PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort
Mijn eerste poging was 3:22 en daar kwam ik een paar pogingen niet meer onder. Had wel het gevoel dat er meer in zat. Toen ging het wat beter. Uiteindelijk 3:19.5xx gereden. Best content mee.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
CheckDrWoetR schreef op maandag 11 januari 2016 @ 21:29:
Zijn er trouwens nog mensen die meedoen aan de challenge die GEEN season pass hebben? Ik heb er zo iemand in de club, zijn er nog anderen?
Verwijderd
Uiteraard moet ieder voor zich weten of hij de Season Pass aanschaft (plus je portemonnee moet het toelaten), maar hij is nog in de aanbieding in de Playstation Store momenteel (€ 12,99).DrWoetR schreef op maandag 11 januari 2016 @ 21:29:
Welk level ben je? Deze auto ligt ook wel iets verder qua bereikbaarheid, ik snap je wel.
Zijn er trouwens nog mensen die meedoen aan de challenge die GEEN season pass hebben? Ik heb er zo iemand in de club, zijn er nog anderen?
Stuur mij even een friend request, dan zal ik vanavond de challenge doorsturenHermaniak88 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 08:20:
Zou ik ook een uitnodiging kunnen ontvangen? PSN = Hanspatat050
PSN ID = Zathan772
Maakt toch niet uit, ik heb die auto niet en die krijg je pas bij level 66.DrWoetR schreef op maandag 11 januari 2016 @ 21:29:
Welk level ben je? Deze auto ligt ook wel iets verder qua bereikbaarheid, ik snap je wel.
Nogmaals het voorstel om alleen auto's te gebruiken uit de lagere levels.

Zo blijft het bereikbaar voor iedereen ook voor nieuwkomers zoals ik.

Hele lekkere auto, gisteravond zowaar een 3e tijd in de ranglijst gereden, dat is uniek voor mij. Niet dat ik de illusie heb aan het eind van de week nog steeds in de top 3 te staan, maar voor nu een leuke opsteker.JSchut schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 08:44:
Heerlijke auto. Zondag avond pas unlocked dus nog nooit mee gereden.
Mijn eerste poging was 3:22 en daar kwam ik een paar pogingen niet meer onder. Had wel het gevoel dat er meer in zat. Toen ging het wat beter. Uiteindelijk 3:19.5xx gereden. Best content mee.
Normaal houd ik niet zo van point-to-point, maar deze auto rijdt zo geweldig, dat het me nu niks uitmaakt
Het zal altijd een spagaat blijven. Als het bereikbaar blijft voor nieuwkomers, dan is de uitdaging weg voor de gevorderde DC rijders... Gewoon een kwestie van doorgaan, het worden dan vanzelf steeds minder challenges die je mist doordat je de auto nog niet hebt vrijgespeeld.Winkiller schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 15:00:
[...]
[ Voor 25% gewijzigd door ralph075 op 12-01-2016 15:37 ]
En waar wil je de grens dan trekken?Winkiller schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 15:00:
[...]
Maakt toch niet uit, ik heb die auto niet en die krijg je pas bij level 66.![]()
Nogmaals het voorstel om alleen auto's te gebruiken uit de lagere levels.
In de OP staat het volgende:
"Wel kan het voorkomen dat je nog niet het juiste level hebt behaalt voor een bepaalde auto. Hier valt helaas niets anders aan te doen dan flink door levelen"
PSN ID = Zathan772
Grens ? geen idee, ik vind dat iedereen mee moet kunnen doen zonder extra geld uit te geven.Snoei01 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 15:23:
[...]
En waar wil je de grens dan trekken?
In de OP staat het volgende:
"Wel kan het voorkomen dat je nog niet het juiste level hebt behaalt voor een bepaalde auto. Hier valt helaas niets anders aan te doen dan flink door levelen"
Ik heb maar even 149 centjes uitgegeven voor dat Franse koekblik, dat wordt nog flink oefenen voor mij.
Werkelijk waanzinnig als ik kijk wat voor tijden er gereden worden, dat is voor mij absoluut niet te doen.
Ik vond het ook jammer als ik niet mee kon doen, maar mijn inziens is dat niet anders. Zolang er rekening gehouden word met het feit dat er niet twee weken achter elkaar een hoog level vereist is dan denk ik dat de balans prima is.
Ze zullen niet allemaal hier op Tweakers zitten maar het zegt toch wel wat denk ik.
Ik leg me neer bij de meerderheid maar blijf van mening dat iedereen mee moet kunnen doen.
Dat kan ook, maar soms moet je daar even wat voor levellenWinkiller schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:03:
Ik leg me neer bij de meerderheid maar blijf van mening dat iedereen mee moet kunnen doen.
Er komen nog steeds nieuwe spelers bij, moet er dan elke keer een auto gepakt worden die beschikbaar is voor, laten we zeggen level 10 en lager, want die heeft iedereen? Of alleen de wagen voor level 1, want die heeft écht iedereen.
Savvy?
Als je de season pass hebt, en die hebben de meesten wel, level je zo snel dat je de wagens die je nog niet hebt redelijk snel unlockt. En als dat niet zo is dan weet je wat je te doen staat
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Dat ben ik met je eens. Ik was er vanuit gegaan dat deze auto voor iedereen beschikbaar was, aangezien deze auto niet in de season pass dlc zat. Ik had er even geen rekening mee gehouden dat je wel een dusdanige hoeveelheid sterren nodig hebt om de auto te unlocken, waarvoor je dan alsnog de SP nodig hebt.Winkiller schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:03:
In mijn lijstje van DC spelers zijn er niet veel die boven level 50 zitten, nog minder met meer dan 80.
Ze zullen niet allemaal hier op Tweakers zitten maar het zegt toch wel wat denk ik.
Komende challenge kan iedereen weer meedoen
Het kan wel zo zijn dat je nog even moet door levelen om een bepaalde auto vrij te spelen, maar dat is dan wel mogelijk zonder season pass
PSN ID = Zathan772
Verwijderd
Verdorie, tis nu koud onderaan in de lijst, ik mis jeralph075 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 15:16:
[...]
Hele lekkere auto, gisteravond zowaar een 3e tijd in de ranglijst gereden, dat is uniek voor mij. Niet dat ik de illusie heb aan het eind van de week nog steeds in de top 3 te staan, maar voor nu een leuke opsteker.
Normaal houd ik niet zo van point-to-point, maar deze auto rijdt zo geweldig, dat het me nu niks uitmaakt
[...]
Het zal altijd een spagaat blijven. Als het bereikbaar blijft voor nieuwkomers, dan is de uitdaging weg voor de gevorderde DC rijders... Gewoon een kwestie van doorgaan, het worden dan vanzelf steeds minder challenges die je mist doordat je de auto nog niet hebt vrijgespeeld.
Trouwens ondanks mijn crap tijd en notering vind ik het een uber(lol) lekkere auto
En schitterend gereden Zathan. jammer dat baas41 niet meer meerijdt, weet zeker dat jullie aan elkaar gewaagd zullen zijn.
Ik heb het idee dat zowel het niveau van de Tweakers (uitzondering daargelaten
Nee ben ik niet met je eens, niet iedereen zit dagelijks 4/8 uur of langer achter zijn console 1 spel te doen.dvdkiwi schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:11:
[...]
Als je de season pass hebt, en die hebben de meesten wel, level je zo snel dat je de wagens die je nog niet hebt redelijk snel unlockt. En als dat niet zo is dan weet je wat je te doen staat
Ik heb mijn PS4 sinds november en zit met DC pas op level 57, een casual gamer dus.

dvdkiwi schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:11:
[...]
Ik heb de game sinds ik mijn PS4 heb (januari 2015) en ben pas level 66. Wel na level 23 gestopt en pas eind 2015 weer begonnenWinkiller schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:23:
[...]
Nee ben ik niet met je eens, niet iedereen zit dagelijks 4/8 uur of langer achter zijn console 1 spel te doen.
Ik heb mijn PS4 sinds november en zit met DC pas op level 57, een casual gamer dus.
Maar wat kiwi zegt is wel waar. Als je de DLC tours doet dan krijg je extra fame voor alle sterren die er in de DLC's te halen zijn. Dat is een hoop extra fame. Tenminste ik denk dat hij dat bedoeld.
[ Voor 20% gewijzigd door JSchut op 13-01-2016 15:20 ]
Prima als de meerderheid dat zo wil maar extra levelen of DLC kopen om een uitdaging te kunnen doen is natuurlijk niet echt nodig bij een spel als Drive Club. Maar zoals gezegd ik vind het wel prima als de meerderheid deze weg bewandeld, als ik mee kan doen leuk en anders is het jammer maar helaas.JSchut schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 15:09:
[...]
Maar wat kiwi zegt is wel waar. Als je de DLC tours doet dan krijg je extra fame voor alle sterren die er in de DLC's te halen zijn. Dat is een hoop extra fame. Tenminste ik denk dat hij dat bedoeld.
Ik kan helaas ook niet meedoen deze week (lvl 42) maar zolang het slecht heel sporadisch is dat je een enorm hoog level nodig hebt dan is het niet zo erg.Winkiller schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 16:42:
[...]
Prima als de meerderheid dat zo wil maar extra levelen of DLC kopen om een uitdaging te kunnen doen is natuurlijk niet echt nodig bij een spel als Drive Club. Maar zoals gezegd ik vind het wel prima als de meerderheid deze weg bewandeld, als ik mee kan doen leuk en anders is het jammer maar helaas.
Op zich zou je ook kunnen kiezen om bijvoorbeeld alleen auto's tot en met lvl30 te gebruiken, dan heb je er denk ik al een heleboel en level 30 is al een stuk meer binnen bereik dan de elite levels.
Als ik terugkijk naar de challenges van afgelopen weken/maanden dan is er eigenlijk nooit een probleem geweest. Als we de auto's uit de elite levels uitsluiten, dan ben je volgens mij al een heel eind.niekvandermeer schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 16:59:
[...]
Ik kan helaas ook niet meedoen deze week (lvl 42) maar zolang het slecht heel sporadisch is dat je een enorm hoog level nodig hebt dan is het niet zo erg.
Op zich zou je ook kunnen kiezen om bijvoorbeeld alleen auto's tot en met lvl30 te gebruiken, dan heb je er denk ik al een heleboel en level 30 is al een stuk meer binnen bereik dan de elite levels.
PSN ID = Zathan772
Komt vast door mij, ik laat me altijd horen als ik iets niet zie zitten, dat doet lang niet iedereen.Snoei01 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 17:03:
[...]
Als ik terugkijk naar de challenges van afgelopen weken/maanden dan is er eigenlijk nooit een probleem geweest. Als we de auto's uit de elite levels uitsluiten, dan ben je volgens mij al een heel eind.
En wat blijkt dan vaak, er zijn meer hondjes die fikkie heten en geen brokken van de supermarkt willen.
Same hereWinkiller schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 17:54:
[...]
Komt vast door mij, ik laat me altijd horen als ik iets niet zie zitten, dat doet lang niet iedereen.
Daarom liet ik ook weten dat ik het raar vind dat jij vindt dat we lage level auto's moeten pakken omdat jij anders niet mee kan doen, alleen omdat jij slechts een casual gamer bent
Daarnaast is het spel al mer dan en jaar uit. Dat jij 'm pas sinds kort speelt wil niet zeggen dat de challenge beperkt moet worden tot jouw mate van progressie
Wat ik al zei: als je iedere deelnemer tevreden wilt stellen, en er komen regelmatig nieuwe deelnemers bij, dan zou ik gewoon altijd de allereerste auto pakken die je krijgt.
Maar dat zijn mijn 2 centen.
Met een beetje tour events level je best snel.
[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 13-01-2016 19:41 ]
Een fijne wagen en overzichtelijk parcours helpt een heleboelVerwijderd schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:22:
[...]
Verdorie, tis nu koud onderaan in de lijst, ik mis je, dam wat heb jijzelf verbeterd, enige smoes die ik kan bedenken is dat ik teveel racespellen doe en daarom niet 1 vaste handling(oid) gewend raak.
Trouwens ondanks mijn crap tijd en notering vind ik het een uber(lol) lekkere auto
Zag net trouwens dat ik alweer terug gewezen ben naar een zesde plek. Is ook beter, ik hoor niet in de top
Je moet dingen geen andere betekenis geven dan er bedoeld word. Met auto's uit lagere levels bedoelde ik niet wat jij zegt. Daarnaast zijn er heel veel nieuwe spelers bij Drive Club en die zitten allemaal nog ver onder level 66 en kunnen daardoor niet meedoen aan de uitdaging van deze week.dvdkiwi schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 18:48:
[...]
Same here
Daarom liet ik ook weten dat ik het raar vind dat jij vindt dat we lage level auto's moeten pakken omdat jij anders niet mee kan doen, alleen omdat jij slechts een casual gamer bent
Daarnaast is het spel al mer dan en jaar uit. Dat jij 'm pas sinds kort speelt wil niet zeggen dat de challenge beperkt moet worden tot jouw mate van progressie
Wat ik al zei: als je iedere deelnemer tevreden wilt stellen, en er komen regelmatig nieuwe deelnemers bij, dan zou ik gewoon altijd de allereerste auto pakken die je krijgt.
Maar dat zijn mijn 2 centen.
Met een beetje tour events level je best snel.
Ja ik zou iedere deelnemer tevreden willen stellen, ook de nieuwkomers met level 1 tot 10.
Los daarvan is het zo dat voor veel mensen de Hypercars vaak bijna niet onder controle te houden zijn als je pas nieuw bent bij DriveClub. Dan zou dus een lagere level of klasse auto die makkelijker te besturen is handiger zijn en minstens net zo leuk als de snelste. Dit komt mijn inziens de speelbaarheid van uitdaging ten goede en kan iedereen meedoen.
Het spel DriveClub legt de lat voor zijn nieuwe spelers toch ook niet direct hoog, ik zou de tweaker uitdagingen ook toegankelijk willen zien voor iedereen zonder eerst te hoeven levelen of DLC te kopen.
Maar het is goed zo, als mijn betoog niet tot de mogelijkheden behoort is dat jammer maar helaas.

Misschien moet je mij maar uit je lijstje halen voor de tweakers uitdaging, de lol is er hier even van af.Snoei01 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 17:03:
[...]
Als ik terugkijk naar de challenges van afgelopen weken/maanden dan is er eigenlijk nooit een probleem geweest.
Kom op nou, iedereen wil in feite toch winnen, even gaan levelen zodat je meer ervaring krijgt.ralph075 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 20:06:
[...]
Zag net trouwens dat ik alweer terug gewezen ben naar een zesde plek. Is ook beter, ik hoor niet in de top
[ Voor 18% gewijzigd door Winkiller op 13-01-2016 20:59 ]
In het begin van de challenge reden we een paar keer achter elkaar met wagentjes à la VW Golf en Audi TT. Toen werd er juist geschreeuwd om wat snellere wagens omdat het zo langzaam gingWinkiller schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 20:30:
[...]
Los daarvan is het zo dat voor veel mensen de Hypercars vaak bijna niet onder controle te houden zijn als je pas nieuw bent bij DriveClub. Dan zou dus een lagere level of klasse auto die makkelijker te besturen is handiger zijn en minstens net zo leuk als de snelste. Dit komt mijn inziens de speelbaarheid van uitdaging ten goede en kan iedereen meedoen.
En ja, hypercars zijn moeilijk onder controle te houden, zélfs voor Driveclub veteranen..
Maar dat zou geen reden moeten zijn om ze uit te sluiten.
Eens, het leuke is juist de diversiteit aan auto's en circuits. De één vindt dit leuk, de ander weer wat anders. We kunnen ook wel elke week in een Golf op Tamil Nadu 2 gaan rijden, maar dat lijkt me ook niet de bedoeling.dvdkiwi schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 22:04:
[...]
In het begin van de challenge reden we een paar keer achter elkaar met wagentjes à la VW Golf en Audi TT. Toen werd er juist geschreeuwd om wat snellere wagens omdat het zo langzaam ging
En ja, hypercars zijn moeilijk onder controle te houden, zélfs voor Driveclub veteranen..
Maar dat zou geen reden moeten zijn om ze uit te sluiten.
Juist met zo'n challenge leer je snel een nieuwe auto of baan kennen.
PSN ID = Zathan772
Het is wachten op een update van Driveclub, waarmee ze ook hoogste level verhogen. Ik zit qua punten al ver boven het max level 85. Dat maakt mij echter nog steeds geen top 3 coureur, daar komt meer bij kijken dan enkel een behaald level. Geeft ook niks, ben tevreden met een plek in de middenmoot en strijd daar graag om een positie met gelijkwaardige Tweaker-coureurs.Winkiller schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 20:30:
Kom op nou, iedereen wil in feite toch winnen, even gaan levelen zodat je meer ervaring krijgt.
Verwijderd
Kijk maar eens hoeveel lvl 85 er zijn maar in de elite lvls niet verder komen dan lvl 7 oid, of zoals in mijn geval lvl 22( mis ik een nitro knop op mijn mini cooper ofzo
Hé, jij bent wel voorbij elite level 14 gekomen (challenge met de Gumpert)... damn.... dan moet mij dat ook kunnen lukken....Verwijderd schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 10:07:
Kijk maar eens hoeveel lvl 85 er zijn maar in de elite lvls niet verder komen dan lvl 7 oid, of zoals in mijn geval lvl 22( mis ik een nitro knop op mijn mini cooper ofzo)

Vind het een draak van een auto en kom nog niet eens in de buurt van 1:16 (blijf steken op 1:18.xxx).
Je staat in de lijst van Zathan en eenmaal in die lijst is altijd in die lijstWinkiller schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 11:32:
Mannen ik heb mijn mening gegeven en daar wil ik het bij laten. Ik ga voorlopig als ik DriveClub start de tour (auto en motorfietsen) en DLC's afmaken, daar is voor mij ook nog voldoende (ont)spanning te vinden.
Als er een challenge voorbij komt waarvoor je de auto wél hebt (en dat zullen er meer zijn dan je denkt), doe je wel mee toch?
Is leuk
wat betreft de uitdagingen inclusief season pass of niet ... gewoon doen ! de meeste hebben het wel en anders kopen die hap , kost geen drol en je krijgt echt een klap content
behalve bikes , daar heb ik best spijt van persoonlijk
[ Voor 11% gewijzigd door Cardwizard op 14-01-2016 12:24 ]
Ik heb alle sterren in de tour en DLC en ben lang niet zo goed als een Zathan, Baas/Beest of Oldzkoel bijvoorbeeld. Je hoeft (gelukkig) niet superdepupergoed te zijn om de sterren te halen in Driveclub.
En dat was nou net zo'n challenge waar ik van dacht dat fixen we zo met zo'n "slome" kar........ mooi niet dus

[ Voor 30% gewijzigd door Cardwizard op 14-01-2016 12:46 ]
cardwizard schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 12:46:
De challenge met de GTI 2 weken geleden bijvoorbeeld , ik had echt het gevoel dat ik in een TDI reed en Zathan stiekem wel in de GTI

[ Voor 18% gewijzigd door Winkiller op 14-01-2016 12:48 ]
Eerste poging was een 3:24.xxx, 5 pogingen later een 3:18.940.
Beetje verleerd om meer op het randje te rijden.
Zathan is poepsnel
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=vgdRGAsC4fk]
Met backcam tegenwoordig ???dvdkiwi schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 18:03:
Paar maanden niet meer gespeeld, de Renault RS 01 zat nog in het plastic...
Eerste poging was een 3:24.xxx, 5 pogingen later een 3:18.940.
Beetje verleerd om meer op het randje te rijden.
Zathan is poepsnel![]()
[video]
PSN: ghpeet
Ik heb 90% van Driveclub + DLC met controller en rear cam gereden; zoveel makkelijker.
Helaas is dat ook waarom je tijd verliest. Het is te netjes. Je moet elke bocht inknallen en vaak restarten tot je precies weet wat kan en wat niet kan
PSN: Oldzkoel
Ik moet er weer even inkomen en doorhebben wat wel en niet kan.
lekker bakkie, dat wel.
@Raysmook:
Ghost 1 is mijn eigen snelste tijd, ghost 2 is de snelste tijd in de challenge, in dit geval Zathan (het tijdsverschil die je eind van iedere sector onderin beeld ziet is ook ten opzichte van die gost).
Kan het zijn dat je zelf vóór de snelste tijd ghost zat?
Ik heb ondertussen wat meer op het randje proberen te rijden en ben de top 5 binnengekomen
Er kan nog iets vanaf, een halve of wellicht zelfs een hele seconde, maar daar kijk ik morgen wel even naar.
Ik ga al hard voor mijn gevoel, maar dat jij dan nog 4 en een halve (!) seconden sneller bent

Aan de andere kant: op 3 minuut 20 vallen bijna 5 seconden wel mee
Als ik onze filmpjes vergelijk rij ik best ok; alleen rij jij een stuk ok'er
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=MYGXDcH-ucU]
[ Voor 49% gewijzigd door Superkiwi op 15-01-2016 22:21 ]

Spannend!
Edit: Inmiddels alweer dik 5 tiende in het voordeel van Zathan. Ben druk dit weekend, wordt hem denk ik niet meer. Alvast gefeliciteerd Zathan! Mooie tijd
[ Voor 67% gewijzigd door power_user op 15-01-2016 23:25 ]
Thx!power_user schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 23:22:
Ik ga nu kijken in wie z'n voordeel
Edit: Inmiddels alweer dik 5 tiende in het voordeel van Zathan. Ben druk dit weekend, wordt hem denk ik niet meer. Alvast gefeliciteerd Zathan! Mooie tijd
PSN ID = Zathan772
We pakken deze week de Ferrari en racen richting Japan:
Japan: Asagiri Highlands Racetrack (1)
Ferrari 430 Scuderia (beschikbaar vanaf Driver Level 17)
18:00 uur
Ik ga zo een eerste rondje rijden en zal 'm dan versturen.
Succes allemaal!
PSN ID = Zathan772
Ik moet zeggen dat ik die point-to-point races zoals bij de huidige challenge veel toffer vind dan elk ander circuit.
@kiwi; ik vind die point to point races maar niks. Gewoon lekker ronde na ronde knallen
[ Voor 16% gewijzigd door Schimanski81 op 17-01-2016 15:57 ]
[ Voor 24% gewijzigd door E.Y op 17-01-2016 17:47 ]
Als je me een friend request stuurt, dan komt de challenge jouw kant op!E.Y schreef op zondag 17 januari 2016 @ 17:32:
Yo Zaten, ik wil graag meedoen met de challenges als het kan
Edit: ik zie je request, challenge is verstuurd
[ Voor 9% gewijzigd door Snoei01 op 17-01-2016 17:56 ]
PSN ID = Zathan772
Netjes gedaan
Maar Zathan kom op zeg... je rijdt nu op AHR een seconde sneller dan Kampover maar je gaat bij iedere bocht ver buiten de baan

Ik hou 'm voor gezien deze week.
[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 18-01-2016 10:31 ]
Om de limieten van de track op te zoeken moet je soms een stukje zand meepikken.dvdkiwi schreef op zondag 17 januari 2016 @ 18:50:
Zathan kom op zeg... je rijdt nu een seconde sneller dan Kampover maar je gaat bij iedere bocht ver buiten de baan![]()
Ik hou 'm voor gezien deze week.
Jammer dat je voor deze week afhaakt, maar ik weet hoe je erover denkt. Hopelijk volgende week weer een circuit dat aan jouw wensen voldoet...
PSN ID = Zathan772
GVD, netjes hoor...Snoei01 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 18:44:
En hierbij ook het filmpje van afgelopen week. Het was dit keer een lange point to point wat het een extra uitdaging maakte om 'm foutloos te rijden. Maar die Renault lag wel erg lekker op de weg![]()
[video]

Het valt wel mee met dat naast de baan, 2 weken terug op het circuit veel erger.
Ik probeer em redelijk netjes te blijven doen.
Daar zit je zowat 3 autobreedtes in het gras

Jammer.
Je video op Taapaca is dan wel weer erg netjes en snoeistrak.
Zie je, je kán het wel
@hieronder: als je niet weet waar het over gaat, zeg dan niks

[ Voor 28% gewijzigd door Superkiwi op 18-01-2016 10:30 ]
Je kan de ghost van de nummer 1 volgen namelijk.
Die was nog niet eens bewust, maar daar schoot ik er buiten en hield gelukkig snelheid. Ben er nog niet helemaal uit wat daar het snelste is...dvdkiwi schreef op zondag 17 januari 2016 @ 20:14:
Dit is niet "de track limits testen", je gaat er gewoon ver buiten. Vooral bij de dubbele linkerbocht.
Daar zit je zowat 3 autobreedtes in het gras"Een beetje zand meepakken" is wat anders imo.
Jammer.
Daar was het dan ook vrij lastig om af te snijdenJe video op Taapaca is dan wel weer erg netjes en snoeistrak.
Zie je, je kán het wel
PSN ID = Zathan772
Ow oke, en dan nu al zeurpieten.invincible30 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 20:44:
Ik denk dat kiwi doelt op de challenge van deze week.
Je kan de ghost van de nummer 1 volgen namelijk.
[ Voor 30% gewijzigd door Winkiller op 17-01-2016 20:51 ]
Verwijderd
Ik zie wel of ik mee kan doen, maar ik probeer ondertussen wel te levelen.
EDIT:
Ik heb Zathan772 (Snoei01) een verzoek via PSN toegestuurd.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2016 11:35 . Reden: gezien bovenstaande posts een vriendschapsverzoek toegestuurd ]
psn = bjornnl22
Nvm.
have fun
[ Voor 92% gewijzigd door Superkiwi op 18-01-2016 00:33 . Reden: ander idee over racen... ]
Ok mooi, dan sta je in ieder geval in mijn verzendlijstVerwijderd schreef op zondag 17 januari 2016 @ 21:16:
Ik ben vanavond begonnen aan Driveclub. De eerstvolgende challenge wil ik graag meedoen. (ID staat in mijn sig).
Ik zie wel of ik mee kan doen, maar ik probeer ondertussen wel te levelen.
EDIT:
Ik heb Zathan772 (Snoei01) een verzoek via PSN toegestuurd.
Ik zal vanavond deze challenge ook wel vast doorzetten, kijk maar of je deze week al mee gaat doen (de auto is beschikbaar vanaf driver level 17)
PSN ID = Zathan772
Verwijderd
Fijn, bedankt.Snoei01 schreef op maandag 18 januari 2016 @ 12:46:
[...]
Ok mooi, dan sta je in ieder geval in mijn verzendlijst
Ik zal vanavond deze challenge ook wel vast doorzetten, kijk maar of je deze week al mee gaat doen (de auto is beschikbaar vanaf driver level 17)
Ik ga mijn best doen om het mee te maken, als de agenda het toelaat, maar Tristan had mij in het Driveclub al gewaarschuwd dat de game aanvankelijk gemakkelijk overkomt en dat het daarna snel lastiger wordt (linkje.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Je kan een vriendschapverzoek sturen naar Zathan772 die kan je de challenge toesturen.Lasmibalsingh schreef op maandag 18 januari 2016 @ 15:57:
Zijn jullie nog wat actief met challenges? Ik heb wel interesse om mee te doen, hoe kan dit geregeld worden? Ik heb het spel al begin deze maand 100% uitgespeeld dus ben nog wel opzoek naar wat uitdagingen zo af en toe.
Zijn er hier trouwens ook mensen die het leuk zouden vinden om wekelijks een drift challenge of sprint te rijden?
psn = bjornnl22
Die baan is voor mij nog relatief nieuw; heb er nog erg weinig op gereden.
Niet te geloven dat ik nu zo'n 10 seconden trager dan de snelste ben. Ugh, nog flink oefenen. Leuk
PSN ID: MrMichel_75
Driftsparraps schreef op maandag 18 januari 2016 @ 16:07:
[...]
Je kan een vriendschapverzoek sturen naar Zathan772 die kan je de challenge toesturen.
Zijn er hier trouwens ook mensen die het leuk zouden vinden om wekelijks een drift challenge of sprint te rijden?

Sprint

Of ik er nou goed in ben of niet. Daar wordt je beter van
Verwijderd
Ik wil best een poging wagen. Dat driften schijnt lastig te zijn. Ik zal thuis eens het filmpje van dvdkiwi bekijken.sparraps schreef op maandag 18 januari 2016 @ 16:07:
[...]
Je kan een vriendschapverzoek sturen naar Zathan772 die kan je de challenge toesturen.
Ja ik heb zathan772 een bericht gestuurd met d vraag of hij dat misschien ook kan aanmaken en versturen gewoon zelfde baan zelfde auto alleen drift en sprint lijkt mij wel leuk!Hermaniak88 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 11:35:
Wel een leuk idee om zowel een circuit, sprint als drift challenge te doen, misschien in hetzelfde land?
psn = bjornnl22
Gewoon netjes aan één stuk door hoe dat het hoort of wordt er telkens tot voorbij 90 graden gedrift en een stukje terug gereden?
Want de game laat dat wel toe natuurlijk
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 19-01-2016 12:30 ]
PSN ID = Zathan772
Als de game het toelaat kan je er weinig aan doen lijkt me....dvdkiwi schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 12:30:
Hoe wordt er gedrift dan?
Gewoon netjes aan één stuk door hoe dat het hoort of wordt er telkens tot voorbij 90 graden gedrift en een stukje terug gereden?
Dus gewoon zoveel mogelijk punten halen op welke manier dan ook.
PSN ID = Zathan772
Volgens mij is dat al een poos geleden gefixt in een update... dacht ik toch...?dvdkiwi schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 12:30:
Hoe wordt er gedrift dan?
@Zathan: jammer.
Er is een truukje voor.
Ik heb nog nooit een racegame gespeeld waarbij mensen zeiden: gebruik maar alle cheats/exploits want als het in de game zit laat de game het toe. Altijd wordt er netjes geracet, behalve hier.
Zelfs door te racen hoe het hoort staan de afsnijders/expoilters bovenaan dus ze hebben het ook helemaal niet nodig.
Dus mijn vraag: waar komt die drang tot het gebruik van exploits vandaan?
Ik ben oprecht benieuwd, want ik snap niet waarom je het zou doen

[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 19-01-2016 13:18 ]
Klopt, driften is een stuk cleaner geworden dan voorheen.ralph075 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 13:05:
[...]
Volgens mij is dat al een poos geleden gefixt in een update... dacht ik toch...?
De snelheid van het driften is een stuk belangrijker geworden als in hoe snel de puntentelling loopt.
Trajectory volgens mij ook, de dichter bij de binnen- of buitenbocht de sneller je teller loopt.
Terugrijden kan volgens mij al tijden niet meer en een drift helemaal uitmelken tot je zo'n beetje achterstevoren staat heeft nauwelijks nut.
Er zijn wel bochten waar je net naast de baan je drift moet inzetten om de optimale hoek te krijgen voor die bocht maar dat is echt peanuts vergeleken met de rally-routes.
Verder wel eens met kiwi maar wel moeilijk uitvoerbaar en controleerbaar.
Expres, per ongeluk, klein stukje, half etc. wie bepaald dan of het door de beugel kan of niet.
Lijkt me ook niet zo moeilijk voor Evolution Studios om een "minimaal 2 wielen op het asfalt patch uit te brengen.
Exploits houd je altijd in een spel maar zo'n regel zou dat al weer een stuk minder maken.
Only fools are enslaved by time and space.
Helemaal mee eens, een keer met 2 bandjes door de berm kan gebeuren, maar voor geldige rondetijden zou dat wel de max moeten zijn (imho).LoneRanger schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 13:29:
[...]
Verder wel eens met kiwi maar wel moeilijk uitvoerbaar en controleerbaar.
Expres, per ongeluk, klein stukje, half etc. wie bepaald dan of het door de beugel kan of niet.
Lijkt me ook niet zo moeilijk voor Evolution Studios om een "minimaal 2 wielen op het asfalt patch uit te brengen.
Verder no offense, want de tijden van de top 10 haal ik toch niet, of ik nu wel of geen uitstapjes in de berm maak.
Stond jij niet gewoon 6e tijdens de laatste challenge?ralph075 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:32:
[...] de tijden van de top 10 haal ik toch niet
Nee, dat was op dinsdag... kan me niet voorstellen dat ik daar ben blijven staan t/m het weekend...dvdkiwi schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 14:37:
[...]
Stond jij niet gewoon 6e tijdens de laatste challenge?
Edit: even terug gezocht: Snoei01 in "[PS4] Driveclub Tweakers Challenge"
Als je kijkt op 3:39 in het filmpje van de winnende tijd, dan zie je mij in het overzicht op positie 11, dus ik stond inderdaad op 6... stond...
[ Voor 68% gewijzigd door ralph075 op 19-01-2016 15:43 ]
Je moet maar zo denken: je had ook 12e kunnen zijn
*Kiwi was in de war met DrWoetr.
[ Voor 20% gewijzigd door Superkiwi op 19-01-2016 15:44 ]
Verwijderd
Indien de baan het toelaat, is dat wel het gemakkelijkste, ja.Snoei01 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 12:47:
Ik wil best een extra drift en sprint challenge aanmaken. Allemaal dezelfde baan en auto? Of wordt dat te eentonig?
En nee, laat ieder voor zich bepalen aan welke challenge hij/zij mee wil doen.
Dat heb ik met Kiwi, was altijd mijn richtpunt in de challeges. Helaas is ie wat traag geworden de laatste tijdralph075 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 16:03:
DrWoetr heeft zich goed verbeterd. Ik trok een hele periode redelijk gelijk met hem op, maar waar ik hem voorheen net wel/net niet kon verslaan, staat hij tegenwoordig ruim voor mij in het klassement...

PSN ID: Beest41
Mooi dat iedereen zijn eigen richtpunt heeft naast de nummer 1Schimanski81 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 17:11:
[...]
Dat heb ik met Kiwi, was altijd mijn richtpunt in de challeges. Helaas is ie wat traag geworden de laatste tijd
psn: t-zakje
Je bent te liefralph075 schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 16:03:
DrWoetr heeft zich goed verbeterd. Ik trok een hele periode redelijk gelijk met hem op, maar waar ik hem voorheen net wel/net niet kon verslaan, staat hij tegenwoordig ruim voor mij in het klassement...
Bij de eerste x Elite levels heb ik veel gehad aan de ghosts van Kiwi en nog iemand hier, dat was altijd perfect afkijken
PSN: DrWoetR / Driveclub: 2Slow4Comfort