Waar heb je die nou weer vandaan getoverd
Maar bedankt, die zocht ik
Stond een paar topics naast deze :-DVerwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 01:37:
Waar heb je die nou weer vandaan getoverd
[ Voor 96% gewijzigd door Universal Creations op 29-12-2016 23:27 . Reden: Crosspost ]
Niet alleen moet de S7 dan dataoverdracht doen, maar ook stroom leveren aan de Yi. Wellicht dat daar het euvel zit.Janpietertje89 schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 21:41:
Vraagje. Ik kan mijn Xiaomi yi prima aansluiten op mijn computer via USB.
Bij mijn Samsung S7 zit echter dit leuke USB tooltje waarmee je van je micro usb een USB poort kunt maken. Als ik bijvoorbeeld een harde schijf hierop aansluit kan ik alle bestanden van de harde schijf zien en afspelen.
Ditzelfde wil ik ook met de Xiaomi Yi doen. Ik wil dus een directe verbinding met USB tussen mijn S7 en de Xiaomi yi maken (wifi is te traag imo). Echter als ik de xiaomi yi aansluit kan ik nergens door de bestanden browsen via android. Is de xiaomi yi gewoon niet compatible met mijn samsung s7 USB poort?
Ik kan met mijn S7 prima de Yi opladen (oranje powerknop). Helaas als ik de Yi aanzet herkent mijn S7 de Yi niet als opslagmedium.me_mrtn schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 18:47:
[...]
Niet alleen moet de S7 dan dataoverdracht doen, maar ook stroom leveren aan de Yi. Wellicht dat daar het euvel zit.
Dat bedoel ik ook, wellicht is het of data of power maar niet allebei. Als je een Y-splitter hebt voor USB kun je het zo testen.Janpietertje89 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 23:26:
[...]
Ik kan met mijn S7 prima de Yi opladen (oranje powerknop). Helaas als ik de Yi aanzet herkent mijn S7 de Yi niet als opslagmedium.
[ Voor 8% gewijzigd door me_mrtn op 19-01-2017 06:56 ]
Met timelapse filmpjes (en powerbank) nog nooit problemen mee gehad... ik heb wel de Chinese versie...JopieFixer schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 00:10:
Wat bij veel GoPro klonen en andere actioncams het geval is, is dat deze tegenwoordig door éénofandere overhitting gebaseerde EU importregulering begrenst zijn tot het opnemen van maximaal 29-30 minuten, en daarna volledig afslaan, waardoor je handmatig opnieuw op record moet drukken.
Kan iemand van jullie bevestigen dat je met de Xiaomi Yi in pricipe ongelimiteerd kunt opnemen? (uiteraard los van batterij en sd ruimte) Ik kan dit niet vinden in de specificaties of elders in dit topic.
Dank reeds.
Jamesbond007uk
Ja dat kan. De verbinding gaat via wifi dus ik zou verwachten dat 12 meter wel moet lukken. Ik weet alleen niet hoe wifi zich gedraagt bij 90km/h.jamesbond007uk schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 21:54:
Is het mogelijk om via de Xiaomi Yi direct beelden te zien op een mobiele telefoon? Zo ja, hoe ver kan ik de camera van een mobiel houden? Ik zoek +/- 12 meter.
De camera wil ik binnen de caravan vastmaken aan bed bij achteraan en in mijn auto de live beelden zien wat er achter mij rijd.
Ik hoop dat er ervaringen ermee zijn.
Aangezien ik een wat groter data-abonnement heb dan mijn vriendin maak ik regelmatig een WiFi-hotspotje in de auto, ook bij 130 km/h werkt dit altijd primaMeltedForest schreef op maandag 20 februari 2017 @ 08:16:
[...]
Ja dat kan. De verbinding gaat via wifi dus ik zou verwachten dat 12 meter wel moet lukken. Ik weet alleen niet hoe wifi zich gedraagt bij 90km/h.
PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)
Maar dan ga ik er vanuit dat je vriendin naast je in de auto zitMiBe schreef op maandag 20 februari 2017 @ 08:30:
[...]
Aangezien ik een wat groter data-abonnement heb dan mijn vriendin maak ik regelmatig een WiFi-hotspotje in de auto, ook bij 130 km/h werkt dit altijd prima
Aannames, aannames..MeltedForest schreef op maandag 20 februari 2017 @ 09:21:
[...]
Maar dan ga ik er vanuit dat je vriendin naast je in de auto zit
PV: 20x 370Wp DMEGC DM375M6-60HBB panelen (12x Oost / 8x West) = 7400 Wp op een SAJ R5-6K-T2 (6kW) 3-fase string-omvormer
AC: Mitsubishi Heavy Industries SCM80ZS-W (8kW) multi-spit met 1x SRK50ZS-W (5kW) / 1x SRK35ZS-W (3.5kW) / 2x SRK25ZS-W (2.5kW)
[ Voor 21% gewijzigd door _Apache_ op 26-02-2017 14:22 ]
Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler
De negatieve opmerkingen stammen met name uit de tijd dat de Yi net uitkwam. Daarna zijn er nog vele batches gevolgd, waardoor waarschijnlijk de meeste zaken wel uit ontwikkeld zijn._Apache_ schreef op zondag 26 februari 2017 @ 14:19:
Zijn er al mensen die ervaring hebben met de Yi 2?..............
..........Ik twijfelde of ik de Yi wilde kopen, maar lees toch wat negatieve opmerkingen en de camera is in de basis al 2 jaar oud. Dan lijkt de Yi 2 een uitstekende opvolger.
[ Voor 35% gewijzigd door elinx op 26-02-2017 17:20 ]
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
[ Voor 12% gewijzigd door Astr0blaster op 22-03-2017 20:44 ]
Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite
En die is er nu dus onder de naam Yi Lite.Piet91 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 16:07:
Xiaomi komt blijkbaar met een upgrade van de oorspronkelijke Yi Action Cam.
Min of meer gelijkwaardige specs (dus geen 4K e.d.) maar in de behuizing van de 4K en 4K+
(iets) meer info hier.
[afbeelding]
[afbeelding]
Daar is EIS nu net voor bedoeld lijkt me, anders zijn de beelden erg onrustig.ziconl schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 07:51:
.....Of heb ik echt eis nodig bij dit soort activiteiten? ..........
[ Voor 5% gewijzigd door elinx op 25-08-2017 11:55 ]
Nu weet je tenminste wat de beperkingen en mogelijkheden zijn als je hem op een dergelijke manier wilt gebruiken. EIS werkt wel maar de bewegingen die gecorrigeerd kunnen worden zijn wel beperkt.ziconl schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 20:28:
Hardlopen met de op de borst bevestigd geeft niet een stabiel beeld. ..........Wat gestest met eis, kleurtype, resolutie en bit rate. Ben er nog niet uit welke combi 't beste bevalt:)
[ Voor 19% gewijzigd door elinx op 30-08-2017 22:03 ]
De Yi heeft nog steeds een prima beeldkwaliteit met 1080@60 fps en custom mods voor oa bitrate.DaanDH schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 18:47:
.....
Is de huidige Yi van rond de 60-80 euro nog steeds een van de betere? Of zijn er in die twee jaar tijd al meer ontwikkelde cameraatjes voorbij gekomen?
Ook zie ik "action" cams bij de Action, maar of ik die nu moet vertrouwen?
[ Voor 3% gewijzigd door elinx op 09-10-2017 19:13 ]
Heel erg bedantk voor je antwoord! De Xiaomi Mija ziet er goed uit, jammer dat die dan de EIS mist van de Firefly.elinx schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 19:08:
[...]
De Yi heeft nog steeds een prima beeldkwaliteit met 1080@60 fps en custom mods voor oa bitrate.
Wat echter ontbreekt is beeldstabilisatie (eis, gyro). Iets wat naar mijn mening een belangrijk onderdeel vormt voor een bevredigend resultaat. Gitup met de Git2 heeft daarmee naam gemaakt.
De huidige generatie is daarvan nagenoeg altijd voorzien. Ook de directe opvolger van de Yi en de compacte Xiaomi Mija
Ook is er een flink aantal Ambarella A12 cams verschenen met stabilisatie en 4K opname mogelijkheid, maar daar wisselt de kwaliteit nogal eens. De Firefly 8S schijnt een positieve uitzondering te zijn, maar er zullen er vast meer zijn.
mbt de cams van Action zou ik geen vakantieopnamen mee durven maken voor ik eea uitgebreid vooraf heb getest, gezien.en beoordeeld.
[ Voor 7% gewijzigd door DaanDH op 09-10-2017 19:39 ]
Waar haal je vandaan dat de Mija geen Eis heeft? Ook deze is daarvan voorzien. Of bedoel je dat de werking ervan minder is?DaanDH schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 19:33:
... jammer dat die dan de EIS mist..............
Ik moet dus nog even verder onderzoek doen.
EDIT: Aha, selfiestick is gevonden! Samen met andere belangrijke accessoires. Alleen wat ik mij afvraag 90 graden of 170 graden? De 90 graden versie is duurder, weet alleen verder het verschil niet... (Totaal niet thuis in de fotografie..)
[ Voor 6% gewijzigd door elinx op 09-10-2017 20:31 ]
Bedankt voor je uitleg! De Mija is wel fiks duurder.elinx schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 20:06:
[...]
Waar haal je vandaan dat de Mija geen Eis heeft? Ook deze is daarvan voorzien. Of bedoel je dat de werking ervan minder is?
De Yi levert over het algemeen helemaal geen accesoires mee, dus zal je toch ook op zoek moeten gaan.
Met de Firefly wordt wel een hele lading incl. onderwaterbehuizing meeverpakt.
Een bobber en een selfiestick is nu niet het meest moeilijk te vinden, omdat een universeel artikel betreft.
Verschil met 90 en 170 graden lenshoek betekent dat de vervorming van het beeld anders is.
Met een actioncam wordt meestal een groothoek lens geleverd die "veel" beeld laat zien, maar aan de randen vervormt en een kromme horizon indien deze zich niet in het midden van het beeld bevind.
Een 90 graden lens heeft deze vervorming veel minder en laat altijd een rechte horizon zien, maar het beeld is ook dichterbij.
Banggood ook, maar is PDM verzending mogelijk voor €1,89.
hmm, ben volgens mij vergeten die optie te kiezen... We will see...elinx schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 22:22:
[...]
Banggood ook, maar is PDM verzending mogelijk voor €1,89.
In dat geval heb je geen importkosten en een snelle verzending.
Meteen annuleren dan en opnieuw "met PDM optie" bestellen. Bij Banggood is dat meestal geen probleem.DaanDH schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 22:24:
[...]
hmm, ben volgens mij vergeten die optie te kiezen... We will see...
[ Voor 28% gewijzigd door elinx op 09-10-2017 22:30 ]
Shoot, kan het nergens cancellen... Heb ook al betaald natuurlijk en die hebben ze zojuist ontvangen...elinx schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 22:26:
[...]
Meteen annuleren dan en opnieuw "met PDM optie" bestellen. Bij Banggood is dat meestal geen probleem.
Ik heb dat zelf ook weleens op hun advies gedaan, toen ik een fikse korting coupon (20%) niet had toegepast na terugbladeren.
Jammer. Bij Banggood is bij je orderstatus een knop aanwezig als de bestelling nog niet verwerkt is. Anders is dat wel erg snel gegaan, meestal duurt dit enkele uren. Geld wordt netjes teruggestort.
[ Voor 5% gewijzigd door elinx op 09-10-2017 23:36 ]
Het pakket is zelfs al ingepakt en verstuurd... Dat ging heel snel haha.elinx schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 23:35:
[...]
Jammer. Bij Banggood is bij je orderstatus een knop aanwezig als de bestelling nog niet verwerkt is. Anders is dat wel erg snel gegaan, meestal duurt dit enkele uren. Geld wordt netjes teruggestort.
Ja hier heb ik ook last van. Nog geen oplossing voor gevondenWaah schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 12:57:
Mijn yi 4k+ valt steeds uit. Lijkt door de kou te komen. Meer mensen met dit probleem? Als de camera koud is filmt die 1 seconde en valt uit. Gewoon aanzetten lukt wel. Als die warm is blijft die langer filmen, maar valt die ook snel uit.
In warmer weer geen last van gehad....
Zo heb je nog niks aan een action cam....
Firmware update gedraaid?\[J.d.I.] Exploder schreef op dinsdag 23 januari 2018 @ 01:01:
[...]
Ja hier heb ik ook last van. Nog geen oplossing voor gevonden
[ Voor 36% gewijzigd door Bastie-88 op 16-02-2018 09:23 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
[ Voor 3% gewijzigd door arjandijk162 op 11-10-2018 10:32 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Piet91 op 03-04-2019 11:22 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq