GoT huiskamer?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.102 views sinds 30-01-2008

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:17

The Legend

*Plop*

Op vrijdag 15 juni 2001 16:14 schreef ecteinascidin het volgende:

• Geen ondergrens in domme postingen, maar wel een schuin ook op user-gedrag
• Hidden fora met 60/150 zodat 't geen troep aantrekt
• Zeer redelijke FAQ die bij 1 keer overtreden een ban oplevert
• Geen overdreven slotjes geweld, alles mag namelijk, dus ook geen frusty users
• Aparte ban voor HK (ook SG) zodat we heel makkelijk een ban kunnen uitdelen aan forumverziekers.

Dit zijn iig de nieuwe dingen die al met al wel 's zouden kunnen gaan werken
Ik help het je hopen :) Ik ben dan ook meer een type, eerst zien, dan geloeven.

Dus over een maand reply ik nog een keer en dan kijken of het positief of negatief is :)

Ik ben toch malle pietje niet!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

De mogelijkheden van een HK laten we niet afhangen van de onmogelijkheden van enkele onzinners

Ik weiger me iig neer te leggen bij users die complete fora verzieken en op grond daarvan vandalisme bestendige fora aan te leggen.

Maar de inzet is er....

<h2>De HK is overigens nog niet open</h1>
Om 1 of andere vage reden kunnenn alleen Crewleden erin posten. geen enkele user is er nog in gesignaleerd.

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Da's niet waar :)
Ik ben er geweest, alleen nu zie ik het niet meer :(

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zaterdag 16 juni 2001 14:12 schreef gellie het volgende:
Da's niet waar :)
Ik ben er geweest, alleen nu zie ik het niet meer :(
Jah, het lijkkt een minuutje _wel_ opengestaan te hebben. 208 heeft er ook een topic geopend...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• duderuud
  • Laatst online: 02-12 22:27

duderuud

Sliden is koel

Ik zie HK ook niet, en ik neem toch wel aan dat ik meer dan 150 posts in 60 dagen in de techfora heb!

Motor-Forum.nl

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Nog even een kort (misschien wel overbodig) vraagje: is het zo dat er 150 post in een aantal specifieke forums (SA & HA)) moeten worden gepost, of gewoon 150 buiten SG? Aangezien b.v. LA niet echt onder een 'tech' forum valt, maar toch vaak wel 'zinnige' discussies produceert.

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik ben er niet blij mee...

zie sig en ondertitel :(

• Crazyhorse
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-11 12:26
HK is er toch nog niet voor de gewone users?

Hij is er momenteel toch nog maar alleen voor crew e.d.?

Ik neem aan dat ik hem anders wel had moeten zien? Ben toch al bijna anderhalf jaar geregd en heb meer dan 700 posts?

Oh wacht ik zie het al 6 posts boven me. :)

Moet toch eens beter opletten. :)

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12 15:12
Ik vind het een beetje raar, verschillende toelatingseisen voor SG en HK. Het lijkt erop dat ik wel in SG mag maar niet in de HK. Dit terwijl de grenzen tussen beiden als zo erg vaag zijn. Gevolg: post ik alles in de SG (echte onzin over overleden huisdieren post ik toch niet).

Komt er dus op neer dat ik de onzin gewoon niet mag lezen, nou ja, wat een censuur hoor ;)

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Waarom worden er nu al threads gemoved naar de huiskamer eigenlijk? Bijvoorbeeld deze. Sowieso is dennilfloss een lid van Team Anandtech en zal hij nooit genoeg posts hebben om straks in de HK te mogen, maar moven naar een gesloten forum vind ik toch wel een beetje lame.

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Nou. Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben van het niveau van de threads (van nota bene alleen maar crew members) in die huiskamer hoor... Als dat is wat de crew met die huiskamer wil, noem het dan gewoon gelijk Onzinforum 4. Want meer dan onzin staat er niet.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nou, als je het niveau van de threads die door crew-members geopend is al bekijkt, dan is het nóg erger dan Onzinform 1+2+3 bij elkaar...

Nou, iets zegt met dat mijn eerdere bedenkingen dus terecht waren.

De gemiddelde 4-jarige Sesamstraat-kijker heeft iig meer inhoud en niveau...

Virussen? Scan ze hier!

• DSmarty
  • Niet online
En daar ben ik het roerend mee eens, dit is echt diep en dieptriest.

Termen als: Goede voorbeeld, FAQ... etc vervliegen snel zie ik :(

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Termen als: Goede voorbeeld, FAQ... etc vervliegen snel zie ik
Blijkt nu dat het vermoedelijk meer zoethoudertjes dan iets steekhoudends was.

Virussen? Scan ze hier!

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Wat een verspilling van diskspace en bandbreedte zeg...

• LoneGunman
  • Niet online
OMG....begint die zinloze discussie nog een keer weer!! Hoe moeilijk is het nu om jezelf af te sluiten voor bepaalde dingen, en gewoon te accepteren dat er ook mensen zijn die zelfs op een tech-forum nog zo nu en dan een beetje willen 'ontspannen'? Dat je dat zelfs niet wil: alle respect, maar laat degene die dit wel willen in hun sop gaar koken, en schenk er verd*mme geen aandacht meer aan!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik mag hopen dat iedereen die er hier nu ineens keihard commentaar op heeft, het dus ook zelf niet zo gaat gebruiken!

Jezus, wat een gezeik weer.

Verwijderd

Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren voordat het weer uit de hand loopt, kunnen we een leuke pool van maken :) ;)

• zeikstraal
  • Laatst online: 06-11 22:51
Op zaterdag 16 juni 2001 16:51 schreef Trashbash het volgende:
Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren voordat het weer uit de hand loopt, kunnen we een leuke pool van maken :) ;)
Jij begint iig al met de juiste instelling :r

Quidquid id est, timeo puellas, et oscula dantes

Verwijderd

Op zaterdag 16 juni 2001 17:14 schreef zeikstraal het volgende:

[..]

Jij begint iig al met de juiste instelling :r
Tja, na 3 onzinfora zien komen en gaan krijg je deze instelling idd :)

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Laat 't verleden een keer liggen, stelltetje pessimisten. Bouwen jullie ook iedere keer schuilkelders etc omdat de Duisters ieder moment Nederland gaan binnenvallen oid? :(

ipv afzeiken zouden jullie een keer een wat positievere insteek kunnen geven zodat de huiskamer niet de glans van 't nieuwe direct verliest door dat gedoemdenk van jullie.

* Delerium wilt anders wel ff wat extra's regelen.

Zullen we alle doemdenkers ook maar HK ontzeggen? er kan volgens hun toch niets positiefs ontstaan en wij willen hun natuurlijk "schokkende' niveau's onthouden. Of zullen ze zelf zo volwassen zijn door niet helemaal naar beneden te scrollen?

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-12 17:32

Theeboon

theebonen bestaan!

Pff wat een gezeik :)

"I sit in my room and imagine the future."

Verwijderd

* Anoniem: 208 snapt nog steeds niet wat men nou zo moeilijk doet.

Je had eerst helemaal geen HK, en nu dus ook niet (totdat je die posts hebt). Je hebt dus helemaal niets verloren, dus valt er ook niet over te zeiken lijkt me...

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
dusse ik ben nu niet de enige die aan alle eisen voldoet en er toch niet inkomt???

PIII 800@804 Mhz

• Noedelsupke
ik snap nu alleen niet meer het nut van stuffis generalis, je zou toch zeggen dat je hier alles mag plaatsen wat nergens mee te maken heeft maar hier is stuffis generalis blijkbaar geen stuffis generalis en moet er een apart forum worden aangemaakt om de 'echte' stuffis generalis in te posten :?

(maar goed ik zal het wel fout hebben :) )

PIII 800@804 Mhz

• zeikstraal
Ik hoor hier geklaag over nivo.
Als je van mening bent dat zoiets mislukt als het nivo laag is, dan kan het nooit lukken want dat is nu eenmaal een van de kenmerken. (al kunnen lalala topics dan niet)
De enige oplossing is er niet te komen.

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

om dit hele verhaal af te maken :)
Ik kan de huiskamer in :)
hij is er weer.

Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Verwijderd

We zullen zien wat het wordt maar ik denk dat het binnen een half jaar weer dicht is.

Bij de vorige 3 onzinforums waren de bedoelingen ook goed, maar dat werd ook niks.

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Heb er net idd effe gekeken maar het is nog niet echt een subje waar ik veel zal komen

Verwijderd

Ik vind het vette onzin die hele huiskamer/gotkroeg onzin! Waarom zou je hier slap gelul accepteren, het gaat toch om computer-related-stuff? Om slap te lullen kun je terecht op andere fora, laten we het hier gewoon on-topic houden!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:09

Sharky

Skamn Dippy!

Op zaterdag 16 juni 2001 20:25 schreef tineau het volgende:
Ik vind het vette onzin die hele huiskamer/gotkroeg onzin! Waarom zou je hier slap gelul accepteren, het gaat toch om computer-related-stuff? Om slap te lullen kun je terecht op andere fora, laten we het hier gewoon on-topic houden!
hier heb je gewoon veel gebruikers, dit is een ontzettend groot forum. als je zoveel mensen hebt krijg je ook veel wensen en aangezien veel mensen zich aan een forum 'binden' wil je niet de hele dag over GeForces lullen.
waarom zou je dan opeens naar een ander forum moeten, dit is toch het forum dat je bezoekt?
ik vind het helemaal geen slecht idee

This too shall pass

Verwijderd

Op zaterdag 16 juni 2001 20:31 schreef sharkyOnline het volgende:

[..]

hier heb je gewoon veel gebruikers, dit is een ontzettend groot forum. als je zoveel mensen hebt krijg je ook veel wensen en aangezien veel mensen zich aan een forum 'binden' wil je niet de hele dag over GeForces lullen.
waarom zou je dan opeens naar een ander forum moeten, dit is toch het forum dat je bezoekt?
ik vind het helemaal geen slecht idee
Onzin is onzin, als mensen over een serieus onderwerp willen praten kan dat toch in SG & W&L?

Waar ligt de grens als je onzin gaat tolereren? Dan mag alles (uitgezonderd het hierboven genoemde lijstje!) auto's motoren biermerken je frituurpan (sorry Sjef ;) ). Ik denk dat je een duidelijke grens moet stellen en die grens is hier 'computer' op bijvoorbeeld fok ligt die grens al wat breder en op het onzinforum mag alles!

Wees gewoon duidelijk, onzin schept geen duidelijkheid!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Nee, maar onzin verwatert wel alle andere fora en SG wordt geheel verpest door een zogenaamd grijs gebied dat meer slotjes vraagt dan goed voor ons is.

Onzin lijkt onvermijdelijk, met dat uitgangspunt kan je er beter een vergaarbak voor hebben.

Verwijderd

Ik bouw geen bunker omdat de Duitsers morgen kunnen binnenvallen en JA ik voldoe aan allle criteria maar NEE ik zie de GOTHUISKAMER niet! :+

• Noedelsupke
Op zaterdag 16 juni 2001 21:38 schreef Ronald het volgende:
Ik bouw geen bunker omdat de Duitsers morgen kunnen binnenvallen en JA ik voldoe aan allle criteria maar NEE ik zie de GOTHUISKAMER niet! :+
LOL!!!! das ook een manier om duidelijk te maken dat de huiskamer het niet doet :)

maarre ik heb hetzelfde probleem, net al eens mn cookie weggeflikkerd, maaar nog steeds geen HK........en ik voldoe 100% aan de eisen!!

PIII 800@804 Mhz

• Canon23
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-12 07:30

Canon23

>>MY<< world

HALLO MENSEN WAKKER WORDEN!!!!!

In je eigen huiskamer worden naast een serieus gesprek ook de meest grote onzin verhalen de wereld in gepoeierd.

Volgens mij moet je SG en HK samen zien. SG is voor de serieus huiskamer gesprekken en HK is voor de onzin gespreken.
Althans dit is mijn visie.....

1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS

• supershoe
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 16 juni 2001 23:24 schreef Canon23 het volgende:
Volgens mij moet je SG en HK samen zien. SG is voor de serieus huiskamer gesprekken en HK is voor de onzin gespreken.
Althans dit is mijn visie.....
Volgensmij kan je ze juist NIET samenzien! Ik kan namelijk wel SG in....maar de HK niet door die eisen.

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

• funnie
  • Laatst online: 22-09-2023
Leuk.. Ik wordt gestraft omdat ik me met de search altijd al redt !!!
Voortaan met mijn tech vragen maar een topic openen?
Voordat ik search doe?
Ik kan de mensen hier vaak niet helpen omdat iedereen het beter weet dan mij...
En door die crash ben ook ook posts kwijtgeraakt. Erg leuk dit :(

En bedankt....dat ik de search gebruik.
mijn excuses daarvoor zal het noooooit meer doen.

How many babies can a motherboard have?

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-12 17:26
funnie: gewoon wat langer geduld hebben dan.
en geen enkel systeem is perfect jammer genoeg.. dus ook het deze niet.

Verwijderd

... hmm die 60/150 regel heeft 1 nadeel :)
die 150 is nog wel te halen maar op de 60 moet ik nog dik een maand wachten...

en het ging net zow goed ;(

Neeej jongens en meisjes, niet getreurd, alles heeft zijn tijd zeggen we dan maar....

:7

• funnie
Nou zo positief zie ik het voor mezelf nog niet... Kan nog 2 jaar duren in mijn tempo.. ik wil wel eens weten hoeveel posts ik dan in de tech fora heb gezet ( als DPC daar ook onder valt) dan zullen het er misschien 10 zijn... en nee ik kom niet alleen voor de onzin, maar het leest tussendoor wel prettig weg als je ff iets zat bent met de klote pc's zoals ik ze op zo'n moment noem..omdat ik dan al 10 pc's onder handen heb gehad op zo'n dag..maar ben gewoon niet zo technisch als jullie. Tis gewoon erg veel standaard spul wat ik doe wat voor jullie een peace of cake is. Dus ik vind het gewoon erg onredelijk...blijf daar ook bij...
:'(

Verwijderd

Tja das niet leuk, maar als je vragen of opmerkingen hebt kun je die altijd posten. Ook als je iets leest wat je aanspreekt en je reageert erop heb je er weer een post bij... lukt vast wel!

• Kvn
  • Laatst online: 28-11 10:32

Kvn

Best kut dit, ik had al 60/150 voor de Grote Crash, nu moet ik nog 15 posts :P

Verwijderd

Ik vind het veel te veel dagen :(
Liever 200/10 regel ofzow..

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:47
Op zondag 17 juni 2001 09:20 schreef SickBastard het volgende:
Ik vind het veel te veel dagen :(
Liever 200/10 regel ofzow..
Dan kan iedereen heel veel posten (200 is makkelijk te doen op 1 dag of anders 2) en dan alsnog naar de huiskamer.

Verwijderd

GoT Huiskamer

Formerly known as:

Off Topic Forum
GoT Kroeg
Onzin Forum

Hoe lang gaat het deze keer duren? >:)

• SteAlthmAn
  • Niet online
Ik kan er niet in :(
Ik heb meer dan 200 posts maar ik weet niet hoeveel in de Tech-fora, hoe kan ik dat zien ?

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Verwijderd

Ik kon dus wel in de huiskamer (stond er zelf van te kijken :) ). Nu kan het dus niet meer :?

Komt (of: is er al) er ergens een statistiekje waarin je kunt zien hoeveel posts je hebt gedaan in de tech-fora ?

/me heeft netjes z'n voeten geveegd, en nóg mag 'ie niet in de huiskamer :( :P

EDIT: Nu mag ik er dus weer wel in ?!
Moet ik elke keer m'n cookies opeten vóórdat ik in de huiskamer mag? ;)

• xxfile
  • Laatst online: 09-11-2024

xxfile

\/ It's me \/

Misschien begeef ik me met deze opmerkingen wel op glad ijs, maar wat hebben sommigen toch gelijk veel vooroordelen over iets wat ze nog niet kennen.

Zoals Grrrrrene ook al zei, wacht ff en kijk het even aan en vel _dan_ pas een oordeel.

En dat iedereen die er graag naar binnen wil zit te zeuren over de hoeveelheid posts en de hoeveelheid dagen, geduld is een schone zaak en er zijn genoeg topics waar je wel iets over kan vertellen. En voor diegene die op SG kunnen komen: er valt daar al genoeg te beleven qua luchtige praat.

Ook de reacties van sommige dat het te weinig posts zijn vind ik overdreven, want er is imo al een strenge voorwaarde aan verbonden en diegene die zich te buiten gaan worden er vanzelf weer afgekicked, want ik heb vertrouwen in Grrrrrene en consorten die de boel daar bewaken.

Dus relax een beetje en laat het allemaal ff over je heen komen en zie het ff aan allemaal.

Nieuw, nu met Twitter

• SteAlthmAn
  • Niet online
Op zondag 17 juni 2001 12:28 schreef xfile het volgende:
Misschien begeef ik me met deze opmerkingen wel op glad ijs, maar wat hebben sommigen toch gelijk veel vooroordelen over iets wat ze nog niet kennen.

Zoals Grrrrrene ook al zei, wacht ff en kijk het even aan en vel _dan_ pas een oordeel.

En dat iedereen die er graag naar binnen wil zit te zeuren over de hoeveelheid posts en de hoeveelheid dagen, geduld is een schone zaak en er zijn genoeg topics waar je wel iets over kan vertellen. En voor diegene die op SG kunnen komen: er valt daar al genoeg te beleven qua luchtige praat.

Ook de reacties van sommige dat het te weinig posts zijn vind ik overdreven, want er is imo al een strenge voorwaarde aan verbonden en diegene die zich te buiten gaan worden er vanzelf weer afgekicked, want ik heb vertrouwen in Grrrrrene en consorten die de boel daar bewaken.

Dus relax een beetje en laat het allemaal ff over je heen komen en zie het ff aan allemaal.
Mmmkeej :)

Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT

Verwijderd

Heb ik een topic gepost is ie weg... tja in de huiskamer beland :(... ken ik er niet in...zit hier al bijna een jaar :(

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:47
Op zondag 17 juni 2001 12:40 schreef Xtentic het volgende:
Heb ik een topic gepost is ie weg... tja in de huiskamer beland :(... ken ik er niet in...zit hier al bijna een jaar :(
Moet je nou in alle topics in LA melden dat je een HK ban hebt?

• xxfile
  • Laatst online: 09-11-2024

xxfile

\/ It's me \/

Op zondag 17 juni 2001 12:40 schreef Xtentic het volgende:
DAT bedoel ik nou, wil je mijn post ff doorlezen.

Ik heb ff gekeken hoeveel posts je had, maar je hebt geen 150 in de techfora, dus geen toegang, dus jouw topic is weg en moet je maar ff wachten om hem weer te kunnen zien.

Alleen weet ik niet of de posts van het sitecheck forum meetellen voor de toegang, dus moe je maar ff via ICQ/IRC/meel iemand vragen, die het weet, of het zo is.

Nieuw, nu met Twitter

• zeikstraal
Op zaterdag 16 juni 2001 21:38 schreef Ronald het volgende:
* zeikstraal ook niet ;(

Verwijderd

Ik vind het allemaal een strak plan :)
Niet dat het ècht nieuw is ;) , maar goed.... Zelfs het enthousiasme van Grrrrrene en ecteinascidin over dit idee klinkt akelig bekend ;)

Sjah, en voor de lurkers en searchgebruikers (waaronder ik zelf): dikke pech dus...

• zeikstraal
oops

Verwijderd

/me begrijpt er geen f*ck meer van

waarom mag dit nou wel weer op tnet |:(

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

waarom mag dit nou wel weer op tnet
Euh, dit gaat over GoT hoor :)

Virussen? Scan ze hier!

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Kben nu al vanaf 18 november 2000 geregd, alleen post niet zoveel.... kijk wel onderhand elke dag en lees vele uren, en dan mag ik er nie op... :( beetje jammer, moet nu dus ff hard gaan posten :)

offtopic:
weer een post erbij :)

• Floor-is
  • Laatst online: 11:08

Floor-is

5.2

Op zondag 17 juni 2001 15:53 schreef Bobbert het volgende:
Kben nu al vanaf 18 november 2000 geregd, alleen post niet zoveel.... kijk wel onderhand elke dag en lees vele uren, en dan mag ik er nie op... :( beetje jammer, moet nu dus ff hard gaan posten :)

offtopic:
weer een post erbij :)
Posts in LA tellen niet mee :o

Bericht hierboven

• dextertje
  • Laatst online: 13:47
Op zondag 17 juni 2001 15:54 schreef Floris Diemel het volgende:
En in TMF?

btw, de FAQ moeten dan wel wat worden aangepast, zie mijn post hier.

En nog een nootje, hier schrijft ecteinascidin:
Users die minder dan 30 dagen geregistreerd zijn EN minder dan 50 techfora posten kunnen SG en NST niet meer zien.
Als ik het goed heb begrepen, moet EN veranderd worden in OF.

• Jaymz
  • Laatst online: 15:00

Jaymz

Keep on moving !

Op zondag 17 juni 2001 15:57 schreef dextertje het volgende:

[..]

En in TMF?

btw, de FAQ moeten dan wel wat worden aangepast, zie mijn post hier.
Eh, goeie. Volgens mij wel. (Ik ben niet blind bdw)

• dextertje
Op zondag 17 juni 2001 16:03 schreef Jaymz het volgende:
(Ik ben niet blind bdw)
:?

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 01-12 15:56
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/jm.jansen/hk.jpg

Zo boeiend is het nou ook weer niet... :o

Verwijderd

-negeer maar- (foutje)

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Op zondag 17 juni 2001 15:54 schreef Floris Diemel het volgende:

[..]

Worden die dan ook niet meegeteld in dat tellertje wat je kan zien bij je eigen profiel? Of staan daar alle posts?

Verwijderd

De HK is echt vaag, gisteren stond er een poosje en nu staat ie er weer niet |:(
Errugggggggggg vaag allemaal :r

• Floor-is
  • Laatst online: 11:08

Floor-is

5.2

Op zondag 17 juni 2001 16:54 schreef Ronald het volgende:
De HK is echt vaag, gisteren stond er een poosje en nu staat ie er weer niet |:(
Errugggggggggg vaag allemaal :r
En dat is reden tot kotsen? :?

Bericht hierboven

• Sir_Killalot
Op zondag 17 juni 2001 16:55 schreef Floris Diemel het volgende:

[..]

En dat is reden tot kotsen? :?
Hij had gisteravond gewoon ff te veel op.. ;)

Verwijderd

Na uitloggen en weer inloggen zie ik HK nu wel :+ Misschien kan de crew er wat mee :D

• zeikstraal
Ik heb van alles geprobeerd en kan er niet in, please help :'(

• funnie
Oke , kan iemand mij vertellen hoeveel ik dan nog in de techfora moet posten?
Kheb nog wel een leuke vraag...
zal ik de hele tijd antwoorden met ja bedankt, goede tip, hier heb ik tenminste wat aan..enz enz ?

Tja ik vind dat dus gewoon weg erg lullig...

Mara bedoel het zelf niet lullig maar wordt er haast toe gedwongen?

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

zal ik de hele tijd antwoorden met ja bedankt, goede tip, hier heb ik tenminste wat aan..enz enz ?
Je kan het allicht proberen, maar zulk soort posts tellen toch niet mee, dus of je er wat mee opschiet...

Virussen? Scan ze hier!

• Sir_Killalot
Op zondag 17 juni 2001 17:31 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Je kan het allicht proberen, maar zulk soort posts tellen toch niet mee, dus of je er wat mee opschiet...
Hoe willen ze dat van +/- 15000 users gaan controleren dan ?? :?

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op zondag 17 juni 2001 17:41 schreef Sir_Killalot het volgende:

[..]

Hoe willen ze dat van +/- 15000 users gaan controleren dan ?? :?
Er zijn ook mensen die adjes daar op kunnen wijzigen in het Stoute Usertjes forum. Dat is al eens eerder gebeurd (ik zal geen namen noemen hoor, insoft).

Virussen? Scan ze hier!

• witchdoc
Op zondag 17 juni 2001 17:42 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen die adjes daar op kunnen wijzigen in het Stoute Usertjes forum. Dat is al eens eerder gebeurd (ik zal geen namen noemen hoor, insoft).
ok, maar als je niet overdrijft en dit spreidt over de fora gaat er niemand iets van merken.
PS: iemand gaan aangeven omdat ie niet 100% nuttige post doet is weer wat overdreven he
(zie ook m'n post HIER)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

PS: iemand gaan aangeven omdat ie niet 100% nuttige post doet is weer wat overdreven he
Agreed. Maar als iemand 100 posts heeft, en daarvan 95 niet-nuttig (of zelfs regelrechte onzin) zijn mag daar best iets van gezegd worden, net zoals in het geval van insoft.

Virussen? Scan ze hier!

• zeef
  • Laatst online: 29-11 01:17
Ik vind het raar dat zo kort na de crash een dergelijk systeem wordt ingevoerd. En ik snap de ongelijkheid tussen SG en HK niet.

Na de grote crash waar iedereen toch behoorlijk postings is kwijt geraakt maken jullie een regel op basis van .... postings. Opzich is daar niets mis mee, maar omdat nog zo kort geleden veel berichten in het zwarte gat zijn gelazerd vind ik het vreemd om dan juist met deze limiet aan te komen.

Ook vind ik het raar dat ik zonder enige controle opeens toegang blijf houden tot SG, en niet automatisch naar de HK. Terwijl er toch 200 posts achter mijn naam staan, en ik lid ben vanaf januari 2000.

Zoals ik al vaker heb aangegeven ben ik voor duidelijke, korte en strakke lijnen. Het nu aangevoerde beleid rond HK is dat mijns inziens niet. Los van het feit dat een sereiuze SG een bedrijging is voor W&L vind ik het een kronkelige weg. Er is weinig substantieel verschil tussen de voorbeelden uit de FAQ.

Het lijkt mij veel beter om de SG strak te modereren, en het hele HK gedoe af te schaffen. We krijgen nu alleen maar meer gedoe & gezeur over toegang tot HK. After all, we zijn en blijven een tech forum en geen VIVA problemen rubriek.

Verwijderd

er post geen ene ziel meer in SG, lekker gezellig voor iemand die de huiskamer niet inmag..en ik moet die 150 post zien te halen in techfora? ook lekker handig als je nog niet eens weet hoe je een lamp moet vervangen?

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 18:37 schreef _Sanniej_ het volgende:
er post geen ene ziel meer in SG, lekker gezellig voor iemand die de huiskamer niet inmag..en ik moet die 150 post zien te halen in techfora? ook lekker handig als je nog niet eens weet hoe je een lamp moet vervangen?
Schot voor open doel :) Da's nou net de reden van de invoering van het geheel ;)

• zeef
Op zondag 17 juni 2001 18:41 schreef Andina het volgende:

[..]

Schot voor open doel :) Da's nou net de reden van de invoering van het geheel ;)
Hmm, dus iemand met veel technisch vernuft is per definitie een "more equal" persoon dan een niet techneut met goede communicatieve vaardigheden ? Ik dacht dat wij niet aan discriminerende opmerkingen deden hiero...........

• supershoe
  • Niet online
Op zondag 17 juni 2001 18:37 schreef _Sanniej_ het volgende:
er post geen ene ziel meer in SG, lekker gezellig voor iemand die de huiskamer niet inmag..
Ja precies! Er is helemaal niks meer aan nu in SG. Eerst dacht ik dat het aan DNS problemen lag dat niemand er meer kwam. Ik kwam zelf namelijk ook nauwelijks op GoT. Maar nu is er nog steeds niks te beleven!
Lekker leuk :(

Sigs van meer dan 1 regel sucken.

Verwijderd

das gewoon t zelfde als discriminatie. omdat ik geen verstand heb van dat technisch gedoe, (dus ik ben dom ofzo?) mag ik de HK niet in.. HK heeft niks met dat techna gedoe te maken..

echt naar dat me nu de rug toegekeerd word door de modjes enzo.

• witchdoc
Op zondag 17 juni 2001 19:03 schreef _Sanniej_ het volgende:
das gewoon t zelfde als discriminatie. omdat ik geen verstand heb van dat technisch gedoe, (dus ik ben dom ofzo?) mag ik de HK niet in.. HK heeft niks met dat techna gedoe te maken..

echt naar dat me nu de rug toegekeerd word door de modjes enzo.
GoT heeft te maken met technisch gedoe.. je gaat toch ook geen schaakgezelschap joinen omdat daar weinig kinderen rondhuppelen als je niet eens weet wat schaakmat is?

Verwijderd

mja, tuurlijk. degene die wel de HK opkomen gaan zo reageren. als ik t nie dacht..

echt, weet nie wat me nu overkomt zeg. wat laag en dan vooral die regen over die posts in de techfora..

• zeef
Op zondag 17 juni 2001 19:04 schreef poohbeer het volgende:

[..]

GoT heeft te maken met technisch gedoe.. je gaat toch ook geen schaakgezelschap joinen omdat daar weinig kinderen rondhuppelen als je niet eens weet wat schaakmat is?
Dus iemand die al langer dan een jaar lid is, maar zich op andere deelgebieden in onze community bezighoud wordt het recht op gezelligheid ontzegt ? Wat doen we met de tweakers die zich in LA bezighouden met de ontwikkeling van t.net en GoT ? Niet technisch maar niet onbelangrijk.

Natuurlijk begrijp ik de noodzaak van een zekere trial periode, maar een 2 deling in SG en HK is wat mij betreft op deze gronden volstrekt onaanvaardbaar. De crew moet wel onthouden dat het een openbaar forum is van en voor meer dan 25000 leden, met 25000 meningen en inzichten.

Foei ! Het kan toch niet waar zijn dat op een vrijplaats als GoT een dergelijke segregatie plaat vind. Als mod of ad zou ik m'n ogen uit m'n kop schamen om gewaardeerde leden uit ons midden op een dergelijke manier te moeten behandelen.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Wat doen we met de tweakers die zich in LA bezighouden met de ontwikkeling van t.net en GoT
of iets wat meer mensen zal aanspreken: wat doen we met mensen die actief bezig zijn met DPC, en vaak in dat forum zitten? Ook niet technisch...

Virussen? Scan ze hier!

• Noedelsupke
hoe zit het nu met mn toegang tot de huiskamer, ik wil er toch wel in eigenlijk.....zie namelijk een paar interesaante topics op die skriensjot

PIII 800@804 Mhz

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op zondag 17 juni 2001 19:26 schreef ViperGTS het volgende:
hoe zit het nu met mn toegang tot de huiskamer, ik wil er toch wel in eigenlijk.....zie namelijk een paar interesaante topics op die skriensjot
"Je zoekactie naar 'ViperGTS' leverde 87 resultaten op. Resultaten 1 - 50."

Dat lijken me geen 150 reactie (of je hebt meer dan twee reply's per thread, wat me veel lijkt). Nog ff wachten dus

• zeef
Op zondag 17 juni 2001 19:23 schreef wildhagen het volgende:

[..]

of iets wat meer mensen zal aanspreken: wat doen we met mensen die actief bezig zijn met DPC, en vaak in dat forum zitten? Ook niet technisch...
Precies, ik kan me hier echt :( om maken. Want hoe relevant zijn de postings in de tech fora ? Het is dus beter voor t.net dat je een lame plaatje post van de 1000000000e xase mod dan dat je in LA met een paar mensen de gebruiksvoorwaarden van V&A opstelt, om maar een direct voorbeeld te noemen.

Persoonlijk discussiër ik graag mee op LA over serieuze topics, liever dat dan die onzin in SG (of HK). Maar een dermate onterechte scheiding schiet mij behoorlijk in 't verkeerde keelgat, en doet de liefde voor GoT danig bekoelen.

• dextertje
Hmmm ja, wel wat lullig voor mensen die al meer dan een jaar geregistreerd staan, maar niet zoveel in de tech-fora posten.

't Lezen en posten in SG en HK mag dan wel een gunst zijn, het is wel een gunst die nu wordt verleend ten koste van anderen, soms ook gewaardeerde GoT-ers.
Kunnen er niet extra manieren zijn om toch in SG/HK te komen? Bijvoorbeeld een jaar lang geregistreerd zijn en niet bekend staan als ruziezoeker of flamer... Of eh, een t.net karma van 1000 hebben, of iets anders.
Dan is er toch een goede selectie en vallen er minder mensen buiten de boot.

* dextertje vraagt zich af waarom hij nou net een van z'n actiefste GoT-periodes moest hebben in april/mei dit jaar... :'(

Verwijderd

Waarop baseren de modjes het aantal posts en soort posts als om de zoveel tijd een groot aantal post in het niets verdwijnt. Mijn profiel heb ik zojuist maar weer aangepast omdat het profiel van een maand terug weer terug is gezet naar het profiel daarvoor. (=oud email adres) :(

Waarom een onderscheid tussen SG en HK. 1x SG lijkt meer dan genoeg. Wellicht dat een banner met een link naar fokzine en bij fokzine een link naar tweakers (zie box.sk netwerk) een oplossing is om minder technische verhalen te weren. een verbergen van SG HK etc is dit in ieder geval niet. :(

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 19:07 schreef _Sanniej_ het volgende:
mja, tuurlijk. degene die wel de HK opkomen gaan zo reageren. als ik t nie dacht..

echt, weet nie wat me nu overkomt zeg. wat laag en dan vooral die regen over die posts in de techfora..
Sorry, Sanniej, maar ik kan ook niet in HK, dus wat dat betreft klopt je uitspraak niet helemaal.
Maar ik ben niet tegen het plan eigenlijk. Dat was ik wèl toen het alleen SG betrof, maar ik vind dat toch een ander verhaal.
Op zondag 17 juni 2001 19:21 schreef zeef het volgende:
*knip*
Foei ! Het kan toch niet waar zijn dat op een vrijplaats als GoT een dergelijke segregatie plaat vind. Als mod of ad zou ik m'n ogen uit m'n kop schamen om gewaardeerde leden uit ons midden op een dergelijke manier te moeten behandelen.
Wat mist dat handvol mensen nu aan de HK, die er vorige week niet eens was :? En ik denk dus handvol, want als je hier zo lang en zo betrokken post, dan heb je m.i. ook het e.e.a. in de andere fora te melden c.q. te melden gehad. (tenzij je lurker en searchgebruiker bent, net als ik :o )
De posts in DPC tellen trouwens wel mee...

• zeef
voorbeeld :

vipergts -> 306 posts
sanne -> 227 posts
zeef -> 207 posts

Allemaal tech related ? Nee. Allemaal onzin ? Nee. Meerendeel nuttig ? Ja.

• zeef
Op zondag 17 juni 2001 19:56 schreef Andina het volgende:

[..]

Sorry, Sanniej, maar ik kan ook niet in HK, dus wat dat betreft klopt je uitspraak niet helemaal.
Maar ik ben niet tegen het plan eigenlijk. Dat was ik wèl toen het alleen SG betrof, maar ik vind dat toch een ander verhaal.
[..]

Wat mist dat handvol mensen nu aan de HK, die er vorige week niet eens was :? En ik denk dus handvol, want als je hier zo lang en zo betrokken post, dan heb je m.i. ook het e.e.a. in de andere fora te melden c.q. te melden gehad. (tenzij je lurker en searchgebruiker bent, net als ik :o )
De posts in DPC tellen trouwens wel mee...
Ik ben ook niet tegen de policy om een periode aan te houden waarin iemand zich bewijst als lid. Zeker gezien het niveau de laatste tijd. Maar het is mij volledig in 't verkeerde keelgat geschoten dat veel en nuttig postende anders denkenden gekleineerd worden.

Ja het is een tech forum. Ja ook ik post in tech fora. Maarrrrrr ik post ook in andere fora, omdat mijn aandacht ook naar andere zaken uit gaat. Kijk ik vind het best als we zeggen t.net is een tech forum en dus geen SG geleuter meer. Daar hebben we het eerder zeer grondig in SG over gehad. Maar deze scheiding gaat mij als langebruiker veel te ver.

* zeef is redelijk op z'n pik getrapt door de crew

• bfm
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-11 11:10

bfm

Wel raar dat je 150 posts moet hebben minimaal. Wel logisch aan een kant, maar aan de andere kant worden mensen die willen leren van GoT erdoor benadeeld. Ik lees heel veel op GoT, maar post veel minder, omdat meestal alles wel al gezegd is, of omdat ik er domweg nix van weet. :)

Naja, heb altijd Fok nog, dus ik kan toch wel vooruit met m'n gebral :P

• funnie
Tja , ik wou het woord discriminatie niet gebruiken.
Maar het voelt dus duidelijk wel zo. Ik ben geen Nerd ik kan andere mensen niet helpen. Ik ben wel zo slim om de search te gebruiken. Maar moet wat minder slim gaan worden en voor elke vraag een topic gaan openen. Oke en bedankt nog maar weer eens keer.

HET KLOPT GEWOON NIET!

Ik mag gewoon niets leren met andere woorden en ik mag geen ontspanning hier. Dan moet ik naar FOK, nou ben daar aangemeld maar kan je niet zeggend at ik me daar thuis voel. En dat gevoel HAD ik hier wel.

dem ben booz. Maar wou dit toch wel kwijt.

• Mior
  • Laatst online: 11:37
Op zondag 17 juni 2001 21:10 schreef bfm het volgende:
Wel raar dat je 150 posts moet hebben minimaal. Wel logisch aan een kant, maar aan de andere kant worden mensen die willen leren van GoT erdoor benadeeld. Ik lees heel veel op GoT, maar post veel minder, omdat meestal alles wel al gezegd is, of omdat ik er domweg nix van weet. :)

Naja, heb altijd Fok nog, dus ik kan toch wel vooruit met m'n gebral :P
Iets leren doe je in de Techfora, niet in de HK.

• zeef
Op zondag 17 juni 2001 21:11 schreef Phantom_ het volgende:

[..]

Iets leren doe je in de Techfora, niet in de HK.
En ik ben tegen regen. Een waarheid als een }:O maar tegelijkertijd een volstrekt nutteloze bijdrage.

Hoezo zou je uit de SG niks kunnen leren ? Ik denk dat Wildhagen in deze thread http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/163157 zeker wat heeft opgestoken voor de een van de belangrijkste beslissingen van zijn leven.

Dit is een voorbeeld, maar zo zijn er legio.
Maarja, dat is SG dus het telt niet mee :(

Verwijderd

hmm waarom kan ik nog niet in de huiskamer of is die er nog niet?
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.