Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 01:58:
Helaas....  Ik merkte vandaag bij het casten van YouTube op de foon naar de tv toch nog een lipsync issue...  Blijkbaar is dat dus nog niet helemaal opgelost. 
Na de update wel de tv even stroomloos gezet maar er nog niet verder in gedoken. 
Ander vraagje.. Het kan natuurlijk zijn dat ik iets teveel heb lopen pielen in de huidige kodi versie maar heb het idee dat de processor in de tv het stukken zwaarder heeft met kodi dan op mijn telefoon met een sd820 er in. 
Zelfs een pc met een fossiele c2d en 2gieg er in trekt het allemaal wat beter voor mijn gevoel... 
Ben wel nieuwsgierig of de nieuwe build van kodi iets meer geoptimaliseerd is voor Android op de tv. 
(en of dat Android tv inmiddels te rooten is) 
Gebruik hier geen adblocker op thuisnetwerk niveau dus zou graag op de tv de hosts file willen kunnen aanpakken of iets als (YouTube) adaway willen kunnen installeren. 
Aangezien alles op de schermen hier in huis vrij is van advertenties vallen die paar korte commercials per week tijdens het casten des te meer op.. (first world problems, i know)

Ga er maar niet van uit, dat rooten...Heb volgens mij een geval gezien op xda waarbij het gelukt was, maar die heeft daarvoor zijn hele tv uit elkaar moeten halen (en na een update werkte de methode ook niet meer).
Qua performance, tja... De performance is een beetje vergelijkbaar met een Galaxy S4 mini. Zie mijn post hier met antutu results: 
m0ridin in "\[3D/LED/UHD TV] Sony 2015 line-up"
Zat me te bedenken dat ik de storage eens zal testen, kijken hoe snel (of langzaam) die eigenlijk is. Kan me voorstellen dat dat ook invloed heeft op de performance. Maar vermoed dat android tv gewoon niet heel erg geoptimaliseerd is.
Vanochtend meteen even wat benches gedraaid:
*A1 SD Benchmark:
Internal Memory (R/W): 53/33 en 64/39 mb/s
RAM: 4119.7 mb/s
* Passmark:
Overall:  2522 (Net boven de transformer Prime TF201 met 2251 en HTC Evo3D met 1847)
CPU Mark: 6863 (Tussen de TF201 met 8435 en de Samsung Galaxy Nexus met 4213)
Disk Mark:  5556 (Boven de TF201 met 3809 en Samsung Galaxy S2 met 2706)
Memory Mark: 2135 (Boven de HTC Sensation XE met 1608 en HTC EVO 3D met 1515)
2D Graphics Mark: 1549 (Onder de S2 met 1820 en TF201met 1778, boven de Galxy Nexus met 1466)
3D Graphics Mark: 1050 (Onder de TF201met 1491 en de Galaxy Nexus met 1268, boven de HTC Evo 3D met 852)
Nog niet van gekomen deze ook op de S4 mini te runnen, vanavond maar eens doen.
Al met al niet heel indrukwekkend dus, beetje in de range van (wel high end) telefoons/tablets van eind 2011. (Waarbij ik me kan herinneren dat de TF201 erg zwak was qua storage met de stock rom)

[
                        Voor 20% gewijzigd door
                                                     m0ridin                                                 op 15-11-2016 10:01
                                            ]