Op dinsdag 19 juni 2001 21:45 schreef Lady_Chi_Chi het volgende:
[..]
Ja en ik ook alleen mag ik HK niet in

Omdat ik niet technisch aangelegd ben en als ik ergens mee zit ik het eerst via de search zoek en toch wel een antwoord op mijn vraag vind...
Belachelijk hoor

Net als dat er niemand reageert op mijn post een paar posts terug...
Niemand kan mij de antwoorden geven....

Ik vind het BTW wel een beetje onfair maar jah... zo zijn er wel meer die dat vinden denk ik
Ik zal ff je post behandelen ok

- Hoeveel posts moet ik nog voor dat ik in HK toegelaten wordt?
Je hebt 150 technische posts nodig en moet 2 maanden zijn geregistreerd
- Wat zijn allemaal TF(Technische Fora)...?? Is dat ook internet en telefonie want daar wil ik ook nog wel eens graag posten...
Dat staat allemaal niet in dat mededelingenforum ... toevallig....
Internet & Telefonie valt ook onder de techfora, toch een pluspuntje voor je

- Waarom worden mensen die minder actief zijn in de fora niet toegelaten.. ik weet dat dit een erg gevoelig discussiepunt is
maar als ik iets technisch wil weten druk ik altijd braaf op search en meestal heb ik het antwoord dan al gevonden... dan hoef ik daar toch nog niet eens een topic voor te openen?
dat is uiteraard onzin...
We zouden het aantal opgevraagde posts kunne bijhouden, maar we kunne niet zien of de post ook daadwerkelijk gelezen wordt, dus dat is erg fraudegevoelig snap je

Tweakers hebben recht op een onzin forum, maar er komen ook veel newbie's op af die enkel alleen voor onzin komen, daarom is bepaald dat het een privilege van de 'diehard' tweakers is zodat er toch een onzinforum mogenlijk is zonder last te hebben van de newbe's die geen enkele interesse hebben in de tech-stuff, het is immers een compu-gerelateerd forum en geen algemeen forum...
Snap je

Jullie kunnen toch wel eens beoordelen naar wat mensen hebben gepost?
Hou je dan aan die 60 dagen inschrijftijd en die 150 posts maar dan niet alleen in TF
posts beoordelen wordt veel te veel werk als je nagaat hoeveel er per dag op GoT gepost worden, daarbaast is de mening van een moderator niet altijd even consequent en zou dat veel meer probs geven...
Het is heel vervelend voor de mensen die niet zo technisch onderbouwd zijn, mensen die lurken op de techfora, mensen die hun account zijn kwijtgeraakt tijdens de bigcrash...
Maar als we een dergelijk forum willen zonder dat meteen het forum wordt bedolven onder newbe's die enkel voor onzin komen is dit toch de beste (praktische/technische) oplossing, hierdoor hebben we een garantie dat mensen daadwerkelijk voor de tech fora komen en niet alleen komen om gezellig te chatten...
Ik hoop dat je het begrijpt...