[PS4] Driveclub Tweakers Challenge

Pagina: 1 ... 14 ... 19 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dbm12
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 10:22
Is een leuke challenge deze week. Die baan moet je helemaal perfect rijden om alles eruit te krijgen. Maar rijdt door de brede opzet eeg lekker.

Bijna gisteren de eerste tijd hereden totdat de echte elite zich ermee gaat bemoeien.

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr4nnel
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 15:11
Bedankt @Snoei01!

Vond het ook een leuke challenge. Eerste challenge, dus ben best benieuwd wat er nog af allemaal af kan. Bij mij niet veel meer in elk geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkpeters
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-07 18:43
Ik doe ook graag mee (zie dit topic nu pas voorbij komen, terwijl ik nét de laatste 2 hypercar-events nog moet voltooien. Nog 5 sterren en dan heb ik ze allemaal uit de 'standaard-campaign' :) )

PSN = PhillieNL

PS. Ik ben ook voor 6,50 overstag gegaan voor de season pass. Ruim 2x zo veel content voor de prijs van 2 big macs :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-02 16:33
henkpeters schreef op maandag 30 november 2015 @ 17:16:
Ik doe ook graag mee (zie dit topic nu pas voorbij komen, terwijl ik nét de laatste 2 hypercar-events nog moet voltooien. Nog 5 sterren en dan heb ik ze allemaal uit de 'standaard-campaign' :) )

PSN = PhillieNL

PS. Ik ben ook voor 6,50 overstag gegaan voor de season pass. Ruim 2x zo veel content voor de prijs van 2 big macs :D
Leuk! Ik stuur m straks naar je door :)

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkpeters
poeh pittig hoor, ik krijg hem niet onder de 1. Ik was nog wel druk bezig met de venom hyper (1nalaatste challenge uit de standaardcampaign) tot ik zag dat Snoei01 die ook nog niet had. Toen gaf ik het voorlopig ff op...

Ik kijk nu al uit naar de challenge voor volgende week :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
henkpeters schreef op woensdag 02 december 2015 @ 09:45:
Ik was nog wel druk bezig met de venom hyper (1nalaatste challenge uit de standaardcampaign) tot ik zag dat Snoei01 die ook nog niet had. Toen gaf ik het voorlopig ff op...
Hmm... vreemd. Ik had namelijk wel alle sterren uit de tour. Blijkbaar hebben ze iets aan de tijden veranderd die je moet halen. Heb net maar even een paar rondjes gereden en er nog even een dikke 2 seconden vanaf gehaald :+

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan92
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-01 16:42
Snoei01 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 12:58:
[...]

Hmm... vreemd. Ik had namelijk wel alle sterren uit de tour. Blijkbaar hebben ze iets aan de tijden veranderd die je moet halen. Heb net maar even een paar rondjes gereden en er nog even een dikke 2 seconden vanaf gehaald :+
Volgens mij zijn die tijden niet aangepast. Het zit hem er meer in dat in de beginfase van driveclub veel van de tijden niet zijn opgeslagen vanwege die serverproblemen. Mijn tijd bij die challenge staat op 1:17 terwijl ik zeker weten onder de 1:16 heb gereden.

psn: t-zakje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-11-2024
Binnenkort maar eens die banden van Zathan772 er onder knallen :+ Schiet niks op zo! :|

PSN: Oldzkoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:54

Winkiller

De Mopperpot

Snoei01 schreef op zondag 29 november 2015 @ 18:13:
De nieuwe challenge van deze week is geworden:

Chili: Autooromo Frontera (1)
Ferrari FF
15:00 uur

Ik ga een rondje rijden en dan komt ie jullie kan op.

Succes allemaal !
Okay, ik ben er nu wel klaar mee, ik krijg hem niet onder de 1.02. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkpeters
1,00.5... Al krijg ik dat niet structureel voor elkaar :(

Maar met enige gepaste trots wel de driveclub tour voltooid. Wat is die Venom Hot Lap een monster zeg. De hele hyperklasse eigenlijk, ik denk dat ik daar nog een beetje een te zware rechtervoet voor heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Ik ga alvast de nieuwe challenge klaarzetten. De random generator geeft deze keer de volgende combinatie:

Noorwegen: Skjolden (R)
BMW M3 GTS

Hij komt zo jullie kant op.

Wederom succes allemaal! :)

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
En hierbij ook het filmpje van deze week.
Het was een leuke en spannende challenge deze week :) Oldzkoel had blijkbaar toch nog een setje Pirelli super softs gevonden, want hij kwam nog erg in de buurt :D

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Snoei01 schreef op zondag 06 december 2015 @ 19:32:
En hierbij ook het filmpje van deze week.
Het was een leuke en spannende challenge deze week :) Oldzkoel had blijkbaar toch nog een setje Pirelli super softs gevonden, want hij kwam nog erg in de buurt :D

[video]
Hoe zit dat eigenlijk, is er te tweaken bij DC ? Als ik soms zie wat voor tijden er gereden worden in de uitdagingen ga ik mijzelf afvragen of ik niet beter iets anders kan gaan doen. }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Winkiller schreef op zondag 06 december 2015 @ 21:47:
[...]

Hoe zit dat eigenlijk, is er te tweaken bij DC ? Als ik soms zie wat voor tijden er gereden worden in de uitdagingen ga ik mijzelf afvragen of ik niet beter iets anders kan gaan doen. }:|
Je kan er hooguit voor kiezen om handmatig te schakelen i.p.v. automatisch, maar ik hou het zelf liever op automatisch. Voor de rest is het gewoon veel oefenen... :)

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkpeters
Kan handmatig schakelen ook echt helpen dan, of schakelt hij automatisch eigenlijk al optimaal? Ik heb vanmiddag mijn schoonvader een rondje laten rijden maar die mist een beetje ruimtelijk inzicht :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan92
Strak gereden weer Zathan!

Deze week lijken we weer eens op ijs te tijden, wat een glibberbak zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
henkpeters schreef op zondag 06 december 2015 @ 22:32:
Kan handmatig schakelen ook echt helpen dan, of schakelt hij automatisch eigenlijk al optimaal? Ik heb vanmiddag mijn schoonvader een rondje laten rijden maar die mist een beetje ruimtelijk inzicht :p
Ja het kan iets helpen, automatisch wil ie soms wel eens in de lage toeren blijven hangen, waardoor je langzamer accelereert. Maar het verschil zal niet heel groot zijn vermoed ik.
Sebastiaan92 schreef op zondag 06 december 2015 @ 22:33:
Strak gereden weer Zathan!

Deze week lijken we weer eens op ijs te tijden, wat een glibberbak zeg.
Thx! :) Ja het is even wennen met deze BMW. Van de week nog maar eens goed voor gaan zitten...

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr4nnel
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 15:11
Was een mooie challenge, heb vanmiddag op 3 duizendsten na de 1 minuut grens niet gehaald, haha.

Leuk filmpje, lekker strak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 15:10
Vorige challenge niet mee kunnen spelen omdat ik de auto nog niet had, vanmiddag eens kijken of ik hier een beetje in de buurt kan komen :)

Known as dlm | PSN ID = Rickz1989

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Snoei01 schreef op zondag 06 december 2015 @ 22:14:
[...]

Je kan er hooguit voor kiezen om handmatig te schakelen i.p.v. automatisch, maar ik hou het zelf liever op automatisch. Voor de rest is het gewoon veel oefenen... :)
Veel oefenen zegt vaak niet alles, helemaal niet als ik verzekerd genoeg ben om tegen mijn zelf "what if this is as good as it gets" te zeggen. Soms moet je genoegen nemen met 2/3 seconden verschil, maar een minuut op een rit van 3 minuten dan wordt ik toch echt nerveus. :Y

Dat speelde bij een Solo uitdaging van LADY_FITCH - HURRUNGANE met een Ariel Atom 500 V8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
Je ontgrendelt deze auto op clubniveau 6.

Zit nog niet in een club :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Winkiller schreef op zondag 06 december 2015 @ 21:47:
[...]
Hoe zit dat eigenlijk, is er te tweaken bij DC ?
Je kan heel veel tweaken, maar wel alleen in de laklagen van de auto... :+
dlm schreef op maandag 07 december 2015 @ 17:51:
Je ontgrendelt deze auto op clubniveau 6.

Zit nog niet in een club :')
Even zoeken, zal niet heel moeilijk zijn een open club te vinden die al op minimaal dat niveau zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

ralph075 schreef op maandag 07 december 2015 @ 19:04:
[...]

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ralph075 schreef op maandag 07 december 2015 @ 19:04:
[...]

[...]

Even zoeken, zal niet heel moeilijk zijn een open club te vinden die al op minimaal dat niveau zit.
Is er dan geen Tweakers club?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Jawel, meerdere. Clubs kunnen niet groter dan 6 leden. Er is dus niet één specifieke Tweakers-club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
Kan ik alleen tussen de voorgestelde en nieuwe clubs bladeren? Over het algemeen zitten daar lvl 1 clubs met een uitschieter naar lvl 6 maar geen open clubs waar ik zo in kan stappen :/ .

Iemand zin om een club te starten zodat we in iedergeval met de challenges mee kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
dlm schreef op woensdag 09 december 2015 @ 08:50:
Kan ik alleen tussen de voorgestelde en nieuwe clubs bladeren? Over het algemeen zitten daar lvl 1 clubs met een uitschieter naar lvl 6 maar geen open clubs waar ik zo in kan stappen :/ .

Iemand zin om een club te starten zodat we in iedergeval met de challenges mee kunnen spelen?
Ik heb nog een plekje vrij in m'n club. Als je wil, kan je je hier bij aansluiten.

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
Snoei01 schreef op woensdag 09 december 2015 @ 10:33:
[...]

Ik heb nog een plekje vrij in m'n club. Als je wil, kan je je hier bij aansluiten.
Zou top zijn! Volgens mij had ik al eens een invite gestuurd :+ Zal er vanavond nog even een sturen (PSN is Rickz1989)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ralph075 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 12:27:
Jawel, meerdere. Clubs kunnen niet groter dan 6 leden. Er is dus niet één specifieke Tweakers-club.
Aha. Op die manier. Ik wist niet dar er een beperking op het aantal leden zat. Ik moet me toch nog meer verdiepen in de game (lees: beginnen :+ ), voordat ik me aan de challenge waag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
Thanks Snoei01! Onder de 1:41:715 kom ik op het moment niet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Snoei01 schreef op zondag 06 december 2015 @ 17:08:
Ik ga alvast de nieuwe challenge klaarzetten. De random generator geeft deze keer de volgende combinatie:

Noorwegen: Skjolden (R)
BMW M3 GTS

Hij komt zo jullie kant op.

Wederom succes allemaal! :)
Ik neem genoegen met de laatste plaats, beter wordt het niet blijkbaar na herhaaldelijk proberen. }:|
Mag ik melden dat ik al weer uitkijk naar de nieuwe uitdaging, hopelijk lukt die dan iets beter voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Hierbij de nieuwe challenge voor komende week:

India: Nilgiri Hills (R)
DS Survolt (Free DLC auto)
14:00 uur

In eerste instantie kwam de Renault Sport RS 01 uit de generator rollen, maar aangezien die pas bij Elite level 66 te unlocken is, heb ik deze vooralsnog even overgeslagen.

Ik ga 'm zo uitzetten en dan komt ie jullie kant op.

Succes!

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
dubbel

[ Voor 91% gewijzigd door ralph075 op 13-12-2015 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Snoei01 schreef op zondag 13 december 2015 @ 17:27:
In eerste instantie kwam de Renault Sport RS 01 uit de generator rollen
Spijtig, heerlijke auto (wel begrijpelijke keuze)
Survolt rijdt ook wel lekker.

Helaas point to point, maar ja, je kan niet alles hebben in de random ;)

Edit: ...... pffffff...... ok, slechts 2 pogingen, maar toch..... wel 12,5 seconden langzamer dan het invite-rondje van snoei...... heel veel te verbeteren nog....
(en dan vond ik het zelf nog best aardig gaan ook 8)7 )

[ Voor 25% gewijzigd door ralph075 op 13-12-2015 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
ralph075 schreef op zondag 13 december 2015 @ 18:31:
[...]

Spijtig, heerlijke auto (wel begrijpelijke keuze)
Survolt rijdt ook wel lekker.

Ja het is wel een lange track (+3 min). Het is vaak wel lekker om met de challenge veel korte rondjes achter elkaar te rijden.
Maar de Survolt rijdt op zich wel lekker :)

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

[...]
Juist leuk, ik ben rondjes rijden meer dan zat, komt ook door Forza 6. :P
[...]
Edit: ...... pffffff...... ok, slechts 2 pogingen, maar toch..... wel 12,5 seconden langzamer dan het invite-rondje van snoei...... heel veel te verbeteren nog....
(en dan vond ik het zelf nog best aardig gaan ook 8)7 )
Ik denk dat ik mijn beste tijd wel heb neergezet, 3:13,864, veel sneller gaat mij niet lukken. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
En hierbij ook weer het filmpje van afgelopen week.

Het was weer lekker spannend! :D Het is geen perfecte ronde geworden, maar het was net genoeg :)

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Snoei01 schreef op zondag 13 december 2015 @ 19:22:
Het is geen perfecte ronde geworden
......
_/-\o_ Geloof me, dat is een perfecte ronde (vanuit mijn optiek :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
ralph075 schreef op zondag 13 december 2015 @ 19:33:
[...]

......
_/-\o_ Geloof me, dat is een perfecte ronde (vanuit mijn optiek :P )
Haha thx! :) Het is ook zeker geen slechte ronde, alleen vond ik het jammer dat ik bijvoorbeeld nog een keer de muur aantikte... Maar zoals gezegd, het was genoeg :P

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 11:49
Ik voeg mij bij Ralph, dát is een perfect rondje. Ik denk dat wij allemaal zo die bochten aan elkaar willen rijgen, maar dat dat gewoon niet lukt. En het lukt jou dus wél!

En een duimpje voor Rik, die blijft je toch mooi even de baas qua racelijn op die laatste bocht. >:)

Ik ben benieuwd naar de nieuwe challenge, die race ligt mij wel. De auto, not so much. Ik vind de "afwijkend" aangedreven auto's altijd TOTAAL anders rijden. Maar hey, dat vinden wij vast allemaal?

PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan92
Snoei01 schreef op zondag 13 december 2015 @ 19:52:
[...]

Haha thx! :) Het is ook zeker geen slechte ronde, alleen vond ik het jammer dat ik bijvoorbeeld nog een keer de muur aantikte... Maar zoals gezegd, het was genoeg :P
Ik vraag me af hoe groot het verschil die tik maakt. Als ik daar volle snelheid doorheen ging dan knalde ik steeds wel ergens tegen de zijkant in de paar bochten daarna. Ergens moest je daar volgens mij een beetje gas loslaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-11-2024

invincible30

Psn: pelter29

Damn wat een strak rondje weer zathan!
Foutloos in mijn ogen.
Benieuwd naar de nieuwe challenge!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Sebastiaan92 schreef op zondag 13 december 2015 @ 21:19:
[...]

Ik vraag me af hoe groot het verschil die tik maakt. Als ik daar volle snelheid doorheen ging dan knalde ik steeds wel ergens tegen de zijkant in de paar bochten daarna. Ergens moest je daar volgens mij een beetje gas loslaten.
Als je daarna die brug over gaat en iets gaat "vliegen", dan moet je idd even kort gas los cq. de rem aantikken om die bocht erna goed door te komen. Omdat ik nu iets was afgeremd door dat tikje, hoefde dat nu niet. Heel veel zal het wel niet gescheeld hebben...

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkpeters
Ik vond dit een verschrikkelijke race... die tunnel waar je niks ziet als je eruit komt, daar ben ik me toch vaak tegen die wand aan gevlogen! Erg pittig daar, maar ook de eerste u-bocht en dat nare lusje erna al. Telkens die bochtstraf...
Ik ben benieuwd naar de challenge van deze week, een p2p-race vind ik leuk omdat het daarbij geen vereiste is om hard over de finish te gaan om je 'nieuwe' ronde maximaal goed te rijden.

@snoei01: ik ben ongegeneerd bij je driveclub-club gegaan gezien mijn oude club (arnhem racing) niet meer van toepassing was omdat ik niet meer in arnhem woon. Is dat akkoord of heb je bepaalde quality-standards waar ik aan zou moeten voldoen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
Erg nette ronde inderdaad!

Had zelf ook last van het uitkomen bij de tunnel, steeds wanneer ik dacht een lekkere ronde te rijden tikte ik daar de boarding weer aan :/
DrWoetR schreef op zondag 13 december 2015 @ 20:08:

En een duimpje voor Rick, die blijft je toch mooi even de baas qua racelijn op die laatste bocht. >:)
FTFY O-) Leuk om m'n naam langs te zien komen :D

Denk dat ik vanavond wel even tijd kan maken voor de nieuwe challenge :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

JSchut

.....

Vorige challenge lag mij wel (voor mijn doen :P) In de middenmoot. 4e dacht ik.
Deze nieuwe heb ik pas 1 keer even snel gereden en 3:16.xxx Toch wel erg veel hoor 16 secondes verschil. Hoop daar toch nog wel het nodige van af te halen.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Strak rondje Zathan! 4 honderdste in je voordeel. Had later in de week geen tijd meer, maar chapeau!

Deze week rij ik niet mee denk ik. 3 minuten is mij te lang. Te frustrerend als je op 90% een foutje maakt na 50 keer proberen in je ultieme poging. Moet wel leuk blijven haha :+

Succes iedereen!!

[ Voor 3% gewijzigd door power_user op 14-12-2015 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
henkpeters schreef op maandag 14 december 2015 @ 11:55:

@snoei01: ik ben ongegeneerd bij je driveclub-club gegaan gezien mijn oude club (arnhem racing) niet meer van toepassing was omdat ik niet meer in arnhem woon. Is dat akkoord of heb je bepaalde quality-standards waar ik aan zou moeten voldoen? :)
Dat is prima hoor, als je ook een beetje aan wat challenges meedoet om club punten te verdienen :)
power_user schreef op maandag 14 december 2015 @ 17:56:
Strak rondje Zathan! 4 honderdste in je voordeel. Had later in de week geen tijd meer, maar chapeau!

Deze week rij ik niet mee denk ik. 3 minuten is mij te lang. Te frustrerend als je op 90% een foutje maakt na 50 keer proberen in je ultieme poging. Moet wel leuk blijven haha :+

Succes iedereen!!
Thx, was idd close! :)
Het is deze week wel een leuke challenge hoor. Ik dacht eerst ook: pfff 3 minuten, maar het is echt een lekker baantje met veel snelle bochten :P En de DS rijdt ook lekker. Dus als je nog wat tijd over hebt deze week... ;)

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

power_user schreef op maandag 14 december 2015 @ 17:56:
Hij is goed te doen, in het laatste stuk kan je bijna niet stuk gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
hoop dat ik in de loop van de week tijd heb, beetje zware week dit wegens prive omstandigheden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Wat een heerlijk baantje toch :P

PSN ID = Zathan772

• Sebastiaan92
Dat is te merken aan die krankzinnige tijd van je ;) Ik moet nog 10 sec verbeteren, maar gezien het feit dat je 3 min per poging nodig hebt zie ik weinig kans om dat nog in te halen.

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Wat jij neergezet hebt is iets waar ik alleen maar van kan dromen, maar dat wist je vast al. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Hahaha, ja, dat geloof ik....
Soms heb ik weleens 2, 3 bochten achter elkaar die ik net zo strak doorkom als jij in jouw filmpjes laat zien. Helaas eindigt het meestal (bijna altijd) in een flinke klapper een stukje verder op het circuit.... Werkelijk heel knap (vind ik) hoe jij die bochten een heel parcours achter elkaar aan weet te rijgen. Ik moet op een wat rustiger tempo rijden, anders gaat het gewoon mis....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
Hopelijk van het weekend even tijd om nog even bezig te gaan met de challenge, het eerste stukje lukt het me nog om voor te blijven maar haak al snel af. Vooral lasting om in 1 run alle bochten goed te pakken, heb elk rondje wel ergens een fuckup _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Blijven oefenen :P Als ik op de limiet rij, dan gaat ook lang niet elke ronde foutloos :+

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan92
Zo kansloos als deze week voel ik me niet vaak. Probeer nog tweede te worden. Daarvoor zijn nog genoeg mogelijkheden, maar dan moet ik nog ruim 5 seconden om eerste te worden :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Blijft een podiumplek, dat noem ik niet kansloos... maar ja, ik kijk ook vanuit een ander perspectief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 02:11

Shoarma kip

IceDFire

Zo, net even een tijdje gereden op deze voor mij nieuwe baan. Geen lekkere baan om voor het eerst een tijd op te zetten met een ook nog onbekende auto :+. Ik heb het tot 3:05.xx kunnen rekken en er zit absoluut nog verbetering in, maar de 2:58.xx ga ik op dit moment nooit halen! Na +- 2 uur rijden is de focus ook wel een beetje weg, dus ik ga volgende week mijn best doen!

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Ik heb net mijn gegevens ingevuld in de Google Drive Sheet, tabbladen gaan maar tot week 41?

Ga vanaf volgende week meedoen al verwacht ik niet om ook maar in de buurt te komen van de beste tijden :-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Ik denk niet dat die nog wordt bijgehouden. Het gaat de mensen meer om de challenge zelf, het elkaar wekelijks uitdagen, dan om bovenaan de jaarlijst te staan.

Inmiddels hebben we al een flink aantal auto's en tracks gehad. Wie is er voor om eens overnieuw te beginnen? Daar bedoel ik mee om alle auto's en tracks weer in de roulatie te gooien bij het maken van de wekelijkse challenge. Ik stel wel voor om nog steeds de Season Pass auto's uit te sluiten van deelname.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
DrWoetR schreef op zondag 20 december 2015 @ 14:36:
Ik denk niet dat die nog wordt bijgehouden. Het gaat de mensen meer om de challenge zelf, het elkaar wekelijks uitdagen, dan om bovenaan de jaarlijst te staan.
Ah, op die manier, helemaal duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Wie is er voor om eens overnieuw te beginnen? Daar bedoel ik mee om alle auto's en tracks weer in de roulatie te gooien bij het maken van de wekelijkse challenge. Ik stel wel voor om nog steeds de Season Pass auto's uit te sluiten van deelname.
Het maakt mij niets uit, ik vind mee doen wel leuk, winnen of laatste worden boeit me niet echt. :N
Vervelend is wel dat veel dezelfde persoon wint, maar ja dat zal dan wel de beste speler zijn. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Shoarma kip schreef op zaterdag 19 december 2015 @ 21:04:
Zo, net even een tijdje gereden op deze voor mij nieuwe baan. Geen lekkere baan om voor het eerst een tijd op te zetten met een ook nog onbekende auto :+. Ik heb het tot 3:05.xx kunnen rekken en er zit absoluut nog verbetering in, maar de 2:58.xx ga ik op dit moment nooit halen! Na +- 2 uur rijden is de focus ook wel een beetje weg, dus ik ga volgende week mijn best doen!
Hele nette tijd zo voor een eerste keer! :)
niekvandermeer schreef op zondag 20 december 2015 @ 13:48:
Ik heb net mijn gegevens ingevuld in de Google Drive Sheet, tabbladen gaan maar tot week 41?

Ga vanaf volgende week meedoen al verwacht ik niet om ook maar in de buurt te komen van de beste tijden :-D
Als je mij een friend request stuurt, dan zal ik de nieuwe challenges ook naar jou toesturen

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01

Inmiddels hebben we al een flink aantal auto's en tracks gehad. Wie is er voor om eens overnieuw te beginnen? Daar bedoel ik mee om alle auto's en tracks weer in de roulatie te gooien bij het maken van de wekelijkse challenge. Ik stel wel voor om nog steeds de Season Pass auto's uit te sluiten van deelname.
We kunnen in het nieuwe jaar wel weer beginnen met alle auto's. Het lijkt me wel leuk om alle tracks nog even af te gaan, zodat we nu niet alweer een zelfde baan hebben, die een aantal van ons dan al door en door kent.

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
De challenge van deze week loopt op z'n einde. Tijd om de nieuwe challenge aan te maken. Deze week is het geworden:

Schotland: Black Hills Race (BHR) (3)
W Motors Lykan Hypersport
13:00 uur

Ik zal zo een rondje rijden en de challenge naar jullie sturen. Hij is verstuurd. Mocht iemand 'm niet ontvangen hebben, laat het even weten dan stuur ik 'm alsnog door.

Veel succes allemaal! :)

[ Voor 16% gewijzigd door Snoei01 op 20-12-2015 17:14 ]

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
En hierbij dan ook het filmpje van deze week. Ik vond het een lekker baanje, met veel snelle bochten :P En die DS lag ook best lekker op de weg.

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-11-2024

invincible30

Psn: pelter29

Damn, dat is echt op het randje allemaal😳
Knap rondje weer zathan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan92
Mooie tijd! Kunnen we ook eindelijk eens zien hoe jij op het einde reed. Want iedereen was jouw ghost daar al lang kwijt natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 02:11

Shoarma kip

IceDFire

Pff, erg strak gereden allemaal, netjes.

Eens kijken wat ik er deze week van kan maken!

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
Afgelopen week helemaal niet meer aan de ps4 toegekomen, hopelijk deze week weer iets meer tijd :)

Snoei, wederom mooie ronde!

[ Voor 13% gewijzigd door Rickz op 21-12-2015 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Thx allen :) De nieuwe challenge is wel weer even iets heel anders. Wel weer een uitdaging om hier een foutloze ronde neer te zetten...

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 15:07
Ik wil ook wel eens een poging gaan wagen in deze wekelijkse uitdaging. Lijkt me wel erg leuk om aan mee te doen.
Mijn psn is is MrMichel_75.
Ook zal ik nog even een vriendschapsverzoek sturen aan Snoei01.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
MisterMichel schreef op maandag 21 december 2015 @ 22:18:
Ik wil ook wel eens een poging gaan wagen in deze wekelijkse uitdaging. Lijkt me wel erg leuk om aan mee te doen.
Mijn psn is is MrMichel_75.
Ook zal ik nog even een vriendschapsverzoek sturen aan Snoei01.
Leuk :) Ik heb je de challenge doorgestuurd

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaan92
Snoei01 schreef op maandag 21 december 2015 @ 19:27:
Thx allen :) De nieuwe challenge is wel weer even iets heel anders. Wel weer een uitdaging om hier een foutloze ronde neer te zetten...
Het lijkt er deze week op dat je moet kijken waar, en hoever je strafloos door het gras heen kan rijden :P Daarbij ben je zo de controle kwijt in diverse bochten op deze baan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Leuk dat er weer wat meer mensen gaan mee doen! Nu al 11 tijden neer gezet :)

Leuke challenge al heeft t deze week weinig meer met de realiteit te maken. Alhoewel...grasbaanraces :+

[ Voor 41% gewijzigd door power_user op 22-12-2015 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Toch is het mij al een aantal keer gelukt vóór je te rijden na de eerste chicanes, Oldzkoel, zonder met 4 wielen gras te maaien. Het is dus toch sneller om clean te rijden. Nu nog zien dat ik de rest van de ronde niets verpruts :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Zou goed moeten komen dan! Je hebt nog 6 dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Strak gereden zeg
Moet eerlijk bekennen dat ik , als ik Driveclub speelde, meer met het nieuwe content bezig was en dus minder met de challenge, scheelt in mijn geval sowieso wat hondersten van secondes. mijn eerste ronden zijn meestal crap en dan ineens krijg ik de feeling en moet dan juist doorgaan, soms na zeker tig herstarts 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickz
Dat komt mij wel bekend voor inderdaad, alleen heb ik de feeling maar even en raak daarna vrij vlot geirriteerd.. Dat is het moment om ff wat anders te gaan doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueSS50
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:03
Gister een PS4 met driveclub gekocht. Plus abonnement is ook voor deze game natuurlijk verplicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Alleen voor het online racen, niet voor de uitdagingen / challenges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterMichel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 15:07
Snoei01 schreef op maandag 21 december 2015 @ 22:30:
[...]

Leuk :) Ik heb je de challenge doorgestuurd
Dank je wel.
Erg leuk om te zien dat er nog plek vrij was in de onderste regionen. Dat wordt nog flink oefenen. Niet te geloven hoe snel sommigen zo'n rondje neerzetten.

PSN ID: MrMichel_75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
Ik vond mijn ronde al goed met 1.30 nog iets maar pff Oldzkoel gooit er flink het gas op.

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Als ik naar mijn snelste sectortijden kijk kan er nog een halve seconde af! Ruimte zat voor verbetering :)

Ik ben nu een aantal dagen weg, ben benieuwd hoeveel er naast Zathan772 nog onder komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rickz schreef op dinsdag 22 december 2015 @ 14:40:
Dat komt mij wel bekend voor inderdaad, alleen heb ik de feeling maar even en raak daarna vrij vlot geirriteerd.. Dat is het moment om ff wat anders te gaan doen :+
haha ja zeeeer herkenbaar, neem ik me voor een avondje Driveclub, krijg ik het maar niet te pakken en voor dat ik het weet zit alweer achter Netflix :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

power_user schreef op woensdag 23 december 2015 @ 12:46:
Als ik naar mijn snelste sectortijden kijk kan er nog een halve seconde af! Ruimte zat voor verbetering :)

Ik ben nu een aantal dagen weg, ben benieuwd hoeveel er naast Zathan772 nog onder komen!
Ik ben weer geschrokken, jullie zijn allemaal superieur aan mijn kunsten, ik ben opnieuw laatste.
Moet maar weer wat sterren gaan scoren in de offline tour, die uitdagingen zijn mij te moeilijk. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
Hoe lang heb je t geprobeerd Rik? Er moet meer inzitten als 1:33 als je er een paar uurtjes voor gaat zitten. Eerst de baan leren kennen, dat scheelt secondes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
En probeer welke bochten je agressief kan nemen. De eerste bocht na de eerste S kan je bijvoorbeeld vol gas nemen, mits je de apex goed raakt. Beide S-bochten vragen enige finesse, en ook een beetje geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Geloof me mannen, dat is voor mij een supertijd, ik heb geprobeerd mijzelf te verbeteren, helaas.
Ik ben er vorige week zondag een uurtje mee bezig geweest denk ik, het moet wel leuk blijven. ;)
Geeft niets, het is maar een spelletje en soms moet je blij zijn met mindere prestaties. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Winkiller schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 12:39:
het moet wel leuk blijven. ;)
Geeft niets, het is maar een spelletje en soms moet je blij zijn met mindere prestaties. :Y
Helemaal waar, ik leg me er ook simpelweg bij neer dat ik nooit een top 3 tijd zal rijden in deze challenge.
Mijn grootste challenge is mijn buurman voor blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10:11
Tis al weer een tijdje geleden dat ik heb mee gedaan (sta nog in de sheet), maar zou ik ook een uitnodiging kunnen krijgen.
Van de week weer eens driveclub aangezet en het blijft toch wel een leuk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 12:06

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Goed,

Sinds een maandje ook een PS4, en sinds 3 weken ook driveclub, dus ik ga ook maar eens meedoen. Voor de mensen in het topic goed nieuws, want de laatste plek gaat echt voor mij zijn, maar dat geeft niet :) Ben nu L25, dus het begint op te schieten. Helaas sinds vandaag braking aid uit gezet, dus moet weer opnieuw leren autorijden :P

Mijn PSN: Sparhawk__1978

Als er ergens nog een actieve club over is houd ik me ook aanbevolen :D

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrWoetR
Goed om te zien dat er weer nieuwe aanwas is, en dat sommige old-skool (niet jij, Oldzkoel :p) leden weer terug komen.

Kiwi, als je dit leest, doe je binnenkort weer mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Hoeveelheid deelnemers in de challenge staat al op 20, als ik het goed heb. Dat is een flinke stijging. Erg leuk om te zien inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanant
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-09 06:35
Ik heb ook weer tijd ,11 tijd nu ,moet er weer FF inkomen .
Volgende challange is mijn doel Top 10

PSN: ghpeet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
MichelatNL schreef op zondag 27 december 2015 @ 10:55:
Tis al weer een tijdje geleden dat ik heb mee gedaan (sta nog in de sheet), maar zou ik ook een uitnodiging kunnen krijgen.
Van de week weer eens driveclub aangezet en het blijft toch wel een leuk spel.
Ik heb je friend request ontvangen, vanavond zet ik de nieuwe Challenge uit

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoei01
Sparhawk schreef op zondag 27 december 2015 @ 11:49:
Goed,

Sinds een maandje ook een PS4, en sinds 3 weken ook driveclub, dus ik ga ook maar eens meedoen. Voor de mensen in het topic goed nieuws, want de laatste plek gaat echt voor mij zijn, maar dat geeft niet :) Ben nu L25, dus het begint op te schieten. Helaas sinds vandaag braking aid uit gezet, dus moet weer opnieuw leren autorijden :P

Mijn PSN: Sparhawk__1978

Als er ergens nog een actieve club over is houd ik me ook aanbevolen :D
Stuur mij ff een friend request, dan ontvang je vanavond de nieuwe Challenge

Goed om te zien dat er nog flink wat animo is voor deze Challenge :D

PSN ID = Zathan772

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 12:06

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Snoei01 schreef op zondag 27 december 2015 @ 15:50:
[...]

Stuur mij ff een friend request, dan ontvang je vanavond de nieuwe Challenge
Done :)

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• power_user
DrWoetR schreef op zondag 27 december 2015 @ 14:19:
Goed om te zien dat er weer nieuwe aanwas is, en dat sommige old-skool (niet jij, Oldzkoel :p) leden weer terug komen.

Kiwi, als je dit leest, doe je binnenkort weer mee?
Ik hoor daar ook bij hoor :+ Vanaf de eerste week mee gereden en sinds een paar weken na een tijdje inactief weer mee gereden. Erg leuk dat het weer drukker wordt!

Pagina: 1 ... 14 ... 19 Laatste