• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:25

woutur

Klauwtjes uit!

Iemand in Marshmallow al last gehad van de bug waarbij je tv in de ochtend niet meer aangaat? Ik heb dat met Lollipop dagelijks.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:41
Verheugd om te melden dat met de update naar Android 6.0 het standby verbruik na uitschakelen spoedig weer naar de geadverteerde 0 Watt terugzakt, mits de eerder gevonden oplossing wordt toegepast.
Wietsee. schreef op zondag 10 januari 2016 @ 15:18:
Reeds bekende oplossing:
Na het uitschakelen van de volgende instellingen is het standby verbruik weer normaal (0,5W na 5 minuten).
  • Instellingen -> Netwerk -> Thuisnetwerk instellen -> Extern apparaat/Renderer -> Extern apparaat/Renderer
  • Instellingen -> Zender installatie -> Digitaal Set-up -> Gids instellen -> Gids bijwerken in stand-by
  • Instellingen -> Over -> Systeemupdate -> Automatisch software download

Web Enrichment

• Roel1980
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-10 18:59
The__Virus schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 07:20:
Fantastisch, DTS passthrough gast niet werken op deze firmware. Zie http://forum.kodi.tv/showthread.php?tid=289735&page=41. Blijkbaar zit er een Mediatek in onze tv's en die zijn de support voor DTS 'vergeten' op te nemen in hun firmware, waardoor je dus een zwart scherm krijgt met afspelen... Kortom: probleem ligt bij Sony, niet Kodi. Voor die laatste had ik hoop voor een fix, bij Sony niet... Ik ga op zoek naar een 'hack' build van Kodi v17 waar passthrough is opgenomen zoals in 16.1.

Edit: download de 'shitty' versie van deze post:
http://forum.kodi.tv/show...35&pid=2522813#pid2522813. Dan heb je Kodi 17 met de hack voor DTS passthrough van 16. Let wel op je andere settings om dit werkend te krijgen, zie ook mijn eerdere posts in dit topic!

Edit2: ik heb dit bij Sony op het forum aangekaart, benieuwd naar hun reactie.
https://community.sony.nl...73/highlight/false#M11066
Krijg dts inderdaad weer aan het werk.
Alleen ik heb een paar muziek bluray's met dts HD en wanneer ik deze af speel in kodi krijg ik een ruis te horen. Is hier wat aan te doen?

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:53
Roel1980 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 19:26:
[...]

Alleen ik heb een paar muziek bluray's met dts HD en wanneer ik deze af speel in kodi krijg ik een ruis te horen. Is hier wat aan te doen?
Hoe heb je dit gedaan?
Krijg alleen ac3 werkend en dts stopt de weergave hier, zoals ook bij de anderen die dit al aan hebben gegeven.

• Wietsee.
  • Laatst online: 12:41
Wietsee. schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 09:59:
Op twee tv's de update gedaan, een zit nu in een boot loop. Vanavond maar naar kijken pff.
Oplossing gevonden.

Web Enrichment

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roel1980
b.o.n.s schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 19:56:
[...]

Hoe heb je dit gedaan?
Krijg alleen ac3 werkend en dts stopt de weergave hier, zoals ook bij de anderen die dit al aan hebben gegeven.
Door de shitty versie van kodi te installeren van hierboven genoemde link.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:28
Roel1980 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 19:26:
[...]

Je moet DTS-HD passthrough uitzetten. Dan stuurt hij alleen DTS-core (of gewoon DTS) door, zonder de 'extra' kwaliteit van HD. Hetzelfde geldt voor E-AC3. Deze beide formaten vragen teveel bandbreedte, dat past niet over het ARC-kanaal of SPDIF kanaal (die qua bandbreedte identiek zijn).

• Roel1980
Bedankt heb nu gewoon weer dts geluid.
Jammer dat dts HD niet kan.

• mbooij
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-10 10:30

mbooij

De Mosselman

Roel1980 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 20:32:
Bedankt heb nu gewoon weer dts geluid.
Jammer dat dts HD niet kan.
Nee, inderdaad, de rPI blijft nog even aan de TV gekoppeld totdat de audio goed werkt.

Intel i5 3570K@4.2Ghz, 2x4GB, MSI Z77A-G45, Club3D Radeon HD 7970 royalKing

• Supersymmetry
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:34
Op zich bevalt de 6.0 update goed, alles loopt redelijk vlot, maar vreemd genoeg heb ik geen 5.1 geluid meer bij de Netflix app? Er is bij de audio opties in de app ook geen mogelijkheid meer om stereo of 5.1 te selecteren? Al bij verschillende films en series gekeken, maar bij geen van alle is het aanwezig. Meer mensen hier last van? Ik heb overigens een KDL50W809c

[ Voor 4% gewijzigd door Supersymmetry op 23-02-2017 22:07 ]

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
tcviper schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 16:24:
Bij mij is de audio op alle apps en youtube nu synchroon naar mijn receiver :P
Kan iemand dit bevestigen? Is er geen audio lag meer via ARC?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:17
Er is nooit lag geweest via ARC voor zover ik weet? alleen via youtube was er lag.

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Weet iemand dit: heb KODI geïnstalleerd op mijn Android TV. Ik heb zo'n Rii Mini i8 besteld om te gebruiken voor toetsenbord. Gaat dat überhaupt werken?

Als iemand een ander idee heeft mag dat ook. Een Apple Keyboard werkt sowieso niet, heb ik al getest. Net als een goedkoop Bluetooth toetsenbord van Poloroid.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:15
Hebben jullie de tv geüpdate doormiddel van de USB stick naar de 6.0 of via de update mogelijkheden van de tv ?

Cloud ☁️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Downloader_NL schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 22:49:
Hebben jullie de tv geüpdate doormiddel van de USB stick naar de 6.0 of via de update mogelijkheden van de tv ?
via USB stick/HDD de uitrol via OTA is nu begonnen of gaat heel snel beginnen. dus wil je hem nu even downloaden, heb je geen haast kan je wachten en zal je hem tussen nu en pak hem beet 3 weken hebben is de verwachting

• tiguan
Ik wacht wel tot m'n tv vanzelf de update aanbiedt :)

• pauldaytona
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:57
Ik zie in NL en duitse sony forum nog geen verontrustende berichten, anders dan hier over Kodi en geluid.

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
tiguan schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 22:28:
Er is nooit lag geweest via ARC voor zover ik weet? alleen via youtube was er lag.
Bij mij loopt geluid altijd achter. Overigens ook bij de interne speakers. Is een veel voorkomend probleem als ik andere fora moet geloven. Tot heden zonder oplossing.

• tiguan
Da's raar dan. ik heb nooit problemen met lip-sync zoals het eigenlijk heet. Gewoon tv kijken via CI+ , geluid loopt vie een sony receiver, aangesloten met ARC. Netflix, ook geen problemen.

• audiojunk
  • Laatst online: 15:24
Ik heb ook vertraging op mijn Sony Soundbar via de HDMI ARC aansluiting.
Hoe is het met de instellingen van de TV na de update, staan die weer op de factory setting of hou je je eigen instellingen.

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:19
tiguan schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 22:53:
Ik wacht wel tot m'n tv vanzelf de update aanbiedt :)
Sinds gisteren krijg ik de update naar 6.0 aangeboden OTA (type TV zie signature). Heb geen haast en/of acute problemen; zal van het weekend eens updaten en de nieuwe situatie testen. Begrijp wel dat het een no way back update is; rollback naar 5 is niet mogelijk.

"A man has got to know his limitations..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-10 15:51
BELANGRIJK: Als de televisie instelling [Automatisch software download] op [Aan] staat, dan zal u de update automatisch ontvangen tussen 22 februari en 8 maart.

“Android Marshmallow 6.0” is Google ’s opvolger voor het “Android Lollipop” besturingssysteem. Deze nieuwe update wordt vanaf 22 februari tot 8 maart geleidelijk geïntroduceerd op alle televisies die met het internet verbonden zijn.

De update bevat:

* Een vernieuwd startscherm: de app- en invoervakken zijn gereorganiseerd
* De mogelijkheid om een USB-stick of externe harde schijf te gebruiken als extra geheugen voor de opslag van apps en games
* Een verbeterd en intuïtiever hulpmenu: 'Smart Help'
* En andere gebruikersinterface- en prestatieverbeteringen

De meest eenvoudige manier om deze update te ontvangen is ervoor te zorgen dat de [Automatische software download] instelling van uw televisie geactiveerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:53
Roel1980 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 20:13:
[...]

Door de shitty versie van kodi te installeren van hierboven genoemde link.
Thanks! Gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanmorgen iets geks gehad wat ik nog niet eerder heb gehad. Mijn TV aangezet en hij ging meteen weer uit (had wel even beeld) toen kon ik hem wel aanzetten maar dan ging hij weer uit voor ik beeld had (zag het aan de led) moest hem helemaal van de stroom halen en toen werkte alles weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 04:44

W84

Ook al regelmatig gehad, geen idee wat het is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W84 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:31:
Ook al regelmatig gehad, geen idee wat het is...
sinds de update of ook daarvoor al?

al iets over Sony gehoord en of ze de problemen erkennen en gaan fixen vooral DTS is gewoon balen. maar als dit gedoe met stekker eruit trekken vaker gaat gebeuren dan ga ik daar niet vrolijk van worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Daarvoor al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Laatst online: 09-09 21:14
Iemand al dts in Plex voorelkaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:55
Fonta schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:48:
Nope, Sony heeft DTS niet geïmplementeerd.. De driver van de MediaTek chipset mist de juiste configuratie.
Alles ( hardware / Android ) zou het prima moeten ondersteunen, alleen door een fout van Sony werkt het nog steeds niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
  • Laatst online: 14:35
Fonta schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:48:
Nee, maar gelukkig vertaalt Plex automatisch DTS > AC3 5.1 dus, beter dan stereo i guess :P

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fonta
  • Laatst online: 09-09 21:14
Motion2 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:14:
[...]

Nope, Sony heeft DTS niet geïmplementeerd.. De driver van de MediaTek chipset mist de juiste configuratie.
Alles ( hardware / Android ) zou het prima moeten ondersteunen, alleen door een fout van Sony werkt het nog steeds niet
Zucht... Hopelijk komt daar dan nog een fw update voor.
tcviper schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:33:
[...]
Nee, maar gelukkig vertaalt Plex automatisch DTS > AC3 5.1 dus, beter dan stereo i guess :P
Ja, DD is sowieso niet slecht, maar me receiver doet dts:x en zet "normaal" dts daar naar om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agima!
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-10 17:10
Fonta schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:03:

Ja, DD is sowieso niet slecht, maar me receiver doet dts:x en zet "normaal" dts daar naar om.
Dat gaat Sony sowieso niet oplossen want dat is technisch onmogelijk. De bandbreedte van ARC is gelijk aan die van SPDIF dus onvoldoende voor onder meer DTS:X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agima!
[...]
Ja het kan via transcoding of remuxing, Maar om dat live te doen is er aardig wat rekenkracht nodig. Dat gaat mijn DS212j niet trekken. Of heb je tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Agima! schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:23:
[...]

Ja het kan via transcoding of remuxing, Maar om dat live te doen is er aardig wat rekenkracht nodig. Dat gaat mijn DS212j niet trekken. Of heb je tips?
Noop, daarom gebruik ik een Macmini als Plex server met een Synology puur voor file serving. En het puur omzetten van DTS > AC3 is remuxing en kost nauwlijks CPU kracht, in vergelijking met bijv transcoding. Een Synology DS212 is helaas niet geschikt daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agima!
Voor geïnteresseerde Plex/Synology/Sony gebruikers.

Het is mogelijk om tijdens je slaap door middel van een script je Synology automatisch de DTS audio te laten converteren naar AC3 in je MKV files.

Kwestie van dagelijks (al dan niet automatisch) een script afvuren. Meer hierover is hier te vinden:

http://blog.mobile-harddi...r-dts-video-op-ds214play/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Agima! schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:35:
Voor geïnteresseerde Plex/Synology/Sony gebruikers.

Het is mogelijk om tijdens je slaap door middel van een script je Synology automatisch de DTS audio te laten converteren naar AC3 in je MKV files.

Kwestie van dagelijks (al dan niet automatisch) een script afvuren. Meer hierover is hier te vinden:

http://blog.mobile-harddi...r-dts-video-op-ds214play/
nou sorry maar nee dan luister ik liever naar DD5.1 anyway wil ik gewoon een fix :( zo lang gewacht en dan dit behoorlijke teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
mbooij schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 20:46:
[...]

Nee, inderdaad, de rPI blijft nog even aan de TV gekoppeld totdat de audio goed werkt.
De RPi heeft dezelfde beperking: deze heeft te weinig capaciteit om DTS-HD of TrueHD passthrough te sturen. Dus op het 'verplicht' gebruiken van de genoemde 'shitty' versie is er geen verschil.
tcviper schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:26:
[...]

Noop, daarom gebruik ik een Macmini als Plex server met een Synology puur voor file serving. En het puur omzetten van DTS > AC3 is remuxing en kost nauwlijks CPU kracht, in vergelijking met bijv transcoding. Een Synology DS212 is helaas niet geschikt daarvoor.
AC3 en DTS zijn geen containers maar compleet andere geluidsformaten. Dus dan heb je het altijd over converten/transcoden wat CPU-intensief is, niet remuxen.

[ Voor 40% gewijzigd door The__Virus op 24-02-2017 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The__Virus schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:19:
[...]

De RPi heeft dezelfde beperking: deze heeft te weinig capaciteit om DTS-HD of TrueHD passthrough te sturen. Dus op het 'verplicht' gebruiken van de genoemde 'shitty' versie is er geen verschil.
wel dus want DTS 5.1 werkt wel op RPi overweeg zelf een nvidia shield te kopen als dit zo blijft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:21:
[...]

wel dus want DTS 5.1 werkt wel op RPi overweeg zelf een nvidia shield te kopen als dit zo blijft
Ik begrijp je opmerking niet helemaal.
Ik heb ook DTS (-core) 5.1 passthrough met Kodi 17 op Android TV 6. Maar dan wel door gebruik te maken van een 'shitty' versie, die op dezelfde manier passthrough mogelijk maakt als bij Kodi 16.
Dat maakt dus dat Kodi op Android TV exact dezelfde mogelijkheden biedt als de raspberry voor passthrough, nl. wél ondersteuning voor DD5.1 (AC3) en DTS5.1 (core), maar niet van TrueHD, Dolby Atmos of DTS-HD.
(edit: DTS-HD wordt dan simpelweg als DTS-core doorgegeven, de extra HD-informatie wordt daarmee niet doorgestuurd).
TrueHD en DTS-HD zijn met een Shield echter wel mogelijk heb ik ergens gelezen.

[ Voor 12% gewijzigd door The__Virus op 24-02-2017 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The__Virus schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:25:
[...]

Ik heb ook DTS (-core) 5.1 passthrough met Kodi 17 op Android TV 6. Maar dan wel door gebruik te maken van een 'shitty' versie, die op dezelfde manier passthrough mogelijk maakt als bij Kodi 16.
Dat maakt dus dat Kodi op Android TV exact dezelfde mogelijkheden biedt als de raspberry voor passthrough, nl. wél ondersteuning voor DD5.1 (AC3) en DTS5.1 (core), maar niet van TrueHD, Dolby Atmos of DTS-HD.
ALLE dolby en DTS technieken die meer kanalen gebruiken en of hogere kwaliteit gebruiken dan DD5,1 en DTS5.1 gaan NOOIT werken op deze Sony TV (of welke andere TV nu op de markt dan ook) om de simpele reden dat ARC als ook de toslink dit niet door kan geven. Dit gaat pas in HDMI 2.1 komen dan komt de eARC en die kan dit wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agima!
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:16:
[...]

nou sorry maar nee dan luister ik liever naar DD5.1 anyway wil ik gewoon een fix :( zo lang gewacht en dan dit behoorlijke teleurstelling
AC3 , Dolby Digital en DD5.1 zijn verschillende termen voor dezelfde techniek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:30:
[...]

ALLE dolby en DTS technieken die meer kanalen gebruiken en of hogere kwaliteit gebruiken dan DD5,1 en DTS5.1 gaan NOOIT werken op deze Sony TV (of welke andere TV nu op de markt dan ook) om de simpele reden dat ARC als ook de toslink dit niet door kan geven. Dit gaat pas in HDMI 2.1 komen dan komt de eARC en die kan dit wel.
Ik wil geen semantische discussie gaan ontketenen, ik leid uit dit bericht af dat je exact hetzelfde bedoelt als ik maar dat we langs elkaar heen praten.
Sommige werken wel (waarmee we passthrough bedoelen), maar dan in de afgeslankte versie, en sommige formaten kunnen alleen door de TV geëncodeerd worden en als PCM worden doorgegeven.

[ Voor 13% gewijzigd door The__Virus op 24-02-2017 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The__Virus schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 13:35:
[...]

Ik wil geen semantische discussie gaan ontketenen, ik leid uit dit bericht af dat je exact hetzelfde bedoelt als ik maar dat we langs elkaar heen praten.
ja dat idee krijg ik ook :D en ik dacht idd dat AC3 wat anders was dat DD voor dolby digital stond wist ik wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 13:36:
[...]

ja dat idee krijg ik ook :D en ik dacht idd dat AC3 wat anders was dat DD voor dolby digital stond wist ik wel
Dan hebben we het te pakken, AC3 = DD = Dolby Digital zoals @Agima! terecht opmerkt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij

mbooij

De Mosselman

[...]

Klopt, maar werkt alleen in combinatie met een HDMI receiver aangezien Toslink geen 5.1 PCM door kan geven door gebrek aan bandbreedte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mbooij

mbooij

De Mosselman

The__Virus schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:25:
[...]

(edit: DTS-HD wordt dan simpelweg als DTS-core doorgegeven, de extra HD-informatie wordt daarmee niet doorgestuurd).
AC3, DTS, TrueHD en DTS-HD wordt wel degelijk goed doorgegeven vanuit een rPI door de TV naar de receiver.
Met mijn rPI aan mijn Sony Android TV (auto 2 setting) kan ik alle bestanden afspelen en worden deze probleemloos via passthru doorgegeven (via HDMI of TOSLINK) en op mijn receiver afgespeeld. Enkel met de Kodi / SPMC Android apps zijn problemen. DTS werkt daar niet meer, ook niet met de Kodi 16 truuk (zoals bij andere wel werkt). Dit zijn dus software problemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

mbooij schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 13:57:
[...]

AC3, DTS, TrueHD en DTS-HD wordt wel degelijk goed doorgegeven vanuit een rPI door de TV naar de receiver.
Met mijn rPI aan mijn Sony Android TV (auto 2 setting) kan ik alle bestanden afspelen en worden deze probleemloos via passthru doorgegeven (via HDMI of TOSLINK) en op mijn receiver afgespeeld. Enkel met de Kodi / SPMC Android apps zijn problemen. DTS werkt daar niet meer, ook niet met de Kodi 16 truuk (zoals bij andere wel werkt). Dit zijn dus software problemen.
dat kan niet via toslink dat weet ik pertinent zeker, als dat al goed gaat wordt het signaal door de PI omgezet naar DD5.1 of DTS5.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
mbooij schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 13:57:
[...]

Wat Legolas zegt. Dat er geluid uit je speakers komt betekent niet dat het (volledige) passthrough is. Kijk maar eens wat je versterker aangeeft als inkomend signaal.
AC3 en DTS zal goed gaan, DTS HD komt als DTS binnen en TrueHD als AC3/DD en dus een deel van de informatie kwijt zijn. Of het komt binnen als (multichannel) PCM, waar er een hoop metadata verloren gaat en je een stuk processing mogelijkheid van je versterker wellicht mee laat liggen. Zie ook:
https://www.raspberrypi.o...6f0e698ce4c8174&start=175
Het topic van Raspberry Pi waarin de (on)mogelijkheid van DTS-MA, TrueHD en Atmos wordt besproken.

Dat komt omdat TrueHD een AC3-stream aanvult met extra kwaliteit en kanalen en DTS-HD of DTS-MA een DTS(-core) signaal aanvult met extra kwaliteit en kanalen.

[ Voor 14% gewijzigd door The__Virus op 24-02-2017 14:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mbooij

mbooij

De Mosselman

The__Virus schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 14:46:
[...]

Wat Legolas zegt. Dat er geluid uit je speakers komt betekent niet dat het (volledige) passthrough is. Kijk maar eens wat je versterker aangeeft als inkomend signaal.
AC3 en DTS zal goed gaan, DTS HD komt als DTS binnen en TrueHD als AC3/DD en dus een deel van de informatie kwijt zijn. Of het komt binnen als (multichannel) PCM, waar er een hoop metadata verloren gaat en je een stuk processing mogelijkheid van je versterker wellicht mee laat liggen. Zie ook:
https://www.raspberrypi.o...6f0e698ce4c8174&start=175
Het topic van Raspberry Pi waarin de (on)mogelijkheid van DTS-MA, TrueHD en Atmos wordt besproken.

Dat komt omdat TrueHD een AC3-stream aanvult met extra kwaliteit en kanalen en DTS-HD of DTS-MA een DTS(-core) signaal aanvult met extra kwaliteit en kanalen.
Dank voor de aanvulling, is was me daar niet van bewust.
Ik ben zelf al helemaal blij met DD/AC3 en DTS 5.1 audio. Zeker als deze automatisch worden omgezet met behoud van surround geluid. Het verschil met de uitgebreide varianten kan ik niet horen in een normale film.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Oh man enough of the dd, AC3, pasthrough DTS already. Dat verdient een eigen topic onderhand.

Onderhand meer bugs bekend of loont het nu echt de moeite te updaten? Ik ben van plan te kijken of ik een voor en na situatie kan opnemen. Weten we ook meteen of deze update sneller of minder snel is.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007

HaTe

haat niet

woutur schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 17:29:
Oh man enough of the dd, AC3, pasthrough DTS already. Dat verdient een eigen topic onderhand.

Onderhand meer bugs bekend of loont het nu echt de moeite te updaten? Ik ben van plan te kijken of ik een voor en na situatie kan opnemen. Weten we ook meteen of deze update sneller of minder snel is.
Het loont wel. Ik merk geen nadelen tov de vorige firmware.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Agima!
woutur schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 17:29:
Oh man enough of the dd, AC3, pasthrough DTS already.
(...)

ehh? maar wel in het Engels schrijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:16
Iemand die al wat zinnigs kan zeggen, over hoe Kodi het doet in Android 6.... en over hoe Kodi 17 het op zich al beter deed, ook in Android 5?
Waar ik mee zat, is dat je er wel eens uitklapte, blijkbaar vond Kodi of Android 5 te snel navigeren niet leuk. Dat kwam instabiel over natuurlijk.

Zal zelf dit weekend Kodi weer testdrive geven, ben een typische weekend Kodi-gebruiker. :)

edit: testdrive gedaan, ja lijkt beter. Nu ben ik er niet uit of dat K17 is, of A6.0.

[ Voor 10% gewijzigd door Sjah op 24-02-2017 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Nu online
Gisteren ook de update gedaan. Daarna meteen een factory reset.

De configuratie van de televisie was echt super soepel, totdat ik bij het Sony gedeelte aankwam. Het instellen van de CI+ module ging helaas iets minder soepel en SD kanalen werden bijv. niet standaard vervangen door HD kanalen. Beetje gemist punt. Android 6 lijkt vooralsnog een stuk sneller en vooral de nieuwe gids overlay is een zeer fijne toevoeging. Aan de andere kant ook een beetje kansloos dat dit niet in Android 5 zat.

Jammer van het DTS gebeuren, maar als het DD / AC3 is, vind ik het vooralsnog goed genoeg. Hopelijk kan Sony dit oplossen. Echter hun software-afdeling kennende, verwacht ik er niet zoveel meer van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Het hopen is vooral dat ze de belofte nakomen en ook Android 7 nog uitrollen naar deze tv's. Pas dan begint het namelijk een beetje een serieus tv OS te worden wat mij betreft namelijk.

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeNachtwacht schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 00:58:
Het hopen is vooral dat ze de belofte nakomen en ook Android 7 nog uitrollen naar deze tv's. Pas dan begint het namelijk een beetje een serieus tv OS te worden wat mij betreft namelijk.
ik heb liever dat ze android 6 fixen tot alles goed werkt. en wat is er zo belangrijk aan de android 7 update? want die hoef je komende 6+ maand niet te verwachten als ik zo het tempo inschat op het verleden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Geïnstalleerd zonder issues, ook hier loopt het soepeler dus ik ben tevreden. Wat ik niet voor elkaar krijg is geluid via de headphone/audio out naar mijn ouwe stereo versterker krijgen de (voor mij logische) instellingen.

Onderstaande werkt niet:
When using an external audio system, the audio out of the TV can be operated using the TV’s remote control if [Headphone/Audio out] is set to [Audio out (Variable)]. Press the HOME button, then select [Settings] — [Sound] — [Headphone/Audio out] — [Audio out (Variable)].
Als ik dat instel blijftt het geluid uit de TV speakers komen, ook wanneer de tv is ingesteld op Audio System.

En als tweede: ik kan de tijd op het home screen niet aanpassen. De timezone staat verkeerd (GMT +0), maar er is niks aan te passen. Alle opties zijn greyed out. Irritant.

[ Voor 55% gewijzigd door Bundin op 25-02-2017 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Mmm, toch niet kunnen wachten tot mijn TV de update aan mij aanbood, dus met USB geinstalleerd.
Helaas kwam hij in een bootloop terecht (letterlijk alleen de USB erin gedaan en hij was lekker aan het updaten, na een half uur ofzo kwam ik terug en was hij eindeloos aan het opstarten t/m de android splashscreen),

Dus de factory reset gedaan zoals hier beschreven: https://community.sony.nl...ebruari-2017/td-p/2295011

Nu doet hij het prima, maar ik mag Kodi weer opnieuw instellen, aaargh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 01:29:
[...]

ik heb liever dat ze android 6 fixen tot alles goed werkt. en wat is er zo belangrijk aan de android 7 update? want die hoef je komende 6+ maand niet te verwachten als ik zo het tempo inschat op het verleden :X
Ik zou niet de illusie hebben dat je tussentijds updates van Android 6 gaat krijgen, 'als ik het tempo zo inschat op het verleden' ;).

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Updates van Android 6 lopen voornamelijk via Google rechtstreeks (omdat het systeem zelf zijn onderdelen kan updaten), dus dat is minder een probleem deze keer :) Alle Android TV Apps worden constant up to date gehouden. Het zijn puur de specifieke firmware onderdelen die uniek zijn van Sony, en daar zullen denk ik alleen updates nog van komen als het echt noodzakelijk is.

[ Voor 26% gewijzigd door tcviper op 25-02-2017 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

woutur schreef op zondag 19 februari 2017 @ 12:57:
Ik hoop op fixes voor de volgende zaken in Android 6 (43w809c):
* Langzame guide, duurt best lang voordat je daar iets kan
* Geen geluid meer na het starten van de guide gedurende 10 seconden
* Nachtelijke vastlopers als ik mijn USB HD heb aangesloten
* Spotify connect gaat naar een Spotify scherm of zoiets wanneer je iets aspeelt IPV gewoon direct door de TV, YouTube of andere bron heen te streamen

Ik kijk zeker eerst de kat uit de boom ! Aan de andere kant kan het niet veel erger worden.
Mijn bevindingen dusver:
  1. Check! Guide verschijnt bijna instant
  2. Check! Beeld en geluid blijven doorlopen
  3. Voorlopig check (tv startte vanochtend normaal, vannacht iets opgenomen)
  4. Check! (Spotify app is zelf laatst geüpdatet volgens mij). TV schakelt netjes naar de Spotify app.
Bonus bugfix: tv gaat sneller uit en het geluid gaat ook meteen uit.

Nog steeds stom: ik kan YouTube niet aan de apps in het Discover menu toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeNachtwacht schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 10:16:
[...]

Ik zou niet de illusie hebben dat je tussentijds updates van Android 6 gaat krijgen, 'als ik het tempo zo inschat op het verleden' ;).
dat is geen antwoord op mijn vraag... jij maakt de insinuate dat je android 7 nodig hebt om het OS serieus te nemen. Ik vraag wat er zo speciaal is aan android 7 dat deze TV niet zonder kan. Tevens geef ik aan dat mijn prioriteit is dat de bugs geplet gaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 11:22:
[...]

dat is geen antwoord op mijn vraag... jij maakt de insinuate dat je android 7 nodig hebt om het OS serieus te nemen. Ik vraag wat er zo speciaal is aan android 7 dat deze TV niet zonder kan. Tevens geef ik aan dat mijn prioriteit is dat de bugs geplet gaan worden.
Hmmmm de features van Android 7 zijn nou toch al voldoende voorbij gekomen hier? Belangrijkste features zijn opnemen van live programma's en picture in picture mode. En daarnaast... bugfixes! juist via de OS updates worden bugs gefixt. Het lijkt me ook vrij onlogisch van Sony om eerst vol in te zetten op het repairen van een paar kleine bugs in 6.0 om dan vervolgens een paar maanden later over te gaan op Android 7. Veel logischer om dat allemaal in 1x mee te pakken.

[ Voor 3% gewijzigd door DeNachtwacht op 25-02-2017 11:36 ]

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

opnemen van live programma`s kan al, PIP weet ik niet, boeit me ook niet zoveel. dan komen we dus op de bugfixes die zijn in android 6 juist makkelijker en veel sneller te fixen dan een volledig nieuwe versie uit te rollen.

denk echt dat jij wat te licht denkt over het uitrollen van een volledig nieuwe versie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robus
Heren, heren,

Lees ook even de laatste post van TCViper. Evt bugs in AndroidTV 6 worden niet door Sony gefixt, maar door Google zelf. Hopelijk heeft Sony daardoor meer tijd om een evt vervolgupgrade naar AndroidTV 7.0 voor te bereiden en te testen. Een upgrade van het OS klinkt aantrekkelijk maar heeft zeer veel voeten in de aarde waar Sony actief is.

Overigens heb ik de update vanochtend ook gedraaid. Duurde vanaf USB ca 35 minuten terwijl ik maar vijftien apps heb geïnstalleerd. Ik zie wat kleine verschillen maar ben niet bepaald uit mijn sokken geblazen. Hoeft ook niet, zolang de boel maar stabiel blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 06:24
Het lijkt zo simpel maar mij lukt het niet...

Ik wil enkel favorietes zien bij tv kanalen. Je kan wel favorieten lijsten maken maar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:59
lowfi schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 12:13:
Het lijkt zo simpel maar mij lukt het niet...

Ik wil enkel favorietes zien bij tv kanalen. Je kan wel favorieten lijsten maken maar dan?
Ik heb het zelfde probleem,
in de oude situatie koin je schakelen naar de favoriete lijst, en daar bleef die dan (niet altijd) op staan,
nu kan je alleen de favorieten lijst zien als je via het Discover menu deze helemaal links aanklikt,
maar de guide knop blijft permanent alle zenders geven, niet de favorieten :(

verder kan ik niet meer bij Youtube inloggen, de optie is gewoon verdwenen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robus
absrnd schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 15:16:
[...]
verder kan ik niet meer bij Youtube inloggen, de optie is gewoon verdwenen ?
Had ik ook. Even de Google Play Store aanklikken en dialoog van Google's account verificatie doorlopen (er zijn ongetwijfeld ook andere oplossingen hiervoor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldme
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-05-2024
Robus schreef op zaterdag 25 februari 2017 @ 15:23:
[...]

Had ik ook. Even de Google Play Store aanklikken en dialoog van Google's account verificatie doorlopen (er zijn ongetwijfeld ook andere oplossingen hiervoor).
Hier ook de Update uitgevoerd geen grote probleem alleen dat van Youtube was even mopperen 8)7
Heb dit twee keer moeten instellen voor hij mijn account weer werkte , vervelend vervelend maar het werkt weer ..
nu alle ongebruikte app weer uitzetten en verwijderen gedoe gedoe

Zou mooier zijn als je de app's die je wil gebruiken aan zou moeten vinken tijdens de installatie, dus geen opgedrongen app's van Sony & Co

[ Voor 3% gewijzigd door ronaldme op 25-02-2017 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 06:24
Welke apps deactiveer jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• absrnd
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:59
bedankt, Youtube werkt weer :)

Nu nog mijn favorieten lijst :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Heel bizar, ik kon de tijdzone wel aanpassen met de 'muis' optie in de remote side view app. Optie was nog steeds grijs, maar pakte toch.

Nu alleen nog het issue met het geluid. De enige manier om stereo via de headphone/audio of te krijgen is door 'm op tv speaker en de uitgang op headphone te zetten. Misschien is de Audio System optie alleen voor de digitale uitgang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldme
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-05-2024
Als het lukt wat nu niet het geval is (grommm) oudere versie lukte dat prima ..

Google play music Google Play games, Google Play Movies & Tv, Video , Music, Album, internet browser, Opera TV store, Photo Sharing Plus, Screen mirroring, and als laatste alle Featured apps
Dus eigenlijk wil ik alles weg hebben.

Ik gebruik van het smart gebeuren eigenlijk alleen Netflix , Youtube, en Kodi.

waarom dan geen Android tv kastje genomen , omdat dat weer een snoertje weer een afstandbediening extra is hoe minder kastjes hoe mooier

[ Voor 8% gewijzigd door ronaldme op 25-02-2017 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
Hmm mijn Play Store crasht als ik ga zoeken naar een app. Gewoon browsen gaat wel goed. Data al gecleared maar nog steeds een crash terug naar het openingsscherm van de play store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robus
....en toen stond de TV aan, die ik gisterenavond echt had uitgezet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Eh... ik heb nu iets geks (W756c). Ik kom de woonkamer binnen en ik zie de witte led branden en beeldscherm uit. Ik denk huh? Dus ik doe met de remote de tv aan... beeld gaat aan maar zonder geluid en de tv reageert nu nergens meer op. Zelfs de knoppen aan de achterzijde niet. WTF?! Ik trek liever niet abrupt de stekker eruit... godsamme!

Alle auto downloads etc. staan uit, maar dat ding was volgens mij toch ergens mee bezig...

[ Voor 12% gewijzigd door W84 op 26-02-2017 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Hmm, zat hij niet midden in het update proces? Gewoon even rustig laten staan?

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84

W84

Tja, maar welke update dan? Ik heb dus alles uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
nog meer mensen na de 6 update dat ie soms spontaan reboot (tv kijken, terug in het menu, tv die opeens aan gaat na net uitgezet te zijn? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedrogist
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 26-10 22:36
Ook hier na de update al 2 keer het stroom eraf moeten halen omdat tv al zeker 10 minuten niet te bedienen was. Wel geluid maar alleen het zwarte beeld van de hdmi ingang. Hiervoor nooit last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agima!
dedrogist schreef op maandag 27 februari 2017 @ 09:11:
Ook hier na de update al 2 keer het stroom eraf moeten halen omdat tv al zeker 10 minuten niet te bedienen was. Wel geluid maar alleen het zwarte beeld van de hdmi ingang. Hiervoor nooit last van gehad.
Ik zou iedereen die last heeft van problemen na de update adviseren de TV even terug naar fabrieks instellingen te zetten. Dit is een kleine moeite en zorgt ervoor dat eventuele Android 5 meuk die is blijven hangen in je settings weg gaat. Daarnaast zal het systeem en de applicaties helemaal opnieuw initialiseren wat ook weer problemen kan oplossen.

De stroom er afhalen is zeker geen aanrader en is een uiterste handeling als al het andere niet lukt. Houd liever de groene powerknop op de afstandsbediening 10 seconde ingedrukt. Dit heeft bij mij tot nu toe altijd gewerkt.

[ Voor 14% gewijzigd door Agima! op 27-02-2017 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tcviper schreef op maandag 27 februari 2017 @ 01:03:
nog meer mensen na de 6 update dat ie soms spontaan reboot (tv kijken, terug in het menu, tv die opeens aan gaat na net uitgezet te zijn? :(
ik had dit paar keer voor de update :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:14:
[...]

ik had dit paar keer voor de update :/
Jep, heb beide TV's (X85 en W755) naar Android 6 gezet vorige week en heb dit weekend een aantal keren een spontane reboot gehad (een keer was na Digitaal TV Kijken, een keer na switchen van PS4 > TV, en een keer na het uitzetten (standby dus). Heel apart dit :(

Overigens geen idee of een full factory reset iets oplevert, was eigenlijk niet van plan om dat zo ff te gaan doen met alle handmatige settings en instellingen hier en daar :P Mits dat het 100% verhelpt.

[ Voor 23% gewijzigd door tcviper op 27-02-2017 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga als ik thuis ben factory reset doen en alles opnieuw installeren en instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2017 @ 11:24:
ik ga als ik thuis ben factory reset doen en alles opnieuw installeren en instellen
Ik ga het dan denk ik ook maar eens proberen, kijken of het verschil oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:24
Agima! schreef op maandag 27 februari 2017 @ 09:32:
[...]

Ik zou iedereen die last heeft van problemen na de update adviseren de TV even terug naar fabrieks instellingen te zetten. Dit is een kleine moeite en zorgt ervoor dat eventuele Android 5 meuk die is blijven hangen in je settings weg gaat. Daarnaast zal het systeem en de applicaties helemaal opnieuw initialiseren wat ook weer problemen kan oplossen.

De stroom er afhalen is zeker geen aanrader en is een uiterste handeling als al het andere niet lukt. Houd liever de groene powerknop op de afstandsbediening 10 seconde ingedrukt. Dit heeft bij mij tot nu toe altijd gewerkt.
Kleine moeite is maar de vraag, ik ben niet heel erg happig op een factory-reset na veel gezeur met het aan de praat krijgen van tv-zenders in het verleden... Daarnaast ook kodi weer opnieuw installeren en de verschillende apps welke ik gesideload heb.

Hoe dan ook, vanochtend ook hier gedoe met digitale tv. Beeld bleef zwart (menu en netflix ed werkte wel). Uiteindelijk kwam er dan toch geluid en beeld maar toen kon ik niet zappen/van kanaal veranderen, reageerde hij gewoon niet op. Naar het hoofdmenu en netflix ed werkte wel, leek dus alsof iets met digitale tv vastliep ofzo.

Restart (powerknop op de ab lang ingedrukt houden) heeft dit wel gefixt maar had gisteren ook zoiets geloof ik, wellicht dan toch maar een factory reset doen in de hoop dat dat eventuele issues oplost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tiguan
Krijg net een melding op m'n telefoon dat de SideView app van Sony behoorlijk wat functionaliteit gaat verliezen per 27 mei. Dat vind ik wel erg jammer, ik gebruik deze app regelmatig als tv gids.

dit gaat er uit;
- programmagids
- aanbevolen
- timer REC
- herinnering
- bladwijzer
- SerialAbTak, Youtube, PlayStation Video, Crackle, watchmi, UseeTV, PPTV, Zattoo

[ Voor 30% gewijzigd door tiguan op 27-02-2017 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiguan schreef op maandag 27 februari 2017 @ 12:06:
Krijg net een melding op m'n telefoon dat de sideview app van Sony behoorlijk wat functionaliteit gaat verliezen per 27 mei. Dat vind ik wel erg jammer, ik gebruik deze app regelmatig als tv gids.

dit gaat er uit;
- programmagids
- aanbevolen
- timer REC
- herinnering
- bladwijzer
- SerialAbTak, Youtube, PlayStation Video, Crackle, watchmi, UseeTV, PPTV, Zattoo
hoezo gaat dat per 27 mei weg dan? bron?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tiguan
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2017 @ 12:10:
[...]

Dat staat er allemaal niet bij. De app geeft zelf deze notificatie, ik kan er op internet niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tiguan schreef op maandag 27 februari 2017 @ 12:12:
[...]

Dat staat er allemaal niet bij. De app geeft zelf deze notificatie, ik kan er op internet niks over vinden.
wat raar kan vooral geen reden/motivatie bedenken om dit te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Agima!
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2017 @ 13:15:
[...]

wat raar kan vooral geen reden/motivatie bedenken om dit te doen.
Het lijkt erop dat ze al die online functionaliteit willen schrappen en die app gewoon willen reduceren tot een afstandsbediening.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/FJRw43sWoI4Lvd9jL9S6JA0H/full.png

[ Voor 12% gewijzigd door Agima! op 27-02-2017 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Agima! schreef op maandag 27 februari 2017 @ 13:19:
[...]

Het lijkt erop dat ze al die online functionaliteit willen schrappen en die app gewoon willen reduceren tot een afstandsbediening.

[afbeelding]
Fijn! Soms heb ik namelijk gewoon de aanwijzer nodig. De rest van de app stoor ik me mateloos aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-03 22:29

Steelo

040 - Ole Ole Ole

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2017 @ 12:10:
[...]

http://info.tvsideview.so...en-video-op-aanvraag.html

Wat erg jammer weer, vond die tv sideview app juist erg handig...

Hopelijk komt er een alternatief??? Iemand die toevallig een alternatief weet?

[ Voor 10% gewijzigd door Steelo op 27-02-2017 17:38 ]

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Agima! schreef op maandag 27 februari 2017 @ 13:19:
[...]

[afbeelding]
Eindelijk! Gebruik de sideview namelijk alleen als afstandsbediening (aangezien ik met de Android tv remote app van Google niet eens het volume kan bedienen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur

woutur

Klauwtjes uit!

Vanochtend ging mijn tv toch weer niet aan. Had een programma op de timer staan om op te nemen. Misschien ook maar een factory reset doen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-10 00:36

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Idem dito hier.

TV reboot soms (terwijl ik hem toch echt uitschakelde)

Positief: TV Guide wordt nu zonder interruptie op je scherm getoverd. Met Android 5 werd de tuner onderbroken.

Hoe kan ik bij "Home" de TV-ingangs iconen verplaatsen naar boven? Nu staan ze onderaan.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

hier ook geupdate.
ook tevens OTA update van de CI+ gekregen (ik heb 1.0 DD ofzo)

Heb de update nu een paar dagen en alles werkt soepeler.
Ik heb kodi op een nuc ernaast dus gebruik ik niet.
Ik ben met alles tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tcviper
Uit eerste paar testjes lijkt het erop dat een factory reset geen verschil maakt mbt die reboots.
Hij reboot soms na het uitzetten (W755 althans, X85C nog niet gehad), soms na het terug switchen van bijv een PS4 naar TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 17:30
Weet iemand wanneer de update automatisch gepusht wordt? Heb nog steeds geen update op mij 55xd8599

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007

HaTe

haat niet

SC4RF4C3 schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 11:09:
Weet iemand wanneer de update automatisch gepusht wordt? Heb nog steeds geen update op mij 55xd8599
In ieder geval voor 10 maart dacht ik.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Pagina: 1 ... 91 ... 109 Laatste

Let op:
Let op! :)

Het probleem oplossen dat een Android TV van Sony voortdurend opnieuw opstart: https://www.sony.nl/electronics/support/articles/00171297