed. Favoriete challenge tot nu toe. Ik ben al benieuwd naar de volgende!
Voor een eerste ronde voor het eerst op een baan vind ik het anders een goed rondje. Ik ben een hele week bezig om op 2:36 uit te komen, dus in een poging 2:40 rijden vind ik super netjesdvdkiwi schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 18:00:
Eerste keer dat ik op deze baan reed...
02:40.497, 15 seconden achter nr1![]()
Sneller ga ik niet zijn; met controller..... met rear cam 2, prima zo.
Voor velen ziet dit er vast uit als een poep rondje, maar veel beter kan ik niet met controller...
Ik had het idee dat het best wel goed ging
[video]
Hij was weer fijn deze week, op naar de volgende!
PSN gamertag: H3nk13024
Verwijderd
helemaal mee eens, kom op man kleine moeite.Schimanski81 schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 20:22:
Over invullen van de sheet; mensen moeten dit gewoon zelf doen. Wanneer ze het niet invullen voordat de sheet op blok gaat, telt je tijd niet mee. Is het snel opgelost hoor :-)
Ik vond dit, in tegenstelling tot vele anderen, de meeste *klote* baan om op te rijden.
Vooral het begin aaargh ik kreeg het maar niet voor elkaar om ook maar iets in de buurt te blijven van de nummerro uno ghost, die was al voor de tunnel uit het zicht
Oke dus zoals eerder gezegd zijn er auto's toe gevoegd en 1 rijtje extra aan de bovenkant, we gaan deze week 2 t/m 63 in de random generator gooien en ik kan verklappen dat het meteen een nieuwe gaat worden, het nummer is namelijk 61 wat betekend dat we gaan rijden in een Mazzanti Evantra!
Ik kan ook verklappen dat de random generator 2x moet draaien voor de baan, de 1e keer kwam er namelijk 38 uit en die track hebben we in week 8 gereden, India: Tamil Nadu (2).
De 2e keer kwam er 64 uit en dat betekend dat we weer terug gaan naar Noorwegen alleen dit maal voor een beste ronde tijd op Skno (2) om 6u 's avonds dus wellicht een laag hangend zonnetje deze week
Het bewijs
Auto:

Baan (dubbel):

Baan (nieuw):

Tijd:

Zoals iedere week ga ik nu een rondje rijden en jullie de uitdaging versturen
Wat betreft de tijden invullen, ik kan niemand verplichten z'n tijd in te vullen uiteraard maar locked is locked
Maar ook met Google Spreadsheet app voor Android kan je prima je tijd invullen.
Nu zag ik hier voorbij komen dat mensen problemen ondervonden met het toevoegen via een telefoon maar het werkt wel...je moet alleen goed opletten dat je je PSN naam correct invult en ook controller, camera stand en schakelen moeten exact ingevuld worden ivm de validatie maar die laatste zijn niet verplicht om in te vullen dus als het hier mis gaat laat ze dan gewoon leeg en werk het eventueel later op een PC bij.
Ik wens iedereen weer succes deze week! Ik ga even m'n Playseat uitklappen en een rondje tuffen
De lap van deze week:
Ben er niet helemaal tevreden mee, het kon onder de 2:28 maarja een perfect rondje rijden was bijna onmogelijk op deze track.
Oh en misschien is het beter om de gebruikte auto's/tracks uit de lijst te halen Radiance. Gewoon in een nieuwe kolom zetten met 'gebruikt'. Hoef je de RNG niet dubbel te gebruiken.
[ Voor 25% gewijzigd door SCARfaceE op 21-03-2015 22:58 ]
Breek me de bek niet open, wat een auto zeg...dit is een pittige auto maar ook een hele pittige baan, in het donker...schijnbaar is 18:00 uur wintertijd en dus donker in NoorwegenSCARfaceE schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 22:50:
Lekker bezig weer Radiance, volgens mij is die Mazzanti een erg lastige wagen.
---
Oh en misschien is het beter om de gebruikte auto's/tracks uit de lijst te halen Radiance. Gewoon in een nieuwe kolom zetten met 'gebruikt'. Hoef je de RNG niet dubbel te gebruiken.
Invite is inmiddels verzonden
Ja...true maar aan de andere kant ook wel leuk om alle banen en auto's in die lijst te hebben als overzicht en je kan er ook makkelijk in terug zien wat al gebruikt is. Dan maar een print screen extra en als het echt vervelend gaat worden..tsja, dan moeten jullie me maar geloven en hou ik het bij een print screen van de definitieve uitslagen met een vermelding welke andere nummers er gekozen zijn
In principe kan ik nu natuurlijk ook al sjoemelen met de uitslagen want ik kan een screenshot maken wanneer ik het juiste nummer zie. Live broadcast dan maar of zullen we een notaris inhuren?
Maar zonder dollen, ik draai ze echt maar 1x en denk dat deze auto wel het bewijs is haha want hij is rete snel en amper in bedwang te houden, met stuur zeker in ieder geval.
Good luck everyone
Pfff, fijn, ik al blij dat ik 5 rondes er 5 seconden vanaf had, komt Armend al na 1 poging 8 seconden onder mijn snelste tijd
Lastig hoor, de baan is erg hobbelig met veel hoogte verschillen en deze bak gaat al snel alle kanten op dus het zit ook niet mee deze week

[ Voor 30% gewijzigd door Radiance op 21-03-2015 23:23 ]

Maar leuke challenge weer met een lastige auto. Toch vind ik een challenge waar je rondes kan rijden om in een 'flow' te komen fijner dan races van A naar punt B
Edit: en stond 1e, ktulu999 met 2 duizendste onder mijn tijd
[ Voor 12% gewijzigd door giganielsie op 22-03-2015 00:03 ]
Ik ben toch maar begonnen met mijn T300 en dat leverde bij deze wagen een beter resultaat op dan met controller. Ik ben wel ruim 10 seconden langzamer dan de top maar dat zal gebrek aan talent zijn..
Met de T300 kon ik in ieder geval consistente tijden rijden. En ik heb gelezen dat komende maand er in de patch wheel setting komt, dat zou prettig zijn.
Jij laat het er zo makkelijk uitzien
Ik heb juist het omgekeerde; point to points vind ik erg tof (Cayoosh Point ftwgiganielsie schreef op zondag 22 maart 2015 @ 00:02:
Maar leuke challenge weer met een lastige auto. Toch vind ik een challenge waar je rondes kan rijden om in een 'flow' te komen fijner dan races van A naar punt B
Tracks vind ik zeker ook leuk, maar op vrijwel iedere track heb je chicanes en/of bochten waar je door het gras kan afsnijden. En daar ben ik niet van. Dus ga ik al niet kunnen competen met de snelsten, want die doen dat allemaal.
Het Gran Turismo syeteem zou erg welkom zijn: meer dan de helft van de auto buiten de baan: invalid lap time.
Kant te hard geraakt: invalid lap time.
Lekker waggie weer deze week Radiance

Eens kijken wat we er mee kunnen bereiken
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 22-03-2015 08:25 ]

Was een leuke challenge! Ook komede week heb ik er weer zin in
Die Mazzanti is trouwens bijzonder lastig te besturen... man... zal wel even wennen zijn! Ik ga iig weer voor een plaatsje tussen 20 - 25.
Bedankt weer voor het organiseren Radiance
Maakt voor mij niks uit als je het een dagje later doet en dan start je de nieuwe gewoon weer op zaterdagavond als je de tijd vindt.Radiance schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 18:55:
[...]
Ik weet niet zeker of ik vanavond tijd heb de nieuwe challenge te maken, ik ga m'n best doen maar hij komt sowieso nog dit weekend. In het uiterste geval morgen avond maar ik denk dat, mocht het vanavond niet lukken, ik morgen ochtend ergens wel een gaatje kan vinden
Tis al super dat je het doet en volhoud, maar je moet er geen dingen voor opzij zetten en tis maar een spelletje
[ Voor 8% gewijzigd door Theo27 op 22-03-2015 12:01 ]
Scrooge NL
Dat heeft iedereen in het donkerTheo27 schreef op zondag 22 maart 2015 @ 11:59:
Ik zie dus blijkbaar minder in het donker.
Al geprobeerd de brightness in de game hoger te zetten (optie sinds de laatste patch)?
Het was mijn 7e rondeMystic Spirit schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 20:18:
[...]
Voor een eerste ronde voor het eerst op een baan vind ik het anders een goed rondje. Ik ben een hele week bezig om op 2:36 uit te komen, dus in een poging 2:40 rijden vind ik super netjes
Maar die sessie waren wel mijn eerste 7 ronden op dat circuit.
[ Voor 42% gewijzigd door Superkiwi op 22-03-2015 12:06 ]
Verwijderd
Ik heb meer last van de servers die weer moeilijk doen. 1e tijd gereden maar hij wil niet updaten. Ahja, misschien hebben ondertussen tal van andere ook al een '1e' tijd neergezet die beter is.
Als iemand zich geroepen voelt mag ie natuurlijk altijd helpen
PM even de baan en het tijdstip dan noteer ik dit en zal het vergelijken hoe het tijd systeem werkt. Je hebt bijvoorbeeld best kans dat het in Japan wel licht is om 18u.
Heb er wel al een 1:27 uit kunnen gooien. Vooralsnog de snelste
PSN ID = Zathan772

Scrooge NL
Tussen de volgende tijden is het licht.
Canada: 05:00 tot 20:00 uur
Chili: 07:00 tot 18:00 uur
India: 07:00 tot 19:00 uur
Japan 08:00 tot 21:00 uur
Noorwegen: 06:00 tot 19:00 uur
Schotland: 07:00 tot 18:00 uur
Ik stel voor de met random generator de begin en eind tijd pakken, dus bijvoorbeeld Canada 5 t/m20.
Voor mijn part doen we elke challenge om 09.30 zodat we lekker in het ochtendzonnetje rijden
Kan vorige week nog open blijven tot morgen? Ga nu pitten, net thuis en kapot!
[ Voor 22% gewijzigd door power_user op 23-03-2015 00:28 ]

Scrooge NL
Verwijderd
Mbt challenge week 12, geen tijd genoteerd... ik kreeg de baan niet onder controle plus wat minder tijd ervoor gehad.
Nu maar eens de nieuwe challenge uitproberen.
@Theo: nice going! gaaf is dat!
Verwijderd
Vanavond nog maar eens proberen! De auto gaat echt alle kanten op maar dat weet ik wel te appreciëren na enkele rondjes. Heerlijk door de bochten glijden.
En nog eens over het donker zijn; ik vind dat allemaal goed meevallen aangezien de track toch redelijk goed verlicht is? Maar de meningen zijn daar duidelijk over verdeeld. Ik heb alleszins niet het gevoel dat het mij veel 'afremt'.
oja:
Helaas niet geregistreerd door de server...

Scrooge NL
Verwijderd
Scrooge NL
Scrooge NL
Verwijderd
Mooie uitdaging dit, en over nachtblindheid kan ik mee praten zowel ingame alsmede irl op de weg
Dus licht heeft zekers ook mijn voorkeur, al heeft die nieuwe optie om de helderheid aan te passen ook zekers nut
De lamborghini pack gratis? Lijkt me niet toch of lees ik het verkeerdTheo27 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 21:23:
Relaxt toch. Deze week komt er weer een gratis auto bij. Een concept peugeot plus natuurlijk de Lamborghini pack dlc.

Yep dat lees je verkeerd, de auto is gratis, de rest is te koop of met Season pass...ik heb nog geen moment spijt van die season pass.De lamborghini pack gratis? Lijkt me niet toch of lees ik het verkeerd
Scrooge NL
PSN: ButsMG
Zelf nog niet gereden; dat wordt morgen pas... ik verwacht dus weer geen goede tijd, maar we zien wel
'Maar' 700 pogingen...oke ze zijn niet heel representatief maar de 1e lap trials hadden aanzienlijk meer pogingen. Hoe slecht de server deze week ook logt, een verschil van 1.3k zal het vast niet wezen
Niet geheel onterecht hoor, vind het zelf ook de minste challenge tot nu toe. Lastige auto, in het donker op een vrij pittige baan.
Morgen zal de challenge vroeg, laat of zondag pas komen ivm een feestje en het Nederlands elftal en laten we hopen dat de volgende challenge beter te doen is voor iedereen
Ondanks de wat lagere activiteit hebben toch nog 39 mensen op z'n minst 1 rondje gereden dus de wil is er nog wel, alleen de uitdaging was gewoon ruk
Zou leuk zijn als al die mensen toch ook de spreadsheet even invullen want zo wordt het wel erg makkelijk punten vergaren voor mezelf
Je kan niemand iets verplichten want het is en blijft gewoon voor de fun maar ik persoonlijk vind het leuk om terug te kunnen kijken en zo samen een competitie op te bouwen.
Anders heeft het ook vrij weinig zin imo, dan kan iedereen net zo goed een random challenge doen die hij/zij leuk vindt of gewoon sterren halen...
Het leuke hieraan vind ik juist dat niemand van te voren weet wat de uitdaging zal bieden en door de onderlinge competitie sneuvelen er tot op heden wereld records die men wellicht anders nooit gezet zou hebben. Maar als niemand uiteindelijk die competitie meer bij houdt denk ik dat het snel dood zal bloeden, want zoals ik al zei, dan kan je net zo goed sterren gaan halen of iedere random challenge spelen
Als je de spreadsheet app op je telefoon zet is het ook een kwestie van 1 minuut werk. Die app werkt erg goed!
(Weet overigens niet of deze ook op iPhone en WinPhone prima werkt.)
PSN: ButsMG
Trouwens
[YouTube: http://youtu.be/0PcgT_aW1vo]
Buggies !!!!!!!
Scrooge NL
Verwijderd
Ik rijd mijn rondjes wel (kom niet eens in de buurt van een hoge 1:2x.xx maargoed:P) maar moet bekennen dat ik DC ff wat minder doe en wat meer met een andere game(The Crew) bezig ben en gewoon tijd te kort kom of dat ik savonds laat wil DCen er weer wat tussen kwam deze week.
Ik blijf gewoon doorgaan met de comp zolang het er is, gewoon een top toevoeging aan het spel imo
2 uurtjes later....
Lastige bak, lastige baan, leuke challenge!
Persoonlijk doel was om onder de 1:30.000 te eindigen.
Mijn tijd staat nu op 1:29.328.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=bHAYQsQpyVo]
Ik vind het, met cockpit, manueel schakelen en zonder minimap, een prima tijd
Ook eens de "look into corner" optie aangezet. Dat werkt prima!
Er kan nog een halve seconde af denk ik, dus we blijven even proberen
*de servers zijn weer eens zwaar poep, probeer al een half uur de challenge te openen maar het lukt niet*
Weer een paar ronden geprobeerd.
Ik hou het voor gezien; begin me aan een hoop dingen te ergeren.
En mijn video tijd is niet opgeslagen
Woosaah
[ Voor 102% gewijzigd door Superkiwi op 28-03-2015 19:44 ]
Ik hou het kort deze week, nummer voor de auto is 57 en dat is de Renault Twin’Run.

Het baan was nummer 32 en dat is goed voor India: Bandipur (R)

India heeft van 07:00 tot 19:00 uur daglicht dus we stoppen 7/tm19 in random.org en daar kwam 19 uit.

Ik ga zo even een rondje rijden en daarna stuur ik jullie de invite
Succes allemaal!
Scrooge NL
Ik zie wel dat ik een foutje heb gemaakt met de auto loting.
Random had 2 t/m 63 moeten zijn ipv 64. Had er een auto uit gegooid die er dubbel in zat maar niet de loting opnieuw gedaan :\
Excuses.
Maar inderdaad wel een grappige auto en leuke baan
Stukken beter dan vorige week
Hmmz... niet m'n favo auto. Overnieuw loten dan maarRadiance schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 22:17:
M'n vriendin rijdt nu al een aantal rondes en het is nog licht.
Ik zie wel dat ik een foutje heb gemaakt met de auto loting.
Random had 2 t/m 63 moeten zijn ipv 64. Had er een auto uit gegooid die er dubbel in zat maar niet de loting opnieuw gedaan :\
Excuses.
Maar inderdaad wel een grappige auto en leuke baan
Stukken beter dan vorige week
Eerst nog even doorgassen op de huidige challenge
PSN ID = Zathan772
Verwijderd
Dat is behoorlijk...snel. Maar goed, de week is nog lang.
Haha, thanksBaas41 schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 23:05:
Nou wilde vanmiddag nog gaan rijden, maar de servers waren weereens offline en daarna geen tijd meer gehad helaas. Nja de trofee blijft deze week weer thuis, gefeliciteerd broertje:)
Had eigenlijk wel verwacht dat ik nog ingehaald zou worden. Had deze tijd dinsdag gezet en daarna niet meer geprobeerd, terwijl het echt nog behoorlijk wat sneller kon. Nouja, mij hoor je niet klagen
De lap:
En voor de geïnteresseerden, dezelfde lap in cockpit view:
[ Voor 7% gewijzigd door SCARfaceE op 28-03-2015 23:48 ]
Thanx voor je inspanningen radiance

Strak rondje weer beest41!