Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Aantal SG-posts: 112Op donderdag 21 juni 2001 14:11 schreef Wilde het volgende:
Mhh kan iemand eens kijken hoeveel posts ik nog moet want volgens mij zit ik net over de 150 heen..
Wil toch eens een kijkje nemen in HK
Aantal HK-posts: 4
Aantal NSTM-posts: 5
Aantal LA/SU-posts: 13
Aantal tech-posts: 206
Totaal posts: 340
Stuffis Generalis? OK
Huiskamer? OK
("ik kan de SG / HK niet zien"?)
Op donderdag 21 juni 2001 16:21 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Aantal SG-posts: 112
Stuffis Generalis? OK
Huiskamer? OK
Ik heb er meer dan 6000.... bepaald geen 340 dus. Of is dit alleen post-BC3?
Virussen? Scan ze hier!
Ben jij wilde dan?Op donderdag 21 juni 2001 16:25 schreef wildhagen het volgende:
[..]
![]()
Ik heb er meer dan 6000.... bepaald geen 340 dus. Of is dit alleen post-BC3?
Ik ben nu eigenlook ook wel nieuwschierig (spuit 11
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Nee, maar Grrrrrene quote mij, dus het gaat ook over mij, lijkt meBen jij wilde dan?
Virussen? Scan ze hier!
Check mijn edit... Was mijn foutOp donderdag 21 juni 2001 16:28 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Nee, maar Grrrrrene quote mij, dus het gaat ook over mij, lijkt me
ah.... en ikke?Op donderdag 21 juni 2001 16:28 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Check mijn edit... Was mijn fout
Virussen? Scan ze hier!
Nou, vooruit dan maar, maar het moeten er niet teveel worden die erom gaan vragen:Op donderdag 21 juni 2001 16:27 schreef JvS het volgende:
[..]
Ben jij wilde dan?
Ik ben nu eigenlook ook wel nieuwschierig (spuit 11).
Aantal SG-posts: 64
Aantal HK-posts: 94
Aantal NSTM-posts: 69
Aantal LA/SU-posts: 186
Aantal tech-posts: 595
Totaal posts: 1008
Stuffis Generalis? OK
Huiskamer? OK
*zucht*, er staat dus: check mijn edit, ik heb per ongeluk het verkeerde user ID gebruikt, wilde en wildhagen lijkt veel op elkaar als je snel leestOp donderdag 21 juni 2001 16:29 schreef wildhagen het volgende:
[..]
ah.... en ikke?
He maar ik zou hem dus wel moeten kunnen zien ? Heb al eens uitgelogged, cache+cookies geleegd maar ik zie vrij weinig HKOp donderdag 21 juni 2001 16:23 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Aantal SG-posts: 112
Stuffis Generalis? OK
Huiskamer? OK
Wil verder niet lastig zijn hoor
Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Dit zegt genoeg hoop ik? Daar staat duidelijk uitgelegd wat je zelf eraan moet doen...Op donderdag 21 juni 2001 16:24 schreef Grrrrrene het volgende:
Voor iedereen die meent HK/SG in te mogen aan de hand van bovenstaande statistieken, lees eerst het sticky topic in LA
("ik kan de SG / HK niet zien"?)
Hmm, ik moet mezelf toch eens gaan inschrijven voor de cursus 'Begrijpend lezen'. Momentje...Op donderdag 21 juni 2001 16:34 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
*zucht*, er staat dus: check mijn edit, ik heb per ongeluk het verkeerde user ID gebruikt, wilde en wildhagen lijkt veel op elkaar als je snel leest
Virussen? Scan ze hier!
Aantal SG-posts: 1352
Aantal HK-posts: 29
Aantal NSTM-posts: 202
Aantal LA/SU-posts: 1273
Aantal tech-posts: 3373
Totaal posts: 6229
Stuffis Generalis? OK
Huiskamer? OK
Jouw stats.
Aannames zijn fataal.
Van mij wel, maar de check is offline, zaterdag kan het pas weer...Op donderdag 21 juni 2001 20:51 schreef hazes het volgende:
mag ik mijn stats ook weten ?
Waarom zouden users dit niet bij zichzelf kunnen chacken?Op donderdag 21 juni 2001 21:00 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Van mij wel, maar de check is offline, zaterdag kan het pas weer...
er zit toch geen gevaar aan? Of is er een risico dat mensen weer posten om het posten? (je snapt wel
Psies, dat is het dusOp donderdag 21 juni 2001 22:33 schreef Maxonic het volgende:
[..]
Waarom zouden users dit niet bij zichzelf kunnen chacken?
er zit toch geen gevaar aan? Of is er een risico dat mensen weer posten om het posten? (je snapt wel)
Ik hoorde een mooi verhaal over dat users zich dan "onnatuurlijk" zouden gaan gedragenOp donderdag 21 juni 2001 22:33 schreef Maxonic het volgende:
[..]
Waarom zouden users dit niet bij zichzelf kunnen chacken?
er zit toch geen gevaar aan? Of is er een risico dat mensen weer posten om het posten? (je snapt wel)
Dus eerst opvallend veel techposts, tot de 150 en dan ineens alleen maar HK posts...
Een scriptje om dit bij te houden zou leuk zijn
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Verwijderd
semsite :Op donderdag 21 juni 2001 23:41 schreef semsite het volgende:
Geloof dat die check niet helemaal klopt ik zag pas nog iemand weet niet wie meer. Met maar 38 posts en die was al leuk aan het posten in de huiskamer? hoe kan dat nu ?.
Dat kan als er een topic gemoved is naar de HK. Dan komen er dus ook reacties van users in de HK, die daar niet kunnen posten, want die reacties verhuizen natuurlijk met het topic mee.
Aannames zijn fataal.
Verwijderd
jah idd zo had ik het nog niet bekeken. thxOp vrijdag 22 juni 2001 12:44 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
semsite :
Dat kan als er een topic gemoved is naar de HK. Dan komen er dus ook reacties van users in de HK, die daar niet kunnen posten, want die reacties verhuizen natuurlijk met het topic mee.
Verwijderd
Nou Grrrrrene... wat dacht je ervan?Op donderdag 21 juni 2001 21:00 schreef Grrrrrene het volgende:
[..]
Van mij wel, maar de check is offline, zaterdag kan het pas weer...
iig heb ik er nu weer een bij.
Oeps, of niet, is geen techpost
Jammer voor jou, maar LA-posts tellen niet mee.iig heb ik er nu weer een bij.
En het is nog eens lame ook om een topic nutteloos omhoog te schoppen.
Virussen? Scan ze hier!
Idd. en bovendien schiet je er helemaal niets mee opOp zondag 24 juni 2001 10:36 schreef wildhagen het volgende:
[..]
Jammer voor jou, maar LA-posts tellen niet mee.
En het is nog eens lame ook om een topic nutteloos omhoog te schoppen.
Op maandag 13 augustus 2001 00:39 schreef hazes het volgende:
uhmm...ff cliché vraagje hoor...maaruh....hoeveel moet ik nog ?
Hoeveel techposts heb ik ?
We geven geen lijstjes meer, met hoeveel techposts je hebt. Het is ook niet de bedoeling dat je daarover topics gaat openen. Een indicatie kan je krijgen door naar je eigen username te zoeken in de techfora. Dan zie je in hoeveel threads je hebt gereageerd.
Zoek dan dus op je username in alle fora, behalve SU, LA en W&L. Dan zie je in hoeveel threads je hebt gereageerd. Als je 150 techposts hebt, zal de huiskamer vanzelf zichtbaar worden. Je status wordt dan automatisch omgezet. Dit gebeurt een keer per dag ('s nachts), dus begin niet gelijk te zeuren als je nét de 150 techposts denkt te hebben.
Foei
ei kulleke ! dagge bedankt zeid, da witte !Op maandag 13 augustus 2001 00:39 schreef hazes het volgende:
uhmm...ff cliché vraagje hoor...maaruh....hoeveel moet ik nog ?
ehm.... nederlands graag...Op maandag 13 augustus 2001 02:02 schreef zeef het volgende:
[..]
ei kulleke ! dagge bedankt zeid, da witte !
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Mar wa wij 'iero mee mekaar spreke, da's ook gin nederlands, nie waor ? Enne 'ei 'et in z'n profiel staon dattie uit Berrege komt, deer et ik ok gewoont, eej. Vandaarzo.Op maandag 13 augustus 2001 02:07 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
ehm.... nederlands graag...
Anyway het begint een beetje op een HK topic te lijken, maar beste krab, hoe kan jij met 500+ posts geen toegnag tot de HK hebben ? En, hoe kan het dat jij met zo'n postcount net dit topic omhoog schopt ??
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Dit topic is gesloten.
![]()