PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort
Een zenuwachtig laatste bochtje maar het was genoeg!

Op naar de volgende
PSN: Oldzkoel
Strakke ronde Oldzkoel! Ik kreeg het er deze keer niet uit... de 1e chicane ging te vaak mispower_user schreef op zondag 27 december 2015 @ 17:54:
[video]
Een zenuwachtig laatste bochtje maar het was genoeg!![]()
Op naar de volgende

De nieuwe challenge komt er straks aan!
PSN ID = Zathan772
Vooral je 2e sector is erg snel.
Zonde van je laatste sector, ik ging daar zelfs harder nog
Benieuwd naar nieuwe challenge.
En leuk dat er weer meer mensen meedoen.
Japan: Lake Shoji
Volkswagen Golf GTI
10:00 uur
Ik slinger zo de PS4 aan en ga een rondje rijden en dan komt de challenge jullie kant op.
Succes allemaal!
PSN ID = Zathan772
Te vaak ruim naast de baan, dat levert in de autosport straf op en geen 1e plaats.
Ik begin door te krijgen hoe sommige onmogelijke tijden neerzetten in de uitdagingen.
Ja dat is bij DriveClub idd soms het geval, maar ook lang niet bij elk circuit.Winkiller schreef op zondag 27 december 2015 @ 20:45:
[...]
Te vaak ruim naast de baan, dat levert in de autosport straf op en geen 1e plaats.![]()
Ik begin door te krijgen hoe sommige onmogelijke tijden neerzetten in de uitdagingen.
Het is een beetje de grenzen opzoeken in het spel
PSN ID = Zathan772
Klopt. Ik had 28.75 in die laatste sector. Desondanks mooie tijd. In sector 1 en 2 kon ik je niet bijbenen!power_user schreef op zondag 27 december 2015 @ 19:36:
Klopt daar ligt nog een paar tiende. 28.7 (uit mn hoofd) is ook mogelijk. Ik wist hoe snel ik ging dus toen werd t wat bibberig in de laatste sector haha.
psn: t-zakje

Known as dlm | PSN ID = Rickz1989
Alleen is de spreadsheet nog wel up to date?
Ik zie dat deze maar tot week 41 loopt, en we zitten nu in week 53.
Ook zie ik de nieuwe challenge er niet bij staan.
Hoe kan ik me nu aanmelden? Toch via de spreadsheet of op een andere manier?
De spreadsheat wordt inderdaad niet meer bijgehouden. Het gaat puur om de eer en punten houden we niet meer bijNG00 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 10:29:
Ik wil me ook graag aanmelden voor de tweakers challenge.
Alleen is de spreadsheet nog wel up to date?
Ik zie dat deze maar tot week 41 loopt, en we zitten nu in week 53.
Ook zie ik de nieuwe challenge er niet bij staan.
Hoe kan ik me nu aanmelden? Toch via de spreadsheet of op een andere manier?
Als je mij een friend request stuurt, dan zal ik je de challenge doorsturen.
Succes alvast!
PSN ID = Zathan772
Oké bedankt, ik zal je vandaag of morgen een friend request sturenSnoei01 schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 11:15:
[...]
De spreadsheat wordt inderdaad niet meer bijgehouden. Het gaat puur om de eer en punten houden we niet meer bij
Als je mij een friend request stuurt, dan zal ik je de challenge doorsturen.
Succes alvast!
Uitdaging is verstuurd. Succes!cardwizard schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 21:17:
@Snoei01 , Ik heb je een friend request gestuurd ...... eens kijken of ik er wat van bak
PSN ID = Zathan772

[ Voor 11% gewijzigd door Cardwizard op 30-12-2015 10:18 ]
20+ personen in dezelfde auto gaat niet passen lijkt me.cardwizard schreef op woensdag 30 december 2015 @ 01:46:
pfff we rijden allemaal in dezelfde auto toch
Only fools are enslaved by time and space.
LoneRanger schreef op woensdag 30 december 2015 @ 10:02:
[...]
20+ personen in dezelfde auto gaat niet passen lijkt me.
Tjonge, hebben ze niet gehoord van tracklimits in DC? Een snelle tijd waarbij je op de baan blijft is toch veel indrukwekkender dan bij veel bochten gras te maaien?power_user schreef op zondag 27 december 2015 @ 17:54:
[video]
Een zenuwachtig laatste bochtje maar het was genoeg!![]()
Op naar de volgende
Dat dit de snelste ronde is én dat mensen het nog een nette ronde vinden ook, vind ik BS.
Dat is ook de reden dat ik (en enkele anderen) de challenge lange tijd geleden al opgegeven heb.
Maar dan nog vind ik best het indrukwekkend (niet nétjes; indrukwekkend). Ik zou óf afremmen door het gras óf de wagen compleet kwijtraken.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Knappe jongen als je bij de challenge van deze week in een snelle ronde een flink stuk gras meeneemt
PSN ID = Zathan772

Maar dan nog stond ik ervan te kijken. Ik ben nogal old school door Gran Turismo en er gaat niets boven een bocht precies goed te nemen.
Desalniettemin zou ik ook al drie keer in de muur gelegen hebben als ik zo over het gras zou vliegen, dus dat is wel knap ja...
Hoop dat ik 'm nog onder de 1.20 kan krijgen(dan ben ik al tevreden)
Vol door het gras/modder rijden is niet mogelijk hier .
PSN: ghpeet
Er is plek zat, hoe meer hoe beterBarfman schreef op woensdag 30 december 2015 @ 14:22:
Ik heb nu ook een week Driveclub + season pass en het lijkt me wel leuk om mee te doen met de Tweakers challenge. Ik stuur een vriendschap verzoek @Snoei01, kijk maar of er nog ruimte is.
Ik heb je de challenge doorgestuurd. succes!
PSN ID = Zathan772
Thnx, ontvangen (PSN ID = TheBraak)Snoei01 schreef op woensdag 30 december 2015 @ 14:35:
[...]
Er is plek zat, hoe meer hoe beter![]()
Ik heb je de challenge doorgestuurd. succes!
Die een-na-laatste bocht kan je het het best even remmen. Daarnaast moet je deze week gewoon zo dicht mogelijk tegen de fysieke randen van de baan rijden. Maar het blijft lastig om ze allemaal in één rondje goed te nemen. Te strak rijden en je zit tegen de muur, te wijd en je verliest te veel snelheid.henkpeters schreef op woensdag 30 december 2015 @ 20:09:
Mooi baantje deze keer, veel bochten vol gas te nemen! Is het bij die waar je vol gas doorheen kunt zoals de 1nalaatste voor het tunneltje sneller om daar af te remmen en niet te slippen, of is het gewoon echt vaart houden om dan bij het tunneltje een klein beetje te remmen om dat lusje goed te kunnen doen?
Het is wel een vette racegame en merk al snel dat niet alle auto's hetzelfde reageren
[ Voor 12% gewijzigd door Barfman op 30-12-2015 22:37 ]
Ik zou t overigens niet erg vinden als t bestraft zou worden hoor.
@Barfman, iedereen heeft altijd een identieke auto in de challenges. Ook buiten deze challenges is er geen onderscheid tussen 2 dezelfde auto's. Driver Level maakt niks uit.
Oke, dan heb ik nog ruim 7 seconde goed te maken hahapower_user schreef op woensdag 30 december 2015 @ 23:26:
Ik snap dat de purist het niet om aan te zien vind als er zo'n lap gras meegepakt wordt maar geloof me, het is wel 200 keer mis gegaan voor dat je op die snelheid precies de juiste lijn weet te pakken en er zo hard over heen kan. Ziet het er uit, nee, ist veel moeilijker dan over t asfalt een perfecte lijn pakken, JA!
Ik zou t overigens niet erg vinden als t bestraft zou worden hoor.
@Barfman, iedereen heeft altijd een identieke auto in de challenges. Ook buiten deze challenges is er geen onderscheid tussen 2 dezelfde auto's. Driver Level maakt niks uit.
Verwijderd
En ach ik speel ook DirtRally op de pc, wat volgens, de hardcore kenners met hun NASA Alpha towers pc`s en compleet omgebouwde woonkamer`s met stuur 8 mega HD screens van een meter bij 2meter per stuk met Driver seat , bijrijder seat en 2 kinderstoeltjes erachter en eventueel een trekhaak voor de kipcaravan, een SIM is, ook daar zitten parcours in met dikke afkort mogelijkheden buiten de baan, maar daar worden dan met een update veiligheids mannetjes neergezet en als je het dan probeert krijg je meteen 15sec`s aan je broek, dus zo vreemd is het allemaal niet.
Ik vind als het kan moet je het doen, het gaat er toch om om zo snel mogelijk de ronde te doen
We zullen soms wel moeten, anders komen we niet eens in de buurt van de toptijden.Verwijderd schreef op donderdag 31 december 2015 @ 13:03:
Ik vind als het kan moet je het doen, het gaat er toch om om zo snel mogelijk de ronde te doen
Zou het leuk vinden om zo nu en dan ook mee te doen met de challenge. Zal me dan mengen in de strijd om de laatste plaatsen op de ranglijst waarschijnlijk
Psn: bjorneby
Als het goed is heb je 'm ontvangen. Succes!Bjorneby schreef op vrijdag 01 januari 2016 @ 14:03:
@Snoei01 ik heb je een berichtje gestuurd zojuist.
Zou het leuk vinden om zo nu en dan ook mee te doen met de challenge. Zal me dan mengen in de strijd om de laatste plaatsen op de ranglijst waarschijnlijk
Psn: bjorneby
PSN ID = Zathan772
Nu het nieuwe jaar begonnen is, zullen we dan mijn voorstel van een paar weken terug maar doorvoeren? Alle tracks en auto's weer mee laten rouleren?
Als je mij een friend request stuurt, dan zal ik je de nieuwe challenges doorsturen.Schimanski81 schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 13:54:
Ben nu af en toe ook weet bezig met DC. Ik wil weer meedoen met de challenge
Wat mij betreft prima. Als er niemand op tegen is gooi ik alles weer open vanaf de volgende challenge.DrWoetR schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 16:34:
Nu het nieuwe jaar begonnen is, zullen we dan mijn voorstel van een paar weken terug maar doorvoeren? Alle tracks en auto's weer mee laten rouleren?
PSN ID = Zathan772
Goed planDrWoetR schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 16:34:
Zo, de competitie wordt weer stevig zie ik. Top!
Ik ben voor. Inclusief alle DLC? Die zal iedereen inmiddels ook wel hebben voor die paar euro, toch?DrWoetR schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 16:34:
Zo, de competitie wordt weer stevig zie ik. Top!
I share your pain. Ik ben ook L25, sinds 3 weken drive club, en ik sta denk ik nog steeds laatste? Ben nu weer even lekker bezig met D3 op de PC, is stiekum toch leuker :-)Barfman schreef op woensdag 30 december 2015 @ 23:38:
[...]
Oke, dan heb ik nog ruim 7 seconde goed te maken haha
Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.
Krijg de challenges nog steeds binnen dus dat moet goedkomen.
Top. Done.Snoei01 schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 17:02:
[...]
Als je mij een friend request stuurt, dan zal ik je de nieuwe challenges doorsturen.
Er is al meerdere malen geopperd om de Season Pass DLC auto's ook toe te voegen aan de challenge. Hierover waren de meningen in het verleden verdeeld. Aangezien er inmiddels veel meer deelnemers met een Season Pass zijn heb ik nu een poll opgesteld om te peilen hoe het er nu voorstaat.
Poll: Wat te doen met de Season Pass DLC auto's
• Niets, laten zoals het nu is
• Extra challenge voor SP DLC
• SP DLC toevoegen aan challenge
Ook een poll maken? Klik hier
De uitkomst van de poll kunnen we meenemen in de challenge vanaf volgende week.
De nieuwe challenge voor komende week is geworden:
India: Yedapalli
Aston Martin V12 Vantage S
09:00 uur
Ik ga zo een rondje rijden en zal dan de challenge versturen.
Succes allemaal!
PSN ID = Zathan772
Bedankt ook weer voor de nieuwe uitdaging. Het is even wennen met de stuur aan de andere kant van de wagen, maar het wordt hopelijk weer een mooie strijd.
Leuk idd dat er lekker veel mensen met de challenge meedoen
PSN ID = Zathan772
Nog nooit zo vaak een bochtstraf gehad als met dit rondje😩😁
Mooi rondje weer zathan👍🏻
En leuk dat het steeds drukker wordt!
Vanaf de laatste plek kan je alleen maar omhoog
Haha, dat is zo. Maar ik geef natuurlijk niet zomaar opDrWoetR schreef op zondag 03 januari 2016 @ 22:16:
Practice makes perfect. Blijven oefenen tot je de auto goed aan voelt, leer welke bocht je langzamer moet nemen en belangrijker: of je vóór of in de bocht moet remmen.
Vanaf de laatste plek kan je alleen maar omhoog
Ja idd, die bochtstraffen waren echt frustrerendinvincible30 schreef op zondag 03 januari 2016 @ 21:02:
Leuke maar soms ook frustrerende challenge deze week😁
Nog nooit zo vaak een bochtstraf gehad als met dit rondje😩😁
Mooi rondje weer zathan👍🏻
En leuk dat het steeds drukker wordt!

PSN ID = Zathan772
Zolang we Bikes er voorlopig nog maar uit laten vind ik het goed, ik ben nog láng niet door deze content heen...
PSN ID: Beest41
Thx! Ik dacht even dat je m nog ging pakken, je kwam erg dichtbijSCARfaceE schreef op maandag 04 januari 2016 @ 15:34:
Goed gereden Zathan. Deed weer even mee na een lange tijd helemaal geen Driveclub te hebben gespeeld, toch altijd weer leuk.
PSN ID = Zathan772
Als je mij een friend request stuurt, dan zet ik de Challenge naar je doorFonzie27 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 16:30:
Hoe kan ik deelnemen aan de challenge? Ik lees verschillende namen maar wordt er niet wijzer van nu.
PSN ID = Zathan772
Haha, het had nog gekund maar heb niet meer kunnen rijden. Bij m'n snelste lap had ik 2/10 gepakt in de eerste sector, maar in de derde sector weer weggegevenSnoei01 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 17:49:
[...]
Thx! Ik dacht even dat je m nog ging pakken, je kwam erg dichtbijMaar leuk dat je weer meedeed, net als nog meer oudgedienden
PSN ID: Beest41
Ik ken het gevoel... volgens m'n sectortijden zat er nog zeker 3 á 4 tienden in, maar krijg dat er maar eens uit...SCARfaceE schreef op maandag 04 januari 2016 @ 19:17:
[...]
Haha, het had nog gekund maar heb niet meer kunnen rijden. Bij m'n snelste lap had ik 2/10 gepakt in de eerste sector, maar in de derde sector weer weggegeven. Altijd lastig om een perfecte lap te rijden.
PSN ID = Zathan772
Top! Zal het vanavond even doorsturen!Snoei01 schreef op maandag 04 januari 2016 @ 17:50:
[...]
Als je mij een friend request stuurt, dan zet ik de Challenge naar je door

Liever niet ik heb al genoeg moeite met de huidige uitdagingen.power_user schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 12:46:
We hadden eigenlijk een sneeuwchallenge moeten spelen deze week
[ Voor 88% gewijzigd door Cardwizard op 05-01-2016 14:13 ]
Ondanks dat vermaak ik me er prima mee.
Erg leuk om te zien dat er zo veel mensen meedoen
PSN ID: MrMichel_75
Bij 7 graden???power_user schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 12:46:
We hadden eigenlijk een sneeuwchallenge moeten spelen deze week
*woont in het lekkere Brabant*
*jaloers*dvdkiwi schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 12:05:
[...]
Bij 7 graden???
![]()
*woont in het lekkere Brabant*
Ben geëmigreerd uit het mooie Brabant
Ik heb je de challenge doorgestuurd. Succes!Fonzie27 schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 11:03:
Als het meezit vanavond eens met stuurtje proberen, kijken of dat verbetering geeft.
PSN ID = Zathan772
Spelen er hier meer met eens stuurtje? * Rickz rijdt gewoon rond met een DS
[ Voor 30% gewijzigd door Rickz op 06-01-2016 14:00 ]
Voor DC zet ik hem alleen nog neer als kameraden langs komen, en dan om de X aantal ronden wisselen. Maar als ik een tijd wil rijden voor de leaderboards, zoals bijvoorbeeld de Tweakers Challenge, pak ik altijd de controller. Je bent gewoon sneller met de DS4, en hoewel ik niet vind dat ik een voordeel zou moeten hebben omdat ik een stuurtje heb, irriteert dát mij mateloos.
Project CARS heb ik kort geprobeerd (misschien té kort?) en daar zal je ongetwijfeld sneller zijn met stuur, maar dat spel pakte mij totaal niet. Eén van mijn grootste irritaties was het gevoel dat je auto totaal niet remde, ook al stond je bovenop je rempedaal. Nogmaals, dit kan ook heel goed aan mij hebben gelegen. Daarnaast duizelde het mij aan de opties bij instellingen.
Momenteel staat mijn set dus op MP, ik twijfel nog of ik het zal bewaren tot een nieuwe GT. Het is toch zonde om dat ding stof te laten vangen...
[ Voor 7% gewijzigd door DrWoetR op 06-01-2016 15:39 ]
Dat is ongeveer hetzelfde verhaal als mijn Challenge met T300. Ook wat betreft DC en PC overigens.DrWoetR schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 15:36:
Ik heb hier een Playsest Challenge staan i.c.m. een Thrustmaster T300RS, maar dat ding heeft al maanden geen actie gezien. Gekocht voor DC, en om later te gebruiken met Project CARS en Gran Turismo.
Project CARS heb ik kort geprobeerd (misschien té kort?) en daar zal je ongetwijfeld sneller zijn met stuur, maar dat spel pakte mij totaal niet. Eén van mijn grootste irritaties was het gevoel dat je auto totaal niet remde, ook al stond je bovenop je rempedaal. Nogmaals, dit kan ook heel goed aan mij hebben gelegen. Daarnaast duizelde het mij aan de opties bij instellingen.
Ik gebruik hem nog wel af en toe in PC, omdat ik het toch wel leuk vind rijden.
Mijn set laat ik wel staan, want ik verwacht/hoop dat het samen met de PS VR wel een veel intensere en betere ervaring zal zijn dan met een DS controller.
[ Voor 25% gewijzigd door ralph075 op 06-01-2016 21:20 ]
Het is anders, heel erg wennen dus toptijden red ik nog niet maaaar, het lijkt wel of het gaspedaal zorgt voor meer snelheid. Tot op heden nog maar 26e in de challenge, althans, dat was gisteravond. vanavond nog maar eens proberen.Rickz schreef op woensdag 06 januari 2016 @ 14:00:
Succes inderdaad, ik heb gelezen dat mensen met stuurtje over het algemeen wat langzamer rond gaan?
Spelen er hier meer met eens stuurtje? * Rickz rijdt gewoon rond met een DS
Heb net 5 ronden helemaal zelf geschakeld en meteen 6 tienden van m'n tijd af
Aanradert.
Heb zelf de PS4 in de woonkamer achter de tv staan, een stuurtje zal er bij mij niet snel in komen gok ik. Lijkt me wel een leukere ervaring dan met een controllerFonzie27 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 20:05:
[...]
Het is anders, heel erg wennen dus toptijden red ik nog niet maaaar, het lijkt wel of het gaspedaal zorgt voor meer snelheid. Tot op heden nog maar 26e in de challenge, althans, dat was gisteravond. vanavond nog maar eens proberen.

Bij mij ook, maar dat hoeft geen probleem te zijn voor een stuurtje.Rickz schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 06:56:
Begin van de week de challenge even geprobeerd en er deden +- 10 man mee, doen nu mooi veel man mee![]()
[...]
Heb zelf de PS4 in de woonkamer achter de tv staan, een stuurtje zal er bij mij niet snel in komen gok ik. Lijkt me wel een leukere ervaring dan met een controller
In combinatie met een Playseat Challenge of een Wheelstand Pro heb je een stuur binnen een paar minuten neergezet en ook met een paar minuten weer ingeklapt en opgeruimd.
Klopt opzich wel, alleen de ruimte voor het opbergen is een beetje een issue. Daarnaast vermaak ik me prima met de controllerralph075 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 09:37:
[...]
Bij mij ook, maar dat hoeft geen probleem te zijn voor een stuurtje.
In combinatie met een Playseat Challenge of een Wheelstand Pro heb je een stuur binnen een paar minuten neergezet en ook met een paar minuten weer ingeklapt en opgeruimd.

Dan is het wat lastiger inderdaad. Bijkomend voordeel: voor Driveclub heeft controller eigenlijk toch de voorkeur boven het stuurtje.Rickz schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:58:
[...]
Klopt opzich wel, alleen de ruimte voor het opbergen is een beetje een issue. Daarnaast vermaak ik me prima met de controller
In Driveclub is er weinig (tot geen) voordeel met een stuurtje. Tuurlijk kan je door de grotere slag beter het gas doseren en daardoor mogelijk sneller accelereren, doordat je wielspin beter onder controle houdt. Als je de R2 knop op de DS4 met beleid gebruikt, kan je met de controller het gas ook netjes doseren.Fonzie27 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:34:
Als je eenmaal aan het stuurtje gewend bent dan levert dit absoluut voordeel op. Gisteravond toch met regelmaat een aantal races verbeterd die ik eerder met de controller had gespeeld. Ook lijkt het wel alsof het gas geven veel beter gaat en ik ook sneller accelereer.
Het is de ervaring van meerdere gamers dat je in Driveclub meer nadeel dan voordeel hebt met een stuur, terwijl je eigenlijk andersom zou verwachten (en dit bij de meeste racegames ook andersom is). In Driveclub kan je met beide snel rijden, maar met de controller gaat dat wel makkelijker. Uiteraard geeft het stuur wel veel meer beleving
Nog steeds top 10 dus mijn doel gehaald🍻
Top dat er 30+ deelnemers zijn 🙌
Deze week verhuizen we naar Chili:
Chili: Taapaca (R)
Renault Sport RS 01
11:00 uur
Voor diegene die de Renault nog niet heeft, deze kan je in één van de eerste Elite Levels vrijspelen (was Elite Level 66 voordat deze levels werden losgekoppeld van de 'gewone' levels).
Ik ga een rondje rijden en zal 'm zometeen versturen naar iedereen.
Succes allemaal weer!
PSN ID = Zathan772
Nette ronde Snoei 🍻Snoei01 schreef op zondag 10 januari 2016 @ 18:40:
En hierbij ook het filmpje van afgelopen week
[video]
Inderdaad netjes, ik denk dat ik nog te braaf ben op de baanSnoei01 schreef op zondag 10 januari 2016 @ 18:40:
En hierbij ook het filmpje van afgelopen week
[video]
Deze wagen heb ik volgens mij ook nog niet, deze week maar weer de singleplayer ff spelen

Dat komt waarschijnlijk omdat je nu meer gewend bent aan DriveClub, ik heb laatst ook een paar van de eerste races gedaan omdat ik daar een aantal sterren nog niet had. Toen leek het onmogelijk om een aantal sterren te halen, nu met 2 vingers in de neusFonzie27 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 11:34:
Als je eenmaal aan het stuurtje gewend bent dan levert dit absoluut voordeel op. Gisteravond toch met regelmaat een aantal races verbeterd die ik eerder met de controller had gespeeld. Ook lijkt het wel alsof het gas geven veel beter gaat en ik ook sneller accelereer.
Deze heb ik gister even gehaald. Gelijk elite level 6 maar even gedaan.
Van de week even een tijd zetten.
Afgelopen challenge was het niet voor mij. Kwam niet onder de 1:20. Heb overigens sowieso een hekel aan die baan. Dat laatste stuk blegh
[ Voor 28% gewijzigd door JSchut op 11-01-2016 09:02 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Verder organiseren we vanuit tweakers ook een cup en timetrials op Project Cars. Mochten mensen daar nog interesse in hebben dan zien we jullie graag in ons PS4 Project Cars topic of via een PM naar mij toe (seizoen start a.s. vrijdag GT4 en timetrials duren een halve maand)
PSN RobinNova
Respect hoe simpel je die laatste sector laat lijken
Ik heb daar nooit een mooie lijn in kunnen vinden.

Excuus voor diegene die deze auto nog niet hebben. Dat wordt dus even door levelen. Ik zal er volgende week in ieder geval voor zorgen dat we niet twee keer achter elkaar een auto hebben die pas op een hoog level kan worden vrijgespeeld. Dan kan volgende week weer iedereen meedoen
Als je mij een friend request stuurt, dan stuur ik de challenge (en toekomstige) naar je doorKronos1979 schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:03:
Ben aan het denken (nadat ik gisteren weer eens de game opgestart heb) om weer eens deel te nemen aan de challenges van jullie. Ik krijg zo nu en dan nog invites maar weet niet zeker of ik nog iets aanvullends moet regelen?
PSN ID = Zathan772