GoT huiskamer?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.102 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Dan kom je toch niet? Dat is nou echt zo'n stomme opmerking. Ik hoor altijd users klagen over het niveau van SG en HK, dat is net zo als "Er is zoveel geweld op tv", hij kan ook uit hoor! En SG/HK _hoef_ je ook niet te bezoeken.
1 enkele user kan niet het verschil maken qua sfeer, een beetje niveau vind ik ook wel prettig, die topics die jij noemt vind ik echt vreselijk laag qua niveau, maar daar hebben anderen weer behoefte aan...
Je draait het verhaal om! Ik ga totaal niet in op; of de sfeer goed is.

Ik ga in op jouw opmerking dat het niveau hoog ligt. En dat is gewoon niet het geval.

Dat je dan een opmerking alla "Dan kom je toch niet? Dat is nou echt zo'n stomme opmerking. " moet uitspuwen :? Dat slaat nergens op. Ik geef je gewoon ongelijk betreft het niveau. En verder niets.

Jouw opmerking heeft dan ook niets te maken met mijn voorgaande posting.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op dinsdag 19 juni 2001 13:01 schreef Prankster het volgende:
Jippie ! Weer een topic gemoved naar de ooh-zo-fijne-HK waar ik niet inkom. :r
Op dinsdag 19 juni 2001 13:05 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Welk topic dan???
Zou het dan niet een idee zijn (ik weet niet of het technisch gezien mogelijk is) om toch een topic in te kunnen waar je nog gepost hebt toen die in een ander forum zat. Lijkt me een hoop irritatie minder. Rest van de topics in HK mag je dan niet in, tenzij je weer die 150 posts hebt.

Gemovede topics waar je op gereageerd hebt, maar later niet meer inkan, is zeer irriterend :(

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op dinsdag 19 juni 2001 13:17 schreef Phantom_ het volgende:
Je merkt toch dat mensen de HK als doel zien, ik zit vrij veel in PW, en in het topic van die usericons (gestart door chem) merk je gewoon dat er mensen rondlopen die andere mensen gaan herhalen, of reacties plaatsen van "Oh wat was mijn rijles leuk" om maar aan de benodigde 150 posts te komen.

Best irritant.
Ja idd, ik heb er ook wel wat van die gozer gezegt, maar luisteren is natuurlijk een tweede. Maar goed wat moet je tegen zulke personen doen? Die blijven toch wel onzin posten hoor.

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op dinsdag 19 juni 2001 13:07 schreef Prankster het volgende:

[..]

'Is dit HlpDsK...?'
En nu wil ik het weten ook ! >:)
Nou, ik weet het niet, ben nog niet op een crewmeeting geweest... Maar goed, ik had dat topic idd verplaatst, ik was blijkbaar vergeten naar je aantal posts te kijken, want ik kon wel raden dat je met 175 (ongeveer) posts nog niet de 150 serieuze posts had :)

Nou ja, hij heeft nog niet gereageerd i.e.g. en het is idd lastig, maar als jij een HK topic in SG opent kan ik niets anders doen dan het sluiten of het naar HK te sturen zodat er nog iemand plezier aan heeft...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op dinsdag 19 juni 2001 13:24 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

[..]

Zou het dan niet een idee zijn (ik weet niet of het technisch gezien mogelijk is) om toch een topic in te kunnen waar je nog gepost hebt toen die in een ander forum zat. Lijkt me een hoop irritatie minder. Rest van de topics in HK mag je dan niet in, tenzij je weer die 150 posts hebt.

Gemovede topics waar je op gereageerd hebt, maar later niet meer inkan, is zeer irriterend :(
Heeft iemand al de moeite genomen naar mijn redelijke en goedbedoelde vraag/voorstel te kijken en te reageren?

Ik dank u alvast

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12 15:12
Ik heb wel het idee dat nu alle vrouwen van het GOT forum verdwenen zijn....

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 14:18 schreef Bigfoot72 het volgende:
Nee hoor :)
Ik bent er nog :)

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Op dinsdag 19 juni 2001 14:12 schreef LuNaTiC het volgende:

Heeft iemand al de moeite genomen naar mijn redelijke en goedbedoelde vraag/voorstel te kijken en te reageren?

Ik dank u alvast
Nee. Op het moment dat een topic van een niveau blijkt dat het van SG naar de HK gemoved wordt, dan staat hij daar.

Dan is het dus ook niet de bedoeling dat we middels de een of andere constructie users die in de gemovede draad alleen naar desbetreffende draad in de HK kunnen laten kijken.

Aannames zijn fataal.

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Op dinsdag 19 juni 2001 14:18 schreef Bigfoot72 het volgende:
En waardoor komt dat volgens jou dan ?

Aannames zijn fataal.

• Bigfoot
Op dinsdag 19 juni 2001 14:25 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

En waardoor komt dat volgens jou dan ?
Omdat de meeste niet genoeg tech postings hebben en uit de SG/HK geweerd worden.

• funnie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-09-2023
Nee hoor ik ben er ook nog wel maar heb het te druk met alle forum doorstrompelen of er nog in godsnaam topics zijn aar ik op kan reageren. Zoals ik al zei tot over 2 jaar in de HK :+ neej niet doel , wel principe kwestie. zoals ik ook al eerder heb gezegt...
Op maandag 18 juni 2001 18:57 schreef funnie het volgende:
Het had net als SG moeten gaan. Diegene die er al waren toegang geven alleen voor de nieuwkomers die regel. En dan snel de mensen eruit filteren die dus lopen te klooien. Zo was het ook bedoeling met SG hidden maken. En nu na een maand? gaan jullie weer de boel veranderen. En met weer totaal nieuwe regels. Vind je het gek dat er mensen pissig worden hierom? Maar goed doe mijn best om zo NUTTIG mogelijk te reageren in andere fora's...zucht. CU over 2 jaar in de hk ongeveer :+
En daar blijf ik ook eigenlijk wel bij. Dit zou de beste oplossing voor iedereen geweest zijn.

How many babies can a motherboard have?

• Bigfoot
Op dinsdag 19 juni 2001 14:23 schreef Llewella het volgende:

[..]

Niet alle dus ;) maar goed, het zal wel rustiger zijn op het virtuele damestoilet gok ik zo.

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Op dinsdag 19 juni 2001 14:28 schreef Bigfoot72 het volgende:

[..]

Omdat de meeste niet genoeg tech postings hebben en uit de SG/HK geweerd worden.
Dan doen ze toch wel tech-postings, en kunnen ze er straks wel bij ?

Aannames zijn fataal.

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Ik moet nog een paar posts...

ik zal ff kijken..

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Ik heb er 72...
Nu 73
:P

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 14:35 schreef DeX het volgende:
Ik heb er 72...
Nu 73
Hoe heb je dat uitgerekend :?

• Grrrrrene
  • Niet online
Op dinsdag 19 juni 2001 14:35 schreef DeX het volgende:
Ik heb er 72...
Nu 73
LA telt niet mee :P

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-11 10:08

Frenkpie

"Crocs Rule !"

is huiskamer er nu al??

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Op dinsdag 19 juni 2001 15:22 schreef frenkpie het volgende:
is huiskamer er nu al??
Zie het mededelingen forum.

Aannames zijn fataal.

• Muppet
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Klein vraagje, volgens mij als ik het zo lees is de [HK] er al. Maar ik zie hem nog niet. Aangezien mijn post op dit moment snap ik dat wel maar ik had er 800 ongeveer en meer technisch dan [SG] posts.

Maar alles was weer terug gezet crash bla bla naar vlak nadat ik geregistreerd had.

Heb ik gewoon pech ??

Ik weet niet of het al gevraagd is maar ik vond 11 pagina's een beetje veel om door te lezen zo ja sorry.

Vind het in ieder geval een hele goede verandering. De verplaatsing van [SG] naar onderen al maar dit is nog beter. Well done.

There is no art to find the minds construction in the face

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Op dinsdag 19 juni 2001 15:35 schreef -Muppet- het volgende:
Klein vraagje, volgens mij als ik het zo lees is de [HK] er al. Maar ik zie hem nog niet. Aangezien mijn post op dit moment snap ik dat wel maar ik had er 800 ongeveer en meer technisch dan [SG] posts.

Maar alles was weer terug gezet crash bla bla naar vlak nadat ik geregistreerd had.

Heb ik gewoon pech ??

Ik weet niet of het al gevraagd is maar ik vond 11 pagina's een beetje veel om door te lezen zo ja sorry.

Vind het in ieder geval een hele goede verandering. De verplaatsing van [SG] naar onderen al maar dit is nog beter. Well done.
Euh...

Kort & Bondig, ja, je hebt pech.

Hebben we lang over overlegd, maar uiteindelijk besloten om het met de huidige aantal postings te doen, omdat het anders door de crash teveel werk zou zijn handmatig dingen toe te kennen, en er ook misbruik van gemaakt zou kunnen worden.

Aannames zijn fataal.

• Muppet

Muppet

Dacht ik al jammer maar komt wel weer goed :)

Jullie doen zeker niet aan smeergeld 8-)

Neem wel aan dat alles goed gaat en hoe is het daar . . . werkt het allemaal naar wens.

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:15

Sharky

Skamn Dippy!

waar tellen posts nou wel en niet mee?

in general chat niet heb ik begrepen, niet in LA en waar nog meer niet?

This too shall pass

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Op dinsdag 19 juni 2001 15:56 schreef sharkyOnline het volgende:
waar tellen posts nou wel en niet mee?

in general chat niet heb ik begrepen, niet in LA en waar nog meer niet?
GC, LA en SU.

Aannames zijn fataal.

• Muppet

Muppet

Alles wat niet Tweak related is.

Ik neem aan [GC] en [GTT] alle PC gerelateerde post tellen dus wel.

En niet
  • "Hoe ziet jouw desktop eruit" "Hoe zit jouw kast eruit" "etc"
TE laat

[Off Topic]
sinds de verhuizing heb ik wel last dat het heel lang duurt dat het post/edit scherm verschijnt. Het browsen door de topics gaat wel snel. Aan mijn verbinding kan het niet liggen. Ben ik de enige ??
[/Off Topic]

• Eindbaas
  • Laatst online: 19-11 20:11
neen

Verwijderd

Waarom kan niemand z'n techpostings opzoeken? Is dat zo lastig dan? Vermeld het nog ergens wat duidelijker.

Het is toch gewoon zoeken op username en dan de techfora selecteren?
Of ben ik nu zo simpel? :)

• Grrrrrene
  • Niet online
Op dinsdag 19 juni 2001 18:41 schreef Prankster het volgende:
Waarom kan niemand z'n techpostings opzoeken? Is dat zo lastig dan? Vermeld het nog ergens wat duidelijker.

Het is toch gewoon zoeken op username en dan de techfora selecteren?
Of ben ik nu zo simpel? :)
Wordt over overlegd momenteel, ff geduld nog...

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 14:23 schreef Llewella het volgende:
Ja en ik ook alleen mag ik HK niet in :(
Omdat ik niet technisch aangelegd ben en als ik ergens mee zit ik het eerst via de search zoek en toch wel een antwoord op mijn vraag vind...
Belachelijk hoor :'(
Net als dat er niemand reageert op mijn post een paar posts terug...
Niemand kan mij de antwoorden geven.... :(
Ik vind het BTW wel een beetje onfair maar jah... zo zijn er wel meer die dat vinden denk ik

• vanwegen
  • Laatst online: 27-10 12:13

vanwegen

-:|:-

Je zoekactie naar 'vanwegen' leverde 138 resultaten op, met alleen de techfora geselecteerd :(

En toen was m'n signature weg :(

• Unknown
  • Niet online
Waarom zie ik die huiskamer nog niet, 580 posts en ik zit bijna nooit in SG en ben al anderhalf jaar actief ???

Update.......uiloggen en weer inloggen en het probleem is verdwenen......:)

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
Op dinsdag 19 juni 2001 21:52 schreef vanwegen het volgende:
Je zoekactie naar 'vanwegen' leverde 138 resultaten op, met alleen de techfora geselecteerd :(
ow jij bent er bijna......ik zit nu net op de 100.........hendige zooi ik zit nu constant in mn achterhoofd met 'ik MOET wat posten' zodat ik aan 150 kom :)

PIII 800@804 Mhz

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 21:45 schreef Lady_Chi_Chi het volgende:

[..]

Omdat ik niet technisch aangelegd ben en als ik ergens mee zit ik het eerst via de search zoek en toch wel een antwoord op mijn vraag vind...
Ik vind het BTW wel een beetje onfair maar jah... zo zijn er wel meer die dat vinden denk ik
En ik ben er ook nog :) En ik mag ook de huiskamer niet in. 't Is wat :+
(kan er dus niet mee zitten. Komt nog wel 'es. Ooit :) Het enige wat ik jammer vind is dat het idee nú pas is doorgevoerd. (Met een ;) voor Floris en IceStorm :P )

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 21:45 schreef Lady_Chi_Chi het volgende:

[..]

Ik zal ff je post behandelen ok :? :)
- Hoeveel posts moet ik nog voor dat ik in HK toegelaten wordt?
Je hebt 150 technische posts nodig en moet 2 maanden zijn geregistreerd
- Wat zijn allemaal TF(Technische Fora)...?? Is dat ook internet en telefonie want daar wil ik ook nog wel eens graag posten...
Dat staat allemaal niet in dat mededelingenforum ... toevallig....
Internet & Telefonie valt ook onder de techfora, toch een pluspuntje voor je :)
- Waarom worden mensen die minder actief zijn in de fora niet toegelaten.. ik weet dat dit een erg gevoelig discussiepunt is
maar als ik iets technisch wil weten druk ik altijd braaf op search en meestal heb ik het antwoord dan al gevonden... dan hoef ik daar toch nog niet eens een topic voor te openen?
dat is uiteraard onzin...
We zouden het aantal opgevraagde posts kunne bijhouden, maar we kunne niet zien of de post ook daadwerkelijk gelezen wordt, dus dat is erg fraudegevoelig snap je :?
Tweakers hebben recht op een onzin forum, maar er komen ook veel newbie's op af die enkel alleen voor onzin komen, daarom is bepaald dat het een privilege van de 'diehard' tweakers is zodat er toch een onzinforum mogenlijk is zonder last te hebben van de newbe's die geen enkele interesse hebben in de tech-stuff, het is immers een compu-gerelateerd forum en geen algemeen forum...
Snap je :?
Jullie kunnen toch wel eens beoordelen naar wat mensen hebben gepost?
Hou je dan aan die 60 dagen inschrijftijd en die 150 posts maar dan niet alleen in TF
posts beoordelen wordt veel te veel werk als je nagaat hoeveel er per dag op GoT gepost worden, daarbaast is de mening van een moderator niet altijd even consequent en zou dat veel meer probs geven...

Het is heel vervelend voor de mensen die niet zo technisch onderbouwd zijn, mensen die lurken op de techfora, mensen die hun account zijn kwijtgeraakt tijdens de bigcrash...

Maar als we een dergelijk forum willen zonder dat meteen het forum wordt bedolven onder newbe's die enkel voor onzin komen is dit toch de beste (praktische/technische) oplossing, hierdoor hebben we een garantie dat mensen daadwerkelijk voor de tech fora komen en niet alleen komen om gezellig te chatten...

Ik hoop dat je het begrijpt...

• Apache
  • Laatst online: 18-11 22:50

Apache

amateur software devver

hmmmm, ik heb nu terug bijan 1000 posts (vooral programming en website scripting), en ben bijna een jaar geregistreerd, toch zie ik de huiskamer niet?

haten jullie mij zo hard dat ik niet binnen mag ofzo :'(

;)

If it ain't broken it doesn't have enough features

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 23:38 schreef Apache het volgende:
hmmmm, ik heb nu terug bijan 1000 posts (vooral programming en website scripting), en ben bijna een jaar geregistreerd, toch zie ik de huiskamer niet?

haten jullie mij zo hard dat ik niet binnen mag ofzo :'(

;)
Probeer je koekies, weet ik veel wat allemaal te lozen, want je hoort de HK in te mogen...

• Muppet

Muppet

Arrrgghhh nog maar 50 en ik zat toch echt over de 500 nou ja . . .

Als het alleen maar /onzin is dan mis ik ook niet zo veel.

Maar om nog even terug te komen het duurt echt heel lang voordat het post scherm tevoorschijn komt heeft dat met de verhuizing te maken ?? Eerst was het er binnen een seconde. En ik heb hier een 2mbit lijn dus dat is het niet. Soms krijg ik 3 keer een time out ??

• Muppet

Muppet

Wat ik nog even wilde toevoegen is dat ik sonds deze regeling regelmatig mensen betrap met post in Pc related Forums zoals:

"inderdaad"
"vind ik nou ook"
"Helemaal mee eens"

etc. etc.

Wat volgens mij alleen wordt gedaan om aan die 150 te komen (ja zo kan ik het ook). Nou vind ik dit niet eerlijk omdat ik gewoon alleen post als ik iets toe te voegen heb anders laat ik het gewoon. Oke oke mischien is 1 of 2 posts maar uitzonderingen bevestigen de regel :)

Ik weet dat hier niks aan te doen valt maar wilde het toch even kwijt.

Wat me ook opvalt is dat mensen minder snel geneigd zijn om de edit knop te gebruiken.

Om maar een voorbeeld te geven (geheel willekeurig)
[topic=165164]

Zijn er toch een aantal (7 a 8) die onder 1 post hadden gekund.

Verwijderd

Nouhou ik kan er niet in :'(

• Muppet

Muppet

Op woensdag 20 juni 2001 15:04 schreef Pacific_Ocean het volgende:
Nouhou ik kan er niet in :'(
1 van de voorbeelden gelukkig telt [LA] niet :) maar leuk geprobeerd.

Verwijderd

Op woensdag 20 juni 2001 15:11 schreef -Muppet- het volgende:

[..]

1 van de voorbeelden gelukkig telt [LA] niet :) maar leuk geprobeerd.
:?

Ik heb deze hele topic niet gelezen hoor :+

Ik deel gewoon alleen ff mee dat ik het achterlijk vind dat ik er niet in kan vanwege die harde schijf crash, want ik had echt wel meer als 150 zinnige posts :)

• chem
  • Laatst online: 00:04

chem

Reist de wereld rond

MOOI

nu kan ik temniste in SG kijken en staat er iig nog een BEETJE normale topics

hoeveel blauw-groene haren je cavia heeft vraag je je maar lekker af in HK... kan ik dat fijn negeren, en toch een beetje off-topic gaan in SG...

PERFECT.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 22:04 schreef Llewella het volgende:

Ik zal ff je post behandelen ok :? :)

Je hebt 150 technische posts nodig en moet 2 maanden zijn geregistreerd
HOEVEEL MOET IK NOG?

Ik weet dat ik 150 posts nodig heb, maar Hoeveel moet ik NOG?
Jaa het is wel moeilijk hoor lezen :p
Grapje ;)
Ik wil alleen weten hoeveel ik nog nodig heb zodat ik HK binnenkan :)

Kan ik dat ergens opzoeken?

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:08

Floor-is

5.2

Als je in het tempo doorgaat als je de afgelopen 250 dagen hebt gedaan qua techposts, moet je nog 821,43 dagen doorposten voor je er in mag :Y)

Bericht hierboven

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56

Kirpeknots

Wazzup!

Floris ga eens slapen. Het is al veel te laat. ;)

• funnie
en ik?
had ik met mijn twee jaar goed geschat lol ?

• Grrrrrene
  • Niet online
Op donderdag 21 juni 2001 03:10 schreef funnie het volgende:
en ik?
had ik met mijn twee jaar goed geschat lol ?
29 techposts in 246 dagen, de rest reken je zelf maar uit, het is veel te laat om te rekenen :P

• Grrrrrene
  • Niet online
Op donderdag 21 juni 2001 01:52 schreef Lady_Chi_Chi het volgende:

[..]

HOEVEEL MOET IK NOG?

Ik weet dat ik 150 posts nodig heb, maar Hoeveel moet ik NOG?
Jaa het is wel moeilijk hoor lezen :p
Grapje ;)
Ik wil alleen weten hoeveel ik nog nodig heb zodat ik HK binnenkan :)

Kan ik dat ergens opzoeken?
Aantal SG-posts: 97
Aantal HK-posts: 6
Aantal NSTM-posts: 101
Aantal LA/SU-posts: 41
Aantal tech-posts: 36
Totaal posts: 281

Nee, dat kun je nergens opzoeken, is crew-only info :)

Ow, BTW: AntonT heeft dit scriptje gemaakt, dus bedank niet alleen mij ;)

• funnie
hmm . Dus ik moet er nog heeeeeeeeeel wat...
Nah eerst morgen fijn een weekie op vakantie..
Ga ik daarna weer proberen nuttig te zijn :)
Ooit....hahahhaa

CU all volgende week weer eens
doeizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

(ps wat zijn nu dan onzin posts? Hoe kom ik erachter dat jullie vinden dat ik onzin post?
Want dat is dus niet mijn bedoeling. Ik probeer echt nuttig te zijn. )

• asmoday
  • Laatst online: 15-05-2023

asmoday

1349

Op donderdag 21 juni 2001 04:18 schreef funnie het volgende:
(ps wat zijn nu dan onzin posts? Hoe kom ik erachter dat jullie vinden dat ik onzin post?
Want dat is dus niet mijn bedoeling. Ik probeer echt nuttig te zijn. )
Deze post van mij is bijv een onzinpost. Duidelijk nu? ;)

Ik zit nu te GoTten omdat er zo'n fucking mug op mijn kamer me wakker vliegt te zoemen enzo. :(
En als ik ergens een hekel aan heb is het wel muggen. :(

Gotta Kill em'all.

[edit]Hehe, 1 down >:) 3247926591 to go :(
ik ben pitten :Z [/edit

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul

• _Menno_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:30
Op donderdag 21 juni 2001 04:06 schreef Grrrrrene het volgende:

Lijkt me handig als er in GoT een functie wordt ingebouwd waarmee je dit ook zelf kan opzoeken. Anders wordt dit topic echt zo'n hoeveel moet ik er nog topic.

• HariZ
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 03-10 23:02
Op donderdag 21 juni 2001 04:06 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Kun je ook even zo'n mooi overzichtje van mij geven? Ik wil het ook wel eens weten... :)

Doordat er minder onzin in SG komt, ben ik trouwens wel geneigd om meer in de techfora te posten ook. Wel goed op zich misschien ook, ik ben toch een systeembeheerder... :P

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nee, dat kun je nergens opzoeken, is crew-only info
Dit soort statistiekjes zou iedereen van zichzelf moeten kunnen zien.

Ik bedoel, lijkt me toch weinig geheims aan ofzo?

Virussen? Scan ze hier!

• HariZ
Op donderdag 21 juni 2001 08:16 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Dit soort statistiekjes zou iedereen van zichzelf moeten kunnen zien.

Ik bedoel, lijkt me toch weinig geheims aan ofzo?
Ja, idd... zou standaard bij profile ofzo moeten staan... Je hoeft et niet van anderen kunnen zien, maar van jezelf mag toch wel?

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op donderdag 21 juni 2001 08:20 schreef HariZ het volgende:

[..]

Ja, idd... zou standaard bij profile ofzo moeten staan... Je hoeft et niet van anderen kunnen zien, maar van jezelf mag toch wel?
Inderdaad. En als je het alleen van jezelf kunt zien voorkom je ook het zielige 'ik heb lekker meer HK/tech/whatever-posts dan jij, lekker puh!' gepost.

Virussen? Scan ze hier!

• Mior
  • Laatst online: 11:37
Zou wel handig zijn ja.

Ik kan wel in de HK, maar ben ook wel benieuwd naar dat lijstje, maar als iedereen dat nou wil weten hebben de admins er weer een dag taak bij :)

• HariZ
Op donderdag 21 juni 2001 08:22 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Inderdaad. En als je het alleen van jezelf kunt zien voorkom je ook het zielige 'ik heb lekker meer HK/tech/whatever-posts dan jij, lekker puh!' gepost.
Precies!

Verwijderd

Goed kan iemand mij nou uitleggen hoe of wat?
HK = Huiskamer neem ik aan? omdat zeker een topic die niet in SG thuis hoorde daar naar verhuist is.
Techposts zijn er 36
sjit zeg.... :( volgens mij had ik voor die stomme crash er wel veel meer....

nahja dan maar lekker door posten |:(

• Wilde
  • Niet online
Mhh kan iemand eens kijken hoeveel posts ik nog moet want volgens mij zit ik net over de 150 heen..

Wil toch eens een kijkje nemen in HK

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik wil mijn statistiekjes ook wel eens zien, gewoon nieuwsgierigheid, kan wel in HK en SG enzo :)

Virussen? Scan ze hier!

• Grrrrrene
  • Niet online
Op donderdag 21 juni 2001 14:11 schreef Wilde het volgende:
Mhh kan iemand eens kijken hoeveel posts ik nog moet want volgens mij zit ik net over de 150 heen..

Helaas is AntonT's site ff uit de lucht :( Kijk ik straks wel ff naar...
Op donderdag 21 juni 2001 11:32 schreef Lady_Chi_Chi het volgende:

Goed kan iemand mij nou uitleggen hoe of wat?
HK = Huiskamer neem ik aan? omdat zeker een topic die niet in SG thuis hoorde daar naar verhuist is.
Techposts zijn er 36
sjit zeg.... :( volgens mij had ik voor die stomme crash er wel veel meer....

nahja dan maar lekker door posten |:(
HK is idd HuisKamer, die posts komen idd van een verplaatst topic. Techposts zijn 36, dus je moet er nog 114... Geloof me, ik vind het ook vervelend voor je dat je nog zover moet, maar goed, we moeten ergens een grens trekken en voorlopig is de sfeer in HK goed, dus ik denk dat de grens i.e.g. niet te laag ligt...

• Eindbaas
ik kan er nog niet in :(

• Grrrrrene
  • Niet online
Op donderdag 21 juni 2001 14:14 schreef wildhagen het volgende:
Ik wil mijn statistiekjes ook wel eens zien, gewoon nieuwsgierigheid, kan wel in HK en SG enzo :)
Aantal SG-posts: 1352
Aantal HK-posts: 29
Aantal NSTM-posts: 202
Aantal LA/SU-posts: 1270
Aantal tech-posts: 3372
Totaal posts: 6225
Stuffis Generalis? OK
Huiskamer? OK

• Grrrrrene
  • Niet online
Op donderdag 21 juni 2001 15:14 schreef wouter76 het volgende:
ik kan er nog niet in :(
Klopt, te weinig techposts nog:

Aantal SG-posts: 181
Aantal HK-posts: 3
Aantal NSTM-posts: 9
Aantal LA/SU-posts: 43
Aantal tech-posts: 61
Totaal posts: 297
Stuffis Generalis? OK
Huiskamer? Nee!

• Grrrrrene
  • Niet online
Op donderdag 21 juni 2001 14:11 schreef Wilde het volgende:

Aantal SG-posts: 112
Aantal HK-posts: 4
Aantal NSTM-posts: 5
Aantal LA/SU-posts: 13
Aantal tech-posts: 206
Totaal posts: 340
Stuffis Generalis? OK
Huiskamer? OK

• Grrrrrene
  • Niet online
Voor iedereen die meent HK/SG in te mogen aan de hand van bovenstaande statistieken, lees eerst het sticky topic in LA

("ik kan de SG / HK niet zien"?)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op donderdag 21 juni 2001 16:21 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Stuffis Generalis? OK
Huiskamer? OK
:? :?

Ik heb er meer dan 6000.... bepaald geen 340 dus. Of is dit alleen post-BC3?

Virussen? Scan ze hier!

• JvS
  • Laatst online: 09:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 21 juni 2001 16:25 schreef wildhagen het volgende:

[..]

:? :?

Ik heb er meer dan 6000.... bepaald geen 340 dus. Of is dit alleen post-BC3?
Ben jij wilde dan? :)

Ik ben nu eigenlook ook wel nieuwschierig (spuit 11 :P ).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ben jij wilde dan?
Nee, maar Grrrrrene quote mij, dus het gaat ook over mij, lijkt me :)

Virussen? Scan ze hier!

• Grrrrrene
  • Niet online
Op donderdag 21 juni 2001 16:28 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Nee, maar Grrrrrene quote mij, dus het gaat ook over mij, lijkt me :)
Check mijn edit... Was mijn fout |:(

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op donderdag 21 juni 2001 16:28 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Check mijn edit... Was mijn fout |:(
ah.... en ikke? ;)

Virussen? Scan ze hier!

• Grrrrrene
  • Niet online
Op donderdag 21 juni 2001 16:27 schreef JvS het volgende:

[..]

Ben jij wilde dan? :)

Ik ben nu eigenlook ook wel nieuwschierig (spuit 11 :P ).
Nou, vooruit dan maar, maar het moeten er niet teveel worden die erom gaan vragen:

Aantal SG-posts: 64
Aantal HK-posts: 94
Aantal NSTM-posts: 69
Aantal LA/SU-posts: 186
Aantal tech-posts: 595
Totaal posts: 1008
Stuffis Generalis? OK
Huiskamer? OK

• Grrrrrene
  • Niet online
Op donderdag 21 juni 2001 16:29 schreef wildhagen het volgende:

[..]

ah.... en ikke? ;)
*zucht*, er staat dus: check mijn edit, ik heb per ongeluk het verkeerde user ID gebruikt, wilde en wildhagen lijkt veel op elkaar als je snel leest :)

• Wilde
  • Niet online
Op donderdag 21 juni 2001 16:23 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Stuffis Generalis? OK
Huiskamer? OK
He maar ik zou hem dus wel moeten kunnen zien ? Heb al eens uitgelogged, cache+cookies geleegd maar ik zie vrij weinig HK :o

Wil verder niet lastig zijn hoor :*

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

• Grrrrrene
  • Niet online
Op donderdag 21 juni 2001 16:24 schreef Grrrrrene het volgende:
Voor iedereen die meent HK/SG in te mogen aan de hand van bovenstaande statistieken, lees eerst het sticky topic in LA

("ik kan de SG / HK niet zien"?)
Dit zegt genoeg hoop ik? Daar staat duidelijk uitgelegd wat je zelf eraan moet doen...

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op donderdag 21 juni 2001 16:34 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

*zucht*, er staat dus: check mijn edit, ik heb per ongeluk het verkeerde user ID gebruikt, wilde en wildhagen lijkt veel op elkaar als je snel leest :)
Hmm, ik moet mezelf toch eens gaan inschrijven voor de cursus 'Begrijpend lezen'. Momentje...

Virussen? Scan ze hier!

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Wildhagen :

Aantal SG-posts: 1352
Aantal HK-posts: 29
Aantal NSTM-posts: 202
Aantal LA/SU-posts: 1273
Aantal tech-posts: 3373
Totaal posts: 6229
Stuffis Generalis? OK
Huiskamer? OK

Jouw stats.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

mag ik mijn stats ook weten ?

• Grrrrrene
  • Niet online
Op donderdag 21 juni 2001 20:51 schreef hazes het volgende:
mag ik mijn stats ook weten ?
Van mij wel, maar de check is offline, zaterdag kan het pas weer...

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-11 22:18
Op donderdag 21 juni 2001 21:00 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Waarom zouden users dit niet bij zichzelf kunnen chacken?
er zit toch geen gevaar aan? Of is er een risico dat mensen weer posten om het posten? (je snapt wel ;) )

• Grrrrrene
  • Niet online
Op donderdag 21 juni 2001 22:33 schreef Maxonic het volgende:

[..]

er zit toch geen gevaar aan? Of is er een risico dat mensen weer posten om het posten? (je snapt wel ;) )
Psies, dat is het dus :)

• JvS
  • Laatst online: 09:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 21 juni 2001 22:33 schreef Maxonic het volgende:

[..]

Ik hoorde een mooi verhaal over dat users zich dan "onnatuurlijk" zouden gaan gedragen :)

Dus eerst opvallend veel techposts, tot de 150 en dan ineens alleen maar HK posts...

Een scriptje om dit bij te houden zou leuk zijn >:) Gewoon elke nacht van 5 tot 5:30 ff alle users afstruinen enzo :P

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Geloof dat die check niet helemaal klopt ik zag pas nog iemand weet niet wie meer. Met maar 38 posts en die was al leuk aan het posten in de huiskamer? hoe kan dat nu ?.

• GaMeOvEr
  • Nu online

GaMeOvEr

Is een hork.

Op donderdag 21 juni 2001 23:41 schreef semsite het volgende:
Geloof dat die check niet helemaal klopt ik zag pas nog iemand weet niet wie meer. Met maar 38 posts en die was al leuk aan het posten in de huiskamer? hoe kan dat nu ?.
semsite :

Dat kan als er een topic gemoved is naar de HK. Dan komen er dus ook reacties van users in de HK, die daar niet kunnen posten, want die reacties verhuizen natuurlijk met het topic mee.

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Ik kom er ook niet in :(

Verwijderd

Wat zijn mijn stats? please ;)

Verwijderd

Op vrijdag 22 juni 2001 12:44 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

semsite :

Dat kan als er een topic gemoved is naar de HK. Dan komen er dus ook reacties van users in de HK, die daar niet kunnen posten, want die reacties verhuizen natuurlijk met het topic mee.
jah idd zo had ik het nog niet bekeken. thx

• Eindbaas
zou eigenlijk niet mogen imho

Verwijderd

Op donderdag 21 juni 2001 21:00 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Nou Grrrrrene... wat dacht je ervan? :P Of een ander modje/adje. Wat zijn mijn stats?

Verwijderd

en wat zijn mijn stats? :)

• blue eyes
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:10
NU ga je dit soort berichten ook krijgen, posten om maar aan de 150 te komen.

iig heb ik er nu weer een bij.

Oeps, of niet, is geen techpost :)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

iig heb ik er nu weer een bij.
Jammer voor jou, maar LA-posts tellen niet mee.

En het is nog eens lame ook om een topic nutteloos omhoog te schoppen.

Virussen? Scan ze hier!

• Bulldog
  • Niet online
Op zondag 24 juni 2001 10:36 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Jammer voor jou, maar LA-posts tellen niet mee.

En het is nog eens lame ook om een topic nutteloos omhoog te schoppen.
Idd. en bovendien schiet je er helemaal niets mee op |:(

Verwijderd

uhmm...ff cliché vraagje hoor...maaruh....hoeveel moet ik nog ?

:o

• Jaymz
  • Nu online

Jaymz

Keep on moving !

Op maandag 13 augustus 2001 00:39 schreef hazes het volgende:

:? Hoeveel techposts heb ik ?

We geven geen lijstjes meer, met hoeveel techposts je hebt. Het is ook niet de bedoeling dat je daarover topics gaat openen. Een indicatie kan je krijgen door naar je eigen username te zoeken in de techfora. Dan zie je in hoeveel threads je hebt gereageerd.
Zoek dan dus op je username in alle fora, behalve SU, LA en W&L. Dan zie je in hoeveel threads je hebt gereageerd. Als je 150 techposts hebt, zal de huiskamer vanzelf zichtbaar worden. Je status wordt dan automatisch omgezet. Dit gebeurt een keer per dag ('s nachts), dus begin niet gelijk te zeuren als je nét de 150 techposts denkt te hebben.
:? Moet je hiervoor een oud topic omhoogschoppen.

Foei

• zeef
  • Laatst online: 29-11 01:17
Op maandag 13 augustus 2001 00:39 schreef hazes het volgende:

ei kulleke ! dagge bedankt zeid, da witte !

• Ramon
  • Laatst online: 13:37
Op maandag 13 augustus 2001 02:02 schreef zeef het volgende:

[..]

ei kulleke ! dagge bedankt zeid, da witte !
ehm.... nederlands graag... :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• zeef
  • Laatst online: 29-11 01:17
Op maandag 13 augustus 2001 02:07 schreef Tampie2000 het volgende:

[..]

Mar wa wij 'iero mee mekaar spreke, da's ook gin nederlands, nie waor ? Enne 'ei 'et in z'n profiel staon dattie uit Berrege komt, deer et ik ok gewoont, eej. Vandaarzo.

Anyway het begint een beetje op een HK topic te lijken, maar beste krab, hoe kan jij met 500+ posts geen toegnag tot de HK hebben ? En, hoe kan het dat jij met zo'n postcount net dit topic omhoog schopt ??

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Vind Bredaas ook niet erg hoor!

de betaler vervuilt

• Arno
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

gaat eigenlijk nergens meer over :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.