Creditcards zonder limiet.Jopth schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 16:12:
Weet iemand wat voor pasjes dat zijn?
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ach zoveel effect heeft dit niet, die studiebeurs voor hun zoon echter wel.
Sinds de Fransen wel een hele hoge pet van zichzelf op hebben <knip>dfrenner schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 16:14:
Sinds wanneer is Frans zo belangrijk, dacht dat Spaans een grote wereldtaal was...
Houd het eens fatsoenlijk?
[ Voor 9% gewijzigd door Ramzzz op 29-05-2015 16:36 ]
Zou hier moeten komen, binnen tien minuten:Brummetje schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 16:21:
De verkiezing niet live te zien ?
YouTube: LIVE SOON: FIFA 65th Congress 2015 - FIFA President Election
dfrenner schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 16:14:
Sinds wanneer is Frans zo belangrijk, dacht dat Spaans een grote wereldtaal was...
Sinds dat kleine continentje ten zuiden van Europa die taal een paar eeuwen geleden opgedrongen heeft gekregen? Hetzelfde verhaal als Spaans, Portugees en Engels dus. Misschien vind jij het minder erg van het Engels omdat de gemiddelde Amerikaan meer geld heeft dan de gemiddelde Afrikaan?
Da's trouwens wel serieus food for thought: waarom ergeren mensen zich aan Frans, maar veel minder aan Engels; waarom is een samengeraapt soepzooitje van een Germaanse taal met Romaanse woordenschat zoveel aanvaardbaarder dan een goed-gecontroleerde Romaanse taal? Nog niet eens zo heel lang geleden sprak de bovenlaag van West-Europa (inclusief die in Engeland) Frans en was Engels niet veel meer dan een straattaal, nu is alles wat Frans spreekt slecht...
[ Voor 32% gewijzigd door Dido op 29-05-2015 16:29 ]
Nee, maar als je het doet, doe het dan ook voor de spaanstaligen, maar enkel omdat meneertje zelf Frans is (hoor accent) spreekt hij ze in het Frans aan. Heel slecht, laat maar weer zien hoe corrupt die bende daar is, vol met vriendjespolitiek.Dido schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 16:26:
offtopic:
Sinds dat kleine continentje ten zuiden van Europa die taal een paar eeuwen geleden opgedrongen heeft gekregen? Hetzelfde verhaal als Spaans, Portugees en Engels dus. Misschien vind jij het minder erg van het Engels omdat de gemiddelde Amerikaan meer geld heeft dan de gemiddelde Afrikaan?
Iedere normale organisatie zou zoiets internationaals volledig engelstalig doen...
Die ouwe mensen weten waar de lijken begraven zijn en kunnen op die manier steun afdwingen bij de andere ouwe gasten.Brummetje schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 16:12:
Zitten er ook nog jonge mensen bij de Fifa of zijn het allemaal van die opa's ?
Zo doen ze het in de EU ook hoor. Je praat meestal gewoon in je moedertaal.dfrenner schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 16:30:
[...]
Nee, maar als je het doet, doe het dan ook voor de spaanstaligen, maar enkel omdat meneertje zelf Frans is (hoor accent) spreekt hij ze in het Frans aan. Heel slecht, laat maar weer zien hoe corrupt die bende daar is, vol met vriendjespolitiek.
Iedere normale organisatie zou zoiets internationaals volledig engelstalig doen...
dfrenner schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 16:30:
Nee, maar als je het doet, doe het dan ook voor de spaanstaligen, maar enkel omdat meneertje zelf Frans is (hoor accent) spreekt hij ze in het Frans aan. Heel slecht, laat maar weer zien hoe corrupt die bende daar is, vol met vriendjespolitiek.
mompelt iets over "Les Pays Bas, zero points" en gluurt met een schuin oog naar het internationale postverkeer. Voorlopig heb ik vaker Fransen Engels horen spreken dan andersom.
Dat het een corrupte bende is, staat natuurlijk als een paal boven water. Maar dan vind ik het gebruik van Frans toch wel het minst erge wat er in die ballentent gebeurt en gebeurd is.
edit: loopt een paar sec achter op de internet stream
[ Voor 65% gewijzigd door Gynnad op 29-05-2015 16:39 ]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Is er ergens een plek waar je kunt wedden op de uitslag? Want ik zo een voorgevoel
Verwijderd
Niet Ali in ieder gevalDeadsy schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 16:40:
Wie zou toch winnen.
Is er ergens een plek waar je kunt wedden op de uitslag? Want ik zo een voorgevoel
Al die kleine landjes stemmen op hem.
gelukkig heeft de andere kandidaat een goede reputatie enzo
probleem is dat de helft van de stemmers gebaat is bij een president die corruptie toestaat...
[ Voor 14% gewijzigd door P.O. Box op 29-05-2015 16:45 ]
Bam!
Heb geen idee, het is denk ik nog niet gezegd. Van Praag zei destijds ook al dat het nog niet gezegd is dat elke bond hun overkoepelende bond volgt in het stemmen.
Nja, corruptie van anderen zal Blatter zekerweten uitbannen.P.O. Box schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 16:43:
je moet als presidents kandidaat niet zeggen dat je corruptie gaat uitbannen... dan wordt de helft van het publiek bang voor je en stemmen ze niet op je... als bestaande president kun je het makkelijk zeggen, want diezelfde helft denk dan: "jaaahahaha, dat zei hij vorige keer ook... we are safe..."
Want er mag maar 1 persoon corrupt zijn en aan de touwtjes trekken en dat is hij.
Al die dingen die ze zeggen zijn toch wel allemal hilarisch aangezien de uitslag al min of meer vast staat.
Ik zit eigenlijk meer te kijken om de dingen die erna kunnen gebeuren, alhoewel ik bang ben dat er weinig gaat gebeuren.
Smiling as the shit comes down...
[ Voor 8% gewijzigd door Hupske op 29-05-2015 16:48 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
* Sjah heeft bedenkingen...
Verwijderd
Helaas ook mijn idee, corruptie gaat weer winnen.Deadsy schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 16:43:
[...]
gelukkig heeft de andere kandidaat een goede reputatie enzo
Maar even gemute, ik ga niet naar dat gewauwel luisteren.Vlassie1980 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 16:49:
Blatter lul Engels man
Wel goede zin. Grote meerderheid van de fans is Blatter meer dan spuugzat. Helaas hebben de fans geen zegje anders zou Ali met tig miljard tegen ~170 winnenjullie kunnen de hoop van miljoenen fans waarmaken
en dit doet het dus niet goed bij de fans."We hebben geen revolutie nodig", vindt Blatter. "Er is behoefte aan evolutie."
[ Voor 24% gewijzigd door Player1S op 29-05-2015 16:52 ]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Donder dan op!
GA DAN!Vlassie1980 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 16:52:
Ik neem de verantwoordelijkheid...
Donder dan op!
[ Voor 47% gewijzigd door KleineJoop op 29-05-2015 16:54 ]
Alle fans tegen hem maar nog steeds volhouden dat ie de juiste man is om vertrouwen terug te winnen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Hij zal ons weer de goede weg wijzen.
Kun je dikke auto voor kopen, mooi huis, lading cocaine en pallet hoertjes....dfrenner schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 16:54:
Hoeveel zou hij betalen voor die stemmen!?
Zal denk ik afhangen van het land.dfrenner schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 16:54:
Hoeveel zou hij betalen voor die stemmen!?
Een arm land zal goedkoper zijn dan een rijk land.
Die gasten uit Afrika zullen grotendeels met 5 of 6 cijfers genoegen nemen.
Eeen plaat, er zit een hele wereld voor zijn kop.L1nt schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 16:54:
Toch wel dikke plaat voor de kop zeg hoor.
Alle fans tegen hem maar nog steeds volhouden dat ie de juiste man is om vertrouwen terug te winnen.
Hij leeft dan ook in zijn eigen wereldjes, compleet los van de onze...
Mafkees.
Misschien moeten we al deze stemmers ook eens doorlichten. Kijken wat er is bijgeschreven op die bankrekeningen.
En wordt nog herkozen ook nog die oude lul.
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Kan wel uit denk ik ja. 1,3 miljard eurp reserve. (http://www.vi.nl/nieuws/g...jft-overuren-draaien-.htm)Deadsy schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 16:55:
[...]
Zal denk ik afhangen van het land.
Een arm land zal goedkoper zijn dan een rijk land.
Die gasten uit Afrika zullen grotendeels met 5 of 6 cijfers genoegen nemen.
Ga achter de geraniums zitten.
Stem op mij en ik zorg dat je in een speciaal commitee komt waar je uiteraard een extra vergoeding voor ontvangt. En die vergoedingen zijn op jaar basis echt ziek.
En het is volledig legaal want je vergoed de mensen voor hun tijd.
Ik ook!L1nt schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 16:56:
Ik hoop dat de UEFA en wat anderen dan ook echt ballen tonen en eruit stappen.
Ik heb er ook wel een jaartje "Geen WK" voor over overigens.
Laten we gewoon een jaar niet gaan en Engeland ook, hopen dat meerderen gaan volgen.
Sponsors aansporen de FIFA te laten vallen.
Je moet toegeven, het is een top comedy show.Jopth schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 16:57:
Nog zeven minuten naar die gast luisteren..
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ZNTrfCgpGZA]
Bah.
Ik heb niets met voetbal en kijk t eigenlijk toevallig, maar het is echt 1 grote poppenkast.
Sponsors hoef je niet aan te sporen.dfrenner schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 16:57:
[...]
Ik ook!
Ik heb er ook wel een jaartje "Geen WK" voor over overigens.
Laten we gewoon een jaar niet gaan en Engeland ook, hopen dat meerderen gaan volgen.
Sponsors aansporen de FIFA te laten vallen.
Als de grote landen uit Europa opstappen dan zullen de sponsors vanzelf volgen denk ik.
Denk je echt dat de sponsors er hetzelfde geld in blijven pompen als veel van de favorieten er niet bij zijn, als de bulk van de landen die meedoen lachwekkend slecht zijn dat het een wonder is wanneer ze de bal naar iemand met hetzelfde shirtje spelen.
Nu maar hopen dat hij straks bij het weg lopen valt.
edit±
Wat hij nu zegt is gewoon een dreigement. Stem op mij want anders haal ik alle lijken uit de kast.
o god Arno vermeulen. Waren we niet al genoeg bestraft
[ Voor 9% gewijzigd door Deadsy op 29-05-2015 17:03 ]
Des te simpeler...Deadsy schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 17:00:
[...]
Sponsors hoef je niet aan te sporen.
Als de grote landen uit Europa opstappen dan zullen de sponsors vanzelf volgen denk ik.
Denk je echt dat de sponsors er hetzelfde geld in blijven pompen als veel van de favorieten er niet bij zijn, als de bulk van de landen die meedoen lachwekkend slecht zijn dat het een wonder is wanneer ze de bal naar iemand met hetzelfde shirtje spelen.
Nu maar hopen dat hij straks bij het weg lopen valt.
Start een nieuw WK op...
Collectief, met de grote jongens...
Klaar... Gewoond e hele FIFA buiten spel zetten.
gewoon het EK om de 2 jaar en dan eens in de 4 jaar nodig je brazilie, argentinie en wat andere leuke voetballanden uit.dfrenner schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 17:03:
[...]
Des te simpeler...
Start een nieuw WK op...
Jup, en Colombia, en geen Afrikaanse land, die traitors..!!Denniz0229 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 17:04:
[...]
gewoon het EK om de 2 jaar en dan eens in de 4 jaar nodig je brazilie, argentinie en wat andere leuke voetballanden uit.
Zou ik ook doen.dfrenner schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 17:03:
[...]
Des te simpeler...
Start een nieuw WK op...
Als UEFA je afscheiden van de FIFA.
Dan 1x in de 4 jaar een speciaal toernooi organiseren waarbij je andere leuke landen uitnodigt. Zoals Japan, de VS, Argentinie etc.
Doen ze toch bij dhet ZUid Amerikaanse kampioenschap of niet.
Met zo een toernooi trek je meer kijkers dan bij een toernooi zonder Europa. En zullen de landen ook snel ingaan op een uitnodiging.
We hadden misschien een Crowdfunding moeten opzetten hiervoor.

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
[ Voor 5% gewijzigd door Salvatron op 29-05-2015 17:20 ]
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
Zoals Sony, of Emirates ? Die zijn al weg vanwege de corruptie namelijk.jip_86 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 16:58:
Het word pas bal denk ik als de grote sponsors gaan afhaken. Tot die tijd blijft hij gewoon zitten gok ik.
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
And to think they once said that computers would take away jobs.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ow meende dat er 'gewoon' 6 waren. Oa Visa had aangegeven het sponsorschap te heroverwegen: http://nos.nl/artikel/203...nsors-na-arrestaties.htmlu_nix_we_all schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 17:20:
[...]
Zoals Sony, of Emirates ? Die zijn al weg vanwege de corruptie namelijk.
Dat kan nog wel even duren. Als er bij de eerste ronde geen sprake is van een meerderheid van 2/3, wordt er een tweede stemronde gehouden. Ik kijk vanavond wel lekker VI en dan hoor ik het wel.Quad schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 17:25:
Wanneer wordt de uitslag verwacht?
edit: Zojuist: "England, booze 1!" lol.
[ Voor 6% gewijzigd door WickedWizard op 29-05-2015 17:31 ]
Denk je dat ze dan al klaar zijn?WickedWizard schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 17:30:
[...]
Dat kan nog wel even duren. Als er bij de eerste ronde geen sprake is van een meerderheid van 2/3, wordt er een tweede stemronde gehouden. Ik kijk vanavond wel lekker VI en dan hoor ik het wel.

Neh, mocht er na de eerste stem ronde geen duidelijke meerderheid zijn dan moeten de mense van Blatter ze gaan vervalsen en dat kan even duren.WickedWizard schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 17:30:
[...]
Dat kan nog wel even duren. Als er bij de eerste ronde geen sprake is van een meerderheid van 2/3, wordt er een tweede stemronde gehouden. Ik kijk vanavond wel lekker VI en dan hoor ik het wel.
Mocht het te close zijn na de eerste ronde dan denk ik niet dat Blatter een 2e ronde laat komen.

[ Voor 3% gewijzigd door Sjah op 29-05-2015 17:50 ]
je vergeet de dames.Sjah schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 17:49:
Even afgezien van de zakken onder de tafel, dat congres alleen al zou ik bij likkebaarden, denk je dat ze die cocktailparties, diners, hotels en vliegtickets zelf moeten betalen ofzo..?
Nieuw-Caledonië WTF?
Yup ieder land mag stemmen. Zelfs wanneer ze alleen een amateur competitie hebben van een handjevul clubs.CFC-Mathijs schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 17:56:
Het slaat echt nergens op als je ziet welke "Landen" er allemaal mogen stemmenVan sommige heb ik werkelijk nog nooit gehoord.
Nieuw-Caledonië WTF?