[PS4] Driveclub Tweakers Challenge

Pagina: 1 ... 11 ... 19 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pctje91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 13:24
Zelfde geld voor mij Buts!

Even een andere vraag. Is er iemand die misschien nog een plekje heeft in een actieve club? Ik zat in een club waar ik nog als enige in reed. Maakt het ook een beetje saai. Dus mocht je een plekje hebben, en mij er bij willen hebben, nodig dan alsjeblieft pieter91 uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
Pctje91 schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 12:53:
Zelfde geld voor mij Buts!

Even een andere vraag. Is er iemand die misschien nog een plekje heeft in een actieve club? Ik zat in een club waar ik nog als enige in reed. Maakt het ook een beetje saai. Dus mocht je een plekje hebben, en mij er bij willen hebben, nodig dan alsjeblieft pieter91 uit :)
Wil je er best bij hebben. Moet ik er alleen vanavond eerst even iemand uit knikkeren. Mijn club is buiten mij volgens mij ook niet erg actief meer. ;(

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pctje91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 13:24
Zonde is dat... Dan wacht ik jou even af _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-01 16:42
Die twee stukken die je vol in de ankers moet krijg ik vaak niet goed getimed. Maar het lastigste stukje deze week vind ik dat bruggetje. Iets te snel gas geven zorgt ervoor dat je die bocht daar niet meer kan nemen.

psn: t-zakje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Ik ben inmiddels een weekje op vakantie. Ik kan mijn tijd dus niet meer verbeteren. Maar ik kan ook de nieuwe challenge niet opzetten. Mystic, kun jij dat doen?

Ik kan komend weekend wel weer een tijd neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-09 07:21

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Goede vakantie Buts! Ik maak de nieuwe challenge aan, nadat ik nog even een tijd heb gezet voor de challenge van deze week :) Ik start nu de boel op in de hoop dat dat nog lukt!

Edit1:
Ik heb de gegevens ingevoerd in random.org en dit is de uitkomst:

De nieuwe Challenge:
Auto 44: Spania GTA GTA Spano
Baan 1: Canada: Cayoosh Point
Tijd: 9:00 uur

In de loop van de dag zal ik de challenge verzenden.

Edit 2:
Challenge is verzonden naar iedereen op mijn vriendenlijst en net als door ButsMG naar de top 10 en de mensen die laatste 3 weken hun tijd hebben opgegeven. Mocht je de invite missen, nodig me dan even uit op PSN.

Succes!

[ Voor 69% gewijzigd door Mystic Spirit op 16-08-2015 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Die gta heeft wel even gewenning nodig.. maar je tijd is voor nu geklopt ;) hoop fouten van me op het middelste en laatste stuk tho, schat dat er nog wel een paar 4 a 5 seconden (of 10..) onder gaan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Heel goed, dan kan ik weer aan de slag :) Morgen weer tijd om nog een poging te wagen :)

De GTA is nogal zenuwachtig. Gaat nog wel wat tijd kosten om hem onder controle te krijgen en met de hobbels in de track is dat ding nog lastiger onder controle te houden. Wel een uitdaging iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is je psn Mystic? Dan kan ik je uitnodigen, heb nog geen uitdagingen ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 12:30:
Wat is je psn Mystic? Dan kan ik je uitnodigen, heb nog geen uitdagingen ontvangen
Mijn PSN is mr_mysticspirit. Had je natuurlijk ook gewoon in de sheet kunnen zien ;)

Vandaag heb ik weinig tijd om je een invite te sturen, maar morgen lukt het wel.

Edit:
Je bent inmiddels uitgenodigd Grav3D1gger

[ Voor 18% gewijzigd door Mystic Spirit op 21-08-2015 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-02 16:33
Hierbij de ronde van deze week. Was best een lastige auto om onder controle te krijgen.
Jammer dat Beest en Baas er dit keer niet bij waren (vakantie?)... op naar de volgende challenge :)

[ Voor 17% gewijzigd door Snoei01 op 23-08-2015 20:52 ]

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/r81wCRW.png?1

http://community.eu.plays...per/td-p/22340093/page/25

[ Voor 52% gewijzigd door Snoei01 op 23-08-2015 19:29 ]

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Leuke vermelding Baas!

Ik ben niet toegekomen aan een nieuwe challenge door vakantie/drukte/gta crew vs crew gisteren. Ik zal kijken of ik er vandaag of morgen aan toe kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Masegate schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 09:29:
Leuke vermelding Baas!

Ik ben niet toegekomen aan een nieuwe challenge door vakantie/drukte/gta crew vs crew gisteren. Ik zal kijken of ik er vandaag of morgen aan toe kom.
Toch een eervolle vermelding voor Baas41. Gefeliciteerd Baas!

Ook ik ben er dit weekend niet aan toegekomen om een challenge te maken. Ik heb vanavond wel tijd om hem aan te maken. Ik pak hem dus nog wel een keertje op voor deze week ButsMG. Mag jij volgende week weer, want dan verwacht ik wat minder tijd te hebben 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Mystic Spirit schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 09:46:
[...]

Ook ik ben er dit weekend niet aan toegekomen om een challenge te maken. Ik heb vanavond wel tijd om hem aan te maken. Ik pak hem dus nog wel een keertje op voor deze week ButsMG. Mag jij volgende week weer, want dan verwacht ik wat minder tijd te hebben 8)
Prima! d:)b

[ Voor 7% gewijzigd door ButsMG op 24-08-2015 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Afgelopen week heeft Zathan de lastige challenge gewonnen, waarvoor gefeliciteerd! De nieuwe week is echter weer begonnen en dus is het weer tijd voor een nieuwe challenge!

Uit random.org is de volgende challenge gekomen:

Auto: BMW M5 (#21)
Track: Canada: Oliver's Landing (#7)
Tijd: 16:00 uur

Zometeen ga ik even een rondje rijden en zal ik de challenge versturen. Deze week verstuur ik challenge alleen naar tweakers in mijn vriendenlijst. Mocht je de invite missen, nodig mij uit (PSN ID: mr_mysticspirit)

Veel plezier weer deze week en vergeet niet de sheet van de afgelopen week nog in te vullen!

@ButsMG: Kan jij nog even naar de spreadsheet kijken en de juiste aanpassingen doen aan de gelockte sheets? Ik kan er namelijk niet bij.

Edit:
Challenge is verstuurd. Ik heb het idee dat dit weer een erg leuke wordt :)

[ Voor 5% gewijzigd door Mystic Spirit op 24-08-2015 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Thanks Mystic. Ik zal de sheet morgen bijwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan92
Leuk! Weer rondjes deze week. Merk bij mezelf op dat ik bij een point to point race sneller de handoek in de ring gooi.

De uitdaging van deze week ken ik nog uit het andere driveclub topic. Al was het daar met de BMW M5 2011 i.p.v de 2013.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 13:33
Gefelicteerd Zathan, ziet er erg snel uit zo. Door vakantie inderdaad niet mee kunnen doen afgelopen challenge. Wel weer zin in deze week dus komt helemaal goed d:)b .

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Thx! De BMW is wel wat makkelijker onder controle te houden, dus ik verwacht dat de tijden wat dichter bij elkaar zullen liggen deze week. Wordt leuk! :)

Vanaf vandaag trouwens een nieuwe gratis auto: de Ferrari 488 GTB. Deze kun je in de store gratis downloaden.

Misschien een idee om deze voor de volgende challenge te gebruiken? :P

@Buts: kan je deze en de gratis Renault Sport RS 01 toevoegen aan de sheet, zodat ze meelopen in de auto selectie?

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Mystic Spirit schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 19:52:
@ButsMG: Kan jij nog even naar de spreadsheet kijken en de juiste aanpassingen doen aan de gelockte sheets? Ik kan er namelijk niet bij.
Done...
Snoei01 schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 18:57:
@Buts: kan je deze en de gratis Renault Sport RS 01 toevoegen aan de sheet, zodat ze meelopen in de auto selectie?
En done...

Zin in de challenge van deze week! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Mystic Spirit schreef op maandag 24 augustus 2015 @ 19:52:
Deze week verstuur ik challenge alleen naar tweakers in mijn vriendenlijst. Mocht je de invite missen, nodig mij uit (PSN ID: mr_mysticspirit)
Blijkbaar stond ik (nog) niet in jouw vriendenlijst. Doe elke week trouw mee, dus heb je gisternacht een uitnodiging gestuurd. Het spreekt voor zich dat ik graag een uitnodiging voor de challenge ontavng ;)
Snoei01 schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 18:57:
De RS01, is dat niet de Renault die beschikbaar komt als je level 66 haalt? Wellicht een beetje overkill om die al in de autolijst toe te voegen. Denk niet dat er heel veel deelnemers zijn die al op level 66 zitten...
Als deze auto niet afhankelijk is van level 66, dan mag je mijn opmerking uiteraard vergeten.

[ Voor 36% gewijzigd door ralph075 op 26-08-2015 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
ralph075 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 10:42:
[...]

De RS01, is dat niet de Renault die beschikbaar komt als je level 66 haalt? Wellicht een beetje overkill om die al in de autolijst toe te voegen. Denk niet dat er heel veel deelnemers zijn die al op level 66 zitten...
Als deze auto niet afhankelijk is van level 66, dan mag je mijn opmerking uiteraard vergeten.
Jij hebt helemaal gelijk. Ik haal hem weer weg. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

ralph075 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 10:42:
[...]

Blijkbaar stond ik (nog) niet in jouw vriendenlijst. Doe elke week trouw mee, dus heb je gisternacht een uitnodiging gestuurd. Het spreekt voor zich dat ik graag een uitnodiging voor de challenge ontavng ;)

[...]

Invite komt vanavond naar je toe. Afgelopen weken heb ik iedere keer ook nog een check gedaan op de deelnemers van de recente weken en de top 10. Heb ik deze keer niet gedaan. Probeer het mezelf een beetje makkelijker te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-11-2024

invincible30

Psn: pelter29

Vond je het nodig t-zakje om mij met 2/100e voorbij te streven? ;) :P

Kan ik weer aan de bak! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan92
Haha ja. Ik zat er eerst heel even boven :p

Inmiddels nog wat beter, maar vooral stuk 3 heb ik nog niet helemaal onder controle.

[ Voor 4% gewijzigd door Sebastiaan92 op 26-08-2015 18:05 ]

• Snoei01
[...]

In de openingspost had Radiance het volgende aangegeven:

"Er worden géén auto's of banen gekozen die alleen via betaalde DLC beschikbaar zijn al is een season pass zeker een aanrader!
Wel kan het voorkomen dat je nog niet het juiste level hebt behaalt voor een bepaalde auto. Hier valt helaas niets anders aan te doen dan flink door levelen"

Vandaar dat ik dacht dat we deze ook zouden toevoegen, maar als bijna niemand deze auto heeft, dan kunnen we 'm inderdaad (voorlopig) wel even weglaten :)

PSN ID = Zathan772

• ButsMG
Snoei01 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 00:24:
[...]

In de openingspost had Radiance het volgende aangegeven:

"*knip*"

Vandaar dat ik dacht dat we deze ook zouden toevoegen, maar als bijna niemand deze auto heeft, dan kunnen we 'm inderdaad (voorlopig) wel even weglaten :)
Zou een saaie challenge worden met hoogstens 5 man... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Mystic, ik heb blijkbaar nog geen invite gekregen. Kun je die even doorsturen naar me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Masegate schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:10:
Mystic, ik heb blijkbaar nog geen invite gekregen. Kun je die even doorsturen naar me?
Of iemand anders?
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan92
Ik heb hem zojuist doorgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Masegate schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:10:
Sorry ButsMG... Was even druk met andere dingen... Wel raar, want je staat toch gewoon in mijn vriendenlijst en daarvan heb ik iedereen uitgenodigd....

Edit:
Je stond toch niet in mijn lijst. Heb je uitgenodigd :)

[ Voor 8% gewijzigd door Mystic Spirit op 30-08-2015 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Helaas ben ik te laat volgens mij. Toch bedankt voor het doorsturen!
Ik heb je vriendschapsverzoek geaccepteerd. Ik dacht ook echt dat wel al vrienden waren. ;)

De nieuwe challenge wordt:
36: Ferrari F12berlinetta
23: Chili: Salar du Surire (R)
10: 10 uur

Ik ga nu de challenge aanmaken. Morgen zal ik de sheet aanpassen.

Edit: Verstuurd... En volgens mij is het een pittige!

Edit2: Pffff. Veel rondjes die mislukken zeg... Voor nu heb ik een 42,273.

[ Voor 16% gewijzigd door ButsMG op 31-08-2015 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan92
Bedankt weer voor het aanmaken van de challenge!. Het is idd uitkijken dat je auto niet veranderd in een één of andere botsauto. Dat worden heel wat pogingen gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Zo, heb mijn Tweakers gebruikersnaam maar eens aangepast naar mijn PSN handle. Wel zo handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Video van de M5:

Laatste sector kan makkelijk nog 2/10 sneller, maar goed :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30

invincible30

Blijf met verbazing kijken naar jouw snelste rondes.

Knap weer hoor! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Goede snelle ronde weer Scarface! De eerste twee bochten waren echt super strak.

Mijn eigen prestaties de afgelopen week vielen wat tegen. Ook voor de komende week verwacht ik er niet teveel van. Gisteren een paar rondjes gereden, maar er is iedere keer wel een bocht waarin ik de auto kwijt raak. Het gaat een pittige challenge worden!

@ButsMG:
Ben ik nou opeens seconden verloren of heb jij in je vakantie secondes gevonden bij het racen ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Mystic Spirit op 01-09-2015 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonnyBBQ
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:53
Hey kerels... ik wou even laten weten dat ik nog steeds mee doe. Tijdens de zomer heb ik niet zoveel tijd gehad om te gamen, maar ik heb toch zoveel mogelijk geprobeerd een tijd neer te zetten in de challenges. Het was alleen handig geweest als ik deze genoteerd had/screenshot genomen |:(
Moest iemand toevallig nog de volledige resultaten hebben? _/-\o_

Ik heb me ook even laten afleiden door de level doelstellingen, maar toch 75 gehaald. De meerderheid is goed te doen. Op een enkele pittige time trial na, *kuch* Ruf *kuch*

[ Voor 8% gewijzigd door SonnyBBQ op 01-09-2015 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Mystic Spirit schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 08:36:
@ButsMG:
Ben ik nou opeens seconden verloren of heb jij in je vakantie secondes gevonden bij het racen ;)
Nou, ik denk geen van beide hoor. Sommige tracks/auto's liggen me wat beter dan andere en dat zul jij vast ook wel hebben. Hoewel ik de huidige challenge erg moeilijk vind, zijn het wel dit soort auto's en banen waar ik met wat glij- en smijtwerk wel een redelijke tijd neer kan zetten.

Ik heb er ook nog niet teveel tijd in zitten, dus ik ga later deze week nog proberen om er wat tienden vanaf te schaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
ButsMG schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 21:12:
Helaas ben ik te laat volgens mij. Toch bedankt voor het doorsturen!
Ik heb je vriendschapsverzoek geaccepteerd. Ik dacht ook echt dat wel al vrienden waren. ;)

De nieuwe challenge wordt:
36: Ferrari F12berlinetta
23: Chili: Salar du Surire (R)
10: 10 uur

Ik ga nu de challenge aanmaken. Morgen zal ik de sheet aanpassen.

Edit: Verstuurd... En volgens mij is het een pittige!

Edit2: Pffff. Veel rondjes die mislukken zeg... Voor nu heb ik een 42,273.
Helaas nog geen challenge ontvangen... zal even kijken of je in mijn vriendenlijst staat. Zo niet, dan doe ik een verzoek en zou het heel fijn vinden als de challenge dan mijn kant op komt :Y

Edit: verzoek verstuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
ralph075 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 09:58:
[...]

Helaas nog geen challenge ontvangen... zal even kijken of je in mijn vriendenlijst staat. Zo niet, dan doe ik een verzoek en zou het heel fijn vinden als de challenge dan mijn kant op komt :Y

Edit: verzoek verstuurd
Zal hem vanavond versturen. Jouw naam is zeker wel voorbij gekomen. Misschien ben ik je daarna gewoon vergeten aan te vinken. Vind het ook nog steeds een omslachtig proces. Maar goed, ik ga er vanuit dat iedereen die mee wil doen en geen invite heeft gehad zich wel laat horen. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

ButsMG schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 09:40:
[...]

Nou, ik denk geen van beide hoor. Sommige tracks/auto's liggen me wat beter dan andere en dat zul jij vast ook wel hebben. Hoewel ik de huidige challenge erg moeilijk vind, zijn het wel dit soort auto's en banen waar ik met wat glij- en smijtwerk wel een redelijke tijd neer kan zetten.

Ik heb er ook nog niet teveel tijd in zitten, dus ik ga later deze week nog proberen om er wat tienden vanaf te schaven.
Daarmee heb je een punt. Ik houd van de auto's met een iets stabielere ligging. Bij de BMW's zijn niet mijn favorieten. Ferrari's daarin tegen weer wel, maar daar zit vrij veel verschil tussen de modellen.

We gaan het zien als de challenge er weer op zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiance
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 18:18
Guess who's back. :D
M'n gips is eraf en m'n hand kan ik tot op zekere hoogte weer gebruiken dus denk dat ik maar weer eens een ronde mee ga doen van de week :D
De dokter zei tenslotte dat ik m'n hand in beweging moet houden dus denk dat sturen een prima oefening is O-)

Vet om te zien dat jullie in de tussentijd gewoon door gaan en ook de spreadsheet doet het nog steeds zie ik :)

Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
ralph075 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 09:58:
[...]

Helaas nog geen challenge ontvangen...
Sorry, gisteren vergeten. 7(8)7
Vanavond weer een kans. Helaas staat de PS4 niet in standby, anders had ik het via Remote Play even kunnen doen.

@Radiance: Welcome back Radiance! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Als ik eraan denk (...) zal ik vandaag nog even een berichtje op PSN sturen, als vriendelijke reminder voor als je jouw PS4 aanzet.

Welkom Radiance!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Ik heb de sheet uitgebreid met Week 36, dus je kunt je tijden weer noteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Net met pijn en moeite mezelf van de laatste plaats gereden. Zit nu rond de 42,1, maar dat ging niet van harte. Met name in secor 2 verlies ik nog behoorlijk wat tijd. Ik kom die eerste bochten combinatie lang niet snel genoeg door. Daar zie ik de ghost van Beest vooruit schieten alsof het niets is...

Ga nog wel proberen te verbeteren, maar ben bang dat dit mijn snelste tijd is deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Dan ga ik ook maar eens aan de slag vanavond. ;)

Edit: 41,683 so far...

[ Voor 21% gewijzigd door ButsMG op 02-09-2015 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Net weer tijd gehad om even te racen, maar jullie hebben duidelijk ook allemaal tijd gehad :( ;)

Heb mezelf weer een paar plaatsjes omhoog gereden. Zit nu op een 41,907 en er moet volgens mijn sector tijden nog 2 tienden afkunnen. Misschien morgen of later vanavond nog een poging, maar een 40-er gaat het niet worden voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Nu ik de season pass gekocht heb, ga ik weer verder met DC! Ook de Tweakers Challenge ga ik weer doen.

@ButsMG: ik zal je even een FR sturen. Kan jij me voor de challenge uitnodigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Voor de mensen die nog geen Season Pass hebben... nu in prijs verlaagd:

http://www.psx-sense.nl/2...ekkelijke-prijsverlaging/

Een echte aanrader!

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
SqueakyClean schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 19:46:
Nu ik de season pass gekocht heb, ga ik weer verder met DC! Ook de Tweakers Challenge ga ik weer doen.

@ButsMG: ik zal je even een FR sturen. Kan jij me voor de challenge uitnodigen?
Weet niet hoe lang de challenge van deze week nog duurt. Ik zal je straks uitnodigen. Voor de nieuwe of voor de oude. Of voor allebei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Nieuwe challenge wordt:

58: Icona Volcano
46: Japan: Takahagi Hills
13: 13 uur

Komt er zo aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Het was een close one deze week :D

Lastig circuit, een foutje was zo gemaakt. Hierbij de snelste ronde:

Thx Buts voor het uitzetten van de volgende challenge. Succes weer allemaal :)

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armend123
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-07 17:26
Mooi rondje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan92
Mooi strak gereden! Deze racelijn had ik ook voor ogen, het kwam er alleen niet helemaal uit :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Naast de nummer 1 video, deze keer ook maar mijn rondje. Voor de leuk. Ik had tijdens dit rondje echt het idee dat het een erg langzaam rondje werd, maar omdat de botsing met de zijkant heel gunstig uitviel werd het toch nog iets...

En de uitslag:

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/o9pg6f.jpg

Snoei, gefeliciteerd!

[ Voor 34% gewijzigd door ButsMG op 07-09-2015 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30

invincible30

Leuke challenge deze week geweest.
Strijd voor de 4e plek was spannend.
Zat dicht bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Gefeliciteerd Zathan! Ik hou wel van zulke korte maar lastige circuits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Thx allen.

Het voordeel van zo'n kort circuit is dat je lekker veel rondjes achter elkaar kan rijden. Het gaat vaak mis, maar om de zoveel tijd zit er wel weer een snelle ronde tussen :)

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Knappe ronde Zathan! ziet er echt heel strak uit!

Challenge voor deze week is ook weer leuk Buts! Wel weer een beetje een glibberbak, maar na nog wat rondjes wennen zal het wel redelijk goed komen.

Succes iedereen!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Wie verstuurd de challenges tegenwoordig?
Ik ben weer volop bezig met DC (met controller, dat wel), dus zal weer eens een poging wagen ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Als diegene mij ook nog even aan de lijst wil toevoegen :) Afgelopen week niet ontvangen volgens mij?

Freaky_Summer

• ButsMG
Vaak ik en soms neemt Mystic het van me over.

Graag even een vriendschapsverzoek sturen naar mij dan nodig ik je nog uit.

Edit: Jullie zijn uitgenodigd.

[ Voor 58% gewijzigd door ButsMG op 12-09-2015 14:54 ]

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Thanks Buts! :)

3 rondjes gereden net, 9e tijd: 1:49.703
Lastige bak; achterkant breekt snel uit.

[ Voor 74% gewijzigd door Superkiwi op 12-09-2015 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:35

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

ButsMG schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 14:14:
Vaak ik en soms neemt Mystic het van me over.

Graag even een vriendschapsverzoek sturen naar mij dan nodig ik je nog uit.

Edit: Jullie zijn uitgenodigd.
Ik heb je ook een verzoek verstuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Ik zie dat het invullen van de spreadsheet ook wat verwaterd is :P
Prima zo, dan krijg ik veel punten _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:35

Shadow_Agent

Zo eerste rondjes in een Icona gereden en dat circuit kwam mij ook niet bekend voor ;) vanavond maar even echt voor gaan zitten

Tnkx Buts voor de invite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
dvdkiwi schreef op zondag 13 september 2015 @ 12:48:
Ik zie dat het invullen van de spreadsheet ook wat verwaterd is :P
Prima zo, dan krijg ik veel punten _O-
Ja, best jammer, want er doen toch wel weer een hoop mensen mee. Meer dan 15 als ik me niet vergis? Misschien dat mensen vandaag nog hun tijden invullen.

Als je de Google Spreadsheet app installeert op je telefoon is je tijd bijwerken ook een fluitje van een cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Heb de sheet voor deze week weer ingevuld :) Sta net boven BUtsMG met 5 honderste verschil. Ik weet zeker dat er nog meer in zit, maar met die uitbrekende achterkant blijft het lastig...

Je kunt dus nog even aan de bak Buts :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Ik kom nu aan 1:47.554 :)
Dat was de 8e tijd, totdat Gravedigger er net onder moest duiken :P
Voor het feit dat dit een lastige auto is en ik met controller niet zo goed ben vind ik het prima zo!
Er zijn bochten waar ik zeker sneller doorheen kan, vooral die zwakke slingers tegen het einde, maar ze zijn lastig. Ik denk dat ik max een (halve) seconde eraf kan halen.
Hoe pakken jullie die eerste rode bocht? Ik zie Baas (of Beest) daar helemaal naar de buitenkant gaan.
Gebruiken jullie de vangrail om te remmen of zo?
Toffe track, lastige baan. Moeilijke combi ;)

Hier mijn snelste ronde:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=FcxDi7ZivZM]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30

invincible30

Ik zie dat je afremt in de 1e paar bochten.
Deze bochten kan je volgas door, als je ze op tijd insnijd.
Scheelt wel halve seconde denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Je kon het weer niet laten he Mystic... Helaas geen tijd meer om je terug te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Het ging niet vanzelf Buts.. Heeft mee redelijk wat rondjes gekost!

@dvdkiwi
Je bent erg voorzichtig. Je kan verder de binnenkant van de bochten pakken en we gebruiken daar niet de vangrail om te remmen, maar wel het vuil. Omdat DC de physics niet helemaal op orde heeft sta je op het vuil sneller stil, dus kun je later remmen. Daarnaast kun je de verder naar buiten beginnen met aansnijden en kan je "rechter" door de bocht. Dat zorgt dat je meer snelheid kan maken in de bocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Wat Mystic zegt idd. En bij deze auto voorzichtig op het gas... Pas in een rechte lijn uit accelereren anders breekt ie uit en ga je onnodig veel slippen wat heel veel tijd kost.

In dit filmpje gebruik ik niet het zand om te remmen in de 1e hairpin, maar had toch nog een redelijke 1e sector :)

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Wow nette ronde :D
Knap hoe je die bak zo onder controle houdt!

Ik zal de tips meenemen naar de volgende challenge, thanks :)
Dat van die aparte physics wist ik, maar toch probeer ik altijd óp de baan te blijven ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 13-09-2015 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Hier mijn rondje:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Nice! :)
Toevallig dat we allemaal een groen/zwarte auto hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Week 38 wordt:

- 22: Ferrari California
- 12: Canada: Maplewood (2)
- 13: 13 uur

Uitnodiging gaat er zo uit.
Uitnodigingen zijn er weer uit.

[ Voor 14% gewijzigd door ButsMG op 13-09-2015 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Woooooooow! Just wow....
Ik zag dat er toch nog 40 minuten te gaan was bij de challenge... en ik heb met nog 20 minuten over toch nog de 3e plek weten te bemachtigen met 1:44,812. (sorry Mystic, ik kon het echt niet hebben...)

Nieuwe video:

[ Voor 11% gewijzigd door ButsMG op 13-09-2015 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan92
Ik dacht dat mijn derde plek wel veilig was na je laatste bericht :P Was lastig om een foutloze ronde neer te zetten deze week.

Bedankt weer voor de challenge van deze week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

De nr op de leaderboards heeft 0:43.424.
Ik sta nu globaal 23e met 0:44.843 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
ButsMG schreef op zondag 13 september 2015 @ 21:32:
Week 38 wordt:

- 22: Ferrari California
- 12: Canada: Maplewood (2)
- 13: 13 uur

Uitnodiging gaat er zo uit.
Uitnodigingen zijn er weer uit.
Sinds vandaag DC ook weer eens opgepakt. Kun je mij een invite sturen voor de nieuwe challenge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Schimanski81 schreef op zondag 13 september 2015 @ 23:17:
[...]

Sinds vandaag DC ook weer eens opgepakt. Kun je mij een invite sturen voor de nieuwe challenge?
Yes. Wordt wel morgen, want ik lig net in bed. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Ik ook :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

0:44.467 :P
12e wereldwijd nu.
Ik kan er nog ergens 0.2sec vanaf rijden, maar nu niet meer ;)
Met die laatste lange bocht staat of valt je tijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Lekker bezig jongens :D.

Mijn lap:

Volgens m'n sectortijden moest het onder de 1:42 kunnen, maar goed :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
SCARfaceE schreef op maandag 14 september 2015 @ 00:28:

Mijn lap:
[video]
Gefeliciteerd Beest! Strakke ronde weer :) Altijd lastig om het maximale uit de baan te halen, zeker bij de ietwat grotere rondjes.

Ik vond het weer een leuke Challenge. Op naar de volgende :)

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Damn son!! Strak rondje d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

ButsMG schreef op zondag 13 september 2015 @ 22:06:
Woooooooow! Just wow....
Ik zag dat er toch nog 40 minuten te gaan was bij de challenge... en ik heb met nog 20 minuten over toch nog de 3e plek weten te bemachtigen met 1:44,812. (sorry Mystic, ik kon het echt niet hebben...)

Nieuwe video:
[video]
Dacht ik rustig te kunnen gaan slapen. Komt half GoT nog even een tijd neerzetten :F Ook knappe verbetering van dvdkiwi!
SCARfaceE schreef op maandag 14 september 2015 @ 00:28:

Mijn lap:
[video]
Strak rondje! Gefeliciteerd met de overwinning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

En ik vond mijn 1:46 nog best goed... :)

Mooie ronde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Wtf Beest, 43.1 :/
Hoe dan?
I give up...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
Dankje dankje :D. Vond het wel een leuke ronde om te rijden en daarom ook iets meer tijd dan normaal in gestoken.

De nieuwe challenge is ook een lastige, korte track. Wordt wel een spannende denk ik.

Edit: Haha kiwi, nooit opgeven he :P. Ik heb in die lap nog bijna 3/10 verloren in de tweede sector, dus het kan zeker nog wat sneller.

[ Voor 25% gewijzigd door SCARfaceE op 14-09-2015 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Ik ben ook nog niet klaar :P
Hoop toch nog wel onder de 44 seconden te komen.

*Hebben ze nou nog steeds die ghosts en sectortijden niet gefixt???
Slecht hoor.
Dan houdt het even op voor mij nu.
Als ik niet kan zien waar Beest rijdt en waar ik dus tijd kan winnen, door bijvoorbeeld een andere lijn te pakken, blijft het doelloos rondjes rijden. En ik heb er zeker al meer dan 100 op zitten ;)
44.085 blijft het even bij.

[ Voor 79% gewijzigd door Superkiwi op 14-09-2015 22:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SCARfaceE
Ik zie ook geen tussentijden op mezelf, echt na zo lang nog steeds zo veel problemen, waardeloos. Iemand zal mijn tijd wel binnenkort verbeteren, hopelijk geeft die wel een ghost/tussentijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan92
Als je driveclub opnieuw opstart dan zie ik altijd het eerste rondje nog mijn ghost rijden. Maar de rondjes daarna is deze dan spontaan verdwenen. Altijd zeer merkwaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Nu online

Superkiwi

Hoi doei

Dat had ik gisteren ook, alleen was het niet mijn snelste ghost maar steeds de ghost van mijn laatste ronde... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Als je goed wil oefenen met ghosts kan je dat beter buiten de challenge doen, door dezelfde race samen te stellen als single event. Daar kun je namelijk de ghost van de eerste tijd voor je op de wereldranglijst zien rijden en kun je je concentreren op het pakken van die ghost. Zo heb je iedere keer een nieuw ijkpunt om je op te concentreren.

Dat dit niet hetzelfde werkt in de challenges (dat je de ghost van de eerste posite voor je ziet) begrijp ik ook niet. Dat zou wat mij betreft logischer zijn.

Zelf rijd ik soms met en soms zonder ghosts. Mijn ervaring is dat ghosts vaak ook afleiden en je beter rijd als er geen ghost in beeld is.

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
Ik heb er een hele tijd geen aandacht aan besteed, maar zou ik weer mee mogen doen met de challenge?

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

Pagina: 1 ... 11 ... 19 Laatste