leesrechten SG en HK

Pagina: 1
Acties:

• nrg
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12:43
zoals eerder te lezen was in een oudere post (ook vandaag), ben ik mijn oude user account kwijt geraakt, en moet ik nu dus opnieuw mijn 60 (? zoiets toch ?)dagen volmaken, en de 150 (?) postings.

is het niet mogelijk alle users leesrechten te geven in de SG en HK, maar geen schrijfrechten ?

ik vind/vond de SG altijd wel leuk om te lezen, maar poste daar niet zo snel.

of (beetje raar misschien), met een soort 'quiz' users lees(/scrijf)rechten te geven ?

merci alvast voor (nuttige) reacties

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:08

Floor-is

5.2

Op zondag 17 juni 2001 13:51 schreef cest_moi-le_roi dittus:
is het niet mogelijk alle users leesrechten te geven in de SG en HK, maar geen schrijfrechten ?
Slecht plan IMO. Ga ik niet verder toelichten...
of (beetje raar misschien), met een soort 'quiz' users lees(/scrijf)rechten te geven ?
En dan? Dan werkt dat hele "rechtensysteem" dat we hebben opgezet alsnog niet, nee wederom geen optie IMO.

Bericht hierboven

Verwijderd

tis jammer maar ooit komen we er wel...gewoon posten :)..

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-12 17:26
Op zondag 17 juni 2001 14:03 schreef Xtentic het volgende:
tis jammer maar ooit komen we er wel...gewoon posten :)..
LA telt NIET mee voor die posts btw :)

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:08

Floor-is

5.2

Op zondag 17 juni 2001 14:07 schreef poohbeer het volgende:

[..]

Hej dat had ik ook al verteld ergens :P

Bericht hierboven

• witchdoc
[topic=163469]
hij heeft andere oplossing gevonden :)
Nu mag iemand mij toch eens wijsmaken hoe een adje/modje zulke posts eruit kan filteren bij die persoon onder het motto van nuttige posts ofzo voor ie de hk in mag.
Ok, dit keer meld ik het maar da's puur om de vraagstelling te helpen. en is het serieus overdreven om zulke, niet bepaald nuttige, posts te melden in su.

• dextertje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:47

[..]

In de FAQ/op T.net staat:
Een user moet dus 60 dagen op GoT geregistreerd zijn EN 150 (of meer) reacties hebben geplaatst op de techfora (niet GC-fora dus).
Niks over LA dus. En (voor mij belangrijker) ook niks over TMF...
Ik snap het idee wel dat het niet de bedoeling is om alle users leesrechten te geven, maar is het niet een idee om bijvoorbeeld een (half) jaar na registratie wel leesrechten te geven en geen schrijfrechten? 't Lijkt me wel relaxt om na wat lurken op de techfora en op TMF en hier en daar een postje te plaatsen even te kijken in wat men in de huiskamer te melden heeft. Vooral als jullie echt zo streng tegen flames gaan optreden als jullie van plan zijn. :Y)

En ik denk niet dat veel mensen zich alleen gaan registreren om over 6 maanden of een jaar in de huiskamer een kijkje te kunnen nemen.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

[quote]
[quote]Een user moet dus 60 dagen op GoT geregistreerd zijn EN 150 (of meer) reacties hebben geplaatst op de techfora (niet GC-fora dus).
En dit lezende vraag ik me af of posts in het DPC-forum wel geteld worden. Immers, ook dit is geen techforum, maar staat wél in Softe Goederen.

FAQ is dus inconsequent en onjuist, óf de ads/mods zijn dat.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

mmm stomme vraag maar hoe zie je hoe lang je hier al geregd bennt/

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

door op dit icoontje te klikken achter één van je posts: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/i/profile.gif

Virussen? Scan ze hier!

• witchdoc
Op zondag 17 juni 2001 15:17 schreef clvy82 het volgende:
mmm stomme vraag maar hoe zie je hoe lang je hier al geregd bennt/
rechtboven je eige post, dat gezichtje met 'kaart' erbij, klik daar een keer op

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/i/profile.gif

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 15:14 schreef wildhagen het volgende:

[..]

En dit lezende vraag ik me af of posts in het DPC-forum wel geteld worden. Immers, ook dit is geen techforum, maar staat wél in Softe Goederen.

FAQ is dus inconsequent en onjuist, óf de ads/mods zijn dat.
Jij iig niet, want jij blijft consequent zeuren |:(
No flame intended, maar wat ik dus niet snap, is dat een aantal mensen zich om iets waar ze niet willen komen zich druk blijven maken :?
Maar dat zal alles met mijn naïviteit te maken hebben.

(goh en dit is mijn 305de post, maar in LA dus hij telt niet mee.. 'tis wat :+ )

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Jij iig niet, want jij blijft consequent zeuren
Hmm, als ik jouw nick zoek, vind ik ook alleen hoop onzin en gezever, dus de pot verwijt de ketel dat-ie zwart ziet gaat voor jou aardig op.

En sinds wanneer valt het vaststellen van een feit onder de categorie 'zeuren'?

Anywayz, jou reply is een grote troll, dus ik ben out of this topic.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

shit dankje dat wist ik maar ik keer er steeds overheen hahaha

• Blue-eagle
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Imo, voldoe ik aan de rechten voor de HK, maar ik zie hem niet en kan er ook niet in!

Aan mijn aantal posts zal het niet liggen, en ook niet aan het aantal dagen geregistreerd...

Wie helpt me hier uit?? Of gelden WD&G en PW niet mee als techfora?

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 15:22 schreef wildhagen het volgende:

[..]

Hmm, als ik jouw nick zoek, vind ik ook alleen hoop onzin en gezever, dus de pot verwijt de ketel dat-ie zwart ziet gaat voor jou aardig op.

En sinds wanneer valt het vaststellen van een feit onder de categorie 'zeuren'?

Anywayz, jou reply is een grote troll, dus ik ben out of this topic.
Och, over potten en ketels ieder zn mening :)

Maar ik kan sinds 3 dagen weer op GoT, ben zeer benieuwd naar hoe het nou precies is gegaan met SG en HK, (aangezien ik me daar toen ik kroeg-mod was (vandaar dat je mn nick in -in jouw ogen- "zeur-en zever topics" misschien wat vaker tegen komt :? ) ook nogal sterk voor heb gemaakt) en heb dus alle topics erover nagelezen.

Sjah, en toen kwam ik tot eerder gepostte conclusie :) If troll, then excuses, was mogelijk wat te impulsief gepost.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

DPC is nu Soft waar forum zodat de DPCérs ook blij meekunnen HKén.

Indien mensen dat inconsequent vinden kunnen we DPC weer naar GC (onderaan de lijst verplaatsen dus helemaal geen publiek) en niet meetellen.
Als de crew coulant is en zo min mogelijk users wilt benadelen en vervolgens voor inconsequent wordt uitgemaakt.... grom

TMF zou mee moeten tellen, maar waarom dat niet gebeurt?

• witchdoc
Op zondag 17 juni 2001 16:13 schreef ecteinascidin het volgende:TMF zou mee moeten tellen, maar waarom dat niet gebeurt?
lighten up ectading.. niemand heeft ooit gezegd dat't makkelijk zou zijn.. het leven van een modje :P
Waarom TMF niet meetelt? Zelfde redenering als waarop LA niet meetelt misschien?

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kan iemand mij vertellen hoe ik kan zien hoeveel non SG posts ik heb ?

Niet dat ik onzinnige replies ga geven om me'n posts omhoog te halen, maar ik ben wel benieuwd hoe ver ik van de huiskamer af zit(heb nu geen toegang namenlijk)

Wilde

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-12 15:56
Op zondag 17 juni 2001 17:00 schreef Wilde het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik kan zien hoeveel non SG posts ik heb ?

Niet dat ik onzinnige replies ga geven om me'n posts omhoog te halen, maar ik ben wel benieuwd hoe ver ik van de huiskamer af zit(heb nu geen toegang namenlijk)

Wilde
Wil ik ook weleens weten...

Heb het aan een mod via ICQ gevraagd maar die zegt dat alleen een admin dat kan maar welke weet hij ook niet..

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Waarom zoeken jullie dat zelf niet op? Als je nou gewoon ff met de search in de techfora op je nickname zoekt kom je al een heel eind...

Je zoekactie naar 'Wilde' leverde 81 resultaten op. Resultaten 1 - 50.

Je zoekactie naar 'sir_killalot' leverde 47 resultaten op. Resultaten 1 - 47.

Dicht in de buurt dus... Houd er rekening mee dat als je 2x in een thread reageert dat dat hier niet te zien is.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11 01:17

[..]

Hmm da's wel jammer van alle serieuze input over het wel en wee van t.net en GoT van sommigen onder ons............

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-12 15:56
Op zondag 17 juni 2001 19:08 schreef oVRoM het volgende:
Waarom zoeken jullie dat zelf niet op? Als je nou gewoon ff met de search in de techfora op je nickname zoekt kom je al een heel eind...

Je zoekactie naar 'Wilde' leverde 81 resultaten op. Resultaten 1 - 50.

Je zoekactie naar 'sir_killalot' leverde 47 resultaten op. Resultaten 1 - 47.

Dicht in de buurt dus... Houd er rekening mee dat als je 2x in een thread reageert dat dat hier niet te zien is.
Ja duh !

Maar ik ga niet elk topic weer doorlezen en tellen hoeveel ik daar gepost heb.. :z :z

• dextertje
Op zondag 17 juni 2001 14:02 schreef Floris Diemel het volgende:
Slecht plan IMO. Ga ik niet verder toelichten...
Toch wel jammer. Ik denk namelijk dat veel users wel erg geirriteerd zullen raken als ze hun topic niet kunnen vinden.
Bijvoorbeeld iemand die een topic in SG post, die net in het redelijk grote grijze gebied SG/HK ligt. Moderator moved 'm naar HK. Maar topicstarter kan daar niet kijken, dus weet hij dat niet. Vraagje in LA...
"Verplaatst naar HK, en het is een userprobleem, niet het onze, dat jij je antwoord op je vraag niet meer kan lezen"

Als het verder een normale, nette user is, die echter gemiddeld maar tijd heeft om 1 post per dag in de techfora te plaatsen (en de rest vind die met tfs), dan moet hij nog honderd dagen wachten voordat hij z'n topic ook maar kan lezen...

En het probleem wordt volledig bij hem gelegd. Lijkt me niet erg respectvol t.a.v. de user. Zeker niet als het iemand is die veel nuttigs in LA of W&L bij te dragen heeft en uit principe alleen maar nuttige posts doet (behalve dan die ene, die misschien wel nuttig was, maar beter in de HK pastte).

Ja, HK is een gunst, maar het lijkt me erg vervelend om de gunst van het kunnen volgen van je topic opeens te moeten inleveren als gevolg van de komst van HK.

Soepelere criteria voor leesrechten lijken me echt zo gek nog niet. Extra mogelijkheden om toch in HK te kunnen komen lijken me trouwens ook niet zo gek, maar wellicht houdt je met soepelere criteria voor leesrechten alleen al, de hardcore onzin buiten en de users meer tevreden.

't Is maar een suggestie.

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56

Kirpeknots

Wazzup!

Ja Dexter! Mijn gedachten. Ik baal er echt enorm van. Ik zit dus in het grijze gebied maar ga echt niet 2 weken wachten.

Ik ben geregistreerd tussen 1 april en BC3. Dus...

GOT verscherpt de regels.
Ik voldoe aan die regels.
Maar door dat er een technisch mankement is ontstaan en doordat het netwerk niet goed beheerd is krijg ik mijn rechten "gunst" dus niet.

Pffffffffffff.

Hoe serieus willen ze hier op GOT overkomen? Echt zuinig op hun posters zijn ze blijkbaar niet.
Ik heb +80 posts in technische fora staan maar de kans dat ik hier niet meer post is heel hoog.

't is jammer.

Verwijderd

erg jammer

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op zondag 17 juni 2001 22:15 schreef Kirpeknots het volgende:
Hoe serieus willen ze hier op GOT overkomen?
Hoe serieus wil jij eigenlijk overkomen door meteen weg te gaan, alleen maar omdat je iets langer dan een paar andere bezoekers geen onzin mag posten, iets wat voorheen helemaal verboden was?

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 22:19 schreef WouterTinus het volgende:

[..]

Hoe serieus wil jij eigenlijk overkomen door meteen weg te gaan, alleen maar omdat je iets langer dan een paar andere bezoekers geen onzin mag posten, iets wat voorheen helemaal verboden was?
ze hebben mijn serieuze topic dus naar een onzinnige fora geplaatst... begrijp ik hier dus uit :(

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56

Kirpeknots

Wazzup!

[..]

Veel leuke posts worden vanuit SG naar HK gemoved. Als je op mijn user klikt kan je zien dat ik niet alleen larie post.

Maar het is goed.

Ik voel me niet welkom op GOT.

Verwijderd

Als je de regels over wel geen lees/schrijfrecht van nu niet gebruikt wordt iedereen een apart geval. Hoe wil je dat gaan doen dan :?

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op zondag 17 juni 2001 22:22 schreef Kirpeknots het volgende:
Als je op mijn user klikt kan je zien dat ik niet alleen larie post.
Nou dan. Even geduld en je mag in de huiskamer, probleem opgelost.

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Op zondag 17 juni 2001 22:26 schreef WouterTinus het volgende:

[..]

Nou dan. Even geduld en je mag in de huiskamer, probleem opgelost.
hopen dat dat ook bij mij werkt :+

• dextertje
...alleen maar omdat je iets langer dan een paar andere bezoekers geen onzin mag posten, iets wat voorheen helemaal verboden was?
Hmmm, ik had juist begrepen dat de HK niet alleen een onzinforum was en dat bepaalde topics die voorheen wel mochten in SG, daar nu niet meer gedoogd worden.
cybermatrix:
Als je de regels over wel geen lees/schrijfrecht van nu niet gebruikt wordt iedereen een apart geval
Lijkt mij typisch een geval van onzin. 't Is namelijk niet per se waar. Als je andere regels gebruikt, dan wordt niet per se iedereen een apart geval.

• LoCuTuS2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:54

LoCuTuS2000

Resistance is futile

Er zijn van mij iets van 100 posts kwijt geraakt door BC3, het lijkt mij iig een goed plan om een het aantal posts te scheiden tussen GC en de rest, dan kun je zelf zien of je er al bent en als je er al bent en nog geen toegang hebt ff een adje aanspreken, ben zelf namelijk erg benieuwd of ik er al in mag. Heb net in en uitgelogd en ik heb de rechten voor HK niet.
Pagina: 1