Hij is niet de weg kwijt... hij doet gewoon een ultieme Shaggy (It wasn't me
https://www.youtube.com/watch?v=2g5Hz17C4is) i.c.m. een onvervalste Poetin....
blijven ontkennen ook al wordt je betrapt... en daarnaast nog zelf de "tegenstander" beschuldigen van dat waar je zelf van beschuldigd wordt...
zo simpel, maar zo moeilijk te bestrijden blijkbaar...
m.b.t. de argumenten van een aantal landen. Dat snap ik echt niet. Kalusha (Zimbabwe) zegt: "Blatter is altijd goed geweest voor het Afrikaanse voetbal."... Sorry hoor, ben je dan zo simpel? Prins Ali's plannen waren ook goed voor het Afrikaanse voetbal, dus wellicht een idee om beide kandidaten op andere punten te vergelijken? Bijna alle bonden die op Blatter stemden hadden gelijkaardige argumenten. Maar tenzij Prins Ali in zijn campagne had staan: "ik geef geen flikker om Azie en Afrika, ik ga iedere cent lekker in Europe en Zuid-Amerika uitgeven", is dat toch geen argument?
Ik ben bang dat het weer op niets uitdraait... Dat de FA en KNVB straks een grote mond op zetten, maar als puntje bij paaltje komt niet uit de FIFA durven te stappen omdat "het geen zin heeft als je het niet met meerdere landen tegelijk doet"... Binnen de UEFA zullen een aantal landen een "uit de FIFA stappen"-actie zeker niet ondersteunen. Dan is het niet unaniem, en wedden dat de FA en KNVB dan ook heel zwak eieren voor hun geld kiezen. Ik word er bij voorbaat al verdrietig van.