Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 22:56
Acradavos schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 14:37:
[...]

Met de code BGDEAL krijg je 10 dollar korting op Banggood.
Vanaf welk bedrag is deze geldig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acradavos
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 08:15

Acradavos

Poetsfanaat

Steefmeister schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 14:41:
[...]

Vanaf welk bedrag is deze geldig?
Dat weet ik niet, als je de winkelwagen vult, kan je aan de rechterkant de couponcode invullen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
ja klopt, maar dan krijg ik de melding Coupon is only used in special category and valid on over the specific value. (gebruikt op een set accu's en lader voor de yi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acradavos

Acradavos

Poetsfanaat

Steefmeister schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 15:00:
ja klopt, maar dan krijg ik de melding Coupon is only used in special category and valid on over the specific value. (gebruikt op een set accu's en lader voor de yi)
http://www.banggood.com/Wholesale-Motor-and-Auto-c-1134.html

Dit zijn de producten waar je uit kan kiezen, vanaf 70 dollar aanschaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
Ok thanks... gaat hem niet worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:18
Vind de accessoires van de Yi toch wel erg duur.
25 euro voor een selfiestick. 25 euro voor een waterdichtcase.
Loopt snel op naar de 150 in totaal.

• rattejong
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-02 13:32
kx22 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 22:36:
http://nl.aliexpress.com/...1_71_72_73_74_75,201409_4
http://nl.aliexpress.com/...hero2-HD/32236391767.html

Heb ik zelf ook, werkte prima op vakantie. Geen 25 euro per stuk.
De selfie stick kan zelfs nog goedkoper.

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 11:02

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Het ligt er maar net aan waar je besteld,

Banggood.com

Camera €59.35
Pole €10.78
Alluminium case €9.88

aliexpress.com

Waterproof case (original new version) € 15,32
Charging dock + battery € 9,28

Totaal €104.62

Van de week binnen gekregen, meer accessoires onderweg. Hoop er wat leuke filmpjes mee te maken op vakantie in Azie

| Youtube |

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
Accessoires voor de Yi zijn bij gearbest goed geprijst:

http://www.gearbest.com/xiaomi-yi-_gear/

• ITsEZ
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 12-09 18:20

ITsEZ

parttime all-rounder

Vraagje, voor en vrij specifiek geval (vandalisme) was ik op zoek naar een outdoor beveiligingscamera die het een poosje kan volhouden (desnoods in combinatie met de 10k powerbank) na veel gezoek liep ik eigenlijk stuk op het punt dat er geen stroom bij aanwezig kan zijn en het apparaat dus op een accu moet kunnen werken. Eventueel kan ik mijn 10k powerbank er ook aan vast maken zodat de camera het langer vol kan houden. Mijn vraag voor jullie is, zou dit mogelijk kunnen zijn met de yi camera, hierbij zijn vooral van belang een lange accuduur en een goede nightvision, is de yi cam een goede oplossing of is deze (helaas) ongeschikt voor de genoemde doeleinden?

What you see is always what you get.

• haakjesluiten
Als je toch voor de 10k powerbank gaat en ir nodig hebt. Kijk dan naar de xiaoyi ip cameras. Die zijn ook beter toegespitsts op jouw usecase

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Gewoon de 'red' case kopen voor 8 euro en geen egostick kopen en je bent voor 8 euro klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champain
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-05 14:41
Voor diegene die 'hacks' gebruiken voor de Yi; is het wat jullie betreft zinnig om hogere bitrates te filmen / resuolutie op te krikken naar 2K voor 60fps recordings in de buitenlucht? Ben benieuwd wat jullie ervaringen en meningen zijn met het gebruik van autoexec's..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:35
Een opzetdisplay voor de Xiaomi Yi. Niet van Xiaomi zelf, maar dat was eerder ook het geval met de onderwaterbehuizing.

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
ITsEZ schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 16:59:
Vraagje, voor en vrij specifiek geval (vandalisme) was ik op zoek naar een outdoor beveiligingscamera die het een poosje kan volhouden (desnoods in combinatie met de 10k powerbank) na veel gezoek liep ik eigenlijk stuk op het punt dat er geen stroom bij aanwezig kan zijn en het apparaat dus op een accu moet kunnen werken. Eventueel kan ik mijn 10k powerbank er ook aan vast maken zodat de camera het langer vol kan houden. Mijn vraag voor jullie is, zou dit mogelijk kunnen zijn met de yi camera, hierbij zijn vooral van belang een lange accuduur en een goede nightvision, is de yi cam een goede oplossing of is deze (helaas) ongeschikt voor de genoemde doeleinden?
Stroom moet geen probleem zijn, desnoods hang je 'm met wat geknutsel aan een oude autoaccu. Waar je tegenaan gaat lopen, denk ik, is dat het kaartje vol loopt (of je laat 'm loopen). Maar, misschien trekt hij het wel langer als je 'm op timelapse zet met de powerbank. Desnoods eens uitproberen bij iemand, kijken hoelang hij het dan volhoudt met de standaard 1010mah accu. En dat dan ongeveer x 8 doen ofzo (beetje veilige marge).

Hoe lang moet de camera stationair zijn?

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 22:51
Acradavos schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 13:58:
[...]

Heb je een bron van die verbetering? Ik had de vraag zojuist willen stellen, ik zie dat de Z23 echter niet te krijgen is als Travel Edition. Z23 is toch puur nieuwer firmware? Overigens is die wel 12 euro duurder als de normale variant.

Edit: Net even gechat met Banggood support. "Z23 version fixes a focus problem and audioproblem and battery drain problem."
Deze hoef je dan ook niet open te draaien voor de lens scherp te stellen ?
Is de Z23 ergens vanaf te lezen ? op de doos ? ik krijg mijne volgende week hoop ik.

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

C00P schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:36:
[...]

Is de Z23 ergens vanaf te lezen ? op de doos ? ik krijg mijne volgende week hoop ik.
Zou ook graag weten waar je het aan ziet, mijn serienummer begint namelijk met z22 dus hoop niet daaraan. Heb de mijne tijdens de aanbiedingen van 9-9 gegekocht bij bg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
mark-k schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 19:21:
............. mijn serienummer begint namelijk met z22 dus hoop niet daaraan. ...........
De aanduiding staat inderdaad aan het begin van het serienummer, maar dan is nog niet duidelijk of het versie z22L of z221 betreft. Daartussen zit namelijk een verschil mbt de gebruikte hardware.

[ Voor 8% gewijzigd door elinx op 25-09-2015 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

elinx schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 20:39:
[...]

De aanduiding staat inderdaad aan het begin van het serienummer, maar dan is nog niet duidelijk of het versie z22L of z221 betreft. Daartussen zit namelijk een verschil mbt de gebruikte hardware.
Heb een z221

• elinx
Dat is de allereerste batch van de Xiaomi Yi

• Herr Flicker
  • Laatst online: 12-09 13:36
Het schijnt: met de vorige modellen (1ste varianten en wat daarna) dat er willekeurig wel eens focusproblemen zijn. Bij de Z23 schijnt dit niet zo te zijn, wat dus mooi meegenomen is.
Ik heb zelf een Z221 (eerste batch) en heb totaal geen problemen.

Heb het apparaat laatst meegenomen naar Thailand en natuurlijk veel foto's en video's gemaakt:
*klik voor groot formaat*
Afbeeldingslocatie: http://thomasbierling.nl/13.jpg
Afbeeldingslocatie: http://thomasbierling.nl/12.jpg
*klik voor groot formaat*

YouTube: Bierling #2 - Koh Lipe

[ Voor 3% gewijzigd door Herr Flicker op 26-09-2015 09:25 ]

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Wel balen dat ik nog een oude heb dan, terwijl ik m half augustus besteld heb. Heb gelukkig geen battery drain probleem, focus nog niet echt gecheckt want nog niet veel gebruikt. Mn testje in t water zag er wel wat vager uit, maar dat kan ook door het water komen.

• haakjesluiten
Ik heb half september besteld en ik heb vandaag ook een 22L binnengekregen. Wat ik zo snel zie is dat de focus inderdaad net wat te dichtbij staat. Maar eens een HDMI kabel bestellen en dan scherpstellen, jammer dat het moet maar voor €54 kan ik me er niet heel druk om maken.

Wat me wel opvalt is de hoeveelheid sharpening. Die is imo te veel te agressief

[ Voor 13% gewijzigd door haakjesluiten op 26-09-2015 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Na wat test videobeeldne te hebben bekeken, besloten scherp te stellen. Krijg alleen die twee lijm punten dus echt niet los, iemand nog tips? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 23:24
voorzichtig met een klein schroevendraaiertje lospeuteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
ik heb het met een stanleymes geprobeerd en dat werkte al niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rattejong
Crazyanz schreef op zondag 27 september 2015 @ 15:40:
ik heb het met een stanleymes geprobeerd en dat werkte al niet...
Ik heb het bij 2 camera's gedaan. Raar genoeg zat er echt hele andere lijm op, bij de ene kon ik het eraf duwen en bij de andere heb ik het stukje voor stukje eraf gebroken met een (goede) pincet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ik heb hier ook zo voorzichtig mogelijk met een stanleymes de stukje lijm weggesneden. Makkelijk ging het inderdaad niet.

Lees wel ergens de tip om een wattenstaafje gedipt in alcohol/ethanol en dat op de lijm te dippen dat dat zou helpen. Geen idee of dat juist is though.

Trouwens; hebben jullie vervolgens de lens ook weer vastgelijmd na refocus?
Ik heb dat niet gedaan; de lens valt toch niet te draaien als de front er weer op zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rattejong
Piet91 schreef op zondag 27 september 2015 @ 16:36:
Ik heb hier ook zo voorzichtig mogelijk met een stanleymes de stukje lijm weggesneden. Makkelijk ging het inderdaad niet.

Lees wel ergens de tip om een wattenstaafje gedipt in alcohol/ethanol en dat op de lijm te dippen dat dat zou helpen. Geen idee of dat juist is though.

Trouwens; hebben jullie vervolgens de lens ook weer vastgelijmd na refocus?
Ik heb dat niet gedaan; de lens valt toch niet te draaien als de front er weer op zit.
Ik heb het wel gedaan. Geen idee of het klopt maar mijn gedachte was dat de lens mogelijk draait als ik de lens poets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acradavos

Acradavos

Poetsfanaat

C00P schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:36:
[...]

Bij Banggood dien je de Z23 versie te bestellen, anders krijg je sowieso een oude batch.
Z23 variant is ook iets duurder.

http://www.banggood.com/O...tion-Camera-p-995831.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Acradavos schreef op maandag 28 september 2015 @ 09:55:
[...]

Bij Banggood dien je de Z23 versie te bestellen, anders krijg je sowieso een oude batch.
Z23 variant is ook iets duurder.

Ik heb mijne vandaag binnen gekregen, met productnummer Z22L
Nu nog een HDMI kabel kopen, of een verloopstukje, heb hier immers kabels genoeg liggen.
Welk kaartje kan ik best kopen ? 16gb class 10 ? moet ik hier ergens mee opletten dat hij sommige merken niet slikt ?

[ Voor 20% gewijzigd door C00P op 28-09-2015 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acradavos

Acradavos

Poetsfanaat

Ik heb er geen ervaring mee, ik moet YI nog bestellen. Echter, het lijkt me dat elke Class 10 zal moeten volstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00P
Hij is voor onder een drone te hangen, hoe lang kan je filmen met 32Gb hoogste kwaliteit ?
Die Transcent van 32GB kost nog geen 10 euro, zijn er betere aankopen ?

[ Voor 18% gewijzigd door C00P op 28-09-2015 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart95
  • Laatst online: 20-11-2024
Als je de Yi op gearbest besteld, betaal je dan nog inklaarkosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
Lennart95 schreef op maandag 28 september 2015 @ 23:40:
Als je de Yi op gearbest besteld, betaal je dan nog inklaarkosten?
Nee, maar alleen als je hem vanuit het EU warehouse besteld, wat soms iets meer kost dan vanuit China

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart95
elinx schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 00:26:
[...]

Nee, maar alleen als je hem vanuit het EU warehouse besteld, wat soms iets meer kost dan vanuit China
Vanuit EU warehouse is 20 euro duurder, hmm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
Toen je de vraag stelde was dat nog €10,- verschil.
Bij bestellen uit China (€60,-) kan er nog maximaal €12,50 + €13,- = €25,50 aan kosten bijkomen of hij wordt gewoon zonder problemen bezorgd.

• Lennart95
elinx schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 21:25:
Toen je de vraag stelde was dat nog €10,- verschil.
Bij bestellen uit China (€60,-) kan er nog maximaal €12,50 + €13,- = €25,50 aan kosten bijkomen of hij wordt gewoon zonder problemen bezorgd.
Okay thx, bedankt voor de heldere toevoeging

• stansfield
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09-2023
Afgelopen zondag goed stukje gefietst en veel filmpjes gemaakt. Waarbij ik erg tevreden was over de beeldkwaliteit. Maar nu zag ik dat op het sd kaartje een mp4 bestand word opgeslagen maar ook een extra _thm.mp4 bestand. Dit laatste bestand is in lage kwaliteit en ook niet heel groot maar neemt toch ruimte in. Wat is het nut van dit extra bestandje en kan ik ergens instellen dat dit niet meer nodig is?

• Rdegoede
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 27-02 13:38
stansfield schreef op woensdag 30 september 2015 @ 20:46:
Afgelopen zondag goed stukje gefietst en veel filmpjes gemaakt. Waarbij ik erg tevreden was over de beeldkwaliteit. Maar nu zag ik dat op het sd kaartje een mp4 bestand word opgeslagen maar ook een extra _thm.mp4 bestand. Dit laatste bestand is in lage kwaliteit en ook niet heel groot maar neemt toch ruimte in. Wat is het nut van dit extra bestandje en kan ik ergens instellen dat dit niet meer nodig is?
Dit bestandje is een preview bestand, om te streamen naar andere apparaten zoals je smartphone.
Geen idee hoe en of je dit kan uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reynouts
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Ik denk dat ik er ook maar eentje ga bestellen, leuk om mee te spelen en misschien een upgrade van mijn GoPro2.

Ben erg benieuwd naar het zogenaamde focusprobleem. Is er iemand die bijvoorbeeld skateboarden filmt met deze camera? Je zit dan vaak dicht op de skateboarder, misschien dat de "lensfix" dan niet nodig is en juist slechter beeld op zou leveren. Alhoewel sommige van de "voor/na" foto's in dit topic toch wel overtuigen om het in enige mate toe te passen.

Wat betreft het bestellen in China: ik wil natuurlijk wat accesoires erbij hebben (waterproof casing, case, accu, ladertje, ..). Normaal in Nederland wil ik alles bij 1 shop bestellen omdat het verzendkosten scheelt. Als ik het goed begrijp is het vanuit China handiger om het over verschillende webshops/zendingen te verspreiden, zodat de waarde niet te hoog is?

Via Banggood krijg je voor de goedkoopste bestelling random de Z22 of de Z23. Wie heeft deze de afgelopen tijd besteld en welke versie kreeg je? Denk dat na verloop van tijd de Z22 er wel uit zal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:14
Rdegoede schreef op woensdag 30 september 2015 @ 21:35:
[...]

Dit bestandje is een preview bestand, om te streamen naar andere apparaten zoals je smartphone.
Geen idee hoe en of je dit kan uitzetten.
Probeer onderstaande eens
Code: rm \DCIM\100MEDIA\*thm.mp4

This is a simple Unix command giving the path to follow and the wildcard name of the file to remove from the card. It's ok to use with any of these cameras and firmware versions. On startup it commands the camera to delete mp4 files with "thm" on the end of their name. The command runs once, as the camera starts up with a card containing this script. Therefore, it will not delete those files that are created during the current session. You may need to change the name of the folder for your camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:11
Ik heb op 6 september de Cam bij allbuy besteld. Kreeg 'm na twee weken binnen en het serienummer begint met Z23. Iets van $66 dollar voor betaald. Geen douanekosten.

[ Voor 6% gewijzigd door BigSurf op 01-10-2015 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Reynouts schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 08:25:

Via Banggood krijg je voor de goedkoopste bestelling random de Z22 of de Z23. Wie heeft deze de afgelopen tijd besteld en welke versie kreeg je? Denk dat na verloop van tijd de Z22 er wel uit zal zijn?
Ongeveer een maand geleden via Banggood besteld en kreeg de Z23L versie,
Nog geen focus probleem kunnen vinden.

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandevosYT
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-06-2021
Volgens mij is mijn type ook de Z23L dus zou het goed moeten zijn:

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/5bp95r8

Is het nodig om bij mijn xiaomi yi de fixen uit te voeren zoals focus, dit is een video om het te kunnen bekijken: YouTube: VAKANTIE COMPILATIE 2015!

(Het lijkt MIJ niet nodig.) En de microfoon fix is sowieso naar mijn mening niet nodig. Zitten volgens mij ook wel gevaren aan de microfoon fix.

Alvast bedankt

[ Voor 13% gewijzigd door jandevosYT op 02-10-2015 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14-09 14:11

HellBeast

Oh My GoT!

Ik heb er ook maar eentje besteld. Bij Banggood voor 6 tientjes. Nu nog kijken welke watercase en eventuele andere toevoegingen ik moet bestellen.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Lens scherp gesteld, custom software met 35mbit. Wat een heerlijke ding zeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandevosYT
Zijn er nog mensen die op mij eerdere post antwoord kunnen geven?

Vriendelijke groeten Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
jandevosYT schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 13:49:
Zijn er nog mensen die op mij eerdere post antwoord kunnen geven?

Vriendelijke groeten Jan
Je post is nu al een aantal keren voorbij gekomen. Je zegt zelf al dat JIJ het prima vindt. Laat het dan ook zo. Je typenummer geeft dit ook aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
Begin eens met die camera stabiel vast te houden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• error 404
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 30-08 20:59

error 404

Gebruiker niet gevonden

Heb met een Z23L gefilmd op de Memorial Van Damme (https://www.youtube.com/watch?v=8npRR8jgYpE) Wat vinden jullie hiervan? Is dit blurry in vergelijking met jullie camera's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
jandevosYT schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 22:19:
........
Is het nodig om bij mijn xiaomi yi de fixen uit te voeren zoals focus, dit is een video om het te kunnen bekijken: .............
error 404 schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 15:14:
Heb met een Z23L gefilmd.................. Wat vinden jullie hiervan? Is dit blurry in vergelijking met jullie camera's?
Dit soort video's is onder de maat om eea te kunnen beoordelen. Beweging, lichtomstandigheden enz. zorgen voor onscherpe beelden. Waarschijnlijk heeft publicatie/comprimering op Youtube ook nog invloed.
Lens-scherpte is het beste te zien op een foto genomen bij daglicht en dan liefst nog vanaf een vast opgesteld punt. Als je er zelf tevreden over bent lijkt advies me niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandevosYT
Ik wil gewoon graag veel uit mijn camera halen maar als jullie al zeggen dat z23l goed is en ik geen fix hoef te doen is het mij ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandevosYT
Dus als je jullie zeggen dat het al goed is ga ik er natuurlijk ook niks aan veranderen.

Ik heb hier een foto van mijn Xiaomi Yi: http://imgur.com/NIO7jKT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rattejong
jandevosYT schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 00:04:
Dus als je jullie zeggen dat het al goed is ga ik er natuurlijk ook niks aan veranderen.

Ik heb hier een foto van mijn Xiaomi Yi: http://imgur.com/NIO7jKT
Ziet er prima uit. Persoonlijk zou ik de camera er niet voor open gaan maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
jandevosYT schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 00:04:
......
Ik heb hier een foto van mijn Xiaomi Yi.........
Dit is inderdaad veel beter te beoordelen. Na flink inzoomen zijn de letters op de fiets scherp en de dakpannen op de achtergrond zijn ook nog te onderscheiden net als de losse takken in het donkere deel van de boom. Ik zou er tevreden over zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door elinx op 05-10-2015 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandevosYT
Ik zag ook nog een andere actioncam voorbij komen, de Eken H9. Dat zag er ook leuk uit maar is eigenlijk een beetje het zelfde als de SJ serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reynouts
  • Niet online
Besloten om deze camera (en een assortiment aan prullaria) te bestellen bij Banggood.
Afwachten wanneer en hoe het binnen gaat komen..

Heb al zin om er mee te gaan prutsen! Wel bewust gekozen voor de Z23 versie, om hopelijk minder problemen te hebben met de focus en mic.

Bestellijstje:
  • Original XiaoMi Yi Z23L Version Ambarella A7LS
  • USB Charger Dual Battery Fits
  • Original Bluetooth Remote Controller
  • Protective Border Frame Mount Housing Shell Case Mount
  • Silicon Protective Soft Rubber Case Cover Skin
  • Original Waterproof Diving Back Up Case 40M
  • 3.7V 1010mAH Li-ion Back-up Battery
  • Protective Frame Case Aluminum Alloy Border
  • Flat Mounts+Curved Mounts with adhesive pads
  • 1.5M HDMI-Micro USB Cable
  • USB All in 1 Multi Memory Card Reader
  • Aluminum 31.8mm Bike Handlebar Mount Clamp
  • 1/4 Inch Screw Monopod Tripod Thread Mount Adapter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart95
Ik wil de Yi op gearbest gaan bestellen, maar zal ik dan de z22 of z23 krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:44
Lennart95 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 21:46:
Ik wil de Yi op gearbest gaan bestellen, maar zal ik dan de z22 of z23 krijgen?
Zelfs al bestel je het met expliciet Z23 erbij in de advertente, dan nog kan niemand garanderen dat je een Z23 krijgt, dat begrijp je zelf ook ?
Of wil je een kansberekeningspercentageinschatting hebben ? ( dat is dan 50 % : of wel, of niet 8)7 )

Enige wat je kan doen is de vraag bij Gearbest neerleggen, en als ze zeggen dat het een Z23 wordt, hopen dat je die ook ontvangt ....
( Natuurlijk is t wel zo dat de Z22's steeds minder zullen voorkomen ..... )

Op banggood is hij ook niet duur ( € 60,45 ) , en daar noemen ze de Z23L in de advertentie :
(nogmaals, ik steek er mijn handen niet voor in t vuur , maar als ze het zo expliciet vermelden .... )

Waarom specifiek Gearbest,trouwens ?

[ Voor 38% gewijzigd door Ted038 op 07-10-2015 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart95
Ted038 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 22:08:
[...]

Zelfs al bestel je het met expliciet Z23 erbij in de advertente, dan nog kan niemand garanderen dat je een Z23 krijgt, dat begrijp je zelf ook ?
Of wil je een kansberekeningspercentageinschatting hebben ? ( dat is dan 50 % : of wel, of niet 8)7 )

Enige wat je kan doen is de vraag bij Gearbest neerleggen, en als ze zeggen dat het een Z23 wordt, hopen dat je die ook ontvangt ....
( Natuurlijk is t wel zo dat de Z22's steeds minder zullen voorkomen ..... )

Op banggood is hij ook niet duur ( € 60,45 ) , en daar noemen ze de Z23L in de advertentie :
(nogmaals, ik steek er mijn handen niet voor in t vuur , maar als ze het zo expliciet vermelden .... )

Waarom specifiek Gearbest,trouwens ?
EU Warehouse, was hij opeens maar 67.40 en ook geen inklaarkosten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
Denk dat ze eerst de oude serie's de deur uit hebben gegooid.. Nu is vast die Z23 alleen nog maar beschikbaar. Erg goeie prijs wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rattejong
Lennart95 schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 22:26:
[...]

EU Warehouse, was hij opeens maar 67.40 en ook geen inklaarkosten dus
Ik heb al 4 cams besteld, 2 voor mijzelf en twee voor vrienden. Nog nooit btw of inklaringskosten betaald, mogelijk lijkt het de douane niet interessant aangezien het zo'n klein en licht pakketje is?
Volgens mij is de cam op dit moment bij Allbuy het goedkoopste met de code ''FOKNLAB''.

[ Voor 10% gewijzigd door rattejong op 08-10-2015 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatTheFuck
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-12-2024

WhatTheFuck

Ignorance is no excuse

rattejong schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 08:39:
[...]

Ik heb al 4 cams besteld, 2 voor mijzelf en twee voor vrienden. Nog nooit btw of inklaringskosten betaald, mogelijk lijkt het de douane niet interessant aangezien het zo'n klein en licht pakketje is?
Volgens mij is de cam op dit moment bij Allbuy het goedkoopste met de code ''FOKNLAB''.
En ook gewoon de Z23L versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Ik heb bij ALLBUY een gekocht en vandaag ontvangen. Is helaas de Z22L versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Ik heb hem binnen van Banggood. De witte goedkoopste versie besteld en de Z23L versie ontvangen. Binnen een week binnen trouwens met priority mail. Ik ben onder de indruk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Klusjesman
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik heb er een besteld bij Gearbest en die is op 28 september verstuurd en op 8 oktober bezorgd, een Z22L. Nu viel me op dat er een sticker in de verpakking zat met een datum, 2015-08-25. Ik vermoed de productiedatum. Is het dan niet zo dat zowel de Z22L als Z23L nog in productie zijn, maar alleen in verschillende fabrieken worden gemaakt. Waarbij 22/23 enkel de fabriek aangeeft en "L" staat voor de laatste revisie? Ik meen een tijd terug ergens gelezen te hebben dat dit ook de officiële verklaring is van Xiaoyi.
kx22 schreef op zaterdag 10 oktober 2015 @ 11:52:
Ik heb bij ALLBUY een gekocht en vandaag ontvangen. Is helaas de Z22L versie.
Op het forum van DashCamTalk hebben verschillende eigenaren van een Z23L ook last van focusproblemen. Ik heb de indruk dat het niet uitmaakt of je nu de Z22L of Z23L krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
De_Klusjesman schreef op zondag 11 oktober 2015 @ 01:04:
Ik heb er een besteld bij Gearbest en die is op 28 september verstuurd en op 8 oktober bezorgd, een Z22L. Nu viel me op dat er een sticker in de verpakking zat met een datum, 2015-08-25. Ik vermoed de productiedatum. Is het dan niet zo dat zowel de Z22L als Z23L nog in productie zijn, maar alleen in verschillende fabrieken worden gemaakt. Waarbij 22/23 enkel de fabriek aangeeft en "L" staat voor de laatste revisie? Ik meen een tijd terug ergens gelezen te hebben dat dit ook de officiële verklaring is van Xiaoyi.

[...]

Op het forum van DashCamTalk hebben verschillende eigenaren van een Z23L ook last van focusproblemen. Ik heb de indruk dat het niet uitmaakt of je nu de Z22L of Z23L krijgt.
- Ik ben aan het testen, foto's zien er scherp uit, geen zwarte randjes/kantjes.
- Geluid is NIET zacht. Een gesprek met mijn vrouw opgenomen waar we ongeveer 1 a 2 meter van elkaar staan. Ik hoor haar en mijzelf goed terug op de computer.
Ik hoor wel wat ruis, maar dat is volgens mij heel normaal (eerste actioncamera wat ik heb).
- Focus....tsja ik weet het niet. Op solo foto's is het heel scherp, maar bij 7m/s burst ziet ik toch wel vage beelden, terwijl ik niet heel snel bewoog.
Idem met filmpje. Het is niet heel scherp, maar als ik eventjes stil sta, dan is het stukken scherper.

Misschien moet ik eens een filmpje vanmiddag updaten zodat jullie kunnen oordelen.

Een filmpje gemaakt door de camera op mijn dashboard van de auto te leggen. Ziet er perfect uit.
Ziet erna uit dat mijn Z22L geen problemen heft tot op heden.

[ Voor 5% gewijzigd door kx22 op 11-10-2015 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Ik heb een Gopro 3 lens met IR filter besteld voor mijn Z23L. Kostte de wereld niet en ik ben benieuwd naar het verschil. Ik zal mijn bevindingen wel even melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertRose
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-02 11:17
Heb zojuist het YIMAX-MOVIE script gebruikt alleen krijg ik corrupte RAW files. Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?

[ Voor 27% gewijzigd door DesertRose op 13-10-2015 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21:44
DesertRose schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:02:
Heb zojuist het YIMAX-MOVIE script gebruikt alleen krijg ik corrupte RAW files. Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
Of er veel gebruikers daarvan "hier" zijn ?
Vraag je vraag op die site, of installeer een andere versie, of herinstalleer dezelfde versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
[b]DesertRose schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:02:..............script gebruikt alleen krijg ik corrupte RAW files. Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
Volgens mij kan je dit beter vragen in dit forum waar al dit soort scripts besproken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Niet online
DesertRose schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:02:
Toevallig corrupte files tijdens time-lapse? Of ook bij het maken van individuele foto's?

Want ik ben ook scripts tegengekomen waarbij RAW niet werkt bij time-lapse-mode. (helaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertRose
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-02 11:17
Ted038 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 16:43:
[...]

Of er veel gebruikers daarvan "hier" zijn ?
Vraag je vraag op die site, of installeer een andere versie, of herinstalleer dezelfde versie
Klopt, maar nooit geschoten is altijd mis. En om nu voor elke vraag een nieuw account te maken per site. Misschien dat anderen hetzelfde probleem hebben gehad bij andere scripts.
elinx schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 17:18:
[...]
Volgens mij kan je dit beter vragen in dit forum waar al dit soort scripts besproken worden.
Ga dat inderdaad maar is uitspitten. Het zou trouwens gewoon kunnen komen doordat ik firmware 1.2.13 heb geïnstalleerd en de script voor 1.2.10 bedoeld is. Bedankt in ieder geval.
Piet91 schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 17:20:
[...]

Toevallig corrupte files tijdens time-lapse? Of ook bij het maken van individuele foto's?

Want ik ben ook scripts tegengekomen waarbij RAW niet werkt bij time-lapse-mode. (helaas)
Nee niet tijdens time-lapse. Bij normale foto's. Hij schrijft wel een bestand maar deze zijn bij elke foto evengroot (zou mij niets verbazen als dit het probleem is, want ik heb wel beeld maar alsof er 3 keer een wazige foto door elkaar is genomen. De JPG is trouwens wel goed te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart95
Gearbest is helaas nog Z22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reynouts
  • Niet online
Reynouts schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 21:30:
Besloten om deze camera (en een assortiment aan prullaria) te bestellen bij Banggood.
Afwachten wanneer en hoe het binnen gaat komen..

Heb al zin om er mee te gaan prutsen! Wel bewust gekozen voor de Z23 versie, om hopelijk minder problemen te hebben met de focus en mic.

Bestellijstje:
  • Original XiaoMi Yi Z23L Version Ambarella A7LS
  • USB Charger Dual Battery Fits
  • Original Bluetooth Remote Controller
  • Protective Border Frame Mount Housing Shell Case Mount
  • Silicon Protective Soft Rubber Case Cover Skin
  • Original Waterproof Diving Back Up Case 40M
  • 3.7V 1010mAH Li-ion Back-up Battery
  • Protective Frame Case Aluminum Alloy Border
  • Flat Mounts+Curved Mounts with adhesive pads
  • 1.5M HDMI-Micro USB Cable
  • USB All in 1 Multi Memory Card Reader
  • Aluminum 31.8mm Bike Handlebar Mount Clamp
  • 1/4 Inch Screw Monopod Tripod Thread Mount Adapter
En hij is binnen! Binnen anderhalve week. Had ik niet verwacht 8)
Zoals gemeld, speciaal de z23 besteld bij Banggood en ook ontvangen.
Heb hem aan mijn TV aangesloten en het ziet er op het eerste gezicht allemaal mooi uit.

Nu nog een microSD kaartje scoren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Zorg er wel voor dat die niet te traag is. Zeker als je straks ook nog met hogere bitrates op 2k wil stoeien.

edit:

Ik had hier een Gopro 2 lens gekocht vanwege de IR. Ik kan iedereen afraden om deze te kopen. De Lens Rectification feature werkt niet lekker en barrel distortion wordt alleen maar erger. Fysiek past hij wel, maar je moet hem tot het einde aan doordraaien om de focus goed te krijgen.

[ Voor 61% gewijzigd door HellBeast op 18-10-2015 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart95
Hoe lang kunnen jullie opnemen? Heb gisteren geprobeerd filmen in de hoogste resolutie, 1u10m was de accu leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3E3A37
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-08 05:19
SV3NNER schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 14:46:
[...]

Het ligt er maar net aan waar je besteld,

Banggood.com

Camera €59.35
Pole €10.78
Alluminium case €9.88

aliexpress.com

Waterproof case (original new version) € 15,32
Charging dock + battery € 9,28

Totaal €104.62

Van de week binnen gekregen, meer accessoires onderweg. Hoop er wat leuke filmpjes mee te maken op vakantie in Azie
Bedankt voor de tip(s)! Ik heb de waterproof case via AliExpress besteld.
Vraagje over de selfie monopod, hopelijk kun je deze beantwoorden, is deze ook geschikt voor onderwater? Ik ben namelijk op zoek naar iets als http://www.banggood.com/O...Accessories-p-992245.html, maar welke je dan kunt uitschuiven voor buiten het water.

ps. Het valt mij op dat je de Z22 i.p.v. de Z23 heb besteld. Was de Z23 toen nog niet beschikbaar, of verkeerd gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epandi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 22:04
Zelf gebruik ik de 60m dive case (met rode o-ring). Gister een 30 minuten duik in Vinkeveen gemaakt op 12m diepte en prima video beelden. Ik heb wel 2 anti fog strips gebruikt tegen condens.

YouTube: Vinkeveen ZE4 Diving - Drysuit / Yi Camera

Ps) video heeft niet heel veel bijzondere beelden, Was om uit te testen hoe de kwaliteit onderwater Is en of de case goed waterdicht Is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

3E3A37 schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 19:03:
[...]

Vraagje over de selfie monopod, hopelijk kun je deze beantwoorden, is deze ook geschikt voor onderwater? Ik ben namelijk op zoek naar iets als http://www.banggood.com/O...Accessories-p-992245.html, maar welke je dan kunt uitschuiven voor buiten het water.

ps. Het valt mij op dat je de Z22 i.p.v. de Z23 heb besteld. Was de Z23 toen nog niet beschikbaar, of verkeerd gekeken?
Ik heb geen idee of deze er voor geschikt is, maar aangezien de prijs niet hoog is zou ik de monopod zelf gerust in het water gaan gebruiken.
Er staat in de tekst: (The SN number Z22/Z23 will be random distribution by Xiaomi company).en heb de Z23 gekregen

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reynouts
  • Niet online
[...]

De prijs van de Z23 was toen nog 2 tientjes hoger dan de "random distribution" versie. Inmiddels schelen de prijzen tussen die twee versies op banggood (random Z22/Z23 of echt de Z23) niks meer, dus ik denk dat de Z22 er langzaamaan uit aan het gaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prof_
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-09 20:27
Ik heb zowel Z22 als Z23, maar blijf problemen ondervinden met het geluid.
Zie ook YouTube: DNRT Oktober Finale Race 2 1st Lap

Iemand een idee wat er aan de hand is met het geluid?

Overigens op beide modellen lens fix moeten uitvoeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Pfff,

Ik druk overduidelijk op videorecording en druk vervolgens op mijn mobieltje de record button in.
Ritje met een Tesla gemaakt en onszelf "gefilmd". Kom ik thuis en wat staat erop?

NIETS!

Denk dat ik toch liever wat meer geld ga uitgeven voor een action camera met een schermpje. Op schermpje staat namelijk WEL of hij aan het recorden is. Nu moet je maar jezelf wegwijs maken met al die kleurtjes.

Is een leuke gadget voor weinig geld, maar denk dat iedere starter dit probleem wel eens heeft meegemaakt. Zo zonde dit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
De voorkant flikkert d.m.v. de ronde ledstrip. De achterkant, onderkant en bovenkant flikkeren ook met een rode led als je in de filmmodus staat. Is best duidelijk toch?

Ik denk dat je met je mobieltje juist de recording hebt uitgezet. Als je er bij kan dan voldoet 1 maal drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3E3A37
Inmiddels al mijn accessoires besteld, de camera zelf gek genoeg nog niet (leg later uit waarom). Voor de geïnteresseerde en als tips hieronder een lijst. Ik heb de nodige research gedaan en veel feedback gelezen, zover als mogelijk voor de originele en anders de populairste accessoires (gekeken naar het aantal orders en de rating) en tegen de beste prijs.Totaal € 41,88

23S
Ik heb geen haast met het bestellen van de cam en wacht daarom nog tot uiterlijk half december (in januari ga ik voor langere tijd op reis). Nu lees ik op verschillende websites dat de 22L en de 23L geen IR filter hebben, waardoor direct zonlicht op de lens een lelijk beeld geeft. De overige modellen zouden een andere lens hebben en hier beter mee om gaan. Misschien dat iemand hier nog meer over kan vertellen?

Nu schijnt er ook een 23S versie te zijn, welke ik overigens nog nergens ben tegengekomen. Maar deze komt in de lijst op http://www.xiaoyi.com/update/sports?lang=es-es, onder de 23L.

[ Voor 53% gewijzigd door 3E3A37 op 25-12-2015 11:54 . Reden: Accessoire lijst geupdate ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acradavos

Acradavos

Poetsfanaat

Ik heb op 8 oktober mijn bestelling gedaan. :)
  • Original XiaoMi Yi Z23L Version Ambarella A7LS BSI CMOS WIFI Sports Action Camera
  • TELESIN Portable PU Carry Case
  • 1010mAh Li - ion Battery for XiaoMi Yi Sports Camera - 3.7V - 2 stuks
  • USB Dual Charger Fits for XiaoMi Yi Sports Camera - 5V / 2A
  • KingMa Housing Case Cover + Lens Cap
  • Original Xiaomi Yi Bluetooth Selfie Camera Monopod Stick with Remote Controller 4.1 Version Fits for Xiaomi Yi Sports Camera
Nog geen 100 dollar, nu hopelijk nog voor zaterdag binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* knip *

[ Voor 76% gewijzigd door Ventieldopje op 22-10-2015 18:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 17:27
En ik heb een probleem met mijn Yi. Momenteel ben ik nog op vakantie, maar de WiFi werkt niet meer. Start automatisch op, maar het lampje blijft constant blauw. Ook krijg ik een ingewikkelde kleurencombinatie van de ring tijdens het starten. Erg jammer, thuis maar kijken hoe ik dit aanpak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3E3A37
me_mrtn schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 17:15:
En ik heb een probleem met mijn Yi. Momenteel ben ik nog op vakantie, maar de WiFi werkt niet meer. Start automatisch op, maar het lampje blijft constant blauw. Ook krijg ik een ingewikkelde kleurencombinatie van de ring tijdens het starten. Erg jammer, thuis maar kijken hoe ik dit aanpak.
Misschien dat een reset uitkomst biedt. "Pushing Wi-Fi button and power button together".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
3E3A37 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 18:54:
[...]

Misschien dat een reset uitkomst biedt. "Pushing Wi-Fi button and power button together".
Nee, ook dat werkt niet. Thuis maar eens kijken of ik op de een of andere manier een firmware downgrade kan doen en anders is de garantie hopelijk goed bij Bangood. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herr Flicker
me_mrtn schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 15:08:
[...]

Nee, ook dat werkt niet. Thuis maar eens kijken of ik op de een of andere manier een firmware downgrade kan doen en anders is de garantie hopelijk goed bij Bangood. :P
Even de camera een hard reset geven. Ik heb dit namelijk ooit zelf eens gehad. Batterij eruit halen e.d. ook al geprobeerd?
Een reset doe je d.m.v. de powerbutton en shutterbutton een tijd ingedrukt houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benja_219
  • Laatst online: 16-08 20:07
Mogelijk is deze vraag al gesteld, maar, om de kans te verkleinen dat je nog douanekosten e.d. moet betalen, klopt het dat je het beste camera, Xiaomi's monopod, en andere accessoires apart kunt bestellen zodat je zoveel mogelijk onder die importgrens blijft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3E3A37
koentjje schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 13:10:
Mogelijk is deze vraag al gesteld, maar, om de kans te verkleinen dat je nog douanekosten e.d. moet betalen, klopt het dat je het beste camera, Xiaomi's monopod, en andere accessoires apart kunt bestellen zodat je zoveel mogelijk onder die importgrens blijft?
De importgrens is € 22,-, daar zit je enkel met de camera al overheen. Dus in dit geval zou het niet uitmaken of je alles tegelijk of apart besteld.
Persoonlijk zou ik het om twee redenen wel apart bestellen, namelijk; naar mijn idee valt een kleiner pakket minder op en zullen ze het er minder snel uitpikken. En daarnaast, mocht er iets met je bestelling gebeuren, zoekraken, naar het verkeerde adres of gestolen worden (allemaal kleine kans), maar dan heb je een grote kans dat de rest wel aankomt.

Verder ter info, mocht je toch alles samen willen bestellen. Tot € 150,- betaal je enkel 21% BTW en hoger dan € 150,- komt er ook nog invoerrechten bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lennart95 schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 16:08:
Hoe lang kunnen jullie opnemen? Heb gisteren geprobeerd filmen in de hoogste resolutie, 1u10m was de accu leeg
Ik kan ongeveer een uur 50 min tot 60 min kan ik er mee filmen , maakt het nog verschil uit welke accu (merk) je pakt ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik in de app in de video modus de 10 sec optie aanzet via wifi verbinding en ik hem daarna uitzet , dan zet ie hem gewoon weer in normale videomodus , kan je niet instellen dat ie de laatste verandering/instelling dat ie dat onthoudt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart95
Verwijderd schreef op zaterdag 24 oktober 2015 @ 20:22:
[...]

Ik kan ongeveer een uur 50 min tot 60 min kan ik er mee filmen , maakt het nog verschil uit welke accu (merk) je pakt ,
Ah okay, hoopte toch dat het langer zou zijn maar met mijn 1u10 is het nog lang dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3E3A37
Acradavos schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 09:29:
Nog geen 100 dollar, nu hopelijk nog voor zaterdag binnen.
En? De de cam binnen? Ik ben benieuwd of je het bekende lens focus probleem hebt. Je hebt het bij Banggood.com besteld toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay6
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-10-2024
[...]

Misschien dat deze waterdichte GoPole is wat je zoekt:
http://gopro2day.nl/waterdichte-gopole-selfiestick-monopod/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
Naar aanleiding van mijn problemen met de Yi, heb ik contact gehad met Banggood en zij wilden graag foto- of videomateriaal van het probleem. Na het bekijken daarvan, wilden ze graag dat ik de Yi naar China zou opsturen. Ik heb aangegeven dat ik daar weinig zin in heb (verzendkosten en de duur), omdat ik de camera van het Engelse magazijn heb besteld. Wordt vervolgd...
Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste